Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Beginnen vanaf juni. Deel 2

Beginnen vanaf juni. Deel 2
Tinkerbell79

Posting Freak

Topics: 48
13-01-2011 14:11
Hallo dames,

Jullie hebben het vorige topic 300 pagina's volgekletst, vandaar dat ik een nieuwe open.

Klets lekker verder hier!

Liefs Tinkerbell79
noa11

Posting Freak

Topics: 7
13-01-2011 14:19
jeeeh eindelijk 1 forum met zijn alle volgekletst!!!!
Blijven kletsen hier he marioni!!!!!!!
Goosje

Posting Freak

Topics: 3
13-01-2011 14:46
Hèhè eindelijk deel 2!!! En het begint gelijk goed!

Marioni GEFELICITEERD!!!!!!!! Wat geweldig zeg! Begin je het al een beetje te geloven?? Wanner ben je ongeveer uitgerekend? Ik hoop dat het allemaal een beetje mee gaat vallen met de misselijkheid, als je tips nodig hebt....ik ben een expert op het gebied van misselijkheid:-D

Meike fijn dat alles toch weer goed op gang gekomen is, zal je altijd net zien hè! Ik hoop dat de regelmaat er vanaf nu gewoon weer goed inkomt, en natuurlijk gauw een positieve test!!
noa11

Posting Freak

13-01-2011 15:15
goosje hoe is het met jou en sil? flesjes gaan goed?
Spring

Posting Freak

Topics: 13
13-01-2011 15:20
Meike: super dat de ongi er eindelijk is. Op naar een normale ronde en hopelijk snel een tweede wondertje :-D
noa11

Posting Freak

13-01-2011 15:23
ja gek he het kriebelt echt weer.... had ik ook niet verwacht... je gaat er wel anders mee om... het wachten duurt minder lang... ;-) maar wij willen zo'n tweede exemplaar...
muisje32

Senior Member

Topics: 4
13-01-2011 16:15
hoi hoi,
echt super geweldig nieuws marioni!!!!!!!!
PROFICIAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-D:-D:-D

lees nog steeds met jullie mee hoor.
vergeet jullie niet.
alleen steeds weinig tijd gehad en ahum:oops: weinig zin om te reageren af en toe. sorry
teveel met mezelf bezig,denk ik.
ga volgende week met verlof.(gelukkig).
heb al vanaf midden november met aangepast werk.
kon echt niet meer.
vooral de slapeloze nachten begonnen me op te breken.
maar genoeg over mezelf weer.
fijn om te lezen dat t met (bijna)iedereen goed gaat.
en dat er een aantal dames bezig zijn voor een 2e ukkie.
duimen draaien weer aan deze kant!!

dianneke; hopelijk gaat dit jaar voor jouw ook beter .en ga je iig antwoord krijgen op het hoe en wat nu verder!! hoop ik echt voor je.
hou je in de gaten en duim voor je

verder iedereen die ik vergeten ben.sorry
hopelijk ga ik weer wat meer reageren op iedereen.
aan de tijd kan t iig niet meer liggen hihi

liefs muisje33
Goosje

Posting Freak

13-01-2011 19:29
Muisje leuk wat van je te horen! En je bent alweer ruim 33 weken zwanger joh! Zeker wel trots op je buik ofniet?? Ga lekker genieten van je verlof en ik hoop dat je straks niet al te veel slapeloze nachten zult hebben!!

Meike hier gaat het prima, flesjes gaan er goed in! Sil slaapt al 4 weken door, al kan dat zo weer veranderen heb ik van jou begrepen:wink: Ik moet over twee weken alweer aan het werk, daar zie ik wel tegenop....Niet het werk op zich, maar vind het wel moeilijk om te kleine dan achter te moeten laten!!
Ik hoop dat er snel een tweede wondertje aankomt voor jullie!
Marioni76

Posting Freak

15-01-2011 16:11
@Meike, super dat je ongi eindelijk is doorgebroken wel toevallig dat het na je bezoek aan de HA opeens doorbrak. Ik blijf zeker hier mee kletsen. Ga jullie niet verlaten hoor.

@Goosje, vind het nog steeds heel moeilijk om te geloven maar dat komt dalijk vanzelf wel. Als ik uitga van mn laatste ongi op 20 december zou ik rond 25 of 26 september zijn uitgerekend. Hoop dat ik niet al te veel last zal krijgen van misselijkheid maar mocht het wel zo zijn kom ik zeker met vragen bij je.

@Muisje, rustig aan doen he en gelukkig nog een weekje en dan echt je verlof.

All, dank jullie wel voor de felicitaties. Kan het nog steeds heel moeilijk bevatten. heb donderdagavond nog de CB digi gedaan en ook die zei zwanger. uiteindelijk vrijdagmorgen mn laatste KV test gedaan en weer binnen 10 sec een dikke streep. Net zo donker of zelfs iets donkerder dan de controlestreep.
Donderdagavond ook bij mn ouders langsgeweest om het te vertellen (zij weten ook dat we bezig waren en in het ziekenhuis liepen). Mn moeder was helemaal blij, ze omhelsde me en stond terwijl te springen en huilen van blijdschap en ook mn vader stond met tranen in zn ogen.
Vrijdagmorgen de poli gebeld en mag vrijdag 4 februari al voor een echoConfusedhock::-D. Assistente keek in 1e instantie voor een week later maar dan had hij geen spreekuur. Dus mag nu als ik 6wk5dg ben.
Vind het wel omwijs spannend, hoop zo dat alles goed is.
Sinds donderdag nu wel meer last van steekjes in mn onderbuik en achter mn schaamstreek. Verder ook wel last van wittige afscheiding en mn tepels en borsten zijn ook nog steeds lekker gevoelig. Moet ok op tijd eten anders krijg ik echt zo'n vlaag van misselijkheid. Iedere keer als ik naar de wc ga, doe ik nog steeds aan broekloeren of die ongi echt niet komt:-?

Fijn weekend allemaal

Dianneke

Posting Freak

16-01-2011 15:55
Marioni, wat geweldig, gefeliciteerd!!! Onvoorstelbaar dat het nu toch gewoon zonder hulp gelukt is zeg. Je hebt het afvallen niet voor niets zo goed gedaan!

Muisje, leuk weer wat van je te horen, fijn dat je bijna met verlof mag.

Theetje, nou zijn wij de enig overgebleven niet zwangeren hier geloof ik, laten we hoop blijven houden dat wij ook binnenkort aan de beurt zijn.

Verder geen nieuws, in afwachting van de scopie. Zal jullie wel vertellen hoe het geweest is.
Goosje

Posting Freak

18-01-2011 10:38
Rustig hier.....

Theetje en Dianneke ik hoop dat jullie wens ook heel snel in vervulling zal gaan! Het zou geweldig zijn als we dit topic binnenkort kunnen sluiten!!! Dan openen we wel weer wat anders om verder te kletsen!

Dianneke hebben jullie al een afspraak staan voor de scopie?

Aankomende week gaat de kleine voor het eerst wennen op het kdv, volgende week ga ik weer aan het werk! Zie er wel tegenop, aan de andere kant ook wel fijn dat het 'normale' leven weer gaat beginnen. Dat thuiszitten met die donkere dagen is niet altijd even goed voor mn stemming.....
Met de kleine gaat het prima, hij laat ons elke dag weer nieuwe dingetjes zien en dat is geweldig!! Overdag blijft het een beetje een lastige slaper, 's nachts slaapt hij heel goed gelukkig!

Hoe gaat het verder met jullie???
Marioni76

Posting Freak

18-01-2011 11:19
@Dianneke, weet je al wanneer je de scopie hebt? Hoop heel hard voor jou en Theetje dat het bij jullie ook heel gauw raak zal zijn.

@Goosje, begrijpelijk dat je er aan de ene kant tegenop ziet om weer te gaan werken. Hoeveel dagen ga je werken en gaat je kleine man alle dagen naar het kdv?

@hier, gaat het redelijk goed. Gistermiddag ff behoorlijk geschrokken want had opeens met het afvegen een beetje roze/rood en rest van de middag en avond een trekkerig gevoel in mn linkerlies achter mn schaambot. Volgens mn schoonzus moest ik me geen zorgen maken want zij had dit met haar zwangerschap ook gehad. Dus probeer me daar maar aan vast te houden. Heb ook verder geen roze/rood meer verloren met afvegen. Verder nog steeds vroeg wakker en soms ook 's-nachts veel wakker. Mn borsten laten ook nog steeds weten dat ze er zijn en sinds een paar dagen ook meer last van vet haar. Leuk hoor die hormonen :wink:
Donderdag komt er een mevrouw langs van Moeders voor Moeders en dan als het goed is een week later starten met opvangen.
Vanmiddag weer werken met weer een personeelstekort dus wordt weer een drukke week en dat terwijl ik probeer om niet teveel stress door me werk te krijgen. Komt ook wel weer goed

Fijne dag allemaal
noa11

Posting Freak

19-01-2011 08:09
sorry dames voor mijn weinige reactie... Ons lieve konijntje laten inslapen en was/ben daar behoorlijk verdrietig over.. daarnaast een ventje die volle 2 dagen ziek was tot 39,5 graden koorts... Zo weinig last hij van de eerste 2 prikken had zo ziek was hij nu zo zielig... helemaal warm en veel slapen, maar gelukkig wel goed drinken dus dat sterkt me wel weer! 's nachts op een paracetamol deed hij het goed en koorts is nu weg pfffff...

Ons mannetje "vreet" trouwens nu fruithapjes... peer en banaan geprobeerd en gaat er echt in als koek.. begint zelfs te jammeren als het te lang duurt hahahaha groente hapje vind hij niks trekt een vies gezicht en spuwt het dan weer uit hihihi...

Goosje ik ken het gevoel. truc is aflgeven en snel weggaan anders wordt het moeilijker.. bel zodra je op kantoor bent en dan hoor je dat alles goed is en kan ik het in ieder geval uit zetten overdag... maar altijd heel blij als ik het ventje weer kan ophalen!

Marioni kan me goed voorstellen dat je dan schrikt.. ik heb dat ook gehad en kan nog wat bloed zijn van de innesteling.. ik heb het de eerste 12 weken af ent oe gehad... elke keer weer schrikken maar je ziet een kerngezonde zoon nu... Ga je trouwens weten wat het wordt?

Muisje dat schier lekker op! Hoe voel je je? en weet jij al wat het wordt?
noa11

Posting Freak

19-01-2011 08:10
Theetje en dianneke ik blijf duimen hoor moeten dit forum afsluiten en lekker verder kletsen in een ander forum hahaha
theetje hoe staat het bij jou?

en dianneke wanneer is de scopie... ik duim voro een goede uitslag!
Marioni76

Posting Freak

19-01-2011 10:44
@Meike, wat zielig dat je je konijn hebt moeten laten inslapen. Was ie ziek of ouderdom? en een ziek mannetje is ook niks. Lijkt me zo zielig om ze dan zo ziek te zien. Wel fijn dat de koorts weer weg is.
We zijn er nog niet helemaal over uit of we willen weten wat het wordt, maar als we het wel willen weten houden we het wel voor onszelf en laten het voor de andere een verrassing zijn. heb nog ff de tijd om die beslissing te nemen.

@hier, ook gistermiddag weer wat bloed bij het afvegen en ook vanochtend weer wat, tis een combinatie van helderrood en bruinrood en wat roze. Probeer niet al te veel te doemdenken maar dat is best nog wel lastig:oops:. Gisteravond nog een test gedaan en die was gelijk weer positief en donkerder dan vorige week. Weet dat het ondanks een positieve test nog fout kan gaan omdat je hcg dan nog hoog blijft. Mn schoonzusje vertelde ook al dat zij dit ook heeft gehad en dat ik moet proberen om er vertrouwen in te houden. Gister ook wat lichte krampjes gehad, maar vannacht werd ik juist weer wakker van gemene en pijnlijke steken in mn onderkantje. Ook vanochtend weer van die steken. Gekke is dat op de dag dat mn ongi had moeten komen dat bloedverlies is begonnen, maar ik totaal geen ongikrampen tot nu toe heb gehad. Tis meer bij vlagen een zeurderig gevoel of die steken. En heb ook af en toe het idee dat er wat uitloopt, maar als ik dan naar de wc ga is er helemaal niks:confused:
Heb me vanochtend wel ziek gemeld, want heb erg slecht geslapen en heb een lichte hoofdpijn, daarbij is het weer een stressboel op mn werk door personeelstekort en dat trek ik nu echt ff niet. Dus onder het mom van een migraine-aanval vandaag thuisgebleven. Gelukkig is de woensdag een rustige dag en ben ik ook eigenlijk extra, dus is het niet zo'n probleem.
Goosje

Posting Freak

19-01-2011 14:17
Marioni wat vervelend zeg.....Het komt inderdaad heel veel voor, maar kan me voorstellen dat je je er niet zo prettig door voelt....Zolang je geen erge krampen hebt en stolsels verliest is het gewoon wat bloed van de innesteling of een adertje geknapt! En zeurderige buikpijn is ook heel normaal, er groeit en rekt van alles daarbinnen!!!
Ik heb zelf nooit bloedverlies gehad maar wel heel veel last van mn buik, dacht altijd dat ik wat voelde lopen, maar dan bleek het niks te zijn. Maar ik weet nog goed hoe gespannen ik was, die eerste weken zijn zo zenuwslopend...(bij mij vooral omdat ik de eerste keer een mk heb gehad)
Gelukkig krijg je al gauw je echo, als je dan dat kleine boontje hebt gezien met een knipperend hartje ben je echt enorm gerustgesteld dat weet ik zeker!!!

Meike wat zielig van je konijntje.....Slaapt de kleine alweer een beetje beter 's nachts en de koorts gezakt? Stom ik ben ineens vergeten hoe hij heet:oops::oops:
Dianneke

Posting Freak

20-01-2011 09:24
Meike, wat sneu van je konijntje, was hij al oud? En je ventje weer helemaal beter hoop ik? Hoe gaat het inmiddels met je cyclus, lijkt het deze keer alweer wat normaler te worden?

Goosje, lijkt me echt heel moeilijk om je kleine op het kdv achter te laten, mijn schoonzusje heeft mijn neefje nu ook sinds een paar weken 1x per week daar, omdat haar schoonmoeder niet meer kon oppassen op die dag. Eerste keer had hij 2 uur gehuild, 2e keer een uur en 3e keer een half uur, leidster had gezegd dat hij nog wel een paar keer wat zou huilen, maar dat je al kon zien dat hij z'n draai ging vinden. Mijn neefje is ook al 15 maanden, dus die weet al heel goed wat het is als mama weggaat. Hoop voor je dat Sil het ook snel naar z'n zin zal hebben, fijn dat die wendagen er zijn.

Marioni, je hebt er zo lang op gewacht, lijkt me dan idd echt heel stressvol als er steeds beetje bloedverlies is, ook al weet je dat dat heel normaal kan zijn. 4 februari de 1e echo dus, dat duurt nog 2 weken dus? Best snel eigenlijk al, maar kan me voorstellen dat het voor jou nog een eeuwigheid is.

Hier gisteren de scopie gehad. Eerst ging de dokter voelen of er voldoende ruimte was (had mijn eigen dokter ook al gedaan, maar die deed dit onderzoek niet), toen ging hij met eendebek kijken en op een paar plekken verdoven, zouden vervelende prikjes zijn, maar heb maar eentje van de 3 gevoeld en dat was echt maar een klein prikje. Toen ging hij een buisje met een ballon eraan in de baarmoeder stoppen en vervolgens de ballon opblazen, dat laatste was wel beetje naar, echt gevoel alsof je baarmoeder vreselijk opgerekt wordt en daarna de tegenreactie van je lijf: een soort hevige menstruatiekramp. Toen ging hij met een speciaal apparaatje een gaatje in de achterwand van mijn vagina maken om de camera door te stoppen, dat voelde gek maar deed geen pijn. Toen ging de camera erin en werd er zoutoplossing in mijn buik gedaan, daar voelde ik niets van. En toen kwam het spannende moment, we gingen kijken, de eierstokken zagen er mooi uit, die zijn een beetje wittig/grijzig, je kon zelfs nog het littekentje van de eisprong van vorige maand zien! De eileiders zagen er ook mooi uit, je kon echt die voelsprietjes zien waarmee ze dan naar de eierstok gaan om het eitje te pakken. Hij ging zelfs nog even tussen die sprietjes door de eileider in kijken, echt heel bijzonder. Verder keek hij overal rond of er geen rare plekjes (endometriose enzo) zaten. De eileiders zagen er mooi uit, alleen aan eentje een kleine cyste, maar dat schijnt een soort overblijfsel van de ontwikkeling te zijn en kan geen kwaad. En toen gingen ze de eileiders doorspuiten. Door het buisje in de baarmoeder spoten ze blauwe kleurstof en dan gingen ze met de camera kijken of dat uit het uiteinde van de eileiders kwam. Dat deed wel even best zeer, soort menstruatiekramp keer 3 ofzo (vast veel minder erg dan weeën, maar dat weet ik dan weer niet). Ik kon dus ook even niet goed kijken of het blauwe er weer uit kwam, mijn man gelukkig wel en de gynaecoloog zei het ook meteen: het ziet er helemaal goed uit!!!!! Superblij dus en helemaal toen hij na het onderzoek zei dat ze denken dat dit onderzoek net als een HSG een paar maanden meer kans op zwangerschap geeft omdat de eileiders als het ware worden doorgespoeld. We hebben nu over een paar weken nog een evaluatiegesprek met onze dokter, maar mijn dag kon even niet meer stuk, er is gewoon niets mis!!!! Waarschijnlijk moeten we gewoon nog wat geduld hebben, het is ook nog maar 8,5 maand geleden sinds mijn schildklier goed is, en eigenlijk moesten we vanaf dat punt opnieuw gaan tellen, dus dan zijn we nog niet eens een jaar bezig. Geduld is alleen niet mijn sterkste kant, ik duim dat mijn eileiders het inderdaad nu even beter doen en ik over een paar weken gewoon ook een positieve test heb! We zijn gisteravond alweer druk aan de slag geweest, wel een beetje eng, aangezien ze het sneetje bij mij van binnen niet hadden gehecht, maar het samenzijn deed gelukkig helemaal geen pijn, het was gewoon fijn! Oei, heb wel beetje lang verhaal geschreven, sorry!
Goosje

Posting Freak

20-01-2011 10:18
Dianneke wat geweldig zeg!! Wat heb je het duidelijk beschreven, interessant om te lezen! En heel goed nieuws gelukkig! Jammer dat jullie veel geduld nodig hebben, dat is lastig....Ik hoop dat jullie geduld nu gauw beloond wordt en je gauw een positieve test hebt!

De kleine is nu aan het wennen, ga hem straks weer ophalen, ben benieuwd....
noa11

Posting Freak

21-01-2011 08:28
dianneke fijn zeg!!!!!!!!!!!!!!!! ga er lekekr van genieten dan staat niks jullie in de weg.... Kortom die postieve test is steeds dichterbij..

Goosjes spannend!!!! gaat vast goed, zul je zien dat die kleine iedereen gecharmeerd heeft hahahah finn keek mij de eerste 5 keer gewoon niet aan toen ik hem ophaalde... zodra ik thuis was gelukkig over... maar hij vind het er gelukkig erg gezellig... lacht daar ook de hele dag door..

wel beneiuwd of ik vandaag gebeld wordt, want echt lekker wa shij nog niet maar geen koorts...

Ja onze leiver was al oud en behoorlijk ziek dus hield gewoon op... maar pfff mis dat bolletje wel in de tuin...
Dianneke

Posting Freak

22-01-2011 22:15
Goosje hoe is het gegaan? Heeft Sil veel gehuild? Of de leidsters gelijk helemaal ingepakt met een stralende lach? Enne bedankt voor het compliment dat ik het zo duidelijk omschreven heb, is ook een beetje mijn vak, medische toestanden vertalen in gewone mensen taal, en krijg niet echt vaak feedback of ik dat goed doe, dus dit is zeker fijn om te horen!

Meike, is de kleine nog ziek geworden of valt het gelukkig mee?

Ik twijfel of ik mijn eisprong vannacht gehad heb, voelde gisteravond iets linksonder en vannacht nog meer en toen vanochtend niets meer, vanochtend wel heerlijk de liefde bedreven, wij zijn toch echt van de ochtendseks, jammer dat je daar alleen in het weekend echt tijd voor hebt. Ik zit te denken om toch de thermometer weer uit de la te vissen, ff checken, zou zo jammer zijn als we te vroeg ophouden met vaak genoeg klussen. En vanavond voelde het toch weer vreemd linksonder + dat ik ineens 1,5kg zwaarder ben en oke gisteren wel wat chips gehad, maar zou je daar 1,5kg van bijkrijgen? Brrr zou niet best zijn, toch maar niet meer doen misschien. We gaan deze ronde en de volgende zeker nog bewust klussen rond de eisprong vanwege mogelijk meer kans door doorspoelen eileiders, daarna willen we eens een paar maanden doen waar we zin in hebben zonder te denken aan eitjes en zaadjes en baby's enz. Wilden dat eigenlijk al volgende maand, maar ik vind het jammer om de extra kans die er mogelijk is te verprutsen. Dus nog maar even een maandje langer op de klok.
zon

Unregistered

23-01-2011 11:16
He meiden, ik zag opeens een neiuw topic.....
En de meeste zijn nu zwanger....ik vind t voor theetje en dianneke wel erg verdrietig nog niet zwanger te zijn mar dianneke, het klinkt wl positief....je hoort het idd wel meer dat vrouwen hierna sneller zwanger zijn...ik duim giga voor je

Marioni: ik had je ergens anders al gefeliciteerd maar hier nog een keer! Wel moeilijk dat bloed bij t afvegen, maar het is zo ver ik begrijp alleen bij het afvegen he? dat komt idd vrij vaak voor...ik duim erg voor je dat je straks een giga mooie echo hebt!!!!

Hier alles wel ok, mijn mannetje vraagt veel aandacht momenteel vandaar dat ik weinig schrijf, ik spiek af en toe wel om te kijken hoe t met iedereen hier is.
Wij zijn net met zijn eerste hapje begonnen...wortel omdat dat misschien beter was ivm zijn gevoeligheid maar dat was geen succes. Ik twijfel of we niet toch met fruit gaan beginnen eerst. Is toch om te wennen he....
Thijne is nu wel echt ouder en heeft langzaam aan minder last van zijn darmen enzo. We bliijven wel doorgaan met koemelk vrij alleen net nu ik met dietiste heb afgesproken om borstvoeding met flesvoeding te gaan combineren weigert de fles weer!!
eigenwijsje
zon

Unregistered

23-01-2011 11:20
haha ik dacht al wie is sping? Maar dat is lin? Mooie buik meis!Gaat hard nu voor jou zeg...
Spring

Posting Freak

23-01-2011 15:59
Marioni: kan me alleen maar aansluiten bij de rest: hoop dat het onschuldig is en dat de tijd snel gaat tot een goede echo.. Sterkte!

Dianneke: woow, dat heb je mooi beschreven, echt heel interessant. Je klinkt heel positief en jullie zijn inderdaad korter bezig als je alleen de rondes met goede schildklier telt. Hopelijk brengt het onderzoek extra vruchtbaarheid en is die positieve test nu eindelijk binnen handbereik. Ik duim heel hard mee!

Theetje: ook voor jou hoop ik dat het binnenkort eindelijk raak mag zijn. Succes.

Zon: leuk iets van je te horen. Wel lastig zo met die flesvoeding, hopelijk heeft hij er snel weer zin in ;-)

Hier alles goed, maar druk sinds ik weer aan het werk ben na de griep. Vandaag alweer 30 weken!! :-D Nog 5,5 week werken en in die periode waarschijnlijk niet heel veel tijd om mee te schrijven. Ik lees wel regelmatig even bij en probeer tijd te maken, maar denk in elk geval aan jullie en zal er over een paar weken wel weer meer zijn. Tot schrijfs.
Marioni76

Posting Freak

23-01-2011 22:30
Lieve meiden,

hier na een paar dagen afwezigheid weer een berichtje van mij.
Helaas heb ik geen goed nieuws.
Vanaf vrijdagmiddag tot vanochtend heb ik in het ziekenhuis gelegen.
Afgelopen vrijdagochtend kreeg ik opeens hele erge buikpijn en dacht ik dat de miskraam op gang kwam. Alleen werd de buikpijn vanaf een uur of 10 steeds heftiger en ben ik ook bijna 2 keer flauwgevallen. Mn vriend was al heel snel weer thuis en aan het einde van de ochtend is ook mn moeder gekomen.
Rond een uur of 9 had ik het ziekenhuis al gesproken wat ik voor pijnstilling mocht omdat de pijn nog niet zo heftig was en om een uur of 11 ook de huisarts (ivm recept) en de huisarts kreeg een sterk vermoeden naar aanleiding van mijn verhaal dat het om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ging omdat de helse pijnen die ik had niet klopte met een miskraam bij nog geen 5 weken zwangerschap. Toen mijn moeder er was heeft zij weer met het ziekenhuis gebeld en mocht ik gelijk komen. Er is toen gelijk een echo gemaakt en op de echo bleek het idd om een BBZ te gaan en zat er al bloed in mijn buik. Binnen 2 uur na de diagnose lag ik op de OK en helaas hebben ze mn rechtereileider moeten verwijderen omdat die teveel beschadigd was om nog te redden. Ook zat er erg veel bloed in mn buik, dit hebben ze voor een groot deel kunnen verwijderen.
Gisterochtend ging het nog steeds niet echt lekker met me, gelukkig ging dat overdag beter alleen bleek mn Hb te zakken en heb ik 's-middags om 4 uur weer een echo gehad. Er moest toen om 6 uur weer Hb geprikt worden en als die dan weer was gezakt moest ik weer onder het mes. Gelukkig was dit niet het geval en is me een 2e operatie bespaard gebleven.
Vanmorgen mocht ik ondanks een laag Hb (die nu wel stabiel is) gelukkig wel naar huis en kan ik thuis verder bijkomen van wat er allemaal is gebeurd.
Sinds gister begin ik nu echt te beseffen wat er allemaal is gebeurd en dat het vrijdag heel kritisch is geweest. Gelukkig is mn linkereileider helemaal super in orde en kan ik ook nog zwanger worden. Mag de komende 2 maanden niet zwanger worden, dus verplichte rust en daarna gaan we er weer voor. Voor nu gaan we eerst dit een plekje geven en verwerken.

liefs Marioni
noa11

Posting Freak

24-01-2011 08:26
marioni heb er geen woorden voor.... meid ontzettend veel sterkte!!! wen je alle liefde toe en neem vooralje rust... ik denk aan je!
Goosje

Posting Freak

24-01-2011 10:56
Lieve Marioni, wat verschikkelijk....ik wens je heel veel sterkte met je herstel en de verwerking van alles wat er gebeurt is. Neem de tijd meid....Dikke knuffel
Marioni76

Posting Freak

24-01-2011 14:03
lieve meiden,

dank jullie wel voor de lieve reacties. Hier begint langzaamaan steeds meer het besef te komen wat er allemaal is gebeurd sinds vrijdag en hoe kritisch het eigenlijk allemaal is geweest.
Ga zeker de rust en tijd nemen om te herstellen en het allemaal te verwerken. Mn vriend blijft deze week ook thuis en moet zeggen dat ik dat heerlijk vindt. Op die manier kunnen we het ook echt samen verwerken.

Ga van de week weer op jullie verhalen reageren.

veel liefs van mij
noa11

Posting Freak

24-01-2011 14:09
marioni heel fijn dat jullie met zijn tweeen zijn! ga dit goed verwerken en we zien je vanzelf weer verschijnen... ben er best van van slag... kletsen toch al meer dan een jaar en gunde het je zo!!! meid ik denk aan je!
Marioni76

Posting Freak

24-01-2011 14:18
@Meike, dank je wel en denk dat ik hier toch wel elke dag zal zijn. Omdat dit gek genoeg ook helpt in de verwerking.
Jullie reacties geven me de moed en de energie om vol te houden maar ook om dit te verwerken.

Ik weet dat ik op het moment heel nuchter overkom,maar deels is dat hoe ik ben en deels is het ook een stukje zelfbescherming. Ik weet dat de tranen toch wel komen. Heb zaterdagavond al een heleboel tranen gehuild en dat zal in de komende weken ook zeker gaan gebeuren. Daarbij besef ik nog meer wat een wonder het hele zwanger worden is. Het is iets wat wij allemaal al heel goed beseffen en dat deed ik ook, maar dit gebeuren brengt dat weer heel duidelijk naar boven.

dikke kus
Goosje

Posting Freak

24-01-2011 16:30
Ook bij mij rollen de tranen over mn wangen als ik je verhaal lees...we kletsen nu al zo lang samen....
Jouw tranen zullen vast nog meer komen, en het heeft tijd nodig...Heel fijn dat jullie deze week samen zijn! Ik weet zeker dat dit jullie nog dichter bij elkaar zal brengen en jullie zullen er samen nog sterker door worden, dat heb ik in ieder geval wel zo ervaren. (Ik weet dat dat jullie nu niet helpt, sorry....) Je verhaal vertellen helpt denk ik inderdaad goed bij de verwerking, dus komt hier zo vaak als je wilt en vertel wat je kwijt wilt!!!! xx
Theetje

Member

Topics: 0
24-01-2011 18:07
Marioni....wat een ontzettend naar bericht. Ik leef erg met je mee en wens jullie heel veel sterkte. Zo blij dat jullie waren met het wonder en zo verdrietig door wat jullie nu hebben moeten meemaken. Ik heb er geen woorden voor. Ik hoop dat jullie het samen een plekje kunnen geven en de moed vinden om door te gaan met die grote wens te vervullen. Sterkte.....dikke knuffel Theetje
noa11

Posting Freak

25-01-2011 06:33
marioni je bent sterk meid!!!! als wij iets kunnen doen horen we het wel... je mag hier natuurlijk alles kwijt!

theetje hoe is het met jou?
noa11

Posting Freak

25-01-2011 06:34
ff berichtje apart vond het niet bij elkaar passen... Ik ga lekker werken! verlang toch af en toe terug naar mijn verlof... en af en toe een baby nog zo klein hahaha hij heeft nu echt al een karakter... alles grijpen, liefst staan en zitten... alleen liggen in de box is toch maar voor kleintjes vind die zelf... vind zichzelf ook echt al een vent... staat die daar (met hulp van mama) in zijn zwembroek buik over zijn luier heen en maar te lachen en flirten met iedereen en zijn armen te zwaaien en te stampvoeten hahahaha niks geen rustig lieve kleine baby... en hij schatterlacht nu echt als ik op zijn buik blaas zo schattig......
noa11

Posting Freak

27-01-2011 07:26
marioni hoe voel je je nu?
zon

Unregistered

27-01-2011 10:16
Marioni, wat schrik ik van je bericht! wat ontzettend verdrietig en schrikken....weet niet goed wat ik moet zeggen, een hele dikke knuffel van mij iig
Dianneke

Posting Freak

27-01-2011 11:38
Marioni, ongelooflijk verdrietig zeg. Kan het gewoon bijna niet geloven dat dit jullie ook nog moet overkomen. Heel veel sterkte in het verwerken van dit verlies. Neem de tijd voor jezelf en elkaar om dit een plekje te kunnen geven.
Dianneke

Posting Freak

27-01-2011 11:42
Ook ik maar even de rest in een ander berichtje.

Zon, wat leuk om weer wat van je te horen en wat is Thijne al een hele kerel zeg, wat vervelend dat hij de fles weigert, hoop dat hij de hapjes wel gaat lusten.

Meike, Finn wordt ook al groot als ik dat zo lees, heeft ook wel weer z'n charmes toch?

Mijn eisprong is waarschijnlijk toch zaterdagochtend vroeg geweest, nog een paar dagen op nieuwe typische buikpijn gewacht, maar die kwam niet. Kon de verleiding niet weerstaan en dus de thermometer weer opgevist, 2 dagen achter elkaar 37,0 en voor mij is normaal 36,5 voor de eisprong en 36,8 erna, dus dit moet wel erna zijn. Dus NOD zaterdag 5 februari. Die dag moet ik werken, dus bij geen bloed 6 februari testen, zover is het alleen nog lang niet. We zullen wel weer zien. Aan de ene kant spannend deze maand ivm misschien meer kans, aan de andere kant ook niet zo erg als het niet gelukt is, want dan kan ik tenminste in september en begin oktober nog werken en dat is nu onzeker dus lastig plannen.
Marioni76

Posting Freak

27-01-2011 14:26
@Theetje, het allemaal een plekje geven zal in de komende tijd wel gebeuren. Gelukkig hebben we heel veel steun aan elkaar. Moet zeggen dat we zeker willen doorgaan om opnieuw te proberen om onze grote wens te vervullen.

@Dianneke, hopelijk heeft de scopie het gewenste effect en is het gewoon raak deze ronde.

@Zon, dank je wel en wat wordt jouw mannetje groot.

@Meike, hier gaat het naar omstandigheden redelijk. Dinsdag echt een dag gehad dat het lichamelijk allemaal niet wou. Gister op zich weer een goede dag, maar na het bezoek van een collegaatje toch helemaal afgepeigerd. Vanmiddag ff samen met mn vriend naar buiten geweest. Zijn samen naar de markt gelopen maar nadat ik weer thuis was, helemaal kapot. Maar t was wel ff lekker om buiten te zijn. Heb nog steeds wel wat last van mn buik maar dat is niet zo vreemd.
Sinds gister is wel het vloeien gestopt, dus ben benieuwd of dat zo blijft of dat het dalijk toch weer begint. Morgen bloed prikken (hcg) en verder rustig aan.
Emotioneel merk ik dat het heel wisselend is. Merk ook wel dat ik me bij tijd en wijle stoerder voordoe dan ik me werkelijk voel. Huilbuien Cry zijn er wel vanuit het niets dus die laat ik ook lekker komen. Lucht ook gewoon op om ff te huilen. Denk dat de grootste klap nog wel zal komen maar dat merk ik dan wel weer.
Ben wel super blij dat mn vriend thuis is en ik niet alleen ben want dat had ik geloof ik niet getrokken.
Spring

Posting Freak

27-01-2011 18:01
O Marioni, wat een naar bericht :-( ;'-( Ik wilde even snel kijken hoe het met jou en de rest ging, maar nu ik dit lees toch ook een reactie. Ik vind het echt heel erg voor jullie, het was jullie zo gegund en dan ook nog al die ellende van de buitenbaarmoederlijke zwangerschap en de pijn en het verdriet die daar ook bij komen... Uithuilen is alleen maar goed. Heel veel sterkte voor jullie samen... Dikke knuffel.
Spring

Posting Freak

27-01-2011 18:05
Dianneke: woow, 37 is wel hoog dus voor je? Ga je je temp nu ook in de gaten houden of maar 'rustig' afwachten? Ik duim weer volop mee. Hoop zo dat die scopie extra kans en geluk brengt of heeft gebracht.

Meike: klinkt heerlijk, al een echt mannetje zo! Al kan ik me ook goed voorstellen dat het misschien allemaal wel erg snel gaat en dat een klein babytje ook zijn charme heeft :-D Wel heerlijk dat het karaktertje steeds duidelijker wordt. Lekker van genieten!

Goosje: Fin wordt ook al groot, echt leuk :-D Kun je er goed van genieten?

Theetje: hoe is het met jou?

Hier alles goed, maar nog steeds behoorlijk druk. Het fulltime werken, sociaal leven en daarnaast alles in huis bijhouden, boodschappen doen en alles voor de baby regelen en naar de vk, zwangerschapsgym etc maakt dat ik weinig tijd heb om op mijn gemakje op het forum rond te neuzen. Lekker thuis betekent nu vaak ook echt relaxen en bv tv/film kijken of bank hangen om te ontspannen. Voel me helemaal prima, maar heb door de drukte dus helaas wel weinig tijd over voor het forum. Wordt over een paar weken als ik met verlof ga vast weer beter en tot die tijd dus maar af en toe een berichtje van mij ;-)
noa11

Posting Freak

28-01-2011 09:40
marioni fijn dat je niet alleen bent... denk dat dat inderdaad veel helpt... leun ook goed op hem want d eklap zal nog wel komen, maar lekker huilen wanneer het komt is helemaal goed!!!!

Onze mooie vent moet volgende week voor een rontgenfoto... zijn borstbeen heeft een bottrauma overgehouden aan de bevalling... het borstbeen is zo samengevouwen geweest dat het kraakbeen aan het bot naar alle waarschijnlijkheid naar buiten is komen te staan... is een soort knobbeltje op zijn borst zeg maar, maar hij heeft er geen last van ofzo.. hij heeft dit al sinds de geboorte maar wordt steeds zichtbaarder (hij heeft weinig vetjes zeg maar) dus nu wordt er een foto genomen of het kwaad kan.. mijn arme kereltje straks op zo'n plaat voor een foto vind het zo zielig... maar hij gelukkig niet zolang hij maar aandacht krijgt lacht hij naar iedereen....
noa11

Posting Freak

01-02-2011 09:44
rustig hier... marioni hoe is het nu met je?

en lin succes he...de laatste loodjes....
Dianneke

Posting Freak

01-02-2011 15:52
spring, wow jij nog maar 2 maanden zie ik, wat gaat dat ontzettend snel.

Marioni, hoop dat je langzaam maar zeker in elk geval lichamelijk weer wat opknapt, geestelijk lijkt me nog veel zwaarder, dat zal wel meer tijd kosten.

Hier vandaag blij nieuws: heb een nichtje gekregen. Ben egoistisch genoeg daardoor ook verdrietig, wij waren al meer dan een jaar bezig toen mijn schoonzusje kwam vertellen dat ze weer zwanger was. Steeds hadden we het erover dat we nog wel samen zwanger zouden zijn, ook al tijdens haar eerste zwangerschap, en nu bij deze tweede weer en nu zijn we weer 9 maanden verder, zij een baby en ik nog steeds niet eens een paar cellen in mijn buik. Daarnaast gisteren weer naar het ziekenhuis geweest. Dit najaar gaan wij waarschijnlijk voor IUI. Tot die tijd hebben we nog een "redelijke" kans om spontaan zwanger te worden. Niet superpositief dus, maar ook niet echt negatief en voorlopig dus gewoon maar doorgaan en hopen.
Goosje

Posting Freak

01-02-2011 19:00
Dianneke moeilijk....heel dubbel kan ik me voorstellen! Aan de ene kant geweldig dat je een nichtje hebt, maar wel confronterend omdat jullie nog geen kleintje of zwangerschap hebben....Wanneer is je nod deze ronde??

Spring de laatste loodjes....nog even en dan lekker genieten van je verlof!! Begint je buik al in de weg te zitten?

Marioni hoe is het met je?

Meike succes met de röntgenfoto, zielig voor je kleine ventje zeg...

Ik ben sinds vorige week weer aan het werk...Wel wennen hoor, vooral 's morgens!! Nu heb ik niet meer alleen mezelf om aan te denken maar alles voor de kleine moet ook geregeld worden...Dat is wel ff wennen! Gelukkig gaat het supergoed op de opvang en bij mn schoonouders, dat is weer een hele geruststelling! Het werken op zich is ook wel weer lekker, beetje bezig zijn met andere dingen! Sil heeft vandaag weer prikjes gehad en zich als een stoere vent gedragen! Hij is weer gewogen en gemeten, 6150gr en 62 cm, het wordt al zo'n grote vent....
Dianneke

Posting Freak

01-02-2011 23:00
Meike, lees nu eigenlijk pas het verhaal over Finn, wat sneu dat hij een foto moet, hoop dat het niet ernstig is, klinkt in elk geval onschuldig wat je schrijft.

Goosje, gelukkig dat je werk wel weer bevalt, denk dat dat ook lukt omdat het met Sil goed gaat. Lijkt me idd best lastig om 's ochtends en jezelf helemaal te verzorgen, dan nog een kleine vertrekklaar te maken + te bedenken en in te pakken wat die kleine de rest van de dag nodig heeft!

Ik zit hier inmiddels heerlijk op de bank met de hond van mijn schoonzusje, die is sinds gisteren al bij ons, echt een lief beestje, wel een couch potato, maar dat vind ik nu wel fijn, heeft zo straks al m;n tranen opgelikt, best lief (vind het alleen een beetje vies). Hoop dat ze morgen ook nog even bij ons mag blijven. Morgen nichtje kijken, zie er wel tegenop, ben bang dat ik in tranen uitbarst en dat wil ik niet, want ik gun het ze zo.
noa11

Posting Freak

02-02-2011 08:00
Dianneke bah ik kan het me heel goed voorstellen! het is echt zo beeld die je in je hoofd hebt en is zo confronterend dat dat beeld dan niet uitkomt... dan bedenk je weer hoe lang je al bezig bent.... weet je schoonzusje het? dan is het echt niet erg om aan te geven hoe blij en verdrietig je tegelijk bent... dat uitspreken brengt je alleen maar dichterbij elkaar en je familie weet dan ook waarom je verdrietig misschien kijkt... dat weten vind niemand erg, maar als ze het niet weten kunnen ze het verkeerd koppelen...
In het najaar iui ik hoop dat het niet nodig is...

Goosjes pittig he dat werken en alles regelen ik heb er ook last van... groeit jou ventje lekker zeg.. die van ons is nu 6400 gram ;-) maar hij is vrij ligt, maar wel lang 66 cm....
noa11

Posting Freak

02-02-2011 09:18
gisteren trouwens zo schattig meneer lag in de wipstoel 2 meisje die telkens kusjes gaven... een jongetje aaide steeds over zijn hoofdje... en een ander meisje zorgde dat al het speelgoed uit de kast om het wippertje kwam te staan voor als hij met iets wilde spelen... kortom hij heeft ze allemaal in zijn zak op het kdv... leidster zei dat het kwam omdat hij telkens naar iedereen lacht hahahahah zijn rammelaar gaan nu trouwens ook echt op en neer... dat geluidje vind hij prachtig... poeh wat gaat het snel ineens....
Marioni76

Posting Freak

02-02-2011 10:37
Hallo allemaal,

@Dianneke, begrijp heel goed hoe je je nu voelt. Idd blij voor je schoonzus maar ook zo verdrietig. Succes vandaag als je naar haar toegaat en ben het met Meike eens, gewoon vertellen dat je blij maar ook een beetje verdrietig bent. Heb het zelf ook gehad bij de zwangerschap van mn schoonzusje en broer. Daar werd met heel veel begrip op gereageerd.

@Meike, wat balen dat Finn op de foto moet, mocht het toch een probleem zijn weet je dan wat de ze gaan doen als behandeling? Die kleine vent van jou is idd een charmeurtje als ik het zo lees. T gaat soms veels te snel denk ik.

@Goosje, alweer aan het werk...pfff. Misschien helpt het om de avond ervoor al diverse spullen klaar te leggen en in te pakken scheelt weer 's-ochtends. Wel fijn dat het goed gaat op de opvang.

Hier gaat het redelijk, afgelopen weekend teveel gedaan en dat heb ik geweten ook. Verder is het emotioneel idd een stuk lastiger. Mn vriend is sinds maandag weer aan het werk, maar kom de dag wel door. Ben begonnen aan een puzzel van 1000 stukjes en een vriendin komt ook af en toe langs en neemt me dan mee voor een ommetje. Tranen komen soms gewoon vanuit het niets en soms hoeft er maar iets mis te gaan en dan zit ik al te huilen. Dus emotioneel is het echt nog een potje (maar dat is ook niet zo gek)
Ben vrijdag bloed wezen prikken voor mn hcg en die was 125, moet nu as vrijdag weer prikken want de hcg moet kleiner dan 5 zijn en dan krijg ik volgende week dinsdag de uitslag tezamen met de uitslag van het weefselonderzoek.
Verder totaal niet blij met mn leidinggevende, zegt ze vorige week dat ik rustig aan moet doen, kreeg ik gister te horen dat ik vanmiddag:-o al naar de bedrijfsarts moet. Heb gezegd dat ik daar nog niet toe in staat ben. Ben na 15 min buiten lopen al kapot. Heb de afspraak nu mogen verzetten naar volgende week. Maar vindt het zo krom, bij andere zieke collega's wordt er pas na een week of 3 a 4 een afspraak bij de bedrijfsarts geregeld en bij mij al binnen 1,5 week na mn operatie en dat terwijl ik nooit ziek ben. Ben zo klaar met dat mens:twisted: Ja,ja met neem je rust, dus niet.
Ze zit nl met het probleem van nu 4 zieken en probeert volgens mn moeder op mn gemoed te spelen in de hoop dat ik eerder kom werken, nou helaas dus niet. Gaat me echt niet lukken. Zat er gister behoorlijk doorheen en ben de rest van de dag ook behoorlijk down geweest.

Wel gisteravond gekeken voor de zomervakantie en vanmiddag gaat mn vriend als het goed is boeken. Hebben we weer iets om naar uit te kijken Smile.

Tot gauw weer

liefs Marion
Dianneke

Posting Freak

02-02-2011 21:52
Marioni, dat is wel erg onaardig zeg, je nu al naar een bedrijfsarts sturen na wat er allemaal is gebeurd, ze heeft vast geen idee hoe levensgevaarlijk een bbz kan zijn! Mag hopen dat de bedrijfsarts dat wel weet. Denk er maar niet teveel over na, probeer maar te dromen van een mooi zonnig oord voor de zomervakantie, of gaan jullie niet naar iets zonnigs?

Meike, wow, dat kereltje van jou is er wel vroeg bij met versieren zeg!

Mijn schoonzusje weet gelukkig heel goed wat er bij ons speelt, ze hebben zelf ook 4 jaar in de molen gezeten voor de eerste (uiteindelijk 3e IUI raak), dus weet ook nog hoe het is. Vandaag viel het baby kijken dus ook heel erg mee, ze had heel veel bloed verloren, maar na een gesprekje over de bevalling begon ze spontaan over hoe ons gesprek maandag was geweest, en hoefde gelukkig niet te huilen. Overigens waarschijnlijk ook zo emotioneel geweest omdat ik weer ongi moest worden, gisteravond alweer 1e bruine slijm, vandaag ook weer en gevoel dat het morgen gaat gebeuren, 2 dagen te vroeg, maar dat heb ik bij de linker eierstok vaker, die is volgens mij niet zo goed als de rechter.
Marioni76

Posting Freak

03-02-2011 10:30
@Dianneke, grrr wat balen dat die ongi toch weer doorkomt. Wel fijn dat je schoonzus weet wat er bij jullie speelt scheelt toch een hele hoop.
Ga over een tijdje ook nog wel het gesprek aan met mn leidinggevende met wat ze me nu flikt, want vindt dit gewoon geen stijl. Probeer niet teveel na te denken over dat bezoek aan de bedrijfsarts en ben er inmiddels ook wel wat rustiger onder. Maar moet het gewoon afwachten tot volgende week.
Gister wel de vakantie geboekt en het wordt een zonnige vakantie. We gaan naar Madeira.
Ben er nog nooit geweest want ben tot nu toe altijd naar Griekenland geweest en 1x naar Sardinie (toen ik nog single was).
Wou dat het al zomervakantie was :wink:
noa11

Posting Freak

04-02-2011 10:42
dianneke fijn dat je schoonzus en broer zo meegaand zijn! en nog gefeliciteerd met je nichtje!!! hoe is het nu met je? kan me ook voorstellen dat jou emoties soms ook met je aan de loop gaan...

marioni goed zo lekker op je strepen staan!!! nu even aan jezelf denken en je niet laten dwingen tot iets anders...

hier ook weer aan de klus hihihi....

Ons ventje heeft trouwens een goedaardig botgezwel... kan geen kwaad en zal altijd blijven (zijn herkenningspunt) zolang hij in verhouding blijft en niet groter groeit is er niks aan de hand... hij had een lol bij die arts.. constant draaien en happen in de stetoscoop, vingers grijpen en vooral het papier op de onderzoektafel was reuze interressant... kortom een echt kereltje waar ik nog heel wat mee te stellen krijg hahahahah
Dianneke

Posting Freak

06-02-2011 15:54
Meike, hihi dat onderzoeksbankpapier leuk speelgoed is voor baby's herken ik, zitten ze bij mij op het werk ook altijd aan te trekken. En stethoscopen zijn idd ook vaak favoriet. Gelukkig dat het allemaal goedaardig is dat bultje, ach en iedereen moet iets unieks hebben toch? Hoe gaat het trouwens inmiddels met je cyclus, moet je al snel weer ongi worden?

Marioni, zet m op bij de bedrijfsarts en laat je idd niet kisten. Madeira klinkt best goed als vakantieoord, wanneer gaan jullie?

Wij gaan dit jaar al in mei op vakantie, nog maar 3 maanden dan is het al zover, heb er ook nu al zin in. Even weg van alle ellende en alle vriendinnen die kinderen krijgen. De komende tijd zijn 2 van mijn beste vriendinnen en een directe collega uitgerekend... pff af en toe is dat me wel wat veel hoor, terwijl ik natuurlijk niemand onze problemen gun. Gelukkig ook nog vriendinnen die niet volop in de baby-gedachten zitten. Vrijdag weer ongesteld geworden, op naar de volgende kans dus. Ronde 20 alweer, nog 2 maanden en dan is het 2 jaar geleden dat ik stopte met de pil. Las laatst nog weer de statistieken, 90% na 2 jaar zwanger, nog 2 kansen om daarbij te horen...
Marioni76

Posting Freak

08-02-2011 12:57
@Dianneke, balen dat je toch weer ongi bent geworden en ik hoop dat jullie toch over 2 maanden bij die 90% gaan horen. Even op vakantie is dan idd over 3 maanden ook wel lekker om ff alles te vergeten. Wij gaan in juli op vakantie. Mn vriend zit aan de bouwvak vast. Dus helaas heeft hij niet zoveel vakantiedagen om vast in te plannen omdat het bedrijf met de zomer 3 weken dicht is en met kerst 2 weken.

@Meike, fijn dat dat bultje in iede rgeval goedaardig is en ja zo hebben we eigenlijk allemaal iets unieks toch aan ons lichaam.

@Theetje en Spring hoe gaat het met jullie?

@hier, blijft het een beetje hetzelfde. Merk nog niet echt veel vooruitgang. Ben nog steeds erg moe en energieloos. Al probeer ik het wel om wat meer te gaan doen. maar zodra het teveel is wordt ik vanzelf door mn lichaam teruggefloten. heb ook nog steeds elke dag last van een lichte hoofdpijn, maar dat is een symptoom van bloedarmoede, dus zal geduld moeten hebben:oops:.
Vanmorgen de poli gebeld voor de uitslagen. Weefselonderzoek paste bij een EUG (=bbz) en mn HCG was gezakt naar 15 maar de gyn wilde wel dat ik vrijdag nog een keer bloed laat prikken. Dus gaan we vrijdag weer en dan volgende week dinsdag weer bellen voor de uitslag. Ga er dan wel vanuit dat de waarde kleiner dan 3 zal zijn. Gaat hopelijk eindelijk weer mn nieuwe cyclus starten. Kan niet wachten tot ik weer normaal ongi wordt:oops:, want dan weet ik in ieder geval dat mn cyclus weer op orde is. Eigenlijk willen we er na die ongi ook wel weer voor proberen te gaan. Het zal nog wel niet allemaal dan helemaal verwerkt zijn, maar ondanks dat willen we het dan wel weer gaan proberen.
Mrgen naar de bedrijfsarts en dan zien we wel wat die zegt. heb voor mezelf wel wat dingen op papier gezet want anders vergeet ik door de zenuwen weer de helft. Ga ook gewoon aangeven dat ik merk dat ik het lichamelijk en geestelijk nog niet trek om te gaan werken. Mn lichaam is echt nog een soort van stuiterbal die nog niet op orde is en dan hebben we het nog niet eens over het geestelijke aspect want waar ik dat mee moet vergelijken een mega stuiterbal ofzo.
Laat morgen wel ff weten hoe het is gegaan.

Fijne dag
Dianneke

Posting Freak

08-02-2011 16:23
Marioni, lastig om aan de bouwvak vast te zitten, maar in elk geval weet je dan wel elk jaar waar je aan toe bent. Voor ons is het elk jaar spannend of we uberhaupt samen vakantie kunnen opnemen, dit jaar lukt dat bijna 2,5 week dat is al best bijzonder, afgelopen jaren was het vaak maximaal 2 weken. Ik zou wel eens 3 week ofzo op vakantie willen, maar dat kan gewoon nooit. Alvast heel veel succes bij de bedrijfsarts, die zou toch moeten begrijpen hoe heftig dit lichamelijk en geestelijk is!! Kan me ook voorstellen dat jullie er gelijk voor willen gaan, het heeft al zo lang geduurd voor het raak was, dan wil je niet maanden wachten voor je weer mag proberen. Ik denk dat het beste medicijn voor dit verdriet een mooie normale, gezonde zwangerschap zou zijn!

Hier weinig nieuws, blijf een beetje down deze cyclus, terwijl het al dag 5 is. Misschien doe ik het ook mezelf aan. Morgen begin ik met m'n eerste klus als zelfstandige, best spannend, misschien daarom ook wel down, omdat ik ook wel wat gespannen ben. Over paar weken diploma-uitreiking maar eigenlijk is vandaag al mijn laatste opleidingsdag. Moet bij de uitreiking nog een praatje houden, straks eens even mee bezig, want moet wel goed en leuk worden natuurlijk.
Theetje

Member

08-02-2011 18:58
Hoi hoi, hier ook weer even een berichtje van mij.

Dianneke balen dat je je down voelt. Is ook balen weer ongesteld worden...maar met goede moed weer op naar de eisprong! Spannend de uitreiking van je diploma, succes met het voorbereiden van je praatje.

Marioni heel veel succes bij de bedrijfsarts. Ik mag toch hopen dat ze goed naar je luisteren en je serieus nemen. Jij bent toch zelf de beste die weet wat je aankan en wat niet? Alsof je voor je lol thuis gaat zitten! Hoop dat je HCG de volgende keer goed is gedaald!

Hier komende maand een HSG onderzoek. Heb gebeld met de gyn en was prima om het te gaan doen. Maar het lastige is dat ze het onderzoek altijd op woensdagmiddag doen en volgens mijn berekeningen zal dat dag 5 of dag 12 zijn. Dus of nog ongesteld of al bijna eisprong, nou we zien wel!

Even eten! groetjes
noa11

Posting Freak

09-02-2011 10:00
marioni hoe is het gegaan bij de bedrijfsarts? goed voor jezelf opkomen hoor! want het is nogal wat wat je hebt meegemaakt....

Dianneke kan me goed voorstellen dat je down bent..... hopelijkt och snel bij die 90% en vergis je niet he... bij ons was het medisch eigenlijk niet mogelijk, maar cijfers werken dus niet altijd ;-)

theetje spannend hou je ons op de hoogte?

Pfff hij slaapt steeds slechter ben zo langzamerhand moedeloos 8 keer eruit is geen uitzondering meer.... snap het niet... maken het niet gezellig, heeft geen honger, laten huilen heeft geen zin (heeft het al een x een uur volgehouden vond het toen echt zielig) hij wil gewoon aandacht en bij ons... stomme is ik geef er nooit aan toe, maar hij blijft maar proberen.....

en mijn cyclus ook maar niet op orde nu al dag 30 en nog geen postieve ovutest.....
Marioni76

Posting Freak

09-02-2011 15:11
@Meike, ohh wat balen dat je kleine mannetje zo slecht slaapt en je er zo vaak uit moet 's-nachts.
Hopelijk heeft hij gauw door dat je toch echt niet gaat toegeven en gaat hij lekker doorslapen.
Ook balen dat je cyclus helemaal nog niet op orde is. Hoop toch dat je gauw een positieve ovu-test hebt.

@Theetje, komende maand de HSG. Bij mij moest ie toen tussen de 5e en 12e dag plaatsvinden dus op zich kan het wel

@Dianneke, hoe gaat het nu nog steeds down of kom je er al een beetje uit. Hoe is vandaag je 1e klus als zelfstandige gegaan? Succes met het voorbereiden van je praatje voor de diploma-uitreiking.

@hier weer thuis van het bezoek aan de bedrijfsarts en het is me heel erg meegevallen (want een eerdere slechte ervaring niet met een mens doet). Het was een erg aardige man die ook heel goed doorhad wat de ernst van het hele verhaal was en hij wilde me zeker nog niet aan het werk hebben. Ik moet van hem nu eerst goed gaan herstellen en dan vooral lichamelijk, want in zijn ogen moet je eerst lichamelijk herstellen voor je pas goed geestelijk kan herstellen. Moet nu in principe over 6 weken bij hem terugkomen en dan gaan we kijken hoe het gaat en of we een plan gaan maken hoe ik weer terug ga komen op het werk. Moet zeggen dat er een last van mn schouders viel toen ik dat hoorde en ik ben erg blij dat ik nu de tijd en rust krijg om te herstellen.
Mocht ik me over een week of 4 al redelijk goed voelen, mag ik al gaan proberen om bijvoorbeeld een bak koffie te gaan drinken op het werk of een uurtje langs te gaan op het werk.
Maar voor nu nog niet werken.
Ga zo ff languit op de bank want alles bij elkaar was het behoorlijk vermoeiend.

liefs van mij
Goosje

Posting Freak

09-02-2011 20:58
Marioni wat een opluchting zeg! Fijn dat je nu voorlopig nog niet aan je werk hoeft te denken en je volledig kan richten op je herstel, psychisch en lichamelijk. Veel sterkte meid!

Dianneke echt enorm balen dat je ongi bent geworden....ik hoop dat je gauw weer een beetje hoop en vertrouwen krijgt in deze ronde! Hoe is je klus gegaan?

Theetje spannend dat hsg onderzoek, maakt het nog uit in welke periode van de cyclus dat plaatsvindt? Succes!

Meike wat rot dat de kleine zo slecht slaapt....je zal wel helemaal kapot zijn....Wil hij 's nachts ook voeding hebben of is het echt alleen huilen om aandacht? Hoop dat hij gauw snapt dat hij 's nachts lekker moet slapen....Kan het niet een sprongetje zijn?

Lin hoe is het met jou, is je meisje lekker aan het schoppen?? Nog ff en dan heb je lekker verlof ofniet?

Hier gaat het goed! Aan het werk dus wel wat minder tijd voor alles, wel wennen hoor....Met de kleine gaat het gelukkig prima. Alleen vorige week was hij 's nachts wat onrustiger, misschien ook door alle veranderingen ineens. De laatste nachten slaapt hij gelukkig weer lekker 's nachts, hoop dat het zo blijft....
Spring

Posting Freak

12-02-2011 07:04
Hoi meiden,

Hier een kort berichtje van mij. Volkomen onverwachts is ons meisje gisteren met 32 w 5 d ter wereld gekomen, terwijl alles super ging en ik 's ochtends nog niets merkte. Ik was aan het werk en merkte ineens dat ik best veel slijm verloor en een paar uur later een klein beetje bloed erbij en lage rugpijn. VK gebeld, kon beter naar huis gaan en dan kwam de langs . Vriend gebeld om me op te halen (ik werk op 3 kwartier afstand en ga normaal met de trein). Half uur later bleek de rugpijn steeds erger te worden en straalde naar mijn buik, dat was rond half 2. VK daarom weer gebeld en die wilde dat ik zsm naar een ziekenhuis ging en inmiddels vertrouwde ik het zelf ook niet. Daar was ik een kwartier later en toen bleek dat de baby heftig reageerde op mijn weeën. Mijn vriend kwam rond 2 uur binnen en toen kreeg ik een inwendig onderzoek en had ik al 9 cm ontsluiting. Alles ging daarna heel snel, maar ons meisje kreeg het moeilijk dus met flink persen , een paar knippen en de vacuümpomp is ze om half 3 geboren. Gelukkig huilde ze vrijwel meteen, ze ging in de couveuse en met de kinderarts en mijn vriend snel naar de prematuurafdeling. Daar ligt ze nu nog en gelukkig doet ze het heel goed: apgar al meteen 8 en toen 9 en dat hadden ze na mijn bevalling niet verwacht. Met mij ook alles goed: een paar hechtingen maar lichamelijk verder prima gegaan. Het is nog wel heel onwerkelijk, maar echt fantastisch. Ivm anonimiteit zet ik haar naam en gewicht niet hier neer maar ik zal binnenkort jullie allemaal een pb sturen. Ze is in elk geval niet te klein voor de termijn en hart, longen en bewegen enzo gaat heel goed. Ben ook meteen gestart met kolven en dat komt al langzaam op gang en krijgt ze straks van de verpleegkundige.

Ik heb ook gelezen hoe t met jullie gaat maar vanaf mijn tel is het lastig reageren en ik ben ook best moe. Hoop echt dat dianneke, marioni en theetje dit wonder ook snel mee mogen maken. Meike: hopelijk slaapt hij snel beter, misschien advies vragen bij t cons bureau? Hopelijk ook snel de cyclus op orde. Goosje: lekker genieten van je mannetje!

Tot over een tijdje meiden

Liefs
Theetje

Member

12-02-2011 14:26
Jeetje Spring wat een nieuws! Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje en gelukkig is alles goed! Lijkt me inderdaad erg onwerkelijk voor jullie, zo onverwachts en zo snel! Ik hoop dat jullie de komende tijd kunnen wennen aan het idee dat jullie al ouders zijn en dat jullie er ook van kunnen genieten! Zou fijn zijn als de borstvoeding goed op gang komt, succes! Hou ons op de hoogte en doe het rustig aan!

@Goosje, het HSG onderzoek moet na de menstruatie maar voor de eisprong. Daarom is het een beetje lastig met komende cyclus omdat ze het alleen op woensdag doen en dan is het of dag 5 maar dan ben ik nog niet van mijn menstruatie af of dag 12 maar dan zit ik al bijna met mijn ei. Een maand wachten heb ik ook weinig zin in dus ik denk dat ik voor dag 12 ga maar dan mag ik volgens mij t/m die dag geen onbeschermde sex hebben voor het geval er een bevrucht eitje zit dacht ik...maar ik overleg het wel als mijn menstruatie is begonnen!

Marioni fijn dat de bedrijfsarts dit heeft besloten, even wat rust voor jou, ook in je hoofd.
Marioni76

Posting Freak

13-02-2011 14:26
@Spring, van harte gefeliciteerd met jullie dochter en wat super dat alles goed met haar is. Zal vast behoorlijk schrikken zijn geweest dat je opeens ging bevallen en snap heel goed dat het daardoor erg onwerkelijk is. Ga van je kleine meis genieten en rustig aan.

@Theetje, je mag tijdens de hsg idd niet zwanger zijn. Wij hebben in de dagen ervoor wel gewoon sex gehad, maar ja mijn ei kwam meestal pas rond dag 20. Volgens mij moet het niet uitmaken als de hsg vlak voor je eisprong plaatsvindt, maar desnoods voor de zekerheid ff navragen.

@Goosje, super dat het zo goed gaat met je kleine man.

@hier, gaat het best redelijk goed. Merk echt dat het me goed doet om te weten dat ik me niet druk hoef te maken om mn werk. Gister lopend ff naar de stad geweest. Was uiteindelijk wel vermoeiend en ook naderhand wat steken in mn buik, maar het was ook wel lekker om buiten te zijn en wat verder te gaan dan de afeglopen weken.
Van de week ook voor het eerst weer wat aan bedgymnastiek gedaan. Vond het in 1e instantie wel ff eng, maar het viel me heel erg mee en het was ook wel weer fijn om het te doen na zoveel weken niet.
Afgelopen vrijdag ook weer bloed geprikt voor mn hcg, nu hopen dat het eindelijk gezakt is tot 0. Kan dinsdag bellen voor de uitslag, dus ben benieuwd.

Allemaal nog een fijne zondag.
Theetje

Member

13-02-2011 14:58
Marioni fijn dat je je wat beter voelt, niet te veel in een keer willen. Gewoon rustig aanvoelen wat lukt en wat nog niet. Ik vraag me alleen af als we de HSG op dag 12 doen of we dan wel die maand er nog voor mogen gaan door die avond of de volgende dag te proberen. Wat als mijn ei op dag 13 springt, dat is de laatste tijd namelijk meestal zo.

Heeft bij jou de HSG niets te maken met de BBZ? De gyn zei bij mij aan de telefoon dat we dezelfde maand nog mogen proberen maar zo een dag ervoor vind ik wel een beetje spannend, weet toch niet goed wat er dan nog allemaal in mijn eileider zit....

Hoe is het verder met iedereen?
Marioni76

Posting Freak

13-02-2011 17:24
@Theetje, volgens mij is de hsg niet van invloed geweest op de BBZ. Het was in de ronde dat ik de hsg heb gehad ook niet raak, dat was pas de ronde erna.
Als je idd de laatste tijd je ei al op dag 13 hebt is de hsg op dag 12 denk ik niet handig. Gewoon maar ff overleggen zodra je ongi wordt en anders de hsg op dag 5. Volgens mij maakt het niet uit als je dan nog ongi bent, zou dan gewoon geen risico nemen en het op dag 5 doen.

Ik doe zeker niet teveel in een keer. Mn lichaam laat wat dat betreft heel duidelijk merken als het teveel gaat worden.

Hoe is het idd met de rest?
Goosje

Posting Freak

13-02-2011 20:54
Mama Spring gefeliciteerd!!!!!!!! Ik schrok wel zeg....echt totaal niet verwacht! Geweldig dat alles goed gaat! Het zullen heftige weken zijn voor jullie...Heel veel sterkte, geluk en geniet van jullie wondertje!!!!

Andere meiden, ik ben ff druk met werken en erg moe....van de week heb ik wat meer tijd, zal ik ff goed bijlezen en reageren!!
Liefs!
Marioni76

Posting Freak

15-02-2011 12:36
@Goosje, rustig aan.

@all, hoe is het met de rest?

@hier, vanochtend gebeld voor de uitslag van mn hcg en die was nu 3 :-D. In principe kan ik er nu van uitgaan dat het uit mn lichaam is en kan er een nieuwe cyclus beginnen. Deze cyclus moeten we nog wel op safe doen, dus nu maar met condooms aan de slag. Merk wel dat ik de laatste dagen weer last krijg van wit/creme slijm en vanochtend een dikke prop taaiachtig slijm. Dus volgens mij is mn lichaam goed bezig. Wacht het maar af.
Vanochtend ook een telefoontje gehad van mn clustermanager, hoe het ging. Ze had nog geen bericht van de bedrijfsarts gehad, dus zelf maar verteld dat ik nu over 5 weken terug moet bij hem en werken er nog niet inzit. Ze kwam behoorlijk begripvol over en had zelf ook wel door dat een bak koffie komen drinken er nog niet inzit voor me. Nu komt ze volgende week bij mij een kop koffie drinken eventueel samen met mn leidinggevende. Weet dat ik me niet druk hoef te maken dat ze me gaan pushen om aan het werk te gaan want dat hoeft niet van de bedrijfsarts.
zon

Unregistered

15-02-2011 15:30
ik schrik ook...denk spring gefeliciteerd, dat is toch veel te vroeg? Maar gefeliciteerd spring/ lin ( heb nog steeds gemist vanwaar de naamsverandering), wat vroeg maar gelukkig alles dus goed. Hopelijk mogen jullie snel naar huis.

marioni: fijn dat ze begripvol zijn en je hcg nu weer laag is. Ik duim heel erg voor je dat je snel weer zwanger bent en deze keer natuurlijk goed!
Knuf

en die andere meiden moeten ook nu eens zwanger worden, het is jullie zo gegund, elke keer als ik mijn prachtkerel zie denk ik dat....wat ben ik gelukkkig met hem en wat gun ik het jullie ook!
Tina

Posting Freak

Topics: 1
15-02-2011 21:36
Dag dames!

Een hele tijd geleden dat ik hier geweest ben, ik heb nog wel eens gekeken, maar dacht dat hier niet meer gekletst werd. Nu schreef Goosje in ons 'mama's uit 1983' dat Lin/Spring bevallen was. Gefeliciteerd! Jeetje, wat zal je geschrokken zijn! Dat had ik al toen ik met 36 weken beviel! Maar wat fijn dat het goed gaat met je kleine meid! Ze is vast heel klein...

En Marioni, nu las ik jouw verhaal ook. Jee, meid, wat heb je het zwaar gehad! Wel fijn dat je leidinggevende en de bedrijfsarts zo begripvol zijn! Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je binnenkort wel een goede zwangerschap hebt!
Goosje

Posting Freak

16-02-2011 21:13
Theetje dat is inderdaad lastig plannen....ik hoop dat het misschien gewoon op dag 5 kan, dan kan je daarna deze ronde nog goed benutten!!!

Marioni wat fijn dat je hcg zo goed gedaald is! En een hele geruststelling dat ze begripvol zijn op je werk, gaan pushen wanneer je weer kan komen werken lijkt me niet echt goed voor je herstel...Fijn dat je je langzamerhand weer een beetje beter gaat voelen! En dat slijm ed lijkt mij ook een goed teken!!

Spring ik hoop dat alles goed gaat met jou en de kleine meid! Ben heel benieuwd naar naam en gewicht enzo! Maar neem lekker de tijd, we horen wel wat van je wanneer je er aan toe bent. Ik kan me nog herinneren toen ik net bevallen was hoe overweldigend alles was, dat zal bij jou vast dubbel zo erg zijn! Ik hoop dat jullie meisje heel gauw sterk genoeg is om met jullie mee naar huis te gaan!!

Muisje hoe gaat het met jou? Het gaat nu ook erg opschieten ofniet??

Hier gaat alles goed! Ben weer helemaal gewend op mn werk en vind het ook wel lekker om bezig te zijn! Maar nu ben ik een paar dagen vrij dus kan ik lekker genieten van de kleine. Hij laat bijna elka dag wel iets nieuws zien, vandaag heeft hij zich van zn buik op zn rug gerold, superknap!!
muisje32

Senior Member

16-02-2011 22:55
hoihoi,

hier nog steeds aan t wachten.Pfff
word echt tijd.
de hele dag door een buik als een bal.
echt keihard.
kortademig.maagzuur enz. enz.
wil niet klagen maar wil NU ECHT bevallen. hahahaha

springTongueROFICIAT!! zal toch wel een beetje schrikken zijn geweest of niet?!
iig. hoop dat je er toch een beetje van kan genieten.

goosje: fijn dat t allemaal goed gaat en je weer aan t werk bent.
kan er bijna niet op wachten tot ik weer kan rond springen!!

marioni; fijn om te lezen dat de waardes weer normaal worden.
maar doe lekker rustig aan he!!!

verder geen nieuws hier. ja, je maakt niet zo heel veel mee als je de hele dag wat luiert!!

groetjes muisje34
Goosje

Posting Freak

17-02-2011 10:13
Muisje veel succes met de laatste loodjes!! Nog een paar weken, dan kan je weer lekker op je buik slapen, bukken, schoenen en sokken aantrekken, teennagels lakken, en je eigen kleren aan!! Maar dat getrappel zal je vast gaan missen.....Maar het is nóg leuker om je kleintje straks in het echt ze zien trappelen!!
muisje32

Senior Member

17-02-2011 19:58
goosje; kijk er al helemaal naar uit om weer op mijn buik te slapen!!
en normaal te bukken, sokken en schoenen aantrekken zonder al teveel gekreun of hulp.
lijkt me heerlijk!!!
en natuurlijk de beeb eindelijk te kunnen knuffelen.(belangrijkste)

mijn moeder heeft vandaag de ramen gewassen en ik heb de koeling uitgedaan.
waren de laatste 2 klusjes.
alles is nu gewoon helemaal klaar.
nu moet hij/zij wel komen want alles is klaar en dadelijk duurt t zolang dat ik weer helemaal overnieuw kan beginnen(haha).
verder geen nieuws hier.

groetjes muisje34
Dianneke

Posting Freak

17-02-2011 20:29
Dag allemaal, sorry lang geleden, superdruk geweest. Had alleen niet verwacht dat ik een geboorte gemist zou hebben! Spring ontzettend gefeliciteerd, hoop dat jullie kleine meid het ondanks haar te vroege komst goed doet. Zal wel een heftige periode zijn/worden met haar in het ziekenhuis, veel sterkte daarmee maar natuurlijk ook geluk en vergeet niet om te proberen ook te genieten! Tip voor straks is Vereniging Ouders van Couveusekinderen, die hebben supergoede info en lotgenotencontact enzo en een leuk blad. (Ik ben zelf couveusekindje).

Marioni, wat fijn dat de bedrijfsarts zo begrijpend was, hoop dat je de rust nu wat kunt vinden en het herstel echt kan beginnen.

Theetje, is geen probleem om gelijk weer gemeenschap te hebben na HSG hoor, de olie die er nog in je eileiders kan zitten zou juist goed zijn, daar glijdt het eitje dan lekker doorheen naar je baarmoeder toe. Niet voor niets is de kans na een HSG dat het raak is een paar maanden hoger. Ik zou het juist niet tijdens je menstruatie doen. Ik kon ook kiezen tussen dag 5 en 12 voor de fertiloscopie en heb dag 12 gekozen, zelfde avond weer gemeenschap gehad, beetje eng maar absoluut geen pijn.

Ik heb verder weinig nieuws, heel hard gewerkt sinds vorige week woensdag, bedrijf loopt goed, deze week 6 dagen werk, ben nu al bezig met klussen plannen in augustus... Verder dan 1 oktober wil ik nog niet plannen ivm als het nu raak zou zijn ik dan met verlof zou moeten ongeveer. Hoop dus dat er als ik dat straks wel kan plannen nog werk voor me is, maar zoals het nu lijkt is dat niet echt een probleem. Ik probeer wel expres de komende maanden wat meer te werken, zodat ik eventueel met minder werk genoegen kan nemen financieel gezien. Is wel zwaar eigen bedrijf, veel administratie, waar ik nu dus eigenlijk nog mee bezig zou moeten, er liggen naast mij op dit moment 3 stapels papieren, maar ik ben echt moe en heb geen zin meer. Ondertussen loopt mijn cyclus gewoon door, vermoedelijk vrijdag of zaterdag eisprong, gisteravond geklust, morgenavond weer, vanavond is manlief weg en tegen de tijd dat hij terugkomt wil ik echt niet meer wakker worden. Dus eigenlijk niet 100% gefocust op zwanger worden deze maand, hoewel we het wel proberen natuurlijk. Deze maand is weer mijn goeie eierstok aan de beurt, ik voel het al, dus dan moeten we er weer vol voor gaan.
Theetje

Member

17-02-2011 21:29
Dianneke dat is hard werken zo een eigen bedrijf opzetten! Als je inderdaad tussendoor maar genoeg tijd hebt om te klussen haha. Zet hem op de komende dagen Smile
Ik heb nu inderdaad maar een afspraak gemaakt voor de HSG op dag 12 woensdag 2 maart, moet ik wel zaterdag ongesteld worden en niet morgen al anders is het dan al dag 13, dan sla ik misschien een maandje over. Tijdens de menstruatie was ook niet goed omdat ze dan bloed naar boven kunnen spoelen en dan kunnen er resten blijven zitten ofzo...lijkt me ook niets! Dus dag 5 vonden we geen optie. We hopen dus dat het dag 12 is als ik de HSG krijg en dan springt waarschijnlijk de volgende dag mijn ei. Maar die olie kan dus geen kwaad..... Ik heb wel veel verschillende meningen gelezen over het wel of niet dezelfde maand proberen ivm de rontgenstraling maar mijn gyn zei dat het gewoon kon. Schijnt ook achterhaald te zijn...

Muisje de laatste loodjes zullen inderdaad wel zwaar zijn...maar bedenk maar dat binnen een week of drie je sowieso je kindje kan zien, spannend toch? Succes en we horen wel als de eerste weeën zich aandienen haha.

Spring hoe is het met je? Hoop dat jullie het alle drie goed doen!

Marioni fijn dat de HCG bijna weg was, volgende maand weer lekker doorproberen! Misschien heb jij ook nog wel steeds de positieve uitwerking van de HSG in je eileiders!

Groetjes!
noa11

Posting Freak

18-02-2011 09:46
zo ff snel een berichtje kom na de vakatie weer.... sorry was zo druk en dan nog steeds 8x per nacht wakker bah hopelijk helpt de osteopaat van vanmorgen. zie jullie over een weekje....

En wel ff spring va harte!!!!! je bent mama!!!!! poeh wat snel al maar volgens mij gaat het goed met je en je kleine meid! geniet ervan en hopelijk mogen jullie snel naar huis X voor jullie 3!
Theetje

Member

20-02-2011 09:56
Het is wel heel rustig hier zeg! Hoop dat jullie allemaal van het weekend aan het genieten zijn... Hier vrijdag al mijn menstruatie doorgebroken, dat maakte de afspraak voor de HSG wel lastig omdat ik daar dan lig met een springend ei of een al gesprongen ie. Dat vond ik ook zonde. Nu heb ik de afspraak toch vervroegd naar aankomende woensdag op dag 6. Dat kon als ik geen helderrood bloed meer verloor. Het wisselt een beetje per maand maar ik kan dinsdag nog afbellen als het toch nog te veel zou zijn. Dan sla ik deze maand over en wordt het volgende maand. Zou wel balen zijn maar anders ben ik sowieso een maand kwijt met proberen. Dan kan ik deze maand nog zelf proberen en de volgende maand ook de cyclus van de HSG proberen.

Ik hou jullie op de hoogte!
Goosje

Posting Freak

20-02-2011 14:01
Goed geregeld Theetje!! En als het nog te vroeg is woensdag kan je het altijd nog een maand opschuiven! Ik ben heel erg benieuwd hoe het gaat woensdag!

Dianneke wat fijn dat je bedrijf goed loopt zeg!!

Meike fijne vakantie! Ik hoop dat alles goed gaat met de kleine!

Hier weer een zwanger/babyboom in mn omgeving!! Wel leuk hoor, maar soms lijkt het allemaal zo makkelijk te gaan....Snel zwanger van de eerste, netjes twee jaar tussen de eerste en de tweede. Alsof het allemaal maar zo ff te plannen is! Als ik er dan aan denk hoe het hier gaat dan vind ik dat wel moeilijk hoor....Het lijkt soms allemaal zo makkelijk en vanzelfsprekend! Theetje, Marioni en Dianneke ik vind het echt superknap hoe jullie aan het vechten zijn voor jullie kleintje en ik hoop zó dat die er gauw gaan komen!!!!
Marioni76

Posting Freak

21-02-2011 20:00
@Goosje, soms kan je echt gek worden van zo'n babyboom. Hier is er gelukkig geen sprake van een babyboom. Dank je wel voor je lieve woorden en ik blijf er zeker voor vechten want er komt een dag dat het bij mij en ook bij Theetje en Dianneke goed gaat komen.

@Theetje, super dat je nu woensdag al kan en anders idd gewoon volgende maand en deze maand nog zelf proberen. Heel veel succes woensdag. Ik vond het heel erg meevallen maar denk dat dat voor iedereen verschillend is. Ik weet niet of de HSG bij mij nog positief werkt in mn linkereileider, hopelijk wel. Weet in ieder geval wel dat de gyn m tijdens de operatie nog na heeft gekeken en mn linkereileider er prima uitzag. Hopelijk helpt dat extra nakijken ook nog een beetje.

@Meike, fijne vakantie.

@Muisje, nog maximaal 3 weekjes en dan heb je je kleintje in je armen.

@Dianneke, super dat het zo goed gaat met je eigen bedrijfje en door alle drukte idd niet je ei en het klussen vergeten. Hoop dat het de afgelopen dagen is gelukt om er vol voor te gaan.

Hier gaat het redelijk, heb afgelopen vrijdag een moeilijke dag gehad. Veel huilen en me down voelen. merkte heel erg dat het nog steeds behoorlijk veel pijn allemaal doet (geestelijk).
Kreeg toen ook nog een brief van de arbodienst en die hadden mn afspraak 3 weken eerder gepland, dus dat was de druppel. Mn manager gebeld en mn verhaal gedaan, uiteindelijk zelfs huilend. Zij heeft toen gebeld met de arbodienst en de afspraak 3 weken later gezet zoals was afgesproken met de bedrijfsarts.
Lichamelijk ben ik ook nog steeds behoorlijk moe en zie ook nog steeds behoorlijk bleek.
Vorige week volgens mij wel mn eisprong gehad, verloor vorige week dinsdag tot 2x toe een dikke slijmprop helder taai slijm en daarna gedurende een dag of 3 a 4 vruchtbaar slijm. Als het idd mn eisprong is geweest, zou ik volgende week ongi moeten worden. Dus ben benieuwd. Zal gewoon geduld moeten hebben en af moeten wachten. Zal blij zijn als de condooms weer opgeruimd kunnen worden, want dat is echt een ramp:oops:
muisje32

Senior Member

23-02-2011 10:41
hoi hoi,
ff update van mijn situatie.
NOG STEEDS NIKS!!!!!!
verder lijkt t wel hoe dichter ik bij de bevalling kom hoe beter ik me ga voelen en hoe minder klachten ik heb.
natuurlijk wel fijn maar je zou toch denken dat de ongemakkelijke kwaaltjes toch NU zouden toeslaan. beetje vreemd!! dadelijk besluit ie om nog ff een paar weken te blijven zitten.Confusedhock:
zal wel te koud zijn hier. dadelijk de verwarming maar is omhoog zetten.
zelfs een plak ontbijtkoek helpt niet(ervoor houden en roepen''kom maar''!!)\
toch maar afwachten dan.

#marioni;geloof meteen dat t allemaal niet meevalt. het heeft een behoorlijke impact op alles.
zowel lichamelijk en geestelijk.
wil je veel sterkte wensen de komende tijd en denk een beetje veel aan jezelf he!

#goosje; raar he als mensen een beeb ''plannen''.
hoor t ook zovaak in mijn eigen omgeving.
en de zin''dan nemen we een kind''. tuurlijk!!! vooral doen waar je zin in hebt dan.
meestal sta ik daar boven maar kan me af en toe ook nog wel eens heel kwaad maken over zulke uitspraken. maarja, zijn simpele zielen.

#theetje; hopelijk kun je idd. as. woensdag komen voor je HSG. we duimen ervoor.
en natuurlijk zijn jullie de eerste die t horen wanneer ik ga bevallen!! als ik enigzins kan dan. houd jullie mooi op de hoogte.
heb niet meer zoveel meegepraat hier maar dat wil niet zeggen dat ik jullie helemaal vergeten ben hoor!!
lees nog steeds mee hier maar heb zo bar weinig te vertellen.

#meike; hopelijk heb je een beetje een fijne vakantie en is de 8 keer per nacht al minder geworden.
lijkt me idd. heel zwaar hoor!

#dianneke;hopelijk heb je gelijk met de goeie eierstok!!
zou mooi zijn.
duim duim.
fijn om te lezen dat je t lekker druk hebt met je bedrijf. beetje afleiding misschien?!
niet dat je aan t andere niet denkt maar waarschijnlijk nu net even wat minder omdat je t zo druk hebt.
hoop dat t klussen zijn vrucht(en) heeft bevrucht.

groetjes muisje32 en houd jullie op de hoogte
Marioni76

Posting Freak

23-02-2011 15:28
@muisje, nog steeds NIKS:?:-D, Je zal gewoon nog ff geduld moeten hebben hoor en anders toch wat harder roepen met die plak ontbijtkoek ervoor :wink:
Wel fijn dat je wat minder last krijgt van al die klachtjes, kan je nu ook beter slapen of is dat nog steeds drama

@hier, zometeen weer bloed prikken maar nu voor mn Hb. Heb nog voor 1 dag mn ijzermedicijnen en heb vanochtend mn huisarts maar gebeld wat ik nu moet doen stoppen of een nieuw recept. Moet nu dus bloed prikken en dan vrijdag bellen voor de uitslag en dan hoor ik ook of ik door moet met de medicijnen of mag stoppen. Ben erg benieuwd.
Nu wel ff moe op de bank want was lopend naar de ha gegaan en de terugweg viel best tegen. Krijg dan een trekkerig gevoel in mn buik en lijkt wel of mn buik dan erg gespannen aanvoelt. Geen fijn gevoel in ieder geval.
Verder gister weer niet zo'n goeie dag, voelde me erg down en niet lekker. Ik weet dat ik het tijd moet geven, maar das af en toe best nog lastig. Mn hoofd wil sneller dan mn lichaam en das soms moeilijk te accepteren:oops:
Marioni76

Posting Freak

23-02-2011 15:29
het SNEEUWT hier, argghhh
Ik wil de lente, zon en zomer
muisje32

Senior Member

23-02-2011 16:45
iekkkkkk, alweer sneeuw!!!
hou je de sneeuw lekker daar marioni!?

hopelijk mag je idd. vlug stoppen met je ijzermed.
zou mooi zijn als je hb. weer goed is.
en jah, je lichaam herstelt mischien sneller dan je geest. of andersom.
toch weer die tijd he:wink:
altijd maar afwachten.
en het slapen gaat op en af.
slaap elke keer 2 a 3 uurtjes en dan weer eruit voor een plas.
als dan weer terug ga slaap ik zo weer dus dat is fijn.
allen vanaf een uur of 06.00 slaap ik niet meer maar het is veel slechter geweest mag niet klagen.
zal wel de biologische klok zijn die al heeeeeel goed werkt. hahaha

groetjes muisje32
Marioni76

Posting Freak

24-02-2011 20:02
@Theetje, heb je gister de HSG nog gehad en zo ja hoe is het gegaan?

@Spring, hoe gaat het met jou en je kleine meis?
Theetje

Member

24-02-2011 22:05
Hoi! Heb de HSG gehad gister en het is me meegevallen! Het deed wel pijn en moest echt even puffen maar het duurde niet lang en had het erger verwacht. Was vooral heel zenuwachtig van tevoren! Het zag er goed uit, het is allemaal goed doorgelopen dus spontane zwangerschap hoeven we nog niet op te geven Smile nu nog een paar keer proberen en we moesten van de gyn nadenken wanneer we willen starten met inseminaties. Kan er nu ook wel zelf nog even tegenaan denk ik. Zolang er niets mis is heb je pas recht op IVF na drie jaar volgens de gyn. Als we nu al 6 keer gaan insemineren moeten we daarna nog lang wachten op IVF en dat is dan ook frustrerend lijkt me. Voor nu maar even verder maar weet ook niet hoe lang ik positief kan blijven haha.

Hoe is het verder, Dianneke hoe is het met jou?
Marioni76

Posting Freak

25-02-2011 10:19
@Theetje, fijn dat de HSG zo is meegevallen en de uitslag prima was. Nu de komende cyclussen extra kansen op een zwangerschap door de HSG.
Wel fijn dat je zelf mag nadenken wanneer je met de inseminaties wil gaan starten, maar geef je groot gelijk als je het eerst nog ff zelf wil proberen, zeker als je nog eventueel zo lang moet wachten op eventueel IVF.

@Hoe is het met de rest?

Hier vanochtend de huisarts gebeld voor de uitslag van mn Hb en die was 8,1:-D
Is dus helemaal prima, want de waarde moet minimaal 7,5 zijn en zit er dus netjes boven.
Hoef geen medicijnen meer.

Fijne dag allemaal
Spring

Posting Freak

28-02-2011 15:14
Rustig is het hier, hoe gaat het met iedereen?

Ik zag dat verschillende mensen naar mij gevraagd hebben, dus tussen de ziekenhuisbezoeken door even een kort berichtje.
Met ons gaat het goed. Ons meisje heeft een moeilijke eerste week gehad omdat ze ziek werd door een infectie, maar nu groeit ze goed en is ze aan het leren om met stapjes zelf aan de borst te drinken. Ze ligt natuurlijk nog steeds in de couveuse, maar zoals het nu gaat mag ze hopelijk over een paar weken mee naar huis en daar kijken we ontzettend naar uit. We hebben dus nog wel even te gaan, maar kunnen nu langzaam hopen en dromen over de tijd dat ze lekker in haar eigen wieg ligt. Tot die tijd ben ik een groot gedeelte van de dag in het ziekenhuis en zijn we 's avonds met zijn tweeën bij ons dochtertje. Gelukkig mogen we onbeperkt bij haar en mag ze vaak uit de couveuse om op onze huid warm te blijven en lekker te knuffelen. Hopelijk gaat de tijd snel de komende weken en blijft alles zo goed gaan, zodat we binnenkort thuis van haar kunnen genieten.. Ik hoop dat ik hier ook snel weer positief nieuws mag lezen. MArioni, theetje en Dianneke: ik duim nog steeds voor jullie! Muisje: succes binnenkort, ben benieuwd! Goosje en Meike: lekker aan het genieten van jullie knullen?

Tot snel allemaal

liefs
noa11

Posting Freak

01-03-2011 10:25
hey dames terug van vakantie en van de osteopaat... die voelt spanning bij zijn hoofdje maar nu is het nog erger geworden... we hebben nu officieel een huilbaby...pfff krijst vanaf 12 of 2 uur de hele nacht de hele boel bij elkaar... hem al eens 7 uur laten huilen maar niks niet helpt.... alle geprobeerd, zijligkussen, nachtvoeding, iets warmer leggen, muziek op de kamer alles... al 2 maanden is het raak en mijn energie is echt nul... ben nu constant ziek en zit er even helemaal doorheen.... medisch kunnen ze niks vinden dus ook bij de ha kunnen we niet terecht....

sorry als ik even niet alles heb bijgelezen, maar echt te moe gewoon... snap er niks meer van... zelfs met een nachtflesje en de 3 rrr helpt niks...
kom snel weer als ik heb bijgeslapen en weer alle aadacht voor iedereen heb...
Theetje

Member

01-03-2011 19:17
Marioni fijn dat je HB gehalte nu goed was! Hoop dat jullie snel weer met goed moed verder kunnen proberen. Hoe is het verder met je, heb je het idee dat je op een stijgende lijn zit?

Spring, goed om te horen dat jullie meisje het nu goed doet. Lijkt me wel zwaar zo heen en weer pendelen tussen het ziekenhuis, uitkijken naar het thuiskomen kan ik me iets bij voorstellen, tijd gaat vast snel! Fijn dat je haar lekker vast mag houden ook, zal wel een heel klein mensje zijn!

Meike wat vervelend zeg dat hij zo veel huilt, kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit! Kunnen jullie thuis af en toe wat steun aan elkaar vinden met aflossen van de wacht? Hopelijk nog wel genieten van mooie momentjes! Succes!

Hier weer de vruchtbare dagen, vanochtend smiley dus vanavond en morgen maar goed aan de slag! We zijn wel weer optimistisch en kunnen de komende maanden er wel weer tegenaan! Waarschijnlijk rond augustus starten met inseminaties als er dan nog niets is gebeurd...
Goosje

Posting Freak

01-03-2011 20:41
Theetje SUCCES!!!!!!!!

Meike wat heftig zeg.....kan het niet zijn dat het door de ostheopaat tijdelijk erger is maar daarna als het goed is beter wordt? Kan me goed voorstellen dat je er helemaal doorheen zit....Sterkte en een hele dikke knuffel!!!!!

Spring wat fijn om iets van je te horen!! Wat erg dat ze zo'n moeilijke eerste week heeft gehad door de infectie....Gelukkig gaat het nu beter en groeit ze goed, ik hoop dat ze snel met jullie mee naar huis mag!!

Marioni fijn dat je hb weer goed is! Hoe voel je je verder?

Dianneke hoe gaat het? Druk met je bedrijf??

Muisje morgen 40 wekenConfusedhock: Of is er intussen al nieuws???? Spannend meid!! Zet hem op als het zover is!

Hier alles goed! Donderdag weer naar het cb voor de prikjes, ben benieuwd hoeveel de kleine weer gegroeid is!
muisje32

Senior Member

02-03-2011 09:37
hoi hoi,

hier nog geen nieuws hoor!!.
moet vandaag weer naar de vk.
verwacht geen rare dingen maar ga denk ik ff vragen vanaf wanneer ze me kunnen strippen.
misschien volgende keer?!

Goosje;aha, de prikjes koimen er weer aan. fijn om te lezen dat alles goed gaat.

theetje;hopelijk deze ronde!! duimen draaien!!

meike';geloof heel goed dat je er helemaal doorheen zit.
een huilbaby.Pff ga er maar aan staan. je hebt geen keuze maar dat wil niet zeggen dat dat ook verre van leuk is.
hopelijk bereik je vlug een keerpunt en gaat t allemaal vlug een stuk beter.
en dat t eerst wat slechter moet gaan heb ik ook gehoord.als dan even bezig bent komt ddar hopelijk vlug verandering in.

spring; goed om te lezen dat t goed gaat bij jullie en fijn dat jullie onbeperkt bij jullie dochter mogen.
hopelijk blijft ze goed aankomen en mag ze lekker met jullie mee naar huis.
maar ze doet t iig. goed.
dat is t belangrijkste.

marioni; fijn om te lezen dat je hb. weer op peil is.
hopelijk kun je vlug weer verder.

dames, ik houd jullie lekker nog even in spanning(en mezelf ook!)

liefs muisje32
Marioni76

Posting Freak

02-03-2011 16:42
hallo meiden,

hier helemaal blij, want ben net ongi geworden. Kunnen we eindelijk verder
Reageer later op jullie want mn vriend komt net binnen met de boodschappen dus ga ff helpen met opruimen.
muisje32

Senior Member

02-03-2011 19:36
marioni::-D:razz:Confusedmile:
JOEHOE!!!!!!!!!!!!!!!! super nieuws!!!!
Marioni76

Posting Freak

05-03-2011 09:45
Hallo meiden,

Ik heb vannacht een berichtje gekregen van Muisje.
Ze is gisteravond om 23.40 uur bevallen van een dochter.
Ze heet Anne en weegt 3680 gram.
Het gaat verder goed met moeder en dochter.

Ze komt zodra het gaat zelf haar verhaal doen, maar ze had mij gevraagd of ik het jullie alvast wilde laten weten.
Marioni76

Posting Freak

05-03-2011 09:58
@Muisje, heb je vannacht ook al via de sms gefeliciteerd maar ook hier gefeliciteerd met je kleine meid. Ga lekker van haar genieten.

@Meike, hoe gaat het nu bij jou? Begrijp heel goed dat je er doorheen zit. Een huilbaby is niet niks. Hoop dat je kleine man inmiddels toch wat minder huilt en je wat hebt kunnen bijslapen.

@Spring, fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie kleine meid. Super dat jullie onbeperkt bij haar kunnen zijn. Hopelijk mag ze snel met jullie mee naar huis.

@Theetje, succes weer op het wachtbankje. Ik ga heel hard duimen dat het nu gewoon raak is.

@Dianneke, hoe is het bij jou?

@hier, wordt de ongi al stukken minder. Zoveel last als ik er vroeger van had, zo weinig last heb ik ervan de laatste maanden. Heb donderdag de sterkste dag gehad en sinds gister wordt het al minder. Mij hoor je niet klagen hoor:?.
Verder gaat het hier met kleine stapjes vooruit. Ben nog wel steeds snel moe, maar merk dat ik lichamelijk wel kleine stapjes vooruit maak. Merk wel dat ik geestelijk nog niet zover ben, begin nu pas echt met het verwerken en het een plekje geven.
Ben nog niet aan het werk, moet over 4 weken weer naar de bedrijfsarts en blijf ook tot die tijd nog thuis. Moet er namelijk nog niet aan denken om de ouders onder ogen te komen en de vragen van de kids te beantwoorden. Ben daar echt nog niet sterk genoeg voor.

Fijn weekend allemaal
Theetje

Member

05-03-2011 19:01
Muisje gefeliciteerd met jullie dochter! Wat leuk zeg! Ben benieuw hoe de bevalling is gegaan en hoe je je voelt!

Marioni fijn dat je ongi bent geworden...gaan jullie er vanaf nu weer voor of wacht je het nog een maandje af?

Dianneke hoe is het met je?

Nu hier inderdaad weer op het wachtbankje. Ik weet niet precies of we nu meer kans hebben want ik heb gelezen op internet dat een hogere kans na een HSG alleen is als er gebruik gemaakt is van een contrastvloeistof gebaseerd op olie, in het ziekenhuis waar ik ben geweest gebruiken ze alleen nog maar op waterbasis, ik baalde wel een beetje toen ik dat hoorde natuurlijk. De gyn zei echter aan de telefoon eerder wel dat de kansen iets hoger zijn omdat er mogelijk resten slijm weg zijn gespoeld. We wachten het maar af...We hebben het in ieder geval mooi op de dag voor en de dag van de eisprong gedaan!
Goosje

Posting Freak

06-03-2011 13:03
Muisje gefeliciteerd!!!! Fijn dat alles goed is gegaan, ben heel benieuwd naar je verhaal! Maar eerst lekker genieten van jullie meisje!!!! Mooie naam:wink:

Marioni wat fijn dat je ongi bent geworden, en dat het nu alweer bijna over is:-D Ga je nu weer tempen of ovutesten gebruiken?
Fijn dat je je langzaam weer wat beter begint te voelen! Moeilijk dat je straks waarschijnlijk wel vragen zult krijgen van ouders en kinderen....ik snap wel dat je daarvoor nog tijd nodig hebt voordat je sterk genoeg bent daarvoor...

Theetje spannend!

Meike, Spring en Dianneke, hoe gaat het?

Hier gaat alles goed! De prikjes zijn prima gegaan, ik heb niks aan hem gemerkt!! Sil is goed gegroeid, mag straks beginnen met groente, leuk!
Verder wordt het allemaal eigenlijk allemaal steeds makkelijker en leuker, het is een lief en vrolijk ventje!!
noa11

Posting Freak

07-03-2011 08:35
Dag dames,
vanaf nu kan ik weer iets meer bijkletsen... meneer heeft af en toe een goed enacht en voeding vanaf 6 maanden blijkt iets te helpen.... hopelijk slaapt hij snel beter want ben nog steeds heel moe... en cyclus nog steeds heel erg in de war 55 dag alweer.... Maar goed geniet weer van mijn ventje want gelukkig is hij overdag echt de allerleukste baby van de wereld, maar iets meer slapen s nachts zou ik hem nog leuker vinden hahahahahaha

Marioni kan me voorstellen dat je geestelijk nog veel te verwerken hebt! hopelijk kan je je verhaal kwijt bij anderen en anders mag het altijd hier! Maar wel fijn dat het lichamelijk beter gaat!

Goosje heerlijk! gaat het goed met Sil? Al aan de hapjes begonnen?

Spring hoe is het en met je kleine meid! moet veel aan je denken hopelijk gaat alles goed en mag ze snel mee naar huis!

Dianneke hoe is het met jou?
noa11

Posting Freak

07-03-2011 08:36
Oh ja en muisje gefelicteerd!!!!! ga lekker genieten van je meisje in idd een hele mooie naam! trots?
Spring

Posting Freak

07-03-2011 14:25
Muisje: gefeliciteerd!! Mooie naam :-D. Geniet van jullie meisje.

Meike: pff, heftig zeg, een huilbaby. Ben blij om te horen dat hij nu af en toe een goede nacht heeft en overdag niet veel huilt. Hopelijk kunnen jullie nu weer wat meer van hem genieten en gaat het nu steeds beter. Bedankt voor je berichtje op hyves trouwens, lief dat je aan me denkt :-)

Marioni: kan me voorstellen dat je er tegenop ziet om vragen te moeten beantwoorden. Hopelijk voel je je snel beter en sterk genoeg om het aan te kunnen. Wel fijn dat de ongi bijna over is. Sterkte nog en succes deze ronde (jullie gaan er weer voor toch?)

Theetje: ik dacht dat je na de hsg ook meer kans had omdat de boel is doorgespoeld. Hoop dat jullie binnenkort eindelijk het gevoel van een positieve test mogen ervaren. Ik duim voor je!

Dianneke: hoe is het met jou? En met je werk? Goed opgestart?

Goosje: leuk om te horen dat je lekker kunt genieten nu. Hoe bevalt het om werk en de kleine te combineren? Goed te doen?

Met mij gaat het goed. Ons meisje ligt nog wel in het ziekenhuis, maar mag deze week in een gewoon bedje en moet nu voornamelijk nog leren zelf te drinken aan de borst ipv via de sonde te eten (kost nu nog teveel energie) en dan mag ze mee naar huis als alles zo goed blijft gaan. Nog ongeveer twee weken nu denk ik.. Zal blij zijn als ik haar in haar eigen wiegje kan leggen en haar fijn altijd bij me heb. Ben nu drie keer per dag bij haar: 's ochtends 4 of 5 uur, 's middags 2 en 's avonds 2,5 of 3 uur en het is best vermoeiend om zoveel in het ziekenhuis te zijn, maar ik klaag niet want het is heerlijk om zoveel bij haar te kunnen zijn en ik vooral ook erg blij dat ze gezond is nu, het zo goed doet en dat haar thuiskomst steeds meer binnen handbereik lijkt. Ik hou jullie op de hoogte (en zal zo even een pb sturen met haar naam voor de nieuwsgierigen onder jullie, maar niet hier neerzetten dan graag ;-))
zon

Unregistered

07-03-2011 17:20
Muisje : gefeliciteerd met je dochter!!!!

Spring: Fijn dat het zo goed gaat met je dochter! ( ben nog steeds erg benieuwd naar haar naam)Lijkt me wel moeilijk dat ze niet lekker mee naar huis kan. Aan de andere kant ook wel fijn dat er goed voor haar gezorgt wordt. Hopelijk mag ze idd over 2 weken naar huis!!

Meike wat rot van die slechte nachten...helaas wel herkenbaar van eerder hier. Komt er toevallig geen tandje??

Theetje ik duim ook nog steeds heel erg....hopelijk heeft het HSG een positief effect!
Dianneke ik duim ook nog giga voor jou!

Rest zwaai...

Hier alles ok....wij hebben sinds een week eindelijk een doorslapend mannetje...men wat is dat lekker!!! Hopelijk blijft dit ook zo....maar ja je weet nooit natuurlijk.
Gaat verder erg hard, meneertje eet goed en groeit flink door.
Begin april gaan we op vakantie, een verre reis maken....zin in maar ook erg spannend met de kleine man
Dianneke

Posting Freak

09-03-2011 19:10
Dag allemaal,

Wil ondanks alle drukte toch nog weer even de tijd voor jullie nemen. Zoals sommigen zich al afvroegen, ja dus heel druk met het bedrijf. Niet te druk gehad voor klussen, maar het heeft niet geholpen, ik ben weer een ronde verder sinds afgelopen vrijdag. Zat er daarna ook even weer helemaal doorheen, heb het gevoel dat het allemaal zinloos is en dat we snel voor IUI moeten gaan.

Theetje, gelukkig viel HSG mee. Ik weet niet in welk zkh jij bent, maar er loopt momenteel in Nederland de INES studie, die is voor onverklaarbaar onvruchtbare paren en dan krijg je buiten de verzekering om een aantal behandelingen, je loot voor of 6x IUI of 3x IVF in eigen cyclus of 3x gewone IVF. Daarna heb je dan dus nog recht op de behandelingen volgens de normale protocollen en de verzekering. Een soort extra kansen dus. Misschien dat je daarnaar nog wilt informeren? er is ook een site van, moet je even googlen.

Marioni, "fijn" dat je weer ongi bent en vooral dat je Hb weer op peil gekomen is. Hoop dat je het verder allemaal ook wat kunt verwerken.

Spring, wat fijn dat je meisje ondanks haar zeer moeilijke start het nu goed doet, ik duim dat ze snel groeit en zelf leert drinken zodat je haar lekker de hele dag bij je kunt krijgen. Lukt het een beetje met kolven en borstvoeding en zo? Lijkt me superzwaar, al dat reizen en dan dat ook nog.

Zon, vakantie gaat vast goed.

Meike, ook als er medisch niets is kun je bij de huisarts terecht!! Ik stuur je ff pb zometeen.

Muisje gefeliciteerd met je dochter!

Goosje, hoe gaat het verder met Sil? Prikjes dus goed doorstaan begrijp ik?

Zo nu stop ik weer even, ik probeer in elk geval wekelijks even weer hier te komen, maar het is zo vreselijk druk op het moment
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (9): 1 2 3 4 5 ... 9 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave