Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Wie is er al meer dan een jaar bezig? Deel 2

Wie is er al meer dan een jaar bezig? Deel 2
Babii

Posting Freak

Topics: 48
08-12-2010 22:25
En hier kunnen jullie weer verder!!!

Het oude topic heb ik weer de oude naam gegeven, maar zoals beloofd wordt dit de naam van het nieuwe topic.

Vorig topic:

http://www.zwangerworden.nu/showthread.p...ikt-Clomid
maymar

Posting Freak

Topics: 7
08-12-2010 22:25
whieeehoeee :p
maymar

Posting Freak

08-12-2010 22:26
babii is et beter als ik begin te tempen in een nieuwe cyclus?? denk et wel he
Babii

Posting Freak

08-12-2010 22:27
Ja, zeker weten! Omdat je dan direct je start temperatuur weet.....
maal

Posting Freak

Topics: 5
08-12-2010 22:28
jeeeeeeeej deel tweeeeej
maymar

Posting Freak

08-12-2010 22:28
zoiets dacht ik idd al....

Ken er maar beter vast mee beginnen mn volgende cyclus want mochten we toch ooit eens voor onderzoeken gaan dan vragen ze hier toch wel om...
Babii

Posting Freak

08-12-2010 22:29
Ja niet vals spelen he Wink. Jullie hebben maar 30 pagina's volgekletst ofzo, de rest waren Mila en ik nog whahahahahah. Tsjah, toen startte ik dus net met Clomid en was ik meer als een jaar bezig :p.
la bella

Posting Freak

Topics: 23
08-12-2010 22:31
ik weet niet wat ik heb maar voel me zo verdrietig om niks
lijk wel een kind van 4
ga slapen mensen, word gek van die hormonen ;-) x
Babii

Posting Freak

08-12-2010 22:31
Ja, over het algemeen willen ze een temperatuurcurve van de laatste 2 tot 6 maanden hebben. Heb je inmiddels je mannetje al overgehaald? Hij zal toch....... de stap moeten zetten en wij weten als geen ander hoe zwaar dat is. En als het slecht is, ja dat tast ze mannelijkheid aan, maar ook daar komt hij overheen! Er zijn dan nog zoveel stappen, zoals IUI (bij zaad als meer dan 1 miljoen zwemmende zaadjes) en IVF/ICSI. Maar daar moet je hem van overtuigen.... Moest ik ook bij mijn ventje, maar ja die had alles naast het potje gedropt hahaha. En dat zei hij dus pas in het ziekenhuis n 4 testen die bizar slecht waren :|. Godzijdank was het uiteindelijk goed, maar ook wij zijn eruit gekomen. Ik voel mezelf ook geen vrouw Wink.

Zooooooooooooooooooooooooo, dit was weer de positieve peptalk van Babii!
maymar

Posting Freak

08-12-2010 22:36
Hhahahahahahaha jah oke we hebben heel lichtjes vals gespeeld :p

Ik heb hem nog niet kunnen overtuigen... heb et er ook niet meer over gehad met hem. Ik wil ook gaan tempen om zeker te weten dat ik een eisprong heb en mocht er door tempen toch uitkomen dat dit niet zo is dan wil ik zowiezo mezelf laten onderzoeken en hopelijk snapt hij dan ook dat het dan geen zin heeft om langer te wachten omdat et dan toch niet spontaan lukt...
Ik weet ook eeeeeeecht niet meer hoe ik hem nu ken overtuigen want die jongen ken zo dwars al wat zijn... wattie niet in zn kop heeft heeftie wel in zn kont!! :p
maymar

Posting Freak

08-12-2010 22:38
weetje ik vind et ook gewoon zonde van de tijd die hij nu wil wachten.... als zn zaad slecht is dan word et er echt niet beter op et komende half jaar.... dus offie zich nu minder man zal voelen of over een half jaar dat maakt volgens mij geen verschil.... en als et wel goed is dan issie der weer vanaf!!
maymar

Posting Freak

08-12-2010 22:39
oh jah slaap lekker la bella!! slaap die hormoontjes er maar lekker uit :p
nettie9

Posting Freak

Topics: 1
08-12-2010 22:41
he dames ik praat ook even met jullie mee in deel 2.
ga morgen samen met mijn vriend naar de gyn om onze kinderwens te bespreken.
en wat we verder moeten doen.
heb in mei een mk gehad en heb nog steeds niet het gevoel dat ik schoon ben van binnen.
verlies na mijn menstruatie nog steeds oud bloed.
ach we zien het morgen wel.
mijn vriend zit er wel tegen op .
hij wil absoluut niet een kamertje zitten en daar z`n kwakje in een potje lozen.
ik weet niet hoe ik hem over moet halen mocht het wel nodig zijn.
sorry voor m`n lange verhaal.Smile
hoe heb jij je mannetje overgehaald babbi?
maymar

Posting Freak

08-12-2010 22:43
Hopelijk krijg je een beetje goed nieuws nettie Smile succes alvast voor morgen in ieder geval en zal voor je duimen
maal

Posting Freak

08-12-2010 22:45
voorstellen met een knipoog hem te helpen???????

en zo lang is je verhaal toch nie joh!!!!
heel veel sterkte morgen
just me

Posting Freak

Topics: 4
08-12-2010 22:47
La bella meid dat heb ik ook idd weleens. Is heel irritant he! Ga maar lekker slapen meis!

Deel 2!!! Babii thanks!

Nettie heel veel succes morgen! Ben benieuwd hoe het is gegaan morgen!
maymar

Posting Freak

08-12-2010 22:48
whuahahaha maal :lol: denk niet dat ik dat kan en hij al helemaal niet :oops: klinkt misschien vreemd maar ik moet altijd et licht uit hebben tijdens de daad :oops:
nettie9

Posting Freak

08-12-2010 22:48
thanks maal Smile
hou jullie op de hoogte morgen
maymar

Posting Freak

08-12-2010 22:51
ik ga mn bedje maar es opzoeken!!

Slaap lekker meiden!

Oant moarn :lol: (et enige fries wat ik kan)
nettie9

Posting Freak

08-12-2010 22:52
@maymar:ja waarom zijn mannen altijd zo moeilijk.
volgens mij voelen ze zich dan niet man genoeg of zo.
moet je kijken wat voor onderzoeken wij vrouwen altijd moeten hebben.
het enigste wat wij nodig hebben is hun zaad haha.
just me

Posting Freak

08-12-2010 22:53
Truste maymar!

Ik ga ook bijna.Ff wachten tot mijn mannetje klaar is met douchen en dan heerlijk naar ons bedje want ik ben zoooooooooo moe
nettie9

Posting Freak

08-12-2010 22:53
sloap lekker(gronings)maymar
just me

Posting Freak

08-12-2010 22:54
Haha nettie grappig ik zat te denken wat zal ik terug type in het gronings maar kon er ff niet zo snel opkomen haha
nettie9

Posting Freak

08-12-2010 23:02
@just meConfusedloap lekker en tot morg`n(gronings schrijven kan ik niet haha)
just me

Posting Freak

08-12-2010 23:03
Ja wij zeggen vaak zoiets van trussen of weltrussen haha

Nou ik ga mijn bedje in! Slaap lekker!!!
maal

Posting Freak

08-12-2010 23:04
alsof het zaadzegt hoe mans je bent onzinnn zijn ook hel mannelijke mannen met minder goed zaad. daar uit het in andere dingen haha mannen ook!!!!!

slaap lekker meiden
Babii

Posting Freak

08-12-2010 23:10
@ Maymar, je weet toch dat een temperatuurcurve niets zegt over een eisprong. Ik haat het dat ik dit moet schrijven (sorry lieve Limi), maar Limi haar FF liet ook een ei zien, maar die heeft ze dus niet......

Het enige waaraan je dit kan weten is door 5 tot 7 dagen na je eisprong Progesteron te laten prikken en dan weet je alleen of er een eisprong is geweest he.... Er kunnen namelijk ook lege follikels springen en dat zien ze weer alleen bij een punctie. Ingewikkeld? Nee hoor, het lichaam zit simpel in elkaar :p.

Ik ga ook slapen, ben zo dizzy als de pest al de hele dag! Heb zelfs sterretjes gezien :oops:. Dus duik in dromenland!!

Slaapse!
maal

Posting Freak

08-12-2010 23:22
sleep tight en sweet dreams!!!!
Liminous

Posting Freak

Topics: 9
09-12-2010 06:20
Goedemorgen..

ff gauw een berichtje om jullie vanmiddag weer te kunnen vinden..

Kimmie, FF gaf bij mij geen eisprong aan hoor Wink Juist niet.. Alleen mn ovu testen.. FF en de bloedslagen wezen dus uit dat ik geen eisprong heb..

Enne, over mannelijkheid gesproken.. Ik ben toch zoo blij met mijn vent.. Hij had vanaf het begin af aan al zoiets van: Wat moet dat moet.. Het toppunt was toch wel dat ze gingen kijken of hij wel een prostaat had.. Ik ga hier niet open en bloot typen wat dat inhoudt, maar voor de geinteresseerden: Google maar eens Wink

Bah bah, nu moet ik naar mn werk.. Ben echt gebroken... Gisteren besloten het contact met mn moeder te verbreken.. Had gedacht dat het op zal luchten maar helaas.. Zou me niets verbazen als ik dr vandaag weer bel Confused
slotje

Posting Freak

Topics: 0
09-12-2010 06:27
even een berichtje zodat ik het terug kan vinden!
Tot vanmiddag dan lees ik alles!
slotje

Posting Freak

09-12-2010 06:29
och limi wil wel nog even zeggen wat naar voor je vent dat onderzoek!
(heb een papa met prostaat problemen dus weet alles van die onderzoeken... BAH!)
Maar wel goed dat hij het doet! Dat is een echte man! Wink
la bella

Posting Freak

09-12-2010 08:06
goeiemorgen allemaal!
la bella is weer enigzins normaal wakker geworden ;-)
vandaag weer een lange dag tot een uur of 9
ach ja.. gaan de dagen wel lekker snel
en jullie?
allemaal weer ah werk? x
nettie9

Posting Freak

09-12-2010 08:33
ik moet vanmorgen nog even werken en vanmiddag naar de gyn.
moet je tot 9u vanavond werken la bella?
la bella

Posting Freak

09-12-2010 08:52
ja nettie..
hoelaat moet je naar de gyn? x
nettie9

Posting Freak

09-12-2010 08:55
om 14.10.
zit er wel een beetje tegenop weet niet wat ie gaat doen.
moet m`n menstruatiekalender meenemen.
had dinsdag een pos. ovutest misschien kan die dan gelijk wat gaan testen.
jij werkse vandaag he.
maymar

Posting Freak

09-12-2010 11:01
Babii schreef:@ Maymar, je weet toch dat een temperatuurcurve niets zegt over een eisprong. Ik haat het dat ik dit moet schrijven (sorry lieve Limi), maar Limi haar FF liet ook een ei zien, maar die heeft ze dus niet......

Het enige waaraan je dit kan weten is door 5 tot 7 dagen na je eisprong Progesteron te laten prikken en dan weet je alleen of er een eisprong is geweest he.... Er kunnen namelijk ook lege follikels springen en dat zien ze weer alleen bij een punctie. Ingewikkeld? Nee hoor, het lichaam zit simpel in elkaar :p.

Ik ga ook slapen, ben zo dizzy als de pest al de hele dag! Heb zelfs sterretjes gezien :oops:. Dus duik in dromenland!!

Slaapse!

Oooohhhhh nou dan ga ik ook niet tempen hoor :oops: Maar vind et allemaal maar ingewikkeld hahahah..... denk dat ik dan deze cyclus maar ff afwacht en maybe volgende maand eens ga bellen voor een verwijzing en dan vriendlief met zn klote ervoor gooi
Tessa23

Posting Freak

Topics: 2
09-12-2010 14:01
Zo ik ben er ook weer..

Ben benieuwd hoe t gegaan is Nettie!

Hier paar mindere dagen , pa van mn vriend had al kanker , nog niet zo lang , bij zn geslachtsdeel en in de liezen , 2x geopereerd in Arnhem en in Amsterdam , nu kreeg hij week na zn operatie van zn liezen te horen (was op kweek gezet wat ze hadden weg gehaald) dat het toch weer uitgezaaid is naar de rechter kant van de liezen , nu moeten ze weer opereren en alles weg snijden enz zeg maar.. lymfklieren enz.. wel weer een flinke tegenvaller dus.. maar goed , we slaan ons er door heen en denken maar positief!!!
Babii

Posting Freak

09-12-2010 14:34
Whahhahahahahahaaahah Maymar toch :mrgreen:. Gooi jij je vriend maar met zijn kloten ervoor GEWELDIGE opmerking :mrgreen:. Het komt vast goed, leuk is anders, maar net zoals Steph en ventje van Limi zegt: wat moet dat moet en soms moet je jezelf en je mannelijkheid opofferen voor een kindje.

Ik lig ook om de dag met een banaan tussen me doos, dus ja................ En ik onderga een punctie en ik heb dagelijks bloedonderzoeken en ik stouw mezelf vol met medicatie en ik spuit mezelf elke dag in met 2 injecties per dag en hij? Hij moet een keertje ze zwemmertjes inleveren.... Je maakt een kindje samen en doet de onderzoeken samen, zeg hem dat maar. Het kindje is er helaas tot nu toe niet zelf gekomen Sad. Dus wellicht even e.e.a. na laten kijken en als het goed is, prima toch! Als het slecht is ga je echt niet minder van hem houden, nee dan komt de juiste hulp!!!
Boraya

Senior Member

09-12-2010 14:52
Hey meiden,
ik mag weer door naar de volgende ronde, ronde 13 alweer dat we voor het eggie gaan. (+ 2 rondes ontpillen, maar die tel ik niet mee)
Maar dat betekend ook dat ik volgende week al een baarmoederfoto krijg en de dinsdag voor kerst een samenlevingstest. En dus voor de kerst al de 1e uitslagen!!!! Terwijl we dus 7 december pas de MMM in zijn gegaan.
Sommige dingen kunnen gelukkig wel snel gaan.
Liminous

Posting Freak

09-12-2010 16:20
Hee ladies!

Eindelijk thuis na een lange dag werken..
Wel een heel fijn gesprek gehad met mn collega dus das wel mooi..

Tess wat klote zeg van je schoonpa! Lijkt geen einde aan te komen he Sad Kop op meis! Dikke knuff

Hoe is het met de rest hier ?
nettie9

Posting Freak

09-12-2010 16:22
he dames kom net terug van de gyn.
heb een inwendige echo gehad en gyn zag m`n ei zitten.
mijn baarmoeder zag er goed uitSmile
m`n vriend moet volgende week z`n zaad inleveren en ik moest nog bloedprikken.
en ik moet bij de volgende cyclus op de 10 e, 11e dag weerkomen.
en dan horen we de uitslagen ook verder.
maar ik realiseerde me net bij de volgende eisprong ben ik er niet want dan ga ik alleen een weekje weg naar mijn broer.
wel balen dat dat net in de eisprongweek is.
of ik moet nou wat later ongesteld zijn dat zou mooi zijn.
op zich viel het well mee bij de gyn. was ook een aardige gyn.
mijn vriend vond het minder dat ie zijn zaad in moest leveren.
mah is voor een goed doel.
Liminous

Posting Freak

09-12-2010 16:31
Hee Nettie,

Er wordt wel lekker vaart achter gezet dus! Das wel heel fijn.. (Wij zitten al vanaf April in alle onderzoeken, dus na 9 maanden wisten we pas wat)

Nu maar duimen dat je ongi wat later komt zodat je alsnog volgende cyclus naar de gyn kan!
nettie9

Posting Freak

09-12-2010 16:41
en anders kan mijn vriend mij bij de volgende ei ook niet bevruchten haha
ach een maandje later maakt me ook niet uit.
en anders vries wat in en neem dat mee haha

maar lim 9mnd is wel lang.waarvoor duurde dat zolang dan?
Liminous

Posting Freak

09-12-2010 16:52
Hahaha jaa dat kan ook nog Tongue

Het duurde zo lang omdat het vorige zkh ons belazert heeft! Ze waren niet eerlijk over de uitslagen.. We zijn toen via een second opinion in een ander ziekenhuis gekomen en toen moesten er een heleboel onderzoeken overnieuw gedaan worden..
slotje

Posting Freak

09-12-2010 16:52
ach tessa, wat een klote nieuws zeg! Wat naar dat er uitzaaiingen zijn! Sterkte

Nettie, wat fijn dat het al zo snel gaat zeg. Alleen balen dat je bij je volgende ei er niet bent....

Tja over die mannelijkheid, ik snap dat ook niet inderdaad. Een vriend zei dat laatst ook al toen ik het over onderzoeken had. Zegt ie dat doe je toch niet! Dan moet je in een potje je zaad kwakken, dat tast toch je mannelijkheid aan.
Toen werd ik toch een partij boos! Wat tast het kwakken in een potje je mannelijkheid nou aan zeg! (de uitslag ja, dat kan ik me voorstellen maar het kwakken in een bakkie!!!) Dus ik begon over de keren dat ik met mijn benen wijd heb moeten liggen voor de gyn, of dat niet mijn vrouwelijkheid aan zou tasten! Had ik het dan maar niet moeten doen....
Toen hield hij snel zijn mond!
Mijn vriend vindt het gelukkig niet zo erg maar ik ben er nog niet aan toe om naar de dokter te gaan. Ik wil nog wat hoop houden dat ik gewoon wat trager ben....
Vio-Eef

Posting Freak

Topics: 3
09-12-2010 16:53
Ohh een deel 2 ik vond het al zo rustig Tongue
just me

Posting Freak

09-12-2010 17:02
Nettie wat fijn voor je dat er nu tempo in komt!

Ik ben weer thuis en heb nu weekend!!!! Jeah. En dan nog een weekje en dan lekker vakantie. Was een heftig dagje vandaag. Gan dan ook met een aandenken naar huis...een schram net boven aan mijn borst. Ach wat heb ik toch leuk werk haha!
kruimeltje

Posting Freak

Topics: 15
09-12-2010 17:03
Dag dames,

Mag ik mee komen kletsen?
Hier ondertussen ook al meer dan een jaar bezig en het ziet er naar uit dat het ook nog wel even gaat duren.
Zie onderstaand verhaal (dat ik ook in een ander topic heb geplaatst).

Ik ben 37 en mijn man is 38. In november 2009 hebben we samen besloten dat we graag papa en mama willen worden. Begin december is mijn mirena-spiraal verwijderd en 4 maanden later (30 maart 2010) had ik een positieve zwangerschapstest in handen en zijn we op een roze wolk geklommen.

Na een tweetal vroege echo’s in het ziekenhuis (i.v.m. meerlingen in de familie) waarop we zelfs al een knipperend hartje hadden gezien de laatste keer gingen we op 4 mei naar de verloskundige voor een intake en een echo. Daar bleek dat het hartje niet meer knipperde/klopte en dat het kindje gestopt was vlak na de vorige echo (2 weken daarvoor).

Omdat ik totaal geen bloedverlies of andere symptomen van een naderende miskraam had hebben we gekozen voor een curettage. Op 10 mei heb ik een curettage gehad onder lokale verdoving aangevuld met extra pijnstilling via het infuus. Na de curettage heb ik nog 2-3 dagen licht gevloeid en daarna stopte het alweer helemaal.

Omdat we vanwege onze leeftijd zo snel mogelijk weer wilden proberen zwanger te raken ben ik direct ovulatietesten gaan gebruiken en gaan temperaturen. Bij de na-controle na iets meer dan 5 weken vertelde ik dat ik nog geen eisprong had gevonden en dat ik ook nog niet ongesteld was geweest. De gyn. Stelde me gerust dat het soms wel even kan duren voordat je hormoonhuishouding weer hersteld is na een curettage. Dus ik heb keurig gewacht en een week later had ik een eisprong (gemeten met tempen). Maar 2 weken daarna kwam er geen menstruatie … dus weer gebeld naar het ziekenhuis. Dat kon geen kwaad, ik hoefde me geen zorgen te maken maar ik mocht wel langskomen voor een echo. Echo gemaakt. Baarmoederslijmvlies (bms) was nog erg dun. Dat had waarschijnlijk nog iets langer tijd nodig om te herstellen maar de gyn. Zag geen verklevingen op de echo. Wel heeft ze bloed laten prikken om zeker te weten dat ik niet per ongeluk toch zwanger was. De uitslag was negatief, maar dat wist ik al want ik had thuis ook al getest.
Een maand later, weer netjes een eisprong gehad maar weer geen menstruatie. Dus ziekenhuis gebeld en afspraak gemaakt. Weer een echo gemaakt. Zelfde conclusie als hierboven. En nu een lab-briefje meegekregen om 5-7 dagen na de volgende eisprong bloed te laten prikken om te controleren of ik wel echt een eisprong had gehad. Bloed laten prikken met als uitslag dat ik inderdaad wel een eisprong had. De menstruatie moest vanzelf weer op gang komen en ik hoefde me geen zorgen te maken.
Begin september, eindelijk bijna 4 maanden na de curettage werd ik weer ongesteld. Dat wil zeggen: ik had rond mijn normale periode wat bloedverlies/bruin slijmverlies. Het was zo weinig dat ik aan een inlegkruisje meer dan genoeg had. Meestal was alleen het toiletpapiertje een beetje rood/bruin na het plassen. En na 2 dagen was het ook alweer over.
De maanden daarna bleven de menstruaties licht en kort. Het werd wel iets meer maar ik bleef voldoende hebben aan een minitampon of een inlegkruisje.
Toen mijn menstruatie vorige week (de 4e keer na de curettage) nog steeds zo licht was heb ik toch maar weer het ziekenhuis gebeld. Het voelde gewoon niet goed. En het voelt al niet goed sinds de curettage moet ik eerlijk zeggen. Vandaag had ik een afspraak bij de arts assistent gyn. Die heeft nadat ik in het kort mijn verhaal had gedaan met een inwendige echo gekeken en het bms opgemeten. Dat was 3,5 mm, te weinig voor op dag 11 in je cyclus. De eierstokken zagen er wel goed uit. Je zag de eitjes mooi zitten.
Terwijl ik mij weer aankleedde ging zei telefonisch met de gynaecoloog overleggen. Ik kwam halverwege dat telefoongesprek de spreekkamer weer in en ving op dat ze op de echo niet mooi de gebruikelijke lagen van het bms kon zien, dat het bms te dun was en dat ze vermoedde dat ik wel eens het syndroom van Asherman zou kunnen hebben (zie info hieronder).
Ik ben eigenlijk sinds 5-6 weken na de curettage al bang voor het syndroom van Asherman, dat werd erger toen mijn menstruatie uitbleef na de eisprong. Ik had dus ook al wel gelezen wat het ongeveer inhoudt. Toch was ik er zo van onderste boven dat ik verder helemaal geen vragen meer heb gesteld.
Ik moet nu een hysteroscopie krijgen. Dan gaan ze met een kijkbuisje via de vagina de baarmoeder in om te kijken of er verklevingen zitten. Dit gebeurt onder plaatselijke verdoving. Maar dat zie ik helemaal niet zitten. Ik heb namelijk bij het plaatsen van mijn mirena-spiraal en bij de curettage gemerkt dat mijn baarmoederhals erg nauw en moeilijk doorgankelijk is. En dat geeft veel pijn bij het oprekken daarvan.
Vanmiddag dus toch nog maar een keer het ziekenhuis gebeld met het verzoek of mijn eigen gyn. Die ook de curettage heeft uitgevoerd mij terug wil bellen. Ik wil even met haar overleggen of het niet handig is dat de hysteroschopie met een ruggeprik gedaan wordt. Misschien kunnen ze dan ook gelijk evt. verklevingen weghalen en hoef ik niet nog een extra keer hiervoor naar het ziekenhuis.
Ook wil ik haar vragen wat de toekomstperspectieven zijn en evt. vervolgbehandelingen. We willen namelijk nog steeds heel graag papa en mama worden, die wens wordt alleen maar groter en onze leeftijd begint ons onderhand ook een beetje tegen te werken.
slotje

Posting Freak

09-12-2010 17:05
je hebt geweldig werk! Ik wil dat ook Big Grin Maar de scholen in Amsterdam vind ik niet goed genoeg (de ene weigert kinderen met te laag iq en de andere stapt de directie ieder jaar op.... daar heb je wat aan zeg Big Grin)
slotje

Posting Freak

09-12-2010 17:06
hoi kruimel!
Tja ik weet al veel van je helaas (en helaas omdat we dus nog steeds niet zwanger zijn!)
kruimeltje

Posting Freak

09-12-2010 17:10
@ Slotje, ja helaas nog steeds niet. En ik heb de hoop voor deze maand en volgende maand nu ook wel opgegeven.
Zo stom ... ik weet gewoon nu al zeker dat het deze maand niet kan lukken vanwege dat dunnen baarmoederslijmvlies.

En volgende maand zit mijn man anderhalve week in het buitenland, net in mijn vruchtbare periode. Plus dat ik nog maar moet afwachten wanneer die hysteroscopie gedaan wordt.
Ik stond al ingepland voor 11 januari hoorde ik toen ik het ziekenhuis belde, maar ik wil graag met een ruggeprik dus ik denk dat er een nieuwe datum gezocht moet worden.
En ik zou het ook wel fijn vinden als mijn man dan thuis is en niet ergens in Las Vegas. Dus die datum kwam toch al niet goed uit.
Liminous

Posting Freak

09-12-2010 17:17
Hee Kruimeltje,

He bah, wat een verhaal zeg! Zal straks nog even opzoeken wat dat syndroom precies inhoudt want ben er niet mee bekend.

Ik hoop voor je dat ze alsnog gauw die hysteroscopie kunnen doen en ze het probleem aan kunnen pakken!

Liefs
maymar

Posting Freak

09-12-2010 17:25
Babii schreef:Whahhahahahahahaaahah Maymar toch :mrgreen:. Gooi jij je vriend maar met zijn kloten ervoor GEWELDIGE opmerking :mrgreen:. Het komt vast goed, leuk is anders, maar net zoals Steph en ventje van Limi zegt: wat moet dat moet en soms moet je jezelf en je mannelijkheid opofferen voor een kindje.

Ik lig ook om de dag met een banaan tussen me doos, dus ja................ En ik onderga een punctie en ik heb dagelijks bloedonderzoeken en ik stouw mezelf vol met medicatie en ik spuit mezelf elke dag in met 2 injecties per dag en hij? Hij moet een keertje ze zwemmertjes inleveren.... Je maakt een kindje samen en doet de onderzoeken samen, zeg hem dat maar. Het kindje is er helaas tot nu toe niet zelf gekomen Sad. Dus wellicht even e.e.a. na laten kijken en als het goed is, prima toch! Als het slecht is ga je echt niet minder van hem houden, nee dan komt de juiste hulp!!!

AMEN dat is dus precies wat ik tegen hem heb gezegd toen!!
maymar

Posting Freak

09-12-2010 17:40
Kruimeltje welkom hier!! volgens mij hebben we wel eens gesproken in zwanger worden van je eerste kindje Smile
Maarre jeetje wat een verhaal zeg!! Hopelijk kunnen ze het verhelpen mag je snel weer zwanger zijn!!
Oh jah komt het door de miskraam/curretage dat je dit nu heb? Of had je dit dus al eerder en heb je 'geluk' gehad dat je zwanger raakte??

Nettie toch fijn dat deze uitslag goed was en dat alles er goed uitzag!! Hopelijk is het zaad van je mannetje goed en zijn jullie gewoon snel zwanger doordat je je wat rustiger voelt (nu voelde je je toch niet echt fijn aangezien je et gevoel had dat er iets niet goed was)

Tess jeetje meis!! Tegenslag na tegenslag voor je schoonvader pfoehhh heel veel sterkte meid!!

Ehhmmmm Just me hoe ben je aan die schaafwond gekomen dan??

Slotje you go girl Big Grin Idd wat een boeren lam*piep* dat hij dat op die manier zei!!

Limi fijn dat je een goed gesprek heb gehad met je collega... kan soms opluchten he om erover te praten met iemand die er volledig buiten staat Smile

Zo hier vanaf 12 uur vanmiddag niet stilgezeten en zit nu net pas een kleine 15 min. Ben et dorp in geweest van hot naar her gelopen voor vanalles en nogwat en toen thuis direct aan de slag gegaan met opruimen en afstoffen en stofzuigen en dweilen en toen de kerstversiering afgemaakt Big Grin
Oh jah en net nog ff snel draadloos internet geïnstalleerd!! Wat een heerlijkheid is dat zeg!! Werd helemaal stapeldebiel van alle draden door de woonkamer en daar ben ik nu gelukkig vanaf!! yeahhhh
kruimeltje

Posting Freak

09-12-2010 17:50
Net teruggebeld door mijn eigen gyn. en die was het volledig met mij eens dat de hysteroscopie bij mij beter op de OK kon met ruggeprik of andere anestesie (dat mocht ik in overleg met de anestesist bepalen).
Ze gaat me daar nu voor in laten plannen en ik word daar nog over gebeld. Het gaat waarschijnlijk wel januari worden (zal wel 2e helft januari zijn dan) en ze gaan ook rekening houden met de periode dat mijn man er niet is.

De gyn vertelde verder dat ze op de echo niet kunnen zien of er een verkleving is. Maar dat vanwege het lange uitblijven en daarna de hele lichte ongi's i.c.m. het dunne bms ze het sterke vermoeden hebben dat er een verkleving zit. Afhankelijk van hoe ernstig die dan is wordt een verdere behandelmethode (vaak een tijdelijk spiraaltje i.c.m. hormoonmedicijnen) afgesproken.
Zoals het er nu uit ziet ben ik voorlopig dus nog wel even vaste klant op de afdeling gyn. van het ziekenhuis. En zal ik volgend jaar ook weer mijn volledige eigen bijdrage aan de zorgverzekering mogen overmaken.
just me

Posting Freak

09-12-2010 18:21
Aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh zo ff heel hard gillen. De zwangerschappen vliegen me om de oren vandaag. Eerst vandaag een collega. Ja het was al raak in de vierde ronde. En ik maar vrolijk lachen goh dat is fijn. Ja zegt ze: had gedacht dat er bij jou ook al lang kids zouden zijn. Waar wacht je nog op? Nou je moest eens weten!!!!!!! Nou ja dat kon ik nog wel verkroppen, maar lees net op hyves dat mijn oud buurmeisje zwanger is van de tweede. Zo dat ben ik weer kwijt!
nettie9

Posting Freak

09-12-2010 18:23
he kruimel dat is balen.
hoop voor je dat het zo snel mogelijk opgelost is en er weer voor kan gaan.
ik loop op het ogenblik ook bij gyn en zijn net met alle onderzoekjes begonnen.
dus even afwachten
nettie9

Posting Freak

09-12-2010 18:25
@justme;ja frustrerend is dat he.
en dan maar vrolijk blijven kijken:lol:
kruimeltje

Posting Freak

09-12-2010 18:34
@ Just me, erg is dat he. Ik zie het hier ook overal om me heen.

@ Nettie, ik zag het net dat ze bij jou met de onderzoeken zijn begonnen.
Wat hebben ze al onderzocht en wat staat er nog op de planning?
just me

Posting Freak

09-12-2010 18:43
Kruimeltje leuk dat je mee komt kletsen trouwens. Was ik net helemaal vergeten te zeggen! Maar jij hebt ook al heel wat achter de rug zeg pfff.....
slotje

Posting Freak

09-12-2010 18:45
just me schreef:Aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh zo ff heel hard gillen. De zwangerschappen vliegen me om de oren vandaag. Eerst vandaag een collega. Ja het was al raak in de vierde ronde. En ik maar vrolijk lachen goh dat is fijn. Ja zegt ze: had gedacht dat er bij jou ook al lang kids zouden zijn. Waar wacht je nog op? Nou je moest eens weten!!!!!!! Nou ja dat kon ik nog wel verkroppen, maar lees net op hyves dat mijn oud buurmeisje zwanger is van de tweede. Zo dat ben ik weer kwijt!

oooh ja zo erg he als ze vragen waar de kids blijven! Nou bij mij krijgen ze hem tegenwoordig gewoon terug. Dan zeg ik altijd, tja dan moet het wel lukken he! Nou dan houden ze gelukkig weer snel hun mond Big Grin

Maar goed zo gil maar even! Ik gil wel even met je mee! zo frustrerend!
okee komt de gil even voor je! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH
Liminous

Posting Freak

09-12-2010 18:46
Kruimeltje, wat fijn dat ze jullie wensen wel tegemoed komen! Wanneer hoor je de datum?

Just me, heel vervelend he, maar ook dat er dan zo'n opmerking geplaatst wordt! Mensen snappen soms niet dat dat eigenlijk heel onbeschoft is om zoiets te zeggen..

Woow Maymar, lekker bezig geweest meis..
En met een buitenstaander erover praten is idd wel fijn.. Ze vertelde uiteindelijk dat ze zelf ook bezig zijn zwanger te worden.. Ronde 5 zitten ze nu..
just me

Posting Freak

09-12-2010 18:48
Hahaha thanks slotje!! Tja bij sommige mensen geef ik die opmerking ook weleens terug, maar mijn collega's weten niet dat ik er mee bezig ben. Tenminste lang niet allemaal en dat wil ik nog ff zo houden!
Liminous

Posting Freak

09-12-2010 19:04
Oowja, dit weekend nog werken en dan ga ik Maandag lekker met mn schoonmams en schoonzus naar Keulen! Gaan we de kerstmarkt bezoeken en blijven we dan ook slapen..

Als ik dan terug kom moet ik nog 2 daagjes werken en dan heb ik lekker vakantieeeeee! Big Grin
just me

Posting Freak

09-12-2010 19:27
Lekker hoor Lim! Ik ga morgen met manlief en schoonmoeder naar een kerstmarkt in duitsland. Ook een weekendje. Komen zondag weer terug! Dan nog een weekje en dan heb ik ook vakantie!
Liminous

Posting Freak

09-12-2010 19:31
Ghehe heerlijk vooruitzicht zoiets he Smile

moet zeggen dat ik ook erg toe ben aan vakantie!!
just me

Posting Freak

09-12-2010 19:35
Ja idd een heerlijk vooruitzicht. Leef ook helemaal toe naar de vakantie. Gelukkig is manlief ook twee weken vrij dus kunnen we wat meer tijd met elkaar doorbrengen! Zo fijn!
nettie9

Posting Freak

09-12-2010 19:35
@kruimel:de gyn wou alles stapje voor stapje doen.
heb vandaag bloedgeprikt, zaad van mijn vriend wordt gecontroleert.
en dan willen ze verder kijken of mijn eileider doorgespoelt moeten worden.
want dat kunnen ze niet zien op de echo.
moet de 10e dag van mijn cyclus terugkomen.
maar kwam erachter dat ik dan niet in ned ben.en mijn vriend is dan ook niet bij me.
dus volgende maand geen kindje maken Sadhaha maar maakt niet uit maandje extra maakt me nou ook niet meer uit.
kom je trouwens wel weer van syndroom van asherman af of keert dat weer terug?
la bella

Posting Freak

09-12-2010 20:14
he kruimel, fijn dat je mee komt kletsen
al is het natuurlijk balen dat het nodig is... x

ik ben net thuis van een lange dag werken
de tijd gaat wel lekker snel zo ;-)
hapert de site bij jullie ook zo?
als ik tik verschijnen de letters later dan ik ze typ.. x
kruimeltje

Posting Freak

09-12-2010 20:54
@ Just me, inderdaad pfff <zucht>.

@ Liminous, ik hoop dat ik morgen gebeld wordt en anders zal het wel volgende week worden.
Hoop ook dat ze bellen en niet alleen een brief sturen via de post, want met die TNT-stakingen kan het dan wel even duren voordat ik die heb.

O heerlijk al die vakanties in het vooruitzicht.
Ik kijk ook al uit naar ons weekje vrij tussen kerst en oud&nieuw.

@ Nettie, je hebt dus ook nog wat onderzoekjes voor de boeg.
Je kunt toch wel proberen kindje te maken als je niet in Ned. bent? Daar heb je de gyn toch niet voor nodig?
En wat ik zo op internet lees kun je wel van eht syndroom van Asherman afkomen maar het kan ook terugkomen.
Het blijft dan een risico/zwakke plek. Dus afwachten hoe het hier uitpakt.
Ik had wel zo iets van "heb ik weer hoor".

@ Bella, ja forum hapert hier ook af en toe.
Lastig he?
la bella

Posting Freak

09-12-2010 20:59
nettie krijg je ook een hsg? x

kruimel, ik heb ff update gedaan van software nu doet ie het weer hahaha
ow lieverd wat een rotbericht vandaag he?
ben je morgen vrij? x
Borrie

Junior Member

09-12-2010 21:06
Hallo allemaal,

Graag zou ik met jullie willen mee kletsen. Ik ben eind januari gestopt met de pil hierop volgde geen menstruatie meer. Naar de huisarts gegaan en in juli een kuur primolut gekregen om menstruatie op te wekken. Door gebruik van deze pillen volgende een onttrekkingsbloeding maar deze werd niet meer opgevolgt door een natuurlijke menstruatie. Hierna een doorverwijzing gekregen naar de gyn. Hier ben ik in oktober gekomen en toen een hele vragen lijst beantwoord en een inwenige echo. Hieruit bleek dat ik een teveel aan eiblaasjes heb. Gyn. verwacht PCO. Ik heb toen 2 keer bloed moeten prikken voor testen en mijn vriend heeft een potje moeten inleveren. 2 dagen na mijn eerste afspraak bij de gyn. werd ik ongesteld. Ben vervolgens ovulatietesten gaan gebruiken maar heb geen eisprong kunnen ontdekken. Toch werd ik een maand later weer ongesteld (cyclus van 34 dagen). Van de week vervolg afspraak gehad bij gyn. voor uislagen. Alles was goed. Mijn vriend het veel en goede zwemmers en mijn hormoonwaardes etc. waren ook allemaal binnen de waardes. Komt er dus op neer dat eierstokken niet volledig naar behoren functioneren. Nu heb ik provera gekregen om een menstruatie op te wekken. Deze pillen moet ik 7 dagen slikken. Op dat 3 van mijn menstruatie moet ik beginnen met het slikken van clomid. 5 dagen, dosis 50mg. Rond dag 25 moet ik terug naar gyn om te zien hoe alles verloopt. Tevens moet ik vanaf eerste mentruatie dag beginnen met het bijhouden van een temperatuur kaart.

Zoals jullie kunnen lezen is er dus van alles gestart en gaande momenteel. Ben dan ook erg benieuwd of de clomid het gewenste resultaat gaat opleveren. Zo niet dan zal de dosis verhoogt gaan worden.

Erg spannend allemaal. Leuk en prettig om te lezen hoe alles bij andere verloopt.
la bella

Posting Freak

09-12-2010 21:08
welkom borrie
vervelend dat je je aan moet sluiten, want dat betekent dat je al ff bezig bent ;-)
hoe gaat het met het gebruiken van provera? heb je bijwerkingen?
benieuwd hoe het temperaturen je bevalt
ik vond het heel prettig te zien hoe mn cyclus loopt, maar mis het niet nu ik het lekker allemaal heb losgelaten ;-) xx
Borrie

Junior Member

09-12-2010 21:17
Het gebruik van Provera gaat tot nog toe goed. Heb dan ook pas 2 dagen ingenomen. Vandaag wel wat hoofdpijn, maar geen idee of dit van de pillen komt. Temperaturen moet ik nog mee beginnen. Moet van gyn. beginnen op eerste dag van mijn cycles. Dus dat zal zo rond de 17e worden. Ben heel benieuwd hoe ik dat ga vinden. Denk wel prettig, omdat je echt in beeld krijgt hoe het verloopt.
kruimeltje

Posting Freak

09-12-2010 21:28
@ Bella, nee moet morgen werken. Ik heb ook 2 afspraken 's middags.
Als ik me morgen echt heel K*T voel bel ik die misschien wel af maar anders wil ik wel gewoon gaan werken.

@ Borrie, welkom hier. Jij bent dus ook al helemaal in de MMM terecht gekomen zo te lezen.
Nu hopen dat de medicijnen aanslaan.
la bella

Posting Freak

09-12-2010 21:32
hoi borrie
zorg dat je anaal temperatuurt, op dezelfde tijd
niet opstaan of eerst plassen; liggend temperaturen
zorg dat je minstens 5 uur hebt geslapen
succes meis x

kruimel, sterkte wijffie (heb je al in andere topics gesproken he? x)
Borrie

Junior Member

09-12-2010 21:52
@ Bella , Dank je wel voor de tips. Had inderdaad al een eisen lijstje ontvangen van de gyn. Maar gaat helemaal goed komen. Zal er alleen even aan moeten gaan wennen dat de wekker op zondag ook aan moet. De rest van de week niet zo'n probleem, dan moet ik er toch uit.

@ Kruimeltje, Ja dat hoop ik ook. In me familie hebben er al meerdere met deze problemen te maken gehad. Maar is bij allemaal goed gekomen, dus daar gaan we dan ook maar gewoon vanuit.
kruimeltje

Posting Freak

09-12-2010 22:06
@ Borrie, ik word tegenwoordig vanzelf wakker in het weekend op temptijd. Zonder wekker. Dan even tempen omdraaien en weer verder slapen.
Heel soms gaat het mis en dan temp ik gewoon later met een aantekening erbij of ik temp helemaal niet.
nettie9

Posting Freak

09-12-2010 22:08
@kruimel:volgende maand zit ik zonder mijn vriend in de eisprongweek,zo bedoel ik dat.
he kruimel ik zat net op internet te lezen over asherman kan het komen door een curretage?

@la bella;bij mij doet het forum ook steeds raar.zal wel dus niet aan ons liggen.
ik krijg bij verdere onderzoeken een hsg.
hij wil alles stap voor stap doen.
heb jij ook al een keer een hsg gehad?
just me

Posting Freak

09-12-2010 22:10
elkom borrie. Gezellig dat je mee komt kletsen alleen jammer dat hier op dit topic is want dat betekend dat je al een poos bezig bent. Je zit al helemaal in mmm lees ik. Succes meid! Hoop voor dat het snel allemaal mag gaan lukken.
just me

Posting Freak

09-12-2010 22:11
haha welkom natuurlijk
nettie9

Posting Freak

09-12-2010 22:13
@borrie:welkom hier.jij bent dus ook al een tijdje bezig
just me

Posting Freak

09-12-2010 22:29
Ik ga lekker slapen. Ga morgen een weekendje weg dus ik lees zondag wel weer bij. Truste!
Babii

Posting Freak

09-12-2010 22:33
Even een ego...... Ben net terug van de kerstborrel, dus erg moe (12 uur gewerkt vandaag)..... Ik vraag me af of mijn ei er is, mijn ovu testen worden nooit donkerder (althans de teststreep) en beide strepen blijven altijd gelijk..... Vraag me alleen nu af of dit zo is, zucht!

[Afbeelding: 2mhen35.jpg]

[Afbeelding: wv7v2a.jpg]
Babii

Posting Freak

09-12-2010 22:37
@ Kruimeltje, sowieso is een hysteroscopie beter via een narcose of roesje. Het is namelijk behoorlijk pijnlijk! Heb hem zelf gehad en het is geen pretje. De HSG daarintegen ook niet Sad.
kruimeltje

Posting Freak

09-12-2010 23:00
@ Nettie, wat ik gelezen heb komt het meestal (meer dan de helft van de gevallen) door een curettage.
Bij mij is dat denk ik ook de oorzaak.

@ Babii, ik denk dat het een positieve test is.
Test voor de zekerheid morgen ook nog even. Als hij dan weer lichter is weet je het zeker.

En ik vermoedde al dat het een pijnlijk ingreep was en dan is het bij mij dus extra pijnlijk door de moeilijke toegankelijkheid.
Daar ga ik me dus niet zonder narcose/ruggeprik of iets dergelijks aan wagen. Ik heb het nu 2 keer meegemaakt en dat vind ik wel genoeg.
Ik hoop dat één keer voldoende is want op internet lees ik verhalen van vrouwen waar het een paar keer moest ... daar moet ik toch niet aan denken.
Ik las trouwens ook een paar verhalen van vrouwen die later toch gezond zwanger zijn geworden en nu kinderen hebben. Dat is dan weer een geruststelling.
Babii

Posting Freak

09-12-2010 23:44
Dat is zeker weer een geruststelling. Bij mij is ook alles moeilijk te vinden, ze moeten altijd drukken op me buik e.d. Die ingreep is simpelweg geen pretje, hij is gewoon heel pijnlijk. Jammer dat de artsen nog steeds in de brochure aangeven dat het "een simpele ingreep is, die amper pijn doet".

Yeah right, hebben ze zelf weleens zo gelegen! Ik heb me HSG, hysteroscopie (2x) en laparoscopie gehad en allen onder narcose. Bij een laparoscopie is dat overigens ook wel nodig, want ze maken 3 snedes. Wellicht is dit zelfs nog een optie, ze zien alles dan en testen het. Ze zien dus ook je eierstokken met het blote oog, je baarmoeder etc. Ik had alleen die ingreep giga onderschat whahahaha, want ik lag een week knock out :oops: (laparoscopie he).

Ja, de test is ook wel positief, mooi op tijd dus Wink! Ik heb alleen de vut niet om te klussen, ben het zat na meer als 2 jaar.... Maar wel fijn om te weten dat mijn eitje op tijd is :mrgreen:. Had namelijk verwacht dat deze niet meer kwam, omdat ik pats boem moest stoppen met de Progynova. Daarbij had ik dinsdag een eitje van 11 mm en nu een positieve ovulatietest.... Vandaag CD15!
Tessa23

Posting Freak

10-12-2010 03:05
Welkom Kruimel en Borrie..

Shit zeg kruimel dat t niet helemaal lekker gaat.. sterkte!!

Kim ,die is zeker positief..

Pfff lange dag gehad ik ga nu EINDELIJK slapen.. k slaap al half haha..
la bella

Posting Freak

10-12-2010 09:15
hoi nettie, ja ik heb alles gehad ook een hsg en een ronde gevolgd met echo's
alles is goed, we mogen in mei voor iui gaan
ze willen ons eerst zelf laten proberen x

tessa wat ben je laat zeg? x

en babii nog geklust? (klotewoord, wij sexen gewoon hier thuis..) ;-) x

kruimel, sterkte vandaag...
Babii

Posting Freak

10-12-2010 09:31
Ik heb al geschreven dat ik niet ga klussen Wink. Begin er niet meer aan na 2 jaar op commando!

Heb 6 mooie wonders in de vriezer en dat is het enige waar ik nog mee bezig ben (met zwanger worden dan). Ga dus niet meer klussen op commando, heb dat nu 2 jaar gedaan en ben het meer dan zat Wink.

En na die 6 wonders (wat ik niet hoop) heb ik nog recht op 2 IVF pogingen en hoop weer net zoveel (misschien meer) cryo's te hebben als nu. Dan moet het goedkomen :wink:.
la bella

Posting Freak

10-12-2010 09:33
heel goed babii ;-)
Babii

Posting Freak

10-12-2010 10:05
Ja, moest alleen van de arts me cyclus in de gaten houden en dat gaat het beste met ovu testen... En hij is netjes, CD15.

Ben het gewoon echt zat, seks moet leuk blijven en bij ons is het al 2 jaar vreselijk! Op de gekste tijdstippen seks hebben en tot zuchten aan toe. Genieten deden we niet meer, vandaar dat ik het nu echt niet meer op commando ga doen. We doen het als we zin hebben en anders niet.

En daarbij, wie zegt dat me BMS goed is Wink.
la bella

Posting Freak

10-12-2010 10:25
ik snap het babii, het moet wel leuk blijven
wij hebben een paar maanden geleden afgesproken dat we het alleen doen als we alletwee zin hebben
en anders maar niet hoor..
nou mensen fijne dag allemaal xxx
kruimeltje

Posting Freak

10-12-2010 13:13
@ Bella, dank je. Het gaat vandaag weer een stuk beter.
Het was goed dat ik gisteren alles even heb laten gaan.
Alle tranen er weer uit. En nu gewoon 'rustig' wachten op het vervolg.

@ Babii, wanneer kunnen ze terugplaatsen? Dat doen ze toch meestal vlak na de eisprong?

Vandaag (nog) niet gebeld door het ziekenhuis. Denk ook niet dat ze nog gaan bellen op vrijdagmiddag.
Dus het zal wel volgende week zijn dat ik meer weet over wanneer de ingreep kan plaatsvinden.
Babii

Posting Freak

10-12-2010 18:22
Ik heb geen terugplaatsing voorlopig Smile. En ik mocht ik het hebben dan meld ik het ook niet op het forum evenals op me babysite.
Tessa23

Posting Freak

10-12-2010 18:24
Ik lees morgen bij meiden..

Fijn weekend allemaal!
la bella

Posting Freak

10-12-2010 21:06
hoi kruimel, niet meer gebeld?
hoe was je dag verder?
kon je je hoofd een beetje bij de afspraken houden?
x

la bella heeft geen nieuws
lekker gewerkt, het hele weekend ook werken
zo gaan de dagen lekker snel haha x
slotje

Posting Freak

11-12-2010 09:42
Welkom borrie!

Babii, ik snap het heel goed dat je niet meer doet om het moeten. Dan is de lol er inderdaad zo af! Nou met die mooit 6 moet het het toch een keer lukken! Maar ja ik hoop eerst voo rje dat de gyn met kerst een ingeving krijgt om een wondermiddel te maken om je BMS super te maken!

Ik verwacht hier toch eigenlijk wel ongesteld te worden. afscheiding lijkt wat rozig te zijn, borsten doen zeer (maar zijn wel lekker groter!!)
Temp is weer gezakt onder de 37 dus ik denk dat het zondag gewoon braaf rood is in de onderbroek....
Nou ja op naar ronde 13! Zal misschien wel geluk bregen Wink
nettie9

Posting Freak

11-12-2010 09:43
heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was Smile zou het een voorteken zijn?
nog een weekje wachten la bella spannend.
heb je er een goed gevoel over?of weet je het niet.
nettie9

Posting Freak

11-12-2010 09:46
babi:daarom gebruik ik altijd de ovutesten van cb.die zijn tenminste duidelijk.ipv. die vage streepjes.
alleen als je onregelmatige cyclus hebt is die cb wel te duur.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (28): 1 2 3 4 5 ... 28 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave