Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Zwangerschapstesten vraagje

vraagje
Just.me.2009

Senior Member

Topics: 9
11-11-2010 21:41
hallo.
mijn topic was verwijdert maar.
ik ben vandaag bij de verloskundige geweest , en ze zag geen kindje wel heel dik bm slijmvlies ,
ik had dus bruinverlies omdat ik ongesteld moest worden maar moet over 2 weken terug ze denkt dat ik pas 4-5 weken zwanger ben en mijn ei gewoon echt laat is geweest ,
ze zei ook dat ik niet ongi werd want dat kan ze zien ,

ze zei maak je geen zorgen over 2 weken zie jij je kleintje ,
dus ik wacht het maar mooi af , (ze zegt dat ik heel licht positief teste omdat het nog zo pril wass , misschien net naar de bevruchting wat zelden voorkomt)

ik moet 24 nov terug en dan laat ik jullie wat weten
Bati

Posting Freak

Topics: 4
11-11-2010 22:03
Heey Just Me,

wat raar dat ze dan niks zag? Had je geen inwendige echo dan gekregen, of gaat dat niet bij een vk?
ja sorry geen idee van, ga nl naar een gyna. Daar heb ik met 5 weken dus een inwendige echo gekregen en zagen we het kleintje zitten!

Hopelijk zie jij hem/haar dan ook 24 november! Hopelijk mag nu alles goed gaan. Ik duim voor je meis!
Liefs
Babii

Posting Freak

Topics: 48
11-11-2010 22:52
Je topic is niet verwijderd, maar als er te lang niet wordt geschreven, verdwijnt deze naar her archief:

positief ofniet allemaal ff kijken

Ik wil je niet onzeker maken, maar het zit me totaal niet lekker lieffie. Verdikt BMS kan meerdere oorzaken hebben, maar goed ben geen VK. Als jij al zolang overtijd bent en al zolang licht positief test, dat kan gewoon niet. Waar kwam de HCG weken geleden dan vandaan?

Zou toch even de gyn bellen en daar een echo laten maken schattie.

Liefs
Just.me.2009

Senior Member

11-11-2010 23:43
heey bati.

jawel inwendig maar ze deed ook zo snel misschien zat het verstopt ofso.
ik vind het ook raar maar zei zegt dat misschien daarom die testen zo vaag blijven ,
ik weet het ook niet meer ,
ik ga morgen de gyn denk ik bellen want word er zelf niet goed van ,
met 5 weken al?
nou das vroeg heb je geluk , maarja ze zei dat ik positief moest denken . makkelijk gezegt babbi ik heb haar ook op mijn eierstokken laten kijken daar zat niks was allemaal goed dus ik moet maar afwachten vrees ik .
mijn baarmoeder was ook gekanteld , ze vond het eerst niet :O

pff denk je zekerheid te hebben heb je dit weer.

ik laat gewoon bloedtrekken maandag ben er nu klaar mee ,
mijn schoonvader heeft ook nog longkanker (2de keer)
zagen ze eerst niks op de foto(juni) en nu met een scan wel laten ze die man 3 maanden met iets lopen wat volgens hun niks was , en nu is het 4 keer zo groot ik vind het niet normaal kan die ook nog 10 dagen wachten , alles komt zo te gelijk het is oneerlijk!Sad mijn vriend ziet het ook niet meer zitten wij hopen zo dat we het goede nieuws kunnen vertellen en krijg je dit!
Just.me.2009

Senior Member

11-11-2010 23:45
Just.me.2009 schreef:heey bati.

jawel inwendig maar ze deed ook zo snel misschien zat het verstopt ofso.
ik vind het ook raar maar zei zegt dat misschien daarom die testen zo vaag blijven ,
ik weet het ook niet meer ,
ik ga morgen de gyn denk ik bellen want word er zelf niet goed van ,
met 5 weken al?
nou das vroeg heb je geluk , maarja ze zei dat ik positief moest denken zei heeft makkelijk praten ,

sorry zei het verkeerd@ babbi ik heb haar ook op mijn eierstokken laten kijken daar zat niks was allemaal goed dus ik moet maar afwachten vrees ik .
mijn baarmoeder was ook gekanteld , ze vond het eerst niet :O

pff denk je zekerheid te hebben heb je dit weer.

ik laat gewoon bloedtrekken maandag ben er nu klaar mee ,
mijn schoonvader heeft ook nog longkanker (2de keer)
zagen ze eerst niks op de foto(juni) en nu met een scan wel laten ze die man 3 maanden met iets lopen wat volgens hun niks was , en nu is het 4 keer zo groot ik vind het niet normaal kan die ook nog 10 dagen wachten , alles komt zo te gelijk het is oneerlijk!Sad mijn vriend ziet het ook niet meer zitten wij hopen zo dat we het goede nieuws kunnen vertellen en krijg je dit!
ben een beetje door elkaar alles op een klap ben er kapot van
Babii

Posting Freak

11-11-2010 23:58
Ja, maar bedoel je kan niet al ruim 2 weken licht positief testen en nu met 7 weken niks zien... Dan zou je al verder moeten zijn als je al ruim 2 weken positief test en dus geen 5 weken zoals er gezegd wordt. Stel je vraag eens aan de VK op zwangerschapspagina....

Wel even vermelden van je testen etc. etc.

Stel je vraag aan de verloskundige - Zwangerschapspagina

En inderdaad, call the gyn! Ik ga rusten, wnat heb pijn van me punctie.

Liefs
snippie

Unregistered

12-11-2010 01:01
Just me wat een roller Coster zit jij in zeg!!
Hoop van harte dat je snel duidelijkheid en positiefs nieuws krijgt!
Kus
Patricia72e

Posting Freak

Topics: 7
12-11-2010 16:31
hoi Just Me,
Ik kom even inbreken bij je topic. Ken je verhaal niet helemaal maar heb wel wat gelezen.
Zag ze bij het maken van de echo ook geen piep klein vruchtzakje? Ik ben ook een beetje ongerust als ik je verhaal zo lees. Bij mij zit het namelijk ook misschien niet helemaal goed. Of ik ben veel minder ver dan men denkt. Ik heb met 5w+1d een echo gehad en toen was er een heel klein vruchtzakje te zien, daarna met 5w+5d en vruchtzakje was gegroeid alleen zat er geen dooier en geen vruchtje in. Daarom heb ik 50% kans. Of ik heb een hele late eisprong gehad en ben dus minder ver. Of het vruchtzakje blijft helaas leeg...
Laat in ieder geval even je hcg na kijken!
Hoop voor je dat er over 2 weken wat meer te zien is, zijn slopende dagen dat wachten Wink
Babii

Posting Freak

13-11-2010 00:16
Ben het helemaal met je eens Patricia! Ze hadden namelijk al een vruchtzakje moeten zien en niet een verdikt baarmoederslijmvlies... Allemaal heel prima dat die verdikt is, maar ze testte uit mijn hoofd 2,5 week geleden al positief en de streep wordt niet donkerder en dan had ze dus wel al ruim 7 weken moeten zijn.

Men kan mij niet vertellen dat je ruim 2,5 week positief test, streep wordt niet lichter en dat ze dan net haar eisprong gehad moet hebben.... Dan test je toch niet al ruim 2,5 week positief... Gelukkig gaat ze haar gyn bellen, en ik hoop dat ik het mis heb....

Heel veel sterkte voor jullie meiden!
Dreamer

Unregistered

13-11-2010 14:10
He, just me ik vind het een heel verontrustend verhaal.... je kan inderdaad niet bij ruim 7 weken zwangerschap niets zien..... je schreef at je eerder een miskraam had gehad, kan het niet zo zijn dat je daarvan nog positief test? ik heb na mijn miskraam nog 3 maanden positief getest, ondanks dat ik ook met dezelfde testen ook negatief teste.

Ik heb zelf heel veel problemen gehad na mijn miskraam, een eisprong die niet doorkwam, positieve testen die niets betekenden en een menstruatie die niet doorkwam etc etc. de huisarts dacht ook aan een zwangerschap, teste positief, maar bij onderzoek bij de gyn zag ze hetzelfde als bij jou, mooi dik slijmvlies, maar geen vruchtzakje. Conclusie van gyn was niet zwanger.... uiteindelijk na onderzoek bleek dat ik al 3 maanden geen eisprong had gehad, en toen ik uiteindelijk wel een eisprong had na 104 dagen bleef de menstruatie uit. ik heb een heleboel bloedtesten moeten doen en 2 maanden getemperatuurd om erachter te komen dat het baarmoederslijmvlies niet werd afgebroken, maar dat hormonaal wel een nieuwe cyclus begon. Waarschijnlijk door obstructie/littekenweefsel in de baarmoeder. hiervoor ben ik geopereerd en krijg ik een aanvullende hormoonbehandeling. Ik wil niet zeggen dat bij jou hetzelfde aan de hand is, maar bij 7 weken zwangerschap past dit verhaal niet, dit past bij een zs rond de 4 weken........

ik denk dat je niet zwanger bent en dat je samen met je gyn je cyclus en hormoonbalans moet controlleren en ook eventueel bbs. dit doen ze door elke week te prikken en te kijken hoe de hormoonspiegel is en hcg eventueel aangevuld met een echo. ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb....de wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar het lijkt niet op eenbaarmoedelijke zwangerschap of een vroege miskraam...
Babii

Posting Freak

13-11-2010 17:01
Ben het met Dreamer eens, want je testte op 23 oktober al positief en dit is ruim 2 weken geleden. Als je toen al positief testte dan had je nu inderdaad rond de 6 weken moeten zijn en zou er zeer zeker wat te zien moeten zijn. Het feit dat ze alleen vedikt BMS zien is niet goed en vindt het erg slordig van de VK dat ze je niet doorstuurt of even HCG laat prikken. Gelukkig ben jij een heel verstandig meisje en ga je zelf de gyn bellen (dat zei je) en ik hoop alsnog op een beebje.

Maar echt lieffie, ze hadden al wat moeten zien, zeker omdat je al ruim 2 weken positief test, maar ze worden niet donkerder.... En die positieve testen kunnen ook te maken hebben met PCO he.

Dikke knuff voor jou lieverd.
Bati

Posting Freak

13-11-2010 19:50
@ Just me: bij mij zag je met de 5 weken een vruchtzakje zitten met een kleine stip erin.....en een hartje kloppen.
Misschien heb ik wel geluk gehad dat ik het al zag? In elk geval hoop ik dat je snel duidelijk hebt meis! Ik duim voor je meid dat alles goed mag zijn!
Dikke knuff voor jouw!!!!
Babii

Posting Freak

13-11-2010 21:53
Ja maar Bati! Op 23 oktober zou ze al 4 weken en nog wat dagen moeten zijn Wink. Ze had dus tijdens die echo al meer moeten zien en haar testen werden ook niet donkerder Sad.... Ze zou nu dus al meer als 7 weken moeten zijn en ze zien niks en zetten haar terug naar 5 weken. Maar ruim 2,5 week geleden testte ze al positief, dat kan niet....

En met 5 weken een kloppend hartje? Dat is wel heel snel Bati! Normaliter zie je het pas met 6 weken en 2 dagen Smile.
Bati

Posting Freak

14-11-2010 21:47
@ Babii: tja, was toch zow. 5 weken en zoveel dagen. En ik hoop gewoon dat just me zwanger is. Dus maybe dat er een verklaring ervoor is dat je niks ziet. Ik weet het ook niet. Ik duim voor je just me!
la bella

Posting Freak

Topics: 23
14-11-2010 22:17
hoi just me,

ik heb je weleens gesproken toen ikzelf even dacht zwanger te zijn
ben zo benieuwd hoe het met je is..?
heb je al meer duidelijkheid?

liefs la bella
Babii

Posting Freak

15-11-2010 10:08
Bati schreef:@ Babii: tja, was toch zow. 5 weken en zoveel dagen. En ik hoop gewoon dat just me zwanger is. Dus maybe dat er een verklaring ervoor is dat je niks ziet. Ik weet het ook niet. Ik duim voor je just me!

Daarom zeg ik, dat gebeurd zelden haha. Je hebt gewoon een wonderkind Wink.
Just.me.2009

Senior Member

16-11-2010 01:09
nou meiden ,
snap er nu niks meer van
zei kon geen vruchtje zien ,
ik verlies wel bloed maar niet super veel ,
er kwam iets uit ik heb het bewaard in wc papier en ga het deze week brengen,
het is zon 1 cm lang dun gedraaid en het was vlees , nu is het heel droog.(het lijkt wel een klein navelstrengetje)(kijken of er nog meer uitkomt deze week!
volgens mij was ik wel zwanger maar heeft die .... niet goed gekeken ,
ik baal er ontzettend van ik heb helemaal geen krampen , (wat je normaal wel hebt bij een mk) (mijn borsten zijn 10 keer gevoeliger) ik verlies bruin en nu rood dus einde oefening.
ik geloof niet zo meer in zwanger worden ,
6 testen positief licht maar toch zichtbaar en weer mag het niet zo zijn,
ik vind het gewoon schandalig dat ze mij met iets doods laten lopen ,
ik pik dit echt niet meer ik eis een onderzoek en anders zoek ik iemand wat me wel fatsoendelijk helpt.
ik mag deze week naar de gyn dus ben eens benieuwd wat die zegt .
ik ben 20 jaar en je wilt niet weten hoe ze doezelen om mijn leeftijd , ik zie er echt tegenop om te gaan.och meid je hebt tijd genoeg mens hou je kop denk ik dan,.
dat is mijn wens heeft niemand iets mee te maken ,
nou meiden die wel zwanger zijn succes allemaal ,

en babbi hoop voor jou dat je wondertje is het groeien schat
snippiie gefeliciteerd meid met je lekkere kereltje.!
Babii

Posting Freak

16-11-2010 09:16
Ach lieffie toch! Ik was er al zo bang voor en weer heeft mijn gevoel gelijk. Wat vreselijk lieve schat, bah bah bah! Ik wil je wel als advies meegeven dat je heel snel naar de gyn gaat, want je moet wel helemaal schoon zijn vanbinnen en er moeten natuurlijk geen ontstekingen van komen.

O meis, weet niet wat ik moet zeggen, maar vindt het echt ****.

Dikke knuffel voor jou!

BTW als ze irri gaan doen om je leeftijd dan zeg je dat ze daar niks mee te maken hebben, dat is leeftijdsdiscriminatie en je moet als gelijke worden behandeld. Doen ze dat niet dan dreig je met een proces wegens discriminatie, zijn ze nu gek geworden!
la bella

Posting Freak

Topics: 23
16-11-2010 15:42
ow wat erg om te lezen..
ik weet niet wat ik moet zeggen meis
heel veel sterkte en vraag maar hoor!!
je hebt recht op antwoorden
mijn ervaring in ziekenhuizen is altijd dat je voor jezelf moet opkomen...

liefs la bella
Bati

Posting Freak

17-11-2010 21:54
@ Just me: ik vind het zo klote voor je meid!!!!! Ik gun het je van harte!!!!!! Dikke knuff
Just.me.2009

Senior Member

29-11-2010 01:53
dreamer ik was zkr zwanger ,
kom me hier niks vertellen want ik weet wel waar ik over praat. als ik zwanger ben voel ik het gewoon en ben niet gek omdat ik het o zo graag wil
ik ben al 3 jaar bezig dus een beetje geduld erbij kan ooknogwel ,
ik snap dat dit net stom bedoelt is van jou maar ik heb ook al meerdere ervaringen.

bedankt voor je reactie
de verlos heeft eroverheen gekeken heb het vruchtje in mijn handen gehad ,ik bloed nu nog steeds al meer dan 2 weken ,
dus het was een dikke vette miskraam er kwam stolsels uit van 5 tot 7 cm . baarmoederslijmvlies ik heb dit nooit bij gewoone menstruaties.
enja ik heb afscheid kunnen nemen , het was klein maar wel zichtbaar , ik heb mijn allereerste miskraam gehad toen ik meer als 12 weken zwanger was en dit was het precies dan int klein.
ben er even echt kapot van/ sorry
ben er nu klaar mee , ik kom ook even niet meer.

ik ga maar eens naar een medium mailen zonder een vraag en ze zei al meteen dat ze 3 kindjes zag , die lachte ze zei meteen jij hebt een paar kindjes verloren krijg je toch wel kippenvel van.

nou mijn tijd kwam snel weer volgens haar dus dan zou het wel goedkomen
bedankt voor alle lieve berichtjes
Babii

Posting Freak

29-11-2010 20:11
@ Just me, je kan eigenlijk nog geen vruchtje verliezen :oops:, daarvoor was je tekort zwanger. Dan had ik ook ons vruchtje moeten verliezen, maar dat gebeurd ook niet. Zeg niet dat het nietzo is, maar mijn artsen zeggen dat het eigenlijk niet kan. Ik weet wel dat ik in januari mega persdrang had nadat ik positief testte en het wederom mis ging, veel stolsels, maar geen vruchtje (je moest eens weten hoe klein het is 0.2 mm ongeveer).

Dreamer zegt niet dat je niet zwanger was, ze geeft aan dat ze het verontrustend vond, zeker omdat er iets gezien had moeten zijn. Ze zegt idt niet om je te pesten, vond het wel een super lief bericht vanuit haar. Ze zegt ook niet dat jij iets denkt te voelen, ze vindt het gewoon onwijs verontrustend lieve schat.

Kan je mij even het adres van dat medium doen? Ben wel onwijs benieuwd naar haar mening over mij?

Nou lieve schat, rustig aan!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave