Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Vruchtbaarheidshandelingen Ervaring met een LEO?

Ervaring met een LEO?
susannelilian

Posting Freak

Topics: 46
22-02-2011 20:57
Hallo meiden van het forum,

Wie van jullie heeft er ervaring met een LEO en wat was daarvan het resultaat? Nog meer problemen of een zwangerschap?

Ik zal waarschijnlijk een LEO aangeraden krijgen, maar vind het zo eng doordat je er verklevingen van kan krijgen als je een blinde darm operatie gehad hebt (had een acute en mn darm is ook gesprongen), dan heb ik nog minder kans om zwanger te worden en het gaan nu al moeilijk genoeg...

Loop je zonder verklevingen ook een risico met een LEO?

Ik hoor graag jullie ervaringen!

Groetjes Susanne
susannelilian

Posting Freak

22-02-2011 20:59
Sorry voor het dubbel plaatsen, maar het forum gaf een foutmelding en het bericht bleek later toch geplaatst te zijn...

De andere mag verwijderd worden.
liek84

Posting Freak

Topics: 1
24-03-2011 14:51
Hoi Susanne,

beetje late reactie maar zag nu pas je berichtje,
ik heb in oktober vorig jaar een LEO operatie gehad en deze heeft voor mij heel positief uitgepakt!
ik had vooraf geen verklevingen in mn buik, dus dat is een wat ander uitgangspunt.
ik heb van mezelf geen cyclus agv PCOS, clomid heeft geen effect gehad (er groeide niets) en op Puregon reageerde ik wat onvoorspelbaar; eerst geen reactie en met een lichte ophoging had ik overstimulatie. Inmiddels zaten mn eierstokken zo bomvol met onrijpe follikels dat er een LEO werd geadviseerd met als doel dat ik daarna weer Puregon zou gaan gebruiken en ik daar dan waarschijnlijk gemakkelijker op in te stellen zou zijn (betere reactie met minder medicijn)
Maar als grote verrassing kreeg ik na mn operatie meteen een mooie spontane ronde van 28 dagen, de 2 rondes hierna waren iets langer, maar toch was het de 3e ronde raak, zonder verdere hulp! Inmiddels ben ik ruim 13 weken zwanger!
Bij mn 1e echo zijn ook mn eileiders weer bekeken en alles zag er prima uit!
Heel veel succes met je keuze en verdere behandeling! ik hoop dat jij ook snel een succesverhaal mag opschrijven!
xxx
susannelilian

Posting Freak

24-03-2011 15:46
Dankje voor je reactie Liek Big Grin! Ik weet niet of ik verklevingen heb ik mn buik hoor, dus weet niet of we een ander uitgangspunt hebben Smile. Verder komen we heel erg overeen! De gyn heeft het al wel over een LEO gehad, maar ze zullen bij de volgende afspraak wel laten weten wat zij denken dat de beste volgende stap is. Heb vanmorgen bloed laten prikken en krijg morgen de uitslag al, eerst maar even afwachten wat daar uit komt dus! Maar zal dit verhaal zeker vertellen bij de gyn 21 april, hopelijk is dit voor mij ook een goede mogelijkheid en loopt het met jou dan net zo goed af als met mij!!

xxx
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave