@tweety1982
Het verschilt gewoon per persoon denk ik. Ondanks mijn flinke buikspieren heb ik toch al een aardig buikje. En deze week is het meer geworden merk ik wel. Kan nu mijn eigen broeken echt niet meer aan, ook de wijde niet. Dat kon ik vorige week nog wel. Ik maak bewust 's morgens foto's om niet de opgeblazen buik van 's avonds te hebben, want dat zou niet eerlijk zijn inderdaad. Maar sinds deze week maakt het tussen avond en ochtend niet meer zo veel uit merk ik, 's avonds is het buikje iets harder dat wel.
Ik sta er ook versteld van hoor, het zijn zulke verschillen als je hier kijkt. Een collega-tje vroeg me al of ik zeker wist of het er wel 1 was. Nou anders heeft nummer 2 zich wel goed verstopt op de echo en met hartje luisteren. Zo ver ik kon zien en horen is het er echt 1.
Wil uiteraard al die mooie buikjes hier blijven volgen
Heb vanmorgen een buikfoto 'na' gemaakt. Ben vandaag precies 8 weken geleden bevallen.
Wel leuk om die hier eens te plaatsen! Het is nog niet helemaal wat het was (betwijfel of het ooit nog zo strak wordt), maar begint ergens op te lijken
En epat, wow idd een mooi buikje al! Ik heb dat nog niet met mn 21 weken... dus tweet, geen zorgen, bij de een duurt het gewoon langer dan bij de ander.. heb wel t idee dat het bij mij nu eindelijk een beetje begint te komen!
Trekt jouw rug ook hol?
Ik heb dat wel.. En begint nu echt pijnlijk te worden. Als ik 's avonds plat op bed lig is het net of m'n rug weer terug in z'n vorm moet zakken door dat gewicht wat aan de voorkant hangt!
Ik heb van mezelf al een extreem holle rug Mutsie. Ik ben licht hypermobiel en daardoor trekt mijn rug makkelijker hol dan bij iemand anders. Daarom zit ik nu ook wekelijks bij de kraker, want mn rug trekt zo hol nu, dat ie vast gaat haken en daardoor ook mn bekken in een rare houding drukt en dat doet zeer! En helemaal plat op mn rug liggen heb ik nooit gekunnen, doet veel teveel zeer, dus altijd met een kussentje onder mn knieeen of met mn knieeen opgetrokken dan gaat t prima.
Maar mooie buik he, ben er zo trots op
Oh das vervelend meid! Hoop dat dat op het eind van je zwangerschap niet veel te zwaar wordt dan.
Ik heb dat niet zo extreem hoor, maar nu m'n kont dikker wordt zie je het erg en begin het nu echt zwaar te vinden!
Op deze foto kan je ook wel zien dat mn rug altijd al hol was, is foto van 1,5 jaar terug (in het ooooo zo mooie Griekenland ), rode lijntje laat zien hoe mn rug dus 'normaal' al krom loopt en dan nu met dat extra gewicht!
mooie buik crueli... leuke buikband ook met die voetjes he en joggings broek moet kunnen hoor..is toch heerlijk..en dat kromme dat herken ik wel...oeps ik probeer nu al om recht te blijven lopen haha
@Tink: ja ik ben t wel gewend om dagelijks rugpijn te hebben hoor, is ook niet zo'n ramp, je went er wel aan. Is nu indd wel zwaarder, maar met genoeg rust en regelmatig lekker in bad dobberen komt t vast goed tot aan de 40 weken
Mutsie moooooi meis! Super mooie buik!
Tweety en Mutsie: ik heb indd de band met de voetjes, wil er nog een nieuwe bij, weet nog niet precies welke, ga zo maar eens even shoppen. Ben morgen jarig, dus mag heus wel een cadeautje voor mezelf kopen toch
Ik hou niet zo van teksten op een buikband, vind ze met swarovski het mooist. Tuurlijk, dan doe je toch net of je die alvast van pukje gehad hebt! Poosje geleden hadden ze ook buikbanden met het zwitsalhoofdje er op. Die vond ik leuk maar die hebben ze niet meer. Vind ik ook meer iets voor 's zomers.
Heb je geen band die kan gebruiken voor je rug/bekken Cruesli? Die bestaan toch?
Ik loop op mn werk nu met een bekkenband Mutsie. Wel een speciale smalle, want ik kan natuurlijk geen druk op mn buik hebben. En daarmee werken gaat tot nu toe goed! Wel last van mn rug, maar dat is normaal, maar iig geen pijn aan mn bekken, jeeej!
Net een nieuwe buikband besteld. Manlief heeft m mee uitgezocht, wordt een zwarte met witte handjes en 'pas op, ik kietel' erop. Wel toepasselijk, omdat ik altijd loop te krabben aan mn buik, altijd jeuk!
En mijn billen groeien ook behoorlijk hoor mutsie, maar goed, we moeten toch in evenwicht blijven he Ik vind op t moment mezelf een broek of spijkerrokje wel mooier staan als een jurkje, heb t idee dat mn billen juist nog dikker lijken in een jurkje
Cruesli en mutsie, mooie buiken!
Ik heb ook van die buikbanden (handjes en voetjes en ook 50% mama, papa en 100% ikke), maar weet nog niet goed waar ik ze op kan gaan dragen. Denk op t-shirts met lange mouwen ofzo? Waar combineren jullie het mee?
Ik vind het een goed excuus voor mezelf om wat shirts te gaan kopen :-) Ik heb niet echt shirts die ik met een buikband kan combineren merk ik, daarom ben ik een beetje zoekende wat voor shirts ik dan zou moeten nemen. Een t-shirt met lange mouwen lijkt me nu nog zo koud. Vandaar dat ik me afvroeg, waarmee combineer ik het dan nu in deze koude tijd? Al durf ik ze ook nog niet echt om te doen hoor, misschien als mijn buik nog groter is.
nu doe ik dus die warm truitjes..kan niet goed uitleggen...dat zijn van die truitjes met V hals, maar die zijn wel soort katoen/wol..dus warmer dan een shirt....
Hoi allemaal, ik wil mezelf hier ook graag aanmelden. Ben nu 8 wkn en 2dg. Mijn buikje begint al te groeien, maar dat zijn natuurlijk gewoon mijn darmen.
Hier 2 foto's. De 1e is van 4wkn terug, toen ik net wist dat ik zwanger was. De 2e is van gisteren........
Mooie buiken allemaal! Het voelt soms alsof het lang geleden is dat ik zelf zo'n mooie buik had, ook al is Damian pas 2,5 maand oud.
Ik vond zelf mijn buik eigenlijk pas mooi worden vanaf 30 weken, daarvoor zag je niet zo veel. De laatste 2 weken was ik het zat die buik, nu mis ik hem.
Ben bevallen met 39 weken en 2 dagen dua netjes op tijd.
wow al die mooie grote buiken met 22 weken al hier, moet je mijnes dan zien met 20 op pagina 2, das zo goed als niks.... inmiddels wel wat verder en dikker maar toch.. hallo kleintje waar zit je haha?!
[ATTACH=CONFIG]847[/ATTACH] rebecca: hier een foto van 21w1d
geen idee hoeveel ik inmiddels ben aangekomen, laat me alleen wegen bij gynaecologisch onderzoek, volgende week donderdag (10 feb, dus weer)
(omdat ik van mezelf behoorlijk mollig ben vermijd ik zo obsessief weegschaalgedrag zoals voor m'n zwangerschap )
jeee Ran jouw foto!!!!! 15 weken pas en dan zo'n mooie buik. Ohhh echt al een mooie buik hoor ran. was dat ook al zo bij amy....
Je bent wel weer veel afgevallen zeg!!!
ik ben nu ruim 5 kilo lichter als bij amy in die tijd. Maar heb trouwens s'avonds de buik altijd dikker dan s'morgens. En moet er wel bij vertellen dat ik mijn eigen broekkie aan heb, jaaaa wel met een riem en lang shirt erover, maar toch...
Wow mooie buik hoor Korel, echt al wel een buik om trots op te zijn bij die termijn!!! Je draagt hem mooi naar voren.
@Ran, echt een mooie buik hoor. En best goed zichtbaar voor 15 weken!!! Knap dat je zoveel ben afgevallen. Zullen niet veel vrouwen je na doen, lichter zijn dan begin van vorige zwangerschap. Vaak zitten er toch nog een paar kilootjes nog aan.
@ muts.. nou dat ligt dan vooral aan de manier van foto maken denk ik haha.. ik ben zkr niet dik, maar heb wel een flinke bilpartij hoor, maar die heb ik ook als ik niet zwanger ben haha.. tis idd echt een buik die ik heb gecreeerd en niet een giga lichaam. Maar wie weet is het er straks bij jou zo weer af. lekker doorwandelen met de kinderwagen en dan kan je weer met strakke billen de zomer in!
Jaaa, ga zo snel als ik na de keizersnede mag weer lekker sporten en wandelen..
CRUESLI hock: ik heb op hyves helemaal niet gezien dat je gister jarig was! Sorry. Alsnog gefeleciteerd meis! Volgend jaar heeft pukje ook een cadeautje voor je
Mooi buikje pinkymeid..
Mutsie schreef:Jaaa, ga zo snel als ik na de keizersnede mag weer lekker sporten en wandelen..
CRUESLI hock: ik heb op hyves helemaal niet gezien dat je gister jarig was! Sorry. Alsnog gefeleciteerd meis! Volgend jaar heeft pukje ook een cadeautje voor je
Mooi buikje pinkymeid..
Hier ook (nog?) geen striae gelukkig Mutsie! Ik smeer me suf, al weet ik dat dat geen garantie geeft, maar heb het idee dat ik toch tenminste iets moet doen ertegen
Wat een mooie buikjes hier!
Binnenkort ook maar even een foto maken, wil hem graag showen natuurlijk, ben net als jullie heel trots op m'n babybuik!
Oh en die straie, ik smeer me ook helemaal suf! Maar begreep dat als je er aanleg voor hebt, je er eigenlijk weinig aan kan doen toch?
Van dat je buik groeit selly????? Das wel erg snel!
Mijn moeder en zus hebben niks (na 7 en 5 zwangerschappen) en m'n zus is na 3 kids net een zebra. Dus hoop dat het bij mij ook een beetje mee val. Smeer ook als ik gedoucht heb altijd ff m'n buikie in. Heb wel iets op m'n heupen maar dat is verder niet erger geworden.
yep mutsie. mn buik jeukt ook de hele dag :oops:
dat schijnt dus te komen omdat je vel opgerekt wordt -->jeuk --> straie
nix aan te doen. je ziet het toch niet zo heel goed in verhouding dan bij blanke mensen...
Ja de een zegt heel klein en de ander zegt groot.
Het maakt me niks uit, ik voel me goed en daar gaat t om.
Ik voel alleen nog niet veel beweging, daar maak ik me best zorgen over.
Ook heb ik sinds een week of 6 weer enorm pijn aan mijn borsten.
Maar we nemen het allemaal voor lief, alles voor het goede doel
@chelly, mensen zeggen bij mij ook heel verschillend. Ik denk dat je gewoon in het midden zit Niet heel groot en niet heel klein, dus mooi in het gemiddelde
Selly jeuk zegt niet alles hoor, mijn buik jeukt ook bijna dagelijks al enorm sinds het begin van de zwangerschap, maar gelukkig (nog?) geen striae gezien hier *klopperdeklop*.
Mn moeder was ook altijd super slank en heeft mega buiken gehad met de zwangerschappen van mij en mn broer, maar ook geen striae, dus ik heb hoop
Hier bij m'n 1ste zwangerschap geen striae gehad, hopelijk bij deze ook niet, maar ja anders kun je er niets aan veranderen en je krijgt er een supermooi wondertje voor weer.