Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn Uitgerekend april 2011 Deel 4

Uitgerekend april 2011 Deel 4
Babii

Posting Freak

Topics: 48
17-12-2010 18:27
En hier kunnen jullie weer verder.

Voor dit soort topics in uitgerekend kunnen jullie beter even de moderators mailen: Snippie of Lunanoa.....

Oud topic:

http://www.zwangerworden.nu/showthread.p...-3/page300
Pixxie

Posting Freak

Topics: 16
17-12-2010 19:25
deel 5 alweer!
Pixxie

Posting Freak

17-12-2010 19:28
Oeps, deel 4 bedoel ik Wink

Swase, erg jammer dat het niet door ging, maar ik kan me het wel voorstellen. Ook dat je er zo van baalt trouwens, misschien een ander uitstapje plannen met die meiden, iets dichterbij huis?

Mijntje, en issie dr al bijna? Ik hoorde net de fileberichten, echt dramatisch zeg.. Sad
Swase

Unregistered

17-12-2010 19:31
Ach, nu vind ik het wel weer lekker om thuis te zijn hoor. Jeetje ja, het is echt een chaos rond de randstad zeg.. Ben wel benieuwd hoeveel sneeuw er nog bij gaat komen.

Ik ga de bank op meiden, tot later!
manu

Senior Member

Topics: 3
17-12-2010 19:35
Aah, had ik net een heel bericht getypt, wordt op hetzelfde moment deel 3 gesloten, kan ik weer opnieuw beginnen. Het zal mijn straf zijn, omdat ik veel te weinig reageer (wel meelees trouewens)

@liefdevol, wat fijn dat de uitslag goed was, kan me voorstellen dat je dolblij bent.

@snow, jeetje jou zit het ook niet mee, hoop voor je dat de pijn wel nog minder wordt.

@pixxie, 3 jaar wachten, kan me voorstellen dat je moeder het wachten beu is. Hoop dat ze snel aan de beurt is (wel wat vreemd misschien, want dat betekent toch dat het slechter gaat?)
Hier is manlief ook helemaal gek op de Leaf, dus gaan we ook aanschaffen. En hij is inderdaad idioot duur, zien het maar als design, is altijd duur. Sommige mensen geven een paar honderd euro uit voor bv een tas, dat zou ik dan weer niet doen, en zo heeft iedereen wel iets. Mensen lekker laten zeiken.

Ik ben wel benieuwd naar het verhaal van voorliggende placenta. Ik weet sinds 20 weken ook dat ik een voorliggende placenta hebt, ze hebben wel goed gekeken of "de uitgang" vrij lag. Zal dan ook wel hiermee te maken hebben. Maar wij moeten dinsdag terug naar vk, dus als er problemen te verwachten zijn, horen we dat dan ook wel weer.

Over de echo's, afgelopen week was er in het nieuws dat er meer controle komt, waaronder een 35 weken echo en een thuisbezoek van de vk. Ze komt dan kijken of alles in orde is voor de bevalling. Gaat dacht ik al per 1 januari in.

Hier verder alles goed, kindje schopt goed. Grappig dat hij/zij ook reageert. Toen er vrij druk geschopt werd, heb ik even twee keer beetje terug geduwd. Bleef even stil, en toen echt bonk bonk bonk. Echt grappig. Manlief voelt het geschop ook goed, ook leuk.

Aah, hier (noord-brabant) is niet zoveel sneeuw (hooguit tussen 5 en 10 cm) gevallen, maar manlief wel onderuit gegaan. Gelukkig niets ernstigs, maar wel helemaal stijf en een zere rug. Zal ik vanavond maar voor hem zorgen, ipv hij voor mij.
Snow

Unregistered

17-12-2010 19:37
daantje; hier ook naar de stad geweest.. samen met manlief en Femke.. maar je doet er idd veel langer over door het weer! ist nog gelukt met eten halen? of heeft je man dat gedaan?

mijntje; is manlief er al? [ ik ben even in de war misschien.. maar was hij eigenlijk helemaal weg? of alleen door de week? hoe lang heb je hem nu niet gezien..? sorry hihi]

swase; ah jammer dat jullie niet gaan, wel verstandig denk ik! wij baalden ook zo met sinterklaas.. we hopen dan ook heeeeeeeeeel erg dat het met kerst te doen is om overdag 3 uur heen te rijden. zien we wel wanneer we teruggaan haha.

liefdevol: veek plezier bij het koor van je oma!
Snow

Unregistered

17-12-2010 19:38
manu: oei, manlief onderuit gegaan Sad ..
vlinder82

Unregistered

17-12-2010 20:21
@swase fijn dat je er een beetje bij neer hebt gelegd dat je thuis bent.. Ik vind het thuis zijn (helemaal 's avonds lekker samen) heerlijk, kaarsjes aan, kerstboom aan en lekker genieten van het getrappel in je buik!

@manu oh wat vervelend dat je vriend is gevallen, gelukkig valt de schade mee.. Ik heb helemaal niks over de extra controles gehoord, zullen wij dan wel net buiten vallen, of net niet!

@snow hoe voel jij je nu??

Ik ben ook benieuwd mijntje of je mannetje alweer lekker bij je is?? En ook natuurlijk; hoe voel je je??

Hier echt bekaf maar heerlijk samen weekend en morgen weer even spieken hoe het met ons mannetje gaat; zo'n zin in Smile!!
Snow

Unregistered

17-12-2010 21:06
hoe ik me voel..

nouja, wil eerlijk gezegd niet elke dag zeuren.. maar die nier doet echt zeer. het voelt, heb ik bedacht, als steken in je zij na het hardlopen.. (dat is toch je milt?) .. alleen dan rechts bovenin je buik. Je went ook wel een beetje aan die pijn.. maar voel me er soms wel een beetje depri door. (en dan met name dat ik me soms zo rot voel dat ik niet lekker met Femke kan spelen.. niet zomaar even van alles doe, terwijl ik altijd het liefste bezig ben)
Mijntje

Posting Freak

Topics: 6
17-12-2010 21:22
Hij is thuis, heb hem net nog zelf in Amsterdam Noord opgehaald, de bussen rijden zelfs niet meer. Hij heeft er 6 uur over gedaan, netjes toch? haha.

Ik hoop dat ik vannacht geen last heb, ben wel toe aan een avondje lekker slapen mmmm
Pixxie

Posting Freak

17-12-2010 21:25
Mijntje, fijn dattie heelhuids is thuisgekomen!! Die zal wel lekker gaar zijn zeg..

Snow, ik snap goed dat je depri van de pijn word, dat heb ik met mn bekken. Vooral indd omdat het je zo beperkt in omgang met de kleintjes. Fijn voor jou dat manlief thuis is de komende weken, kan hij lekker met Femke in de weer Smile
Dreampje

Unregistered

17-12-2010 21:31
Mijntje, geniet maar heerlijk van je mannetje, geef hem maar ff een dikke knufff, want das niet niks....al die tijd met die files en dat slechte weer....
vlinder82

Unregistered

18-12-2010 10:04
@snow vervelend hoor, die pijn, natuurlijk word je daar soms depri van, kan ik me heel goed voorstellen!! Ik snap ook dat je niet elke keer wilt klagen, maar het kan en mag hier wel he?! Dan heb je even een uitlaatklep! Erg vervelend allemaal...

@pixxie ja, het is voor jullie nog lastiger die beperkingen omdat je nog een kleintje rond hebt lopen!

Ik ga even koffie drinken en om half 12 pretecho, leuk, leuk Smile
Pixxie

Posting Freak

18-12-2010 10:12
leuk Vlinder!! Ben heel benieuwd naar je echo, als ik er 1 ga laten maken, ga ik naar hetzelfde echobureau toe namelijk. Hangt er even vanaf hoe het met mn mams is tegen die tijd, want ik wil haar graag meenemen.

Ik vind het voor Liam heel fijn dat hij over een paar weken naar de barnehage gaat, dan kan hij echt lekker spelen met andere kindjes, en veel naar buiten.
daantje

Posting Freak

Topics: 2
18-12-2010 12:26
@mijntje: fijn dat hij weer thuis is :-) Lekker geslapen?
@Manu: hoe is het nu met je man? Hoop dat hij niet beurser is geworden.
@snow: he meid wat vervelend dat je soms niet met F kan spelen. Maar misschien lukt het wel op de bank?
@Swase: zet effe lekker een cd van Clousseau aan en koop evt een nieuwe cd of als er een dvd van het concenrt uit komt voor jezelf. Dan nodig je je vriendinnen uit, zet je de tv hard aan en blehren jullie lekker hard mee (tip: misschien even de buurtjes een setje oordoppen cedaeau doen, haha).

Heb net een zoektocht achter de rug voor een goede babyfoon. Zus gebeld, internet afgespeurd, buurtjes gevraagd en we komen uit op de Alecto DBX-88. Komt bij alle testen die ik gezien heb het beste uit de test. Grappige is dat als je even gaat zoeken, je jezelf al snel tientallen euro;s kan besparen. De goodkoopste die wij tegenkwamen was 59,- en de duurste 108 (voor precies dezelfde!!!) Als je dus dit soort dingen koopt, het loont om even een zoekwerkje ervan te maken!
daantje

Posting Freak

18-12-2010 12:30
@pixxie: barnehagen? Is dat de peuterspeelzaal of kinderopvang daar?
@Snow: Ik had er gister zo op gerekend dat ik uit eten zou gaan (met afscheid van collega) dat we samen in het dorp zijn gegaan :-D We hebben heerlijk Tapas gegeten en gelijk ons beweging gehad, haha.

Meiden, ik ga m'n bedje eens uit en er een wasje inknikkeren. Heerlijk zolang in bed. Manlief is al squashen. Straks de ijsbanen trotseren om boodschappen te doen. Zag tot mijn schrk dat ik de laatste rol wc-papier te pakken had... Normaal gesproken heb ik altijd een super voorraad in huis. Elke keer als het in de aanbieding is neem ik het mee en begint mijn man weer te lachen want het hele kastje in de badkamer staat dan al vol. Wc papier gaat hier zo hard. Moet ook zo vaak plassen!
vlinder82

Unregistered

18-12-2010 12:40
@pixxie ja, das wel heel leuk voor Liam dat ie lekker met andere kindjes kan spelen Smile

@daantje als ik iets koop zoek ik ook altijd een rondje op het net, wat je zegt; het kan je vaak een hoop geld schelen!! Wij moeten er ook nog even naar kijken wat voor babyfoon we willen maar zal die van jou even onthouden! Heerlijk dat e zolang in bed hebt gelegen, nu dus wel lekker uitgerust!!

Zo, de echo gehad maar viel een beetje tegen, ons mannetje lag er niete cht mooi voor en porren hielp ook niet, dan ging ie alleen maar even schoppen maar draaien, homaar, haha.. Verder lag het kindje qua gewicht en lengte precis op schema, ook wel weer fijn om te weten dat ie goed groeit Smile
Nu even lekker eten en dan vanmiddag gaan we trouwringen kijken..
Snow

Unregistered

18-12-2010 12:58
vlinder; jammer dat het wat tegenviel! veel plezier met trouwringen kijken!

pixxie; verveldn van je bekken.. dat is idd ook iets om depri van te worden, doordat je weet dat het niet over zal gaan Sad

daantje: mag ik vragen waarom je die babyfoon verkiest boven de DBX-85 ? .. ik ken meerdere mensen met de -88 .. en die zijn net erg tevreden over het schermpje; daar komt de temp. in staan etc. hij licht steeds op/ gaat piepen als het te koud of warm is. onze buurvrouw baalt van haar babyfoon.. zo ook als ze hem te dichtbij de verwarming zet bijv.. en bijvoorbeeld in de zomer licht hij ook steeds op en geeft een signaal af, terwijl ze niks aan de wamte kon doen.
ik denk; ik zeg het even Big Grin. wij hebben de -85 .. en die heeft sus geen schermpje en muziek, maar de rest is hetzelfde. ( heel goed storingsvrij trouwens!!!)
Leuk dat jullie uit eten zijn geweest!!!

hier; wel lekker geslapen. beetje kort; 01:00 uur sliep ik.. 08:00 uur was Femke wakker. en ondertussen natuulijk nog 2x eruit om te plassen Big Grin
Spring

Posting Freak

Topics: 13
18-12-2010 13:07
Weer een tijdje niet geweest…

Mooie buiken zag ik hier en bij het buikfoto topic voorbij komen, leuk! :-D Als ik meer tijd heb, zal ik er binnenkort ook weer één plaatsen, gaat best hard nu, maar verschilt ook erg per dag.

Liefdevol: super, een goede uitslag! :-D Lekker samen van genieten meid.

Snow: :-( Het zit je echt niet mee. Je klaagt zeker niet hoor, gewoon lekker van je afschrijven. Sterkte.
Je hebt trouwens (per ongeluk?) de naam van je dochter genoemd op de eerste pagina. Misschien de moderators even vragen het weg te halen?

Pixxie: Hoop voor je dat ze je moeder niet veel langer hoeft te wachten. Heel vervelend dat ze geen urgentie krijgt :-( Gaat het met jou een beetje?
Klinkt leuk, die wipstoel! Wij kopen waarschijnlijk een in hoogte verstelbare wipstoel: http://www.babyandmore.eu/17-eten-en-dri...stoel.html Ook duur, maar lijkt me wel heel handig.

Manu: heerlijk hè? Om nu vast een beetje te ‘praten’ met de baby door terug te duwen. Mijn vriend vindt het ook helemaal geweldig :-D Beterschap voor je man.

Mijntje: je mannetje weer fijn thuis? Lekker van genieten samen!

Swase: ook wel fijn toch, thuis met deze dagen? Zeker ’s avonds. Hoe gaat het nu met jou?

Balen zeg dat sommige allerlei leuke dingen moesten afzeggen door de sneeuw :-( Ik vind zo;n winterlandschap heerlijk, maar als het je plannen in de war gooit is het natuurlijk niet fijn. Hoop eerlijk gezegd wel op een witte kerst maar dan wel zo, dat iedereen gewoon kan gaan en staan waar hij/zij wil.

Vlinder: Gefeliciteerd met jullie ger. partnerschap! Vandaag dus de pretecho?? Ben heel benieuwd! O, lees dat het tegenviel :-( Ook geen mooie profielfoto’s? Wij hebben de echo (3d/4d) maandag na kerst, hoop dat ze zich dan goed zal laten zien, anders is het wel jammer… Veel plezier met trouwringen kijken!

Daantje: scheelt veel ja, om even goed te zoeken via internet. Doe ik ook altijd. Heel herkenbaar, dat wc-papier, haha! Doe voorzichtig met boodschappen doen.

Hier druk bezig. Kinderkamertje aan het verbouwen, vandaag de laatste stucdag en dan na volgende week schilderen. Echt leuk! Afgelopen donderdag de eerste zwangerschapsgym gehad. Ik vond het wel leuk, ook een paar leuke meiden/vrouwen bij volgens mij, dus komt wel goed. Fijn ook, wat extra beweging. Ik zwem wel nog steeds 1x per week en loop elke dag in totaal een half uur van en naar mijn werk, maar wat extra oefeningen kan natuurlijk geen kwaad. Nu heerlijk van het weekend genieten en dan nog een paar daagjes en lekker 1,5 week vrij. Helemaal zin in! Dan heb ik waarschijnlijk ook wat meer tijd..

Fijn weekend allemaal!
daantje

Posting Freak

18-12-2010 13:10
@snow: dank voor je reactie. Het tooltje met het muziekje spreekt ons wel aan. Meerdere mensen die wij kennen hebben hem en als de kleine ligt te mekkeren zetten ze het muziekje aan en valt de kleine vaak weer in slaap. Het piepje kan je uitzetten als het goed is. Volgens mij kan je ook de verlichting instellen, maar dat weet ik niet zeker.
Heb hem nu trouwens voor 55,- euro gevonden ;-)

Maandag ga ik shoppen met de aankomende oma's :-) Ze hebben er al zin in (ik ook, haha). Ik wil ook gaan kijken voor een matrasje. Een aantal van jullie heeft daar al ervaring mee. Waar moet ik op letten? Wil ook slaapzakjes kopen. Tips? Hoeveel heb je er trouwens nodig? Ik heb er nu 2, een dikke en een dunne.
Free

Posting Freak

18-12-2010 13:19
Daantje, Wij hebben de '88' en opzich bevalt ie goed! Licht en gepiep kun je idd uit zetten! Moet er wel even bij zeggen dat wij nu al wel een 2e hebben omdat bij ons ineens t beeld gek ging doen. Een klacht die vaker voor schijnt te komen bij dit type!

Maar verder zijn we goed te spreken over deze!! Wink
Snow

Unregistered

18-12-2010 14:08
dus ook het licht kun je uitzetten? ooh dan is het wel handig dat je de temp kunt zien!!!
Swase

Unregistered

18-12-2010 15:31
Hallo!

Ik ben er alweer overheen hoor, het heeft best nog gesneeuwd en is op veel plekken behoorlijk glad dus maar goed dat we niet gegaan zijn waarschijnlijk.
Vandaag een productieve dag achter de rug, de bouwmarkt onveilig gemaakt, in huis opgeruimd, we zijn er al een eind klaar voor, nog maar 5 nachtjes slapen!
Straks nog gezellig met vrienden ergens wat drinken, ook leuk er even tussenuit.

Verder is het hier maar weer rustigjes he, het is weer weekend! Geniet ervan meiden en doe voorzichtig buiten!
vlinder82

Unregistered

18-12-2010 17:51
@snow balen dat je een korte nacht had, vandaag wel een betje uitgerust?? Dan vanavond maar wat vroeger je bedje in...

@lin leuk dat jullie volgende week de kindrkamer kunne schilderen Smile Lekker vooruitzicht straks lekker 1,5 week vakantie!!

@swase heerlijk er vanavond even uit, heel veel plezier!!

Wij zijn al met al ook de halve middag op pad geweest en zijn geslaagd voor trouwringen, zo wat zijn die dingen duur!! Nog een paar leuke broekjes gekocht voor babylief en nieuwe traptegels die wat beter bij de bovenverdieping passsen, een duur dagje was dit dus!!
Free

Posting Freak

18-12-2010 19:31
Snow schreef:dus ook het licht kun je uitzetten? ooh dan is het wel handig dat je de temp kunt zien!!!

Hij licht hier niet meer op, dus denk toch echt dat ie uit kan :mrgreen: Chris is er mee gaan klooien en nu hebben we gewone babyfoon waar je de temp op ziet Wink
Snow

Unregistered

18-12-2010 23:45
swase; nog 5 nachtjes en dan eindelijk verhuizen! haha, de bouwmarkt onveilig gemaakt Big Grin! heb je gezellig wat gedronken met je vrienden?

vlinder; jippie, geslaagd voor ringen! ja duur he.. wij waren samen 580 euro kwijt. is nog goedkoop Big Grin, maar vonden wij al veel geld haha. wat voor babybroekjes heb je gekocht?

mayella: Chris heeft het licht gewoon gesloopt denk ik Wink!

hier; ik ga mijn bed opzoeken. morgen is het mijn beurt om uit te slapen Big Grin! manlief blijft altijd heel lang liggen ook al is F wakker, dus heb hem eens even aangesproken op zijn gedrag Wink. Hij wil er nooit gelijk uit.. wil altijd nog 1000x zijn wekker laten gaan en dan ZELF een moment kiezen om eruit te gaan.. zucht.
maar goed. nu afgesproken dat als F wakker is, ik er heen ga & wat speelgoed geef en dan tegen hem zeg: 'nog 10 minuten en dan moet je eruit.'
en dan na 10 minuten zeg ik; 'nu!' hahahaha, wat een constructie.. maar goed.. we zullen zien of het werkt

trusten
hve

Unregistered

19-12-2010 10:06
Hey weer een nieuw topic!

Hoe is het met iedereen? paar daagjes niet geweest. druk druk voor de feestdagen.
Donderdag avond voor het eerst ons kleintje zien schoppen tegen me buik.
Echt geweldig!
:-D
Mijntje

Posting Freak

19-12-2010 10:14
Haha Snow, wat een kerel! Hier wil ik er ook altijd samen uit. Dek altijd de ontbijttafel in het weekend met kaarsjes aan Smile. Alleen als hij avonddienst heeft gehad laat ik hem liggen, maar ook niet langer dan tien uur hoor. Ik ben zeer gehecht aan het weekend samen doorbrengen, vind het zonde als de halve dag al voorbij is met niks doen. Ik hoef ook niet uit te slapen, negen uur is voor mij wel de max, maar ik ga dan eigenlijk ook nooit llater dan 22:00 naar bed haha. Nu helemaal niet Smile

Hopen dat je regel werkt!

Wat leuk Vlinder, de ringen uitgezocht. Wij hebben de ouderwetse simpele gouden ringen, ik met diamantje en manlief iets breder zonder diamantje. Waren volgens mij ook iets van 500 kwijt. Voor de rest dus ook veel geld uitgegeven haha. Hier brandt het geld ook in mijn portomonee.. eindejaarsuitkering gestort, daar wordt ik altijd meteen zo hebberig van. Moeten sparen voor een auto, dus eigenlijk mogen we niks uitgeven Sad. Helass ben ik dara niet zo goed in.
vlinder82

Unregistered

19-12-2010 11:23
@snow fijn dat jij dan vandaag even lekker wat langer kan blijven liggen!! Hihi, jou man heeft dus moeite met vroeg opstaan, hopen dat je plan heft gewerkt! Ik heb een lichtruin linnen broekje, een velours wit en grijs jogginbroekje gekocht, bij de zeeman, erg schattig en leuk en het kost je bijna niks Smile

@hve wat leuk dat je je kleintje hebt zien schoppen, ben ik ook wel benieuwd naar, voel het heel veel maar heb het nog nooit gezien, waarschijnlijk komt dat mede doordat mn placenta voor ligt..

@mijntje wij wilden dus zilveren ringen maar die zijn er niet veel en ik wilde er ook een klein diamantje in maar de goedkoopste was 1000 euro dus dat vond ik veel te gek! Nu hebben we de ringen zo besteld en kan ik er wel later een diamant in laten zetten voor iets van 80 euro! Hihi,ken dat wel hoor, als je ineens dan zoveel geld hebt, het id ook veel te leuk om te shoppen Smile Wij gaan ook voor een nieuwe auto maar hebben dat geld al opzij gelegd en daar komen we niet aan..
Klinkt echt leuk, samen ontbijten met de kaarsjes aan, even een moment met je gezin, kan me voorstellen dat je daar veel waarde aan hecht!

Hier wel lekker geslapen maar zou er wel weer eens naaruit zien om een nacht echt helemaal door te slapen, sinds mn zwangerschap word ik echt tig keer per nacht wakker.. Enne mijntje, jij bent morgen alweer 25 weken Smile Hopen op weer een mooi plaatje, ik vind die van deze week niet echt heel mooi Wink
Numeria

Member

Topics: 1
19-12-2010 11:38
Wat leuk ringen uitgezocht, wannneer is de grote dag?
Ik heb wel alles gelezen maar ben het ook weer vergeten, sorry.
Ben ook niet in orde, mega verkouden en heb het idee dat mijn hoofd verstopt zit bah.
Ligt er bij jullie ook nog zoveel sneeuw? Ik heb vrijdag maar vrij genomen, vond het maar niets om te gaan rijden, hopelijk is het morgen beter te doen, vraag het me af want vannacht heeft het weer behoorlijk gesneeuwd.
Fijn zondag.
Pixxie

Posting Freak

19-12-2010 11:48
Goedemorgen!

Mijntje, heerlijk weekend ritueel hebben jullie zeg! Voorheen lag vriendlief er ook errug lang in op zondag als het zijn uitslaapdag was, maar die is er tegenwoordig ook uiterlijk om half 10 uit. Vandaag was Liam pas om half 10 wakker, lekker! (Had vannacht van half 12 tot half 3 zitten kletsen in bed, dus heeft vriendlief hem er maar ff uit gehaald).

Vlinder, wat voor soort ringen zijn het nu geworden? Ik wil graag witgouden ringen, maar die zijn ook ontzettend duur.

Snow, en hoe is het gegaan vanochtend?

Hve, wat gaaf dat je haar nu hebt zien schoppen! Big Grin

Gistermiddag dus op verjaardag geweest. Ik had de buggy al klaarstaan, maar Liam wou met de slee Wink Liep voor mij ook een stuk makkelijker. Alleen bergafwaarts was niet zo'n succes :lol: dus het laatste stuk heeft ie helemaal gelopen, mn knappe ventje! Verjaardag was gezellig. Wel erg druk voor Liam merkten we dus gisteravond. Mn schoonmoeder deed ontzettend overdreven.
vlinder82

Unregistered

19-12-2010 12:20
@nummeria ja, hier ligt wel sneeuw maar niet megaveel!! Maar ik won ook in het noorden en daar is het weer beter dan de rest van het land als ik de tv mag geloven.. Maar eh, 14 feb. gaan wij ger.partnerschap aan maar wel met ringen omdat we ons dan wel in het echt aan elkaar verbinden! Later gaan we nog wel trouwen maar dat willen we toch wat grootser aanpakken..

@pixxie geef liam eens gelijk; ik zou ook veel liever in de slee zitten Smile maar hij heeft dus ook veel gelopen, bikkel!! En heerlijk een overdreven schoonmoeder, kun je je dan ook mateloos aan irriteren! Maar wij hebben ook witgouden ringen, vonden wij ook het mooiste! Ze zijn vrij simpel hoor en ik wil er dus nog een diamantje in laten zetten later! Ja erg duur maar (als het goed is Wink) heb je ze wel je hele leven om!!

Vriendlief is de nieuwe traptegels aan het leggen en ik zal zo ook maar even bezig, stofzuiger moet echt even door huis heen!! Vanmiddag een truitje en leuk pakje ophalen die we hadden gekocht via mp..
Dreampje

Unregistered

19-12-2010 13:15
hier in Zuid holland ligt wel aardig wat sneeuw, tja er zijn natuurlijk plekken waar meer ligt Wink maar goed, hier 1 plaatje, vind het wel mooi....

[Afbeelding: DSCF2640.jpg]
Swase

Unregistered

19-12-2010 15:57
Wat is het rustig he, echt weekend! Over een week is het al kerst, gaat echt snel ineens vind ik..!
Hier ligt nog genoeg sneeuw maar inmiddels is het aan het dooien dus wordt het echt zo'n troep. Het schijnt volgende week ook weer veel te gaan sneeuwen, ben benieuwd.
Inmiddels weer lekker binnen. Gisteren nog gezellig gehad en vandaag had ik eigenlijk een dagje alleen omdat m'n vriend naar Ajax-Feyenoord zou gaan maar dat ging niet door. Sneu voor 'm, hij had er zo'n zin in.. We zijn samen naar koopzondag gegaan hier en nu lekker op de bank. Filmpje kijken, beetje hangen, lekker zondag!

O ja, mijn vriend kan supergoed z'n bed uit, slaapt eigenlijk nooit uit dus dat belooft wat!!
liefdevol

Unregistered

19-12-2010 16:28
heyy allemaal,

ik lees overal over sneeuw maar ik (fryslan boppe) kan er niet over meepraten. het is witjes en glad maar daar houdt het dan ook wel mee op. jullie mogen het van mij allemaal hebben, lief van mij he......have fun. we zijn vanmiddag even de stad in geweest, koopzondag en lekker sneek. overal krampjes met lekkere hapjes. maar djeez wat was het koud. sinds eergister schopt de kleine ook bij mij op de blaas dus af en toe heb ik het gevoel dat ik moet rennen en dan komt er maar een drupje haha. vanmiddag liepen we uit de stad en ineens moest ik zo nodig, ik heb zelfs wat laten lopen <schaam schaam> dit is me bij de eerdere zwangerschappen nooit gebeurd. wat genant, al ziet niemand het hahaha

vlinder, dure grap he ringen. valt niet mee. wel erg leuk hoor, dus op valantijnsdag voor jullie groot feest.....ik weet niet meer wat ik voor de ringen heb betaald toen maar het is ook al 10 jaar geleden (zonde want nu liggen ze voor oud vuil in mijn la LOL)

brrrr ben niet warm te krijgen dus ga weer ff voor de kachel hoor. doei doei
Numeria

Member

19-12-2010 16:34
Vlinder: is het niet zo dat als jullie dan willen trouwen je ger.partnerschap weer moet ontbinden? Wij zitten te twijfelen of we samenlevingscontract willen of ook ger.partnerschap, zei jij nou dat dat laatste soms gratis is? We willen ook ooit nog is trouwen maar dan moeten we eerst sparen, nu eerst aan het sparen voor ons huis.
Pixxie

Posting Freak

19-12-2010 16:42
Zo, hier besloten wat we met de kerstdagen gaan eten. 1e kerstdag gourmetten en 2e kerstdag varkenshaas in mosterd roomsaus met gekruide aardappeltjes en groente of salade. Nu alleen nog recept uitzoeken voor de desserts.

Wij hadden het plan om in 2012 te trouwen, maar dat word wrs nog later. We willen in NL trouwen met alles er op en dr aan, dus dat word nog even sparen Wink
hve

Unregistered

19-12-2010 16:56
Liefdevol@ wel leuk al die kraampjes. Hier is wel 12 cm gevallen vannacht. je mag echt wel een beetje hebben. Vind dit iets te veel .Rachel kan niet fatsoenlijk lopen. Het sneeuwt nu weer :-o

Ik heb het alleen met niezen dat ik soms een drupje voel en dan moet ik ook rennen naar de wc. echt eritant.

Pixxie@ klinkt lekker wat je met kerst gaat eten
vlinder82

Unregistered

19-12-2010 17:32
@dreampje leuke foto Smile

@swase heerlijk lekker saampjes op de bank met een filmpje op, echt zondag Smile Nog wat leuks gescoord in de stad?? En fijn dat je vriend nooit uitslaapt, kun jij misschien wat vaker straks Smile

@liefdevol dat heb ik ook vaak, moet ik nodig naar de wc en dan begint het kindje ook er lekker tegen aan te schoppen, niet fijn! Lekker voor de kachel, heerlijk opwarmen.. Anders even onder de douche of in bad, wil ook weleens helpen.

@nummeria ja, ger partnerschap is in veel gemeentes op maandagochtend gratis!! Als jullie twijfelen tussen samenlevingskontrakt of ger. partnerschap zou ik voor het laatste gaan, wij hebben al een samenlevingscontract maar daar zitten net als kinderen helemaal niet bij in en dat moet je bij een notaris doen en kost ongeveer 300 euro! Het enige wat wij nu moeten betalen is het trouwboekje (ja, zo noemen ze dat bij ger. partnerschap ook..) en dat kost 11,95! Je kunt ook ged even googlen, staat het ook heel goed in uitgelegd..

@pixxie ja, als je alles erop en eraan wil kost dat een hoop geld helaas!!Jullie eten voor de kerstdagen klinkt erg lekker, krijg er water van in mn mond.. Wij gaan ook één dag gourmetten maar voor de 2 e dag hebben we nog niks!

Hier avnmiddag even lekker getourd, vind ik altijd leuk even op zondag.. Kleertjes opgehaald die we via mp hadden gekocht, ze zien eruit als nieuw Smile!! Daarna nog even klein bankje geverfd voor op de babykamer en nu is vriendlief aan het koken, zo lekker eten en vanavond onderuitgezakt op de bank...
Numeria

Member

19-12-2010 18:40
Thx voor de info vlinder. Ik ga het even allemaal opzoeken op google. Dacht namelijk dat de kids er ook niet bij zaten met ger.partnerschap. Wij hebben ons kindje nu al aangeven bij de gemeente, maar ja maakt niet zoveel uit denk ik.
pixie ook trouwplanne, leuk. Lijkt wel of we allemaal week worden als er kindjes aan te passen komen haha
Snow

Unregistered

19-12-2010 18:42
hier ligt ook veel sneeuw!

vanmorgen geslapen tot 08:30 uur, maar daana nog wel even lekker kunnen blijven liggen. Manlief ging er echt na 10 minuten uit, een record Big Grin

pixxie; groot gelijk van Liam dat hij met de slee wilde, is veel leuke dan de buggy Wink klinkt lekker wat jullie met kerst gaan eten! komen er ook mensen bij jullie?

vlinder; is het mooi geworden, de traptegels?

liefdevol: leuk; allerlei kraampjes etc in de stad!

mijntje; ooh klinkt gezellig hoe jullie 's morgens ontbijten enzv Big Grin! hier is het een wonder als ik echt tot 09:00 uur slaap hoor.. dan is het ook uitslapen voor mij. maar hier wordt ik al 2 keer per nacht wakker door Femke en 's morgens wakker doordat manlief eruit gaat etc.. dus mijn nacht is meestal van: 00-00 t/m 07:45 uur. met 2x onderbreking. zal straks nog wel meer zijn met die kleine ..
vwz

Posting Freak

Topics: 7
19-12-2010 19:44
ah volgend deel alweer
Pixxie

Posting Freak

19-12-2010 19:46
Hier ff een kuthumeur, staat wel nader verklaard in het klaag topic..

Dreampje, leuke foto!

Vlinder, haha lekker burgerlijk, touren op zondag Wink Ben benieuwd naar jullie babykamer, tijd voor foto's! Big Grin

Numeria, we zijn al bijna 3 jaar verloofd Wink Daar hecht ik verder weinig waarde aan hoor, maar trouwplannen zijn er dus altijd al geweest Smile

Snow, fijn dat ie vlot zn bed uit kwam vanochtend!
Mijntje

Posting Freak

19-12-2010 20:07
Ha Swase; jij niet naar Clousseau, mannetje niet naar voetbal. Hier ligt nu ook wel aardig wat sneeuw. Wij hebben ook gewinkeld in Amsterdam. Ik heb de ZARA kids ontdekt, wat een leuke dingen. Ga daar dus voortaan heen met alle kindjes. Ik ging er eigenlijk heen voor de ZARA mama collectie, maar er was helemaal niks. Ze stoppen er denk ik weer mee. Wel jammer.

Pixxie; leuke verjaardag gehad dus. Wij zijn vandaag ook lekker met de kindjes op de slee op pad geweest. Even alle kerstkaarten rondgebracht. Weet nog niet waarom je een rothumeur hebt, maar sterkte! X

Dreampje; mooie foto, zo ziet alles bij ons er ook uit!

Liefdevol; heb ik ook hoor, ik let er nu telkens op dat ik om het uur naar de wc ga, als ik dat niet doe laat ik het zeker lopen. Maar ik begrijp dat het rot voelt.

Numeria; wij zijn getrouwd toen ik zwanger was van de eerste. We zouden eerst alleen trouwen, toen toch maar feestje, en ook maar jurk, ook ringen, toch maar receptie voor familie, etc etc. Uiteindelijk een hele bruiloft, wel erg gezellig gehad! Wat mij nog het beste bijstaat was de rode loper bij het stadhuis, die kostte 50 euro haha.

Hve; Milan had het hier ook moeilijk met de sneeuw, maar wel grote lol gehad. Ze waren dik ingepakt en dan steeds omvallen in de sneeuw
Pixxie

Posting Freak

19-12-2010 23:30
Ik ben weer blij! Ik zat nogal met kwestie kinderwagen in mn maag. Ik had met 10 weken zwangerschap dus die duowagen gekocht, en begon me steeds meer af te vragen hoe vaak ik die daadwerkelijk zou gebruiken. Hij is best lomp en zwaar, en ik zie mezelf dat ding nog niet naar boven duwen een paar weken naar de bevalling. Liam's kinderwagen is niet meer compleet, dus daar zat ik dan.. Maar het besluit is genomen! Beide kinderwagens worden verkocht. Van mijn schoonzus mag ik het frame van de Urban Jungle lenen en via internet heb ik er zo goed als zeker een ''wieg'' bij gekocht! Een zwart/witte met BB ruitje, heel gaaf. Als de andere kinderwagens verkocht zijn en anders wanneer mn vakantiegeld binnen is koop ik zelf het onderstel met buggy gedeelte erbij Smile Voor Liam komt er dan een kiddyboard bij. Naar de barnehage is het nog geen 10 minuten lopen. Het enige is dat als ik dus nu doordeweeks een boodschapje moet doen, dat alleen kan wanneer Liam op de barnehage is (3 dagen per week). Nou dat overleef ik ook wel weer Wink

Barnehage is trouwens een combi van kinderdagverblijf/peuterspeelzaal.
Mijntje

Posting Freak

20-12-2010 09:01
Goed besluit Pixxie, alleen gaan jullie nooit een dagje weg, bos wandelen etc? Dat waren de dagen dat ik mijn duo wagen echt heel erg waardeerde. Liam kan dan nooit eens lekker een slaapje doen/uitrusten in de wagen. Is het niet een mogelijkehid om gewoon een hele goedkope single wagen te kopen, of zorgen dat Liam's wagen weer compleet is, zodat je beide keuzes hebt?
Pixxie

Posting Freak

20-12-2010 09:59
Mijntje, dat gebeurt niet vaak, en als dat gebeurd zijn we met zn tweeen, dus kan Liam gewoon lekker in zn buggy Smile Die Urban Jungle kost me bijna niks, en Liam's wagen krijg ik niet meer compleet doordat de fabriek niet meer bestaat en ik dus geen losse delen meer kan kopen.

Hier niet lekker geslapen. Was pas 1:30 voordat ik in slaap viel (beeb was druk en vriendlief snurkte), toen werd ik om half 5 wakker van de wekker en gerommel van mn vriend en om 6 uur was Liam aan het mopperen en begon zn zusje ook weer aan de macarena. Uiteindelijk wel geslapen tot 9 uur. Vanmiddag kerstboodschappen doen, wish me luck!
Mijntje

Posting Freak

20-12-2010 10:21
Als je er een buggy bij hebt is het prima inderdaad. Arme jij, niet goed geslapen dus.

En de kerstboodschappen? ook al al je eten of juist kadootjes etc?
Pixxie

Posting Freak

20-12-2010 10:33
Kadootjes zijn al binnen, ik wil alleen nog iets voor vriendlief kopen namens Liam, dr moet natuurlijk ook een kadootje voor ''papa'' onder de boom liggen. Dus inderdaad grote boodschappen. Denk dat ik me maar bij de supermarkt laat afdroppen door mn mannen, dan kan ik met een rustig hoofd alles binnenhalen van wat er op mn waslijst staat..
Pixxie

Posting Freak

20-12-2010 10:37
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/...e=25450680 dit is hem Smile
Snow

Unregistered

20-12-2010 10:45
pixxie: wat een gedoe met de kinderwagens .. hier hetzelfde gehad. een kinderwagen gekocht via MP voor Femke toen. Bleek dat hij niet lekker liep. Nieuwe gekocht; was een gezeur met in de auto krijgen.. en nu dus een bugaboo via Mp gekocht. Haha. onze derde kinderwagen dus al! en we hebben ook al een buggy via MP gekocht en er een nieuwe bij gekocht..! wel goede oplossing hoe jij hem hebt! hebben jullie ook een soort MP?
balen van je nacht Sad

hier; ook een *** nacht. 01:15 uur sliep ik.. 07:00 uur was Femke wakker. (nog nooit gebeurd!) tussendoor Femke nog 2x wakker en ik 3 keer naar de wc.. 5 keer eruit dus in 6 uur en 45 minuten.. bah! ik was ook veel wakker door buikpijn.. mijn nier gaat met de dag meer zeer doen.. baal baal..
Snow

Unregistered

20-12-2010 10:45
mijntje; jaaaah we zijn 25 weken!!!
Mijntje

Posting Freak

20-12-2010 10:53
owja 25 weken, joepie!

Pixxie; heel leuk met dat ruitje!

Snow; wij hebben nu al 8 wagens gehad...:oops:.

- Quinny Freestyle
- Quinny Buzz 3 wielen
- Ouderwetse witte met grote wielen
- Phil&Teds met duo zit
- Koelstra Tweeling wagen
- Koelstra enkel
- Maxi cosi Buggy
- Quinny Speedi (hebben we voor nu)

Mocht iemand een review nodig hebben Big Grin

Wij hebben ook lopen klooien met dat de 2de kwam, eerste dus de Koelstra enkel, daar zou als madelief zat ook een maxi cosi op kunnen. toen we het gingen uitproberen toen Milan was geboren kon dat niet. Toen maar de koelstra tweeling meegenomen. Die na 2 maanden 2dehands verkocht en op Ebay de Phil&teds gekocht, die weer verkocht na 9 maanden en toen de Quinny buzz enkel gekocht, Madelief was toen oud genoeg om te lopen. En anders hadden we de buggy nog..
daantje

Posting Freak

20-12-2010 11:04
@vlinder: Lekker aan het shoppen geweest dus, haha. Duur he die ringen! Ik schrok er ook zo van. We hebben uiteindelijk wel de ringen genomen die we beide wilde hebben. Jammer van de prijs, maar we hebben nu allebei wel een super mooie ring. We hebben wit-gouden ringen met een geelgoud randje eronder die aan beide kanten er iets onderuit steekt. Die van mij heeft een opening en heeft er 2 briljantjes tussenzitten. De ring is wat breder: 0,5 mm ofzo. Ben er nog steeds weg van :-D (maar goed ook, haha)
@Snow: hmm, wij waren heel wat meer kwijt dan 580… Dat kostte 1 ring nog niet eens. Heb een dure smaak, haha. Je constructie heeft dus gewerkt. Moet ik onthouden voor hier straks. Jeeh, 25 weken vandaag!
@Mayella: handig he zo’n forum J
@hve: zien schoppen J Gaaf hoor! Dat hebben we hier nog niet gehad. Ik zag vandaag onder de douche wel dat de ene kant van m’n buik wat dikker was en even later was het weer gewoon.
@Mijntje: ah, ook aan het sparen voor een nieuw karretje! Al een idee wat het gaat worden? Jeeeh 25 weken vandaag! Jeetje, al 8 wagens!!! En, welke beviel het beste? Ga vanmiddag shoppen met de oma’s en ga de Mutsy 4rider nog eens bekijken. Ik vind Bugaboo erg mooi en leuk, maar manlief vind de bak te laag (hij is bijna 2m).
@nummeria: hier heel veel sneeuw! M’n auto heb ik de laatste dagen niet aangeraakt en heeft er een extra verdieping bijgekregen.
@Dreampje: mooie foto.
@Pixxie: Heb je het recept voor mij van de varkenshaas in mosterd roomsaus en de gekruide aardappeltjes? Wij zorgen voor dat deel de maaltijd en het klinkt voor de vleeseters wel lekker! He, lees dat je gister een rothumeur had. Hopelijk is ie weer over vandaag.
daantje

Posting Freak

20-12-2010 11:06
Ga hier beneden even snel aan de schoonmaak. Schoonmoeder staat straks op de stoep. Ben gister in een opruimbui begonnen aan de keuken, maar na een uurtje had ik het wel gezien en heb de boel de boel gelaten. Ben m'n bedje toen weer ingedoken en toen we eruit kwamen (les pas om 14.00 uur!) moesten we snel opschieten want we hadden bij m'n ouders afgesproken.
daantje

Posting Freak

20-12-2010 11:07
@pixxie: haha, moet wel om je lachen. Jij bent echt een fotograaf hoor. Over al maak je foto's van. Leuk! Kunnen we lekker meegenieten! Hoeveel foto's heb je al van Liam voor in z'n album gemaakt? Vast ook heel veel.
Mijntje

Posting Freak

20-12-2010 11:14
Daantje; dat is ook mijn tegen op de Bugaboo, ik vind het een prachtige wagen, maar vind de bak inderdaad te laag.

Jij dus een halve keuken opgeruimd haha, naja beter dan helemaal niks toch?
Mijntje

Posting Freak

20-12-2010 11:15
Owja, ik ben er nog niet uit welke wagen het beste was. Ik ga nu dus weer een nieuwe uitproberen, maar het lijkt wel alsof de perfecte niet bestaat. Tot nu toe heeft geen wagen bij mij alle functie's gehad die ik verlangde. Er is altijd wel iets wat toch tegenvalt
vlinder82

Unregistered

20-12-2010 11:22
@nummeria bij ger.partnerschap is alleen dat je het kind wel moet erkennen, daarna heeft de vader gewoon ook de rechten over het kind! Dat is ook de reden waarom wij het doen..

@snow nou, fijn dat je man er na 10 min. uit ging Smile Volhouden zo af en toe!! De traptegels zijn leuk geworden, staat veel strakker en mooier dan de vorige! Balen dat je zo'n ontzettende klotenacht hebt gehad!! Vanmiddag dan nog maar even plat? Vermoeiend zo vaak uit je bed, lig je net lekker warm!!
Welke bugaboo hebben jullie nu gekocht via mp?? Wij hebben de frog in het grijs, moet zeggen dat ik er helemaal weg van ben, vind het zo'n mooie wagen Smile alleen we moeten nog even oefenen met hoe je hem inklapt, haha..

@mijntje we hebben hier ook een zara in de stad, zal eens kijken!! Zo, dat een rode loper 50 euro kost dat ie er ligt, veel geld maar wel heel leuk natuurlijk Smile Jij bent dus hier bijna een ervaringsdeskundige op het gebied van kinderwagens, haha..

@pixxie zou net vragen wat er was maar problemen met kinderwagen dus.. Fijn dat jullie er nu uit zijn en dat het opgelost is! Balen van je slechte nacht, je slaap is juist iets wat je helemaal nu goed kunt gebruiken!! Heel veel succes met kerstinkopen!!

@daantje nou, onze ringen zijn wel goedkoper dan die van jullie Wink maar ja, je doet er ook je hele leven mee!! Maar eh, ik weet niet hoe het bij de nieuwe bugaboo zit maar wij hebben een ouder model en die kun je niet in hoogte verstellen, ik weet niet of dat nu bij het niewue model wel zo is maar dat is dan natuurlijk wel balangrijk als je vriend zo lang is! Succes en veel plezier met kijken Smile

Zo, dat was het weer volgens mij Smile hier lekker uitgeslapen en merk echt dat ik daar heel blij mee moet zijn, de moeders onder ons die er elke nacht soms een keer uitmoeten of 's morgens weer vroeg; petje af!!
Vanmiddag weer voor controle naar de vk, daarna boodschapjes doen en vanavond een infoavond met de zw.gym.. Wel weer wat te doebn vandaag Smile
Swase

Unregistered

20-12-2010 11:54
Haai!

Wat vervelend dat sommigen niet lekker slapen zeg.. Dat gaat je niet in je koude kleren zitten kan ik me zo voorstellen, zeker als je ook nog moet werken, pffff.
Ik slaap gelukkig heel fijn en voel me ook weer goed nu, de ziektes zijn redelijk uit m'n lijf op een verkoudheid na. Wel zo lekker voor kerst en onze klusperiode.
Nog drie dagen werken en dan 1,5 week vrij en concentreren op ons nieuwe huis, heerlijk, lekker even geen werk!!

Wij hebben een samenlevingsovereenkomst trouwens en gaan nog erkennen en ook e.e.a. bij de rechtbank laten vastleggen wat betreft gezag. We willen graag nog eens trouwen maar dan later. Nu ff niet. Wat moet je dan voor € 300,- nog bij de notaris regelen trouwens?

Ik heb ook druktes deze week: Vanavond zwangerclubje, morgenavond gaan we naar het groot kerstcircus, woensdagavond niks geloof ik.. en dan donderdag de sleutel! Heb er zo'n zin in, droom nu ook steeds dat we er al wonen, helemaal geweldig.

Ons ventje is ook steeds beter te voelen zeg, soms echt lang achter elkaar, echt zo leuk. M'n vriend voelt het ook al goed.

Ik ga weer ff verder!
Snow

Unregistered

20-12-2010 12:11
vlinder; wij hebben de knaloranje bugaboo frog met donkerblauwe binnenkant. als je eenmaal door hebt van het inklappen.. ik doe het in 3 sec haha. (ik doe het zo: beide witte knopnes omhoog trekken, stang naar de grond duwen en dan oppakken aan de stang tussen de wielen) succes bij de VK vanmiddag!

mijntje; oooh dan vallen wij nog mee met de kinderwagens Wink! wij wilden ook een duowagen, toch weer niet, toch weer wel.. Ik heb een meerijdplankje voor achter de bugaboo. Daar ga ik het eerst mee proberen en werkt dat niet, kan ik altijd nog kijken. ja, de bugaboo bak is laag.. vind ik ook een nadeel. ook vind ik het een nadeel dat de bak ook het wiegje wordt (is bij veel meer kinderwagens zo..) Straks kan Femke dus niet meer in de bugaboo. als ik een zitje en een wiegje had die ik er zo op kon klikken wel. snap je?

daantje; succes met je keuken! je hebt kinderwagens waarbij je de stang in en uit kunt duwen om hem langer te maken. is wel handig voor je man als hij 2 meter is Big Grin

swase: ooh nog maar even en dan dan kun je in jullie nieuwe huis, leuk! leuk dat je naa het groot kerstcircus gaat. in r'dam?
Snow

Unregistered

20-12-2010 12:12
Echo’s

20-weken echo:

23-12, Liefdevol
Swase

Unregistered

20-12-2010 12:16
Wat leuk dat Liefdevol eindelijk haar 20 weken echo heeft deze week!

Snow: nee, groot kerstcircus in Vlissingen, is altijd erg leuk ja. Kan dan bijna niet wachten tot ik met ons mannetje kan gaan. Al duurt dat aan de andere kant gelukkig ook nog wat jaartjes..

De tijd kan even niet snel genoeg gaan, voor mij mag het nu half januari zijn, dan gaan we verhuizen en kunnen we eindelijk de babykamer inrichten, joepie!!
vlinder82

Unregistered

20-12-2010 12:21
@swase spannend zeg, jullie nieuwe huis, logisch dat je er al over fantaseert, nog even en het is werkelijkheid Smile!! Succes deze week, drukte dus!
Ik denk dat je met die 300 euro mijn berichtje aan nummeria bedoeld; dat was voor als je een samenlevingscontract wil Smile dus heeft verder niks met kosten voor een kindje te maken oid..

@snow ik snap wat je bedoeld met de bugaboo dat je dan of de wieg hebt of het zitje.. Hij is idd laag maar ik stoor me er niet zo aan, wij zijn beide ook niet heel lang dus prima te doen!

Hier nog even een fotootje van gisteravond:
[Afbeelding: kb5zwg.jpg]
Mijntje

Posting Freak

20-12-2010 12:27
Ja Snow, dat is inderdaad lastig bij de bugaboo, een los zitje kost zeker erg veel geld? Jullie hebben vast ook wel een buggy toch? Als je dan alleen met F op stap gaat die maar gebruiken.
Mijntje

Posting Freak

20-12-2010 12:30
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de phil&teds wel echt een uitvinding vond, deze is makkelijk van 1 naar duo te bouwen, terwijl je onderweg bent, geen probleem.

Ik heb alleen weer verkocht, omdat ik er een goede prijs voor wilde hebben en als ik hem toch alleen nog maar enkel zou gebruiken, een gewone enkele wagen ook zou voldoen
Mijntje

Posting Freak

20-12-2010 12:35
Mooie foto Vlinder, echte bolle buik!

Zie je Swase; we zijn zeker niet de enige Wink. En leuk kerstcircus, ik vind het circus helemaal geweldig. Wil graag naar Cirque du Soleil, het is alleen zo duur Sad
Swase

Unregistered

20-12-2010 12:59
Haha, ik zat ook alweer te vergelijken en dacht gelukkig nog een bolle buik! Ik was er weer zo onzeker over dit weekend, vroeg het ook nog aan m'n vriend of ie me nog wel mooi vond etc. Mag eigenlijk niet, maar denk dan moet je mij nou zien, dikzak dat ik daar ben. Vanmorgen ook een collega: je groeit nu lekker he, zie het nu ook wel in je gezicht hoor. En dan denk ik: zie je wel! Ik ben gewoon een zeur... Moet genieten en blij zijn dat het zo goed gaat! Af en toe mezelf even toespreken hoor.

Circus is idd erg leuk. Hier komt ieder jaar het kerstcircus van Althoff, zo leuk is het. Mijn vriend regelt veel voor de publiciteit dus wel hebben gratis kaartjes gekregen!
Mijntje

Posting Freak

20-12-2010 13:14
Mannetje zei hier ook nog, ik vind je nog steeds heel sexy hoor... Ahum, dat vind ik dus niet!!!!
Snow

Unregistered

20-12-2010 13:26
vlinder; mooie buik!!!

swase; in Vlissingen; leuk! ik ben een x in Ahoy geweest, was leuk om een keer mee te maken!

mijntje; er staan op heel MP 3 frames te koop voor de bugaboo frog.. en dan betaa; je 80 euro.. voor een ovaal vormig staal met schuim ding haha. je kunt ze niet los in de winkel kopen helaas.
Numeria

Member

20-12-2010 14:13
Mijntje: “wij zijn getrouwd toen ik zwanger was van de eerste. We zouden eerst alleen trouwen, toen toch maar feestje, en ook maar jurk, ook ringen, toch maar receptie voor familie, etc etc. Uiteindelijk een hele bruiloft, wel erg gezellig gehad! Wat mij nog het beste bijstaat was de rode loper bij het stadhuis, die kostte 50 euro haha.” Lol dat vooral de rode loper je nog het beste bijstaat. Kan je geen ongelijk geven dat jullie het toen toch maar “goed” gedaan hebben, als het goed is doe je het maar een keer toch.
Zelf hecht ik niet zoveel waarde aan het getrouwd zijn of niet, vriendlief is sinds ik zwanger ben beetje omgeslagen, en ik heb altijd gezegd als ik trouw wil ik het goed doen, voor het papiertje hoeft het voor mij niet.
Pixie maakt toch niet uit dat je al 3 jaar verloofd bent, wat in het vat zit verzuurd niet.
Liefdevol, veel plezier, succes bij de 20wkn echo.
Swase, drukke tijd ga je tegemoet met de verhuizing, wel leuk dat je dan met het kamertje kan beginnen.
Vlinder: mooi buikje.
Numeria

Member

20-12-2010 14:18
Ben vandaag ziek thuis gebleven, zo mega vekouden, hoofdpijn, moe bah. Kan er zo slecht tegen, zit vanaf vrijdag al binnen, muren komen op me af, maar door de sneeuw kan ik ook niet echt weg, beetje jammer. Mag morgen weer naar de vk, vorige week is ze thuis even langs gekomen had al een paar dagen die kleine niet gevoeld, en maakte me zorgen, gelukkig niets aan de hand, maar zo geweldig dat ze dan langs komt om naar het hartje te luisteren en me weer helemaal geruststeld. Laatse paar dagen is onze kleine meid weer heerlijk druk aanwezig en daar geniet ik alleen maar van, hoef ik me geen zorgen te makenSmile.
Ga me zo maar even warm inpakken en de hondjes uitlaten.
Swase

Unregistered

20-12-2010 14:32
Numeria, wat vervelend dat je je niet fit voelt meid. Ik heb 't ook gehad, niet leuk. Maar het gaat weer over hoor! ;-) Wel fijn dat de verloskundige bij je langskomt zeg, ben je meteen gerustgesteld. Bij mij is het ook niet iedere dag prijs maar de laatste dagen was ie wel heel bewegelijk!

Mijntje, ik geloof het ook niet als mijn vriend dat zegt hoor.. ;-) Stelletje onzekere mutsen dat we zijn haha!
vlinder82

Unregistered

20-12-2010 15:19
@nummeria als wij gan trouwen wil mijn vriend het ook heel romantisch en groter! Hihi, grappig die mannen soms Wink Vervelend dat je niet fit bent, je hoort heel veel mensen!! Wat fijn dat de vk vorige week even langs was gekomen, vind ik wel heel netjes en dan ben jij weer gerustgesteld als je het hartje gehoord hebt! Ik voel het nu ook hel vaak, elke dag wel een paar keer, vanaf 28 weken moet je het elke dag voelen zei de vk..

Zo, we zijn weer helemaal goedgekeurd, heerlijk gevoel is dat altijd!! Vanaf nu ga ik om de 3weken op controle.. Ik kreg nog een comliment over mn buik, dat ze hem heel mooi vond Smile Trouwens ik heb sinds een paar weken haren op mn buik en ben daar zo NIET blij mee!! De vk zag het niet heel goed zei ze; de haartjes zijn wel blond maar het valt mij echt heel erg op, meerdere hier last van?
Swase

Unregistered

20-12-2010 15:39
Fijn dat alles goed was Vlinder, altijd leuk om te horen he. Ik heb ook wel wat meer donshaartjes op m'n buik volgens mij maar niet echt veel hoor.
Koli

Unregistered

20-12-2010 15:54
WTF alweer deel 4 Big GrinBig GrinBig Grin

Hey meiden,

Hier ben ik weer..... Sad hahaha
Ga nu echt niet meer terug dit jaar Big Grin
HEbben het weer heerlijk gehad en zijn flink verwend. Elke morgen verse jus en mijn bakje yoghurt met vers fruit enzo Big Grin
Gisteren was een drama en dat vergeten we maar gewoon.... Heerlijk nog een nachtje in een lekker hotelletje geslapen.
Had mijn man vreselijk gemist.

Nou heb ik nog wat gemist??? Heb niet het geduld om alles terug te lezen! :oops:

XX
Mijntje

Posting Freak

20-12-2010 16:02
Hey Ampie, ben je er weer? Gezellig!

Numeria, lekker thuisblijven meid! Komt er niemand evene en kopje thee bij je drinken? en wat lief van de VK dat ze even langs kwam, gelijk weer gerustgesteld
vlinder82

Unregistered

20-12-2010 16:07
Hey ampie gezellig dat je er weer bent!! Hier kun je dan maar mooi weer even op teren!! Kan me voorstellen dat je je mannetje gemist hebt, ik weet niet of ik wel zoveel dagen zonder m had gekund..
hve

Unregistered

20-12-2010 16:33
Vanmiddag weer naar vk geweest. Alles was weer goed. :-D
Numeria

Member

20-12-2010 17:00
Vlinder: fijn dat alles weer goed is. Heb ook last van meer haar op mijn buik, ben er ook niet blij mee, hopelijk gaat het wel weer weg.
Hve ook alles weer goed, top.
Ampie welkom terug, zeker wel even wennen qau temperatuur? Groot gelijk dat je niet alles terug gaat lezen, ben je ook wel even zoet denk ik.
Mijntje: vriendlief is ook ziek thuis dus gelukkig wel gezelschap.
Isja

Unregistered

20-12-2010 17:17
Ampie: welkom thuis.. lekker weertje hier he Wink
Numeria: beterschap!!!

Ik heb ook haar op mijn buik, al een aantal weken. Echt vies.. eerst nog geëpileerd maar dat is ook niet zo prettig.. ach ja als die kleine er is valt het er als het goed is vanzelf weer af!
daantje

Posting Freak

20-12-2010 17:44
Hier ook wat meer haar op m'n buik. Een paar donkere (die epileer ik) en wat donshaartjes (die laat ik zitten).

@ampie: gezellig dat je er weer bent. Vast wel last van de kou?

Vandaag voor een matrasje wezen kijken. Pfff, wat een dure dingen! Dacht dat ze zo rond de 80 euro waren, maar kwam ruim 100 euro duurder uit! En als je wilt dan nog zo'n Aerosleep van 70 euro erbij.... Eens kijken of ik die goedkoper kan vinden. Lekker speuren dus vanavond!
daantje

Posting Freak

20-12-2010 17:47
Hmm, vanmiddag bij de vk op de stoep, maar de deur was dicht. Mocht na het spreekuur komen omdat ik morgen niet kan (vorige week al afgezegd). Als ze een bevalling had zou ze er niet zijn. Een kwartier staan kleumen want wie weet zat ze vast in de sneeuw oid, maar helaas. Morgen maar bellen wanneer ik dan mag langs komen. Ben inmiddels 5 weken geleden geweest. Best lang geleden. Tussendoor nog wel voor 20 weken echo en bij gyn geweest, dus we hebben haar nog wel gezien en gehoord, gelukkig :-)
Bang dat ik echt tig kilo aangekomen ben... Zal me niks verbazen als zo'n 5 bij zijn gekomen!Confusedhock:
vlinder82

Unregistered

20-12-2010 18:06
@nummeria de vk zei dat ze zelf ook meer haar op haar buik ad en dat dit na de zwangerschap niet wegging Sad

@daantje bij de ikea hebben ze ook goede matrasjes maar stukken goedkoper!! Wij hebben ons voor laten lichten over matrasjes in een babaywinkel en vervolgens bij de ikea een matrasje gekocht.. Balen dat de vk er niet was, heb je voor niks staan wachten.. Ik groei trouwens ook vrij hard maar in kilo's helemaal niet, mijn vk weegt me ook nooit, doe ik thuis..

Nog even relaxen en dan vanavond naar een infoavond van de zwangerschapsgym.. Ben er heel benieuwd naar, het gaat over als het kindje er al is dus alweer een stap verder dan zwanger Wink
Koli

Unregistered

20-12-2010 18:13
Daantje: Ik zou ook voor Ikea gaan hoor! Pffff zoveel geld... Confusedhock: Ze liggen er vaak maar 2 jaar op met weinig gewicht. Dan peuterbed met matras en dan een 1 persoons.... dus tikt lekker aan als je elke keer zo duur gaat... hahaha Balen dat ze er niet was. Het is erg wennen idd die temp, maar wat mooi zeg al dat sneeuw Big Grin
Numeria, beterschap... pffff ik ook echt weer om binnen te zitten. Fijn dat je samen ziek kunt zijn Big Grin
Vlinder: veel plezier vanavond Big Grin Spannend hoor!
Isja: ach joh die haartjes ziet niemand in de winter ;-)
daantje

Posting Freak

20-12-2010 18:48
@vlinder: welk matrasje heb jij genomen en waarom die?
manu

Senior Member

Topics: 3
20-12-2010 19:39
Je kan ook goedkoop matras nemen met aerosleep er op, die kan je op elk matrasje bevestigen. Je zit allen wel vast aan de (duurdere) lakens. Maar hebben wij bedacht, je hebt geen molton nodig.

Numeria, beteschap meid. Van een 'simpele' verkoudheid kan je je echt beroerd voelen

Ampie, welkom terug in het koude en witte Nederland. Valt zeker wel tegen als je terug komt. Geen last gehad van vertragingen?

Vlinder, mooie buik!

@Daantje, ben je alweer een beetje opgewarmd? Vervelend dat je voor niets stond te wachten.

Morgen weer naar de vk en 's middags naar de tandarts. Helaas naar de tandarts door de sneeuw ploeteren, manlief is met de auto naar het werk (naar de vk gaat tie mee, dus dan gelukkig niet te lopen) zijn er eigenlijk meer mensen met bloedend tandvlees? Is bij mij bijna elke keer poetsen raak, kan morgen gezellig worden bij de tandarts als er tandsteen wordt wegegehaald.
Snow

Unregistered

20-12-2010 19:59
daantje; hier een matras van de leenbakker; 30 euro. Femke slaapt er prima op. ze liggen de ene keer daar.. de andere keer daar.. ze rollen het hele bed door, dus een ligkuil krijg je niet snel..
Pixxie

Posting Freak

20-12-2010 20:00
He meiden, heb vluchtig terug gelezen.

Haartjes, die heb ik altijd en overal. Godzijdank zijn ze blond Wink Ik zit er niet mee.

Daantje, zal het recept ff opzoeken en via pb sturen op Hyves Smile Die foto heb ik niet gemaakt hoor, die is van de advertentie. Hoeveel foto's we van Liam gemaakt hebben...? Op de externe hardeschijf staan er nu 2300, en op de laptop nog een zooi... Wij maken graag foto's Wink

Ampie, welkom terug! Big Grin

Hve, fijn dat alles goed was Smile

Vlinder, mooie buik meis!!

Ik ben al ehm ff tellen, ruim 10 weken niet bij de vk geweest en sinds ik ons meisje voel heb ik ook niet meer geluisterd met de doppler.. Ik ga 5 januari weer heen Smile

Vanmiddag boodschappen gedaan, en natuurlijk hadden ze de broodnodige ingredienten niet, aargh. Dus van de week hier nog maar ff naar de super. Die heeft met kerst gelukkig altijd wel een vrij uitgebreid assortiment. Samen met Liam nog 2 kadootjes gekocht voor papa, zo leuk Big Grin Heb een mes gekocht voor als ie de bergen in gaat, dus wij naar de jachtwinkel waar de nodige opgezette dieren staan. Liam zat te stuiteren in zn buggy, haha!
Numeria

Member

20-12-2010 21:16
Bedankt voor de beterschap wensenSmile, moet nu zeker goed komenWink
Daantje: succes met de jacht op een matrasje. Kan me voorstellen dat je wel weer is bij de vk langs wil gaan, hopelijk kan je morgen tussendoor.
vlinder: hoop niet dat ik hetzelfde heb al je vk dat het niet meer weg gaat. Hoe was de infoavond van zw.gym?
Manu: veel plezier bij de vk en succes bij de tandarts, heb zelf soms ook last van bloedend tandvlees.
Pixie balen dat ze niet alles hadden in de supermarkt.
Swase

Unregistered

21-12-2010 09:04
Goedemorgen!

Nuttige info over de matrasjes! Ga ik zeker gebruiken, vind het ook zonde om zo'n dure te kopen en bij Ikea komen we nog wel een keer binnenkort dus gaat goedkomen.

Ik ben ook benieuwd hoe het bij de vk zal zijn volgende week, ben volgens mij ook enorm aangekomen.. Gisteren op 't zwangerclubje hadden we het er ook over, ik was toch één van de weinigen die 7 kilo aangekomen is.. Ik vind het toch nog een beetje moeilijk maar moet niet zeuren, dat drukt iedereen me op het hart. En ik snoep niet eens veel ofzo. 't Is niet anders, we zullen zien wat het gaat worden..
Ik vind toch dat ik er niet echt heel fit uitzie, die verkoudheid zit ook nogsteeds in m'n kop, duurt wel lang vind ik.

Maar nog 2 dagen en dan lekker vrij, dat is pas een goed vooruitzicht! En daar knap ik vast van op, heb er zin in!

Vandaag ook leuk dagje, werken en vanavond naar het circus, beetje afleiding doet een mens goed!

Fijne dag meiden!
Pixxie

Posting Freak

21-12-2010 10:07
Swase, ik begrijp dat het getal (die 7kg) in je hoofd blijft spoken, maar meis je ziet er echt prachtig uit! Super slank en met een heel mooi buikkie. Veel plezier vanavond!

Liam slaapt op een matrasje die van mn schoonzusje is geweest (zij is nu 6 jaar), maar voor Pukkie komt er een nieuwe bij de Ikea vandaan.

Ik heb vandaag toch rare spierpijn in mn bovenbenen. Gisteren liep ik de trap af in een winkel, met Liam op mn arm en toen kreeg ik een soort van kram in beide benen, zal daar wel vandaan komen... Vandaag maar weer ff een boodschappelijst maken met alles wat er niet was of wat ik ben vergeten. Pfff, ben blij dat het dit keer in het weekend valt zeg Wink

Die geruite bak voor de kinderwagen word hem wrs niet, krijg maar geen reactie. Ben nu aan het onderhandelen voor een lichtblauwe Smile
vlinder82

Unregistered

21-12-2010 10:37
@daantje wij hebben een matrasje genomen met veren middenin omdat dat ons geadviseerd werd! Waarom weet ik niet meer, we hebben m alweer enen 2 maanden ofzo.. Die van ons was €34,95. Je kindje is heel licht en hoeft echt niet een topkwaliteit..

@manu veel plezier vandaag bij de vk en succes bij de tandarts, ik heb zelf geen last van bloedend tandvlees, maar lees het wel overal dat het bij zwangere vrouwen vrij normaal is..

@pixxie vond liam het helemaal leuk die opgezette dieren?? Haha, grappig!

Hier gisteravond infoavond gehad van de GGD, nou echt; slechter kon niet!! Ze las alleen maar wat voor en lichtte niks uit, ze lachte veel (was ook veel stil..) e zei bij alles dat het wel vanzelfsprekend was.. Nou ja, als dat zo was zaten we daar niet toch?!! Gelukkig was ze na 50 min. klaar, het zou 1,5 uur duren, ook erg slecht natuurlijk!
Pixxie

Posting Freak

21-12-2010 11:05
Vlinder, hoe zo'n voorlichting was dat dan? Ja gekke Liam, hij werd helemaal wild toen hij een wolf zag. Zou wel denken, hondje!!!! :lol:

Pfff, die Noren en onderhandelen... Dr is dr 1 die 800 krn wil hebben voor een kinderwagenbak van bijna 5 jaar oud.. (zeg maar 80 euro) vind ik een beetje too much. Ben op marktplaats gaan kijken. Verzendkosten zijn 20 euro als ik dr 1 uit Nederland koop, geloof dat ik dan in totaal nog bijna goedkoper uit ben..
Koli

Unregistered

21-12-2010 11:09
Manu: bloedend tandvlees kan komen door de zwangerschap hoor! Succes bij de tandarts (brrrr eng hahaha)

Pixxie: balen van die ingredienten zeg Sad

Swase: ben bang dat ik al het dubbele heb Sad Helaas is het niet voor iedereen weggelegd dat gemiddelde Sad Wij moeten gewoon gaan knallen na de bevalling!

Vlinder: balen dat het tegen viel gisteren... Ben het met je eens qua matras betreft! Big Grin

Zo goedemorgen. Het is rustig hier Big Grin Fijn hahahha
Man en X zijn met de BSO naar snowvillage. Erg leuk voor ze. Big Grin Lekker sleeën, bowlen en ballorig de hele dag.

Ik ga zo ff naar Ikea. Daarna kerstbijeenkomst werk en dat ligt ernaast dus dat komt goed uit. Ga ff wat kasten opmeten voor in babykamer. Heb een mooie kast gezien om te gebruiken als commode Big Grin http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40190140
Is vrij groot, maar dan heeft hij zijn hele jeugd er wat aan. En het past makkelijk in de kamer. Nu ff kijken hoe de diepte en hoogte vallen Big Grin
Ook wil ik een 2 persoonsdekbed proberen. Nu hebben we 2 eenpersoondekbedden, maar vind het niet gezellig. hmmm twijfel twijfel.... hahaha
(eigenlijk vind ik het er zo stom uitzien dus misschien is een mooie sprei wel de oplossing Big GrinBig Grin)

Verder, namen *zucht* word er gek van... Elke x denken we ja leuk en dan weer de twijfel..
In onze hyves meer daarover ;-)
daantje

Posting Freak

21-12-2010 11:15
@Manu: bloedend tandvlees heb ik hier ook regelmatig. Moet goed flossen tussen m'n tanden en dat draadje zit er nog niet tussen en hupsakee, stroomt er een rode waterval uit m'n mond.... (ach, dat bloed moet ergens heen nu het er 9 maanden niet van onder uitkomt, haha).
@vlinder: balen dat de avond zo slecht was. Ik moet hier eens gaan kijken naar een avond over borstvoeding en een avond in beide ziekenhuizen. Ik wil zo'n rondleiding en info hoe ze het in beide ziekenhuizen aanpakken voordat ik en een keuze maak. Ik wil dan ook de verloskamer zien en de kamers waar je op terecht komt als eenmaal bevallen bent. Ze hebben van die kraamsuites. Eens kijken wat dat voorstelt :-)

Lees dat er al verschillende begonnen zijn met zwangerschapsgym. Ik had me opgegeven, maar was toen pas de eerste. Nu hoorde ik dat ie wel doorgaat, maar dat ze de verkeerde data online hadden gezet. Het valt nu samen met m'n zwangerschapsyoga. Die wil ik toch wel blijven doen. Toch maar kijken of ze hier in de buurt nog gym hebben. Denk dat ik het toch wel beide wil gaan doen. Bij yoga hebben we het niet over puffen oid. Ja, wel over je ademhaling, maar weet niet of ik daar voldoende aan ga hebben.

Heb gister een superschattig jurkje van m'n moeder gehad! Zal zo een foto hier neerzetten. Hij is echt super schattig. Nog even een lief majootje en shirtje/romper erbij zoeken en ze heeft een mooie outfit :-)
Mijntje

Posting Freak

21-12-2010 11:15
Madelief heeft eerst op een schuimrubber matrasje geslapen van de Ikea, later wel zo een met veren gekocht. Ga nu voor de baby weer een nieuwe kopen, lekker fris.

Ik heb net besloten dat ik morgen en donderdag vrij neem, heb geen vrije dagen meer, maar pik wel van volgend jaar Smile. Ben helemaal blij nu, heerlijk kadootje aan mezelf Smile Smile Smile
1981

Posting Freak

Topics: 13
21-12-2010 11:17
Heej meiden, wat kletsen jullie veel, moest gewoon het nieuwe topic zoeken, gesellie!!!
Wij hebben oo zo aerosleep, dan heb je geen molton en hoeslaken meer nodig toch?
Hoe is het verder allemaal met jullie?
daantje

Posting Freak

21-12-2010 11:19
Goed zo mijntje!

@Ampie: mooie kast! Lekker ruim. Als je de ruimte hebt zou ik het lekker doen. En een tweepersoonsdekbed: heerlijk! Wij hebben 2,40 bij 2,40 en zou echt niet zonder willen! We hebben hem gekocht toen we 17 waren en we van zijn ouders eindelijk bij elkaar mochten slapen. We hebben er echt gespaard toen, haha. Al het oppasgeld ging daarnaar toe. We hebben hem nog steeds en hij doet het echt top! We hebben 2 delen, maar slapen vaak maar onder 1 deel.
daantje

Posting Freak

21-12-2010 11:20
1981: geen molton nee, maar wel een hoeslaken. Anders ligt je kindje gelijk op de aerosleep.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (14): 1 2 3 4 5 ... 14 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave