Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Marieke ook zwanger!!!!! Die zijn hartstikke duidelijk. Wauwie wauwie Wat Leueueueueueueueueueuk. Gefeliciteerd joh! Ik had helemaal niet zo door dat jullie al serieus voor een brusje gingen.
Nu ben ik de enige niet zwangere van een meeting groepje haha. Maar eh.....ik moet zeggen dat we hier totaal niet aan anticonceptie doen, dus wie weet! Ik wil best al wel weer, maar mannetje had nog erge twijfels. Zegt ie vandaag in ene dat hij binnenkort maar eens gaat beginnen met spullen uit de computerkamer alvast naar zolder te verkassen.....Eh...kamertje vrijmaken haha
@ Mariekepiek, leuk meis, gefeliciteerd!
Dit zijn volgens mij echt wel positieve testen.
Mag mijn zusje het al weten of moet ik het stil houden voor haar.
Zij weet wel dat ik zwanger ben, maar verder weet niemand van de familie het nog.
Debora en ik delen altijd heel veel met elkaar.
ja tara leuk he!!! we waren er niet bewust mee bezig, maar ik gebruikte geen anticonceptie en we hebben dus een keer geen condoom gebruikt. Toen was dus mijn cyclus blijkbaar een week korter als de maanden ervoor.......Maar een erg leuke verrassing en dat terwijl ik er de vorige keer wel even over gedaan heb zwanger te worden en ik er toen obsessief mee bezig was.
kruimeltje......ik weet niet of ze hier nog leest op het forum, maar ze kan het zelf zo ook zien. Dus je mag het zeggen alleen mag er echt niets op mijn hyves terecht komen.
Volgens mij hebben we per ongeluk een nieuwe topic aangemaakt door de 2 nieuwe foto's die zijn toegevoegd.
Ik ga weer terug naar het "Uitgerekend in november 2011" topic.
O, ik was de weg volledig kwijtgeraakt.
Ben vandaag erg blond ... was op het werk ook al aan het mutsen.
Zullen toch nog geen zwangerschapshormonen zijn?
Zou dat verstrooide dan nu al van de zwangerschapshormonen kunnen komen?
Ik kwam er vandaag ook achter dat ik afgelopen donderdag ook echt hele domme fouten heb zitten maken op het werk.
Zomaar een aantal verkeerde kamernaambordjes gemaakt en aangevraagd.
Kwamen de collega's vandaag melden dat hun nieuwe bordje helemaal niet klopte ... dus ik dacht al dat iemand anders een fout had gemaakt ... heb ik gewoon zelf echt zitten suffen.
Ik hoop maar dat het niet heel veel erger gaat worden, want hoe moet ik dan nog normaal functioneren?
Haha Kruimeltje, maak dan je borst maar nat. Ik merk nu pas dat ik eindelijk een beetje van die vergeetachtigheid begin af te komen. Pfff mocht ook wel een keer zeg!
dat vergeetachtige schijnt wel met de hormonen te maken te hebben. ik had er de vorige keer tijdens mijn zwangerschap niet zo'n last van. Dat kwam daarna pas. Daarna had het met de borstvoeding te maken bij mij. Dus tara...een verklaring dat jij het ook nog hebt
snippie schreef:Mooie test meid!!!ga je binnen kort ook nog een digi
Doen?
Hopelijk ben je deze zw niet zo ziek als de vorige!
ik heb ook nog zo'n digitale gedaan vanmiddag, maar dan niet die vroege met conceptieindicator en die geeft zwanger aan!!!
da's toch fijn die bevestiging in een woord.
Van harte proficiat! Wat leuk voor jullie, en wat fijn dat het zo lekker snel is gegaan! Hoop dat je je deze zwangerschap beter voelt dan de vorige! Groetjes bloem!