Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn Uitgerekend Oktober 2011

Uitgerekend Oktober 2011
Ingel

Posting Freak

Topics: 5
23-01-2011 09:50
Ladies!

Vond deze nog niet op het forum... Vandaar dat ik het open.
Mijn verhaal: Ben 27 jaar en sinds april 2010 proberen we een kindje te maken. Na een operatie aan mijn schouder, waarbij we even niet mochten zwanger worden van wege de narcose, was ik in september zwanger! Wat een feest! Helaas heeft het niet zo mogen zijn en met bijna negen weken heb ik een miskraam gehad. Van hysterisch gelukkig, naar vreselijk verdrietig! Tot aan de eerste menstruatie mochten we niet klussen voor een zwangerschap, lastig hoor! Mijn heel cyclus lag overhoop, dus ik had deze maand de hoop ook al opgegeven. Twee weken terug is mijn oma echter plotseling opgenomen in het ziekenhuis... Mijn gevoel was in eerste instantie goed. Helaas is zij afgelopen zondagnacht overleden. Vrijdag was de uitvaart en wat denken jullie? 's Morgens een positieve test! Een stukje van oma leeft voort in mij, ze heeft er iets mee te maken, dat is zeker! Verdriet en blijdschap staat weer dicht bij elkaar momenteel! Ik hoop dat het nu wel goed gaat!

Liefs Ingel
Natascha1982

Posting Freak

Topics: 1
23-01-2011 15:31
Ingel van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Wat een baan vol emoties, geniet ervan. Vorig jaar om deze tijd, 26 januari testte ik positief en ben inmiddels bevallen van een gezonde zoon!!
tweety1982

Unregistered

24-01-2011 08:46
wow okt 2011 alweer. Ingel en de rest die volgt, van harte en geniet van je zwangerschap meiden!!!!
Eef82

Posting Freak

Topics: 3
24-01-2011 09:50
WOW! Hoe bizar, alweer een topic voor oktober 2011!!
Ingel; gefeliciteerd met je zwangerschap (en helaas gecondoleerd met je oma)! Geluk & verdriet liggen soms dicht bij elkaar. Maar geniet van je zwangerschap!
Wij zijn een jaar geleden, via ICSI, eindelijk zwanger geraakt van onze zoon. En vandaag is 'ie alweer voor het eerst naar de crèche!
Hopelijk gaat het deze keer goed en kijk ook jij over een jaartje terug op een prachtig jaar!
Ingel

Posting Freak

24-01-2011 10:03
Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Ik hoop ook dat alles deze keer goed gaat en ik over een jaar deze zelfde berichtjes naar iemand anders kan sturen!
Rian-kippie

Posting Freak

24-01-2011 12:11
@ Ingel, gefeliciteerd, er zullen er straks vast nog veel meer meiden aanmelden!! ik ben er ook 1 van oktober 2010... veel geluk meid!
SelOg

Posting Freak

Topics: 7
24-01-2011 12:27
Hallo!

Een oktober 2011 topic. Wat gaaf! Ik was 07 oktober 2010 uitgerekend.

Ingel en andere dames die deze maand een positieve test in hun handen zullen hebben: gefeliciteerd en geniet van jullie zwangerschap!

Oh enne, oktober kindjes zijn lieve en schattige babies Big Grin
finaly87

Posting Freak

Topics: 12
25-01-2011 12:15
Ingel, ik sluit me graag bij je aan Big Grin.. heb gister positief getest en ben, zoals t er nu uitziet, begin Oktober uitgerekend Big Grin..
Je hebt een heftige tijd mee gemaakt zeg.. je zal nu ook wel extra onzeker zijn de eerste 9 weken... kan ik me goed voorstellen! Zonder het hebben gehad van een miskraam ben je al enorm onzeker die 1e weken, laat staan als je daadwerkelijk een miskraam hebt gehad! Confused.. Laten we hopen dat onze ukkies goed blijven zitten in onze buikjes!

En er zullen de komende 3/4 weken wel meerdere aansluiten.. wij zijn nog erg vroeg he haha Wink
Waarom heb je t eigenlijk "eerste helft Oktober" genoemd?? en niet gewoon uitgerekend Oktober 2011?
wilde die eigenlijk gaan starten namelijk...
SelOg

Posting Freak

Topics: 7
25-01-2011 13:05
Als ik zo vrij mag zijn om jullie een advies te geven:
Wij hadden echt heel veel vrouwen die uitgerekend in oktober 2010 waren. Gaandeweg schreef de helft al niet meer mee en aan het eind blijf je met de kern over. En veel vrouwen betekent ook extra veel gezelschap tijdens je verlof. :-)
finaly87

Posting Freak

25-01-2011 13:07
ja dat is mijn ervaring ook bij het september 2009 topic toen.. we waren uiteindelijkmet een close-groepje van 7 personen over.. daarom lijkt t me leuk een geheel uitgerekend oktober 2011 te hebben.. kan deze titel nog aangepast worden dan? als Ingel hierin toestemt natuurlijk...?
finaly87

Posting Freak

25-01-2011 13:18
dankjewel jamilah!!! Big Grin snel he!!?
finaly87

Posting Freak

25-01-2011 13:35
hahahahha
ik heb een oktober zusje en oktober schoonzusje.. mijn zusje was lief en schattig als baby, nu zijn t beide 2 krengetjes (6 en 7 jaar) dus! hahahha.. achja.. we zien t wel Wink
Sparkje

Posting Freak

25-01-2011 16:51
@ingel, Meid je bent weer zwanger zie ik, van harte gefeliciteerd! Helaas ook gecondoleerd met je oma, leven en dood staat op sommige momenten wel heel dicht bij elkaar!

Oktober alweer, wat gaat het toch onwijs snel! Voor finaly natuurlijk ook en alle meiden die er nog bij komen van harte gefeliciteerd!
Ingel

Posting Freak

25-01-2011 16:55
@ Finaly; Wat goed, proficiat!! Haha en medezwangere, leuk!

Ik heb het eigenlijk zo genoemd omdat je vaak ziet dat er zoveel mensen dan zwanger worden, dat het niet meer bij te houden is om de hele maand te doen. Maar het is wel zo dat de kern dan overblijft natuurlijk, niet over nagedacht haha! Van mij mag de titel best veranderd worden. Enig idee hoe dat zou moeten?
finaly87

Posting Freak

25-01-2011 17:05
hay Ingel! nee ik heb geen idee hahaha, misschaan een van de admin's vragen? zoals jamilah! pb'tje sturen ofzo...
pinkcloud

Senior Member

25-01-2011 19:05
wow! oktober topic alweer! Iedereen van harte gefeliciteerd, en geniet van je zwangerschap!
kapster1985

Senior Member

Topics: 0
25-01-2011 19:39
iedereen van harte gefeliciteer ik ben er ook een van ocktober2010 mama s geniet er lekker van

@ingel gecondoleerd het heel dicht bij elkaar
Mar22

Posting Freak

25-01-2011 20:04
@ Ingel, gefeliciteerd ! Alweer een oktober 2011 topic. Ik zat zelf destijds in uitgerekend oktober 2009 en beviel toch in september van onze dochter... Nu dus weer zwanger van ukje nummer 2, en 29 september ( op de verjaardag van dochterlief ) uitgerekend.. Natuurlijk kans dat ik in oktober beval!

@ Finaly, kan wel blijven zeggen dat ik blij voor je ben Big Grin

( en nog gecondoleerd met je oma )
finaly87

Posting Freak

25-01-2011 20:42
hihi mar, dankjewel!! Big Grin.. ik ben net 3 weken na Jayrons verjaardag uitgerekend, jij op Fenna dr verjaardag hahahha.. ik zou zomaar ook nog op Jayrons verjaardag kunnen bevallen, maar ga er niet vanuit aangezien ik van hem ook pas 3 dagen na data beviel...
silke

Posting Freak

25-01-2011 22:37
Ingel en Finaly: gefeliciteerd! Dat jullie kleintjes zich maar goed vast blijven houden! :-D

Ik heb een vermoeden dat ik hier wellicht ook mee mag gaan schrijven... Finaly, ik las dat jij je spiraaltje een tijdje terug had laten verwijderen, was je daarna meteen regelmatig ongi? Die van mij is 5/6 weken terug verwijderd, 2 dagen later heftige ongi, toen was het plan nog 1 cyclus af te wachten voor we voor een 2e wilden gaan. Dus alles veilig tot ong 4 weken na die ongi, ik dacht ben ik toch niet meer vruchtbaar en wat komt dat komt. Maar.. dag na een onveilige klussessie had ik het idee mn ei te voelen en nu, een ruime week later heb ik wat rozige afscheiding (innestelling?). Dus, ronde 0 zwanger? Zal wel niet, of toch? To be continued volgende week :mrgreen:
finaly87

Posting Freak

26-01-2011 09:31
spannend silke! zou best kunnen dat je al zwanger bent Smile.. dan ben je al ver overtijd ook hahahha.. ik had 2 dagen na verwijdering een 3 daagse menstruatie.. en toen 30 dagen later een menstruatie, en nu zwanger Big Grin.. ben vandaag officieel 1 dag overtijd! hahaha..
dan ben je meteen 1e ronde zwanger silke, gaaf! Zou leuk zijn als er snel wat meer dames toevoegen, wil ervaringen delen! hahaha.. wanneer wil je gaan testen dan?? ik zou er toch al een testje tegen aan gooien als ik jou was!
Ingel

Posting Freak

26-01-2011 10:14
@ Silke; Spannend hoor! Ik hoop voor je dat het raak is! En dan horen wij het natuurlijk meteen Wink
silke

Posting Freak

26-01-2011 13:28
als ik positief test horen jullie het meteen! Ik kan nu wel testen, maar als ik vorige week pas mn ei heb gehad kan die nog nooit positief zijn. Eerder kan ik gewoon echt niet zwanger zijn geraakt... Beetje vreemd allemaal. Ach, ik kan altijd voor de zekerheid al testen misschien... :-?.

Ik hoop het ook dat er snel meer bijkomen, jullie waren er natuurlijk al wel heel snel bij Wink
finaly87

Posting Freak

26-01-2011 13:37
ja nahja ik heb 1 dag voor nod getest omdat mn mannetje de volgende 2 dagen weg zou zijn (morgen weer terug)... want hij was ervan overtuigd dat ik zwanger ben, en ik was dat niet! hahaha.. dus toch voor hem getest, en dus zwanger! eerst had ik een negatieve test (dacht ik).. maar zag later in de prullenbak dat ie toch licht positief was.. toen nog een testje er tegen aan.. ook licht positief.. maar is toch positief he! morgen doen we nog ff een clear-blue testje met zwanger zoveel weken.. nog ff voor de eggie Wink...

Waar zit je nu precies in je cyclus dan?? ik heb 11 dagen na mijn ei getest... 13e mijn ei.. 24e getest..
finaly87

Posting Freak

26-01-2011 13:39
ik heb trouwens jamilah gevraagd de titel van dit topic te veranderen in gewoon: uitgerekend Oktober 2011.. gaat ze doen! dus is dat ook weer opgelost Big Grin..
silke

Posting Freak

26-01-2011 15:38
Fijn dat je al positief hebt getest voor je man wegging! Zo ging bij mij bij de zwangerschap van Lara precies zo, mijn man zou een weekendje weg zijn dus ik ook 1 dag voor NOD getest, dacht eerst ook dat het negatief was, maar paar minuutjes later toch nog maar eens kijken en een heeel licht streepje. Een streep is een streep toch! Grappig dat het bij jou nu ook zo is.

Ja, mn cyclus is een beetje raar nu, geef Lara ook nog bv dus misschien is het nog onregelmatig? Ik heb het idee dat ik de 18e of 19e mn ei heb gehad, dus nog maar 7 dagen later. Zal waarschijnlijk wel niet zwanger zijn hoor, maar heb gewoon zo'n raar vermoeden...
finaly87

Posting Freak

26-01-2011 16:19
ja heel grappig! precies t zelfde dus hihi..
Wat fijn dat je dochter nog bv krijgt Big Grin.. hoeveel voedingen geef je nog??
Vermoeden kan zomaar juist zijn hoor! ben echt heel benieuwd.. volgende week afwachten dus??

Ik heb net afspraak met de vk gemaakt.. pas 3 maart! Confused... zij zet de uitreken data op 2 Oktober, maar denk toch echt dat het 6 Oktober moet zijn.. ookal zegt een echo anders, na ervaring met de 1e ga ik ook gewoon lekker van mn eigen berekening uit! nahja als ze me eerder zetten vind ik t geen ramp, als ze me weer later gaan zetten wel! zij gaan nu uit van 28 dagen cyclus en na 14 dagen je ei.. ik heb een 30 dagen cyclus en na 18 dagen mn ei.. dus scheelt 4 dagen..
finaly87

Posting Freak

26-01-2011 17:08
jeee! dankjewel Big Grin
snippie

Unregistered

26-01-2011 17:25
Wow een uitgerekend oktober!!! wat goed zeg!! Tijd gaat echt hard!
meiden geniet er van!!
liefs
kimdj

Senior Member

27-01-2011 07:51
Hoi Dames,

Het is nog heel pril, maar als alles goed gaat dan ben ik ook in oktober uitgerekend!!

Liefs Kim
finaly87

Posting Freak

27-01-2011 09:40
kimdj wat leuk, welkom hier! Ja dat als alles goed mag gaan geld helaas nog voor ons alle 3, maar weetje, je moet er gewoon vertrouwen in hebben dat t goed blijft gaan!
leuk nog iemand erbij..
kimdj

Senior Member

27-01-2011 13:06
Ja ik heb vertrouwen en heel veel hoop!! Maar het is wel nog zo onwerkelijk allemaal! Spannend. Ik moet het mn ouders en schoonouders nog gaan vertellen.. Moet even gaan bedenken om het op een speciale manier het te zeggen. Nog ideen?
finaly87

Posting Freak

27-01-2011 13:14
poeh er zijn zoveel ideeen!.. je kunt een logeer pakketje maken.. of een speen kado geven, of een pak luiers Wink.. of slofjes.. haha.. of gewoon de test Wink.. Briefje erbij maken met een leuk versje vanuit t kindje.. kun je vast wel vinden op internet of zelf wat verzinnen.. wij hebben t toen gewoon verteld bij de 1e.. nu gaan we een truitje voor mn zoontje kopen waarop staat ik wordt grote broer, en dan op visite en kijken wanneer de trui ze opvalt Wink
Ingel

Posting Freak

27-01-2011 17:47
@ Finaly; Jij bent goed bezig met het veranderen van de titel! Haha, ik als digibeet was daar niet zo goed uitgekomen! Dus bedankt!

@ Kimdj; Welkom hier en gefeliciteerd! Laten we voor elkaar duimen inderdaad! Vind het soms best lastig om blij te zijn, maar hoop heb ik zeker! Wij hebben de vorige keer (heb uiteindelijk een mk gehad) een boekje van nijntje (opa en oma pluis) gekocht voor mijn ouders en deze gegeven. Ze wisten meteen hoe laat het was haha! Nu hebben we het gewoon verteld!

@ Beiden; Hebben jullie al last van klachten? De vorige keer was ik heel snel en veel misselijk... Heb nu eigenlijk alleen wat last van mijn borsten (wat ik de vorige keer helemaal niet had) en verder nog weinig! Ben benieuwd hoe dat bij jullie is!
Mar22

Posting Freak

27-01-2011 21:06
Hey Dames!

Heb besloten om af en toe ook hier mee te kletsen en te lezen! Zal niet elke dag wat postten hoor, moet anders teveel clubbies bij houden Wink

Hier vooral pijnlijke tepels, de moeheid begint te komen, en puistjes... Verder ( nog ) weinig last, maar in zwangerschap van dochterlief ook weinig kwalen gehad, gelukkig.

@ Ingel, in je onderschrift staat een datum, vermoed van je miskraam? Wil me eigenlijk nergens mee bemoeien maar moet die 2011 niet 2010 zijn..... En sorry alvast voor als je vind dat ik me ermee bemoei.......
miss L

Unregistered

27-01-2011 22:01
Hey oktober ladies,

sluit me graag bij jullie aan, ben naar eigen berekening 1 oktober uitgerekend! We zijn in onze eerste ronde zwanger geworden, en beseffen enorm goed dat dit echt een voorrecht is. Wat is het nog pril, spannend en bijzonder! Allemaal van harte gefeliciteerd en hopelijk een voorspoedige gezonde zwangerschap..Hier alleen wat vermoeidheids-klacten, die graag voel. Een teken dat het echt is!!!
@ Ingel: had je eerder al een prive-bericht gestuurd, maar zag net dat er al een oktober topic is..
finaly87

Posting Freak

27-01-2011 22:55
miss L, welkom hier! leuk!! nummer 4... Smile... jij ook gefeliciteerd!

ik heb al aardig wat klachten Confused.. ergg moe, last van mn buik (krampjes/steekjes/vol/aanwezig) mn reuk is al versterkt (ruik ineens de raarste dingen), puistjes, erg emotioneel.. vanochtend wat vlagen misselijkheid, maarhoop niet dat dat NU al begint vanaf 4 weken Confused.. ook last van mn darmen, vanochtend vreselijke pijn gehad.. even naar wc en gelukkig weg maar schrok er wel van.. *gaap, ik ga nmaar bed
finaly87

Posting Freak

27-01-2011 23:07
oja en veel plassen en lage rugpijn.. sjonge, ben net 4 weken zwanger, waar gaat dit heen nu al!
kimdj

Senior Member

28-01-2011 07:53
Goedemorgen ladies,

Ik heb niet zo veel last eigenlijk. Eigenlijk haast geen last van mn borsten, 's avonds in bed voel ik wel eens wat maar nog niet overdreven. Af en toe in de middag een vlaag van misselijk, maar niet erg. In de middag veel last van mn buik. Vooral in het midden een soort zeurderig gevoel. Gistermiddag had ik dat als ik moet bukken er iets tegen mn maag aan drukt en dat was niet fijn. Vanmorgen diarree :-( En gister tijdens/na het paardrijden had ik het gevoel of ik ''uitgescheurd'' was en vond een miniscul druppeltje bloed in mn onderbroek... Benieuwd wat dat was en nu heb ik het idee of ik daar een schimmelinfectie krijg..

Ik heb gister een tut met OMA en een slabbetje voor de allerliefste OPA en die ga ik morgen kado geven. En mijn schoonzus is zondag jarig dus aan het eind als de meeste mensen een beetje weg zijn (en mijn schoonouders proberen we dan daar te houden) dan trek ik een t-shirt bij haar zoon aan met Ik krijg er een nichtje/ neefje bij! zoiets..
Ingel

Posting Freak

28-01-2011 10:01
@ Mar; Bedankt voor je goede opmerking! Heel raar wel, want ik weet zeker dat er 2010 heeft gestaan! Misschien met de jaarwisseling vanzelf gegaan? Wat ook weer raar is natuurlijk... Maar heb het veranderd, bedankt! En maak je niet druk, je bemoeit je met de goeie dingen Wink Proficiat trouwens met je zwangerschap en welkom!

@ Miss L; Ik las je prive-berichtje inderdaad, proficiat! Leuk dat we op dezelfde datum uitgerekend zijn! Heb je al een afspraak voor een eerste echo?

@ Finale; Je hebt inderdaad al heel wat klachten... Hopelijk is het wel te doen. Ik zelf heb (nog) weinig klachten, hoop eigenlijk dat dat ook zo blijft haha!

@ Kim; Wat een leuk idee van die tut en slab! Ben benieuwd hoe ze reageren! En diarree heb ik mijn vorige zwangerschap ook gehad, heel vreemd. Het schijnt toch wel vaker voor te komen... Hopelijk ben je er snel vanaf!

@ Hier; Vanmorgen nogal onredelijk gedaan tegen mijn vriend... Zouden het hormonen zijn? Wil daar niet alles op afschuiven, dus toch maar even goedmaken vanmiddag!
Mar22

Posting Freak

28-01-2011 10:37
@ Ingel, hihi gelukkig! Hier ook stemmingswisselingen hoor! Ene moment knuffel ik mijn vriend plat, en andere moment deugt er weer iets niet! Tja zullen toch de hormonen zijn! Hihih..

Hier de standaard klachtjes. Pijnlijke borsten/tepels, puistjes, obsipatie, moeheid....

Iedereen al gebeld voor een afspraak bij de VK?

Ik nog niet, wacht nog heel eventjes af en bel volgende week als ik 6 weken ben. Vraag dan meteen om een vroege echo ivm BBZ in 2008.
Heb geen rare klachten wat ik toen had met de bbz ( hele pijnlijke steken, buikpijn, bloedverlies ) dus maak me voor nu nog geen zorgen!
finaly87

Posting Freak

28-01-2011 13:14
mar fijn dat je niet t zelfde heb als met bbz!.. stelt toch gerust denk ik.. volgens mij ben ik enige hier die al afspraak heb staan Big Grin.. ik zal hier snel ook een lijstje maken.. die ook in 2e helft september staat, is wel handig/leuk!

kimdj, rijd je nog paard nu dan? wil je dat blijven doen?? lijkt me niet heel prettig dat gehobbel enzo, kan best dat je daar drupje bloed van verloor want is heel kwetsbaar vanbinnen, dit kun je ook verwachten na een vrij-partij namelijk.. En wat als je van t paard valt of iets?? ik zou t echt niet riskeren! Ik ga ook absoluut niet op een paard nu haha Wink
Wat een leuk idee van t vertellen! Jij gaat dus zondag vertellen.. wij zouden t ook zondag doen, maar gaan t toch vanavond doen Big Grin.. mn man kan niet wachten haha. We hebben net een grijze trui gekocht waarop met licht blauwe letters staat: big brother! die trekken we mn zoontje aan en dan gaan we strax de deuren van de ouders langs Wink haha.. maar eerst komt mn zusje van 17 zo langs en als de kleine uit bed komt doe ik die trui dan al aan.. ben benieuwd naar dr reactie! die zal t geweldig vinden! haha, de ouders ook trouwens Wink

ooeh die hormonen, fieuw ben niet de enige dus.. gister komt mn man thuis na 2 dagen weg zijn sinds de test.. had ik me zo op verheugd! maar hij kwam net niet binnen zoals ik hoopte en dus was ik direct stront chagrijnig.. Confused.. arme hij.. ik zit steeds te zeiken, helemaal niet lief.. nahja vandaag zijn we weer vriendjes dus ik heb t wel goed gemaakt Wink hihi..
Mar22

Posting Freak

28-01-2011 13:21
@ Finaly, wat leuk dat je het al gaat vertellen! En erg leuk van dat shirt! Ik heb op internet een erg leuk shirt gezien,

[Afbeelding: wit-ik-word-grote-zus-kinder-shirts_design.png]

Dat staat op het shirt, vind hem zooooo schattig. Vooral het lettertype! Hihihih...
Mar22

Posting Freak

28-01-2011 13:22
En dan wil ik hem in het lichtroze met paarse opdruk..
Brabants Boerinneke

Senior Member

Topics: 0
28-01-2011 13:29
Wow, wat leuk zeg, gewoon alweer een uitgerekend oktober 2011-topic!
Aan iedereen hier van harte gefeliciteerd van deze oktober 2010-mama. Toch een speciaal gevoel dat het alweer een jaar geleden is, dat ik zelf positief testte!
Wens jullie het allerbeste met jullie zwangerschappen toe!!
Ingel

Posting Freak

28-01-2011 16:35
@ Mar; Ik heb ook al een afspraak bij de verloskundige! Vanwege mijn miskraam afgelopen oktober... Heb op 17 februari een echo, vind het nu al veel te lang duren. Ergens voel ik me ook veel anders als bij mijn vorige zwangerschap (heb dus nog geen kids, maar een miskraam gehad). Ben daar wel blij om, dat geeft me moed! We durven nog niet te veel blij te zijn, vooral mijn vriend heeft dat, puur uit zelfbescherming! Maar stiekem juich ik vanbinnen!

Straks vriend aan de lijn gehad, hij is gelukkig niet boos haha. We slapen allebei ook erg slecht afgelopen week, is ook niet echt goed voor je humeur. Ben net boodschappen wezen doen en heb een super schattig jasje gekocht (kan voor jongetjes en meisjes). Geef die dalijk aan mijn vriend, we gaan deze keer echt een baby krijgen! Dat moet gewoon haha!
Mar22

Posting Freak

28-01-2011 17:07
@ Ingel, snap goed dat je vriend nog niet al te blij durft zijn uit zelfbescherming. Maar wat je zelf ook al zegt deze zwangerschap voel je je heel anders en dat is een goed teken!!

Wat lief van dat jasje!
Rian-kippie

Posting Freak

28-01-2011 19:32
meiden al die klachten... t word alleen maar erger meestal :mrgreen: maar tis heerlijk!! geniet ervan!!
finaly87

Posting Freak

28-01-2011 19:38
idd Rian, wrijf t er maar lekker in! hahahhaha Wink.. Mooie naam heb je voor je dochtertje Smile.. mijn schoonzusje van 6 heet ook zo maar schrijven t zonder i.. Haley.. vind met i mooier Wink

ingel wat lief zeg dat jasje!.. idd positief denken, nu zit t goed! Wink..

wij hebben t net aan ouders en broertje/zusje verteld Big Grin.. heel leuk! met t truitje van Jayron waarop staat: big brother.. Geen van alles zag t meteen of viel t kwartje meteen hahahha... maar iedereen is enorm blij Big Grin..

mar, das ook een hele leuke tekst! idd hele schattige lettertype en die tekst is een stuk duidelijker dan big brother, (of big sister) hmmm hadden we eerder moeten bedenken hahaha.. maar dit laat je denk ik via een site doen? en dan duurt t bestellen weer langer, we hadden geen geduld joh..
miss L

Unregistered

28-01-2011 22:02
@ Ingel, idd zelfde datum, maar de clearblue test net conceptie indicator geeft aan in weken 3+, dus meer dan 5 weken bij de verloskundige dan...Snap het niet zo goed, want dan ben ik verder. Nu denk ik heel de tijd, zal je met een tweeling misschien meer hcg aanmaken?? (mijn vader is van een tweeling, verhoogde kans dus..)
Heb nog geen afspraak gemaakt bij de vk, maar ga maandag bellen. Heb wel 7febr al een echo!!!!! Heb een kruiwagen, dus kan bij een bekende dan al een echo maken. Ben dan net 6 weken. Spannend!!!!
Hoe is het met jou en klachten? Beetje hormonaal gereageerd las ik? haha!
@ de rest van de meiden: Al afspraken gemaakt met de vk??
Rian-kippie

Posting Freak

29-01-2011 06:19
@ miss l, tweelingen zijn alleen van vrouw op vrouw vererfbaar... (vertelde mijn vk me), tis idd wel zo dat je met een tweeling wat meer hcg aanmaakt, maar niet dubbel zoveel... misschien had je een hele vroege eisprong en ben je inderdaad al 5 weke zwanger!? zou zomaar kunnen hoor...
ik bleek met de echo toen ook 1 week verder te zijn..
finaly87

Posting Freak

29-01-2011 10:36
ik zit eraan te denken ook een clear blue met tijdsindicator te doen vandaag of morgen.. die 2 licht positieve testjes maken me wat onzeker.. ondanks de kwalen toch twijfels hahah idioot eigenlijk want heb ook geen ongi.. maar goed, voor mn eigen geruststelling..
ik weet juist precies wanneer mijn eisprong was, daarom weet ik ook dat ik op 6 oktober uitgerekend ben, ookal gaat de vk uit van 2 oktober Wink
miss L

Unregistered

29-01-2011 15:15
@ Rian kippie, moet maar gewoon de echo afwachten! Mijn zus is huisarts en die vertelde dat het zeer zeker erfelijk is als je vader ( 2-eiig) van een tweeling is. Weet het ook nie, zullen wel zien wat het word.Moet eerlijk zeggen dat ik het nu vooral heel spannend vind of het allemaal goed gaat.(buiten evt 2-ling om) Het is nog zo vroeg.. Gaat wel eens door mijn hoofd, en kan dat dan moeilijk los laten. Misschien omdat alles (te) goed gaat. Eerste ronde gelijk zwanger, net getrouwd..
Moet dat proberen los te laten, en alleen genieten.
Hoe is dat bij jullie, alleen de roze wolk of..?
miss L

Unregistered

29-01-2011 15:17
ps, vroege eisprong kan niet, heb ovulatie test gedaan...
TJM

Senior Member

Topics: 2
29-01-2011 22:51
Hi Ingel!

Ik mag me dus ook ook aansluiten bij deze topic.
Voor iedereen die mij nog niet kent, ik ben 30jr en moeder van een heerlijk ventje van 2jaar.
Afgelopen November heb ik groen licht gegeven om voor een tweede te gaan (mijn man wilde al veel eerder) en was eigenlijk gelijk zwanger. Wat een verassing, want de vorige keer duurde het 6mnd, helaas is het na ruim 5wk mis gegaan. Geen curretage nodig gehad, alles is 'gelukkig' vanzelf gegaan. Nu dus weer zwanger 4wk en 5dg sinds de MK, wat een bofkont he.
Nu wel onwijs onzeker, hoop echt dat het goed gaat.

liefs
finaly87

Posting Freak

29-01-2011 23:03
WAT? TJM?? ben je zwanger!??? GEFELICITEEERD!!! JJEEEEEJJJ samen uitgerekend.. super! Ik moet nog in t andere topic kijken hihi,. ga ik gauw doen Wink
Vickypreg

Posting Freak

Topics: 18
30-01-2011 22:05
Gefeliciteerd allemaal wow het is erg cliche maar het gaat zoooo snel!! Geniet ervan meiden!

@MissL, ik had deze afgelopen zwangerschap hetzelfde als jij! Ik testte op dag 30 dik positief, binnen 3 sec een dikke streep! En toen een clearblue met indicator gedaan stond er ook al 3+ op! Ik dacht dat kan nooit, dan heb ik heeel vroeg een eisprong gehad maar tijdens de echo bleek idd dat ik een week verder was, met de 20 weken echo liep alles precies op schema en ik ben 2 dagen eerder bevallen dan uitgerekend dus het klopte allemaal precies! Zou het onddanks je ovulatietesten niet toch eerder geweest kunnen zijn?
Ingel

Posting Freak

30-01-2011 23:26
Hoi allemaal,

Even een snel berichtje van mij. Het gaat hier weer niet goed! Heb sinds vandaag bloedverlies, wat steeds heftiger wordt en gepaard gaat met krampen. Het is heel anders dan mijn vorige miskraam, maar ik weet bijna zeker dat het deze keer weer fout is! Voel me vreselijk en ga morgen meteen vlk bellen. Ben bang dat ik af haak in dit topic... Jullie horen nog van me!
Rian-kippie

Posting Freak

31-01-2011 10:32
@ ingel wat klote meis... hopelijk valt het toch mee!!! sterkte...
finaly87

Posting Freak

31-01-2011 12:23
ingel meid wat schrikken! jemig! .. oowh ik hoop toch voor je dat het niet zo is.. veel succes en sterkte vandaag! ben benieuwd, jemig, ik ga voor je duimen..
miss L

Unregistered

31-01-2011 12:41
@ Ingel, duim voor je, hier brand een kaarsje...

@ vickypreg, misschien dan toch eerder geovuleerd of gewoon een hoog hcg gehalte..Wacht af! Thanks voor je reactie!
Ingel

Posting Freak

31-01-2011 16:01
Heej meiden,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ben alleen bang dat het toch helemaal mis is. Vandaag met vlk gesproken en zij gaf ook aan dat ik beter geen hoop meer kon hebben. Door het vele bloedverlies wilde ze vandaag liever geen echo maken, omdat dat waarschijnlijk toch geen uitsluitsel kon geven. Donderdag heb ik nu een afspraak en dan kan ze met meer zekerheid zeggen hoe en wat. Zit eigenlijk een beetje te huilen, apatisch voor me uit te kijken en boos te zijn. Naief misschien, maar had gedacht dat me dit vast geen tweede keer ging overkomen... Helaas! Jullie horen natuurlijk nog wel van me donderdag en hopelijk zien jullie zwangerschappen er allemaal beter uit! Ik wens voor jullie gezonde kindjes, want ondertussen heb ik ervaren dat het eigenlijk heel speciaal is als je een gezond kindje op de wereld kan zetten!
tweety1982

Unregistered

31-01-2011 16:35
Ingel schreef:Heej meiden,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ben alleen bang dat het toch helemaal mis is. Vandaag met vlk gesproken en zij gaf ook aan dat ik beter geen hoop meer kon hebben. Door het vele bloedverlies wilde ze vandaag liever geen echo maken, omdat dat waarschijnlijk toch geen uitsluitsel kon geven. Donderdag heb ik nu een afspraak en dan kan ze met meer zekerheid zeggen hoe en wat. Zit eigenlijk een beetje te huilen, apatisch voor me uit te kijken en boos te zijn. Naief misschien, maar had gedacht dat me dit vast geen tweede keer ging overkomen... Helaas! Jullie horen natuurlijk nog wel van me donderdag en hopelijk zien jullie zwangerschappen er allemaal beter uit! Ik wens voor jullie gezonde kindjes, want ondertussen heb ik ervaren dat het eigenlijk heel speciaal is als je een gezond kindje op de wereld kan zetten!

Heey Ingel, ik breek even in want ik lees hier weleens mee. IK vind het echt vreselijk dat je dit een misschien tweede keer moet meemaken. Helaas weet ik wat je meemaakt, en hopelijk geeft dat je wel de hoop om door te gaan, voor mij is deze zwangerschap ook de 3e keer en ik dacht bij de tweede keer, nou nu mij dit overkomt zal ik wel nooit kindjes krijgen, en dat zelfde las ik bij jou op ander topic ook, dus wilde je gewoon even steunen. Je hebt ook recht op onderzoeken he meis.
ik vind altijd moeilijk de juiste dingen te zeggen, want alles wat je nu wil is gewoon gezond zwanger zijn Sad ik wens je dan ook echt het allerbeste toe....een hele dikke knuffel toegwenst. sterkte!
miss L

Unregistered

31-01-2011 16:47
Bah, wat een oneerlijk rot verhaal....Wens je ontzettend veel sterkte komende dagen...
TJM

Senior Member

31-01-2011 18:06
Hier ook onzekerheid.....ook vanmiddag bloedverlies. Klein beetje oud bloed en 1 druppel helder, bij afvegen ook paar druppels helder vermengd met afscheiding (sorry)
Geen buikpijn en ook niet echt vloeien, gisteravond heel ver weg een beetje weeig gevoel wat ik weet aan innestelen of groeien baarmoeder.
VK gesproken, zei vroeg of mijn menstruatie ook zo begon, dat is wel zo ja, in dat geval zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn. Zij heeft dat zelf ook 2wk gehad in het begin van haar zwangerschap, ik hoop het maar.
Wordt hier zo onwijs onzeker van.
Had net voor de 17e een afspraak voor een echo gemaakCryCryCry
Ik haak hier voorlopig nog niet af hoop ik...

liefs
finaly87

Posting Freak

31-01-2011 20:31
Ingel wat ontzettend kl*te voor je meid.. Hopelijk geeft het positieve berichtje van tweety jouw hoop voor een 3e zwangerschap. Heel erg veel sterkte de komende dagen, en ik zal nog even voor je duimen voor donderdag. Veel liefs!

Tjm, net ook gereageerd bij t andere topic, ik hoop dat dit niks betekend die "bloeding"! ik heb bij 1e zwangerschap met 12 weken ook veel bruin bloedverlies gehad, gemengd met een beetje rood.. dit was oud bloed en er was niks met t ukkie aan de hand. Kwam gewoon doordat rond die tijd mijn menstruatie normaal gesproken zou zijn en dit houd soms een beetje aan. Hopelijk is t bij jouw ook zo iets, of innestelling idd.. en zolang je niet veel rood bloedverlies, stolsels en/of krampen hebt zou ik hoop houden! sterkte meid!
TJM

Senior Member

01-02-2011 08:25
Thanx Finaly, ik ben moeilijk gerust te stellen merk ik door mijn vorige ervaring.
Gisteravond licht weeeig gevoel 3x golven achterelkaar en sindsdien rust. De kramp met de MK was veel heftiger, toen echt pijnstilling genomen en kruiken, maar ja....
Vanochtend weer iets rose bij afvegen en 2 uur later 1 druppel bruin in inlegkruisje en bij afvegen bruin met wat slijm.
Mijn VK vertelde dat ze 2wk bloedverlies had in het begin en heeft een gezonde zoon, ik hoop het zo

liefs
kimdj

Senior Member

01-02-2011 09:14
Ingel: Wat erg sterkte meid!!
TJM: Ik duim voor je!

Ik heb vrijdag een CB test gehaald en die gaf 4-5 weken aan! Dus ben miss toch wat verder.. Ik heb die vrijdag gelijk daarna de kado's aan mn ouders gegeven en ze waren echt helemaal door het dolle heen. Was helemaal geslaagd. Nu maar hopen dat mijn kleine Uk zich goed vast houdt. Want wordt er zo wel een beetje onzeker van.
Vandaag heb ik eigenlijk nergens last van. Af en toe wat steekjes in mn onderbuik, maar verders voel ik me helemaal normaal. Hoe voelde jullie je in de 4de week?
kimdj

Senior Member

01-02-2011 09:15
En ik rijd inderdaad gewoon nog paard. Ik heb er 2 staan, waarvan ik er 1 uitbreng in de sport, dus die moet ik natuurlijk wel fit houden. Dus zolang het nog gaat blijf ik lekker rijden.
TJM

Senior Member

01-02-2011 12:45
Ik mag morgen op de spoedpost gynaecologie voor een vroege echo komen, ze gaan kijken of er een beginnende zwangerschap te zien is, spannend. Fijn dat ik niet nog 2 wk in onzekerheid hoef te zitten

liefs
finaly87

Posting Freak

01-02-2011 19:32
fijn tjm! dat zal geruststelling geven.. ben heeel benieuwd wat er te zien is, ik ga voor je duimen

kimdj, bedoel je 2-3 weken?? want ze geven maar aan tot 3+ toch?? mijne was zaterdag ook 2-3 weken.. dus was toen idd 4 weken zwanger.. ben vandaag volgens de ticker 5 weken, volgens de vk 5 weken en 2 dagen en volgens mijzelf 4 weken en 5 dagen haha.. ik wacht maar gewoon de echo af Wink.. hou nu de ticker aan, die zit in t midden..
tja je moet t ook zelf weten van t rijden! ik vind t doodeng voor geval je eraf wordt gegooid, maar als dat jou nooit gebeurd is dat fijn Wink

geen nieuwtjes hier, nog steeds erg ziek.. griep Confused..
Risk

Unregistered

01-02-2011 19:32
Hallo iedereen!

Ik ben nieuw hier! Even uitproberen allemaal...
finaly87

Posting Freak

01-02-2011 19:44
haha hoi risk! Net een positieve test of wat? 1e kindje?? ben benieuwd!
kimdj

Senior Member

01-02-2011 21:06
De CB test gaf idd 2-3 wk aan dat houdt in 4-5 weken. Dus ben ik waarschijnlijk toch wat verder dan mijn ticker..
Ik rijd al sinds mn 6de paard en heb vanaf 8 jaar een eigen paard, dus val er niet zo snel vanaf ;-) Maar dat kan natuurlijk altijd gebeuren! Maar je kan ook wegglippen met je fiets of aangereden worden dus ja.. Maar ik begrijp je wel hoor!
finaly87

Posting Freak

01-02-2011 21:13
dan ben je idd verder dan je ticker aangeeft! waarschijnlijk ook een week of 5 nu net als ik Big Grin..
wanneer mag jij naar de verloskundige? of heb je nog geen afspraak gemaakt?
ik had vorige week vooral last van krampjes/steekjes in mn buik, was erg aanwezig zeg maar. verder erg moe en vaak plassen. Dat laatste 2 is er nog, maar mn buik is niet meer zo aanwezig, helaas nu griep dus voel me sowieso anders dan anders!
je kan idd altijd wat gebeuren, maar zou t niet opzoeken zeg maar. Als jij je paard al door en door kent neem je vast weinig risico.. ik ben 2 maanden geleden van een paard gevallen, daarom mn voorzichtigheid. Is t verzorg paard van een vriendin, super rustig beest, doet nooit wat. Maken we buiten een wandeling, komen er 2 paarden uit de bosjes in t donker, hij schrikt zich rot en slaat op de vlug, ik kon er net optijd af springen, voordat hij mij mee nam.. maakte wel een val, knie slijmbeurs ontsteking.. als je dan zwanger bent is t niet fijn!.. vandaar Wink..
kimdj

Senior Member

02-02-2011 08:50
Ik hoop het ;-) Ik heb nog geen afspraak gemaakt dat doe ik eind volgende week ergens. We gaan volgende week vrijdag op skivakantie naar Oostenrijk. Dat wordt niet zo veel skiën denk ik.. Jij wel al? Afspraak maken is toch vanaf 6 weken?
Heb alleen last van mn darmen en een opgezetten buik en wel wat moeier, maar niet zo heel erg.
Oh ja dan begrijp ik je goed. Ik heb mijn paard zelf gefokt en hij is nu 7 dus ken m door en door, maar tegen schrikken kan je niks aan doen. Maar ben voorzichtig ;-)
TJM

Senior Member

02-02-2011 15:00
Nou, ben vanmorgen dus bij de gyn geweest.
Hij zag op de echo idd een beginnende zwangerschap, dwz verdikt baarmoederslijmvlies en een eiblaasje (gele lichaam) wat voor het hormoon zorgt dat nodig is voor een innesteling.
Geen vruchtzakje nog te zien maar dat kon ook komen omdat ik zo vroeg ben, heb nu gerekend vanaf de MK maar zo zomaar een week korter kunnen zijn.
Hij kon de linker eierstok niet goed zien door mijn darmen dus 100% uitsluiten van een BBZ kon hij niet op dit moment.
Nu bloedlaten prikken en vanmiddag belt de gyn op wat de waarden vertellen, een hele lage waarde laat dan zien dat de zwangerschap eindigt in een MK, zo neit dan moet ik over een paar dagen weer bloed laten prikken en een echo.

Mijn gevoel zegt dat het niet goed gaatCry, maar ik wacht het telefoontje af.
liefs
finaly87

Posting Freak

02-02-2011 22:41
ook hier, tjm, ik duim voor je!
Iet

Posting Freak

03-02-2011 07:54
hallo,

Ik mag me ook melden, heb vanochtend dik positief getest. Volgens mijn eigen berekening ben ik 7 oktober uitgeteld.

Zal me even voorstellen, ik ben Iet, 28 jaar, woon in Belgie, maar ben Nederlander. Heb ik gezonde zoon van ruim 13 maanden.
Ik weet alleen niet zo goed hoe ik moet tellen, mijn cyclus wasn 32-37 en ik meen dat ik 13/14 jan mijn ei heb gehad, 25 jan heb ik een innestelingsbloeding gehad.
Iet

Posting Freak

03-02-2011 07:55
Misschien iets om een lijstje te maken waar iedereen in kan vullen wanneer je uitgeteld bent

Naam-----------Leeftijd---------zw in ronde------------ uitgerekende datum
Iet--------------28------------------3------------------07-10-2010 (volgens eigen berekening)
Ingel

Posting Freak

03-02-2011 08:52
Moet vandaag naar de vlk. Bloedverlies is nog steeds niet gestopt... Wel wat minder geworden gelukkig. Het lijkt op een heftige menstruatie (heb het niet meer gehad zo heftig sinds de vorige miskraam). Hoop is wel allemaal een beetje weg, heeft ook de vlk gezegd aan de telefoon. Ben benieuwd wat ze gaat zien op de echo, want ben er bijna zeker van dat het vruchtje nog niet verloren ben. Ergens zit nog een heel klein sprankje hoop (de wonderen zijn de wereld nog niet uit, zoals ik net al zei), maar probeer me daar zo min mogelijk aan vast te houden, want ik voel me al rot genoeg. Ik hou jullie op de hoogte!
kimdj

Senior Member

03-02-2011 09:03
Iet: Gefeliciteerd!! Maar ik denk niet dat jouw berekening helemaal klopt. Ik heb 26 januari positieve zw test gehad en jij geeft aan dan je 25 jan een innestelling gehad hebt. En je ticker geeft aan dat je verder bent dan mij. Dus dat klopt dan niet helemaal volgens mij. Maar als je je eisprong de 13/14 hebt gehad dan is de innesteling wel al eerder geweest dan 25 januari en dan klopt je berekening wel.

TJM: hoop zo voor je dat het goed zit!
kimdj

Senior Member

03-02-2011 09:04
Naam-----------Leeftijd---------zw in ronde------------ uitgerekende datum

Iet--------------28------------------3------------------07-10-2011 (volgens eigen berekening)
Kimdj------------24------------------6------------------09-10-2011
kimdj

Senior Member

03-02-2011 09:05
Ingel: Succes vandaag bij de VK!!
Iet

Posting Freak

03-02-2011 09:12
@ingel; wat vervelend zeg, succes bij de verloskundige.
@Kimdj; ja ik weet t zelf ook niet, maar omdat ik op 24 jan ineens een veeg helder rood bloed had, ben ik ervan uitgegaan dat dit mijn innesteling is geweest.
Maar goed even afwachtten wat straks de verloskundige gaat zeggen.

Hebben jullie al een afspraak bij de verloskundige?
kimdj

Senior Member

03-02-2011 11:39
Nee heb ik nog niet. Ik heb gelezen op de website van de VK dat je vanaf 6 weken kan bellen om een afspraak te maken.
finaly87

Posting Freak

03-02-2011 11:49
kimdj je kunt altijd eerder bellen hoor, was hier ook geen probleem.. kunnen ze je vast inplannen, sommige hebben t enorm druk..

jet, gefeliciteerd! welkom hier! Ik heb ook de 13e mijn eisprong gehad.. dus kom dan uit op 6 Oktober uitgerekend.. die innestelling kan prima, is geen aantal weken/dagen voor dat dat gebeurt.. dus verandert niets aan je uitrekeningsdata..

Ingel, hou nog ff hoop! ben enorm benieuwd hoe t gaat bij de vk, sterkte meid! je gaat toch niet alleen he??
Iet

Posting Freak

03-02-2011 15:54
ik heb vanmiddag naar de verloskundige gebeld en heb as woensdag al een intake! Hier kan t dus wel eerder!
TJM

Senior Member

03-02-2011 20:07
vandaag gebeld door de gyn, een andere als gisteren en hij bood gelijk zijn excuses aan namens zijn collega.
HCG was 7, laagConfusedhock:Confusedhock:!! Hij begon gelijk over een nasleep van de vorige MK maar dat geloof ik niet aangezien zijn collega een beginnende zwangerschap kon zien op de echo. Hoe kan je anders 4x hartstikke negatief testen en daarna 3x positief met hetzelfde merk (KV 2 voor 5), maar goed wat er ook was het is op zijn retour.
Vlg week moet ik terug voor een nieuwe HCG bloedtest en donderdag belafspraak met de gyn, HCG moet dan weg zijn anders weer een echo om te kijken of er nog weefsel zit.
Voel me helemaal niet lekker, zwak en futloos, zag zelfs vlekken voor mijn ogen vanmiddag.
Heb besloten een cyclus rust in te lassen, flink aan de floradix, gezond eten, goed slapen en bewegen en dan fris weer beginnen met zwanger worden en blijven (!).
Dus bij dit topic zal ik me niet gaan aansluiten:-(

Iet, wat een mooie uitslag van je test, daar hoop ik ook op de vlgx ipv die lichte streepjes, succes!
Ik wens jullie een gezonde en voldragen zwangerschap toe:-*

liefs
Iet

Posting Freak

03-02-2011 21:56
@TJM; dat klinkt allemaal niet zo positief zeg! Snap goed dat je nu even wat rust wil, vooral na de 2 miskramen! Wel gek dat ze toch een beginnende zwangerschap hebben gezien op de echo.
Ik had ook niet zo'n dikke streep verwacht moet ik zeggen, de vorige zwangerschap had ik maar een heel dun streepje (was wel een andere test, maar wel een gevoeligere test eigenlijk) Dit was een kv voor 5 euro test.
Sterkte de komende week/weken en dat t snel goed mag gaan voor je! En bedankt voor de felicitaties
Ingel

Posting Freak

04-02-2011 12:48
@ TJM; Sterkte meid, ik weet precies wat je doormaakt...

Gister naar de verloskundige geweest en het is inderdaad weer mis gegaan... We worden nu doorgestuurd naar de gyn en zij gaan chromosoomonderzoek doen. We zullen zien of daar wat uit komt. Ga me dus maar weer afmelden voor dit topic... Ik hoop dat jullie allemaal kunnen genieten van een onbezorgde zwangerschap!

Veel liefs Ingel
finaly87

Posting Freak

04-02-2011 13:57
dankjewel Ingel, heel veel sterkte meid, vind het echt heel erg voor je.. *knuffel
Iet

Posting Freak

04-02-2011 16:17
Ow ingel wat naar zeg. Heel veel sterkte!
maal

Posting Freak

04-02-2011 17:44
hey meisjes, ik kom me ook ff aanmelden....
ik ben ook deze maand verblijd met een posi zwangerschapstest, en heb vandaag een echo gehad waarop we zagen dat het egt dit keer in de baarmoeder zit, dus ik ben helemaal heppie jeej
gefeliciteerd allemaal!!!!! Dat het allemaal goed en voorspoedig moge gaan!!!!!!
liefs maal
finaly87

Posting Freak

04-02-2011 18:51
maal, wat super voor je meid! Dat mocht nou wel eens gebeuren he, sjonge wat heb jij al een hoop te verduren gehad om een kindje te mogen dragen.. Hartstikke fijn dat t nu op zn plek zit, t is je gegunt! Leuk dat we in t zelfde uitgerekend topic zitten Big Grin.. Hoever ben je volgens de echo? of was dat nog niet te zien?
maal

Posting Freak

04-02-2011 19:32
De echo kwam overeen met 5 weken alleen n zakje vruchtwater te zien maar dat is voor mij voor nu genoeg... Over 2 weken weer n echo in de hoop n hartje te zien!
Ja egt leuk dat we in hetzelfde topic nu zitten, spannend hoor allemaal!!!!
Wanneer ga jij voor n echo???
finaly87

Posting Freak

04-02-2011 19:55
ik heb 3 Maart pas een intake met de vk en dan wordt ik pas doorgestuurd voor een echo.. dus waarschijnlijk pas met 11/12 weken voor t eerst Confused.. vreselijk lang wachten...
maal

Posting Freak

04-02-2011 20:14
Jeetje das wel erg lang wachten normaal doen ze de eerste echo toch bij 7-8 weken,, bij 12 weken ben je de eerste kritieke tijd al door!!! Pfff dat zou ik niet trekken zolang wachten, is toch fijn te zien of het vruchtje goed groeid ofzo!!
finaly87

Posting Freak

04-02-2011 21:14
Ja vind ik dus ook vreselijK! maarja wat moet ik dan? weet niet of ik ze weer kan bellen om te vragen of ik eerder mag, strax vinden ze me zo een zeur :S...
erykah

Senior Member

05-02-2011 16:23
Dag dames,

Ik mag me ook hier melden. Heb (10 min geleden) een ZWANGER op mijn digitale clear blue staan. Heb pas donderdag mijn NOD. Wel vroeg he?
Pfff hoop zo dat het deze keer goed gaat. Heb in november een miskraam gehad met 5 weken.
Ik ben volgens mijn berekeningen 20 oktober uitgerekend.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (31): 1 2 3 4 5 ... 31 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave