Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Stoppen met de pil maart 2011

Stoppen met de pil maart 2011
Carolien

Unregistered

06-01-2011 16:37
Hallo Allemaal,

Ik ben erg benieuwd of er ook andere meiden/ vrouwen zijn die in maart dit jaar stoppen met de pil!:-D

Mijn vriend en ik hebben een grote kinderwens, maar vanwege mijn opleiding wachten we tot maart 2011 en dan stop ik met de pil!

Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!

Liefs!
tweety1982

Unregistered

07-01-2011 08:26
Wow 2011 alweer, zelf ben ik gestopt in maart 2009...gaat snel de tijd :-)
wil jullie onwijs veel plezier toewensen met het uitkijken naar een wonder

liefs
Carolien

Unregistered

07-01-2011 08:33
Hee! Wat leuk dat je reageert!
Kun je mij vertellen hoe lang het duurde voor dat bij jou de pil was uitgewerkt? Ik heb daar namelijk geen idee van!
lief83

Unregistered

22-01-2011 17:18
Hoi Carolien
Spannend he dat stoppen met de pil...
Ik ben zelf deze maand gestopt met mijn nuva ring we willen deze zomer zwanger worden maar eerst een huis kopen.
Omdat ik erg benieuwd ben naar mijn cyclus zonder anticonceptie stop ik nu al om mijn lichaam te ontpillen zeg maar...
Ik lees hier allemaal verhalen van mensen bij wie dat langer duurt dan ik eerst had gedacht. wanneer je wil beginnen aan kinderen duurt het gemiddeld 6 tot 12 maanden voordat je zwanger bent. dat heeft natuurlijk met meer dingen te maken maar ook met de hormonen uit je anticonceptie die je lichaam nu moet missen. nu moet ie het ineens helemaal zelf doen.. je ziet bij sommige mensen van die rijtjes getallen onder de berichten dat is de natuurlijke cyclus die soms zo ineens 50 dagen duurt.. en soms nog langer... maar dus niet zo regelmatig al mét pil....
Dus dan weet je niet goed welke dag je zwanger kunt worden en moet je om de 2 dagen "klussen"
Wij gaan dus nu lekker rustig 'ontpillen' en "klussen met een rubber"
en hopen dat we snel een koophuis vinden!!
Groetjes,
vlindertje1983

Unregistered

27-01-2011 16:57
hoi carolien,

Ik ben zelf begin van deze maand gestopt met de pil. weet mijn cyclus ook nog niet helaas!
Bij een vriendin had helaas geen normale cyclus ze is in oktober gestopt en werd pas in december ongi dus +/- 8 weken... nu wachte ze nog steeds op haar volgende dus het is heel verschillend helaas!
Carm

Member

Topics: 2
28-01-2011 21:15
Jaaaa, ook ik stop in maart met de pil, heel spannend dus allemaal!
Denk dat het wel even ontpillen wordt na 12,5 jaar slikken.
We zullen zien.

Liefs Carm.
Diamonds

Senior Member

Topics: 0
29-01-2011 20:42
Hoi Dames,

Ik ben al eerder met de pil gestopt en zou eigenlijk rond de Kerst beginnen met klussen zoals ze dat hier noemen Wink Echter door veranderingen om mijn werk hebben lief en ik besloten onze kinderwens wat uit te stellen. We hopen nu in maart/april te beginnen. Is het goed als ik hier ook mee klets?
Carm

Member

30-01-2011 12:52
Hoi Diamonds,

Spannend hoor allemaal.
Als ik goed lees ben je al een tijd gestopt met de pil, hopen dat je gezegend bent om snel een kindje te mogen krijgen.
Over 5 weken gaat bij mij de pil symbolisch de prullenbak in, dus ben erg benieuwd hoe m'n cyclus zal zijn, we zullen zien.

Liefs carm.
lief83

Unregistered

30-01-2011 15:32
Hoi Carm en Diamonds Welkom hier! gezellig dat jullie ook mee kletsen!
Maart is ook al snel he! nog 4 weken en het is al maart!

@Diamonds: Kun je nog wel wachten.. het lijkt me zo moeilijk als je besluit er voor te gaan en dat het dan uitgesteld wordt.. maar ja sommige beslissingen zijn niet leuk maar wel verstandig! Ik ben deze maand gestopt met de pil maar wij gaan ook eerst maar eens ontpillen! en dan kijken we in maart verder. Wij willen eerst een koophuis hebben en daar zijn we nu dus druk mee bezig... hoop dat we er snel een hebben want dat wachten vind ik vreselijk!

@ Carm, alvast gefeliciteerd met jullie besluit! Nog 5 weken! als je er op wacht duurt de tijd lang maar ja... wel leuk om iets voor ogen te hebben!

@ vlindertje, spannend he dat je nu moet afwachten op je cyclus.. zijn jullie er al wel voor gegaan of ben je ook eerst aan het ontpillen? want ik zie al zo'n mooie liliepie onder je tekst... afwachten op je menstruatie of op je testdag?

liefs
Carm

Member

11-02-2011 14:47
Ja hoor m'n laatste 3 weken pil slikken zijn ingegaan,
wel gek dat ik daar straks echt mee ga stoppen.

Ben benieuwd of m'n cyclus een beetje normaal gaat lopen,
we zullen zien.

Houd jullie op de hoogte Smile

Groetjes Carm.
Leonie

Junior Member

Topics: 1
16-02-2011 23:18
Hey Hallo,

Ik ben ook nieuw op het forum. En mijn vriend en ik gaan ook in maart dit jaar stoppen. Ben nu ongesteld en begin dus vrijdag met mijn laatste strip. Ben erg benieuwd hoe het straks allemaal zal gaan en of ik ook zo erg ongesteld ga worden als dat ik altijd was (ben om die reden toen ook aan de pil gegaan, omdat ik zo zwaar ongesteld was dat ik niet meer kon functioneren). Nog wat verdere gegevens Tongue Ik ben net als mijn vriend 26 jaar oud...
lief83

Unregistered

17-02-2011 16:42
Hoi leonie welkom en veel succes met je laatste strip!
en dan in maart heel veel succes met ontpillen / zwanger worden hopen dat het allemaal snel en makkelijk zal gaan. en idd die menstruatie die kan wel ineens heel anders zijn!
ik heb nu mijn eerste natuurlijke menstruatie zonder pil! ben vorrige maand gestopt en het is nu wel heel hevig! ik had er eerder niet zo veel last van! ben beniued hoe deze week verder verloopt! maar ik lees bij jou dat je niet meer kon functioneren... had je zoveel last? ik las laatst een artikel over menstruatie pijn en niet meer funtioneren stond vanalles over het vermijden van wit brood en bier enzo... en nog meer tips. stond in zon'n gezondheidstijdschrift maar ik weet niet meer welke..
Hoppen dat het straks milder wordt!
groetjes
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave