Zwanger Worden .NU forum [Archief] Mama zijn Forum clubje moeders Mama´s uit Gelderland

Mama´s uit Gelderland
riannetje

Posting Freak

Topics: 10
28-11-2010 00:08
Hoi dames,

Zijn er hier ook mama´s uit Gelderland??
Ik woon zelf in Gelderland ( Arnhem) en ik heb helaas geen vriendinnen die al mama zijn. Dus het lijkt me erg gezellig om te kletsen met andere mama's uit Gelderland!

Voor de dames die mij niet kennen: Ik ben 29 jaar, getrouwd, woon dus in arnhem en heb een dochter van 1 jaar.
Tinkerbell79

Posting Freak

Topics: 48
28-11-2010 09:02
Ik kom uit Limburg, mag ik dan toch met je kletsen Tongue

Grapjeeeee
karin26

Posting Freak

Topics: 30
28-11-2010 09:05
Ik kom ook uit gelderland, Ik ben Karin, 30 jaar heb twee kindjes. Janneke wordt in febr 3 en dan hebben we Ruben nog van 8 weken.
Ik kom zelf uit Millingen aan de Rijn en dat logt vlakbij Nijmegen...
karin26

Posting Freak

28-11-2010 09:06
logt moet ligt zijn hahahaha
Mar22

Posting Freak

Topics: 5
28-11-2010 21:15
Wat een leuk topic ! Big Grin

Ik kom ook uit Gelderland, woon samen met vriendlief en ons dochtertje van 1 in Keijenborg, en dat ligt vlakbij Doetinchem....
minka12

Unregistered

28-11-2010 21:32
Oohh grappig zeg ik kom ook uit gelderland uit apeldoorn.
Leuk Topic !!
riannetje

Posting Freak

28-11-2010 21:42
Hoi,hoi

Nou gezellig dat er al een aantal dames hier reageren!! Hoe is het met jullie en de kindjes?
Is er bij jullie al sneeuw gevallen? Hier helemaal niks!! Vind het best jammer, vind sneeuw wel mooi....
brusje

Unregistered

28-11-2010 22:39
heey nog een tpic om bij te houden...kwoon in hartje gelderland..de betuwe...Big Grin

hier vrijdag wel sneeuw gevallen, klein beetje..morgen voorspellen ze weer dacht ik..op mn meisjes verjaardag
hier 29 getrouwd, zoon van bijna 6 en dochter morgen dus 1 jaar.
vandaag super feestje gehad.
riannetje

Posting Freak

28-11-2010 23:04
Hey brusje: Gezellig dat je er ook bij komt!!:mrgreen:

Fijn dat de verjaardag zo leuk was! Hoe vond ze het taartje of krijgt ze dat morgen pas?

Nou ik ga slapen,

Tot morgen!!
Tijger1

Unregistered

29-11-2010 10:55
leuk topic!!

ook ik kom uit gelderland.
woon in epse. ligt tussen deventer en zutphen in. heel klein dorpje.
ik werk in apeldoorn.

brusje gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!
Joya

Posting Freak

Topics: 21
29-11-2010 13:18
riannetje schreef:Hoi dames,

Zijn er hier ook mama´s uit Gelderland??
Ik woon zelf in Gelderland ( Arnhem) en ik heb helaas geen vriendinnen die al mama zijn. Dus het lijkt me erg gezellig om te kletsen met andere mama's uit Gelderland!

Voor de dames die mij niet kennen: Ik ben 29 jaar, getrouwd, woon dus in arnhem en heb een dochter van 1 jaar.

Sad
Joya

Posting Freak

29-11-2010 13:19
hier ook gelderland!! schrijf mijn woonplaats niet op ivm privacy van bekenden die hier kunnen kijken Wink
heb een zoontje van 3 maanden en ben zelf 25..
Noor

Posting Freak

Topics: 11
29-11-2010 13:58
Jaaaa, hier nog iemand uit Gelderland, een van de Hazesteden... Big Grin Ik zie al dat er mensen heel dichtbij wonen. Wink

Even kort voorstellen... 29 jaar, bijna 2,5 jaar getrouwd en sinds eind september moeder van onze prachtige dochter Noor.
riannetje

Posting Freak

29-11-2010 14:01
@mama: Jij bent mijn forum vriendinnetje maar wij komen toch niet veel bij elkaar? ( pff he hoe leg ik het nou goed uit?? )

Vanmorgen wezen zwemmen, Rosalie lag rond kwart voor op bed en ik hoor haar nu keuvelen de slaapkop haha.
Joya

Posting Freak

29-11-2010 14:25
nee da's waar.. ik zou nog steeds een x bij jou op visite komen maar komt er elke x niet van..
Joyce2911

Unregistered

29-11-2010 14:55
hier nog een mama uit Gelderland. Woon in een klein dorpje vlakbij Nijmegen.
onze dochter is in April van dit jaar geboren.
hier sneeuwt het nu een beetje...zit lekker warm binnen Big Grin

Brusje: gefeliciteerd met jullie dochter!! mooie geboortedatum hihi hier zit nog een jarige ;-)
Joya

Posting Freak

29-11-2010 15:18
Hier sneeuwt het nu ook.. en bah bah bah het blijft liggen Confused heb zo'n hekel aan sneeuw Sad
als ik de hond uit ga laten doe ik de kleine man in een draagzak maar die is heel onhandig.. ik kan dan dus ook mijn jas niet dicht doen en over mijn jas gaat ie niet omdat ie heel klein is.. doe om de kleine man een deken tegen de kou maar zelf heb ik het er niet warmer door.. gelukkig is de hond er nu uit geweest..
maar van mij mag die rotsneeuw meteen weg..
Noor

Posting Freak

29-11-2010 15:25
Stuur de sneeuw dan maar deze kant op, ik vind het heerlijk!! Big Grin

Mama2b, neem je altijd de kleine mee tijdens het uitlaten van de hond? Soms neem ik haar mee, maar meestal ga ik even snel alleen. Maar goed, dan moet ze wel eerst vast slapen, anders ga ik niet. Vond het in het begin wel moeilijk om dan snel even alleen te gaan, maar nu ben ik er al aan gewend. Als ze wat groter is en het weer wat warmer, dan neem ik haar gewoon weer wat vaker mee. Worden de afstanden ook weer wat langer.

Juist met de sneeuw vind ik het erg jammer dat ik niet lekker erop uit kan met de hond...
Joya

Posting Freak

29-11-2010 15:39
noor ik heb het opgestuurd hoor Wink nu maar hopen dat het werkt.. alleen beetje jammer dan dat jij ook in gelderland woont.. is het nog niet ver weg Wink
ik neem de kleine altijd mee want woon in een flat.. vind het dan niet zo'n fijn idee om hem alleen thuis te laten..
Tijger1

Unregistered

29-11-2010 15:59
hier ligt nu ook een klein laagje sneeuw!! leuk!!
denk dat wij na het eten even lekker een rondje gaan lopen met de hond. die is helemaal gek van sneeuw
hebben ook een slee klaar staan, dus hoop dat we die ook snel kunnen gebruiken

ik laat de hond tussen de middag ook vaak even snel alleen uit.
dan moet de kleine man al wel slapen.
doe het ook wel eens samen met de kleine, maar altijd met de kinderwagen.
nu heel soms lopend mee, maar dan duurt een klein rondje erg lang. haha
Natascha1982

Posting Freak

Topics: 1
29-11-2010 16:52
Hier nog een gelderlander!!! Wel uit de hele andere kant als jullie volgens mij!!
karin26

Posting Freak

29-11-2010 18:30
Hier ligt ook lekker sneeuw. Zometeen dochterlief in bed leggen. En onze kleine man heeft helaas de waterpokken. Die ga ik ff de fles geven...
Mar22

Posting Freak

29-11-2010 19:40
Hey Ladies,

Wordt al aardig druk hier! Big Grin Leuk....

Hier dus wel flink sneeuw gevallen, en vind er niks aan! Nouja niet als ik er met de auto door heen moet dan! Kon niet harder dan 30 rijden, 2 ongelukken tegen gekomen, de nodige hulpdiensten en GEEN ENKELE STROOIWAGEN !! Gggrrrr...........
riannetje

Posting Freak

29-11-2010 20:58
Hoi,hoi

Leuk hoor al die Gelderse dames!!

@karin: wat sneu dat dat de kleine man de waterpokken heeft!! Heeft hij er veel last van??

@mar: Mijn man was vrij laat thuis van het werk, kon ook niet zo hard rijden.

@natascha: Waar woon jij dan?

@noor: Waar kom jij vandaan??
maboko

Junior Member

Topics: 0
30-11-2010 01:36
nounou,dat zijn al een hoop gelderse dames hier!
ook ik kom uit gelderland, namelijk keijenborg, vlak bij hengelo gld. ik woon daar samen met mijn man en zoontje Merijn (23-12-2008) en dochtertje Veronique (17-01-2010)

ook hier ligt een pak sneeuw, vanmiddag lekker met zoonlief naar buiten geweest toen onze dochter op bed lag. wat een drama toen we weer naar binnen gingen, hij had er totaal geen zin in,hahaha!
brusje

Unregistered

30-11-2010 07:33
hihi grappig..sommige plaatsen klinken voor mij verder weg dan ik ooit van gehoord heb..en das dan ook gelderland

hier zo door de sneeuw naar school brengen..brrr
dag was vroeg begonnen kwart voor 6..oeff..straks nog ff tukkie doen met mn kleine meid als de grote vent op school is. (hoop ik..)
Natascha1982

Posting Freak

30-11-2010 09:25
@Brusje: Hier klinkt ook alles heel ver weg. Ik kom uit de buurt van Geldermalsen.
karin26

Posting Freak

30-11-2010 09:37
Wel leuk hoor al die verschillende plaatsen. Maar gelderland is best groot hoor ahahahaha.

Nou net Ruben in een havermoutbadje gedaan. Ik hoop dat de blaasjes dan snel indrogen. Ze zeggen wel dat baby's geen jeuk voelen. Maar waarom huilt hij dan meer dan normaal??? En net na het badje heeft hij weer een volle fles leeggedronken. Nu ligt hij lekker op bed. En ga ik dochterlief ff badderen. Daarna strijken, ondertussen kunnen Janneke haar haren goed drogen. En als we klaar zijn dan gaan we lekker met onze honden hier op het bouwland spelen.
riannetje

Posting Freak

30-11-2010 09:50
Goedemorgen!!

Ik heb ook van sommige plaatsen nog nooit gehoord hahaha.

@karin: Ik vind het ook onzin dat baby's geen jeuk voelen, het zijn toch geen poppen!

Hoe vinden jullie ( oudere) kinderen sinterklaas?? Ik zie dat Janneke een wat ouder kindje heeft, brusje, maboko..

@hier: Rosalie is al een dikke 2 weken flink verkouden en ze heeft mij ook aan gestoken nu bah. Hoop niet dat ik echt ziek word want ik begin morgen met mijn nieuwe baan!
Vanmiddag maar op zoek naar sinterklaas kadootjes voor mijn lootje. Wilde eerst naar het centrum maar het word erg koud dus ga maar naar het overdekte winkelcentrum.
karin26

Posting Freak

30-11-2010 10:47
Vorig jaar snapte Janneke er nog niet veel van. Maar nu, och jeetje mina, ik loop zo'n beetje alle sinterklaas liedjes te zingen die ik ken. En Janneke mag 2x per week haar schoentje zetten. Ze wordt dan echt helemaal hyper wakker. En het eerste wat ze roept is : kadootje hahahahah.
Ik moet nog sinterklaas cadeautjes kopen. We hebben nu een vissenvangspelletje en mijn ouders een nep foto camera, schoonmoeder koopt kleur spullen. Ik heb ook gezegd dat ze dit jaar alleen dingen mag waar ze van kan leren.
brusje

Unregistered

30-11-2010 11:15
kyan vind het cadeautjes krijgen wel leuk maar sinterklaas zelf heeft ie niet veel me, kijkt het ook neti echt op tv ofzo. en ik t echt vind ie ze eng..Wink

lijkt me dat de kleine man toch wel last heeft van die blaasjes hoor karin! sneu zeg zo jong al waterpokken! maar denk wel dat als ze ouder zijn ze er meer hinder van ondervinden..mijn zoon had t heel erg..kon geen bekertje meer vasthouden, dikke blaren op zn handen zo zielig

spannend riannetje..morgen!

Natascha ik ook valkbij geldermalsen (tiel)
Noor

Posting Freak

30-11-2010 12:16
Leuk dat er steeds meer meiden bij komen. Een aantal ook zeker heel dichtbij, Epse, Keijenborg. Ik weet dat er nog iemand heel dicht bij me woont, op 5 minuten afstand, maar zij heeft zich nog niet gemeld, haha... Onze kindjes schelen ongeveer 3 weken, dus dat is erg leuk.

We hebben een lekkere nacht achter de rug. Noor viel rond 23.00 uur in slaap en werd om 7.45 uur wakker, gevoed en daarna weer geslapen tot 11.00 uur. Nu ligt ze haarzelf te vermaken in de box. Wat een voorbeeldig meisje, Big Grin. (Niet te hard zeggen natuurlijk Wink, want 's avonds is het vaak wel anders!).

Ik vind het trouwens zo lekker dat er sneeuw ligt, word daar heel vrolijk van. Big Grin Andere jaren ging ik met de sneeuw heerlijk met de hond erop uit. Nu gaat dat dus wat lastiger. Het is natuurlijk wel koud voor zo'n kleintje om lang buiten te zijn, al kan ik haar er natuurlijk ook op kleden. Gisteravond toen mijn man thuis was een lekker stuk gelopen in de sneeuw. Hond mee, heerlijk!

Vanmiddag nog weer kraamvisite. Hoe lang heeft dat bij jullie eigenlijk geduurd. Noor is nu 8 weken, maar we zijn nog lang niet door de bezoeken heen. Vooral de weekenden zitten bomvol, helemaal met de feestdagen in de decembermaand, dus ik ben bang dat we in maart nog kraambezoek krijgen. Het is best gezellig hoor, maar voor mijn gevoel van kraamvisite is na 8 weken toch echt alweer een beetje weg. :-?
Noor

Posting Freak

30-11-2010 12:26
@ Riannetje, ik kom uitZ utphen. Hopelijk knapt Rosalie snel op en blijft een griepje voor jou bespaard.
@ Karin, hopelijk doet het havermoutbad voor Ruben wonderen. Nooit van gehoord trouwens, dus ga dat zeker onthouden. Succes ook met het kopen van Sinterklaascadeautjes. Leuke cadeautjes al voor Janneke, vooral dat vissenvangspelletje. Daar heb ik vroeger zelf ook nog mee gespeeld haha. Ga je voor Ruben ook wat leuks kopen?
@ Brusje, nog gefeliciteerd met je dochter. Hebben jullie een leuke dag gehad?
Tijger1

Unregistered

30-11-2010 12:37
karin zielig he als die kleintjes de waterpokken hebben.
robin heeft het vlak voor hij 1 jaar werd gehad. zat er heel erg onder.
heb hem toen in bad met zemelen gedaan.
hielp bij hem goed.
deed hem ook vaker dan 1 keer in bad op een dag. hij had er heel veel last van, kon alleen maar huilen. en in bad was hij rustig

noor jij woont dan dicht bij mij.
kom niet vaak die kant op. deventer is dichterbij om even te winkelen.

hier een kindje dat dit jaar heel erg bang is voor sinterklaas en de zwarte pieten.
zondag moest hij als eerste bij sinterklaas komen, maar dat was geen succes. moest heel erg huilen. dus maar weer snel naar een veilige plek gegaan. haha
Mar22

Posting Freak

30-11-2010 20:42
Hallo Dames..

@ Noor, dan wonen wij ook bij elkaar in de "buurt" !

@ Karin, ahh zielig zeg al zo vroeg de waterpokken! Inderdaad een zemelbadje doen! En hier ook nog druk voor Sinterklaas, net al een boel ingepakt. En morgen de laatste kado's halen. Vieren het zaterdag met mijn familie, en zondag met vriendlief zijn familie. Dus dubbel kado's Wink

@ Riannetje, hoe is het nou met Rosalie?

@ Brusje, dus Kyan vind er niet veel aan? Is hij er erg bang voor dan? En nog van harte gefeliciteerd met je dochter !!!

@ Noor, leuk hoor kraamvisite! Bij ons was het snel gebeurd, maar daar was een reden voor. Toen onze meid 2 weekjes oud was kregen we te horen dat mijn moeder kanker had, en toen durfden veel mensen niet meer op visite te komen. Erg dubbel allemaal!

@ Maboko, dat is toevallig! Een Dorpsgenoot Big Grin
brusje

Unregistered

30-11-2010 21:43
hij vind het wel leuk dat je je schoen kan zetten en dan cadeautjes krijgt maar liedjes zingen en bij sinterklaas komen op school enzo vind hij niks hoor, hij is er verder neti veel mee bezig..
vandaag bij zwemles waren er pieten..was wel leuk..dat vind hijw el grappig als ze maar uit de buurt blijven..
bedankt voor de felicitatie!
Joyce2911

Unregistered

01-12-2010 12:31
Wat zielig dat Ruben de waterpokken heeft! Zo klein nog...hopelijk drogen ze snel in.

@ Brusje: is Yma goed verwend?

Jada heeft gister van de Sint een slee gekregen! Dus straks maar eens even uittesten als ze een beetje goed wilt slapen...
Doe de voetenzak van de MC erin, lekker warm...
maboko

Junior Member

01-12-2010 18:26
@karin, zemelenbadje kun je bij het kruidvat halen kant en klaar bij de babyspullen, is van eigenmerk kruidvat. heb het hier gebruikt toen onze dochter een hele droge huid had, werkt super!
inderdaad veel mensen hier uit de buurt, grappig.
@joyce, hoe vond Jada het op de slee?
@mar, ja inderdaad een dorpsgenoot, toevallig zeg!!!leuk!
@tijger, onze zoon vind pieten niet heel geweldig, zolang ze maar niet te dicht in de buurt komen is het goed, en als ze niet te druk doen. sinterklaas heeft hij geen problemen mee.
@noor, hier duurde de kraamvisites wel tot 4 maanden,bleh! had het op een gegeven moment wel gehad, al is er wel een verschil bij je eerste of tweede kindje, bij onze oudste kwam het wat later op gang,omdat we de kerst en oud en nieuw er nog tussen zat, bij de tweede hebben we geprobeerd om veel familie en goede vrienden in de eerste weken te laten komen, en daarna werden het toch de weekenden, nu moet alleen nog een paar tantes en nichten van mijn man komen, maar als ze nog lang wachten dan doet de jongste ze de voordeur al open, inderdaad het gevoel van kraamvisite is dan al helemaal weg. zie het nu gewoon als visite. we zullen zien wanneer ze komen.

hier zijn we net even naar de ikea in duiven geweest, maar brrrr wat is het koud zeg!! even snel naar de auto lopen de kinderen er in zetten en je was al ongeveer bevroren. hopelijk is de gevoelstemperatuur morgen wel wat hoger, want ze hebben sneeuw voorspeld, dan kunnen we lekker naar buiten.
wendela

Senior Member

01-12-2010 20:45
Noor schreef:Leuk dat er steeds meer meiden bij komen. Een aantal ook zeker heel dichtbij, Epse, Keijenborg. Ik weet dat er nog iemand heel dicht bij me woont, op 5 minuten afstand, maar zij heeft zich nog niet gemeld, haha... Onze kindjes schelen ongeveer 3 weken, dus dat is erg leuk.

Hallo dat ben ik:-D,
Ik woon idd 5 min bij Noor vandaan, en we hebben elkaar zelfs al ontmoet:-D
brusje

Unregistered

01-12-2010 20:49
gezellie! ik heb met riannetje gemeet..die is ook nov10 mama
Noor

Posting Freak

01-12-2010 20:49
wendela schreef:Hallo dat ben ik:-D,
Ik woon idd 5 min bij Noor vandaan, en we hebben elkaar zelfs al ontmoet:-D
Inderdaad, het is Wendela! Wink Leuk dat je er ook bent!

Net de hond eruit gedaan en nu eerst 15 drinkflessen van de konijnen ontdooien.... Brrrrr..... Daarna blijf ik mooi binnen! Wink
brusje

Unregistered

01-12-2010 20:51
15 drinkflessen?? hoeveel konijnen heb je?? koud buiten voor de beestjes..
susieq12

Posting Freak

Topics: 6
01-12-2010 20:54
heeee ik ben ook gelderlander! wat zijn we met veel! Haha

Ik ben 28 (maar blijf eeuwig 25) ben uhm 8,5 jaar samen met mijn lief
brusje

Unregistered

01-12-2010 20:57
whha heb jij dat gevoel ook al..ik ben 29..jaa shit de 30 nadert maar blijf eeuwig 23 eigenlijk..
wendela

Senior Member

01-12-2010 20:59
Ik ben trouwens ook 29!! En al 15 jaar samen met mijn liefje:wink:
brusje

Unregistered

01-12-2010 21:01
zowee das lang, hier euhm..9 jaar en 6 jaar getrouwd
susieq12

Posting Freak

01-12-2010 21:03
manlief is hier net 30 geworden... op een oude fiets moet je het leren whahahahahahaha
maboko

Junior Member

01-12-2010 21:10
ik ben trouwens 29, op 29dec word ik 30. mijn man is 31 en we zijn 10 jaar samen, aankomende 7 dec zijn we 1 jaar getrouwd!
Noor

Posting Freak

01-12-2010 21:37
Mijn man en ik waren twee weken terug 6 jaar samen, 2e Kerstdag zijn we 2,5 jaar getrouwd. Hij is 37, ikke bijna 30... Big Grin Voel me nog erg jong van geest en hij geloof ik ook. Wink
Mar22

Posting Freak

01-12-2010 22:01
Susie ik was al aan het wachten tot je hier zou komen Wink

@Makobo of was het nou Maboko? Wink Waar ongeveer woon je in Keijenborg dan?

@ Noor, zooooo 15 drinkflessen? Veel konijntjes?

Hier 4 jaar samen met vriendlief, vriendlief is 30 en ik 24.. Tja net wat Susie zegt "op een oude fiets moet je het leren Big Grin "
Noor

Posting Freak

01-12-2010 22:18
Yep, veel konijntjes, 15 in totaal. Ik ga er mee naar de tentoonstelling. Een heerlijke hobby, pure ontspanning. Binnenkort gaan er nog wel wat weg, dus dan heb ik minder flesjes te ontdooien... Wink Ach, of ik er nu 2 heb, of 15, naar buiten moet ik dan toch wel! :-? :-D

En... van die fiets, haha... klopt helemaal. Ik vond de 'mannen' van mijn eigen leeftijd soms nog van die jongetjes. Ik viel gewoon op de wat rijpere man en die heb ik gelukkig gevonden, haha... Big Grin

In Keijenborg 'vroeger' nog vaak geweest met de kermis! Heb me daar altijd prima vermaakt! Wink
maboko

Junior Member

01-12-2010 22:32
@mar, ik woon in de poelsweg. jij?
Tijger1

Unregistered

02-12-2010 07:07
ik ben 30, bijna 31 (22 december) en mijn vriend is 36.
wij zijn 4,5 jaar samen.

leuk die konijntjes zeg. alleen minder dat je er nu elke keer uit moet voor de flesjes water.
wij hebben er 2 en moeten er inderdaad ook elke keer uit om het water te ontdooien.

pfft was hier weer een vroegertje vanmorgen. 6.30 was de kleine man weer wakker.
moeten om 9.00 naar het cb, eens kijken of ze weer wat te zeuren hebben. robin is altijd te ligt, dus ben benieuwd
brusje

Unregistered

02-12-2010 08:00
heb je een zeurCB? hier gelukkig nooit last van!
ik hoef pas in feb weer.

leuk konijntjes hoor!! hier zou de hond ze opeten dus dat doen we maar niet.

hier slecht nachtje..2 uur mn zoon wakkeer, 3 uur ook, 4.10 yma
susieq12

Posting Freak

02-12-2010 09:29
haha ik vind konijnen niks.. veel te veel werk (ben nogal lui aangelegd maar voor onze hond maak ik een uitzondering haha)

vannacht 1.30 en hysterisch pfff daarna om 5 uur... pffff moe nu
Tijger1

Unregistered

02-12-2010 11:52
wat balen van die nachten zeg!
robin is dan wel vroeg wakker 's morgens maar slaapt gelukkig de nacht dan wel door.

hier op het cb kunnen ze erg zeuren.
heb veel gezeur gehad dat robin te met zijn gewicht onder het gemiddelde zit. eigenlijk vanaf het begin.
hij zit met zijn lengte boven gemiddeld. is dus een lange dunne.
maar dit keer had ze niets te zeuren.
was door de sneeuw langer onderweg erheen dat dat ik daar binnen heb gezeten.

zit nog in twijfel wat ik vanmiddag moet doen. hebben sinterklaas op mijn werk. moet dan dus naar apeldoorn toe. en is van 16.00 tot 17.00.
de wegen zijn hier ontzettend slecht, maar zodra ik het dorp uit ben gaat het beter.
Joya

Posting Freak

02-12-2010 13:44
@brusje nog gefeliciteerd met je meisje!! Grappig dat je in tiel woont.. kom er nog weleens.. mijn opa en oma hebben in tiel gewoond Big Grin (hmm toch gek dat ik niet meer weet of je gewoond nou met een d of een t op het eind schrijft :? )
@riannetje hoe was je werkdag gister?? en hoe is het met de kleine meid?? en met jezelf natuurlijk?? nog verkouden??
@noor wij kregen nog kraamvisite toen de kleine man al bijna 3 maanden was.. toen had ik dat gevoel ook hoor.. had nog beschuit met muisjes in huis (dwz beschuit en een pak muisjes Wink ) maar het kraamvisitegevoel is dan toch wel weg.. je zit er zelf al zo in en het is al zo "gewoon".. maar de kadootjes blijven leuk hahahahaha..

hahahah riannetje en ik wonen ook zo'n 5 minuten bij elkaar vandaan Big Grin de wereld is klein he hahaha..
ik ben zelf 25 (ja echt 25 hahaha maar voel me soms 80 :? :mrgreen: ) en 8 jr samen met mijn vriend..

@susie gezellig dat je dr ook bent Big Grin

ik heb 1 konijn gehad.. maar die is in augustus overleden.. was bij de dierenarts geweest.. had ze een verstopping in haar darmen.. medicijnen gekregen maar voordat ik die kon geven lag ze al dood in haar hok.. die heeft geen verstopping gehad.. anders was ze niet zo snel dood..

hier op het cb zijn ze op zich makkelijk.. de ene is makkelijker dan de ander.. er is er 1 hier die zegt bijvoorbeeld dat je rijstebloem pas vanaf 6 mnd mag geven.. op het pak staat 4 mnd maar zij zegt 6.. hmm geef het al vanaf 6 wkn.. maar ze hoeven niet alles te weten Wink

ik moest de kleine man vanmorgen wakker maken om 8.30.. slaapt normaal tot een uur of 11 maar ik moest om 9.20 bij de ha zijn.. arm kind.. hij lag zo lekker te slapen..
ik had toen ik rond de 30 wkn zwanger was zwangerschapsischias.. zwangerschap is weg maar de ischias is terug.. pff dat is zo pijnlijk.. heb pijnstillers gekregen en daarbij maagtabletten (fijn spul dus :? ) en moet vanmiddag naar de fysio.. maandag naar de bedrijfsarts want ik kan meteen mijn eigen werk niet meer doen.. bah.. en dan ook nog die klotesneeuw.. van mij mag het meteen weg.. het is nog glad ook..

kleine man ligt op bed.. eerst was ie klaarwakker en lag te kletsen.. net was ie het er niet meer mee eens en begon te jengelen maar volgens mij slaapt ie nu.. eerst haalde ik hem meteen uit bed als ie begon te jengelen maar nu wacht ik daar langer mee en zie meestal dat ie dan dus gewoon in slaap valt.. ook wel ff lekker dat ik toch eventjes wat tijd voor mezelf heb.. begrijp me niet verkeerd.. ik vind het heerlijk om de hele dag met hem bezig te zijn en spelen enzo maar af en toe is het ook wel lekker om ff wat tijd voor jezelf te hebben toch..
Tijger1

Unregistered

02-12-2010 14:49
lana ik vind het heel logisch dat je het heerlijk vindt als je even je handen vrij hebt en even de tijd voor jezelf hebt.
ik heb dat ook.
's middags is echt even de tijd voor mij zelf. robin slaapt dan meestal wel 3 uur. soms korter en soms langer.

wat vervelend van je ischias, ik heb dat ook tijdens de zwangerschap gehad.
je hebt zeker diclofenac gekregen? daar krijg je vaak maagbeschermers bij. haha

ik ga vanmiddag lekker even met de slee er op uit.
heb besloten niet naar mijn werk te gaan. had mij opgegeven om samen met robin heen te gaan omdat sinterklaas vandaag op mijn werk komt. eerst voor de bewoners en daarna voor de kids van het personeel.
maar ga niet voor mijn lol door die sneeuw heen rijden. en robin doe ik toch geen plezier met sinterklaas en zwarte piet. en wel met de slee. kind ook weer blij. haha
brusje

Unregistered

02-12-2010 16:59
groot gelijk geen onnodige risico`s nemen met ne kleintje
bewoners, werk je in de zorg?
J.D.

Posting Freak

Topics: 2
02-12-2010 17:07
Heey mama's,

Hier ook woonachtig in Gelderland: de betuwe!
Kan ik me hier nog aansluiten?
brusje

Unregistered

02-12-2010 17:11
hey een betuwe genoot...Big Grin

nog gefeliciteerd met je zoontje!
J.D.

Posting Freak

02-12-2010 17:23
Bedankt! die van jullie net 1 geworden, gefeliciteerd! Ja een betuwe genoot Big Grin
Tinkerbell79

Posting Freak

Topics: 48
02-12-2010 17:31
wat een boel meiden uit gelderland zeg....denk dat ik toch eens een Limburg topic ga maken Big Grin

Rianne, heb je weer goed gedaan zeg ;-)
Tijger1

Unregistered

02-12-2010 17:32
brusje ik werk inderdaad in de zorg.
werk in een verzorgingshuis

j.d. welkom hier!
Joya

Posting Freak

02-12-2010 18:46
@tijger heb idd diclofenac gekregen.. hmm heb niet zoveel met pijnstillers Wink ik gebruik ze alleen als het echt echt echt nodig is (lees: als ik echt niet meer kan lopen)

vanmiddag ons mannetje z'n eerste fruithapje gegeven Big Grin hij vond het best lekker Big Grin voor de meiden die ik op hyves heb.. de foto's komen eraan.. hyves wil niet zo goed uploaden Confused
brusje

Unregistered

02-12-2010 18:48
die werken vaak wel goed hoor! tis alleen echt rotzooi voor je maag..

ik werk in een verpleeghuis op somatische afdeling 24 uur per week als evv-er, wat doen jullie zoal voor werk? hoeveel uur?
Noor

Posting Freak

02-12-2010 19:01
Brusje, ik werk in het onderwijs. Op een MBO school. Dus volop in de puber- en puber-af-kids. Erg leuk!

Voor mijn zwangerschapsverlof werkte ik 4 dagen, nu ga ik terug naar 3. Ben erg benieuwd hoe dat straks gaat. Ik mag (ehm 'moet') in januari weer aan de slag.
Tijger1

Unregistered

02-12-2010 19:53
ik werk 20 tot 24 uur. en in een verzorgingshuis dus.werk alle diensten.

diclofenac werkt inderdaad heel erg goed!
ik heb het zelf ook wel eens gekregen voor mijn rug, maar kreeg er toen geen maagbeschermer bij
Mar22

Posting Freak

02-12-2010 20:11
Hey Ladies!

@ Makobo, of schrijf ik het nu weer verkeerd? Ik woon aan de Koldeweiweg..

Hier werkzaam in de kinderopvang. Werk 3 dagen, en bevalt goed! Heeeeeeeeeeeel soms 4 dagen, moet dus morgen ook een dagje extra werken. Maar dat komt niet vaak voor...

Best wel een boel dames hier die in de zorg/onderwijs en dergelijk werken!
riannetje

Posting Freak

02-12-2010 21:19
Hoi,hoi
Ik moest veel bij lezen, leuk hoor!!
Bij ons duurde de kraamvisite ook erg lang bah. Hopelijk bij een 2e niet meer!

@susie: Hahaha eeuwig 25! Ik heb ook een ouwe fiets van 32 hihi en ik ben ook 29. Word in januari 30 ieeeeeeeeeeeh.

@tink: Thanks maar ik ben ook goed!! [Afbeelding: smiley_sick.gif]

lana en ik wonen idd ook 5 min van elkaar af en hebben ook al een paar keer afgesproken..
Hier ook een huilend kindje vanacht, maar ik denk dat t komt omdat ze gister voor het eerst een hele dag naar het kdv geweest.
riannetje

Posting Freak

02-12-2010 21:21
Ik werk sinds gisteren bij de receptie van Presikhaaf bedrijven ( weet niet of iemand dat kent?) T was gisteren erg leuk, morgen moet ik weer...
Joyce2911

Unregistered

02-12-2010 22:19
dan zal ik maar niet zeggen hoeveel ouder mijn oude fiets is :mrgreen:

hier nog iemand die in de kinderopvang zit, werk 2 dagen en dat bevalt me prima! voorheen werkte ik 4 a 5 dagen. af en toe val ik een dagje in voor een collega.

@ Riannetje: leuk dat je nieuwe baan goed bevallen is. hoeveel uur ga je daar werken of had je dat al ergens geschreven?? hoe heeft de kleine het gister gedaan op het kdv?? werkte je hiervoor niet omdat ze nu pas naar het kdv is?

vandaag voor de eerste keer met Jada in de sneeuw geweest, ze vond het erg leuk! alleen op z'n laatst had ze volgens mij erg koude wangen en begon ze te huilen.
en de kleine meid is vandaag alweer 8 maanden!! pffff gaat hard joh.
karin26

Posting Freak

03-12-2010 08:38
Hahahah Ik heb ook een oude fiets..

Ik werk heel simpel bij een tankstation, maar ben officieel dierenartsassistente hahahaaha..
Mutsie

Posting Freak

Topics: 13
03-12-2010 08:45
Hier nog eentje uit Gelderland! Wat een leuk idee!!!
Ook uit de betuwe, net zoals ik bij 2 andere meiden ook al zag!

Ik ben 25 jaar, getrouwd, 5 jr samen met mijn mannetje en zwanger van ons eerste kindje Big Grin
Ben benieuwd waar die anderen in de betuwe wonen. De betuwe is namelijk nog best uitgestrekt!
Mutsie

Posting Freak

03-12-2010 08:46
Ik zie trouwens nu pas de naam van het topic! Ik ben nog niet helemaal mama Sad
brusje

Unregistered

03-12-2010 10:18
tuurlijk..je btne mama van je buikbaby!! die heeft ook een mama nodig nu al hoor! Wink (weet je al of je een zoon of dochter krijgt? of laat je je verrassen?

leuk betuwe..ik zit in t hart van de betuwe! bij flipje! Wink

hier fysio geweest voor mn meissie, ze is overflexibel in haar gewrichten waardoor ontwikkelen als kruipen/staan enz moeilijker gaat en ze daar dus neti zo vlot in is. verder lijkt t prima in orde dus dat is mooi..dan mar wat later, heb leuke oefeningen gehad.
Mutsie

Posting Freak

03-12-2010 12:05
Ik voel me al heel erg mama ook hoor Wink
Nee we weten niet wat het is, het wordt dus een verrassing!

Ik woon ook vlak bij Flipje, in een klein dorpie Wink zo'n 12 km vanaf hartje tiel zeg maar!

Fijn dat alles goed is met jullie meisje! Dan nog maar even geduld hebben. Het zal vanzelf wel komen dan toch?! Heet jullie meisje Yma of gebruik je alle2 de namen als roepnaam?
Mutsie

Posting Freak

03-12-2010 12:06
Ik heb net even zitten kijken op de babysite van Yma. Je hebt mooie kindjes!!
J.D.

Posting Freak

03-12-2010 17:27
@Lana, dus het fruithapje was een succes!
@brusje, ik ben gewoon fulltime mama Wink En waar in de betuwe, overbetuwe/nederbetuwe/ wat hebben we nog meer? haha Ow lees het al flipje! Idd dan maar wat later kruipen enzo, als ze het verder gewoon goed doet.
@riannetje, was het kdv wel een succes? Leuk dat je nieuwe werk zo goed bevalt.
@Joyce, haha gezellig de sneeuw ingeweest dus. Ja 8 maanden, de tijd vliegt he.
@Mutsie, gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier Nederbetuwe, jij?
Joya

Posting Freak

03-12-2010 17:29
wauw brusje wat hebben jouw kindjes prachtige ogen zeg!!
maboko

Junior Member

03-12-2010 19:39
hey dames!
@brusje, mijn moeder zegt altijd zo mooi, als ze 18 zijn hebben ze alles en kunnen ze alles.haha! klopt wel vind ik. en net wat lana zegt, wat hebben jouw kindjes mooie ogen!super!
@mar, het is maBoko,hahaha!!!! koldeweiweg ken ik wel, ik kom oorspronkelijk niet uit keijenborg, maar mijn mannetje woonde er en het bevalt me goed hier.

ik ben nu ook eigenlijk fulltime moeder, en in het weekend zorg ik wel dat ik even zonder kinderen op pad kan, das dan ook wel fijn. ik ben nog wel in dienst bij een dagcentrum voor verstandelijk gehandicapten,maar als invaller met een 0-urencontract. maar zo bevalt het me goed, als de kinderen wat groter zijn wil ik wel weer gaan werken.

@mutsie. gefeliciteerd met je zwangerschap, leuk! hoe voel je je?en gaat alles goed?spannend dat jullie niet weten wat het word.

hier vinden de kinderen de sneeuw ook erg leuk. vooral merijn, gisteren verjaardag gehad van m'n schoonzusje en daar kunnen we lopend heen, niet dat dat zo'n succes is met een duowagen door halfgestrooide wegen,maar goed,das een ander verhaal. merijn heeft dus het laatste stuk zelf gelopen, hij geniet er zo van, en veronique geniet ervan door er naar te kijken. is wel apart dat merijn tijdens de sneeuwval het helemaal niet erg vond om buiten te lopen,maar als het regent, nou het liefst kruipt ie in je om maar droog te blijven.
morgen komt m'n schoonvader nog even met zijn vriendin, voor sinterklaas, maar wij doen nog niet aan sinterklaas, volgend jaar pas als merijn het wat meer snapt.
Mutsie

Posting Freak

03-12-2010 20:34
@J.D. Nederbetuwe.. Heb zo'n gevoel dat je vlak bij woont Big Grin
Mutsie

Posting Freak

03-12-2010 20:38
En maboko, hier gaat alles goed. Weken snotverkouden geweest maar ga me opeens stukken beter voelen. Keifit eigenlijk op wat gesnotter na. Heel het huis gepoetst vandaag. Heerlijk!
Jij hebt je kindjes kort op elkaar.. Lijkt me super leuk, ook als ze wat groter zijn. Nu even druk maar later alleen maar makkelijk lijkt me.
Net bij m'n nieuwe neefje op bezoek geweest. 1 dagje oud! Kan me gewoon niet voorstellen dat wij over een paar maandjes ook gewoon zo'n klein poepie van ons zelf hebben!
riannetje

Posting Freak

03-12-2010 21:37
Hey meiden!

Wat leuk dat er een aantal vlakbij elkaar wonen! Ik werd vanmorgen gebeld door het kdv dat rosalie 38graden had. Ik mocht zelf kiezen wat te doen. Dus manlief gebeld en overlegd.
Besloten om haar op te halen ook meer om het feit dat het pas haar 2e keer was en ze hangerig ed was. Dus man heeft haar opgehaald en toen heeft ze lekker geslapen.
Mar22

Posting Freak

04-12-2010 19:44
Hey Ladies !

Ben ik snel even!

Net Sinterklaas gevierd met mijn kant van de familie! Fenna is goed verwend, 3 dingen van Little People ( dierentrein, speeltuin en een piratenboot ) en slofjes. Van ons had ze de speeltuin en de slofjes gekregen. Ik zelf heb een mooie agenda voor 2011 gekregen van Pink Ribbon..

En morgen dus deel 2 van de Sinterklaas viering, ben blij als alles achter de rug is! En ook met de kindjes op het werk, ppff ze zijn er echt wel druk en hyper van!

@ MaBoko Wink Ik kom oorspronkelijk ook niet uit de Keijenborg hoor, ben dus ook Import Big Grin

@ Riannetje, hoe gaat het nu met Rosalie?

@ Brusje, ik sluit me helemaal aan bij de rest van de dames, wat een mooie ogen hebben jou mannetje en dametje zeg ! Woooowwww.......
riannetje

Posting Freak

04-12-2010 21:14
Hoi,hoi
Vandaag zijn we naar mijn oma ( rosalie's overgroot oma) geweest omdat ze een sinterklaas kadootje had gekocht en ze vanwege pijn in haar rug helaas niet bij het sinterklaas feest kan zijn morgen. Ze heeft een radio gekregen van V-tech. Erg leuk.
Ze was wel weer wat beter te pas maar ze kijkt nog wel wat duf uit haar oogjes. Gelukkig is ze wel vrolijk en stond ze vanmorgen in bed heel hard te lachen.

@mar: Wow fenna is zeker goed verwend, leuk hoor!!
Mutsie

Posting Freak

05-12-2010 07:30
Wat leuk dat jullie allemaal sinterklaas vieren! Wij doen er niks aan maar dat veranderd vast nog wel Smile Ik heb mijn man nieuwe winterbanden gegeven dat was wel weer duur genoeg haha
riannetje

Posting Freak

05-12-2010 22:40
Zo sinterklaas is ook weer achter de rug. Was erg gezellig, alleen heeft Rosalie net gespogen dus dat was minder. Ik denk dat dat komt omdat ze vanmiddag teveel gesnoept heeft. ( volgens mij waren mijn neefje en nichtje haar steeds stiekem aan het geven, de boeven)
Ga morgen toch maar even de HA bellen want Rosalie is nog steeds erg verkouden en onder haar oogjes is het nog wat dik.
Mar22

Posting Freak

07-12-2010 21:15
Hey Dames !

Rustig hier sinds het sintweekend! Allemaal druk druk,.

@ Riannetje, hoe was het bij de dokter met Rosalie?

@ Mutsie, hoe voel je ej? Alles goed met de Zwap?
riannetje

Posting Freak

07-12-2010 21:33
Hoi,hoi

Ik kreeg geen meldingen meer van het forum waardoor ik dus dacht dat er hier niet meer gereageerd was [Afbeelding: smiley_schamen.gif]

Rosalie heeft een oogzalfje gekregen want haar oogjes waren wat ontstoken maar wat een ellende om de zalf in haar ogen te krijgen! Het is een heel gevecht arm kind..

@mar: Wat is zwap??
riannetje

Posting Freak

07-12-2010 21:33
O ik denk al dat ik het weet!! Zwangerschap of niet?? Blont sorry hoor!!
Mar22

Posting Freak

07-12-2010 21:39
Hahaha goed zo Riannetje !!! Je gaat door naar de volgende ronde Wink Hihihihih.........

Rustig hier!
riannetje

Posting Freak

07-12-2010 21:43
Ja idd rustig hier, we begonnen zo goed hahaha.
Mar22

Posting Freak

08-12-2010 10:28
Allemaal druk in de decembermaand Wink
maboko

Junior Member

08-12-2010 17:20
zo,hier is sinterklaas weer achter de rug, niet dat we er aan gedaan hebben, maar de opa's en oma's hadden toch nog wat voor de kinderen gehaald, volgend jaar gaan we er wel aan doen, merkte afgelopen weekend dat merijn er meer van snapt dan we dachten.
en de kerstboom staat ook al weer, afgelopen 2 jaar heb ik hem niet opgezet omdat ik toen hoogzwanger was en geen zin had om hem op te gaan zetten, wel in de vensterbank lampjes enzo gedaan, maar de boom bleef op zolder.
@mutsie, het is nu inderdaad erg druk met 2 kleintjes, maar ze vinden elkaar erg leuk en vermaken zichzelf heel goed. dat scheelt wel heel erg, ik kan ze rustig bij elkaar zetten en dan hou ik het in de gaten dat bijvoorbeeld merijn niet op veronique gaat liggen om met haar te gaan knuffelen.haha!
fijn trouwens dat je je nu weer wat beter voelt en dat de verkoudheid minder is, leuk he, zo'n klein neefje, mijn zusje is in mei uitgerekend, dus dan kan ik ook m'n kleine neefje of nichtje lekker gaan knuffelen. ik vond onze kinderen ook erg leuk hoor toen ze zo klein waren, maar nu ze wat groter worden en wat meer zelf gaan doen, word het nog leuker. al denk je in het begin dat het niet kan dat je het nog leuker gaat vinden.
@riannetje, jeetje, lijkt me ook dat dat een gevecht is om de zalf in haar oogje te krijgen. sneu voor der, succes ermee.
brusje

Unregistered

08-12-2010 17:29
zow ben ik ook weer...ben nu toch wel benieus waar iedereen woont..wat valt onder nederbetuwe?? whahah..oook blonT

bedankt voor de complimentjes over mn kids..:oops:

wij zijn vrij tm maandag naar CP geweest in limburg, was erg leuk..heerlij kgenoten met de kids en opa en oma (we doen dat elke jaar aan t eind van t jaar met opa en oma sinds 6 jaar al!) ook daar klaas gevierd!

morgen meot ik weer gaan werken..week vrij geweest...zo voorbij!
Joyce2911

Unregistered

09-12-2010 11:51
Ik moest ook ff denken wat zwap was...snel op de volgende pagina gekeken :mrgreen:

@ Riannetje: hoe is het met het oogje van Rosalie?? hopelijk is het al wat beter...

@ Brusje: leuk een weekendje weg met de fam en kids! en wat je zegt een week is zooo voorbij. ik heb ook al zitten zoeken wat onder nederbetuwe enzo valt hahaha
ik woon in het land van Maas en Waal.

hier hebben we een leuke sinterklaas gehad, ondanks dat we dachten dat we er niet aan zouden doen...vrijdags werd er op de deur geklopt en toen we gingen kijken lagen er allemaal pakjes! "sinterklaas" was bijna gevallen door de gladheid hahaha

zaterdag mijn verjaardag gevierd, waren wel wat afmeldingen ivm het weer, maar het was gezellig druk Big Grin
ma en di druk gehad op het werk, kids mega hyper door de beste man...ben wel blij dat hij naar huis is...
had vandaag in de planning om de kerstboom te zetten, maar weet niet of dat gaat lukken. nouja, morgen weer een dag!

verder alles goed met iedereen en de kids??
Mutsie

Posting Freak

09-12-2010 19:33
brusje schreef:zow ben ik ook weer...ben nu toch wel benieus waar iedereen woont..wat valt onder nederbetuwe?? whahah..oook blonT

bedankt voor de complimentjes over mn kids..:oops:

wij zijn vrij tm maandag naar CP geweest in limburg, was erg leuk..heerlij kgenoten met de kids en opa en oma (we doen dat elke jaar aan t eind van t jaar met opa en oma sinds 6 jaar al!) ook daar klaas gevierd!

morgen meot ik weer gaan werken..week vrij geweest...zo voorbij!

Van Echteld, Kesteren tot Opheusden en Dodewaard of zo? En alles daar tussen in Big Grin
karin26

Posting Freak

10-12-2010 08:53
Jeetje meiden, hier ben ik ook weer eens.
Sinterklaas weg, kerstman erin hahahahaah.

Vandaag gaan we een kerstboom kopen, maar eerst het huis lekker schoon. Dan hebben we dat maar vast gehad.
En verder staat er niet veel bijzonders op de planning...
brusje

Unregistered

10-12-2010 09:15
ow oke das dus vlakbij hier..
mn beste vriendin woont ook in maas&waal (voor ons heet dat aan de overkant..Wink)

hier wil ik ook vandaag de kerstboom maar zetten anders komt t er niet van denk ik.
vandaag uit kunnen slapen, tot 8.15..heeerlijk (wel 2 keer er uit hoor, om 3 uur en half 6 was ze wakker)
ik ben zoveel moe de laatste weken..kan elke dag wel slapen overdag. (nee niet zwanger hahah)
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (2): 1 2 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave