Zwanger Worden .NU forum [Archief] Mama zijn Algemeen duo kinder/wandelwagen

duo kinder/wandelwagen
ran83

Posting Freak

Topics: 23
19-11-2010 20:27
Ik heb een dochtertje van 1 jaar en wanneer haar broertje of zusje komt is ze zo'n 20 maanden. Ze is nog niet in staat om dan al heel einden te lopen. Als je samen met je partner op pad gaat is dat natuurlijk geen enkel probleem, maar als ik alleen weg zou moeten zit ik al met een draagzak of de keuze voor een duowagen te nemen.

Mijn vraag is aan de ouders die dus 2 jonge kindjes hebben en een duo wagen of andere oplossing hebben. En wat de ervaringen zijn van duowagen ivm in winkels e.d.
leeuwinnetje

Posting Freak

Topics: 4
19-11-2010 21:23
Hier de eayswalker, vind het fijne wagen, hij rijd super!
en er kan ook maxi-cosi op, als je adapter erbij koopt en ook een wandelwagenbak.
in de meeste winkels komen we wel binnen, alleen soms in de winkel, kan je niet tussen alle paden, dat blijft soms lastig.
kapster1985

Senior Member

Topics: 0
19-11-2010 23:09
hallo

ons zoontje was net nog geen twee hem toen hij een broertje kreeg hier als mijn man meegaat een buggy voor hem en als ik alleen met hem wegga heb ik zo n plankje gekocht waar hij op kan gaan staan en dat gaat super. je hebt ook plankjes waar ze op kunnen staan en zitten.
ik heb een duo wagen uitgeprobeerd maar ik vond het niks en heel veel winkels was het toch een probleem en op een gegeven moment wil je zoontje vvan 20 maanden er niet meer in.
mamavanc&w

Unregistered

10-12-2010 19:28
wij hebben een duo wandelwagen achter elkaar. Idiaal vind ik zelf. Mijn dochter zit lekker voor in en mijn zoontje ligt er achter.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave