Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Forum clubje zwanger worden 30 jaar en eerste kindje deel 3

Forum clubje zwanger worden 30 jaar en eerste kindje deel 3
Tinkerbell79

Posting Freak

Topics: 48
29-11-2010 21:03
Hoi Dames,

Jullie hebben alweer 300 pagina's volgekletst, dus jullie vorige topic is gesloten.

Hier kunnen jullie weer verder kletsen.

Veel plezier!

Liefs Tinkerbell79
tweety1982

Unregistered

30-11-2010 09:15
Ok :-) Goedemorgen iedereen, zo weer even een mail abo erin zetten Wink
tweety1982

Unregistered

30-11-2010 09:16
Ohh Lucky jeetje meid kan me voorstellen dat het klote is, Sad balen zeg.. hoop dat ze nu alles beter maken voor de volgende keer hoor. dikke knuffel meis!!
Lucky

Posting Freak

Topics: 0
30-11-2010 09:30
Bedankt lieve meiden voor jullie lieve woorden. Het ergste verdriet is gelukkig alweer minder. We gaan gewoon voor deze iui ronde, hopelijk is dit onze kans!
We moeten positief blijven meiden hoe ontzettend moeilijk het soms ook is. Ik zie het nu ook even niet meer zitten maar ik wil dat mijn wens in vervulling gaat en ik blijf vechten........

Knuffel voor iedereen.

Liefs Lucky
tweety1982

Unregistered

30-11-2010 09:35
ik hoop dat je de kracht terug vind om te vechten, je bent sterk denk daaraan!! dikke knuff en heel veel succes meis

hertogin me PB is weer leeg
Hertogin

Unregistered

30-11-2010 11:22
Tweety, haha! Wink

Lucky, lieve meis, we houden gewoon vol!
Lucky

Posting Freak

30-11-2010 13:38
Meiden we gaan er met z'n allen voor!

Liefs Lucky
tweety1982

Unregistered

30-11-2010 13:52
Precies!!!
Lucky

Posting Freak

30-11-2010 14:51
Tweety zie ik bij jou afbeelding een nieuwe test staan.....
Heb je nogmaals getest meid, kon je het gewoon niet geloven?????

Liefs Lucky
tweety1982

Unregistered

30-11-2010 14:58
nee is van internet Wink ik geloof het nu wel, ben al 5 weken dus ja :-)
Lucky

Posting Freak

30-11-2010 20:20
Het is ook echt zo meis, je bent ZWANGER!
Hoe gaat het met susanne eigenlijk, heb je nog contact met haar gehad? Of vind je het een beetje lastig omdat jij nu zwanger bent?

Liefs Lucky
missmanon

Unregistered

30-11-2010 20:39
Hallo
Even een paar kleine krabbels:
@ Hertogin; Jammer dat het deze maand niet gelukt is. Kan me voorstellen dat je soms denkt dat je de enige bent die niet zwanger raakt en andere mensen in het forum wel.
Ik voel me hier ook 1 van de gelukkigen, terwijl het bij ons ook pas na ronde 19 zover was...
@ Jolien: Was inderdaad een raar gevoel die bandenpijn. Had ook echt geen idee wat het was en waar het vandaan kwam (en wat ik er in godesnaam aan moest doen om er af te komen). Maar goed: lang leve het internet: buikpijn en zwangerschap en ik had m zo te pakken met een exacte beschrijving van wat ik voelde... dan ben je al weer wat sneller gerustgesteld, hoewel het nogsteeds erg pijnlijk is...
@ Wondertje: Heb eigenlijk nooit veel hoeven hoesten, en dat kan inderdaad geen kwaad. Moet wel heel vaak niezen en dat moet ik echt niet inhouden, want dat is vele malen pijnlijker.. Heb dus nu echt zo'n soort blaffende niesbuien... erg gezellig...
@ Lucky; Wat vervelend dat je nog geen ICSI behandeling kan krijgen. Aan de andere kant ben ik wel blij voor je dat je een arts hebt die het beste met je voor heeft. Er was zo een ander geweest die het met 4 ook geprobeerd had, en je bent zo weer een poging kwijt... Kan me voorstellen dat het voelt als tijdsverlies, maar echt: het gaat goedkomen.. Laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze wel eens geloof ik Wink

Over 2 dagen de echo.... kan niet wachten!

Groeten, Manon
tweety1982

Unregistered

30-11-2010 20:53
Lucky ja spreek suus wel over andere dingen, ja gaat goed met dr hoor, alleen dat can clousea spullen ging niet door, die man had afgezegd omdat die vriendin het niet wilde.

Manon: wow je zal er wel zin in hebben de 20 weken echo, gaaf zeg :-)

word nu steeds zenuwachtiger voor de echo, vind het zo wonderbaarlijk idee dat ik terug kom met een foto en leuk kloppen hartje en lekker zorgeloos zijn.
tweety1982

Unregistered

01-12-2010 07:21
Goedemorgen,

heb eng gedroomd Sad over dat ik echo kreeg en niet goed was enzo, en dat me schoonzus wel een baby kreeg ( die is ook zwanger)..zo eng....moet maar denken dat dromen niet de realiteit zijn maar vorige keer droomde ik dat ook en toen kwam het uit, maar zal toeval geweest zijn. Want droom zo vaak dingen en niets komt uit Wink

Hadden manon en wonderje dit ook? enge dromen voor de eerste echo? of nu dromen dat niet goed is? eng hoor.
Elmo80

Posting Freak

01-12-2010 08:31
Meiden.. ik was jullie al kwijt! Confusedhock:

@ Lucky, meis een hele dikke knuffel, wat balen dat er dan toch maar vier eitjes gegroeid zijn, het is een zwaar traject. Ik hoop toch dat deze IUI raak is!
@ Hertogin: ook voor jou een dikke knuffel, stom is dat als je het zo graag wil en naar je gevoel alle kansen benut hebt.. Heb je vriendlief al zo ver dat hij een x laat testen?
@ Tweety, probeer te relaxen meis, er is geen oorzaak voor je miskramen, deze blijft zitten!! Heb je al een afspraak voor een echo staan? Naar de wc gaan zal ook wel gen pretje zijn Sad
@ Ruthje, hoe is het met jou?
@ Manon: jaaaaaaaaaaaaaaa 20 weken bijna, weten jullie het geslacht eigenlijk al of wil je dat geheim houden?

Hier: ik moet vandaag weer bloedprikken voor het FSH en toch wel zenuwachtig, 10 december nu afspraak staan in AZM dus het moet nu goed gaan anders wordt het opgeschoven!
tweety1982

Unregistered

01-12-2010 08:40
Succes Elmo met FSH prikken, laten we hopen dat nu idd goed is. Ik hoop zo erg dat jouw kans nu gewoon eens komt, ik kan me half voorstellen hoe jij je moet voelen, als je wel iets uitgekomen is...daarom wens ik jouw echt hetr beste toe.

uiteraard wens ik dat iedereen toe he :-)

En idd ik mag niet klagen, er is idd niets gevonden, dus het moet gewoon twee keer pech geweest zijn...deze blijft idd ook gewoon bij mij, zo voel ik het ook hoor.
Lucky

Posting Freak

01-12-2010 09:09
Elmo, succes in het ziekenhuis, ik hoop dat het bloed goed is. 10 december je afspraak, het komt steeds dichterbij hoor!

Tweety, 3 is gewoon jou geluks getal meid, en de meeste dromen komen niet uit, het gaat deze keer gewoon goed meid.

Missmonon nog 1x slapen en dan je echo, plaats je de foto op het forum voor ons?????

Nou ik ga zo maar weer eens naar het ziekenhuis, de iui gaat gebeuren!

Weten jullie trouwens waar ruthje is, haar ei zou ook zo ongeveer moeten komen? Misschien doet haar computer het niet meer.

Liefs Lucky
Hertogin

Unregistered

01-12-2010 11:45
Manon, spannend zo'n echo. Hoop dat alles ok is.

Arme Suus dat dat met die spulletjes niet doorging. Ik zal haar van het weekend wel eens mailen. Zit nu bij mijn vriendje en kan niet bij mijn eigen postbus.

Lucky, succes vandaag!

Elmo, ook succes vandaag met de bloedzuigers Wink

Tweety, niets aantrekken van dromen, eng of fijn. Ik droomde deze maand dat ik zwanger was en dat bleek ook al niet waar te zijn.
Lucky

Posting Freak

01-12-2010 13:15
De iui zit erop! Alles is goed gegaan gelukkig! Laat die duimen nu maar draaien en de kaarsjes maar branden.....

Liefs Lucky
tweety1982

Unregistered

01-12-2010 14:12
heeeey goed zo lucky :-) nu idd duimen en duimen, ga erg me best doen.....

Hertog: ja idd jammer voor suus Sad. En dromen zijn idd bedrog.

Had toch verteld dat me schoonmoeder voelde dat ik zwanger was voor ik iets gezegd had? zijn heeft goed gevoel erover en zij zegt dat het een meisje word.....dus ben erg benieuwd :-)
Lucky

Posting Freak

01-12-2010 14:21
Wat bijzonder Tweety dat je schoonmoeder voelde dat je zwanger was! Je onderschrift is ook in het roze dus ik ga ook voor een meisje!!!!!!!!

Liefs Lucky
linda75

Posting Freak

Topics: 1
01-12-2010 17:30
ik duim heel hard lucky, ik zit toch maar te wachten op het wachtbankje. tijd genoeg dus ;-)
ruthje

Posting Freak

Topics: 47
01-12-2010 17:34
Hee dames,

Ben even een paar dagen uit de lucht geweest door vele werken. ( 5 dagen werken, 1 vrij en 5 dagen werken)
Vandaag de inseminatie gehad, mijn ei was erg laat!
Nu afwachten tot 15 december. Zal straks mijn banner even aanpassen.

liefs
Lucky

Posting Freak

01-12-2010 18:50
Ruthje mijn duimen draaien lieverd.

Liefs Lucky
ruthje

Posting Freak

01-12-2010 19:17
Lucky, we zitten samen op de wachtbank!! Op dezelfde dag NOD...wat speciaal en leuk om eens samen met jou op te lopen.
Had al ff een berichtje geschreven in IUIforum, maar hier ook nog ff:
Ik denk dat je ei springt, maar voor jezelf zou ik ff bellen met de afdeling hoor.

liefs
tweety1982

Unregistered

01-12-2010 20:17
lucky en ruthje: gaaf dat jullie samen NOD hebben. en zou toch geweldig zijn als raak zou zijn he dames. Ga heel hard duimen voor jullie, jullie hebben het nu weleens verdiend ook hoor!

Hoort iemand nog wat van annemiek1980? daar ging de zwangerschap toch nog verder goed?

haha onderschrift in roze, ja vind ik mooi, is beuwst :-)

me schoonmoeder en me man voelen vaak dingen aan...we gingen keer uit, die tent is altijd open op zaterdag....me man zegt ineens...die tent is dicht let maar op....wij zeggen..nee joh tis zaterdag...en ja tent toch dicht verbouwing..zo is met meerdere dingen. dingen die hij niet weet of kan weten, hij zegt zelf dat hij gewoon zoiets voelt...met boodschappen raad hij altijd het bedrag goed, scheelt max 2 eur Wink....echt wierd.

zo ook met me schoonmoeder :-)
Lucky

Posting Freak

01-12-2010 20:44
Heel apart hoor tweety je man en schoonmoeder! Maar ook wel weer speciaal lijkt me. Ik weet ook niet hoe het met annemiek gaat, volgens mij moet zo al zo ongeveer uitgerekend zijn.

Ruthje ik vind het ook erg speciaal om samen met je op te gaan. Op dezelfde dag de insiminatie gehad, leuk hoor.

Pijn word volgens mij al minder, dat ene ei had denk ik moeite met springen.

Liefs Lucky
Elmo80

Posting Freak

02-12-2010 07:45
Ruthje en Lucky mijn duimen draaien! Ik ga nog voor zeker twee zwangerschappen dit jaar op het forum!

Linda, ook op het wachtbankje, duimduimduimduim!

Tweety, heel bijzonder dat je man en schoonmoeder zoiets voelen, heeft je man ook een gevoel over deze zwangerschap? Voel je je verder nog goed?

Knuffel
tweety1982

Unregistered

02-12-2010 07:48
Ok fijn lucky dat de pijn minder is. Je slikt natuurlijk ook vanalles en daar zal je lichaam aan moeten wennen.

Elmo: hoe ging het bloedtrekken?

vieren jullie sint zondag? wij wel lootjes getrokken. zondag vieren we het bij ons thuis. Ik maak soep en andere nemen dingen mee, stokbrood, ijs enzo......moest voor 2 lootjes kados kopen, want me man vind niets....laat ik nou net leuke dingen gekocht hebben voor lootje van me man Wink dus miss wil hij wel ruilen met mij Wink haha
ben altijd benieuwd wie mij heeft en of die persoon ook moeite gedaan heeft voor me...of gewoon een shampo koopt en daarmee klaar Wink

Fijne dag vandaag :-)
tweety1982

Unregistered

02-12-2010 07:57
Elmo we typte tegelijk Wink.. ja me schoonmoeder zegt dat het goed voelt en dat het meisje word. En me man zegt dat het een beetje goed voelt ( maar is heel voorzichtig andere keren zei hij nog dat hij het niet weet) dus ja.

zelf voel ik me goed en ook positief, nog totaal niet misselijk, borsten zijn wel af en toe wat pijnlijker aan worden en heb veel steken in me boobs. Verder eigenlijk heel goed.....inleg kruis is mooi schoon en ik heb vertrouwen dat dat zo blijft....dus ik denk dat dit wel mijn kindje word.

en jij? jij beetje vertrouwen in dat jou komend traject wat gaat opleveren? bedoel..goede arten/ goede voorlichting?

Moest van suus de groeten doen :-)....geen nieuws verder nog, ze wacht op uitslag van bloed.
Hertogin

Unregistered

02-12-2010 10:37
Tweety, zullen we de foetus dan maar Twietelientje noemen? Wink

Ruthje en Lucky gaan samen op! Joepie!

Hoe is het met Linda, Annemieke, Stiertje, Edelweiss, Erica, Wondertje en natuurlijk met Madelief?

Elmo, vriendje heeft een afspraak met de uroloog en zal om een doorverwijzing vragen voor een zaadtest. Joepie!
Lucky

Posting Freak

02-12-2010 14:09
Linda, ik en ruthje zitten bij je op het bankje meid, dus je zit er niet meer alleen!

Hertogin wat een goed nieuws dat je vriend zijn zaad wil laten controleren, ik weet uit ervaring dat dit ook voor een man een hele stap is.

Vanmorgen naar de acupeut geweest, heerlijk was het, lekker ontspannend!

Brrrr het is wel erg koud en er ligt hier erg veel sneeuw.

Liefs Lucky
tweety1982

Unregistered

02-12-2010 14:16
Lucky fijn dat je weer bent geweest, voelt altijd weer lekker he

Hertoging gefeliciteerd met je volgende stap!!! succes meid
linda75

Posting Freak

02-12-2010 19:33
is hier heel gezellig op het bankje hoor, maar nog genoeg ruimte voor nog iemand ;-)
Jolien79

Senior Member

03-12-2010 12:03
Hallo allemaal,

Hoe is het met iedereen?

Zag dat Lukcy UIU heeft gehad en Ruthje geinsemineerd is, allebei op de wachtbank dus?
Hoe voelen jullie je? Zit je rustig?

Hertogin: Fijn dat je partner zaad laat onderzoeken, weet je toch al een heel stuk meer.

Wondertje, Manon en Tweety: Hoe gaat het met jullie? Voelen jullie je goed?

Elmo: Bij jou al nieuws? Over een maandje starten met IVF toch? Spannend, gaat super snel nu.

Ooh ik ben ziek, baal ik echt van. Totaal futloos, keelonsteking, hoofdpijn, verkouden etc. Gelukkig ben ik altijd vrij op vrijdag dus ik ga heerlijk hangen en weinig doen.
Verder geen klachtjes of bijzonderheden, zal volgende week zaterdag wel ongi worden. Reken dit jaar nergens meer op, in 2011 ga ik weer met frisse moed de uitdaging aan.
O, ja schoonzus heeft 20 weken echo alweer gehad. Alles is goed en het wordt een jongetje. Super super leuk! En ik ben zo blij voor haar dat het deze keer allemaal goed is gegaan. Ik hoop dat deze jongen snel een neefje of nichtje mag krijgen :-D

Liefs Jolien
tweety1982

Unregistered

03-12-2010 12:13
Beterschap Jolien Sad klinkt niet fijn.
Fijn voor je schoonzus zeg!!!!
Lucky

Posting Freak

03-12-2010 12:15
Jolien wat balen dat je ziek bent zeg. Maar met deze kou is het niet gek!
Wat fijn dat met je schoonzus alles goed is, eindelijk voor haar zeg. Hopelijk ga je haar snel volgen met de familie uitbreiding.
Beterschap meid.

Linda, wanneer is jou nod??

Liefs Lucky
ruthje

Posting Freak

03-12-2010 12:24
Jolien, beterschap meis!! Niks aan om ziek te zijn....
Wat fijn dat je schoonzus haar echo goed was, en nu hopelijk snel een neefje of nichtje maken voor hem!!
2011 word het jaar van ons forum, iedereen zal gewoon zwanger worden hier in 2011!!!

liefs
ruthje

Posting Freak

03-12-2010 12:25
Ruthje zit heel rustig op de wachtbank, ik maak me niet druk en doe net alsof ik geen IUI heb gehad. We zullen zien wat de 15de brengt.
Ik ga me doodschrikken als ik een positieve test heb dan...ik verwacht het niet.

liefs
Jolien79

Senior Member

03-12-2010 12:31
Inderdaad: 2011 wordt het jaar hier op dit forum voor ons allen!!!
De vraag is hooguit wanneer in 2011, begin, midden, eind maar zeker 2011.

Ruthje: Succes met wachten, de leukste tijd van je cylcus maar niet heus. Zou een mooi kerstkado zijn!

Bedankt voor de beterschapswensen. Ga mijn dekbed van boven halen en lekker op de bank liggen/slapen.
En ik mag lekker veel dropjes eten nu ;-)
Hertogin

Unregistered

03-12-2010 13:28
Ik wil anders toch graag eerst mijn laatste kans in 2010 benutten Wink

Vriendje heeft inderdaad ingestemd met een zaadtest. Maar wanneer is een ander verhaal...zo happig is hij er niet op.
ruthje

Posting Freak

03-12-2010 13:33
Hertogin, goed dat je lief heeft ingestemd met de zaadtest. laat hem zelf het moment kiezen, hij moet even aan het idee wennen. Het kan ook erg definitief zijn, zo''n test...
Spannend hoor, maar super dat hij er open voor staat.

Natuurlijk hoop ik dat de laatste kans van 2010 optimaal benut word door ons forummiepen. We go girls!!!

liefs
tweety1982

Unregistered

03-12-2010 18:10
Hertoging fijn idd dat vriendlief ingestemd heeft, t lijkt me idd niet zo makkelijk nee voor ze. succes

2011 word jullie jaar meiden :-)
linda75

Posting Freak

03-12-2010 19:12
mijn nod is 10 december, nog even geduld dus..... maar vandaag heel klein beetje roze afscheiding, last van mijn onderrug en last in de onderbuik..... die combi geeft me toch wat hoop zeg maar. we zullen zien wat volgend weekend brengt!
tweety1982

Unregistered

03-12-2010 22:09
even ego,
manon en wondertje:
Heey

ik heb dat ongi gevoel nu de hele avond....niet zo erg als ongesteld hoor, tis ook vooral dof gevoel in me lies....het is met vlagen ...is dit ok?
Lucky

Posting Freak

04-12-2010 08:29
Linda die roze afscheiding klinkt inderdaad hoopvol meid! Ik ga voor je duimen.......maar ondertussen moet je echt nog even rustig naast me blijven zitten op het bankje.

Tweety, hoe is het nu met dat vreemde gevoel in je buik? Misschien is jullie wondertje zich wel heerlijk in je baarmoeder aan het nestelen.

Hier niet zoveel te melden eigenlijk. Ik ga regelmatig heel rustig liggen en dan druk ik met mijn handen op mijn buik/baarmoeder en dan zeg ik in mij zelf: eitje en zaadje hebben jullie elkaar gevonden, zoek maar een lekker plekje op in mijn buik waar je 9 maanden lekker kan gaan groeien. Raar he dat ik dit doe, heb het nog nooit eerder gedaan maar ik dacht misschien helpt het wel.

Liefs Lucky
ruthje

Posting Freak

04-12-2010 08:57
Hihi lucky, ik moedig de zaadjes ook aan..zo van: zwemmen jongens!!
Het zal vast iets helpen, als is het maar helpen bij onze gemoedsrust.

Tweety, volgens mij voel je dat je baarmoeder uitrekt. Bandenpijn, kan al heel snel in je zwangerschap ontstaan.

liefs
tweety1982

Unregistered

04-12-2010 09:07
Lucky leuk dat je dat doet, het helpt idd dat je alles gedaan heb...en je weet maar nooit he.

Linda: duim dim duim

Het gevoel is een gevoel dat je ongestel moet worden, had de hele avond..dan was het weer even weg, kwam het licht terug, dan weer even vervelend zeurend....constant gewoon aawezig...nu ook....als ik iets ga doen voel ik het niet...dus ik neem aan als het slecht was de pijn veel erger zou zijn....ik verlies ook geen bloed ofzo.....dus zal idd soort bandenpijn of inneselings pijn zijn dan ja.

was gister avond wel even bang....zag die roze wolk alweer voorbij gaan, dacht nee he......maar lees op internet ook verhalen van mensen.....dus ja zal wel goed zijn.

xxx fijn weekend
ruthje

Posting Freak

04-12-2010 09:17
Tweety,

Innestelingspijn kan niet meer, innesteling is tot 10 dagen na bevruchting. Bandenpijn en oprekpijn is heel logisch. Je vruchtje deelt zich in razentempo, dus de baarmoeder word groter.
Dat geeft de menstruatiepijnen. Mijn zwangere vriendinnen hebben dat ook heel erg gehad. Ook bandenpijn in de liesstreek heeft 1 vriendin heel erg gehad in het begin van de zwangerschap. Daarna kreeg ze de pijn achter, onderin de rug.
Maar de krampen zijn je baarmoeder die zich oprekt. Dat voel je echt wel.

Zolang je niet bloed, en geen superkrampen hebt is er niks aan de hand. Niet gestressed raken, want dat kan weer zorgen voor extra krampen.
Lekker een warm dekentje over, en een leuk boek gaan lezen op de bank. het is weekend, chill!

liefs
tweety1982

Unregistered

04-12-2010 09:32
ok ruthje dank je wel ik heb lekker veel afleiding in weekend dus ik denk dat ik het dan bijna niet meer voel....nu overheerst mijn honger gevoel ook dus dan voel ik ongi pijn ook minder....zo weinig is het aanwezig

en ik denk ook dat als ik er op let ( zoals gisteravond) dan denk ik ook dat het opvalt omdat ik er zo p gefocues ben..terwijl andere meiden miss tijdens deze pijn aan werk waren of lekker uitgaan en dan merken e het niet eens

vind fijn dat ik lekker van me af kon schrijven....en ik lees ook dat bij de 1 twee dagen kan duren en bij iemand anders weer 1 dag....dus dat het al paar uur sinds gisteravond is stel me gerust

Big GrinBig Grin
linda75

Posting Freak

04-12-2010 11:08
volgens mij kan je van alles voelen nu hoor, zonder dat er iets mis is! weet het helaas niet uit eigen ervaring maar wel van dinnetjes. deze beeb blijft gewoon nog een maandje of 8 zitten hoor!
tweety1982

Unregistered

04-12-2010 14:22
Dank je linda

Ja het gaat ook wel weer beter hoor, ik voelde nog wat steekjes in liezen en DAT is juist het teken dat de boel oprekt...miss moet ik gewoon denken....miss zijn het er wel twee Wink haha

voel me ene kant wel lullig om hier te " klagen" maar andere kant weet ik dat jullie niet wil dat ik weg blijf om die reden....jullie zijn zo volwassen en vind het heerlijk dingen te delen met jullie.

morgen sinteklaas :-) gingen jullie nou ng wat doen?
linda75

Posting Freak

04-12-2010 16:55
klaag maar een end weg hoor, dan mogen wij dat ook doen ;-) :-D

nu lekker in huis, sneeuwde te hard om te gaan shoppen. vandaag wat lichte licht bruine afscheiding, hopen dat het deze ronde niet overgaat in rood..... wordt in ieder geval weer een spannend weekje!

een tweeling, jeetje, dat zou wat zijn zeg! volgens mij een hele boel werk, maar ja, das 1tje volgens mij ook al :-D
tweety1982

Unregistered

04-12-2010 22:36
haha tuurlijk Linda mag je ook klagen :-)

Lekker he die sneeuw als je binnen zit. En ik duim echt voor je dat niet over gaat in rood. Heb je die afscheiding altijd rond deze tijd?

duim duim duim

Lucky en Ruth hoe voelen jullie je?
Lucky

Posting Freak

05-12-2010 08:08
Goeiemorgen meiden,

Hoe gaat het me jullie? Met mij gaat het goed, gisterenavond een hele leuke en gezellige avond met vrienden gehad, ik heb echt afleiding gehad, daarna heerlijk geslapen en nu alweer op.

Tweety ik vind echt niet dat je klaagt hoor meid. Je bent gewoon heel erg onzeker over wat je allemaal voelt en dat is heel normaal hoor nawat jij allemaal hebt meegemaakt. Maar lieverd probeer wel een beetje te genieten he, je bent wel zwanger hoor....

Linda hoe gaat het met je afscheiding? En ik heb dezelfde vraag als Tweety heb je deze afscheiding wel eens eerder rond deze tijd van je cyclus? Erg spannend weer he! Ik blijf duimen...

Ruthje leuke sinterklaas gehad gistermiddag?

Hoe gaat het met de rest van de meiden? Het is hier best rusig!

Allemaal een hele fijne sinterklaas vandaag, wij blijven heerlijk thuis met z'n tweetjes.

Liefs Lucky
Lucky

Posting Freak

05-12-2010 08:09
Goeiemorgen meiden,

Hoe gaat het me jullie? Met mij gaat het goed, gisterenavond een hele leuke en gezellige avond met vrienden gehad, ik heb echt afleiding gehad, daarna heerlijk geslapen en nu alweer op.

Tweety ik vind echt niet dat je klaagt hoor meid. Je bent gewoon heel erg onzeker over wat je allemaal voelt en dat is heel normaal hoor nawat jij allemaal hebt meegemaakt. Maar lieverd probeer wel een beetje te genieten he, je bent wel zwanger hoor....

Linda hoe gaat het met je afscheiding? En ik heb dezelfde vraag als Tweety heb je deze afscheiding wel eens eerder rond deze tijd van je cyclus? Erg spannend weer he! Ik blijf duimen...

Hoe gaat het met de rest van de meiden? Het is hier best rusig!

Allemaal een hele fijne sinterklaas vandaag, wij blijven heerlijk thuis met z'n tweetjes.

Liefs Lucky
Lucky

Posting Freak

05-12-2010 08:16
Tweety je loopt helemaal niet te zeuren, je bent gewoon heel onzeker over wat je allemaal voelt.
Dat is echt wel normaal hoor na wat jij allemaal hebt meegemaakt. Probeer ook wel een beetje te genieten he, want je bent tenslotte wel zwanger hoor!

Linda ik heb eigenlijk dezelfde vraag als Tweety, heb je deze afscheiding wel eens eerder gehad op dit moment in de cyclus?
Erg spannend iedere keer weer dat wachten he, maar ik blijf voor je duimen hoor!

Hoe gaat het alle andere meiden? Het is hier zo rustig .............

Ik heb gisteravond een hele leuke avond met vrienden gehad. Ik ben helemaal afgeleid geweest van het baby gebeuren en dat heeft me heel goed gedaan.

Allemaal een hele fijne sinterklaas gewenst, wij gaan heerlijk met z'n tweeen een beetje bankhangen vandaag!

Liefs Lucky
Lucky

Posting Freak

05-12-2010 08:17
Tweety je loopt helemaal niet te zeuren, je bent gewoon heel onzeker over wat je allemaal voelt.
Dat is echt wel normaal hoor na wat jij allemaal hebt meegemaakt. Probeer ook wel een beetje te genieten he, want je bent tenslotte wel zwanger hoor!

Linda ik heb eigenlijk dezelfde vraag als Tweety, heb je deze afscheiding wel eens eerder gehad op dit moment in de cyclus?
Erg spannend iedere keer weer dat wachten he, maar ik blijf voor je duimen hoor!

Hoe gaat het alle andere meiden? Het is hier zo rustig .............

Ik heb gisteravond een hele leuke avond met vrienden gehad. Ik ben helemaal afgeleid geweest van het baby gebeuren en dat heeft me heel goed gedaan.

Allemaal een hele fijne sinterklaas gewenst, wij gaan heerlijk met z'n tweeen een beetje bankhangen vandaag!

Liefs Lucky
ruthje

Posting Freak

05-12-2010 10:32
Ik voel me prima Tweety! Heb lekker vakantie dus chill er even in om.

liefs
linda75

Posting Freak

05-12-2010 11:38
ik heb vaker afscheiding gehad rond deze tijd, soms roze maar vaak rood..... wat later overging in aardig wat bruin en vervolgens ongi. nu dus ietsje anders.... buik is ook gevoelig, net of ie tegen mijn maag/darmen aandrukt ofzo, zit wat rond de navel. maar verder nog geen bruine afscheiding vandaag. jeetje, als ik het zo opschrijf snap ik wel dat mijn mannetje dit soort details niet wil weten ;-)

hoe is het bij jou tweet, heb je er wat meer vertrouwen in (net als wij ;-))
linda75

Posting Freak

05-12-2010 11:41
hmmm, net heel verhaal getypt, is het weg....:confused:

maar goed, heb vaker rond deze tijd afscheiding gehad maar vaak was het rood wat overging in bruin en daarna ongi...... (hele week duurde dit verhaal dan) is nu dus beetje anders.....buik is nog steeds gevoelig rond de navel, beetje vreemd dus. wordt een spannend weekje!

hoe is het bij jou tweet, kun je er al een beetje vertrouwen in hebben? lijkt me best lastig, maar ik heb er alle vertrouwen in!
linda75

Posting Freak

05-12-2010 11:42
hmmm, topic doet beetje raar, wil mijn bericht niet plaatsen.
linda75

Posting Freak

05-12-2010 11:43
das vreemd, topic wil mijn berichten niet meer plaatsen.....
linda75

Posting Freak

05-12-2010 11:56
nog een poging wagen om een berichtje te plaatsen, mijn laptop doet raar of de site.....
linda75

Posting Freak

05-12-2010 11:58
nog een poging om een berichtje te plaatsen.....
linda75

Posting Freak

05-12-2010 16:59
hmmm, de berichten zijn dus met een boel vertraging geplaatst, sorry voor de spam :oops:
Lucky

Posting Freak

05-12-2010 17:56
Linda, ik had vanmorgen ook last dat het forum mijn berichten niet plaatse. Nu keek ik net weer en staan er wel 5 berichten van mij achterelkaar. Misschien is er gewoon een storing of zo!
Ja en je afscheiding, het blijft gewoon gissen en denken wat je lichaam allemaal aan het doen is. Ik blijf gewoon duimen.

Liefs Lucky
hoop1977

Unregistered

05-12-2010 18:17
Hey meiden,

Na een paar weken van enorme drukte ben ik hier dan weer even, en ik ben zwanger!!!!
Heb net even mn ogen langs de berichten laten glijden en zag dat er weer van alles gebeurd is, ook nieuwe zwangerschappen.
Ik ben momenteel veel met mn nieuwe baan bezig en dat kost me veel energie, vandaar dat ik maar weinig op het forum ben, maar ik probeer een klein beetje bij te blijven.

Liefs Hoop
ruthje

Posting Freak

05-12-2010 18:49
Oh hoop wat een fantastisch nieuws!!! YEAH!!! Van harte meis!!

liefs
Lucky

Posting Freak

06-12-2010 11:07
Hoop gefeliciteerd meid! Wat fijn voor je.
En wel een beetje aan jezelf denken he en niet alleen maar aan je werk.

Liefs Lucky
Hertogin

Unregistered

06-12-2010 11:21
Hoop, VAN HARTE GEFELICITEERD!

Tweety, natuurlijk mag je hier niet wegggaan. We hebben je nodig om ons bij de les te houden ;
ruthje

Posting Freak

06-12-2010 12:53
Haaai dames,

Man wat is het hier glad...er ligt gewoon ijs op de weg. Ik blij dat ik nergens heen hoef!!
Hoe is het met iedereen? Tis hier zo stil de laatste tijd....niet dat ik nou megaveel nieuws heb hoor.
Hier gaat alles zijn gangetje, denk weinig tot niet aan een evt zwangerschap. Ben lekker in huis bezig, poetsen en opruimen en ideeën bedenken om de slaapkamer aan te pakken..
Die is nog niet klaar, we wonen hier al bijna een jaar..maar onze slaapkamer is nog gewoon helemaal wit. Verder wandel ik veel buiten met de hond, ik merk dat dat me erg oplaad. Lekker in het winterzonnetje lopen en gedachten op nul. Vanmiddag als lief naar zijn werk is ga ik even dweilen en daarna een boek lezen op de bank onder het genot van een kop thee!

liefs
Hertogin

Unregistered

06-12-2010 13:48
Hier weinig nieuws. Deze week gaan we weer (ovulatie)testen....wachtend op de eisprong.

Ik zou met familie maar zonder partner (die wil niet) op wintersport in een bepaalde week. Ik kijk op de kalender en denk bij mezelf: dat is op een maandag en dus net na de eisprong, dus dat kan wel. Blijkt dat wintersport van weekend tot weekend is, en dat zou betekenen dat ik net de die zaterdag al weg zou gaan, terwijl ik dan eigenlijk mijn partner moet verleiden. Aaarchchh! En ik wil mijn familie niet zeggen waarom dat niet uitkomt, bovendien heb ik die week ook al vrij gevraagd op het werk.
Nu ja, voor die tijd nog twee kansen.....
Jolien79

Senior Member

06-12-2010 14:01
Hey allemaal,

Hoop: Gefeliciteerd meid! Daar heb je niet lang op hoeven wachten. Geniet ervan en rustig aan op je werk. Hoe voel je je verder?

Ruthje: Herkenbaar, ook weinig te melden hier. Fijn dat je nergens heen hoeft, dan ben je zeker veilig.

Hertogin: Ooooh ooh, kan me voorstellen. Aan de andere kant, ga lekker wintersporten. Misschien heb ik wel makkelijk praten, maar ik mis op jaarbasis zo vaak een eisprong doordat we niet bij elkaar zijn. Je wilt natuurlijk alle kansen benutten maar vakantie en genieten is ook belangrijk.

Lucky: Hoe is het met jou? Aan je teksten te lezen goed maar ik vraag het liever even aan je.

Tweety: Lekker blijven schrijven hier. Ik moet wel leren/weten wat mij misschien te wachten staat in de toekomst. En ik lees graag of je een goeie echo hebt etc. leef nog net zo mee, maar nu dan met het zwanger zijn.

Lees hier wel regelmatig maar schrijf niet meer zo vaak. Heb iedere keer zo weinig te vertellen, zeker omdat ik denk dat ik voorlopig toch niet zwanger word en het van me af heb gezet. Cyclus gaat iedere keer snel. Deze week tussen donderdag en zaterdag alweer ongi worden.

Verder gaat het goed met me, kijk erg uit naar het nieuwe jaar. 2010 vond ik niet zo'n denderend jaar dus ik hoop dat 2011 beter word.

Liefs Jolien

Hoe is het met de rest?
Lucky

Posting Freak

06-12-2010 14:18
Jolien leuk om weer even van je te horen. Wat ben jij goed bezig zijn om niet zo met het zwanger worden bezig te zijn, echt kanp hoor! Met mij gaat het redelijk. Ben de laatste dagen erg verdrietig en heb mijn traanbuisjes weer goed gespoeld. Ik denk dat het door alles komt wat er de laaste week allemaal is gebeurd en door de hormonen. Nu ben ik weer aan het werk en dat doet me redelijk goed gelukkig. Bijna je nod, ik duim toch voor je meid, je weet maar nooit.

Hertogin, als ik jou was zou ik gaan skien meid. Ik weet dat dondersgoed dat je alle kanzen wilt benutten om zwanger te worden maar even afleiding is ook heerlijk meid. Bespreek het anders eens met je vriend, en kijk wat hij ervan vind?
Succes met het maken van je beslissing.

Ruthje heerlijk is dat he lekker het huis op orde maken en wandelen met de hond! Geniet van je vrije dag meid.
Misschien kun je eens op internet een beetje google naar ideen voor de slaapkamer. Woonsticker.nl heeft ook super mooie stickers voor op de muur. Deze zijn wel erg duur maar misschien wel een idee om iets na te schilderen!
Ik hoor wel wat je plannen gaan worden voor de slaapkamer.

Liefs Lucky
Elmo80

Posting Freak

06-12-2010 15:22
Hoop GEFELICITEERD, geniet er lekker van, en ontspan!

Tweet hoe is het bij jou? Lekker blijven schrijven hoor, ik wil alles weten met name als het wel goed gaat, je hebt al meer dan genoeg op je bordje gehad!

Ruthje, goed bezig, een leeg hoofd is wel zo fijn, ik krijg dat echt niet voor elkaar malen malen, ben ik erg goed in Confusedhock: Hoop dat ik straks net zo relaxed als jij de IVF in kan.

Lucky, meissie wat gun ik jou toch ook die positieve test, hou vol he? Dikke virtuele knuffel!

Linda duimduimduimduim het kan vanalles betekenen, ik waag me niet meer aan voorspellingen Wink

Hertogin: als ik jou was: gewoon ga skiën, je kan echt niet het leven plannen hoe graag je het ook zo willen, misschien is afleiding en sneeuw wel heel goed voor je!

Jolien:Ik herken het wel van het lezen maar niet schrijven, ik heb ook het gevoel dat ik al zes maanden niets aan het vertellen ben. Ook ik wil heeeeeeeeeeeeel graag naar 2011, nieuwe ronde nieuwe kansen :mrgreen:

Wel net promotie te horen gekregen op mijn werk, het moet nog wel langs de OR maar het betekent een flinke stap omhoog :mrgreen: en vrijdag naar het AZM ben erg benieuwd wat ons te wachten staat!
Lucky

Posting Freak

06-12-2010 15:42
Elmo gefeliciteerd met je promotie. Wil je vertellen wat je nu precies gaat doen en wat je deed of wil je dat liever niet op het forum vermelden?
Spannende dag voor jullie vrijdag, hoop zo dat jullie gauw mogen beginnen.

Liefs Lucky
tweety1982

Unregistered

06-12-2010 17:20
hoop1977 schreef:Hey meiden,

Na een paar weken van enorme drukte ben ik hier dan weer even, en ik ben zwanger!!!!
Heb net even mn ogen langs de berichten laten glijden en zag dat er weer van alles gebeurd is, ook nieuwe zwangerschappen.
Ik ben momenteel veel met mn nieuwe baan bezig en dat kost me veel energie, vandaar dat ik maar weinig op het forum ben, maar ik probeer een klein beetje bij te blijven.

Liefs Hoop

Gefeliciteerd !!! toppie.

Ik lees en reageer later meer ( gaat goed hier hoor :-) ) geen bloed verlies gehad :-), maar lees straks alles hier, moest ff Hoop feliciteren toen ik dat voorbij zag komen
ruthje

Posting Freak

06-12-2010 17:29
Citaat:Blijkt dat wintersport van weekend tot weekend is, en dat zou betekenen dat ik net de die zaterdag al weg zou gaan, terwijl ik dan eigenlijk mijn partner moet verleiden. Aaarchchh! En ik wil mijn familie niet zeggen waarom dat niet uitkomt, bovendien heb ik die week ook al vrij gevraagd op het werk.
hertogin, gewoon gaan met die banaan en lekker gaan wintersporten! Wie weet is je ei dan net wel een paar dagen eerder, en anders heb je je na de wintersport weer opgeladen voor een nieuwe poging! Tussen alle zwanger worden dingen en het harde werken door moet er ook ruimte zijn voor vakantie.

Jolien, fijn om even wat te horen! Ondanks dat wij hier zijn gestart heb ik ook weinig te melden. Al vind ik het gezellige beppen wel erg leuk hier, over zwanger worden/zijn heb ik ook niks te melden. Let us shake hands.

Citaat:Wel net promotie te horen gekregen op mijn werk, het moet nog wel langs de OR maar het betekent een flinke stap omhoog en vrijdag naar het AZM ben erg benieuwd wat ons te wachten staat!
Wauw!! Van harte meis met je promotie! Geweldig nieuws!! Het AZM, wat gaan ze dan doen? Startgesprek en uitleg van injecteren? Het is al bijna januari, wat is de tijd snel voorbij gegaan zeg!!

Tweety, fijn dat alles goed is! Nog geen kotsneigingen?

Wat mijn slaapkamer betreft, ik heb idd even gegoogled. Heb bedacht dat ik op de muur waar het bed tegenaan staat fotobehang wil. En dan van een oerwoud c.q oerbos.
Dan word het een echt rustgevende kamer....maar het is duur....pfff nog ff sparen dus!!

liefs
Elmo80

Posting Freak

06-12-2010 18:18
Ik ben nu MSL, ofwel medical scientific liason met een duur woord dat betekent dat ik verantwoordelijk ben voor alle medicamenten die nog niet op de markt zijn, ben dus betrokken bij studies, en zit dus veel in de nederlandse ziekenhuizen. Ga nu een team van vier mensen aansturen die hetzelfde werk doen als ik doe :mrgreen:. Wel spannend want dat zijn nu dus mijn collega's en die moet ik straks gaan aansturen en beoordelen.

@ ruthje, gaaf fotobehang, maar hebben ze dat ook niet bij de praxis? Zag daar laatst ook zoiets! Dat valt misschien nog wel mee in prijs. Ik wil het ook heel graag, maar vriendje en ik kunnen allebei niet behangen :-D
In het AZM gaan ze idd injectieinstructie geven en een gesprek met de gyn.
Jolien79

Senior Member

06-12-2010 19:21
Elmo: Gefeliciteerd met je promotie! Je hebt er hard voor gewerkt dus geniet ervan. :-D
Jolien79

Senior Member

06-12-2010 19:24
Elmo: Gefeliciteerd met je promotie! Je hebt er hard voor gewerkt dus geniet ervan. 2011 wordt ons jaar hoor! Let maar op.

Fijne avond allemaal!
Jolien79

Senior Member

06-12-2010 19:25
Ging iets mis, dubbele boodschap.
Lucky

Posting Freak

06-12-2010 20:43
Elmo wat een super baan hem jij. Je kunt het meid en het geeft ook een goede afleiding voor het zwanger worden hoop ik.

Fijne avond allemaal, liefs Lucky
Hertogin

Unregistered

07-12-2010 02:25
Wauw Elmo, gefeliciteerd met je promotie. Je wordt nog eens een machtige vrouw!

Jolien, ik weet dat jij vaak een maand overslaat. Maar ik heb een beetje haast. Ik ben 34, bijna 35 en mijn partner is nog wat ouder en heeft slecht zaad. Aan de andere kant hebben jullie allemaal gelijk en moet ik gewoon op vakantie.

Lucky, huil lekker even uit. Je lijf zit bomvol hormonen. Vind het knap dat je het zo goed trekt.

Ruthje, dat fotobehang is super. Mooi bamboe ofzo. Doen!

Tweety, fijn dat alles goed gaat en groeten aan Suus. Ik mail later nog een keer, kom er niet aan toe want weinig privé in de buurt van mijn eigen computer. Maar ik ben haar niet vergeten!

Dinsdag =dag 11 van cyclus, bij vriendje, dag 12 en dag 14 ook. Hoop dat dat voldoende is. Heb nog één tube preseed.
tweety1982

Unregistered

07-12-2010 07:23
Hey,

Zo kan nu eindelijk even bijlezen en schrijven:-D

Elmo: gefeliciteerd met de promotie! hopelijk heb je hierdoor even wat positiefs voor ogen en gaat de tijd sneller rondom gebeuren van prikken, IVF en dat soort dingen.
het klinkt goed wat je gaat doen:-) idd duur woord:-D

Ruthje; gaaaf foto behang, wij hebben het ook, is wel moeilijker behangen dan normaal behang dus ff door iemand laten doen die goed kan Wink scheurt sneller..maar resultaat is echt toppie, als je wat heb ff pix showen Wink

En nee geen kots neigingen maar merk dat ik avond sneller misselijker gevoel krijg, dus voelt als "ik ga misselijk worden"zet alleen niet door....nog Wink

Jolien goed te horen dat alles goed met je gaat meis. Dikke knuf voor jou

hertoging: gewoon lekker gaan, miss vakt je eisprong keer anders, of kan je lekker je man verleiden ervoor of erna? Vakantie zal je goed doen.

en nu even je ei roep....ei waar blijf je!!!

Hoop: nogmaals gefeliciteerd:-D je bent welkom bij ons in aug 2011 eerste helft ( ja tegen wooride zijn de maanden in 2-en gesplits IVM drukte)

hier 6 weken!!!! nog nooit 6 weken gehaald zonder problemen en nu wel, ik hoop zo dat dit een begin is van een zorgeloze zwangerschap...en met zorgeloos bedoel ik geen onzekerheid met kindjes, mooie echo.....dat ik doodziek kotsend boven de plee staWink vind ik niet erg...alles voor een mooie echo......nog kleine 2 weken voor ik me spruit zie:-D

dikke knufff
Lucky

Posting Freak

07-12-2010 08:02
Tweety wat fijn dat alles nog steeds nog gaat met je. Cijfer 3 is gewoon jou geluks getal!

Hertogin, misschien heb je toch nog mazzel en kun je je ei nog bevruchten voor je vakantie en kom je gewoon zwanger terug..... Dat zou toch geweldig zijn!
Ik snap dat je denkt dat je op moet schieten omdat je al 34 jaar bent maar echt in de ziekenhuizen op de fertiliteits poli is dit nog best jong. Ik maakte me ook altijd druk om mijn leeftijd maar dat ik schijnmaar nog helemaal niet nodig.
Meid gewoon op vakantie gaan en genieten, dat zal je goed doen!

Hier niet veel te melden, weer een dagje werken met veel afleiding dat doet me goed. Voel me gelukkig weer iets beter maar ik ben er nog niet.

Fijne dag allemaal, liefs Lucky
tweety1982

Unregistered

07-12-2010 08:08
Lucky fijn dat jeje beter voelt, nog even volhouden en dan hopen dat je beloont word!!
Lucky

Posting Freak

07-12-2010 08:31
Ik blijf volhouden hoor tweety,ook al voel ik me nu even niet zo fijn. Ik ga nog jaren door om mijn wens in vervulling te laten gaan!

Liefs Lucky
tweety1982

Unregistered

07-12-2010 08:32
Lieverd ik hoop dat het geen jaren hoef te duren. Nog even voor je NOD heb, ik hoop zo dat het je laaste NOD word voorlopig!
Jolien79

Senior Member

07-12-2010 08:47
Tweets: Super dat je alweer op 6 weken zit en zonder problemen!!!! Ik hoop zo dat het met dit kindje goed gaat, maar de tekenen tot nu toe zijn allemaal gunstig.

Lucky: Jij bent een doorzetter!! Laten we hopen dat dit snel beloond wordt. Ik duim zeker voor je.

Hertogin: Ik snap het hoor! Merk alleen aan mijzelf dat ik steeds nuchterder word na 27 Confusedhock: rondes met even zoveel teleurstellingen. Dan voelt 1 eisprong meer of minder nauwelijks als verschil. Maar jij zit nog veel eerder in het proces (laten we hopen dat je de 27 ook nooit haalt) en dat vergeet ik dan. Wie weet is je ei ineens eerder, dat heb ik ook weleens gehad.

Meiden, over ruim 3 weken word ik 31. Mag ik toch wel hier blijven schrijven Wink ?
tweety1982

Unregistered

07-12-2010 08:48
Jolien...31 nee dat kan niet hoor..wegwezen jij Wink

Mooie leeftijd Wink
Lucky

Posting Freak

07-12-2010 11:19
Jolien ik ben helaas pas 31 geworden en ben hier ook gewoon blijven schrijven. Ik wil niet dat je weg gaat hoor....

Liefs Lucky
ruthje

Posting Freak

07-12-2010 11:29
Haha dames, dames...het forum hier is voor dames van 30+
Ik word volgende maand al 32Wink
We blijven gewoon hier hoor!!

Hier geen nieuws, tenminste niet op baby/zwangerworden vlak.
Heb op internet fotobeghang gezien, of nou ja behang...tis 1 grote sticker...zit je ook niet met naadjes.
Kost alleen 250 euro voor de afmeting die ik wil...

liefs
tweety1982

Unregistered

07-12-2010 13:46
ja das duur he Sad
Lucky

Posting Freak

07-12-2010 14:03
Pfff dat is wel duur he Ruthje maar ook wel erg mooi! Af en toe mag je jezelf best wel eens verwennen meid!
Ik hoop dat je volgend jaar in het kraambed kunt pronken met jullie wondertje en je behangetje of sticker!!!!

Liefs Lucky
ruthje

Posting Freak

07-12-2010 14:29
Lucky, ik heb goede hoop dat ik straks samen met jou zwanger ben.
Nog een dikke week en dan weten we waar we aan toe zijn!
Dat fotobehang kan ik nu ff niet kopen, kreeg vorige week 5 brieven van de belastingdienst met bedragen die ik terug moest betalen...huurtoeslag en zorgtoeslag over 3 jaar....kortom dat loopt weer aardig in de papieren...Waarom geef ik veranderingen eigenlijk door vraag ik me dan af, ze blijken er niks mee te doen...
Nu zorgtoeslag stopgezet en huurtoeslag had ik al stopgezet...meteen een derving in inkomsten en dan meer dan 1000 euro terug betalen omdat zij hun administratie kennelijk niet doen?! Bah bah bah, maar goed we kunne het nog wel missen.

Hoe voel jij je lucky? Hier een raar gevoel in mijn buik, maar dat had ik de vorige keer ook. Zegt kennelijk niks!
Ik heb vannacht zo raar gedroomd...ik was bevallen en er hing een sliert uit me ( iets van navelstreng oid) ik trok aan die sliert en toen kwam er nog een kindje uit.
Hoe ik erbij kom? Vaag hoor. Maar goed, de wens is de vader van de gedachte...

liefs
tweety1982

Unregistered

07-12-2010 14:33
Ik hoop het voor je ruthje!!

funny droom :-)
Lucky

Posting Freak

07-12-2010 15:03
Wat een speciale droom Ruthje, wat kunnen wij vrouwen ons toch gek maken in ons hoofd he, we dromen er zelfs van!
Meid ik hoop zo dat je gelijk hebt dat we alle twee gewoon zwanger zijn.
Met mij gaat het redelijk nu ik op mijn werk ben, maar als ik dan weer naar huis ga dan gaan mijn gedachten weer naar het zwanger worden.
Pfff wat een tegenvaller die nota's van de belastingdienst, hopelijk kun je een betalingsregeling treffen en ben je eindelijk eens van al die betaling af aan de belastingdienst en aan die vervelende ex!

Tweety, je ukkie gaat zich deze keer heel lang aan je vasthouden meid, ik weet het zeker. Kun je nog wel ergens anders aan denken dan aan dat je zwanger bent? Hoe gaat het met Susanne? Denk nog vaak aan haar!

Liefs Lucky
tweety1982

Unregistered

07-12-2010 15:05
Heey

Ruthje: jeetje wat naar zeg die belansting notaSad hopelijk is het snel opgelost meid

Lucky: ja het gaat wel goed hoior met suus....ik denk juist heel vaak niet aan het zwanger zijn :-0 soms denk ik ineens...oja ik ben zwanger Wink

ik duim voor julliue Nod
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (31): 1 2 3 4 5 ... 31 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave