Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden De frustratie/met 1 knipoogbox

De frustratie/met 1 knipoogbox
Littledreamer1983

Posting Freak

Topics: 7
06-03-2011 10:12
Goedemorgen meiden,

iedereen heeft er weleens last van. Frustratie's!!!
Mijn ervaring is dat als ik mijn frustratie's uit, dat ik me dan beter voel, maar degene waar ik het op gebotviert heb dan wel kan huilen. Kortom dat is niet de manier. Nu ben ik een typ dat heel erg van humor hou en daardoor wordt alles wat lichter. Nou zal dat natuurlijk niet voor iedereen gelden, maar ik zou zeggen gooi frustratie eruit en bekijk het daarna met een humoristisch inslag ;-)

Ik begin met 1 van frustratie's (niet dat ik een frustkip ben hoor :-D):
- Het lijkt wel of er overal zwangere vrouwen zijn. De ene na de ander verteld me dat ze zwanger zijn. Alsof het niets is. Ze hebben goed aan hun man geroken en ploep zwanger!!! Is natuurlijk hartstikke leuk voor ze en gun ze dat natuurlijk ook heel erg, maar soms komt dat duiveltje op mijn schouder zitten. Zal je vertellen zo'n duiveltje op je schouder zorgt ervoor dat je scheef gaat lopen!

Ik zou zeggen, kom op meiden, gooi het eruit! Of zou ik echt de enige zijn?
Littledreamer1983

Posting Freak

Topics: 7
06-03-2011 13:33
Mijn man is een schat, een hele lieve kerel, een man waarvan je zegt: "Nou nou die man mag er zijn!" Maar soms, hééééééél soms, zijn er van die momenten dat je denkt: "Waarom doe je dat nou, knuppel dat je er bent!" (of dit door hormonen komt, laten we f in het midden)
Laatst was mijn man een weekje weg voor zijn werk. Kleine meid en ik misten hem, maar we vermaakten ons wel. Het kabbelde rustig thuis. Huisje heerlijk op orde, wat wil je nog meer.
Hj kwam weer thuis. Het was net alsof er een tornado langs was gezoefd. Een stapel kleren bij de was, schoenen her en der, speelgoed overal nergens, koffiepads nog in de senseo, kortom alles over de kop. Dan heb ik het nog niet eens over het feit dat hij de hele week vreemd eten heeft gehad en dus scheten liet waar je U tegen zegt!
Op zo'n moment denk ik dan: "Waarom doe je dat nou, knuppel dat je er bent!" Maar zeg een seconde later: "Lieverd ik heb je gemist met scheet en al :-D" En ja dat meen ik echt!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave