Zwanger Worden .NU forum [Archief] Mama zijn Algemeen Pijn bij menstruatie na zwangerschap

Pijn bij menstruatie na zwangerschap
Joya

Posting Freak

Topics: 21
06-02-2011 13:56
Heey meiden!!

Op 24 augustus ben ik bevallen van een prachtige zoon!!
Ik heb een zware en lange bevalling gehad, Julian is gehaald met de vacuumpomp en ik ben zowel uitgescheurd als ingeknipt.. Het scheelde maar weinig of ik had naar de ok gemoeten om gehecht te worden.. Ze zijn dan ook lang bezig geweest met hechten en ik heb daar erg veel last van gehad.. Tot zeker 3 á 4 weken na de bevalling kon ik bijna niet op de wc zitten door de druk die op de (plek van de) hechtingen stond..
Nu is het elke keer als ik ongesteld ben en dan de eerste 2 dagen zo'n beetje zo dat ik daar weer heel veel last van heb.. Heel veel druk op de plek waar de hechtingen zaten en dat is erg pijnlijk.. Ik kan dan ook niet langer dan een halve minuut op de wc zitten en dan wordt het zo pijnlijk dat ik op moet staan..

Zijn er meer meiden die dit (gehad) hebben?? Ik vraag me af of het normaal is of dat ik er toch eens naar moet laten kijken.. verder heb ik overigens weinig last ervan al voelt het nog steeds heel strak en hard aan..
Janne26

Posting Freak

Topics: 4
22-02-2011 12:13
Hey meid,

Misschien een beetje laat, maar ik herken dat wel. Ik ben alleen niet ingescheurd of geknipt, maar ik had inwendig wel 10 hechtingen. Bij mij ging het ook erg pijn doen, kon opeensbijna niet zitten en op de wc was helemaal en ramp. Menstruatie klachten heb ik (nog) niet, want heb nog geen menstruatie gehad.
Bij mij kwam de pijn door littekenweefsel, dat hebben ze bij de ha gedeeltelijk kunnen verwijderen. Nu is het draagzaam, nogn iet helemaal weg, maar wel te doen zo....

Misschien ben je er intussen al lang vanaf, hoop ik wel voor je! Succes!!
Joya

Posting Freak

Topics: 21
06-03-2011 14:13
ook ik reageer weer laat terug Wink ik ben 2 maanden na de bevalling voor het eerst weer ongesteld geworden en ben inmiddels 3x ongesteld geweest (lange cyclus.. 35 dagen) en ook de laatste x had ik er nog last van.. de eerste 2 dagen.. ik wil liever niet naar mijn ha want dat vind ik niet zo'n fijn iemand zeg maar :oops: misschien kan ik een doorverwijzing naar de gyn vragen ofzo.. ik kijk het ff aan de volgende x en dan probeer ik dat anders wel..

heb jij er nog last van?? ben je inmiddels ongesteld geweest of nog niet??
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave