Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Ovulatietesten Wanneer de strips gebruiken?

Wanneer de strips gebruiken?
kim80

Unregistered

02-02-2008 16:19
Hoi hoi,

kheb net via internet een ovulatietest gekocht. Het probleem is alleen dat ik erg onregelmatig ongesteld ben, het kan varieren van 28 tot 42 dagen. Kheb dus geen flauw idee wanneer ik ongeveer mijn eisprong heb. Moet ik dan gewoon het gemiddelde nemen. Beetje zonde als ik 7 strips gebruikt heb en er nog geen eisprong heeft plaatsgevonden. Wie kan me helpen...??? Smile
Anna82

Unregistered

02-02-2008 20:08
tja probleem, ik heb ook ovutesten geprobeerd en weer opgegeven, omdat ik ook onregelmatig ben. Ben overgestapt naar de persona, weet niet of het helpt, ben er pas net mee begonnen. Ik had namelijk ook geen zin om per cyclus overmatig veel geld uit te geven aan testen. Mocht je het toch willen proberen, ze raden aan het gemiddelde van de afgelopen drie maanden te nemen voor de cyclus lengte. Wat ook kan (moet je wel discipline hebben) is temperaturen! Elke ochtend in bed op hetzelfde tijdstip temperaturen...

succes!
kim80

Unregistered

03-02-2008 08:57
Hey , bedankt voor je reactie. Temperaturen doe ik al bijna een half jaar, daar word ik ook niet veel wijzer van. Dat schommelt ook gigantisch.Maar ik kan inderdaad het gemiddelde nemen en kijken of het wil. Moet toch wat proberen. Dank je.
Anna82

Unregistered

03-02-2008 22:52
Al een half jaar temperaturen, ik hou het nog geen week vol. Ja als je het niet probeert...

Succes in ieder geval !!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave