Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Ovulatietesten Ovulatietesten betrouwbaar? blijvend 2de streepje

Ovulatietesten betrouwbaar? blijvend 2de streepje
nieke

Unregistered

01-12-2010 12:11
Ik ben net terug begonnen met ovulatietestjes omdat mijn cyclus zo uiteenlopend is en bijna altijd tegen de 40 dagen loopt. Nu zit ik al op dag 41.
Ik had op 21/11 een positieve test, de dagen ervoor was het streepje veel lichter. We hebben echter niet geklust. Nu deed ik op 26/11 terug een test, zomaar en weer positief! Ik ben blijven testen tot op vandaag en er blijft een 2de streepje staan dat nét iets lichter is dan de controlestreep. Nu ben ik echt wel totaal verward want dit kan toch niet? Mijn vorige testjes waren van sensitest en die waren wel zeer duidelijk, 2 dagen positief en daarna niks meer. De testjes die ik nu heb, zijn van babyboomshop (heb ze gekregen van een vriendin omdat ze er niets meer mee was). Nu heb ik al dikwijls gelezen dat deze testjes ook een zwangerschap kunnen aanduiden maar in principe kan ik niet zwanger zijn daar we niet geveeen hebben rond de eerste positieve test en sindsdien ook niet meer.
Iemand een antwoord???

:confused::confused::confused:
nieke

Unregistered

06-12-2010 14:07
Niemand dezelfde ervaring? :-(
Vandaag al op dag 45! Normaal moest ik gisteren menstrueren gezien de positieve ovulatietest van 21/11 ... Heb sinds 2 dagen licht gevoelige borsten... mss komt men menstruatie er dan toch aan. Ik weet het niet meer :-(
Nikita

Unregistered

06-12-2010 14:13
Ben je allang bezig of ben je pas gestopt met de pil??
En hoe is je cyclus normaal??
nieke

Unregistered

07-12-2010 10:37
Ik heb nog nooit de pil gepakt. We hebben al 2 kindjes; op onze eerste zoon hebben we 9 jaar moeten wachten, 4 jaar later was ik terug onverwachts zwanger van onze tweede zoon. We willen graag nog een derde kindje en om er wat spoed achter te zetten gezien onze leeftijd en door mijn lange cyclussen (nog nooit regelmatig geweest), dacht ik dat het met de ovulatietestjes snel zou lukken. SadOnze eerste poging was niks en nu ben ik wat verward door al die streepjes want normaal zou ik mijn menstruatie al moeten hebben.... Mss toch maar eens een goedkoop zwangerschapstestje ertegen aan gooien ook al weet ik zeker dat ik niet zwanger kan zijn...heb trouwens geen symptomen uitgezonderd gevoelige borsten
smurfje

Posting Freak

Topics: 0
07-12-2010 10:55
nienke: ik raad je toch ff aan misschien een zwangerschapstest te doen hoor....dan heb je ook steeds positieve ovulatietesten...en ik ken het merk je gebruikt niet echt....sensitesten dipsticks doen het bij ons goed hoor.... hoop er duidelijkheid komt....
whit

Unregistered

14-12-2010 13:00
Hallo,
Ik heb een probleempje en hoop dat jullie mij daarbij kunnen helpen.
'k ben 2x ongesteld door me pil heen geweest, en toen zei me moeder dat ik me pil gewoon door moest slikken tot het eind..
Nou dat heb ik dus gedaan, en werd daarna weer gewoon ongesteld, maar echt heel weinig alleen als k moest plassen en het was ook maar 2 dagen.
me buik word dikker, niet van het dik worden. maar echt rond dik..
en kheb deze week al 2x overgegeven kan bijna niet meer eten want als k daar aan denk begin ik al te kokhalsen, kzit gewoon echt de hele dag door vol!
Ik heb al een test gedaan maar dat was 2 weken geleden ( zo verstandig was k ook zelf nog wel om dat te doen haha )
maar die was negatief, of hij deed het niet, het was een test van de etos en er was maar 1 streepje te zien in het rechtervakje en toen keek ik op de beschrijving en daar stond dat de test dan niet goed gegaan was en dat k dus weer n nieuwe moest halen. toen heb ik het erover gehad met mensen van me werk en liet me buik zien nou die zeiden ook dat k echt nóg een test moest doen omdat vaak de 1e test negatief kan zijn..

weten jullie mischien wat ik moet doen?
of kan iemand mij helpen?![Afbeelding: icon_e_surprised.gif]
vj

Posting Freak

Topics: 35
27-12-2010 09:16
whit ik zou nog een testje doen hoor.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info