Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn Uitgerekend in september 2008!

Uitgerekend in september 2008!
jorike

Unregistered

29-01-2008 19:41
Hallo allemaal!
Aangezien ik erg nieuwsgierig van aard ben Wink en het me leuk lijkt met dames in contact te komen die rond dezelfde datum als ik zijn uitgerekend, hier even een nieuw topic!
Zelf ben ik zoals het er nu uitziet rond 23 september uitgerekend, maar na de 1e echo weten we meer...
Groeten Jorike
moosje

Unregistered

29-01-2008 20:13
Ik ben ook nieuwschierig hoor Jorike. Dus zal de mijne (nogmaals) verklappen...Ik ben 3 oktober uitgerekend.
jorike

Unregistered

02-02-2008 10:55
Ben ik dan de enige??? Nee toch?
liever anoniem

Unregistered

02-02-2008 12:07
dag dames,

ik ben 1 september uitgerekend.
het is inderdaad een leuk idee om met dames te praten die ongeveer even ver in de zwangerschap zijn.

liefs Tongue
jorike

Unregistered

02-02-2008 18:21
Hee Tongue
1 September! Mooie datum! Ik hou je in de gaten...
liever anoniem

Unregistered

04-02-2008 13:44
hey jorike

weet jij al wanneer je bent uitgerekend?
zelf kan je het ook al een beetje uitrekenen als je je eerste dag van je laatste mentruatie weet, dan kan je ongeveer uitrekenen.
wanneer heb je je eerste echo?

liefs
jorike

Unregistered

04-02-2008 15:46
Dat zou dan de 23e moeten zijn... Spannend hoor! De 14e (op valentijnsdag!) hebben we de eerste afspraak bij de vk en krijgen we onze doorverwijsbrief voor de echo en het bloedprikken. Daar ben ik persoonlijk niet zo dol op, maar goed, het hoort erbij heh.
Roosje26

Unregistered

12-02-2008 11:26
hallo

ik ben ( volgens internet berekeningen) 30 september uitgerekent
Maar na de 1e echo zal ik wel zekerheid hebben denk ik
vrijdag 22-2-08 heb ik de eerste termijn echo ben echt heel zenuwachtig, erg spannend.
29-2 heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige.

groetjes
jorike

Unregistered

12-02-2008 11:42
Mooie datum Roosje! Ik ga namelijk trouwen op 22-02-2008!
Ik zelf ben gisteren voor het eerst geweest. Heb t moeten verzetten omdat ik geen vrij kon krijgen op mijn werk. Urine is gecontroleerd en was goed en verder werden er eigenlijk alleen maar wat vragen gesteld! Binnen een kwartier stonden we weer buiten. We zijn ook zulke modelmensen, hahaha! Niet roken, niet drinken, weten wat je wilt mbt. prenatale screening ed...lekker snel klaar! Na de afspraak meteen het ziekenhuis gebeld voor de eerste echo en ik kan volgende week al terecht! Dinsdag de 19e! Die week kan echt niet meer stuk, trouwen en de eerste echo! Nu maar duimen dat alles goed is! Ben wel benieuwd of we ook echt zover zijn als we denken...
Ik hou jullie op de hoogte!
Roosje26

Unregistered

14-02-2008 13:29
Hoi Jorike

Wat leuk dat je op 22-02 gaat trouwen zal zeker aan je denken die dag. Wens je alvast heel veel geluk en liefde.

ik ben even in de war dames...
Op internet heb ik een geboortecentrum gevonden in mijn woonplaats. die heb ik gebeld en zonder verwijsbrief of zo hebben ze meteen een afspraak voor de echo gemaakt hoef dus niet naar ziekenhuis. en ook meteen een afspraak met de verloskundige. Ik hoor nu van velen dat ze met verwijsbrief en in ziekenhuis de echo hebben
TJM

Senior Member

Topics: 2
21-02-2008 17:32
Ik ben uitgerekend op 24-09-2008 volgens de VK, a.s. maandag 25-02 heb ik de termijnecho dus dan weten we zeker wat de datum wordt.
Jorike, ik wens je een prachtige dag toe met veel zon, liefde en blijdschap.
Ik kan je vertellen dat het een dag is om nooit te vergeten, geniet met volle teugen!

groetjes TJM
Roosje26

Unregistered

25-02-2008 10:49
Hallo Dames

vrijdag ben ik naar de 1e termijn echo geweest. Wat een ervaring zeg!
Ik ben vandaag precies 9 weken volgens de echo. 28-9-2008 is waarschijnlijk de bevalling.
Ik heb het hartje gehoord en gezien echt prachtig. werd zo emotioneel toen ik het hartje hoorde.
op dit moment is het niet te zien dat er een baby is. lijkt veel meer op een kaasknabbeltje hahahahahaha
het is ook maar iets groter dan 2 cm.

met een woord: PRACHTIG!!!!

groetjes
Roos
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop