Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn uitgerekend in oktober 2008

uitgerekend in oktober 2008
Lowietje

Unregistered

01-02-2008 12:04
Hallo allemaal, ik ben Lowie en ben al (haha) 5 weken zwanger. Volgens de berekening zou ik dus 3 oktober uitgeteld zijn.
Dit is mijn eerste zwangerschap en ben er helemaal vol van. Moet natuurlijk ook nog even mijn mond houden hierover omdat het allemaal zo pril is en we er ook lekker met zijn 2e even van willen genieten.
Hopelijk komen er veel net zwangere bij, dan kunnen we lekker met elkaar erover praten en tips en vragen uitwisselen en elkaars vorderingen volgen.

groetjes,
Lowie
Diana27

Unregistered

01-02-2008 13:05
Ik ben 8 oktober uitgerekend dus ook nog heeeeel pril: 4 weken en 4 dagen.

Maar wel ontzettend blij zeg alleen wel heel lastig om je mond erover te houden Smile
Lowietje

Unregistered

01-02-2008 13:21
Ik vind het inderdaad ook heel lastig om mijn mond te houden. Hoe voel jij je verder? Voel je je anders?
Saskia15

Unregistered

01-02-2008 23:04
Hallo dames, ik zou graag met jullie mee willen praten (typen) ik heb zelf uitgerekend dat ik op 10 oktober uitgerekend zou moeten zijn. Ben nog niet naar de huisarts geweest want ik weet pas sinds vanochtend dat ik zwanger ben. Voor mij is het ook mijn eerste zwangerschap en inmiddels weten mijn beste vriendin en zijn beste vriend er ook van. Verder willen we het nog even voor ons houden. Op 15 februari gaan wij trouwen en dit is het mooiste kado dat we elkaar hebben kunnen geven voor de bruiloft. Ik voel me redelijk maar ben wel een beetje duizelig sinds gisteren.

Groeten Saskia
Lowietje

Unregistered

02-02-2008 10:57
Hoi Saskia,

Van harte gefeliciteerd, zowel met je a.s. huwelijk en je zwanger zijn. En inderdaad een mooier kado kun je elkaar niet geven. Ben ik helemaal met je eens.
Ik zelf ben sinds gisteravond misselijk, hoop dat het in de loop van de dag wat bijtrekt, hebben vanavond personeelsfeestje van mijn man en we gaan heerlijk eten.
Ik vind het allemaal wel heel spannnend hoor.

Groetjes
moosje

Unregistered

02-02-2008 11:29
Hoi Lowietje, Diana en Saskia, ik ben vandaag 5 weken en 1 dag zwanger en ben, net als Lowietje, op 3 oktober uitgerekend (volgens eigen berekening en de computer). Wij hebben het overigens wel al verteld aan de ouders en zusjes en broertjes. Die zijn ook helemaal in de zevende hemel! Hartstikke leuk!
Saskia15

Unregistered

03-02-2008 11:26
Wij zijn gister avond naar de vrienden van Amstel geweest en hadden staan plaatsen, op het eind van de avond had ik het best zwaar en last van mijn rug. Ik merk dat ik best onzeker ben, hoop dat dit allemaal niks betekent (dat ik last heb van mijn rug en mijn buik, steken.) Hebben jullie ook last van onzekerheid??

Wij hebben trouwens ook besloten om onze daggasten van de bruiloft de 15e in te lichten. We vragen dan wel of ze nog een 6 weken hun mond willen dichthouden..

Moosje heb je het nog op een leuke manier verteld?

Liefs Saskia
Lowietje

Unregistered

03-02-2008 19:38
Hoi Saskia, Diana en Moosje,

Wij hebben het net ook aan mijn ouders verteld. Zij zijn erg blij met het nieuws en ik zelf ben ook blij dat we er nu in iedergeval met iemand over kunnen praten.

Ik ben ook aardig onzeker hoor Saskia, ik heb sinds ik het weet last van behoorlijke buikpijn en vraag me elke keer af of dat wel hoort en zo. Denk dat het voor iedereen gewoon een erg onzekere periode is. Aan de ene kant dolgelukkig en aan de andere kant ook angstig omdat er van alles mis kan gaan. Ik probeer zelf echt van het goede uit te gaan en hoop ook dat we met zijn allen een gezond mensje op de wereld kunnen zetten!!

Leuk idee om het aan je dagmensen te vertellen. Dat maakt je trouwdag extra bijzonder.

Groetjes,
Lowie
moosje

Unregistered

03-02-2008 19:46
Lowietje wat jij voelt dat voel ik ook Smile zal er dus wel bij horen... Zijn jullie ook (nog) niet misselijk?
Lowietje

Unregistered

03-02-2008 23:02
Dank je wel Moos, dat is nu zo fijn aan zo'n site als dit, kun je fijn bij elkaar wat vragen en onzekerheden wegnemen.
Ik ben gisteravond even misselijk geweest, maar verder nog niet gelukkig.
Saskia15

Unregistered

04-02-2008 09:19
Ja omdat je het in je omgeving nog tegen weinig mensen vertelt is het heel fijn om met mensen in het Forum te kletsen over alles dat op je af komt.
Ook denk ik dat het fijn is hier omdat je er niet over uitgepraat raakt en je omgeving waarschijnlijk ook wel weer eens iets anders met je wil bespreken Big Grin (over een tijdje dan)

Succes meiden!
Saskia
Diana27

Unregistered

06-02-2008 11:31
Dat onzekere heb ik ook hoor met vlagen Smile Ik heb gisteren de verloskundige gebeld en over 3 weken hebben we de intake, pas bij 12 weken de eerste echo.

Wij hebben het afgelopen weekend aan ouders en schoonouders verteld. Die waren echt dolblij.

Ik ben ook nog niet misselijk, ben alleen s'avonds wat vroeger moe en moet heel veel plassen.
Saskia15

Unregistered

06-02-2008 13:38
Pff ik heb vandaag een zware dag, het lijkt wel of ik al veel verder ben mijn borstel zijn al groter geworden en ook mijn broek zit al strakker. Ik snap er echt helemaal niets van want deze tekenen zijn wel heel erg snel.
Ben ook vreselijk moe en misselijk. Maar ja dat wist ik van te voren! Wink
Lowietje

Unregistered

06-02-2008 17:22
Hoi,

ik heb vandaag ook een mindere dag, net als jij Saskia. Gaat een beetje met vlagen. Ik ben gelukkig niet misselijk maar wel erg moe de hele tijd. Ben zelf fanatiek aan de appelstroop gegaan, daar zit veel ijzer in, wie weet helpt het een beetje.
Hopelijk voel je je de 15e wel helemaal top, maar dat zal vast wel, door de gezonde spanning van die dag zul je wel energie voor 10 hebben.

Ik heb de 18e een afspraak bij de VK, maar ik heb het met hun eigenlijk nog niet over een echo maken gehad, heb jij dat zelf ter sprake gebracht Diana, of begonnen zij daarover?

Doeiii
moosje

Unregistered

06-02-2008 19:06
Nou meiden, ik heb de 26e pas een intake gesprek. Maar we moeten zelf een echo regelen bij een echobureau rond de 11 weken. Dat is dus pas rond 14 maart. Duurt allemaal nog zo lang! Ik heb gelukkig nog steeds geen last van misselijkheid maar ik moet wel de hele dag door kleine beetjes eten want anders wordt ik dus wel misselijk. Zit dus de hele dag aan de biscuitjes en mandarijnen.
Saskia15

Unregistered

07-02-2008 09:08
Lowietje schreef:Hoi,

Hopelijk voel je je de 15e wel helemaal top, maar dat zal vast wel, door de gezonde spanning van die dag zul je wel energie voor 10 hebben.
Doeiii

Ja ik maak me daar inderdaad niet zo heel erg druk om, dan zijn er zo veel mensen om mij heen en heb ik zo veel dingen te doen dat ik het veel te druk heb om ziek te zijn. En inderdaad de gezonde spanning zal me er wel doorheen trekken.
Ik laat het lekker over me heen komen volgende week.

Ik zal ook maar eens gaan bellen met de verloskundige, ik ga in het weekend eerst eens met mijn mannetje (bijna dan) me er in verdiepen wij hebben hier de keuze uit 3 praktijken.

Fijne dag
Saskia
simone1979

Unregistered

07-02-2008 14:58
Hallo allemaal, ik ben uitgerekend voor 15 oktober. Heb nergens last van alleen van mijn borsten, heb soms het gevoel dat ze op knappen staan. Als het daarbij blijft, mag ik niet klagen.
Diana27

Unregistered

07-02-2008 15:17
Lowietje schreef:Ik heb de 18e een afspraak bij de VK, maar ik heb het met hun eigenlijk nog niet over een echo maken gehad, heb jij dat zelf ter sprake gebracht Diana, of begonnen zij daarover?

Doeiii

Ik heb van de week gebeld en kreeg meteen 10 minuten tekst en uitleg over hoe en wat. Gisteren ook info van ze gehad via de post. Ik moet zelf een afspraak maken voor de echo, ze raden me aan dit tijdig te doen ivm drukte, 4-6 weken van tevoren even bellen maar pas rond de 12e week afspreken omdat er bij de 8e week bijna niks te zien valt en dat het ook niet echt nuttig is omdat je het hartje nog niet kan horen.

Had het liever eerder gewild Wink maar ik volg dit advies maar gewoon op.
martineb

Unregistered

07-02-2008 15:19
Hallo Allemaal,

Ik ben 11 oktober uitgerekend. Ik heb afgelopen zaterdag een test gedaan, dus ik weet het al 5 dagen. Ik heb voor de zekerheid maandag nog een test gedaan. Ik ben zwanger van mijn tweede kindje. Ik heb een zoontje van 22 maanden.

Ik voel er nog weinig van. Wel heb ik een zeurend gevoel in mijn onderbuik en ook wat last van mijn rug (daarnaast wel last van mijn darmen). Tuurlijk maakt mij dat soms ook onzeker. Het is nog zo pril!!!! Maar dat soort dingen schijnen toch ook wel heel normaal te zijn in een zwangerschap.

Misselijk ben ik nog niet, maar dit komt meestal pas in de 6de week. Leuk om met mensen te kunnen chatten die ook net zwanger zijn!!

Liefs,
Martine
Saskia15

Unregistered

07-02-2008 16:08
Welkom Simone en Martine! Leuk nog meer uitgerekend in oktober!
Lowietje

Unregistered

08-02-2008 10:38
Welkom Martine en Simone. We krijgen zo al een mooi clubje van meiden die rond de zelfde datum uitgeteld zijn.
Spannend allemaal.
En een tweede voor jou Martine, zal je zoontje straks ook wel heel erg leuk vinden! Geniet ervan.
marxxx

Unregistered

08-02-2008 13:11
Hallo zwangere meiden, Big Grin

Ook wij zijn zwanger van ons eerste kindje. Ik ben nu 5,5 week zwanger. Volgens de berekeningen ben ik uitgerekend op 8 oktober. Erg spannend allemaal hoor.

Ik heb gelukkig nog niet veel klachten. Alleen pijnlijke borsten en af en toe een zeurend gevoel in de buik (lijkt een beetje op menstruatiepijn), maar dat schijnt er bij te horen. Vinden jullie het ook zo'n raar idee dat je zwanger bent maar dat je er eigenlijk nog zo weinig van voelt?

Ik ga binnenkort een eerste afspraak maken met de verloskundige, leuk hoor!

groetjes en succes meiden,
Marjolein
Kiekeboe

Unregistered

08-02-2008 13:17
Gefeliciteerd Marjolein, fijne zwangerschap gewenst.
Ik sprak vandaag nog mijn huisarts over verschijnselen.
Ze vertelde dat er zoveel verschillende vormen en verschijnselen zijn, zou me geen zorgen maken en lekker van je zwangerschap genieten.
Zoveel vrouwen zoveel symptomen moet je maar denken. Bij iedereen is het weer net even anders.
Saskia15

Unregistered

08-02-2008 14:42
Welkom Marjolein en gefeliciteerd met je zwangerschap.

kiekeboe ik las net op het zwanger worden forum van je buikgriep. Balen zeg. Ik hoop dat je snel beter bent en kunt testen! Jemig wat spannend. Een kaarsje voor jou vandaag!

Saskia
Lowietje

Unregistered

08-02-2008 15:52
hoi marjolein,

Van harte met je zwangerschap. Ik vind het ook een raar idee inderdaad. Denk er over een paar maanden vast anders over maar wil zo graag zo'n mooie dikke buik hebben. Vind ik helemaal geweldig.

groetjes
marxxx

Unregistered

08-02-2008 16:00
Tsja, hadden we die 12 weken grens maar alvast bereikt .... tijd lijkt nu ook extra langzaam te gaan, vinden jullie ook niet?
Maar goed, als alles goed gaat lopen wij straks tegen de zomer met een mooi rond buikje! Big Grin

Ohja, afspraak is inmiddels gemaakt, 4 maart hebben we de 1e echo! Smile

groetjes,
Marjolein
moosje

Unregistered

09-02-2008 16:54
Hi meiden, Wij hebben gisterennacht onze eerste echo gehad. Het hartje KLOPT!!!! Zoooo cool! Nu is het wel iets tastbaarder dan voorheen. De gynacologe vertelde vooraf dat het best kon zijn dat er geen hartje klopte maar dat dat niet betekende dat er dan wat mis is maar omdat het hartje net in deze periode gaat kloppen. Het klopte wel dus dat was helemaal top! Donderdag hebben we weer een echo om de progressie te bepalen. Ik ga ervan uit dat alles goed is en dus kijken wij er al super naar uit!

Voor alle nieuwe meiden op dit forum....Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Rembrandt

Unregistered

09-02-2008 19:59
Hoi!

Ik ben ook uitgerekend in oktober, zo rond de 10e, als ik het goed heb gerekend. Maandag eerst maar eens bellen met de verloskundige. Wij wonen in de vruchtbaarste gemeente van Nederland, Smile Almere, dus het schijnt een beetje druk te zijn. Ik had een hele leuke praktijk op het oog dus ik hoop dat er nog plek is.

groetjes,

Henrielle
martineb

Unregistered

10-02-2008 11:50
Wat grappig. Ik woon ook in Almere.

Groet,
Martine
Diana27

Unregistered

11-02-2008 11:25
@Moosje: wat fijn zeg! Maar jij hebt al wel vroeg een echo gehad: zou ik nu ook al wel willen :oops:

Ik hoor daar zoveel verschillende dingen over: wij krijgen de eerste pas bij 12 weken! Terwijl ik ook berichten lees van 6-8 weken.
Raar dat daar zoveel verschil in is.
Lowietje

Unregistered

11-02-2008 17:29
Hoi Henrielle, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap.

Wat gaaf moosje dat je het hartje al hebt horen kloppen en zo snel een echo krijgt!!. Jij bent toch ook rond 3 oktober uitgeteld? Hopelijk kunnen ze a.s. maandag bij mij ook het hartje horen, zou wel heel bijzonder zijn.

En Saskia, hoe gaat het bij jou? Hoe staat het met de zenuwen voor je trouwdag?

groetjes,
Laura
twente

Member

Topics: 2
11-02-2008 19:06
Hoi dames.

Allemaal van harte met jullie zwangerschap!!
Ik sluit me hier ook maar bij aan.
Ben nu zo'n 5 weken zwanger van de eerste.Zou ongeveer 14 okt uitgeteld zijn.
Heb vandaag gebeld met de verloskundige en heb voor 28 feb een afspraak gekregen.
Wordt een hele spannende tijd.Ik heb nl sinds 1,5 al last van bruinverlies.Kon verschillende oorzaken hebben.Moest me niet te druk maken zolang ik geen buikpijn had of helder rood bloedverlies.
Is alleen makkelijker gezegt dan gedaan he???

Groetjes Eva
moosje

Unregistered

11-02-2008 19:14
Eva gefeliciteerd! Probeer je toch maar niet druk te maken want als het wel wat kon betekenen hadden ze je echt wel laten komen voor verder onderzoek!

Lowietje, wij hebben hartje nog niet kunnen horen hoor! Daar moet je echt verder voor zijn. Wij hebben het hartje kunnen zien op de inwendige echo. Een klein knipperlampje Big Grin Ik heb om medische redenen eerder een echo gekregen en krijg er deze week nog een.

Liefs, Moosje
Lowietje

Unregistered

11-02-2008 21:30
Hoi Eva, Van harte gefeliciteerd. Het is inderdaad makkelijk gezegd, maar ik hoop echt dat het je lukt je niet te druk te maken.

En Moosje, dank je voor de extra toelichting, had je bericht niet helemaal goed gelezen/begrepen. Hoef ik me in ieder geval niet te verheugen op iets wat toch niet gaat gebeuren a.s. maandag....

Voor iedereen hier, doe rustig aan.
groetjes
moosje

Unregistered

11-02-2008 21:39
Hi Meiden, ik zag dat ik de enige ben met een banner hier....
Saskia15

Unregistered

12-02-2008 13:06
Nee hoor ik heb ook een banner maar ben gewoon even niet op het
Forum geweest. Ik heb een flinke griep en lig al dagen op bed. Het gaat vandaag voor het eerst iets beter met me EN DAT MAG OOK WEL WANT VRIJDAG TROUW IK!!! AAAAAAAG,
sorry maar ik baal er zo erg van. Ik voel me zo slap.
Maar ik voel me nu iets beter dus ik hoop dat het vrijdag goed gaat. duimen jullie voor mij??
martineb

Unregistered

12-02-2008 14:44
Hi,

Van harte gefeliciteerd Eva. Je moet inderdaad proberen je geen zorgen te maken. Het komt bij veel mensen voor dat ze wat bloedverlies of bruinverlies hebben. Hopelijk is alles helemaal goed.

Ik ben ook grieperig Saskia. Hopelijk ben je vrijdag weer opgeknapt. Ik zal voor je duimen!!!!!!

Zelf voel ik nog steed erg weinig van mijn zwangerschap. Wel iets gevieliger borsten vandaag Smile

Liefs, Martine
Lowietje

Unregistered

12-02-2008 17:28
Hoi Saskia,

Ik duim ook voor je!!! Hoop echt dat je je nu alweer beter voelt en vrijdag topfit bent!! Ben zelf afgelopen juni getrouwd en weet nog wel hoe spannend ik die dagen ervoor vond. Wellicht komt het daar ook een beetje van dat je je niet zo lekker voelt.

En moosje, ik weet niet eens hoe je een banner moet plaatsen, ben niet zo'n techneut.....

groetjes,
Lowie
Saskia15

Unregistered

13-02-2008 12:05
Lowietje, helaas is het echt griep. Ik heb koorts en kan bijna niet op mijn benen blijven staan.. Het gaat steeds wel een beetje beter maar nog niet naar mijn zin.
Ik ga denk ik maar even de huisarts bellen of ik er iets mee kan. Of er een wondermiddel is voor 1 dag dat kan/mag als je zwanger bent... hi hi ik moet het weer lastiger maken... echt iets voor mij.

Groeten
Lowietje

Unregistered

13-02-2008 18:45
Dat is echt balen Saskia. Ik hoop dat je je heel snel beter voelt en dat er een wondermiddeltje is wat je mag innemen.

Ik duim voor je.

Groetjes
bianca1

Unregistered

13-02-2008 19:26
Hallo dames, Ik heb niet echt opgelet Wink , ik zie nu pas dat jullie een forum gestart zijn van degene die in oktober zijn uitgerekend. Ik sluit me graag bij jullie aan. Ik ben nl 6 oktober uitgerekend, 4 maart mag ik voor de eerste echo, ik kan niet wachten. Verder voel ik mij redelijk goed, wel het idee dat mijn broek al strakker zit :lol: , of dat zo vroeg kan?? Verder krijg ik zo'n beetje de voorgevel van Vanessa, mijn borsten groeien geloof ik met de dag.
Qua misselijkheid valt het mee, zolang ik op de dag maar regelmatig wat eet, s'avonds wel een raar gevoel in de maag. Leuk om elkaar zo te volgen en lotgenoten te spreken. Op het andere forum is iedereen al veel verder, dus heb ik het idee niet goed te kunnen meepraten.
groetjes Bianca
moosje

Unregistered

13-02-2008 19:42
Nog één nachtje slapen en dan morgenochtend weer een echo! Kan echt niet wachten. Ga ervan uit dat alles pico in orde is en dat we weer een klein kloppend hartje kunnen waarnemen! Kan toch ook niet anders op Valentijnsdag lijkt me!

Balen Saskia dat je ziek bent. Ik hoop dat je wel iets mag hebben. Anders 7 sinaasappelen uitpersen en achter elkaar opdrinken. Helpt vaak wel een beetje bij mij.
twente

Member

13-02-2008 20:54
Hoi dames

Ja,Bianca.Dat had ik dus ook op dat andere forum.Voel me dan al gauw een zeur.
Hoe ver ben je 4 maart als je de echo laat maken?
Ik heb 28 feb een afspraak met de verloskundige,maar dat is volgens mij alleen een kenismaking.Hoop dat ik daarna niet te lang moet wachten voor een echo.Heb nog steeds last van bruinverlies.grrrrrr
Heb ondertussen al wel 4 testen gedaan maar daar word je ook niet wijzer van.

Moosje,spannend hoor!Lijkt me zo iets geweldigs om het hartje van je kindje te zien of horen kloppen.

Saskia beterschap en alvast een heeeele fijne dag gewenst vrijdag.Ik hoop dat het zonnetje voor jullie schijnt.

Oh,ja.En die banner.Echt geen idee hoe dat moet.Vertel,vertel!!!

groetjes Eva
marxxx

Unregistered

13-02-2008 21:07
Ook ik heb het gevoel dat m'n broek strakker zit, dacht dat het aan mij lag maar blijkbaar kan het dus wel kloppen. Ben vandaag precies 6 weken zwanger. Dat belooft nog wat voor de komende maanden, haha.

Kan niet wachten tot 4 maart, eindelijk de 1e echo!! Ik ben dan op die dag 8 weken en 6 dagen zwanger.
Grappig Bianca, allebei op dezelfde dag onze 1e echo! Big Grin

Zou zo blij zijn als dat achter de rug is en alles goed is, pff. Confusedhock: Denk dat ik dan pas écht kan gaan genieten van m'n zwangerschap, 't is nu allemaal nog zo onwerkelijk. Ben niet extreem moe of misselijk, het enige dat ik voel zijn m'n borsten die heel gevoelig zijn. Wel heb ik nog steeds af en toe van die menstruatiekrampen. Komt heel even opzetten en is dan met een paar minuten weer weg. Zijn er meer meiden die daar last van hebben?

groetjes,
Marjolein
Graag-een-baby

Unregistered

13-02-2008 22:39
Hallo Allemaal

Ik weet dus ook net een paar dagen dat ik zwanger ben. Ik zou op 22-10-2008 uitgerekend zijn. Het is natuurlijk nog wel erg pril maar kan het ook bijna niet voor me houden. Ik ben natuurlijk ook nog niet bij de huisarts geweest maar is dit perse nodig?? kan je niet gewoon als je twee maanden zwanger bent een afspraak maken met de verloskundige??

Ik hoor graag van jullie...

Groetjes Fenna
moosje

Unregistered

13-02-2008 23:05
@Marjolein: Ik heb ook last van menstuatieachtige krampen die een paar minuten aanhouden en dan weer wegtrekken. Is volgens mij heel normaal. Ik krijg ook het idee dat het met je stoelgang te maken heeft. Vaak moet ik even later namelijk naar de wc.

@Fenna: Ik heb gewoon gebeld naar een verloskundige praktijk en die zeiden dat ik de 26e lang kon komen. De huisarts had ik ook gebeld maar daar hoefde ik niet langs te komen.

@ Eva: Het mysterie van de banner Big Grin ....
Je kan op een site (bv. http://www.lillypie.com) een banner maken. Aan het einde krijg je een code. Je moet de BB-code kopiëren. Vervolgens ga je naar Gebruikerspaneel (rechtboven) ->profiel->wijzig onderschrift en daar plak je de code. Als het goed is moet je dan een banner hebben. Kijk ook even bij “wijzig weergave instellingen” of je ‘Toon onderschriften’ op aan hebt staan.
Lowietje

Unregistered

14-02-2008 11:21
wat leuk, nog meer zwangere meiden erbij die ongeveer net zo ver zijn als ik.
Ik herken ook veel van iedereen. Ook mijn broeken zitten strakker, heb in mijn boek gelezen dat dit er ook echt bijhoort. Je schijnt nu wat aan te komen en straks wordt het pas aankomen van de baby. Hoop maar dat het een beetje binnen de perken blijft.

Ook ik heb regelmatig last van krampen, ik ben zelf niet veel misselijk, maar merk wel dat als ik niet regelmatig eet ik juist die krampen ga krijgen. Als ik het aanvoel komen eet ik wat en is het eigenlijk ook zo weer weg.

Moosje, hoe is het vanochtend gegaan? Heb je het hartje weer zien kloppen?

Saskia, hoe voel je je vandaag? Ben je al iets aan het opknappen? Moet je nog veel doen voor morgen?

groetjes aan iedereen
twente

Member

14-02-2008 18:25
ff kijken of ie het doet....
twente

Member

14-02-2008 18:25
Nee dus....en nu?
twente

Member

14-02-2008 18:34
Nou,ja.Het lijkt er een beetje op...
Wat een techneut he?hahaha.

groetjes Eva
moosje

Unregistered

14-02-2008 19:34
Nou het hartje hebben we weer zien kloppen Big Grin Het was alleen niet echt een bijster slimme en professionele gynaecologe dit keer. Ze snapte niet echt hoe het echo apparaat werkte. Dus toen ze wilde inzoomen zat ze maar aan wat knoppen te draaien en uiteindlijk was er wel ingezoomed maar het beeld heel onscherp. Zegt ze: we zien in iedergeval het hartje knipperen. Tja dat is wel zo maar scherp beeld was wel leuk geweest. Gaat ze vervolgens de embryo (op het onscherpe beeld) opmeten. Zegt ze dat het 6 weken is. Ik zei dat kan helemaal niet. Zegt ze: dat staat er toch. :roll: Pff, ik zie dat ook wel maar misschien heeft ze vanwege het onscherpe beeld niet goed opgemeten. Nou ja, 13 maart moeten we dan voor de officiële termijn echo dus dan hoop ik iets meer te zien :lol:
twente

Member

14-02-2008 21:17
Hey Moosje.

Fijn of niet.Heb je er zo naar uitgekeken en dan krijg je zo'n onervaren huppel.....
Ja,soory hoor,maar kan me voorstellen dat je daar niet al te vrolijk van wordt.
Gelukkig hebben julie het hartje wel zien kloppen.
Weet jij trouwens vanaf hoeveel weken je bij zo'n pret-echo bureau terecht kan?

groetjes Eva
bianca1

Unregistered

15-02-2008 08:32
Moosje, fijn dat het hartje klopt, toch weer een extra bevestiging, ook al was het beeld niet scherp.

Marjolein, die krampen herken ik ook, mn als ik teveel gedaan heb voel ik het. Vorig weekend enthousiast meegeholpen met een terras tegelen (allleen de tegels aangegeven) maar s'avonds kon ik het goed voelen hoor. Ik dacht nu voel ik me goed dus kan ik wel wat doen, maar toch iets overschat .

Eva op 4 maart ben ik 9 weken en 1 dag. Van de huisarts kreeg ik door een afspraak maken tussen de 8 en 10 weken, ben er maar tussen in gaan zitten.

Voor degene die hun mannetje nog een leuk kado willen geven. -> het boek: Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van Kluun. De mijne is geen lezer, maar ik geloof dat hij gisteren al lachend de helft van het boek heeft uitgelezen.
Lowietje

Unregistered

15-02-2008 18:16
hoi,

Moosje, wat jammer dat het zo is gegaan met je echo zeg. Wel fijn dat je het hartje hebt zien kloppen, maar ook een beetje vreemd hoor.

Saskia, ik heb aan je gedacht vandaag. Hopelijk voel je je helemaal goed op deze bijzondere dag. Hoe reageerde de dagmensen op het nieuws van je zwangerschap? Jullie hebben in iedergeval heel erg mooi weer gehad vandaag. Ik zelf ben vorig jaar juni getrouwd en toen viel er een hoop regen.... :x

A.s. maandag ga ik voor de eerste keer naar de VK toe. Ben reuze benieuwd. Heb stiekum de hoop dat ik al wat verder ben dan ik denk te zijn (kan helemaal niet hoor, heb aardig wat testen gedaan voordat het raak was) maar zou zo graag ook al een echo willen hebben om te zien dat het allemaal goed zit.

Voor iedereen een heel fijn weekend zonder al te veel kwalen (heb zelf een enorme puist, schijnt erbij te horen omdat de hormonen door je lijf gieren, maar charmant is het niet....

groetjes,
Lowie
hartendiefje

Unregistered

16-02-2008 10:07
hallo allemaal,

ik ben monique (hartendiefje) en ik ben nu 6 wkn zwanger.
Ik ben uitgerekend op 11 oktober (volgens de computer)
Alles gaat hier nog goed.
nog weinig last van misselijkheid, maar wel een rommelende buik.
Verder hebben we het al wel aan onze ouders en broers en zussen vertelt.
Wij hebben zelf een heel leuk rompertje gemaakt met een hele leuk ooievaar er op.
Met als tekst nog even volhouden over negen maanden ben ik er.
Ze vonden het allemaal heel leuk en zijn ontzettend trots en blij.

nou succes allemaal met de zwangerschap

dikke knuffel monique
Merel

Unregistered

16-02-2008 11:28
He Ladies,

Ben er vanochtend achter gekomen dat ik zwanger ben!Kan het haast niet geloven! Ik bn uitgerekend op 24 oktober!

Saskia heb je een leuke bruiloft gehad?

Liefs
Klungeltje23

Unregistered

16-02-2008 14:24
Hallo allemaal,

Hier ook zwanger en uitgerekend op 18 oktober 2008.
Ik ben nu voor de 3e keer zwanger na twee miskramen, dus erg onzeker.
Ook ik ga over 5 weken trouwen en hoop dat op die dag nog alles goed zal zijn met ons kleintje.
Heb bijna geen zwangerschapsklachten, dus voel me soms een beetje angstig.
Had afgelopen week dat mijn borsten pijn deden en wat dol.
Maar dat is alweer weg.
Krijg met de 7 weken de eerste echo.
Hoe voelen/Voelden jullie je met de 5 weken?

Groetjes Kim
Lowietje

Unregistered

16-02-2008 14:44
Hoi Moniquw, Merel en Kim,

Van harte met jullie zwangerschap!
Kan me goed voorstellen Kim dat je je onzeker voelt na 2 miskramen. Ik duim voor je dat 3 maal nu echt scheepsrecht is. Fijn dat je in iedergeval al wel met 7 weken een echo krijgt, heb je iets meer zekerheid.
Ik had met 5 weken ook last van mijn borsten, kramp in mijn buik, en vooral erg moe.
Geen zwangerschapsklachten hebben zegt volgens mij helemaal niets hoor.

Groetjes,
Lowie
Klungeltje23

Unregistered

16-02-2008 14:50
Bedankt lowietje,

voor je snelle reactie.
ik hoop ook dat de 3e keer de goede is.
ik weet dat ik me niet zo druk moet maken eigenlijk, maar wat is dat verdomde moeilijk zeg!
Ik hoop dat ik over een paar weken het hartje mag horen kloppen.

Ik ben bezig geweest met zo'n banner maar krijg het niet voor elkaar, hoe doe ik dat?

Kim

http://bd.lilypie.com/84AUp1.png
Lowietje

Unregistered

16-02-2008 15:14
Hoi Kim,

Ik heb gelukkig geen miskraam gehad, maar ook ik maak me druk hoor. Het is ook allemaal zo pril en je kunt er zelf ook niet zo veel aan doen. Moosje, die ook in oktober uitgeteld is, heeft ook al voeg een echo gehad en van haar begreep ik dat je het hartje kunt zien kloppen, voor horen is het waarschijnlijk nog te vroeg.
Je niet druk maken is makkelijker gezegd dan gedaan. Veel geluk en hopelijk ben je over 5 weken een stralende bruid met baby in de buik.
moosje

Unregistered

16-02-2008 22:16
Merel en Kim GEFELICITEERD!

Kim ik had met 5 weken eigenlijk 0 zwangerschapskwaaltjes (iets gespannere borsten hooguit) dus ik hoop dat alles goed is bij jou. Als je met 7 weken de echo krijgt moet je het hartje al kunnen zien kloppen. Als het hartje klopt schijnt het zo te zijn dat de kans op een miskraam enorm afneemt. Vroeger had je de 12 weken grens (nu ook nog voor degene die geen medische echo's krijgen) maar tegenwoordig kunnen ze veel meer zien op die echo apparatuur.

Eva, een pretecho is geloof ik echt pas laat in de zwangerschap. Wij laten wel een termijnecho maken bij een echobureau dat kan gewoon en wordt ook vergoed door de verzekering.

Monique, Super cool idee van dat rompertje!

Saskia, nog heel erg gefeliciteerd met je HUWELIJK!
bianca1

Unregistered

17-02-2008 11:51
Monique, Merel en Kim, welkom en gefeliciteerd met juliie zwangerschap.

Dames sinds vrijdag avond weet ik nu wat ze bedoelen met de misselijkheid, bleef alleen niet beperkt tot een ochtend. Vrijdagavond begonnen, de gehele nacht arm in arm met de wc pot gezeten en s'ochtends nog een korte stop op de vluchtstrook :oops: . Vandaag gaat het weer redelijk gelukkig. maar het is voor het goede doel.

De voorgenomen reis vandaag naar de 9-maandenbeurs heb ik maar even laten schieten.
Aftellen naar 4 maart voor de eerste echo, ik wordt steeds ongeduldiger :lol:
Klungeltje23

Unregistered

17-02-2008 14:25
Hoi Moosje en bianca,

Moosje ik vind het fijn om te horen dat het allemaal normaal is wat ik voel.
Dat geeft het wel wat rust ook al is het geen zekerheid.

Bianca leuk dat je 4 maart je eerste echo krijgt.Ik mag die dag ook voor mijn eerste echo en ben erg benieuwd.
Kan haast niet wachten!

Hopelijk mogen we allemaal een gezond kindje in oktober op de wereld zetten!

Groetjes Kim
arissa bijlholt

Unregistered

17-02-2008 15:55
hallo ik ben nu 4 weken en 2 dagen zwangerSmile
ook nog allemaal heel pril.
en ik vind het ook moeilijk me mond te houden het liefst wil ik het ook wel aan iedereen vertellenSmile

groetjes Big Grin
bianca1

Unregistered

17-02-2008 17:15
hoi arissa, gefeliciteerd. Het is inderdaad moeilijk om het niet gelijk te vertellen, wij hebben besloten om het na de 1e echo te vertellen, dan hebben we zelf ook het bewijs in handen, ik ben dan 9 weken, als ik het hartje heb zien kloppen, geeft mij dat toch meer een gevoel van zekerheid. Het voordeel is dit forum, hier kan je alles gelijk delen met elkaar, we lopen allemaal zo'n beetje gelijk wat het extra leuk maakt
cynnie

Unregistered

17-02-2008 19:35
Hai allemaal, ik ben vandaag 5 weken en 5 dagen zwanger, van ons eerste kindje. Dus mijn uitgerekende datum is 14 oktober. Morgen ga ik denk ik een afspraak maken met de verloskundige. Ben benieuwd wanneer ik mag komen.. Wil het liefst natuurlijk zo snel mogelijk, dan kunnen we, als de echo goed is, eindelijk het nieuws rond gaan vertellen!! Big Grin

Groetjes
moosje

Unregistered

18-02-2008 22:24
Even een nieuwschierig vraagje: Wie doet er allemaal mee aan Moeders voor Moeders? Ik wel, en ik dacht dat bijna alle zwangere vrouwen dit deden maar volgens de vertegenwoordigster van Moeders voor Moeders was dit lang niet altijd het geval.
moosje

Unregistered

18-02-2008 22:30
@Kim: Ik zag dat je op het forum "alweer ruim een jaar bezig voor een wondertje" vroeg hoe je een banner kan maken. Maar zie hieronder:

Je kan op een site (bv. http://www.lillypie.com) een banner maken. Aan het einde krijg je een code. Je moet de BB-code kopiëren. Vervolgens ga je naar Gebruikerspaneel (rechtboven) ->profiel->wijzig onderschrift en daar plak je de code. Als het goed is moet je dan een banner hebben. Kijk ook even bij “wijzig weergave instellingen” of je ‘Toon onderschriften’ op aan hebt staan.
marxxx

Unregistered

18-02-2008 22:49
Ook ik heb me opgegeven voor Moeders voor Moeders. Big Grin
Donderdagavond heb ik toevallig de eerste afspraak, ben dan 7 weken en 1 dag zwanger.

groetjes,
Marjolein
cynnie

Unregistered

19-02-2008 07:13
Hai, ik ga me ook opgeven voor moeders voor moeders. Ik was het gisteren van plan te doen, toen ik ook mn eerste afspraak met de verloskundige maakte. Nu geven ze vanuit daar mn telefoonnummer door en word ik als het goed is door iemand van moeders voor moeders terug gebeld.

Oh even over die link voor een banner, die heb ik ook geprobeerd maar er staat volgens mij een 'l' te veel in lilypie Wink

Groetjes,

En ik hoop voor iedereen hier, een hele fijne zwangerschap!!
bianca1

Unregistered

19-02-2008 08:40
Bij ons in de regio, is er geen moeders voor moeders. Ik had me er al in verdiept maar in Zeeland wordt er niet opgehaald, dus kan ik niet eens meedoen.
Klungeltje23

Unregistered

19-02-2008 16:52
Hallo allemaal,

Even kijken of ik het goed gedaan heb hoor met mijn banner.

Groetjes
Lowietje

Unregistered

19-02-2008 18:23
volgens mij wil het allemaal nog niet zo lukken met de banners...
Ik ben gisteren voor de eerste keer bij de VK geweest. Ze hebben ons het hemd van het lijf gevraagd en mijn bloeddruk opgemeten. Ik mag 10 maart terugkomen voor de eerste echo.
Had stiekum gehoopt dat er gisteren al een teken van leven gegeven mocht worden maar helaas, nog even geduld hebben.

Vandaag ook een behoorlijke off day gehad. Ben moe, hoofdpijn, onzeker en een beetje depri. Hebben jullie daar ook wel eens last van? Zal dat nou echt allemaal door de hormonen komen? Weet ook niet zo goed wat ik er mee aan moet.

Ik kijk echt uit naar die eerste echo, heb gewoon bevestiging nodig dat het oke is. Vind het echt super dat ik zwanger ben maar ook zo onzeker allemaal.

Nou genoeg geklaagd, tijd om een hapje te gaan eten.

groetjes,
Lowie
moosje

Unregistered

19-02-2008 19:04
Hoi Lowietje, Ik denk dat het de hormonen zijn hoor. Nog voordat ik wist dat ik zwanger was heb ik echt een heel erge jankbui gehad en was ik oprecht heeeeel verdrietig. Maar ik wist niet waarom. Achteraf zei mijn vriend dat hij toen al dacht dat ik eigenlijk wel zwanger MOEST zijn omdat dit emotionele gedoe helemaal niets voor mij is. Ik jank ineens ook veel makkelijker bij de televisie. Dus depri zal ook wel hormonaal zijn denk ik dan.
Klungeltje23

Unregistered

19-02-2008 19:12
Hoi Lowietje,

Dat zijn zeker wel hormonen.Plus dat het een hele onzekere moeilijke tijd is om door te komen die eerste maanden.
Laat het allemaal maar gewoon op je af komen.
Hoop dat je snel bij de eerste echo bent.

Groetjes Kim
Mich

Unregistered

19-02-2008 19:30
Hoi Meiden,

Allemaal van harte met de zwangerschap. Mijn man en ik weten sinds zondag dat wij ook in verwachting zijn. Nu dus 4 weken en 3 dagen. 26 oktober zijn we uitgerekend. Ook voor ons is het de eerste. Heel spannend. Ik moet zeggen dat ik wel last heb van kwaaltjes. Veel misselijk (gelukkig hoef ik niet over te geven) geen eetlust, veel emoties, een sterke reuk en erg moe. Ik vind het wel lastig. Ik werk 40 uur in de week en niemand weet het natuurlijk. ik kan wel tegen collega's klagen, maar die snappen het natuurlijk niet. Ik probeer me groot te houden, maar dat is echt heel moeilijk. Herkennen jullie je er in?

Groetjes Michelle
marxxx

Unregistered

19-02-2008 19:47
Hoi meiden,

De eerste 2/3 weken heb ik regelmatig last gehad van een soort menstruatiegevoel. Dit gevoel wordt steeds minder. Herkennen jullie je daar ook in? Dat dat gevoel minder wordt naarmate je langer zwanger bent?
Het enige wat blijft zijn die enorme gevoelige borsten.... :roll:

groetjes,
Marjolein
Mich

Unregistered

19-02-2008 21:59
Ik heb nu erg het gevoel van menstruatie. Meestal 's middags. Voor de zwangerschap nam ik dan een pilletje, maar dat laat ik nu maar. Gewoon er doorheen bijten en blijven denken dat het voor een goed doel. Want een mooier doel is er niet.

Groetjes Michelle
moosje

Unregistered

19-02-2008 22:09
Hey Marjolein, Ik heb het nog heel af en toe dat gevoel maar was een paar weken terug inderdaad wel meer. Maar tjonge wat ben ik deze week in een keer MOE! Ik werk ook 40 uur en kan het nog niet zeggen. Vind het soms wel moeilijk maar is gewoon geen optie.
Rembrandt

Unregistered

19-02-2008 22:23
Mich schreef:Hoi Meiden,

Allemaal van harte met de zwangerschap. Mijn man en ik weten sinds zondag dat wij ook in verwachting zijn. Nu dus 4 weken en 3 dagen. 26 oktober zijn we uitgerekend. Ook voor ons is het de eerste. Heel spannend. Ik moet zeggen dat ik wel last heb van kwaaltjes. Veel misselijk (gelukkig hoef ik niet over te geven) geen eetlust, veel emoties, een sterke reuk en erg moe. Ik vind het wel lastig. Ik werk 40 uur in de week en niemand weet het natuurlijk. ik kan wel tegen collega's klagen, maar die snappen het natuurlijk niet. Ik probeer me groot te houden, maar dat is echt heel moeilijk. Herkennen jullie je er in?

Groetjes Michelle

Ik vond het ook erg lastig op het werk. Ze merken toch dat je niet helemaal top gaat, maar je kan niet echt uitleggen wat er is. Daarom heb ik het gister maar aan mijn baas verteld en vandaag aan mijn collega's. Ik ben nu 6 1/2 week, misschien nog wat vroeg, maar aangezien ik in een apotheek werk, ook met bereidingen en gevaarlijke stoffen, is het voor mij zo het beste. Ook omdat je dan meer begrip krijgt als het een keer minder gaat, maar vooral omdat ik nu zonder er om heen te draaien nu niet meer met die stoffen hoef te werken. Smile
Klungeltje23

Unregistered

20-02-2008 07:44
Hallo allemaal,

Hier ikke vandaag even in een dip.
Vorige week last van mijn borsten en toen was het weer weg.gister de hele dag hele pijnlijke borsten gehad en eergister een aantal krampjes en steekjes in mijn buik, maar nu is het weer bijna allemaal weg.
Maak me soms echt ongerust erover en dat wil ik niet, omdat ik niet gestressed wil zijn voor het kindje.
Hoop dat ik volgende week echt ziek mag worden, klinkt misschien raar maar dat zou me al erg gerust stellen aangezien het de vorige keren mis liep toen de klachten verdwenen.
Ben blij dat ik hier af en toe terecht kan, want wat zijn die eerste weken zenuwslopend.

Veel liefs Kim
bianca1

Unregistered

20-02-2008 08:45
Hoi Kim,
Hier is het ook halen en brengen hoor, zo voel ik mijn buik trekken, steken dan weer niet. Van het weekend extreem misselijk ( nu nog een beetje), Het ene moment veel energie, 10 minuten later verlang ik naar mijn bed.
Het is niet te volgen. Blijf gewoon moed houden hoor, maar die onzekerheid herken ik ook sterk hoor. Zou ook blij zijn als de 1e echo een feit is.

Maandag heb ik het wel aan mijn baas verteld, doordat ik van het weekend zo beroerd was dacht ik als het op het werk gebeurd dan staat het zo raar als ze van niets weten. Ik heb wel aangegeven dat ik de rest van de collega's na de 1e echo op de hoogte stel.
Lowietje

Unregistered

20-02-2008 11:45
@Kim en Moosje, bedankt voor jullie berichtjes gisteren. Het zullen daadwerkelijk wel de hormonen zijn, voel me vandaag alweer een stuk beter.

En Kim, het gaat bij mij ook zo hoor, de ene dag veel klachten en de andere dag minder. Jij mocht toch bij 7 weken je eerste echo laten maken? Hoe lang duurt dat nog? Hopelijk kun je dan als je het gezien hebt weer even vooruit en je iets minder zorgen maken.

Voor de nieuwe onder ons, van harte gefeliciteerd.

Groetjes,
Lowie
twente

Member

20-02-2008 12:00
Hai dames.

Ik heb inderdaad ook dat dat ongi gevoel nu een stuk minder is dan in het begin.Nog wel steeds gevoelige borsten.

Heb al wel het een en ander gelezen over moeders voor moeders,maar ben er eerlijk gezegt nog niet echt aan toe.
Klinkt misschien wat egoistisch,maar ik heb nog steeds last van bruinverlies en dat blijft toch aan je knagen.Als ik m'n eerste echo heb gehad en zeker weet dat er een hartje klopt,wil ik me er wel voor opgeven.Nu echter nog even niet.

Ben gisternacht ontzetten beroerd wakker geworden.Overgeven en aan de dunne.Dacht nog,ik hoop dat dit niet bij de zwangerschap hoort.Wat heb ik een hekel aan spugen zeg!!!!!!
's morgens weer spugen etc.Ben wel naar m'n werk gegaan maar ben om 9.30 weer naar huis gegaan.Was zo slap als een vaatdoek.Daarna weer spugen,bah.Toen belde mijn man op....hij was ziek.Yes!!!hahahaha.Gemeen he?Maar wist dus meteen dat het een gewone buikgriep was.Zitten nu dus gezellig met z'n tweetjes thuis.Morgen weer heen werken.

Verders geen nieuws hier.

groetjes Eva
Lowiena

Unregistered

20-02-2008 13:39
Hoi meiden veel plezier met jullie zwangerschap.

Ik zag dat jullie het over moeders voor moeders hebben. Je moet het natuurlijk wel zelf weten, maar je kunt je tot de 11 week van je zwangerschap aan melden en je kunt van je 6e tot je 16e week mee doen. Dus hoe eerder je begint hoe meer je kunt geven en je helpt er echt heel veel vrouwen mee. (Wil jullie echt geen schuld gevoel aanpraten en ik heb makkelijk praten ik ben nog niet zwanger)

Groetjes
Klungeltje23

Unregistered

20-02-2008 19:34
Hallo Meiden.

Hier is de dip alleen maar groter geworden.
Had zonet na het plassen een aantal bloedstippels tussen mijn urine zitten.
Hiervan ben ik enorm geschrokken, omdat ik dit de vorige keren ook had.
Ik meteen de verloskundige gebeld en ze kunnen nog vrij weinig voor me doen.
Ze gaan proberen de echo nog iets te vervroeger maar dat is moeilijk.
Ik begin ook wat menstruatieklachten te krijgen, dus de tranen vliegen constant over mijn wangen.
Ik moet mij ziek gaan melden van de verloskundige, omdat ik overstuur ben.
Ik kan het niet helpen, maar na al twee miskramen te hebben gehad zit ik nu echt tot aan de grond.
Ik hoop bij jullie te mogen blijven horen en dat het gewoon een beetje bloed is van het oprekken.
Maar kan er niets aan doen als ik zeg dat de hoop ver te zoeken is.

Groetjes Kim
Klungeltje23

Unregistered

20-02-2008 19:35
Hallo Meiden.

Hier is de dip alleen maar groter geworden.
Had zonet na het plassen een aantal bloedstippels tussen mijn urine zitten.
Hiervan ben ik enorm geschrokken, omdat ik dit de vorige keren ook had.
Ik meteen de verloskundige gebeld en ze kunnen nog vrij weinig voor me doen.
Ze gaan proberen de echo nog iets te vervroeger maar dat is moeilijk.
Ik begin ook wat menstruatieklachten te krijgen, dus de tranen vliegen constant over mijn wangen.
Ik moet mij ziek gaan melden van de verloskundige, omdat ik overstuur ben.
Ik kan het niet helpen, maar na al twee miskramen te hebben gehad zit ik nu echt tot aan de grond.
Ik hoop bij jullie te mogen blijven horen en dat het gewoon een beetje bloed is van het oprekken.
Maar kan er niets aan doen als ik zeg dat de hoop ver te zoeken is.

Groetjes Kim
moosje

Unregistered

20-02-2008 20:08
Wat ontzettend K. Ik duim voor je dat het gewoon wat anders is hoor! De gynaecologe had tegen mij gezegd dat als je echt begint te vloeien er pas een aanduiding is dat er iets mis kan zijn. Dus als het bij een paar stipjes blijft dan is dat wel weer hoopvol. Maar je weet zelf waarschijnlijk veel beter hoe het ging de vorige keren. Ik kan wel zeggen dat je positief moet blijven maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik leef met je mee.

Knuffel,

Moosje
Lowietje

Unregistered

20-02-2008 21:23
Jee, Kim, wat ontzettend naar voor jou/jullie zeg. Ik hoop echt dat het bij die paar stipjes blijft en er niets aan de hand is. Ook ik zal voor je duimen.

Ik hoop dat je snel voor de echo mag komen en dat er goed bericht komt.

Heel veel sterkte en liefs
Lowie
Belin

Unregistered

20-02-2008 21:59
Hallo dames,

Ik zou me ook graag aansluiten bij dit forum.
Ik heb vanmorgen getest en ben Zwanger.
Kan het eigenlijk nog niet echt geloven.
Volgens internet ben ik 24 oktober uitgeteld.
Ik ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger.
Het is allemaal nog zo onwerkelijk.
Iedereen een goede zwangerschap toegewenst waar mogelijk.

Groetjes
Merel

Unregistered

20-02-2008 22:07
GEFELICITEERD en welkom! Ik ben ook 24 oktober uitgerekend!
Lowietje

Unregistered

20-02-2008 22:27
Gefeliciteerd en welkom

groetjes
Lowie
cynnie

Unregistered

21-02-2008 06:46
He Kim, ook ik leef met je mee!! Echt minder.. Ook ik zit al een paar dagen in spanning ivm bloedverlies.. Het varieerd bij mij van roze tot bruin, dus echt helder is het nog niet geweest. Maar die spanning, ik word er niet goed van!! Steeds maar weer kijken, is 't al weg, of is het erger geworden...?? Maar ja, volgens de verloskundige kan ik niet meer doen dan afwachten..
Hopen dat alles goed mag blijven gaan!!

Gisteravond heb ik de dame van Moeders voor Moeders over de vloer gehad, dus ik ben begonnen met inzamelen van mn urine.

En Belin, Gefeliciteerd en welkom!!

Groetjes
Klungeltje23

Unregistered

21-02-2008 09:39
Hoi cynnie,

Krijg je geen vroege echo dan?
Ik zag dat jij iets verder bent dan ik, dan kunnen ze over een paar dagen al zien of het hartje klopt.
Ze gaan voor mij proberen een vroegere echo te regelen,de verloskundige denkt dat als alles goed is ik al een stuk rustiger zal zijn.
Verschrikkelijke dagen zijn het idd.je weet je eigen een draai te vinden.
Soms dan denk ik o ik voel wat in mijn buik en dan word het weer rustig en je kunt niet verklaren of dat gewoon van de zwangerschap is(het groeien) of van een nieuwe miskraam.
Ik geef een extra feestje als ik deze week verrast mag worden met een wonder.

groetjes Kim
cynnie

Unregistered

21-02-2008 18:41
Hai Kim, nee ik krijg geen vroege echo. Ik belde van de week om het verhaal te vertellen, ik kreeg nml last van dat bloed de middag nadat ik mn eerste afspraak had gepland... Toen zei de verloskundige dat het zolang het nog geen helder bloed is er nog even niets aan de hand is.. Of tenminste, het nog van alles kan zijn.. Het kan natuurlijk ook uitlopen op iets minder leuks, maar het kan ook zijn dat er niets ernstigs is... Tja heb ik veel aan he, ik wil gewoon weten hoe het is in mn buik!! Maar ja..
De eerste afspraak hebben we ook al een week later omdat we volgende week vrijdag op wintersport gaan. Dus die hebben we in de 9e week ipv de 8e.. En dan gaan ze proberen zo snel mogelijk een echo in te plannen... Dus dat duurt nog wel even!! Echt minder! Cry
Hopelijk weten we voor de pasen dan of alles goed is, want dan ben ik jarig. En vinden we het natuurlijk leuk om het eindelijk aan iedereen te kunnen vertellen!

Groetjes
bianca1

Unregistered

21-02-2008 19:22
Hoi Belin welkom en geniet van je zwangerschap
bianca1

Unregistered

21-02-2008 19:23
Cynnie en kim, moeilijk hoor die onzekere periode, ik denk dat we allemaal zo snel mogelijk ee bevestiging willen hebben, een echo met een kloppend hartje
baby5

Unregistered

21-02-2008 23:38
Hoi Meiden,

vind het erg leuk om alles te lezen!
Ook ik ben in oktober uitgerekend. de 21e.
Hoop voor iedereen een fijne zwangerschap!

groetjes Karry
Klungeltje23

Unregistered

22-02-2008 09:39
Hallo Allemaal,

Hier nog in de onzekere tijd, maar een beetje hoopvol.
Gister veel last gehad van krampjes en geen bloedspoortjes meer gehad.
Moet vandaag mijn eigen laten testen op een blaasontsteking.
Voel me er wel rustig onder, omdat ik gister ook brandende borsten had en met het eten werd ik even misselijk.
Dit zijn twee dingen die ik voor het eerst ervaar, want dit heb ik bij mijn vorige zwangerschappen niet gehad.
Dus toch een klein beetje hoopvol.
Ook heb ik vandaag veel last van witvloed(beetje vies weet het).
De verloskundige gaat me straks vertellen of ik volgende week een vroege echo krijg.
Ik ga namelijk over 4 weken trouwen en mijn vrijgezellenfeestje komt eraan, dus wil ik graag voor die tijd weten of het fout zit.
Door iedereen om me heen wordt vollop geduimd dat het goed zal komen en ben ook erg blij dat jullie meeleven.

veel liefs Kim
Lowietje

Unregistered

22-02-2008 10:51
Hoi Kim,

Fijn te horen dat je je iets rustiger voelt en dat je weer zwangerschapskwalen hebt en geen bloedverlies. Ik hoop echt dat je een vroege echo kunt krijgen en dat je goed bericht krijgt.
Ik duim voor je.

Lowie
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (11): 1 2 3 4 5 ... 11 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest