Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Algemeen kletspraat midden 20 :D

kletspraat midden 20 :D
girlnextdoor1987

Posting Freak

Topics: 8
01-02-2011 08:11
heeej dames..
hier kunnen we lekker slap zeveren en komt dus ook geen lijstje..Smile
zodat het zwangerworden gedeelte lekker on topic blijft! enjoy:-D
Tanja85

Posting Freak

Topics: 4
01-02-2011 08:21
succes hier met al het geklets ;-)
girlnextdoor1987

Posting Freak

01-02-2011 08:24
haha dank je!
werd zo druk.. met kletsen over nix... dus zijn even verhuisd haha Big Grin
linnie

Posting Freak

Topics: 5
01-02-2011 10:36
zo ik ben ook verhuisd( blijf ook in het andere topic hoorSmile
Sabrina1984

Posting Freak

Topics: 0
01-02-2011 10:39
Beter idd deze oplossing, iedereen blij hopelijk! Het is nog wel een beetje rustig ;-)
linnie

Posting Freak

01-02-2011 10:43
ja denk dat er veel aan het werk zijn
Sabrina1984

Posting Freak

01-02-2011 10:45
Ja dat denk ik ook idd! Ik lig nog steeds ziek op bed, dus heb de tijd ;-)
linnie

Posting Freak

01-02-2011 11:03
ow dat is minder! al een beetje opgeknapt?
linnie

Posting Freak

01-02-2011 12:31
we zullen het proberen TongueTongueTongue nee hoor gaat helemaal lukken!
Faithe

Unregistered

01-02-2011 13:48
Ik ben ook hier aanwezig maar ook gewoon in het andere gedeelte.

Ja nu is het stil hahaha.
Vanavond denk ik niet meer :p
Even nagels opnieuw verzorgen en aankleden:oops:
en dan sporten.
Alles is hier spik en span dus heerlijk de rest van de dag rust :p

GND -> hoe is het nu?
Trouwens nog iets van die vriendin gehoord?

En voor de nieuwe meiden WELKOM!!!:-D:-D:-D
girlnextdoor1987

Posting Freak

01-02-2011 14:02
zooo dames, ik ben afegwerkt..
was druk maar wel leuk!
vanmorge beetje bruin veegje.. zien wel!
vriendin..
pfff
die belde vanmorge dat ze zich niet zwanger voelde en dat ze dacht dat ze een miskraam krijgt..
nouja hele vroege.. maar even goed een mk
ze had wat bloedverlies en dr (.)(.) deden geen pijn.. dus..
maar ze krijgt vanmiddag de uitslag van de ha..
die deden een zwa test..
maar na een mk test die toch ook positief?? nouja.. ze ziet maar..
weinig zin in..
gister trouwens nog goed gemaakt met vriendje! kwam lekker tegen me aan ligge in bed.. geen sex.. maar gewoon ff fijn Big Grin

jamilah.. houden het over al gezelliog.. zo stoort hopelijk niemand zich aan ons gekwebbel Big Grin
gelukkig een goede oplossing!
Littledreamer1983

Posting Freak

Topics: 7
01-02-2011 14:02
Hallo meiden,

hoe gaat het hier? Nog leuke nieuwtjes? Ik ben vanmorgen even naar de tandarts geweest en heb het overleefd! Lekker dramatisch. Maar eerlijkheidshalve ik heb er altijd een gruwelijke hekel aan. Na mijn eerste zwangerschap ging het neerwaarts met mijn tandjes :-( Zei gister al tegen mijn man: "Dit wordt een kunstgebit schat, kun je wel leven met een vrouw met een kunstgebit?" Waarop hij antwoordde: "Als het moet dan moet het maar." Nou dat was lekker opbeurent. Het duurde een tijdje en opeens voegde hij eraan toe: "Het kan ook zo zijn voordelen hebben." En gaf me een dikke knipoog. Aaaaaaaaaaaaah zou je em niet :-D
Maar desalnietemin ik heb gehad. En heb mijn gebit nog!
Faithe

Unregistered

01-02-2011 14:05
girlnextdoor1987 schreef:zooo dames, ik ben afegwerkt..
was druk maar wel leuk!
vanmorge beetje bruin veegje.. zien wel!
vriendin..
pfff
die belde vanmorge dat ze zich niet zwanger voelde en dat ze dacht dat ze een miskraam krijgt..
nouja hele vroege.. maar even goed een mk
ze had wat bloedverlies en dr (.)(.) deden geen pijn.. dus..
maar ze krijgt vanmiddag de uitslag van de ha..
die deden een zwa test..
maar na een mk test die toch ook positief?? nouja.. ze ziet maar..
weinig zin in..
gister trouwens nog goed gemaakt met vriendje! kwam lekker tegen me aan ligge in bed.. geen sex.. maar gewoon ff fijn Big Grin

jamilah.. houden het over al gezelliog.. zo stoort hopelijk niemand zich aan ons gekwebbel Big Grin
gelukkig een goede oplossing!

Goed zo GND haha...
De mijne is gisteravond om 23.30 begonne pfff maar hij pakt maar een blauw steentje en ...... erop!!!!

Ja het kan zijn dat een test dan gewoon positief is dacht ik.
En we houden het zeer zeker leuk en gezellig!!!

Alles mag en niets moet hahaha :p
Faithe

Unregistered

01-02-2011 14:10
Littledreamer1983 schreef:Hallo meiden,

hoe gaat het hier? Nog leuke nieuwtjes? Ik ben vanmorgen even naar de tandarts geweest en heb het overleefd! Lekker dramatisch. Maar eerlijkheidshalve ik heb er altijd een gruwelijke hekel aan. Na mijn eerste zwangerschap ging het neerwaarts met mijn tandjes :-( Zei gister al tegen mijn man: "Dit wordt een kunstgebit schat, kun je wel leven met een vrouw met een kunstgebit?" Waarop hij antwoordde: "Als het moet dan moet het maar." Nou dat was lekker opbeurent. Het duurde een tijdje en opeens voegde hij eraan toe: "Het kan ook zo zijn voordelen hebben." En gaf me een dikke knipoog. Aaaaaaaaaaaaah zou je em niet :-D
Maar desalnietemin ik heb gehad. En heb mijn gebit nog!

Hahahahaha mannen he!!!
Ze zeggen wel eens elk kind neemt iets van de moeder af.
Mijn moeder heeft 3 dames.
Mijn oudste zus heeft dr slanke lijn.
Middelste dr tanden Wink
En ikke dr haren :p

Littledreamer1983 -> jij heb lees ik al een kleine? En nu voor de 2de? Wel een regelmatige cyclus enz?
Beetje nieuwsgierig Big Grin

Ow GND -> is wel balen voor je MAAR je cyclus is wel korter!!!Big Grin
Ik ben na net 5 dagen helemaal rotzooi vrij Big Grin
Vroeger was het altijd een dag of 7 a 8 en echt flink vloeien enz.
Ondanks de buikpijn en krampen viel het nu echt reuze mee!
Gister al bijna niets verloren en vandaag ook niets dus jeh me happy Big Grin
meisjeP

Posting Freak

Topics: 6
01-02-2011 14:15
ha ladies, nou ik kom hier ook wel mee kletsen! Gezellig over gezinsauto's, babykamertjes en kleertjes! Haha

Ben aan het werk dus kom vanavond nog wel ff weer!
Littledreamer1983

Posting Freak

01-02-2011 14:15
[quote=Faithe]Hahahahaha mannen he!!!
Middelste dr tanden Wink

Littledreamer1983 -> jij heb lees ik al een kleine? En nu voor de 2de? Wel een regelmatige cyclus enz?

Hahahahaha dat kan wel kloppen! Slanke lijn heb nooit gehad dus onze dochter kon dat al niet pakken. Maar mijn tanden wel. Dus dan pakt de volgende mijn haren! Aaaaaaah
Naja dan maar met een kaal hoofd door het leven :-D Ja we hebben een dochter van anderhalf en mijn cyclus is 25 dagen. Ik vlieg door de dagen heen en zoals je ziet ga ik vandaag een ei leggen. Heb al een nestje gebouwd :-P

En hoe gaat het met jou? Wat is jouw verhaal?
Faithe

Unregistered

01-02-2011 14:26
meisjeP schreef:ha ladies, nou ik kom hier ook wel mee kletsen! Gezellig over gezinsauto's, babykamertjes en kleertjes! Haha

Ben aan het werk dus kom vanavond nog wel ff weer!

Gezinsautos pfff daar heb ik ruzie over met MANSTOUT!
Meneer heeft de auto verkocht waar ik echt helemaal verliefd op was en hij ook voor een 5 deurs!!!
Gisteravond zegt hij opeens zo.
Schat ik moet je iets vertellen en je gaat boos wordenConfusedhock: ik heb geboden en ben hoogste bieder op een coupe:-o:-o:-o

Ik ben er echt boos over!
Ten eerste dat hij me niet erbij betrekt!!!
Ten tweede nog geen uur van te voren is het we sparen gewoon tot we weten welke.
Terwijl hij gewoon al had geboden op een wagenConfusedhock:
Nu zegt hij zo is mijn geld dus je heb geen reden om zo te doen :?

Het gaat me niet om het geld en ook niet om de wagen!!!
Gaat mij erom dat hij eerst zegt ik kijk in de zomer wel, we sparen eerst, bla bla bla
maar ondertussen gewoon via EBAY ook nog bieden op een wagenCryCryCry
Littledreamer1983

Posting Freak

01-02-2011 14:33
@ Faithe, ik gil het hier uit! Ik zit met hetzelfde. Meneer heeft weer vanalles besteld zonder dat ik weer iets van weet!!! Ik kan daar niet tegen!
De laatste keer dat ie dat weer geflikt had heb ik gezegd: "Wat zou jij ervan vinden als ik over een paar maand bij je kom met een dvd en foto's in mijn hand van onze tweede kind en ik zeg er bij: "Alles is al geregelt, je hoeft alleen die week vrij te houden, want dan is de bevalling!!!!!!!!"
Faithe

Unregistered

01-02-2011 14:36
Littledreamer1983 schreef:[quote=Faithe]Hahahahaha mannen he!!!
Middelste dr tanden Wink

Hahahahaha dat kan wel kloppen! Slanke lijn heb nooit gehad dus onze dochter kon dat al niet pakken. Maar mijn tanden wel. Dus dan pakt de volgende mijn haren! Aaaaaaah
Naja dan maar met een kaal hoofd door het leven :-D Ja we hebben een dochter van anderhalf en mijn cyclus is 25 dagen. Ik vlieg door de dagen heen en zoals je ziet ga ik vandaag een ei leggen. Heb al een nestje gebouwd :-P

En hoe gaat het met jou? Wat is jouw verhaal?

Goh mijn verhaal is kort en krachtig :p
Na een dag of 5 diarree gehad te hebben (werkt pil ook niet)
na HA gegaan en gezegt hoe en wat.
Vertelde ze van goh meid je pil werkt nu ook niet.
Huilen, huilen, huilen hoe moest ik dat thuis vertellen.
Nou gezegt van we moeten het veilig doen kan zijn dat ik zwanger ben.
Meneer zijn reactie was ow er zijn wel ergere dingen in het leven :p
En bedankt ik ontzettend bang voor zijn reactie hahaha.
En zei meneer van oke dan maar condooms halen.
Ik nog meer huilen en gezegt dat ik heel graag een baby samen zou willen.

Hij verschrok zich toen wel omdat ik niet eerder een hint ofzo had gegeven.
Veel gesproken en toen besloten om diezelfde dag 26 november de pil weg te gooien Big Grin
Ik moest nog 10 dagen eigenlijk slikken maarja mijn strip was toch niet safe dus.

Om de 2 weken telkens testen -> niet zwanger en niet ongesteld!!!
En sinds 27 januari de eerste x ongesteld geworden na 63 dagen Big Grin
Maar ook eerst onzekerheden qua gezondheid maar achteraf gezien is dat reuze mee gevallen en
omdat ik geen medicatie wil ivm zwanger worden moet ik afvallen en dat gaat super!!!

Dus jeh voor ons begint het nu pas allemaal!!!
Even een paar cyclussen afwachten om te kijken hoe de cyclus eruit ziet.
En verder jeh hopen dat het elke maand raak is Big Grin zoals iedereen hier Big Grin
Faithe

Unregistered

01-02-2011 14:38
Littledreamer1983 schreef:@ Faithe, ik gil het hier uit! Ik zit met hetzelfde. Meneer heeft weer vanalles besteld zonder dat ik weer iets van weet!!! Ik kan daar niet tegen!
De laatste keer dat ie dat weer geflikt had heb ik gezegd: "Wat zou jij ervan vinden als ik over een paar maand bij je kom met een dvd en foto's in mijn hand van onze tweede kind en ik zeg er bij: "Alles is al geregelt, je hoeft alleen die week vrij te houden, want dan is de bevalling!!!!!!!!"

Maar het ergste is nu is die dus echt ontzettend kwaad en spreek hij de hele dag niet tegen meCry En moet ik maar zo doen tegen een andere Cry want mijn gedrag (jaja ik heb nu alles fout gedaan en doe niets goed) is hij beu!!!

Grr hij snapt gewoon niet dat het niet om die wagen gaat MAAR om het feit dat hij niet zei goh deze wagen vind ik wel iets. Ik ga erop bieden.
Nog nooit heb ik gezegd nee dat mag niet!
Faithe

Unregistered

01-02-2011 14:39
Ow misschien is het een idee om elk ons eigen verhaal (moet niet he) te vertellen.
Zodat we het kunnen terug lezen enz ipv telkens opnieuw alles te moeten vertellen???

Is en ideetje he geen verplichting Wink
Littledreamer1983

Posting Freak

01-02-2011 14:42
@ Faithe, ja waarom snappen die mannen dat toch niet. Een beetje overleg en wederzijds respect zou weleens leuk zijn. Och meid ik herken het zo. Mijn mannetje wacht af wanneer het overgewaait is. En dan doet ie net of er niks aan de hand is. Heerlijk is dat.
Faithe

Unregistered

01-02-2011 14:45
Geen idee!!!
Die van mij spreek nooit dingen uit!!!
En doet nooit iets fout grrr!!!
Ow nee dat werkt bij mij niet.
Ik vind dat dingen zoals deze netjes aangeven kunnen worden.
En dit moet uitgesproken worden eerder is het niet goed voor mij haha!!!
Littledreamer1983

Posting Freak

01-02-2011 14:53
Bij mij dus ook niet. Hij kan dan wel wachten totdat ie eens ons weegt, maar eerst alles uitspreken zodat we weer verder kunnen. en hij weet dat ook wel, maar probeert dat altijd wel ff. Ach ik denk maar zo. Zo heeft ieder stel wel wat :-D
Faithe

Unregistered

01-02-2011 14:54
Hij kwam net thuis met ROZEN hahahaha.
Hij zei net sorry schat ik dacht dat je boos was omdat ik wagen mss wel koop, maar ik snap je punt sorry!!!

Hahahaha mannen zucht!!!
Littledreamer1983

Posting Freak

01-02-2011 14:58
@ Faithe, aaaaaaaaaaaah geweldig! Wat lief! Dus frustratie kan de deur uit.
Faithe

Unregistered

01-02-2011 14:59
Ja ik weet nu ook welke wagen en alles :p
Eerst een hele nacht en ochtend en bijna hele middag ruzie maken :p hahaha
linnie

Posting Freak

01-02-2011 14:59
gelukkig heb ik nog geen problemen met mijn mannetje.

hij doet erg veel voor mij, hij heeft zijn getunde(of hoe je het ook schrijft) auto voor mij verkocht.
die was erg verlaagd en ik heb een chronische darmziekte, dus dat in en uit stappen deed zo veel pijne en tijdens het rijden ook( hij was erg stroef)
maarja daar ging ons kindje was echt verliefd op die auto(en mijn mannetje ook) het was zijn eerste auto en heeft hem 8 jaar gehad en alles zelf aan gedaan.
dus zaten veel bloed zweet en tranen in.
dus voel me wel een beetje schuldig tegen over hem
Littledreamer1983

Posting Freak

01-02-2011 15:01
@ Linnie, wat een lieverd!
Faithe

Unregistered

01-02-2011 15:04
linnie schreef:gelukkig heb ik nog geen problemen met mijn mannetje.

hij doet erg veel voor mij, hij heeft zijn getunde(of hoe je het ook schrijft) auto voor mij verkocht.
die was erg verlaagd en ik heb een chronische darmziekte, dus dat in en uit stappen deed zo veel pijne en tijdens het rijden ook( hij was erg stroef)
maarja daar ging ons kindje was echt verliefd op die auto(en mijn mannetje ook) het was zijn eerste auto en heeft hem 8 jaar gehad en alles zelf aan gedaan.
dus zaten veel bloed zweet en tranen in.
dus voel me wel een beetje schuldig tegen over hem

Hahahaha zo rij ik nu zelf rond :p
Mijn eigen coupe is extreem verlaagd en alles hahaha.
Is altijd onze hobby geweest Big Grin

Maar Linnie inderdaad super lief!!!
En schuldig ach wel nee!!! Je liefde voor hem maakt dat goed Wink
linnie

Posting Freak

01-02-2011 15:05
ja het was echt een super auto alles er op en er aan, veel beurzen mee gelopen en prijzen mee gewonnen.
Faithe

Unregistered

01-02-2011 15:13
Misschien hebben we elkaar eens gezien op beursen en meetings :p

[Afbeelding: 110180811_5_JiCE.jpeg]

Dit is onze oude wagen!
Deze hebben we euhm een jaar of 3 a 4 geleden verkocht...
linnie

Posting Freak

01-02-2011 15:16
ja wie weet, wij hadden een blauwe(subaru blauw) seat cordoba met thema tazmanian devil
Sabrina1984

Posting Freak

01-02-2011 15:17
linnie schreef:ow dat is minder! al een beetje opgeknapt?

Nog steeds een beetje hetzelfde. Hoesten (hierdoor pijn in mijn ribben joh au!!!) Tranende ogen en daardoor moet ik steeds niezen. En snotteren... Dus lig gewoon lekker veel op bed, moet er maar aan toegeven anders blijf ik kwakkelen ben ik bang:-(

@Littledreamer: Je vroeg om onze verhalen, nou dit is die van mij:
juli '09 op vakantie in Italie (camping bij Venetie), zonder condoom en vanaf dat moment besloten voor een kleintje te gaan. Toen waren we inmiddels 1 jaar getrouwd en 6 jaar bij elkaar. Weer thuis aangekomen foliumzuur gekocht en we dachten we zien het wel als het raak is (nog geen idee dat het wel ff kon gaan duren). Op dat moment studeerde ik en in februari 2010 brak ik mijn been door een ski-ongeluk. Moest geopereerd worden (drie plaatsen gebroken) Door alle rontgen etc. was ik blij dat ik niet zwanger was. Vervolgens een paar maanden revalidatie en doorgegaan met afstuderen. In augustus afgelopen jaar een huis gekocht en in december verhuisd en afgestudeerd. We zijn gelukkig nu in een wat rustiger vaarwater gekomen, dus we hopen dat het ons zonder hulp gaat lukken door meer tijd en aandacht voor elkaar te hebben. Ik ben deze maand begonnen met temperaturen en ga komende maand denk ik weer wat ovu-testen doen. Vandaag had ik bruin bij het afvegen, maar het heeft nog niet echt doorgezet. Dit is mijn verhaal in korte versie ;-)
Sabrina1984

Posting Freak

01-02-2011 15:18
Wow wat een wagen Faithe!
linnie

Posting Freak

01-02-2011 15:19
zal ff kijken of ik nog een foto kan vinden
[Afbeelding: 561442512_5_Cihf.jpeg]
linnie

Posting Freak

01-02-2011 15:20
het is niet echt een duidelijke foto met herkenningspuntenSad maar miss herken je hem wel.

op welke beurzen e.d. staan/stonden jullie?

welke autoclub???

wij zaten bij seat club nederland en car illisions
Faithe

Unregistered

01-02-2011 15:20
Sabrina1984 schreef:Nog steeds een beetje hetzelfde. Hoesten (hierdoor pijn in mijn ribben joh au!!!) Tranende ogen en daardoor moet ik steeds niezen. En snotteren... Dus lig gewoon lekker veel op bed, moet er maar aan toegeven anders blijf ik kwakkelen ben ik bang:-(

@Littledreamer: Je vroeg om onze verhalen, nou dit is die van mij:
juli '09 op vakantie in Italie (camping bij Venetie), zonder condoom en vanaf dat moment besloten voor een kleintje te gaan. Toen waren we inmiddels 1 jaar getrouwd en 6 jaar bij elkaar. Weer thuis aangekomen foliumzuur gekocht en we dachten we zien het wel als het raak is (nog geen idee dat het wel ff kon gaan duren). Op dat moment studeerde ik en in februari 2010 brak ik mijn been door een ski-ongeluk. Moest geopereerd worden (drie plaatsen gebroken) Door alle rontgen etc. was ik blij dat ik niet zwanger was. Vervolgens een paar maanden revalidatie en doorgegaan met afstuderen. In augustus afgelopen jaar een huis gekocht en in december verhuisd en afgestudeerd. We zijn gelukkig nu in een wat rustiger vaarwater gekomen, dus we hopen dat het ons zonder hulp gaat lukken door meer tijd en aandacht voor elkaar te hebben. Ik ben deze maand begonnen met temperaturen en ga komende maand denk ik weer wat ovu-testen doen. Vandaag had ik bruin bij het afvegen, maar het heeft nog niet echt doorgezet. Dit is mijn verhaal in korte versie ;-)

Ik stelde het voor haha...
Wel romantisch besluit!!!
Een geluk bij ongeluk misschien dat je toen niet zwanger was?!
Ronde 18 alweer pfff ik dacht ook stoppen met pil en over een jaar een baby in mijn armen hahaha.

Ik wist niets van alle mogelijke kwaaltjes en complicaties en alles
Sabrina1984

Posting Freak

01-02-2011 15:21
Haha mannen en auto's... Gelukkig geeft die van mij er niet zoveel om!
linnie

Posting Freak

01-02-2011 15:21
[Afbeelding: 561442597_5_p0kI.jpeg]

dit was ons kindje, mis hem wel hoor we hadden veel bekijks met de auto Big Grin we hebben heel wat traantjes gelaten toen we hem achter lieten bij de dealer
Faithe

Unregistered

01-02-2011 15:22
linnie schreef:het is niet echt een duidelijke foto met herkenningspuntenSad maar miss herken je hem wel.

op welke beurzen e.d. staan/stonden jullie?

welke autoclub???

wij zaten bij seat club nederland en car illisions

Wij hebben in de Rai gestaan in Amsterdam euhm in het Gelderdome toen bestond de Grote beurt nog Wink
En elke zondag meeting vooral in Belgie.
Faithe

Unregistered

01-02-2011 15:23
Hahaha ik geef er zelf ook veel om hahahaha:p

Sabrina beterschap Wink
Faithe

Unregistered

01-02-2011 15:23
linnie schreef:[Afbeelding: 561442597_5_p0kI.jpeg]

dit was ons kindje, mis hem wel hoor we hadden veel bekijks met de auto Big Grin we hebben heel wat traantjes gelaten toen we hem achter lieten bij de dealer

Dat kan ik me voorstellen Wink
Herken de wagen niet.
Sabrina1984

Posting Freak

01-02-2011 15:25
Ohw sorry Faithe, dan heb ik dat verkeerd gezien! Ja was idd wel romantisch! Zeker als ik nu kijk hoe we er mee bezig zijn of toen! Maar helaas gaat het niet zo gemakkelijk als we dachten (blijkbaar). Ben je eerst heel voorzichtig met alles en zo zie je maar, duurt het gewoon heel lang. Maar we houden de moed er in hoor!
Littledreamer1983

Posting Freak

01-02-2011 15:27
@ Sabrina1984, wat een verhaal :-D Dus jullie zijn al een tijdje onderweg. Ik zie dat je nu weer in de spannende dagen zit. Duimen duimen duimen.
De tijd gaat zo snel he.

@ Faithe en Linnie, wat een auto's. Tjemig! We hebben gewoon een gezinsauto. Ja en mijn man heeft nog een crossauto en een golf die hij wil opknappen.
Faithe

Unregistered

01-02-2011 15:30
Hahahahaha zo hebben alle volwasse mannen nog een hobby qua autos en motoren :p
De mijne heeft niet alleen auto maar ook motor hahahaha Big Grin
linnie

Posting Freak

01-02-2011 15:30
Faithe schreef:Wij hebben in de Rai gestaan in Amsterdam euhm in het Gelderdome toen bestond de Grote beurt nog Wink
En elke zondag meeting vooral in Belgie.

wij hebben ook in de rai gestaan en ahoy.
en stonden op full speed e.d.
Faithe

Unregistered

01-02-2011 15:34
linnie schreef:wij hebben ook in de rai gestaan en ahoy.
en stonden op full speed e.d.

Full speed ja ook nog haha...
Leuk om iemand te vinden met dezelfde intresse :p
linnie

Posting Freak

01-02-2011 15:37
ja idd, is wel apart meestel ontmoet je elkaar bij meetings, wij op een zwangerworden forum Big Grin
Sabrina1984

Posting Freak

01-02-2011 15:38
@LittleDreamer: Ja, alleen is het niet zo spannend meer hoor, ik had vandaag al bruin bij het afvegen. Daarna niet meer, maar komt misschien ook omdat ik niet zoveel in beweging ben vandaag. En morgen is officieel pas mijn NOD.

Wij hebben een kever (oldtimer) in de garage staan (voor winterstalling), die is van mijn zwager. Hij is ook zo'n auto liefhebber. Hij is alleen niet van het opknappen, hij heeft hem gekocht van iemand die hem al helemaal had opgeknapt. Is wel echt een gaaf ding, ik hou wel van die oude kevers!!!
linnie

Posting Freak

01-02-2011 15:45
ja dat is ook erg leuk, alleen mijn vriend is wel van de knutsel. niet altijd even leuk hij was in het begin meer bezig met zijn autoSad maarja dat vond ik ook leuk dus deden we het samen!
Sabrina1984

Posting Freak

01-02-2011 15:47
@Linnie: Ja daar gaat wel een hoop tijd in zitten! Haha zo heeft mijn man een paard, maar gelukkig is dat ook een gezamenlijke hobby!
girlnextdoor1987

Posting Freak

01-02-2011 15:49
zoww.....
net uurtje met mijn mamsie en de doggies weze wandele... (goed voor de lijn) Wink

enne... tja.. autos...
heb daar geen verstand van en vindt het ook niet boeiend haha!
Big Grin

net lekker vergeperst sinaasappelsapje gedronke.. hmmzz Big Grin
haha
Sabrina1984

Posting Freak

01-02-2011 15:51
Heerlijk, lekker op de gezonde tour!
girlnextdoor1987

Posting Freak

01-02-2011 15:54
[Afbeelding: 1224354135_5_SyBU.jpeg][Afbeelding: 1224354131_5_iUq2.jpeg]
girlnextdoor1987

Posting Freak

01-02-2011 15:54
zeker!! goed he!

haha ben trots op mezelf Wink
girlnextdoor1987

Posting Freak

01-02-2011 16:30
toen was het stil....
Sabrina1984

Posting Freak

01-02-2011 16:32
Ja idd! Haha!
Hey zijn dat Woezel en Pip?
linnie

Posting Freak

01-02-2011 16:33
jeetje wat zijn ze mooi!!!!! zelf getekend ook?
Sabrina1984

Posting Freak

01-02-2011 16:34
Je had toch ook een keer zo'n groen draakje gemaakt of was jij dat niet?
linnie

Posting Freak

01-02-2011 16:38
ja volgens mij was ze dat ook ja
Tinkerbell79

Posting Freak

Topics: 48
01-02-2011 16:42
Tjee, jullie zijn echt geweldig. Net een nieuw topic gestart en nu al zoveel pagina's. Respect hoor dames en slim opgelost.

Veel plezier.

Grts Tink
Sabrina1984

Posting Freak

01-02-2011 16:45
Ik ga even mijn ogen dicht doen! Krijg alleen maar ergere traanogen van het lichte beeldscherm, dus ga maar proberen even te slapen, voordat manlief straks alweer thuiskomt en we gaan eten. Tot later!
Sabrina1984

Posting Freak

01-02-2011 16:47
HaHa goed he Tink! Hopelijk scheelt het een beetje, of we kletsen nu dubbel zoveel...
linnie

Posting Freak

01-02-2011 16:49
bedankt Tinkerbell79!
girlnextdoor1987

Posting Freak

01-02-2011 17:13
Sabrina1984 schreef:Je had toch ook een keer zo'n groen draakje gemaakt of was jij dat niet?

that was me!! Big Grin

[Afbeelding: 1212066762_5_QjL8.jpeg]
girlnextdoor1987

Posting Freak

01-02-2011 18:49
vriendinnetje belde net en heeft een miskraam..
helaas maar wel beter zo.. ziet ze zelf ook wel in!
Tinkerbell79

Posting Freak

Topics: 48
01-02-2011 18:51
hahaaha, ach ja, hier kunnen jullie gewoon lekker onzin kletsen, moet ook kunnen natuurlijk. Scheelt andere duizenden paginas te lezen die nergens over gaan ;-)
girlnextdoor1987

Posting Freak

01-02-2011 18:54
Tinkerbell79 schreef:hahaaha, ach ja, hier kunnen jullie gewoon lekker onzin kletsen, moet ook kunnen natuurlijk. Scheelt andere duizenden paginas te lezen die nergens over gaan ;-)

klopt! hebben die discussie al eerder gehad maar kwamen er toen niet echt uit.. en dit lijkt een goeie oplossing.. hoop dat niemand zich er vervelend bij voelt!
en kan je lekker lezen wat je will..Big Grin
girlnextdoor1987

Posting Freak

01-02-2011 19:48
muffins staan in de oven.. vrienje in de douche.. wordt een fijn avondje!
doei doei!
Sunshine8

Posting Freak

01-02-2011 20:08
Zo kom ook even klessebessen hierWink

Las iets van mannen die zomaar iets bestellen of kopen...nou, hier is dat gelukkig niet zo. Hij zegt altijd als ie iets koopt, maar hij let ook wel op zn centen...haha. dus dat scheeltWink

We gaan morgen officieel de auto kopen! Smile Toch een raar idee, weet niet waarom. Gewoon dat je een 'gezins' auto gaat kopen met het oog op...hoop dat dat dan ook nodig isWink Maar positief denken he!? Nu wil ik m ook zo snel mogelijk hebben!!!

pfff...moet deze week veel werken....is een collega nog steeds ziek....moest vandaag al langer, morgen de hele dag, donderdag de hele dag ipv halve. vrijdag gelukkig vrij en zaterdag weer hele dag werkenSadpfff..... Maar goed dat ik ontspanningsoefeningen me eheb gekregen net!Winkhaha

Ik ga nog even aan mijn boek typen en dan serie kijken. V---> kent iemand die serie? Best wel leuk!
Sunshine8

Posting Freak

01-02-2011 20:12
girlnextdoor1987 schreef:[Afbeelding: 1224354135_5_SyBU.jpeg][Afbeelding: 1224354131_5_iUq2.jpeg]

Leuk! ik schilder ook! heb er ook een aantal. Mijn 'pronkstuk' is toch wel mijn olifant van 50X70...daar heb ik 6 weken over gedaan om die af te krijgen!!!pffff......maar hij is wel erruuuggg leuk al zeg ik t zelfWink haha zal eens kijken of ik m hier geplaatst krijg.
Sunshine8

Posting Freak

01-02-2011 20:22
[IMG][Afbeelding: 2h3orqq.jpg][/IMG]
pff...daar zitten wat uurtjes inWink haha
En toen had ik m klaar, wilde ik m bovenmn bed hangen, is ie veel te groot!! haha, komt omdat ik gemeten had met ons oude bed, dat was laag, nu hebben we boxspring, is veel hoger!Wink
maal

Posting Freak

01-02-2011 20:24
k kom ff hier want ben op werk en verveel me kapot!!
Super gaaf die schilderijtjes gnd, maak je voor mij ook als ik ooit n baby krijg,,, ik kan dat nie hoor!!!!
Ennuh muffins jaloers ik wil ook kunnen bakken lekker hoorrr,,,
heerlijk met zn 2tjes op de bank met zelfgebakken heerlijkheid!!!

Mannen die dingen bestellen, neej bij mij andersom im a buy addict!!! Internet, reallife like to spend money!!!!
maal

Posting Freak

01-02-2011 20:27
Waaaauuuuuwwwww sunshine wat moooi!!!! Die vin ik egt geweldig!!!

Verdikkie n schrijfster en schilderes waar heb jij geen talent voor???? Jaloeeerrss
Sunshine8

Posting Freak

01-02-2011 20:27
haha...ik ben nou eenmaal heeeel creatiefWink heb ook een website met alle sieraden die ik gemaakt heb met mn schooonzusjeWink dus je hebt nog lang niet alles gezien!! haha

Ik verveel me nooitWink
Sunshine8

Posting Freak

01-02-2011 20:31
[Afbeelding: 2u9mon8.jpg] deze heb ik voor collegaatje gemaakt die nu weer bevallen is, maar dan voor de 1e. (onder andere, ze heeft er meer van mij en een andere collega heeft deze gekregen:
[IMG][Afbeelding: vh5ez4.jpg][/IMG]
haar dochter was helemaal fan van mickey en minnie...
Elke avond als ze naar bed ging keek ze blijkbaar naar dat schilderij en zei ze tegen haar moeder (mijn collega) dat meisje kan dat goed he?
hahaha....moest ik wel om lachen....
Wilde eerst al mijn schilderijen ook op een site zetten, net als de sieraden, maar heb ik nog niet gedaan. moet ik eerst nog meer schilderen vind ik zelf
Sunshine8

Posting Freak

01-02-2011 20:32
maar maal, als ik t me herinner, heb jij toch ook een schilderij gemaakt of niet??? staat me iets van bij...of was ijj dat niet??
Faithe

Unregistered

01-02-2011 20:32
Sunshine -> dat heb je wel echt mooi gedaan! Nee ik ken die serie niet. Welke zender en waar gaat dat over?
Haha ik kan me voorstellen dat het raar voelt. Het begin is er dan Wink en tuurlijk kop op we krijgen allemaal onze mini uss Big Grin

GND -> geniet lekker van jullie avondje Wink en over je talent schilderen haha heb ik je al mijn complimente gegeven haha en zelfs al iets aangevraagd :p

Sabrina -> rijden jullie samen paard?

Linnie -> haha ja dat klopt. En ook niet veel meiden vinden wagens leuk :p

Maal -> ligt eraan wat je koopt allemaal he Wink
Faithe

Unregistered

01-02-2011 20:33
WoW 2 schilders hier Big Grin

Ik wil graag een nijntje hint hint hint :p
Sunshine8

Posting Freak

01-02-2011 20:48
haha....hint hint!
Tja, maar van wie???:p Van allebei eentje?

Ik heb wel al een eyor klaar Wink
Mowzy

Posting Freak

01-02-2011 20:49
Jeeeej, we zijn weer helemaal terug!
Het geeft nu al wat meer rust op het andere topic.
Leuke schilderijtjes dames.. Woezel en Pip helemaal top!
En die olifant, echt heeeel gaaf.. Heb je alles eerst geschetst of uit t koppie?

Mijn verhaal is het volgende:
Na 3 maanden relatie uit elkaar gegaan omdat meneer een koffertje met zich meesleepte.
Zijn ex had (wat wij denken) Borderline.. Ze loog en bedroog alles en iedereen. Ze is vreemd geweest, was "doord de pil" zwanger geraakt (samen besloten weg te halen), ze werkte bij een school (wat niet waar bleek te zijn).
Oftewel, meneer had geen vertrouwen meer in de vrouw.
Een maand na de breuk merkte hij dat hij toch wel erg veel gevoelens had voor me. Na heel veel praten en luisteren zijn we nu dik 4 jaar samen.
Ook praten over een gezinnetje stichten was moeilijk voor hem, uiteindelijk heb ik hem gezegd dat ik Mo ben en niet mevrouw-lieg-en-bedrieg.
Toen het zoveelste setje van onze vriendengroep een kindje kreeg was hij om. Hij vertelde dat ik mocht stoppen met de pil wanneer ik wilde.
Meteen natuurlijk! Nu bijna aan de 5e ronde toe, wie weet Big Grin
maal

Posting Freak

01-02-2011 20:51
Sunshine ik schilder af en toe, miss heb ik me sea fiew hier gepost,,,
maar ik schilder van fotos ik kan niet zoiets als die olifant verzinnen!!!!
Zeker je schilderijen op internet zetten!!!

Gnd waar plaatsen we bestellingen Wink
girlnextdoor1987

Posting Freak

01-02-2011 20:52
Sunshine8 schreef:[IMG][Afbeelding: 2h3orqq.jpg][/IMG]
pff...daar zitten wat uurtjes inWink haha
En toen had ik m klaar, wilde ik m bovenmn bed hangen, is ie veel te groot!! haha, komt omdat ik gemeten had met ons oude bed, dat was laag, nu hebben we boxspring, is veel hoger!Wink

super geweldig!!!!!
zou je het erg vinden als ik die na ga maken?? vind hem echt super!!!
girlnextdoor1987

Posting Freak

01-02-2011 20:54
maal schreef:k kom ff hier want ben op werk en verveel me kapot!!
Super gaaf die schilderijtjes gnd, maak je voor mij ook als ik ooit n baby krijg,,, ik kan dat nie hoor!!!!
Ennuh muffins jaloers ik wil ook kunnen bakken lekker hoorrr,,,
heerlijk met zn 2tjes op de bank met zelfgebakken heerlijkheid!!!

Mannen die dingen bestellen, neej bij mij andersom im a buy addict!!! Internet, reallife like to spend money!!!!

jep herlijk!!!
enne als je iets wlt hebbe laat maar weten maak het graag maar jij kan zelf ook super mooi schilderen!!
maal

Posting Freak

01-02-2011 21:01
Mijn verhaal kennen de meeste vriend leren kennen op n datingsite paar maandjes gedate toen ging hij n jaar naar australie... Na 3 mnd misten we elkaar zo dat ie me over heeft laten vliegen, daar samen 4 maanden rond gereisd, daarna in 2007 samen gaan wonen, eind 2008 besloten voor n beebje te gaan, jaar geprobeerd maar door n verstoorde zuugraad niet gelukt, maart 2010 1e x zwanger helaas n bbz behandeld met mtx n lichte chemo daarna een half jaar op time out, okt 2010 weer zwanger eileider verwijderd.. En nu beginnen we fris en fruitig aan 2011!
girlnextdoor1987

Posting Freak

01-02-2011 21:14
owja.. het verhaal...

haha.. komt ie..
31dec 2005 oudjaarsavond.. heel gezellig heel dronken.. opstap met mn zus,.. heeel gezellig. gezoend met een leuke jongen.. joost dus!
toen kwam ik nog een leuke jongen tegen maar als ik met 1 gezoend heb dan hou ik het daarbij.. haha heel braaf!
nummers uitgewisseld, hij smsste heel de nacht, heerlijk gezoend op het liedje van robbie wailliams Angels Big GrinBig GrinBig Grin big fan!
toen gesmst heel de dag.. bij familie geweest ondertusse...
savpond verveelde hij zich dus ik zei kom maar.. dacht dat ie dat toch niet durfde haha
maar hij kwam en we gingen naar de bios.. wist alleen niet meer hoe die eruit zag en had aan mn zus gevraagd of zei mij op kon halen als het een erngerd bleek te zijn haha
wij naar de bios.. naar king kong.. nog nooit zon ***film gezien! en als ik zenuwachtig ben ga ik kletsen duss... tja heel de film zitten kletsen.. en daarna gezoend!
2 dagen later weer afgesproken weer bios..
was toen wel gezellig en officieel verkering Big Grin haha
in 2008 huis gekocht.. 1,5 verbouwd en ondertusse wone we bijna een jaar samen.. in mei met de pil gestopt.. in augustus mooie reis naar bali gemaakt.. en nu nog niet zwanger!
Faithe

Unregistered

01-02-2011 21:15
Het romantische en super lieve verhaal van maal.
Weet je (niet verkeerd bedoeld he) zoiets lees je meestal in boekjes Big Grin
Niet veel meiden zoude dat doen denk ik
Sunshine8

Posting Freak

01-02-2011 21:19
mijn verhaal:
ik kwam m tegen op internet...Wink That' sitWink
Nee, aantal keer afgesproken en nu inmiddels alweer meer dan 8 jaar samen!\

Maal: ik vind t juist knap als je van foto's kunt schilderen, dat kan ik niet... heb wel 2 schiderijen in Bob ross styl gemaakt met n cursus, die zijn wel helemaal top!!!
GA nu ook weer t geboortekaartje van mn collega namaken, heb ik bij de eerste ook gedaan, wilde ze nu ook weer graag.
nu ga ik EINDELIJK naar V kijken. is trouwens een sf serei, weet neit meer wie dat vroeg, maar komt niet op tv hier in nl, heeft vriend gedownloadWink
Faithe

Unregistered

01-02-2011 21:19
girlnextdoor1987 schreef:owja.. het verhaal...

haha.. komt ie..
31dec 2005 oudjaarsavond.. heel gezellig heel dronken.. opstap met mn zus,.. heeel gezellig. gezoend met een leuke jongen.. joost dus!
toen kwam ik nog een leuke jongen tegen maar als ik met 1 gezoend heb dan hou ik het daarbij.. haha heel braaf!
nummers uitgewisseld, hij smsste heel de nacht, heerlijk gezoend op het liedje van robbie wailliams Angels Big GrinBig GrinBig Grin big fan!
toen gesmst heel de dag.. bij familie geweest ondertusse...
savpond verveelde hij zich dus ik zei kom maar.. dacht dat ie dat toch niet durfde haha
maar hij kwam en we gingen naar de bios.. wist alleen niet meer hoe die eruit zag en had aan mn zus gevraagd of zei mij op kon halen als het een erngerd bleek te zijn haha
wij naar de bios.. naar king kong.. nog nooit zon ***film gezien! en als ik zenuwachtig ben ga ik kletsen duss... tja heel de film zitten kletsen.. en daarna gezoend!
2 dagen later weer afgesproken weer bios..
was toen wel gezellig en officieel verkering Big Grin haha
in 2008 huis gekocht.. 1,5 verbouwd en ondertusse wone we bijna een jaar samen.. in mei met de pil gestopt.. in augustus mooie reis naar bali gemaakt.. en nu nog niet zwanger!

Jou verhaal kende ik nog niet Big Grin
Bali jaloers jaloers :p
meisjeP

Posting Freak

01-02-2011 21:22
ha maal! dat verhaal kende ik niet helemaal! Wat romantisch zeg!!

HIer mijn verhaal voor de gene die het nog niet wisten:

Manlief en ik zijn bijna 6 jaar samen, waarvan 2,5 jaar getrouwd. Wij zijn allebei echt weg van kinderen, maar omdat ik pas in 2011 klaar zou zijn met mijn opleiding besloten we nog te wachten met een BEEB. Toch werd de verleiding in de zomer van 2010 te groot. In juli besluiten we er voor te gaan. Aangezien ik een dwangmatige ps heb en allergisch voor de meeste anti-conseptie, slik ik al jaren geen pil meer. Ik heb al jaren een onregelmatige cyclus, van 1 tot hooguit 2 ongi's per jaar. De HA bood ons voor een jaar terug al aan dat hij ons wou helpen mochten we zwanger willen raken. Dus in augustus naar de HA. Ik bloed prikken manlief een zaadonderzoek (tot 2 keer over). Hier uit blijkt dat manlief geen goed zaad heeft, groot deel heeft een dubbele staart of een 'kapotte' kop. Ik krijg een kuur Primolut, wekt een ontrekkingsbloeding op. Helaas werkt het niet en schiet het niet op. Weer naar de HA en nog een kuur Primolut, want de gyn wil me niet hebben. Er was een kans, ik ben jong dus moesten het eerst maar proberen. Inmiddels toch een afspraak bij de gyn voor 11 februari.... Dus nu is het afwachten!

Dat was mijn verhaal!
Faithe

Unregistered

01-02-2011 21:24
Mijn liefdes verhaal,

We kende elkaar al 2 jaar via een nichtje van me.
Ik vond hem maar een player:oops:
Mijn relatie liep stuk en de zijne ook.
Mijn nichtje elkaar nummers gegeven.
Hele weekend gesmst en zondags is hij me komen halen bij mijn werk.
Een hele avond ontzettend veel verteld en gelachen en toen hij me bij mijn grootouders afgezet had was hij mega verlegen en toen kuste ik hem en sinds die dag zijn we bij elkaar!
Ondanks al onze diepe kuilen zijn we overal sterker dan uit uit gekomen Big Grin
Nu 7 jaar verder en word het tijd voor een nieuw hoofdstuk Big GrinBig GrinBig Grin
Faithe

Unregistered

01-02-2011 21:25
MeisjeP -> wat hoop ik toch dat ze eindelijk na je gaan luisteren !!!! Stomme gyn ook!
meisjeP

Posting Freak

01-02-2011 21:26
leuke schilderijtjes allemaal kunstzinnig hoor!

Ik zal trouwens morge proberen een foto te plaatsen van mijn schilderij... van behang en een lijst van 2x2... Hij is eindelijk af joehoe!

Wij gaan de motor op internet zetten en gaan als deze verkocht is een opel astra kopen! Ook zo'n gezinsbak! Wij zijn niet van het autotunen, maar wel helemaal wild van motoren!! Hihi
meisjeP

Posting Freak

01-02-2011 21:27
wat leuk al die verhalen! Wij zijn geloof ik allemaal wel toe aan een nieuw hoofdstuk! Kom maar op! de bladzijde ligt open... Ben trouwens wel zenuwachtig hoor voor de afspraak bij de gyn!
Faithe

Unregistered

01-02-2011 21:28
meisjeP schreef:leuke schilderijtjes allemaal kunstzinnig hoor!

Ik zal trouwens morge proberen een foto te plaatsen van mijn schilderij... van behang en een lijst van 2x2... Hij is eindelijk af joehoe!

Wij gaan de motor op internet zetten en gaan als deze verkocht is een opel astra kopen! Ook zo'n gezinsbak! Wij zijn niet van het autotunen, maar wel helemaal wild van motoren!! Hihi

Wat voor een motors?

hint hint :p

[Afbeelding: 27265_400456091179_555996179_4724611_4261153_n.jpg]
Faithe

Unregistered

01-02-2011 21:29
meisjeP schreef:wat leuk al die verhalen! Wij zijn geloof ik allemaal wel toe aan een nieuw hoofdstuk! Kom maar op! de bladzijde ligt open... Ben trouwens wel zenuwachtig hoor voor de afspraak bij de gyn!

Ik zou gewoon alles wat je binnen schiet nu qua vragen enz opschrijven en gewoon meenemen!
meisjeP

Posting Freak

01-02-2011 21:30
hihi heb al een lijstje klaar! Zal ook ff naar een foto kijken...
girlnextdoor1987

Posting Freak

01-02-2011 21:30
haha leuk om al die verhalen te lezen van iedereen!!Big Grin
meisjeP

Posting Freak

01-02-2011 21:31
mmm hoe doe ik dat ookal weer... kopieren wil niet...
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (13): 1 2 3 4 5 ... 13 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave