Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Zwangerschapstesten Positieve test 1 dag voor NOD

Positieve test 1 dag voor NOD
Diana27

Unregistered

29-01-2008 12:04
Ik kon het niet laten en heb 1 dag voor de NOD getest en kreeg echt een heel vet kruis. Test van Clear Blue.

Dus zwanger?? Maar kan toch nog misgaan deze week, ben bang dat ik ongesteld wordt.

Morgen nog eens testen wellicht? Of beter een weekje wachten?
daisymakkink

Unregistered

29-01-2008 12:22
ik zou even wachten tot vrijdag ofzo.
blijft je ongi uit dan doe je nog een test.
en als die ook positief is dan mag je licht blij zijn.
je heb natuurlijk dan nog wel te maken met die nare 12 weken.
maar positief is positief hoor.
dus bij deze
gefeliciteerd!!!!!
Saskia15

Unregistered

29-01-2008 12:33
Ik ga je ook vast feliciteren, ik zou morgen of overmorgen nog een keer testen en anders een afspraak maken bij de huisarts?

Gefeliciteerd in ieder geval.

Saskia
maha

Senior Member

Topics: 0
29-01-2008 16:45
Hi diana,

Ik denk dat we je gewoon mogen feliciteren hoor...is ook maar 1 dag voor je NOD!
Mijn Gyn heeft mij verteld dat het gevaar is met te vroeg testen dat het heel vaak voorkomt dat een eitje wordt bevrucht maar zich niet innesteld....dit kun je verliezen als een ''gewone'' menstruatie...soms wat later of eerder dan normaal! je hebt dan wel een beetje HCG in je lichaam waardoor je positief kunt testen .....als je niet test en je verliest het weer zul je gewoon denken dat je ongesteld wordt! Overigens noemen ze dit geen miskraam!! Daarom adviseren ze ook om 2 dagen na je NOD pas te testen omdat dan de kans het grootst is dat het eventueel al aan het innestelen is!

Geniet lekker van je zwangerschap en nogmaals gefeliciteerd!

Liefs maha
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave