Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Vruchtbaarheidshandelingen cryo terugplaatsing

cryo terugplaatsing
soetje

Member

Topics: 2
30-01-2011 13:33
Hallo dames,

wie heeft hier ervaring met het terugplaatsen van cryo en wat zijn jullie ervaringen daarin?
Ik hoor het graag van jullie

gr soetje
Eef82

Posting Freak

Topics: 3
01-02-2011 12:15
Ha soetje,

Wat wil je weten? ;-)

Dit wondertje hieronder is een cryo geweest!
Mickey1979

Senior Member

Topics: 0
01-02-2011 20:26
Hoi Soetje,

Ik heb bijna 2 weken geleden mijn 3e cryo terugplaatsing gehad en ben er van het weekend achter gekomen dat ik daarvan zwanger ben!
Ik heb het als erg relaxed ervaren, lichamelijk gezien dan, omdat ik het in een volledig natuurlijke cyclus heb laten terugplaatsen. Emotioneel gezien vond ik het even zwaar als een verse behandeling. Ik weet niet wat je nog meer wilt weten, maar vraag maar raak!

Groetjes Nicole
lein1979

Posting Freak

Topics: 1
02-02-2011 16:44
Hai Soetje,

Ook hier een succesverhaal na een cryo-terugplaatsing (wel pas bij de 3e...) Maar ik vond het net als Nicole erg ontspannen. Mijn lichaam kon nu zelf bepalen en gaf zelf aan klaar te voor 'iets'. Met al die hormonen die je extra moet spuiten is dat toch anders. Mijn fertiliteitsarts gaf aan dat veel mensen het te lang vinden duren, en daarom kiezen voor hormonen enz. Maar zelf vind ze deze manier ook natuurlijker.

Als je meer wilt weten... dan laat maar weten, groetjes Lein
henriette

Senior Member

Topics: 13
04-02-2011 15:40
hoi soetje,

aankomende maandag hebben wij onze eerste cryo-terugplaatsing...erg spannend, maar ik heb er een goed gevoel over! het voelt allemaal zo prettig, geen spuiten, geen punctie...al is de spanning er natuurlijk nog wel.
bovenstaand allemaal succesverhalen, dus hopelijk horen wij daar snel bij!!!

gr henriette
zeehondje

Senior Member

06-02-2011 22:17
Ook hier een (klein) succesverhaal over cryo tp. Voor het eerst in ons leven waren we hierdoor namelijk zwanger! Helaas na 5 weken een vmk. Maar voor ons een teken dat ik dus wel zwanger kan raken.
soetje

Member

15-02-2011 20:57
Beste dames,

Allereerst hartelijk dank voor jullie reacties.
Wat doet het mij goed om zulke postieve verhalen te lezen,dat geeft me toch meer kracht.
Het is alweer even geleden dat ik hier was,maar dat komt omdat ik de teleurstelling even moest verwerken.
Ik heb nl voor de tweede keer een tp van 1 cryo gehad en helaas zonder resultaat.
Voor de zwangere dames,van harte gefeliciteerd en voor de nog nog niet zwangere veel succes en hopelijk mogen we ons snel hierbij aansluiten.
Henriette,ik zie dat je ondertussen ook een tp heb gehad en ben zeer benieuwd wat het resultaat is.
Mijn vraag is eigenlijk voor de dames die zwanger zijn geraakt van een cryo, na hoeveelste tp was het raak en krgen jullie dan 1 of 2 cryo's terugeplaatst?
Ik weet wel dat iedere lichaam anders is en anders reageert,maar ben benieuwd naar jullie ervaringen.
henriette

Senior Member

15-02-2011 21:02
he soetje, ik kan je melden dat ik zwanger ben door onze eerste cryo terugplaatsing!!! ze hebben bij mij er eentje terug geplaatst van goede kwaliteit en die is blijven plakken. al met al hebben we drie terugplaatsingen gehad...2 door icsi pogingen met punctie en nu dus eentje met cryo.
tis net wat je zegt, ieder lichaam is anders...maar moed houden, het komt goed!

liefs henriette
Mickey1979

Senior Member

15-02-2011 21:26
Hoi Soetje,

Ik heb 2 verse terugplaatsingen gehad en 3 cryoterugplaatsingen. De eerste cryoronde hebben we er 2 teruggeplaatst, de 2e en de 3e allebei 1. Van de laatste ben ik nu dus zwanger. Ronde 1 en 2 was de kwaliteit super, namelijk een Blastula. De 3e ronde was hij ook goed, namelijk een Morula. Deze was kwalitatief dus iets minder ver dan de eerdere terugplaatsingen, maar met het beste resultaat.....

Succes verder met jouw traject!

Liefs Nicole
soetje

Member

15-02-2011 22:46
Hee nicole wat goed zeg derde keer scheepsrecht,ik hoop dat dat ook voor mij geldt.
Geniet van je zwangerschap en ik hoop je binnenkort ook goed nieuws te mogen brengen.
Ik heb bij de terugplaatsingen ieder keer een 8 cellige gehad,mag ik je vragen hoe dik jouw BMS was?
En heb je nog medicijnen moeten gebruiken voor innesteling?
Mijn bms was ieder keer 7 mm,maar naar mijn gevoel is dat een beetje aan de dunne kant,ook al zegt de arts dat het met minimaal 6 mm al goed zit.
Hoor het graag van je.

Liefs Sara
soetje

Member

15-02-2011 22:48
Heey Henriette,

Van harte gefeliciteerd!!!
Ik ben zo blij voor je,ook al ken ik je niet
Wat een goed nieuws zeg,geniet ervan

Liefs Sara
Mickey1979

Senior Member

16-02-2011 07:57
Hoi Sara,

Mijn BMS was elke keer rond de 10-11 mm, dus wel iets dikker dan bij jou. Ik heb totaal geen medicijnen gebruikt, bij mij hebben ze in een volledig natuurlijke cyclus teruggeplaatst.

Heb jij binnenkort weer een terugplaatsing?

Liefs Nicole
soetje

Member

16-02-2011 19:20
Hai Nicole,

Ik heb morgen een tp van 2 cryo´s,dus duim heel hard voor me dat ze mogen blijven ´plakken´
Ik maak me dan toch wat zorgen over mijn bms,als ik bij jou zie dat het toch wat dikker is als bij mij,maar goed ga er gewoon vanuit dat ze weten wat ze doen in het ziekenhuis,want zoals jou krijg ik ook geen ondersteuning van medicijnen.
Ik heb wel aangegeven of het misschien niet handig is dat ik utrogestan moet gebruiken,maar volgens mijn gynaecologe zou dat geen zin hebben omdat het bms in eigen cyclys niet dikker wordt ervan.
Ik hou je uiteraard op de hoogte.

Liefs Sara
henriette

Senior Member

16-02-2011 19:39
he sara, dank je wel! heel veel succes morgen, ik duim voor je! ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat mijn bms is/was...maar ik neem aan dat ze het gewoon bij je proberen omdat ze het toch nog niet te dun vinden. anders zouden ze namelijk wel anders voorstellen denk ik zo...maar ik kan me voorstellen dat het frusterend is en dat je bang bent dat het niet blijft zitten door je bms.
is dit je eerste terugplaatsing in eigen cyclus? hoever ben je in het ivf/icsi verhaal?

liefs henriette
Mickey1979

Senior Member

16-02-2011 20:04
Oh Sara, spannend morgen weer een terugplaatsing! Natuurlijk duim ik voor je! Heel veel succes!

Liefs Nicole
soetje

Member

17-02-2011 18:52
Hai Nicole,

Dank je wel!
Nou ze zitten erin hor,en nu hopen dat ze blijven zitten.
Ik mag de 28ste al testen,zoooooooo spannend.

Liefs Sara
Mickey1979

Senior Member

17-02-2011 19:09
Hoi Sara,

Spannend, hoor! Ik ga ook voor jou duimen!

Liefs Nicole
soetje

Member

17-02-2011 19:14
Hai Henriette,

Dit is de derde tp cryo,maar wel de eerste waar 2 cryo´s tegelijk tp zijn.
Voor de rest heb ik een lange voorgeschiedenis op het gebied zwanger willen worden.
ongeveer 9 jaar geleden begon deze wens al met mijn vorige man,waarbij ik bij de eerste iui al zwanger werd en helaas vmk 5 weken.
Een jaar later weer iui en weer zwanger en weer vmk dit keer 7 weken en bij de alleibei miskramen curretage gehad.
Toen zijn we gaan scheiden en een paar jaar niks met deze wens gedaan omdat ik geen stabile relatie had.
Tot ongeveer 4 jaar geleden,heb ik mijn huidige man ontmoet en was liefde op het eertse gezicht.
Ongeveer twee jaar later zijn we getrouwd en meteen weer de mm in.
Allerlei onderzoekn weer gehad waaronder een laprascopie(Kijkoperatie) waarbij gebleken is dat rechtereileider niet toegankelijk was en dat ik het allen van de linkereiler moest hebben
na 3 iui pogingen bleef een zwangerschap nog steeds uit en er werd besloten door de gynaecologe dat we beter op ivf konden overstappen.
Sinds oktober officieel met ivf begonnen,en dit is mijn derde cryo tp.
Zo,nogmaals een heel verhaal maar ik blijf hopen en geef de moed niet op.
Eens moet het raak zijn.
Wat geweldig voor jou dat het bij jou ook uiteindelijk gelukt is,zo zie je maar als je maar door blijft knokken,dan komt het uiteindelijk wel goed.
Ik hoop in ieder geval dat deze twee dit keer wel blijven "plakken"of in ieder geval 1 ervan.

Liefs Sara
angelsvleugels

Unregistered

18-02-2011 12:11
goeienmorgen dames
ik hed een zoontje van bijna twee die ik via mijn eerste ivf behandeling heb mogen verwelkomen
ik had nog 3 ingevroren en die gaan we volgende maand proberden terug te plaatsen,dus ben heel benieuwt
heb ook een dochter van 14jaar maar die is helemaal via de natuurlijke manier verwekt
heb nog 1 miskraam gehad na mijn dochter en een bblz in 2006
dus we hopen op nog een wonder
sucees angelsvleugels
henriette

Senior Member

18-02-2011 14:44
Hoi Sara, jeetje wat een verhaal...je moet dus al een hele tijd wachten op je wondertje. heel veel sterkte nu op het wachtbankje...ik duim voor je!

Hoi Angelsvleugels, heel veel succes met de terugplaatsing. hopelijk gaat het even "voorspoedig" als bij je eerste ivf behandeling. mag ik je vragen wat een bblz is?

Liefs henriette
lein1979

Posting Freak

18-02-2011 20:21
Sara, heel veel succes met je wachttijd! Hopelijk blijven je Ukjes zitten!
soetje

Member

21-02-2011 16:47
Hallo dames,

Dank julli wel voor jullie steun.
Even een vraagje,ik voel soms steken in linker en rechterzij en soms ook in mijn rug,mag ik vragen of jullie tijdens de ww iemand van jullie dit ook heeft gevoeld?
Hoor het graag

Liefs Sara
Mickey1979

Senior Member

21-02-2011 19:04
Hoi Sara,

Of ik steken in mijn linker- en rechterzij heb gevoeld weet ik eigenlijk niet meer. Wat ik wel nog heel goed weet was dat ik steken in mijn lies had, zowel links als rechts. Dat had ik nog nooit eerder gehad en kreeg daardoor dus goede hoop.

Wanneer mag je ook alweer testen? Spannend hoor!

Liefs Nicole
soetje

Member

21-02-2011 19:53
Hoi Nicole,

Dank je wel voor je reactie.
Ik mag volgende week maandag testen,indd heel spannend maar moet wel zeggen dat de dagen voorbij kruipen en bij elke steek in mijn buik word ik gek omdat ik het niet kan plaatsen,nou moet ik wel zeggen dat het de voorbijgaande keren ik dit ook voelde maar helaas was dat loos alarm.
Ik merk het volgende week wel.

Liefs Sara
henriette

Senior Member

21-02-2011 20:04
o sara, wat spannend! ik voel helemaal met je mee. die wachtweken zijn het ergst, je kan niets meer doen en kan je soms zo machteloos voelen.
sterkte ermee. ik had op maandag de terugplaatsing en woensdag werd ik ziek...dus ik kan je niet echt vertellen of ik dingen voelde. wel bleef ik ontzettend misselijk en had ik steekjes (leek soms op menstruatiekramp) in mijn onderbuik (nu nog steeds trouwens, zijn innestelingskrampjes volgens het ziekenhuis). in mijn rug niet, maar goed, het kan bij iedereen anders zijn.
ik had op een gegeven moment wel door dat mijn lichaam anders was. ik kan je niet uitleggen hoe ik dit voelde, maar het was gewoon zo. maar ik weet ook dat je ontzettend jezelf voor de gek kan houden omdat je het zo graag wilt!
uiteindelijk hebben we 7 dagen na de terugplaatsing al getest...was meteen een dikke plus!!!

ik hoop voor je dat het goede steekjes zijn!

liefs henriette
soetje

Member

22-02-2011 19:08
Hai Henriette,

Dank je wel voor je medeleven,ik voel me indd machteloos en kan niks anders doen dan het afwachten,op hoop van zegen dan maar dat het wel de ´goede steekjes´zijn,dus na zeven dagen was se test al positief bij jou?
Jeetje,je zal wel een gat in de lucht gesprongen zijn toen,ik durf echt niet eerder te testen dan de officiële testdag,ik hoop toch zo dat het dit keer raak is.
Hoe verwerkte jij de teleurstelling van toen als bleek dat je test negatief was?
Ik heb daar ieder keer zoveel moeite mee en alle moed zakt mij dan gelijk in de schoenen en wordt mijn angst ook groter dat het nooit zal..
Maar zover wil ik eigenlijk helemaal niet denken.
Hoe is het eigenlijk verder met jou,heb je al last van zwangerschapkwaaltjes? gaat best hard he? ik zie dat je al weer bijna 5 weken zwanger bent,wat heerlijk voor je.
soetje

Member

22-02-2011 19:20
Hee henriette,

Ff snel een vraagje nog,had je ook last van gevoelige borsten,dit voel ik namelijk niet maar wel een beetje gevoelige tepels,sorry hoor maar waar kan ik het beter vragen dan als aan een ervaringsdeskundige?

Nicole,hoe voel jij je? gaat alles goed met jou zwangerschap?
en voelde je naast steekjes in je lies iets anders misschien,zoals gevoelige borsten?

Ik hoor het weer graag van jullie en geniet van julie zwangerschap,en hopelijk mag ik jou en henriette ook snel volgen.

Liefs sara
Mickey1979

Senior Member

22-02-2011 19:39
Hoi Sara,

Met mijn zwangerschap gaat het goed. Ben inmiddels alweer 7 weken. Ik had naast die steken in de lies eigenlijk niet zoveel klachtjes. Mijn borsten voelde niet anders dan anders. Eigenlijk pas sinds een goede week last van mijn borsten, erg gevoelig geworden. Verder ben ik wel vanaf het begin erg moe, 's avonds ben ik volledig afgewerkt en van ik rond negenen al op de bank in slaap..... Oh, ja, en meer honger, maar dat is ook pas iets van de laatste 2 weken.

Ik duim nog steeds voor je, hoor!

Liefs Nicole
soetje

Member

23-02-2011 16:56
Hoi lieve dames,

Hier ben ik weer even.
Ik ben sinds gisteren heel licht misselijk en zonet zo misselijk dat ik heb moeten overgeven,ik weet echt niet meer wat ik ervan moet denken.
Of het is dit keer gelukt,of mijn lichaam houdt mij weer enorm voor de gek wat niet voor het eerst zal zijn,voor de rest voel ik nog steeds steken,vooral savonds asl ik op de bank lig,ik ben blij asl het maandag is.
Alles beter dan deze onzekerheid.

Nicole,wat fijn voor je dat het zo goed gaat met je zwangerschap,en geniet van die kwaaltjes,want ik samen met veel anderen zouden daar alles voor over hebben om dat te mogen voelen en meemaken,maar jij zal ook ongetwijfeld weten wat voor heerlijk gevoel dat moet zijn,hou vol en neem je rust en bovenal geniet er enorm van!
En heel erg bedankt voor het duimen,hopelijk werpt dat zijn vruchten af!

Veel liefs Sara
henriette

Senior Member

23-02-2011 18:30
he sara, je mag altijd alles vragen hoor. ik heb tot nu toe helemaal geen last van mijn borsten of veranderingen...ik merkte dat ik dit raar vond, maar misschien ben ik iets teveel gefocust op dat lijstje met zwangerschapskwaaltjes en denk ik dat ik ze allemaal moet hebben om zwanger te zijn...hihi...dat zal wel niet.
ik had eigenlijk in de gaten dat ik wel eens zwanger kon zijn toen ik 7 dagen na de terugplaatsing misselijk bleef...en steekjes en krampjes had in mijn onderbuik. dus misschien is die misselijkheid een goed teken! ik moet eerlijk zeggen dat we geen gat in de lucht sprongen toen we het resultaat zagen. je bent zo ingesteld op een negatieve uitslag dat het erg moeilijk en vreemd was om ineens een positieve test in handen te hebben. ik begrijp helemaal wat je bedoeld met die teleurstelling. ik ben iedere keer zo ontzettend verdrietig en bang geweest als het negatief was. maar ik heb er van geleerd dat het helemaal niet erg is om toe te geven aan dat verdriet. het is toch ook niet zomaar iets, wat er allemaal met je gebeurd... wij hebben bewust gekozen om er wat langere periodes tussen te houden en zijn ook na elke mislukte poging lekker een weekend weg gegaan...naar thermea 2000 in valkenburg. heerlijk, even lekker jezelf te verwennen (en elkaar haha)...zorg ervoor dat je tijd aan jezelf geeft en aan elkaar als het misgaat, meer tips kan ik je eigenlijk niet geven, hopelijk heb je ze niet nodig!

liefs henriette
Mickey1979

Senior Member

23-02-2011 19:13
Hoi Sara,

Ohhh, ik hoop zo voor je dat het gelukt is en dat daar je misselijkheid vandaan komt...

Liefs Nicole
soetje

Member

25-02-2011 12:21
Hallo Nicole,

Ik hoop ook dat het daarvandaan komt!
Ik ben ieder keer geneigd om een test te halen,maar ben zo bang voor de teleurstelling,het lijkt wel of ik die teleurstelling in ieder geval even wil uit wil stellen!
Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Sara
soetje

Member

25-02-2011 12:28
Beste Henriette,

Heel erg bedankt voor je tips,ik wil na deze uitslag ook even een weekendje weg met mijn mannetje en misschien even een maand pauze inlassen.
Ik hoop niet dat deze pauze nodig zal zijn,maar we zien wel.
Die angst begrijp ik heel goed na de teleurstelling,ik weet hoe dat moet voelen,wannt mijn angst is ook zo groot na iedere teleustelling.
Ik heb soms momenten dat ik ook niet eens meer durf te hopen en bij iedere mislukte poging wordt die angst alleen maar groter.
Maar de wens is vele malen groter dan de teleurstelling en daar klamp ik me aan vanst.
Hopelijk kan ik jullie maandag goed nieuws melden!
Duim je ook voor me?
Alvast bedankt.

Liefs Sara
mariek73

Unregistered

26-02-2011 10:32
Hallo allemaal

Allereerst gefeliciteerd voor diegene die nu zwanger zijn na te cryo tp

Ik ben nieuw op deze website, heb hem net pas ontdekt
Mijn naam is marieke, ik ben 37 en nu bezig voor een 2de kindje
Bij de eerste zijn we 4 jaar bezig geweest, zelf, ziekenhuis waar ik ook niet geholpen werd vanwege overgewicht en uiteindelijk via via bij geertgen kliniek terechtgekomen waar we naar 4iui pogingen zwanger waaren van onze dochter (2,5 nu)

Nu zijn we 1 jaar bezig voor nummer 2, maar dit gaat helaas niet zo makkelijk als de eerste keer
Na 5 iui pogingen bleek dat er nu nog minder zaad was als bij de eerste keer en nu zijn we bezig met icsi en ik heb nu
2 rondes achter de rug
Over een dag of 10 hebben we de terugplaatsing van ik hoop 2 cryo's in genk (belgie)
Bij de 2de icsi hadden we 4 mooie emmy's en er zijn er 3 in de vriezer beland en 1 teruggeplaatst (helaas mislukt)

Ik gebruik nu estradiol om een mooi bedje te creeeren en 3 dgn voor de tp mag ik aan de ustrogestan
Als ik zwanger mocht zijn dan moet ik dit ook doorgebruiken
Ik vind het wel spannend en ik hoop echt dat er 2 cryo's goed ontdooien en de laatste niet ontdooit hoeft te worden
De cryo's zijn op dag 4 ingevroren en waren al zover gedeeld dat het bolletjes zijn
Het zijn nu nog 1 topper en 2 zeer goede

Vorige keer koos ik ervoor om er maar 1 terug te laten plaatsen omdat de kan s op een 2ling dan zo groot is
Maar dat interesseert me nu niet meer, liever 2 als geen kleine meer
Mickey1979

Senior Member

26-02-2011 13:07
Hoi Marieke,

Ook een heel verhaal zeg, van alles wat jij al meegemaakt hebt! Nu dus binnenkort weer een cryo terugplaatsing, spannend! Als ik het goed begrijp gaan ze er nu dus 2 ontdooien? Zitten deze samen in 1 rietje ingevroren? Heel veel succes de komende tijd!

Liefs Nicole
soetje

Member

26-02-2011 13:46
Hallo markieke,

Leuk dat je ook mee komt kletsen op dit topic
Is niet makkelijk wat je nu moet doorstaan,iedereen op dit topic weet hoe dat moet voelen en persoonlijk ben ik heel blij dat je ervaringen met lotgenoten kan delen.
Ik heb zelf heb ook vorige donderdag een tp van 2 cryo´s gehad.Dit is de derde cryo poging en maandag mag ik testen en ik hoop dat het dit keer wel zo mag zijn!
Spannend dat jij ook binnekort een tp krijgt en hopelijk mag dit wel tot een zwangerschap leiden.
Ik duim voor je en heel veel succes.

Liefs Sara
mariek73

Unregistered

26-02-2011 14:33
Hoi Mickey en soetje

Ik heb geen idee hoe ze zijn ingevroren, ik denk gewoon per stuk
Het is zeker heel spannend
9 maart is een hele speciaale datum voor mij omdat 3 jaar geleden mijn beste vriendin toen van de een op de andere dag is overleden aan een hersenbloeding, ze was 44
Ze was heel speciaal voor mij en mijn steun en toeverlaat, ik kom met alles bij haar terecht 24 uur per dag
Ik zou het een hele mooie datum vinden voor de tp, zo ligt dood en leven weer heel dicht bij elkaar.

Spannend sara ik zal hard voor je duimen
Suc6 met wachten

Mickey hoe voel jij je nu
Ongeloofwaardig hè zwanger zijn hahahaha
Maar je hebt het hartje gezien dus het zit er er echt en het leeft
Op naar een gezonde baby in je armen over een maand of 7
Mickey1979

Senior Member

26-02-2011 18:00
Een terugplaatsing op die datum zou inderdaad erg speciaal zijn! Hoop voor je dat het gaat lukken.

Hoe ik me nu voel? Op dit moment bagger! Lig sinds donderdagnacht met buikgriep op bed/de bank. Daarnaast ook misselijk en hoofdpijn. Hoop dat dit in verband staat met de buikgriep.... en dat dit niets met de zwangerschap te maken heeft, anders worden het nog een paar lange weken.

Liefs Nicole
henriette

Senior Member

26-02-2011 21:30
@soetje, ik ben nog druk aan het duimen...wanneer mocht je ook alweer testen?

@mariek73, "welkom"...klinkt altijd een beetje dubbel als ik dit zeg op een forum als dit...maar je begrijpt vast wat ik bedoel. het zou prachtig zijn als je op 9 maart die terugplaatsing hebt en het dan een positieve uitslag heeft...ik hoop het voor je!
mag ik vragen aan jou waarom je medicatie erbij krijgt? is het een terugplaatsing in je eigen cyclus of niet...

liefs henriette
mariek73

Unregistered

27-02-2011 08:00
Ik heb de tp in een opgewekte cyclus
Het is alweer een jaar geleden dat ik zelf ongi was en die was niet altijd regelmatig
Vandaar dat ik gekozen geb voor de pil in de rustmaand en de medicatie daarna om de cyclus op te wekken
Als het goed is komt er nu geen eitje vrij alleen opbouw van het bmslijmvlies
Het nadeel van een opgewekte cyclus is dat als ik zwanger zou raken ik deze medicatie en de ustrogestan bolletjes tot 12 wkn door moet gebruiken om ervoor te zorgen dat je voldoende hcg aanmaakt om zwanger te blijven
Omdat het een opgewekte cyclus id doet je lijf dit dan niet vanzelf, mijn lijf neemt dat pas over vanaf ongeveer 12 wkn
mariek73

Unregistered

27-02-2011 08:01
OOOO soetje morgen de grote dag
Hou je het niet testen nog vol???
Spannend hoor
soetje

Member

27-02-2011 15:51
Marieke,ik hou hel wel vol,maar heb iedere keer op het punt gestaan om toch te testen,maar ben zo bang voor alleen dat ene streepje!
Ik wacht het tot morgen af en hoop zooooooo dat ik goed nieuw krijg.
Duim je ook voor me?
Hopelijk schrijf je binnenkort hier ook goed nieuws!

Henriette,heel erg bedankt voor het duimen,ik mag morgen testen en word dan gebeld tussen 13.00 en 17.00 voor de uitslag.
Mijn hart sprint over als ik aan dat verlossende telefoontje denk.
Uiteraard laat ik het morgen weten,blijf duimen he.hihihi

Nicole,veel beterschap en rust lekker goed uit.
Wanneer mag je voor de echo?
Veel beterschap toegewenst

Liefs Sara
mariek73

Unregistered

27-02-2011 15:56
Sara krijg jij een bloedtest dan ?
Dat doen ze bij ons niet
Bij geertgen moet je gewoon zelf testen en als het positief is dan is het positief en mag je 3 wkn later komen voor een echo

Ik ga mega duimen meis dat het een positieve test is
Mickey1979

Senior Member

27-02-2011 17:22
Ohh, Sara! Wat spannend morgen en dan moeten wachten op dat ene telefoontje! Gaat killing worden.....
Nou ik duim ontzettend hard voor je, ook morgen nog!!!

Ik ben inmiddels wel weer opgeknapt. Wel nog steeds wat misselijk als ik honger krijg, maar dat lijkt 1 van mijn zwangerschapskwaaltjes te zijn geworden. Moet dus echt zorgen dat ik elke 2 a 3 uur iets eet. Dan beperk ik het.

Heel veel succes morgen!

Liefs Nicole
soetje

Member

27-02-2011 18:40
oooooo lieve dames,
ik hield het niet meer vol en heb toch getest met een tester van kruidvat en ik zie een lichte tweede streep.
Ik weet nou niet of ik het moet geloven dat het zo is omdat het streepje heel licht is of hou ik mezelf voor de gek?
Ik heb namelijk wel eens vernomen dat hoe licht het streepje ook is,is toch een streep.
Wat denken julli,en heeft iemand hier ervaring mee?
Ik hoor het graag van jullie

Liefs van een heel wanhopige sara
mariek73

Unregistered

27-02-2011 18:54
Nicole wat fijn dat je je wat beter voelt nu
Ach ja je moet er wat voor over hebben hè (knipoog)
Als het goed is is die misselijkheid met een week of 4 ook weg
Dikke knuf
mariek73

Unregistered

27-02-2011 18:56
Maar sara je hebt nu niet met ochtend urine getest
Probeer het morgenvroeg nog maar eens dan zal hij wel donkerder zijn
Komt goed meis
En idd een streep is een streep
Heb je pregnyl gehad? en zo ja hoe lang is dat geleden?
soetje

Member

27-02-2011 19:27
Dank je wel voor je reactie Marieke,ik hoop dat je gelijk hebt en datie morgen indd donkerder zal zijn. ik ben alleen zo bang dat het toch niks is,dat krijg je na al die teleurstellingen weet je niet meer waar je het zoeken moet.
En om op je vraag terug te komen over de bloedtest,is het zo dat in het ziekenhuis waar ik zit(LUMC leiden) het bij hun gebruikelijk is om na ieder tp ongereev 2 weken later je HCG wordt getest aan de hand van bloedafname.

Nicole wat goed om te horen dat je je beter voelt!

gr sara
soetje

Member

27-02-2011 19:29
e o ja Marieke,ik heb geen pregnylspuit gehad,alles was in eiegen cyclus,want was cryo tp!
Gr Sara
mariek73

Unregistered

27-02-2011 19:33
Oké maar dan is zwanger toch helemaal zwanger
Waar moet je anders die hcg vandaan halen voor een positive test
Dan moet het vruchtje op z'n minst zijn ingenesteld
Denk morgen aan je meis
Mickey1979

Senior Member

27-02-2011 20:28
Ohhhh, Sara! Wat super. Een streep is een streep hoor! En inderdaad met ochtendurine zal hij donkerder zijn!!!

Waarschijnlijk zit het met die bloedtest morgen wel goed dus. Al een voorzichtige felicitatie van mijn kant!!!!

Liefs Nicole
soetje

Member

27-02-2011 20:55
dank je wel nicole,ooooh wat hoop ik toch zooooo dat het toch gelukt is,dat zou alvast een hele grote stap vooruit zijn.

Marieke,dat dacht ik dus ook indd het hcg moet toch ergens vandaan komen?
Ik durf het nog steed niet te geloven.
Ik ga in de ochtend nog een keer testen en hopelijk nog donkerder.
Uiteraard hou ik jullie op de hoogte.

Dikke knuf
mariek73

Unregistered

28-02-2011 08:21
Soetje en en en en?????
soetje

Member

28-02-2011 08:55
mariek73,weeeer een streep iets duidelijker streep,maar niet veel donkerder als gisteren,wat moet ik nou van denken?
Zometeen naar ziekenhuis voo bloedprikken en dan zal ik zeker weten wat de uitslag is,maar dan wel pas laat in de middag.
Uiteraard kom ik dan weer hier verslag doen.
Het doet me wel hartstikke goed om te weten dat er met mij meegeleefd wordt.
Heer erg bedank daarvoor aan alle dames op dit topic.
Tot vanmiddag hopelijk met geweldig nieuws.

Gr sara
soetje

Member

28-02-2011 17:25
heee dames,zoals beloofd wil ik jullie laten weten dat ook mijn bloedtest positief is,ik ben zooo blij.

Liefs Sara
Mutsie

Posting Freak

28-02-2011 17:28
Sara, gefeliciteerd!!! Wat geweldig goed nieuws!! Je bent gewoon zwanger!!!! Big Grin Enne, kruidvat testen zijn heel goed, als je geen hcg hebt dan komt er niet zo maar een streep hoor!!!
mariek73

Unregistered

28-02-2011 17:38
[attach=config]1190[/attach] sara gefeliciteerd !!!!!!!!!!
wat ongeloofwaardig nog hè, dat blijft ook nog wel tot je het hartje gehoord hebt
probeer er toch van te genieten meis, een zwangerschap duurt maar zo kort
xxx
Mickey1979

Senior Member

28-02-2011 18:21
WAUW Sara..... Gefeliciteerd!!!!! Super zeg! Geniet ervan!
Goh, wat worden er de laatste tijd trouwens veel meiden zwanger van een cryo....!!!!

Liefs Nicole
mariek73

Unregistered

28-02-2011 18:43
Nou dan hoop ik dat ik rond 23 maart mag volgen met een positieve test
duim duim duim
Mickey1979

Senior Member

28-02-2011 18:58
Oh Mariek, dat hoop ik ook voor je!

Liefs Nicole
lein1979

Posting Freak

28-02-2011 19:05
Sara, heb even teruggelezen... Gefeliciteerd!!!! Weer een succesje erbij!!!
soetje

Member

01-03-2011 17:01
dames,heel erg bedankt voor de lieve reacties,echt heel erg lief.
Blijf

Marieke,nu op naar jouw positieve test,ik ga vanaf nu al duimen voor je blijf je zeker volgen
Mutsie

Posting Freak

01-03-2011 17:02
Dringt het al een beetje tot je door allemaal??
angelsvleugels

Unregistered

01-03-2011 21:43
hoi henriette
een bblz is een buitenbaarmoedelijkezwangerschap
het zat in mijn linkereileider en die is toen geheel weg gehaald
en met de terug plaatsing wacht ik misschien een maandje,heb een beetje een drukkemaand nu
dus hopelijk april

groetjes angelsvleugels
Eef82

Posting Freak

Topics: 3
02-03-2011 14:21
Sara, ik lees nu pas weer eens terug op dit topic en lees dat je zwanger bent! Gefeliciteerd meid, wat fantastisch!!! Ik wens je een hele mooie zwangerschap toe!!

Ook de andere meiden een hele fijne zwangerschap toegewenst! En voor Marieke hoop ik dat het deze keer raak is!

Hier een super emotionele moeder bij wie het steeds meer doordringt wat een wondertje ons zoontje is. Het is fantastisch om dit allemaal mee te mogen maken!
lein1979

Posting Freak

02-03-2011 16:41
Mooi toch, dan voelt je zoontje zich nog meer gewenst! Ik kijk er ook zo naar uit om ons Ukje te verwelkomen. Ben nu vandaag precies op de helft.
henriette

Senior Member

02-03-2011 19:30
JOEHOE!!!! Sara, wat een goed nieuws!!!! Van harte gefeliciteerd meid! Heerlijk he, zo'n positieve uitslag!!! Ik ben zo blij voor je...weer iemand erbij!
Ik heb trouwens een topic geopend onder het kopje zwanger...wie ook zwanger na ivf/icsi...welkom meid!!!

Marieke, toi toi toi!!!

liefs
soetje

Member

03-03-2011 11:01
Hallo dames,

Ben ik weer even,ik raakte helemaal ontroerd nadat ik alles terug had gelezen en zag hoeveel mooie felicitaties er waren,nogmaals heel erg bedankt,voor degenen onder ons die het nog proberen heeeel veel succes en hopelijk lees ik binnenkort dat er nog meer aan komen schuiven,toi toi toi!

Henriette,ook heel erg bedankt,ik kom zeker mee kletsen op jouw topic,lijkt me heel erg leuk en bedankt voor je uitnodiging.

Eef82,van harte gefeliciteerd met de kleine,geniet van je wondertje!

Mutsie,het blijft onwerkelijk,ik denk dat het pas echt doordringt als ik de echo heb gehad en een hartje of hartjes zie kloppen.

Mariek73,ik duim nog steeds voor je! en zet´m op!

Liefs Sara
soetje

Member

15-03-2011 21:10
Mariek,een tijdje geleden alweer,ik vraag me af hoe het met je gaat
Heb je de tp al gehad? en zo ja heb je 1 of 2 embryo's tp gekregen?
Ik duim nog steed voor je hoor!

Veel liefs Sara
mariek73

Unregistered

16-03-2011 06:56
Dank je wel Sara
Vandaag id D day, om 9.00 moet ik bellen of het ontdooien van 2 cryo's is gelukt en dan vandaag ook tp
Vind het zoooo spannend

Ja idd weer even geleden
Er word op dit forum een stuk minder geschreven als op zwangerschapspagina.nl
Maar goed dat maakt niet uit

Ik laat het wel even weten straks

Hoe is het met jou meis????
Voel je je goed?

Groetjes Marieke
angelsvleugels

Unregistered

16-03-2011 14:06
hoi dames
nou ik ben er nog niet echt uit of ik het deze maand of volgende maand wil laten
terug plaatsen
ik moet nu bijna ongi worden en dan moet ik bellen
ik vind het echt spannend,wil het wel deze maand maar omdat het zo een drukke maand was
kwa stress wou ik eigelijk even wachten,maar nu het steeds dichter in de duurt van mijn ongi komt weet ik het nog steeds niet
ik ga er de komen de dagen maar even goed over nadenken.
ik laat het nog wel weten
groetjes angelsvleugels
soetje

Member

16-03-2011 17:43
Hallo,

Mariek wat spannend,als het goed is heb je ondertussen gehoord of het goed ontdooid is.en en en?
Zo spannend voor je meid.op hoop van zegen!
Met mij gaat het wat mijnder,ik heb sinds vanmiddag wat last van bruine gele afscheiding alleen bij het vegen(sorry voor de onsmakelijke details) en maak me hier echt zorgen over,ik heb morgenmiddag de eerste echo en hoooop zo dat het gewoon goed zit en dat het ons ook gegund is.

Angstvleugels,voor jou breken ook weer de spannende tijden aan,denk er maar goed over na meid is allemaal niet niks.

Veel succes allebei en toi toi toi
Veel liefs Sara
mariek73

Unregistered

16-03-2011 17:46
2 mooie cryo's teruggeplaatst
Ze zijn op dag 4 ingevroren en gister ontdooit en ze waren ook alweer aan het doordelen
Hele sterke ukkies dus
Nu hopen dat er 1 (of 2) bijft plakken en dat we 27 maart een mooie dubbel roze hebben

O meis ik ga zo voor je duimen dat alles in orde is
Misschien is het door het uitzetten van de baarmoeder en zat er nog wat in de plooien
Het moet gewoon goed komen
xxx
soetje

Member

16-03-2011 17:59
o marieke,wat fijn om te horen en nu hopen dat je ukjes blijven zitten.
Het komt vast goed!

Ik hoop dat je gelijk hebt en dat het niet ernstig is,ik laat je morgen weten wat de uitslag hiervan is
lein1979

Posting Freak

16-03-2011 18:43
Marieke, heel veel succes. Ons cryootje was ook veel verder doorgedeeld en is nu een ukje van 22 weken in mijn buik!
angelsvleugels

Unregistered

17-03-2011 08:12
hoi marieke wat spannend
ik hoop het zo voor je,het beste en doe het maar lekker rustig aan

stoetje
ik hoop ook voor jou dat alles goed gaat
ik had dat ook een beetje bruin bloed verlies
maar dat was ook helemaal goed gegaan
ik heb een zoontje van twee naar mijn eerste ivf behandeling
en ik heb een dochter van 14jaar zonder behandelingen
dus sterkte meid
groetjes angelsvleugel
mariek73

Unregistered

17-03-2011 08:13
Soetje ik denk aan je meis
suc6 vandaag!!!!!!!!!
Xxx
soetje

Member

17-03-2011 15:28
Hoi dames,

hier niet zo goed nieuws helaas,er was 1 vruchtzakje te zien met hartactie,maar helaas wel groeiachterstand,volgens de gynaecologe kan het hierdoor 2 kanten opgaan,of het wordt een miskraam of hij kan verdre gaan groeien,dus ik ben de wanhoop nog meer voorbij dan dat ik als was,ik moet volgende week terug gaan om te kijken hoe het verder gaat maar onbewust hou ik toch rekening met het ergste.
Mijn hele wereld is in elkaar gestort en weet even niet waar ik het moet zoeken,ben in ieder geval wel blij dat ik hier mijn hartje kan luchten.
Komt toch als een keiharde klap aan,en vraag me af of het ons ooit gegund is
mariek73

Unregistered

17-03-2011 16:07
O nee meisie toch
Nou ik ga hier een kaarsje voor je branden en heeeeel hard duimen dat je kleine wormje heel hard gaat groeien
Een hele dikke digi knuf voor jou meis
xxx
lein1979

Posting Freak

17-03-2011 20:23
Da's schrikken zeg...hopelijk is het Ukje sterk genoeg...ik duim voor je!!!
angelsvleugels

Unregistered

18-03-2011 08:49
ohh stoetje wat erg
probeer positief te blijven en ik hoop zo voor je dat het verder zal gaan groeien
heb je ook nog steeds last van afscheiding of is dat al minder geworden?
sterkte meid
liefs knuf angelsvleugels
soetje

Member

18-03-2011 12:07
Dank jullie wel voor jullie steun dames,is indd heel erg schrikken en heb er een hard hoofd in.
Angstvleugels,ik heb nog steeds een beetje last van bruine gele achtige afscheiding,maar het komt en gaat.
Ik hoop zooo dat het vruchtje sterk genoeg is en datie verder zal groeien,anders weet ik niet hoe ik dit moet verwerken.
Als dit fout gaat(wat ik echt niet hoop)dan is dit al de derde miskraam!
Zal het ooit nog goed komen?
Mijn voorgevoel zei al dat het niet goed zat,ik weet niet waarom maar ik voelde het gewoon aankomen,ik was bang dat het hartje niet zou kloppen,maar die deed het heel goed,er stond mij een andere verrassing te wachten.
Heeft iemand van jullie dit meegemaakt of kennen jullie misschien iemand in hjullie omgeving die zoiets heeft meegemaakt?
Ik hoor het dan heel graag.
Mickey1979

Senior Member

18-03-2011 15:00
Ohh Sara, wat een vervelende berichten.... En wat spannend om nu de hele week weer af te wachten. Hoop zo dat dit bikkeltje toch door groeit!

Sterkte de komende dagen!

Liefs Nicole
lein1979

Posting Freak

18-03-2011 20:21
Soetje, het zal een hele lange week worden, maar probeer positief te blijven...wie weet heb je een vechtertje in je buik!
soetje

Member

20-03-2011 14:58
Ik hoop dat jullie gelijk hebben en dat dit bikkeltje door mag blijven groeien.
Ik moet wel zeggen dat ik me niet echt zwanger voel,al die kwaaltjes die ik had lijken me de noorderzon verdwenen,zoals misselijkheid en gevoelige tepels.
mariek73

Unregistered

20-03-2011 19:56
Lieve schat ik denk dat het wel meevalt
Die klachten kunnnen niet zomaar ineens weg zijn omdat je z'n bult hcg in je lijf hebt dat
die klachten niet ineens verdwijnen
Ik ga een kaarsje voor je branden en heel hard duimen hopen bidden dat je kleine wondertje sterk genoeg is
Utje moet het halen !!!!!!!!!!
(utje is als je niet weet wat het geslacht is hihi)
Dikke digi knuf soetje
Wanneer moet je weer voor een echo??
xxx
mariek73

Unregistered

21-03-2011 18:54
Soetje hoe gaat het nu met je meis
Ik denk aan je
xxx
angelsvleugels

Unregistered

23-03-2011 10:44
hoi dames
hoe gaat het hier? stoetje hoe gaat het met jou en je ukie?
ik heb dinsdag de 10de dag een echo om mijn eiersprong te volgen en als die voorbij is
dan wordt het spannend,ben benieuwt hoeveel ze gaan ondooien aan gezien ik er 3 heb van de eerste ivf behandeling van bijna 3jaar geleden
succes dames in afwachting en die nog bezig zijn sterkte en geluk

groetjes angelsvleugels
soetje

Member

23-03-2011 11:22
Lieve Marieke,met tranen inmijn ogen jouw berichtje gelezen,hartstikke lief van je dat jij en de andere dames zo meeleven en hoop zo dat onze gebeden worden verhoord want als dat het geval is heb ik niks meer te wensen,hoe is het met jou op het wachtbankje?
Wanneer mag je testen? zo spannend meid,hier branden inmiddels ook drie kaarsen 2 voor jouw utjes en 1 voor die van mij.
Hopelijk mag jij snel een positieve test in handen hebben,je hebt gelijk wat die hormonen betreft sinds gisteren zijn ze alom aanwezig,vooral misselijkheid en dat geeft me toch weer hoop!
Ik duim ook voor jou meis

Angstvleugels ook voor jou draaien de duimen en hopelijk mag jij ook snel goed nieuws otvangen.
Ik heb morgenmiddag de echo en hopelijk wordt mijn angst en onzekerheid hierdoor weggenomen.
Voor de rest wens ik iedreen veel succes en sterkte toe en moge onze mooie droom uitkomen!

Veel liefs Sara
Mickey1979

Senior Member

23-03-2011 18:39
Pfff, spannend Sara, morgen de echo. Heel veel succes. Hoop zo voor je dat alles goed blijkt te zijn!

Mariek en Angelsvleugels, heel veel succes de komende terugplaatsing!

Liefs Nicole
lein1979

Posting Freak

23-03-2011 19:14
Soetje, ik duim voor een wondertje!!!
mariek73

Unregistered

23-03-2011 19:51
Mickey ik zit al op de wachtbank, zondag de 27ste maart mag ik testen
Maar ik ben er bang voor

Soetje ik denk aan je meis
Hele dikke duimen voor morgen
xxx
Mickey1979

Senior Member

24-03-2011 17:45
Oh Mariek, dat was me even ontschoten. Maar je vreest het ergste lees ik, hoop voor je dat je gevoel het mis heeft....

Sara, meissie, hoe is de echo geweest????

Liefs Nicole
la bella

Posting Freak

Topics: 23
24-03-2011 17:51
Hoi,

Ik ben la bella en praat al een hele tijd mee op het forum
Bij mij is dinsdag een tp geweest van 1 6 cellige embryo
Vandaag weer pregnyl gespoten
Ik ben zo nerveus en bang, ik voel niks en kan niet geloven dat het blijft zitten
Hoe is dit voor jullie?
Wij gaan bijna op vakantie, en kunnen dus niet op tijd bloed prikken
We komen er dus op vakantie achter..
Vanaf welke dag rekenen ze de bevruchting eigenlijk?
Ik heb normaal een cyclus van 26 a 28 dagen namelijk..
Zou 3 april mogen bloedtesten, 5 dagen na de laatste pregnyl..

Lees jullie graag X La bella
soetje

Member

24-03-2011 19:02
Hee lieve dames,

ik kan jullie mededelen dat het er allemaal goed uitzag is flink doorgegroeid en hartactie was ook goed.
Van 2,9 mm is het nu 8,7 mm vruchtzakje nog wel een klein beetje aan de kleine kant maar ben zoooo blij dat het doorgegroeid is en dat het er nu veel beter uitziet.
Over tweenhalve week de laatste echo bij het zieknhuis en daarna naar verloskundige.
Heel erg bedankt voor jullie steun en medeleven,heb ik echt veel aan gehad,zwnageren onder ons geniet ervan,en de nog niet zwangeren toi toi toi

Veel liefs Sara
mariek73

Unregistered

24-03-2011 19:24
OOOO sara ik kan je niet uitleggen hoe blij ik voor je ben meis
Echt traantjes in de ogen
Wat een super baby gaat dat worden zeg
Ben blij dat ik je heb kunnen steunen

Hier veel spanning
Ik gooi er morgen een testje tegenaan om weer eens te kijken
Maar ik ben er heel bang voor
Mag zondag officieel testen maar heb wel zoiets van als het morgen niet is zal het ook wel niet meer komen
AAAAAAAHHHHH
Kan ook wel een paar schietgebedjes gebruiken nu
lein1979

Posting Freak

24-03-2011 20:05
Oh, Soetje dus wonderen bestaan!!! Ontzettend fijn om te horen.

Marieke, heel veel sterkte met de laatste loodjes....
la bella

Posting Freak

24-03-2011 20:34
ow ik ben zo geschrokken...
ik heb volgens mij te vroeg pregnyl gespoten...
kom nu net thuis en zie dat ik pas vanaf dag 5 moet spuiten..
vandaag is dag 2 of 3, is me onduidelijk!!
ik had dinsdag de tp
dus moet eigenlijk zaterdag of zondag spuiten ipv vandaag (donderdag)
snap echt niet wat er misgegaan is in mn hoofd
er was ook heel erg gekrast op het papiertje met data
morgen meteen ziekenhuis bellen
oh hoe kan dit nou?
nu ben ik net zo'n doos als die gyn :-(
hoop dat ik wel mag doorgaan met spuiten, maar geen idee wat de invloed daarvan is?
iemand ervaring hiermee?
pfff ik ben zo bang dat er nu iets misgaat..???????

x la bella
henriette

Senior Member

25-03-2011 10:00
Joehoe!!!! Wat een ontzettend fijn bericht soetje! Heerlijk om te horen dat alles goed gaat...

Ik heb zometeen om kwart over elf de echo...vind het zo spannend! Als het klopt dat ze tellen vanaf de bevruchting, wat trouwens verschilt per ziekenhuis lekker vaag, dan ben ik vandaag zeven weken en 1 dag....dus zou je nu een hartje moeten kunnen horen....ach, ben toch bang dat we een afspraak moeten maken voor curettage, krijg er op dit moment alleen maar kwaaltjes bij zoals pijnlijke borsten...duimen jullie voor me?

Wordt vervolgd...

Liefs henriette
la bella

Posting Freak

25-03-2011 11:00
duimduim ;-)
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (2): 1 2 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie