Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden begin 20 en aan de slag voor eerste kindje!

begin 20 en aan de slag voor eerste kindje!
Lynn01

Unregistered

28-02-2011 14:30
Hayhay! Ik ben compleet nieuw hier, maar het lijkt me leuk om te kletsen met meiden die net als ik begin 20 zijn en aan het klussen zijn voor hun eerste kindje!

Ik ben zelf 21 en ik ben 23 feb gestopt met de pil. How about you?
Xannia

Posting Freak

Topics: 7
28-02-2011 16:33
Hey Lynn,

Welkom op het forum. Er zijn wel al wat meerdere soortgelijke topics, maar misschien wel leuk om gewoon een nieuw topic te starten met nieuwe meiden. Zelf ben ik wel al een tijdje actief op het forum, maar nog niet actief bezig voor een kindje. 22 augustus slik ik mijn laatste pil en na een maandje ontpillen willen we er dan echt voor gaan Smile

Ik ben ook 21 jaar en mijn vriend (of beter gezegd: verloofde) is 28.

Hebben jullie al lang de wens of eigenlijk pas net erover na gaan denken??
Lynn01

Unregistered

28-02-2011 16:52
Leuk dat je je aansluit! Ik zag idd wel soortgelijke topics- maar het leek me leuk om "een eigen clubbie" op te bouwen Smile

We hebben het er al een tijd over, maar zat nog altijd op school. Nu dat ik klaar ben willen we er eindelijk voor gaan. We zien ook steeds meer vrienden om ons heen zwanger worden- dus dat maakt het allemaal nog leuker!

Hoezo wachten jullie tot augustus als ik vragen mag?
Xannia

Posting Freak

28-02-2011 18:28
Ja precies, in die clubjes heb ik het ook altijd moeilijk gevonden om aan te sluiten, vandaar dat ik daar niet bij meeklets Wink.

Heb je al een baan en watvoor branch werk je dan? Wel fijn dat je ook vroeg met school klaar bent (net als mij, want ik werk al 2,5 jaar).

Wij wachten tot augustus, omdat we besloten hebben eerst te gaan trouwen. Toen ik mij hier aanmeldde twijfelden we daar nog over overigens, we wilden gewoon al afgelopen oktober starten, maar toch besloten eerst te trouwen. Een bruiloft kost onzettend veel geld (wij doen het zuinig aan en zijn zelfs dan al 8.000 euro kwijt, inclusief huwelijksreis) en vandaar dat we het plan om voor een kindje te gaan even hebben uitgesteld. In augustus staan we er als het goed is financieel weer heel goed voor, om nog een nieuwe keuken, auto én kinderkamer te kunnen kopen. Alledrie op het verlanglijstje van 2011/2012 Wink.

Ik weet wel dat het even kan duren voor je zwanger raakt, maar ik wil graag alles eerst op orde hebben. En we zijn nog jong dus geen biologische klok die tikt. Op dit moment knaagt het ook niet zo heel erg dankzij het trouwen, dat gaat vanaf juni wel weer beginnen en dan hoef ik nog maar 2 maanden te wachten (of misschien stoppen we stiekem wel eerder).

Wel leuk dat jullie vrienden er ook zo mee bezig zijn. Bij ons is dat wat minder helaas. Een vriendin van mij is onlangs bevallen van een dochter en die is ook voorlopig wel de enige. Ook mijn broer en schoonzus zie ik voorlopig nog geen kinderen krijgen, dus jammer. Moeten wij maar de toon zetten Wink.
Lynn01

Unregistered

01-03-2011 15:17
Op dit moment werk ik parttime als grafisch ontwerper. De andere uren vul ik in met werken in een modezaak. Mijn vriend werkt fulltime in de zorg- dus de inkomsten zijn er.
Waar werk jij? en je vriend (sorry, verloofde!)?

Zoals ik eerder zei hadden we al redelijk snel in onze relatie een grote kinderwens. We stonden ook op het punt midden in mijn studie met de pil te stoppen maar hebben verstand boven gevoel kunnen zetten. Nu zijn omstandigheden beter en zijn we in de positie "wijze" beslissingen te maken. Zo goed geregeld als jullie het hebben we het helaas nog niet. Wil ik daar op wachten, dan zijn we nog een paar jaar verder. Aan de ene kant denk ik dan ook: er is nooit een juist moment een kind te nemen.

Mijn zus heeft nu ook een aantal kinderen en wanneer ik op mijn neefjes en nichtjes pas wil ik het alleen nog maar meer.. Net als bij een aantal zwangere vriendinnen- Zo'n buik wil ik ook!!! Gelukkig deel ik dit gevoel met mijn vriend.

Wel leuk overgens dat jullie binnekort gaan trouwen etc! Hoe zal DE dag er uit komen te zien? Het lijkt me idd wel een fijne afleiding- de trouwdag regelen.
Xannia

Posting Freak

03-03-2011 18:48
Ik werk fulltime in de financiele administratie. Hebben het onwijs druk op het moment, dus weinig tijd om op het forum te komen en als ik thuis kom dan ben ik vaak te moe en heb ik weinig zin in het forum.

Ik snap dat jullie het niet willen uitstellen, wij hebben ook veel twijfel gehad. Maar trouwen & zwanger zijn was financieel gewoon geen optie voor ons. En we hebben nu al zo lang moeten wachten (vanaf mei 2010 hele erge kriebels) dat we die drie maanden extra na de bruiloft ook nog wel volhouden. Gewoon drie maandjes rust, nergens zorgen om te maken, is ook wel fijn. Nu ben ik toch ook wel bezig met het huwelijk of ik alles wel goed geregeld heb, hoe fijn ik het organiseren ook vind, er zijn toch wel een hoop twijfels (vaak om niets Wink).

We trouwen in een zaaltje naast (en uitzicht op) de golfbaan. Hele mooi locatie en hebben 40 daggasten. Eerst hebben we een ceremonie en vervolgens een High tea en daarna hebben we nog een diner met onze ouders/broers/zus. De laatste zijn ook getuige/ceremoniemeester, dus de belangrijkste personen zijn dan aanwezig. We geven geen feest, niet zoveel behoefte aan en kost ook weer een hoop geld. Houden meer van het intieme/romantische gedeelte van de bruiloft Smile.

Zondag op kraamvisite, ben benieuwd hoe het dan gaat met de kriebels haha. Misschien maar hopen dat ze veel huilt zodat die kriebels juist even wegzakken? Wink In ieder geval weer een reden om zaterdag even de stad in te gaat opzoek naar babykleding.
Xannia

Posting Freak

03-03-2011 19:06
En inderdaad, je hebt gelijk hoor, er is nooit een goed moment om voor een kindje te gaan. Zeker voor ons jonge meiden die al heel vroeg de kinderwens hebben. Je kan toch moeilijk tot je 30e wachten (zoals een hoop wel doen die geen sterke wens hebben). En dan zal je net zien dat je moeilijk zwanger word..
xnienetjex

Posting Freak

Topics: 2
03-03-2011 20:50
Heey heey,

Ik wil me ook aansluiten hier..
heb gisteren me laatste pil genomen.. en nu ook afwachten hier..

Ik ben 21 jaar, en mijn mannetje ( verloofde) word volgende week 25 jaar.
Xannia

Posting Freak

03-03-2011 21:43
Gezellig xnienetjex! Smile

Gaan jullie er meteen voor of wacht je deze ronde nog even af? Spannend hoor, hopen dat het een beetje normale cyclus word.

Leuk dat jullie ook gaan trouwen, hebben jullie al een datum?
xnienetjex

Posting Freak

04-03-2011 18:23
@ angie89

Eigenlijk moet je wel wachten , maar weet niet of ik dat wel kan haha..
Dus miss proberen we het wel gewoon. Bedoel die ene maand is toch een kans meer..En ze vinden heus wel wanneer ik dan zwanger ben geworden toch..
Ik weet nog niet , zie het wel.. Vind spannend!
Voor ik begon met de pil had ik een hele normale cyclus dus ben benieuwd..

Wij gaan hoe het nu staat 28-3-2012 trouwen.. Maar mocht ik dan dus zwanger zijn , gaan we dat niet doen en trouwen we zomer 2012..
Mijn mannetje zal eerst rond sept/okt naar afghanistan moeten, dus hoop stiekem dan miss al wel zwanger te zijn.. We zullen zien..
Joan

Posting Freak

Topics: 0
05-03-2011 20:06
Hey Meiden!

Ik wil ook wel met jullie meekletsen! Big Grin Ik ben 21 jr, 4 jaar samen met mn vriend van 26 en wij proberen vanaf okt zwanger te worden van ons eerste kindje! We hebben nu een maandje rust ivm een kijkoperatie in mn schouder, 15 mrt. Daarna er weer vol tegen aan!

@ xnientjex, wij zijn er ook gewoon gelijk voor gegaan hoor! Zou echt niet meer een maandje kunnen wachten! Met een termijnecho zien ze toch wel hoe ver je bent! Lijkt mij tenminste! En de kans is ook niet zoo groot dat je gelijk zwanger bent! Smile

Allemaal meiden die hier gaan trouwen, spannend! Lijkt me wel tof hoor zo'n dag voorbereiden, jurk uitzoeken etc. Maar wij willen eerst een kindje! En ik wacht gewoon op het moment dat ik gevraagd wordt door vriendlief! Big Grin
flower897

Posting Freak

05-03-2011 23:39
Hallo MeidenBig Grin
Ik wil me ook graag bij jullie clubje aansluiten.
Ik ben 20 mijn vriend 22 en we zijn 4 jaar samen, waarvan we anderhalf jaar samen wonen.
Wij gaan ook voor ons 1ste kindje ik heb 2 januari mijn laatste pil geslikt.

Fijn weekend:wink:
Joan

Posting Freak

06-03-2011 09:19
Allemaal jonge meiden hier! Big Grin In mn omgeving wil iedereen nog feesten/studeren/carriere maken. Grappig om te zien dat er toch meer meiden een kinderwens hebben op deze leeftijd!

@ Flower897, een lange cyclus de eerste keer! Of ben je hier al mee bekend? Succes met zwanger worden! Big Grin
xnienetjex

Posting Freak

06-03-2011 10:11
word steeds gezelliger hier Big Grin

@ joan

Wij wachten ook niet..Vind ook wat is nu de kans dat het lukt gelijk de eerste maand..
En had ook al bedacht dat ze het met de echo dan kunnen zien..

Vandaag voor mij als goed is weer dag 1 van de cyclus!
En wij wachten af of ik voor de uitzending zwanger raak ..Is dat zo ,, verschuiven we de bruiloft..
flower897

Posting Freak

06-03-2011 10:28
@ Joan... nee ben er niet bekend mee zo'n lange cyclus, hoop dat deze ook veel kortel wordt!
Ik heb gelukkig wel vernomen wanneer ik mijn 'ei' had, dus daar ben ik wel blij omBig Grin
Hier bij mij in de omgeving zijn heel veel jonge meiden die of al kinderen hebben of zwanger zijn!

@ xnienetjex.. hoop voor jullie dat je zwanger raakt voor je vriend op uitzending moet, anders moet je zo lang wachtenSad Maar dat gaat vast en zeker goedkomen je hebt nog ff de tijd en een mooie cyclus van 28 dagen zo te zien:-D

Gefeliciteerd voor de meiden die gaan trouwenConfusedmile:
flower897

Posting Freak

06-03-2011 10:30
kortel =korter Tongue
xnienetjex

Posting Freak

06-03-2011 13:09
@ flower87

Hoop ik stiekem ook, dat ik dan al zwanger ben. We zullen zien, spannend!
En die 28 dagen heb ik gebaseerd op voor ik met de pil begon Wink.. Toen was hij heel regelmatig, dus hoop dat nu ook zo gaat zijn!
Heb regelmatig doorgeslikt, dus ben benieuwd.. We zullen het gaan zien!
Xannia

Posting Freak

06-03-2011 19:06
Gezellig hier dames. Hoop die pas nog net zijn begonnen en alles nieuw is hihi.

Realiseerde me zojuist dat we helemaal niet stiekem al iets eerder kunnen gaan beginnen, want ik moet in september nog een 3e injectie voor mijn vaccinaties halen (1e net gehad.. 2e volgende maand), omdat ik in mei op vakantie ga en hepatities B vaccinatie meteen voor levenslang wil houden. Op internet worden vaccinaties tijdens zwangerschap afgeraden, omdat niet goed is onderzocht wat de bijwerkingen hiervan zijn betreft zwangerschap. Neem dus maar het zekere voor het onzekere en hou mij netjes aan eind september echt beginnen (eerst een maand ontpillen).

Vandaag op kraamvisite geweest, oooh wat was ze lief, kan niet wachten om zelf zo'n eigen lief poppetje in mijn handen te hebben Smile
flower897

Posting Freak

06-03-2011 20:50
@ Angie.. idd verstandig om dan nog ff te wachten hoe moeilijk dat ook is!

Leuk he als je dan zo'n kleintje ziet, dan kriebelt het helemaal van binnen en denk je IK WIL OOK! haha.Big Grin Hopelijk mag het voor ons allemaal in ieder geval in 2011 raak zijn.
We zullen zien en maar eens geduldig afwachten...pff:wink:
xnienetjex

Posting Freak

07-03-2011 10:09
@ angie 87

Dan is het inderdaad slim om te wachten..
Of te wachten met de spuit Tongue Maar dan zou je nu zo bijna moeten beginnen, misschien beetje iets te veel eerder.
Je heb tenminste wel echt een rede waar je niet omheen kan! Scheelt da je idd ni stiekem eerder kan Tongue
flower897

Posting Freak

10-03-2011 18:03
Hallo meiden:-D

Wat is het rustig hier!
Hoe gaat het met jullie:confused:

Fijne avond:wink:
xnienetjex

Posting Freak

12-03-2011 10:26
Idd rustig hier..

Hier gaat goed.. Afwachte en nog is afwachten he!
flower897

Posting Freak

12-03-2011 10:29
Hier precies hetzelfde... wachten en nog eens wachten tot ik mijn ei spot en daarna wachten tot NOD ... Pff:-P

Fijn weekend!:-D
Evi1987

Posting Freak

12-03-2011 11:02
Hey meiden,

Ik kom hier soms ook een beetje meekletsen.
Ik ben zelf 23, mijn vriend 28 en we zijn 3 jaar samen waarvan we er 2.5 samenwonen.

Ik was in ronde 3 zwanger en nu dus al ruim 8 weken zwanger. We zijn er super gelukkig mee. De 22tigste heb ik mijn echo en dan vertellen we het min ouders. Vind hun reactie wel een beetje eng omdat ik denk dat ze mij te jong gaan vinden. Ik hoop zo dat ze het toch leuk vinden. Tegen de tijd dat de baby er is ben ik al een poosje 24. Lijkt mij prima toch Big Grin
flower897

Posting Freak

12-03-2011 12:04
Welkom evi.. leuk dat je gezellig mee komt kletsen en Gefeliciteerd met je zwangerschap!:-D
Wat fijn dat het zo snel raak was en spannend binnenkort je 1ste echoSmile
Mooie leeftijd toch... ik vind je zeker niet te jong!
Op dit moment weten dus alleen jij en je vriend dat je zwanger bent??
Je ouders gaan het vast een zeker heel leuk vinden!Smile
Evi1987

Posting Freak

12-03-2011 14:06
@flower: dank je voor je leuke reactie Big Grin In onze familie worden de meeste erg moeilijk zwanger (mijn ouders inclusief). We hadden dus gedacht dat het wel even zou gaan duren. Echt super dat het al zo snel raak was haha. Mijn zus weet het wel al omdat ze een lange vakantie naar Egypte ging doen. We wilden het haar wel live vertellen. Verder weet mijn beste vriendin het (ze probeerd zelf al 3jaar zwanger te worden) en op mijn werk mijn baas en een paar collega's. Ik denk dat mijn ouders in eerste instantie zich zorgen zullen maken en daarna alsnog heel blij zullen zijn. Athans dat hoop ik....

Nog eventjes en dan weten we het Wink
Xannia

Posting Freak

12-03-2011 17:39
Hier ook weer even actief! Best wel druk laatste tijd, dus weinig tijd voor het forum.

Vandaag lekker in Amsterdam geweest, met mijn moeder opzoek naar een jurk voor haar voor op mijn bruiloft. Wat een heerlijk weertje zeg Big Grin. Zou toch niet zeggen dat het eigenlijk nog winter is Wink. Vanavond en morgen lekker rustig aan doen.

Flower & Nienetje, duurt inderdaad nog eventjes he. Kan me voorstellen dat je er best ongeduldig van word, maar de klusperiode is ook niet zo'n ramp toch? Tongue

Evi, nog 10 daagjes tot de echo, gaat snel joh!
Evi1987

Posting Freak

12-03-2011 18:37
@Angie: haha tijd mag ook wel snel gaan.. toen ik belde lag de afspraak nog meer dan 5 weken in de toekomst Wink Ben wel eens toe aan duidelijkheid. Wil gewoon weten of alles wel echt goed is en het hartje klopt.

Het was inderdaad heerlijk weer. Heeft je moeder een mooie jurk kunnen vinden? De trouwdag komt al in zicht he. Heb je je proef make-up en kapsel al gehad?
Xannia

Posting Freak

12-03-2011 18:49
Ja snap ik, blijft toch wel spannend he en hopelijk kan je ook wel al redelijk wat van jullie ukje zien Wink

Ja jurk wel gevonden, na laaang zoeken en veel passen. Wat kan mijn moeder kritisch zijn zeg haha. Jurk die het geworden is was niet in haar maat, dus nu besteld (zonder aanbetaling dus kan nog terug!).

Proefmake-up & kapsel afgelopen gisteren gehad. Echt super, ben heel blij met mijn keuze Smile. Vriendlief zei dat ik dat elke dag wel mocht dragen haha, maar zat wel 1,5 uur werk in.

Ook bruidsschoenen gekocht gisteren, deze: http://www.in-due.de/in-shop/popup_image...1904/iID/0. Niet te hoge hak, want vriendlief is al 2 cm kleiner, maar vind het er toch wel een beetje bijhoren. Zijn net pantoffeltjes als ik ze aan heb Smile

Jij bijna op vakantie??
Evi1987

Posting Freak

12-03-2011 19:08
@Angie: ahhh wat fijn dat je kapsel en make-up goed bevielen. helemaal super :d Geeft toch een veilig gevoel! De schoenen zijn erg mooi, ik vind het er ook bijhoren hoor!

Wij gaan inderdaad maandag ochtend tm woensdag even weg. Even samen van elkaar genieten en van Uk Wink Hoop iets moois voor in de kinderkamer te kunnen kopen
xnienetjex

Posting Freak

13-03-2011 13:37
@ angie89

leuk al die voorbereidingen! .. Wij hebben een nieuwe datum geprikt, 20-08-2012, dan krijg je dus eigenlijk 2008 -2012 , en hebben in 2008 een relatie gekregen dus vonden we wel mooie datum..
En 8-8-2011 , willen we geregistreerd partnerschap doen.. Dus waarschijnlijk van de week is informeren of die datum nog vrij is Wink

@ evi

zeker mooie leeftijd! .. Van de week is een bekende bevallen van een meisje, Fay, zij is ook 24 Wink
Evi1987

Posting Freak

13-03-2011 13:39
@XnienetjeX: Haha dank je. Ik vind het ook een mooie leeftijd. Mijn vriend zijn vader was al best wel oud toen hij hem kreeg en mijn vriend vond het altijd jammer dat hij niet zoveel met zijn vader kon doen. Wij worden in elk geval ouders die nog volop met de kids kunnen gaan spelen. Fay is trouwens ook een mooie naam Big Grin
Waarom willen jullie eerst GP doen en een jaar later trouwen?
flower897

Posting Freak

13-03-2011 13:50
@ Evil...In mijn familie worden ze ook moeilijk zwanger.. mijn moeder kreeg ons om de 7 jaar(3 meiden) en mijn zus is ook al zo 5 jaar bezig al meerdere ivf /icsi behandelingen gehad die niet aanslaan.
Hoop niet dat dat ook bij mij het geval is. Maar dat zegt natuurlijk niets bij jou is het tenslotte ook snel gegaan. Wel fijn dat er al een aantal mensen zijn met wie je dit mooie nieuws kunt delenBig Grin Nog eventjes en dan heb je de echo, leuk!
Fijne vakantieBig Grin

@ Angie .. de klusperiode is zeker geen ramp haha. We klussen maar gewoon om de dag en dan zien we het wel maar hoop echt niet weer op een cyclus van 50 dagen.. we zullen zien.
Mooie schoenen hoor :wink: en fijn dat je een mooi kapsel en make-up hebt uitgezocht.

@ XnienetjeX... Mooie datum hoor.. leuke betekenis!Big Grin
xnienetjex

Posting Freak

13-03-2011 16:54
@ evi

Mijn vriend moet eind dit jaar op uitzending naar afghanistan.. En we hebben nu nog altijd niks officieels op papier staan. ( wonen bijna 2 jaar samen).. Heel slecht weet ik maar goed, we willen voor hij weg gaat alles goed geregeld hebben dus vandaar..
En een hele trouwerij voor zijn vertrek zal financieel ni haalbaar zijn nader gezien we nog lkkr ver op vakantie willen, gaan naar de dominicaanse
Evi1987

Posting Freak

13-03-2011 17:16
@XnientjeX; wma ken het wel hoor. Wij hebben een huurhuis en hebben ook niets geregeld... nog altijd niet. Wij kiezen er alleen voor om binnenkort een samenlevingscontract op te stellen en daarna in toekomst te trouwen. Dat meer omdat GP eigenlijk hetzelfde is als trouwens op wat kleine verschillen na. Maar goed snap zeker wel dat je de dingen goed voor elkaar wilt hebben. Vind je het niet moeilijk dat hij weggaat? Sowieso natuurlijk, maar helemaal nu jullie een kinderwens hebben?
xnienetjex

Posting Freak

14-03-2011 09:22
@ Evi

Ja , wij doen geregistreerd partnerschap omdat ik geen zin heb om een notaris te gaan betalen als we toch gaan trouwen.. Wij doen het namelijk gratis zonder poespas.. ff naar gemeentehuis en dan klaar.. Miss samen uit eten maar dan heb je het ook gehad..

En vind het idd niet geweldig dat hij weg gaat. Maar dat is het nooit, en de vorige keer heb ik ook overleefd..
Hebbe er nu juist bewust voor gekozen al te gaan proberen en dan miss tijdens zwanger te zijn.. Heb daar zelf wel een goed gevoel bij, ben ik tenminste niet helemaal alleen. En heb ik genoeg om naar toe te leven zoals echo's. En die kunnen toch gefilmt en gefotografeerd worden en vervolgens opgestuurd.. Er is veel mogelijk gelukkig! Plus zou het dan ongeveer geboren worden bij terugkomst, lig der aan wanneer ik zwanger raak, dus alles is gepland hoor haha.. Tenminste plannen kan je niet, kon dat maar!, maar overal is over na gedacht.. En we zien wel ..Tongue

Hoe is het met de andere meiden ?
Xannia

Posting Freak

14-03-2011 10:15
Nienetje, wanneer en waar precies willen jullie heen op de dominicaanse republiek?

Wij vliegen er 22 mei heen, naar cabarete (noorden), voor onze huwelijksreis Smile
xnienetjex

Posting Freak

14-03-2011 10:57
@ Angie

Wij gaan 27 aug voor 11 dagen, punta cana Wink
Iberostar dominicana.. Zelfde concept als vorig jaar in mexico .. dus weet beetje wat ik kan verwachten!
Heb der echt zin in!
en omda we dan toch geregistreerd partnerschap hebben gedaan, heb ik bij de maatschappij aangegeven dat het om een huwelijksreis gaat Tongue Wie weet wa voor extra's we krijgen!
Xannia

Posting Freak

14-03-2011 11:16
Dat ziet er ook goed uit Nienetje! Zelf veel getwijfeld, Punta Cana is erg mooi, maar weinig te doen, en Puerto Plata iets minder mooi, maar meer voor avontuur (rafting, watervaltochten etc). Dus toch maar voor het laatste gegaan. Heb er ook onwijs veel zin in, ben benieuwd hoe het in het echt is. Zoveel foto's al bekeken.

Met augustus pak je ook nog net het goede weer mee zag ik, vanaf eind september zit je er niet meer zo prettig (orkanen seizoen vol op gang, meer regen, minder zon).
xnienetjex

Posting Freak

14-03-2011 15:09
@ Angie

Ja idd mooi!.. Heb der super veel zin in.
Wij hebben al een organisatie voor de excursies, nog best veel te doen daar or..
Maar wij gaan vooral voor het relaxen en nog ff genieten van elkaar voordat hij weg moet ..
En idd dan is het nog net goed weer, was vorig jaar ook,, wij gingen weg , 2 dagen later was het bar slecht weer daar Tongue

Ach je krijg toch wa je verdient zeg ik altijd , en regen is daar altijd zo voorbij, en meestal wel lekker, tenminste dat is mijn ervaring van vorig jaar!
vruchtje

Posting Freak

Topics: 5
16-03-2011 16:23
hee,

zie net hier een topiv over begin 20ers die zwanger willen worden Smile Leuk!
Mag ik mij aansluiten dames?

Haay Angie en Evi! haha
flower897

Posting Freak

16-03-2011 16:26
Welkom vruchtje.. en succes met zwanger raken!:-D
vruchtje

Posting Freak

16-03-2011 17:31
hallo Flower!

Dankjewel Smile jij ook heel veel succes!
xnienetjex

Posting Freak

16-03-2011 17:45
Welkom vruchtje!
Succes met zwanger raken!

Hoe is het met de damens hier, allemaal hard aan de klus ?
Hier vandaag volgens de ticker 1e extra vruchtbare dag..
Ik ga gelijk voor zekerheid, dus heb al ovi testjes, en die was net nog negatief, ben heel benieuwd of ik een ei spot..
flower897

Posting Freak

16-03-2011 18:22
@ XnienetjeX... Ik heb volgens mij gister mijn ei gehad, dus ben erg blij dat deze ronde een stuk korter is dan mijn vorige rondeBig Grin. en nu 2 weken wachten...

Succes met het spotten van je ei:wink: en heel veel klusplezier natuurlijk!Big Grin
xnienetjex

Posting Freak

16-03-2011 19:48
@ Flower,

Okee , lkkr afwachten dus .. Spannend allemaal or!
Wel fijn dat je weet da der een ei is, en dat het nu korter duurt Wink
xnienetjex

Posting Freak

19-03-2011 12:55
Wat is het stil hier ..
flower897

Posting Freak

19-03-2011 21:11
Ja het is hier zeker stil:wink:..
Iemand nog iets te meldenTongue
xnienetjex

Posting Freak

19-03-2011 23:19
Heb ni veel te melden, Spannend weekend,, Ovu test leek vanmorgen positief te zijn Wink

Misschien is iedereen wel aan het klussen, en is het daarom zo stil
flower897

Posting Freak

20-03-2011 10:26
@ Xnienetjex... wat fijn dat je je ei hebt gespot, dan loopt je ticker precies goedSmile
Heel veel klusplezier dan maarBig Grin

Hier niks bijzonders... zit op het wachtbankje tot mijn volgende ongi weer begint of niet:confused:
Xannia

Posting Freak

20-03-2011 10:43
Nou ja hopen dat die ongi niet begint toch Smile. Merk je al ergens wat verschil of je misschien al zwanger bent??

Afgelopen week erg druk geweest op het werk en had dus amper tijd of energie voor het forum. Was vrijdag ook helemaal gesloopt. Voel me inmiddels weer wat beter, maar kijk wel enorm uit naar onze vakantie in mei. Nog 2 maandjes en dan trouwen en 2 dagen later op weg naar het paradijs hihi. Die reis zie ik al helemaal voor me, dat trouwen kan ik me af en toe nog moeilijk realiseren. Alles is wel gepland enzo en fantaseren doe ik wel, maar dat het echt werkelijk zo is, ongelovelijk.

April wordt sowieso een iets rustiger maandje op het werk, dus ook iets meer relax dan.
flower897

Posting Freak

20-03-2011 13:33
@ angie89 .. nee hoop het niet.. van mij mag mijn ongi 9 maanden wegblijven:-D
Toch denk ik niet zo snel al zwanger te zijn aangezien het zo moeilijk ging bij mijn moeder en gaat bij mijn zus. Ben op het moment beetje ziek dus kan ik mijn 'klachten' niet plaatsen. Nog ff afwachten tijd gaat gelukkig snel.Smile

Fijn dat je je al iets beter voelt en snap het helemaal dat je uitkijkt naar jullie vakantie en trouwen.
Heerlijk op vakantie genieten met jullie 2en als echtpaar:-D
Voor je het weet is het zover!
Fijne zondag! lekker genieten van het mooie weerSmile
vruchtje

Posting Freak

20-03-2011 14:45
Xnienetjex lees net dat je ticker goed loopt icm je ei?
Heb helaas nog geen ovu testen. volgens de ticker van babybytes zou ik nu ook in mijn extra vruchtbare periode zitten.. hope so! Smile
xnienetjex

Posting Freak

20-03-2011 17:20
Ja die loopt waarschijnlijk goed idd..
Alleen waren de ovu-teste van vanmorgen nog duidelijker, dus mijn LH-piek hoger als gister..
Dus we hebben nog is ff geklust..
en had vanmiddag denk 1 a 2 uur na het klussen echt ineens vreselijke kramp in mijn onderbuik,, Dus wie weet was da mijn ovulatie.. Ben benieuwd
Doe vanaaf nog ff een testje, kijke of ti dan minder duidelijk word het streeppie..

Bij de rest alles goed ?

En vruchtje,, have fun dan he , spannende tijden Tongue
vruchtje

Posting Freak

20-03-2011 17:37
Voelde vannacht wat krampjes in mijn onderbuik. maar dat kan ook van de cola komen haha..
maar ga ervanuit dat ik nu in de extra vruchtbare periode zit en mijn daadwerkelijk ei over 2 dagen zal zijn.
Dan zit ik goed in het midden en zou ik over 15 dagen evt kunnen testen, maar denk dat ik pas 2 dagen later probeer mits ik dan nog niet ongi ben.
Evi1987

Posting Freak

20-03-2011 19:23
Vruchtje ik duim voor je!
vruchtje

Posting Freak

21-03-2011 14:12
nog precies 14 dagen tot testen!

Volgens de ticker hieronder mijn meest vruchtbare dag vandaag. Dus vanavond nog even proberen om vriendlief te verleiden..hihi

Zodra ik in deze fase zit vind ik het zo spannend he..pfff
Evi1987

Posting Freak

22-03-2011 20:00
@ Vruchtje: heb je je vriend nog kunnen verleiden gisteren? Wink

Hey meiden

Ik ben zielsgelukkig!!!!
Het hartje klopt goed en stevig. Ze liet het ons niet horen omdat zij denkt/vind dat de geluidsgolven een nog jonge foetus kunnen schaden. Wij krijgen het dus pas rond 16 weken te horen. echter, het feit dat we het zo goed zagen kloppen was alles wat we nodig hadden!. Het kleintje is nu 2,8 cm lang en groeit elke dag 2mm. Eerst lag hij/zij stil en daarna begon het lekker te bewegen en zelfs even te zwaaien naar ons. Voor zover ze kon zien was alles dik in orde. Hebben ook een erg mooie foto meegekregen (zie hieronder). We konden er ook een DVD bij laten maken maar dat werkte helaas niet op het moment. Dus heb over 5 weken bij mijn volgende afspraak alsnog een echo whoehoe Met dvd dan haha. Altijd leuk.

Hebben het net aan 'opa' verteld. Hij stond in de keuken te vertellen dat hij zo blij was dat mijn zus nu een vriend heeft aangezien hij 57 is en wel eens opa wilde worden. Zegt lief: haha nou even afwachten wie er eerder is, wij of zij. Hij had nog niets door. Zit hij hier in de kamer zeg ik: pap, we willen je graag wat vertellen, dat doen we met dit cadeautje. Dus pap zijn fotolijstje uitpakken en kijkt even vreemd naar de foto. ik: ja dat is nou je eerste kleinkind. En vanaf dat moment: huilen, huilen huilen. Ik had hem niet gelukkiger kunnen maken zei hij. Hij is er zielsgelukkig mee. Was echt een super mooie reactie. We hadden niets meer kunnen wensen. Morgen mama nog.

Ow ja ik ben 2 dagen later uitgerekend 22-10-2011

[ATTACH=CONFIG]1494[/ATTACH]
flower897

Posting Freak

22-03-2011 20:06
@ Evil... hele mooie echo hoor! en wat fijn dat alles goed is!
Dus over 5 weken weer een echo leuk leuk leukSmile
Super dat je vader zo enthousiast heeft gereageerdBig Grin je moeder zal ook vast heel blij zijn:wink:
vruchtje

Posting Freak

22-03-2011 20:19
Hey Meiden!

Evi: wat een prachtige eerste echo! Super!
Oooh wat mooi dat de a.s. opa zo erop reageerde. krijg er zelf traantjes van in mijn ogen.. ben beetje emo vandaag
Voor je vriend het tweede tastbare bewijs dat er een kleintje aankomt naast jullie zwangerschapstest. Word het toch net echter..

Heb gisterochtend geklust dus gisteravond niet echt meer iets van terecht gekomen.
Vandaag mijn ei dus als goed is heeft klussen in de komende 48h nog wel nut.. dus als hij straks van het sporten terug is ga ik hem bespringen haha
ik wil zo graag een posi-test hebben over 2 weken! :-p
xnienetjex

Posting Freak

23-03-2011 11:25
Wat leuk! Die reactie en die echo!.. Ooh ik kijk daar echt naar uit.. Al denk ik dak nog ff geduld zal moeten hebben haha
xnienetjex

Posting Freak

25-03-2011 18:40
Wat is het rustig hierro...

Iedereen vant mooie weer aant genieten ?
Joan

Posting Freak

25-03-2011 18:54
heey nientje Wink

Vertel eens iets leuks om het hier gezellig te maken dan! Big Grin
vruchtje

Posting Freak

25-03-2011 19:16
Mooi weer? Hier niet gezien hoor.
ja vlak voordat het donker werd waren er enkele zonnestraaltjes..

hoe is het met jullie? hoe staan de zaken ervoor? Smile
Evi1987

Posting Freak

25-03-2011 19:24
Hier hard aan het werk geweest vandaag.. ben gesloopt.
vruchtje

Posting Freak

25-03-2011 19:29
och meid.. en dan heb je zowiezo waarschijnlijk al minder energie door die kleine in je buik. lekker bankhangen vanavond! Smile
morgen alweer 10 weken!

heb net wat gegeten, maar nog steeds steken in mijn buik..
nja gaat vanzelf wel weer over! Smile
xnienetjex

Posting Freak

25-03-2011 20:11
Hier is het niet zo spannend..Voel me ni zwanger en druk besig met hypotheken en huizen
vruchtje

Posting Freak

25-03-2011 20:18
Wat is kan nog komen Nientje. Heb mijn NOD dus rond dezelfde dagen als jij. Gezellig haha..
Voelt niets anders of raar?

begrijp je onderschrift trouwens niet helemaal dit is je eerste ronde toch?
je noemt het ronde 0 vanwege het "ontpillen" ? en 28 dagen vanwege je standaard cyclus van je pil?
xnienetjex

Posting Freak

26-03-2011 18:32
Ja we lopen wel beetje gelijk he Big Grin
Ik voel helemaal niks meer.. Probeer ook niks te voelen.. wil er niet te veel mee bezig zijn.
Ja soms heb ik een soort band gevoel, maar had ook zere tepels.. Hoofdpijn en 1 dag misselijk
Denk allemaal te maken met ontpillen..

en tis eig idd ontpillen deze ronde Wink en 28 is op me cyclus met de pil , maar ook daarvoor.
En als ik naar mijn ovu testen kijk, kan dat best kloppen, 28-30 veel langer denk ik niet dat hij is
Lilly

Unregistered

26-03-2011 22:02
heey meiden!
Ik ben nu aan t wachten op mn ongi en daarna ga ik voor de eerste ronde!
ben 21 jaar, studeer Pedagogische Wetenschappen, vriend van 28, wonen 2 jaar samen Smile
hoop dat we snel een klein wonder in onze buik hebben groeien!
Liefs
Evi1987

Posting Freak

27-03-2011 07:59
Zo meiden, ik ga nu een dagje extra werken van 09:30 tot 18:00 en dan inderdaad naar mijn schoonouders om het te vertellen. Ben weer benieuwd!
Overigens vannacht ALWEER gedroomd dat ik een miskraam kreeg. Was een hele rare droom met wel 4 mini foetussen die eruit kwamen maar echt gruwel. Waarom droom ik toch zo raar. Pfffff

Wel lastig dat jullie van die klachtjes hebben. Ik heb zelf maar 1 maand flink hoeven te ontpillen. FIJNE DAG!

@lilly: welkom!
flower897

Posting Freak

27-03-2011 09:18
@ Lilly.. welkom, gezellig dat je komt meekletsenSmile En succes met zwanger raken!

@ Evi.. werkse en veel plezier bij je schoonouders, ze zijn vast heel blij!:-D
Wat vervelend zeg die dromen, hopelijk stopt dat snel.

@XnienetjeX... Je hebt dan een hele mooie cyclus zegBig Grin

Fijne zondag Big Grin
vruchtje

Posting Freak

27-03-2011 09:39
Goedemorgen,

Xnienetjex ik heb een cyclus van 28-29 dagen ook een lekker korte en makkelijke. Nu op naar 5.april.

Evi, oeh spannend maar ze zullen ook vast erg blij zijn toch?:-D

Lilly, welkom hier en veel succes met zwanger worden...maar nu eerst op je ongi wachten dus;-)
xnienetjex

Posting Freak

29-03-2011 20:43
Zitten er hier al een paar nodjes aan te komen ?
vruchtje

Posting Freak

29-03-2011 20:57
Xnienetjex

bij het forum topic 2e kwartaal NOD staat iedereen van april ;-)
flower897

Posting Freak

29-03-2011 21:11
Ik had eigenlijk vandaag NOD... gister flinke ongi krampen maar zette niet door. Krampen zijn nu weer helemaal weg en had gister negatieve test dus zal wel weer een lange ronde worden.
We wachten af!

Hoe is het met jullie?
Iemand last van kwaaltjes?
vruchtje

Posting Freak

30-03-2011 07:47
Eind vorige week begonnen bij mij wat kwaaltjes.
Gerommel in mijn buik, steken in mijn onderbuik, licht misselijk, 2dagen pijnlijke tepels...maar door de uitkomst van anderen durf ik er niet op de hopen dat dit zwangerschapskwaaltjes zijn. Liefs
flower897

Posting Freak

30-03-2011 09:23
@ vruchtje.. hopelijk zijn de kwaaltjes een goed tekenSmile

Ik praat nog mee bij een ander toppic en daar zijn deze ronde 4 zwanger en de vorige ronde 2.
Dus hoop dat de vruchtbaarheid in de lucht hangt en we allemaal snel mogen volgenBig Grin
vruchtje

Posting Freak

30-03-2011 09:35
Dat hoop ik ook flower! Smile

aangezien jij de vorige ronde een Cyclus van 50 hebt misschien moet je toch nog 6 dagen wachten met testen mits er dan nog steeds geen ongi heeft doorgezet?!
Evi1987

Posting Freak

30-03-2011 09:48
Ik zal jullie even helpen, ik blaas jullie wel wat HcG toe Wink: XxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXHcgXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXHcgXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXHcgXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXHcgXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXHcgXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXHcGXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXXxXHcg
vruchtje

Posting Freak

30-03-2011 09:49
Van zoveel HCG krijg ik meteen een dikke buik haha...! :-D
xnienetjex

Posting Freak

01-04-2011 12:05
@ vruchtje

Hoe gaat het daar ? Hou je het wachten nog vol of weet je al meer ?
vruchtje

Posting Freak

01-04-2011 14:07
Nog steeds hetzelfde raare gevoel steeds in mijn buik.
Hou het nog vol, want op of na mijn NOD testen geeft toch het beste resultaat. Dus nog heeeel even wachten

en bij jou?":-D
xnienetjex

Posting Freak

01-04-2011 14:42
Nou hier denk ik van alles te voelen..

Maar net stiekem een testje gedaan, en die zegt negatief..
dus laat die ongi maar komen!
vruchtje

Posting Freak

01-04-2011 14:43
Als je voor je NOD test moet je wel je eerste ochtendurine gebruiken he. anders kan hij een verkeerde uitslag geven!
xnienetjex

Posting Freak

01-04-2011 16:56
@ vruchtje,,

fuck meen je dat nouw.. Ik heel erg mijn best doen dat juist niet te doen!
Bij de ovu testen mag dat namelijk juist niet ..

Kan het heel veel verschil maken ?
vruchtje

Posting Freak

01-04-2011 18:06
Je HCG verdubbeld of verdrievoudigd na je NOD.
En omdat je in de middag hebt getest kan het zijn dat door eventueel drinken je urine te verdunt is zeg maar.

staat ook in de bijsluiter als ik me niet vergis ;-) in de CB zowiezo :-) Dus morgenochtend een nieuwe test haha

Ik wacht zowiezo tot mijn NOD en dan ga ik alsnog smorgens testen.. dan is het nog meer betrouwbaar.
xnienetjex

Posting Freak

01-04-2011 21:37
Hmm nice..

Nou ik moe werken vant weekend.. En heb der al 3 doorheen gejaagt, nieuwsgierig en ik vertrouwde mijn sensitest ineens ni meer na negatieve beoordelingen op internet. Heb dan ook een mat care ultra besteld voor de volgende rondes.
Ik wacht zondag wel af,, en zal dan evt maandag in de ochtend testen hahah..Verdomme, ken me wel voor me kop slaan, dacht ik ff mooi zekerheid te hebben hahah
vruchtje

Posting Freak

02-04-2011 09:51
ook al moet je werken je kan toch smorgens een testje doen ;-)
xnienetjex

Posting Freak

02-04-2011 14:35
Nee, goede stimulans niet te testen Wink
Mocht het niet komen, test ik maandag..

Ben benieuwd morgen, ga er maar van uit dat komt
vruchtje

Posting Freak

04-04-2011 16:43
Aangezien je ticker weer nieuw is gezet denk ik dat je nu daadwerkelijk ongi bent geworden..?!
flower897

Posting Freak

04-04-2011 17:47
@ vruchtje zie dat jij je nod hebt vandaag? Ga je ook nog testen morgen of ben je al ongi geworden?

@ XnienetjeX.. hoe gaat het met jou?
vruchtje

Posting Freak

04-04-2011 17:53
Ga het morgenochtend proberen..hihi
flower897

Posting Freak

04-04-2011 17:55
Oke ben benieuwd.. zal voor je duimen dat je morgen positief test:-D
xnienetjex

Posting Freak

04-04-2011 18:20
Ik ben idd ongi! En hoe , haha Lang geleden dat zo erg was!

Nieuwe ronde, nieuwe kansen, ben benieuwd wat deze ons gaat brengen!

Ben benieuwd naar je test! Ga duimen voor je!
vruchtje

Posting Freak

05-04-2011 08:40
Mijn test was duidelijk negatief :-(
Maar nog geen ongi gevoel btw.
xnienetjex

Posting Freak

05-04-2011 14:43
Zonde vruchtje!
Dat wachten lijkt me K*U*T
vruchtje

Posting Freak

05-04-2011 15:32
ach ja.... op naar de volgende ronde.. maar wanneer die start? haha
Xannia

Posting Freak

13-04-2011 12:22
Meiden wat een stilte hier!! Hoe gaat het met iedereen?

Hier nog veel twijfel wanneer te beginnen. Ik wacht al meer dan een maand (!) op een antwoord van een interne sollicitatie. Vorige week boden ze al hun excuses aan voor het lange wachten, maar ik wil antwoord want alles hangt daar nu vanaf wanneer we voor een kindje gaan!

Als ik niet word aangenomen dan gaan we er vanaf mei voor, word ik wel aangenomen dan word het pas augustus op z'n vroegsts. De kans is heel klein dat ik word aangenomen (gesprek liep vrij negatief) maar blijkbaar groot genoeg om geen definitieve "nee" te geven. :evil:
vruchtje

Posting Freak

13-04-2011 13:56
oeh Angie.. kan je het nog wel aan dat uitstellen? respect hoor!
Maar dat ze er zo lang over doen om een reactie te geven is wel belachelijk.
En hoezo ging het gesprek niet goed? deden hun moeilijk of vond je het minder interessant dan verwacht?

En het is inderdaad erg stil hier.. beetje jammer!
Hier alles okè! :-) heb ovutesten vorige donderdag binnen gekregen en ga die deze maand gebruiken.
Heb op hyves een www gezet dat er hier best veel babies worden geboren. moet om de dag zowat
een canvas drukken met pasgeboren babies erop, krijg ik de reactie daarop "en nu jullie nog!"
Helaas krijg je een kind niet 1,2,3.. 3 is mijn geluksgetal, helaas mocht het in ronde 3 niet lukken haha
misschien word 4 mijn nieuwe?
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (5): 1 2 3 4 5 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave