Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn uitgerekend november 2010 deel 3

uitgerekend november 2010 deel 3
snippie

Unregistered

27-10-2010 08:05
Dames hier kunnen jullie verder kletsenSmile!

hier nog even link naar vorige topicSmile!

uitgerekend november 2010 deel 2

liefs snippie
snippie

Unregistered

27-10-2010 08:09
steffi dat heb ik ook dat ik niet stil kan zitten.
en vervelend dat je het zo zwaar hebt met je bekkens enzo.
ben benieuwd wat je gyn zegt.
wie weet mag je wel ingeleid worden.maar ik denk dat hij zelf toch eerst nog aan wilt kijken.
en je toch nog meer rust moet gaan houden.
KNUF
steffi1987

Unregistered

27-10-2010 08:18
Mja misschien wel. Het is niet alleen mijn bekken hoor. Mja ik zie wel...
steffi1987

Unregistered

27-10-2010 08:20
[INDENT]Naam-------------uitgerekend op -- kindje nr.---waar bevallen—J of M--Bevallen op

Princesse-----------26 oktober---------1e------ziekenhuis---------meisje----
angelique131083-29 oktober --------1e ------ziekenhuis---------meisje----
Tinesje86-----------1 november ------1e --------thuis-------------jongen----
Goosje-------------- 2 november ------1e-----ziekenhuis---weten we niet--
jacq------------------2 november ------1e-----ziekenhuis---weten we niet--
Meissie24-----------5 november ------1e------thuis---------------Yoeri--------25 okt.( ?? weken)
Jersey---------------6 november-------1e-thuis/ ziekenhuis--weten we niet--
Im76---------------10 november------1e-------ziekenhuis---weten we niet--
Snippie ------------11 november -------1e------ziekenhuis-------jongen------
Monalisa-----------11 november ------1e----- ziekenhuis---------Jeremy—--14 okt. (36 weken)
Vickypreg----------12 november ------2e -----ziekenhuis---------meisje----
Nina28-------------12 november --1e en 2e—ziekenhuis—jongetje en meisje
Leike---------------18 november ------1e--------thuis-------weten we niet--
Steffi1987---------19 november ------1e------ziekenhuis---------jongetje---
Joy-12--------------19 november------1e --------thuis------------jongetje---
[/INDENT]
snippie

Unregistered

27-10-2010 08:21
steffi1987 schreef:Mja misschien wel. Het is niet alleen mijn bekken hoor. Mja ik zie wel...

wta is het dan nog meer?
snippie

Unregistered

27-10-2010 08:29
ik bedoel het niet bod hoor.
maar vroeg het me gewoon af.

wat ik eerst al zei ze leiden niet zomaar in.

KNUF
Im76

Senior Member

Topics: 1
27-10-2010 08:56
Hee dames, jeetje pagina 300 alweer behaald haha..we kletsen wat af hiero...

@ Jacq: Oh spannend meis, misschien is er wel wat gaande in je buikkie!! Wel fijn dat je lekker hebt kunnen slapen!
Lekker toch een dagje niets op de planning! Heerlijk op het gemak aan doen..Het is tenslotte toch rot weer!

Ik doe vandaag ook helemaal niets, hoogstens een wasje aanzetten en misschien strijken, maar meer ook niet...

@ Snippie: Slecht slapen is toch vervelend ondanks dat je het gewend bent, maar als er inderdaad pijntjes bij komen kijken wordt het er niet echt comfortabeler op...

Ja helaas echt een drama nacht gehad...Veel pijn in mijn heup en bij mijn schaambot..Zal wel van het indalen zijn. maar ook met lopen doet het ontzettend zeer heel raar gevoel. Hopelijk is het van het indalen en is het niets anders...
snippie

Unregistered

27-10-2010 08:58
im kan heel goed van het indalen zijn!

en het zijn geen pijntjes hoorWink!
het zijn pijnen
Im76

Senior Member

27-10-2010 09:05
hihi ik dacht ik schrijf het in een verkleinwoordje.....Als ik zo alles mag lezen van je, dan geloof ik graag dat je aardig wat pijn hebt!!

Ja ik denk ook dat het van het indalen is...maar als ik met mn benen omhoog lig en wil mijn ene been over de andere leggen dat doet dat al bij mijn botje...heel naar gevoel
steffi1987

Unregistered

27-10-2010 09:08
bekkeninstabiliteit, liespijn, 's avonds hevige buikpijn, opgezwolen benen & voeten, slecht slapen (door me niet meer te kunnen draaien in bed) dan krijg ik pijn aan de zijkant waar ik al heel de tijd lag, mja en het minste is dan als een pinguin lopen zeker :-)
Goosje

Posting Freak

Topics: 3
27-10-2010 09:09
Goeiemorgen! Deel 3 alweer!! Gaat hard zeg!

Steffi klinkt niet prettig allemaal....ik hoop dat de gyn wat voor je kan betekenen! Jammer dat je man niet meekan, gelukkig kan oma erbij zijnSmile Sterkte meid!

Snippie ik geloof dat ze in België wel wat makkelijker zijn met inleiden, maar ik weet het niet zeker hoor...

Im vervelend hè dat slechte slapen...rustig aan maar vandaag dan!! Hoop dat het vannacht beter zal gaan!

Monalisa vandaag je laatste dagje kraamzorg...je zal haar misschien wel gaan missen ofniet? Maar ook wel fijn dat jullie dan lekker met zn drieën zijn, en dat je vriend lekker vrij is! Geniet ervan!!

Jacq spannend! Hoop dat het door gaat zetten!!

Hier ook een ontzettende rotnacht gehad....Ik was best moe maar kon gewoon niet slapen, last van mn heupen en maagzuur, en ik was heel druk in mn hoofd. Heel stom, allerlei onzinnige gedachten gingen maar door...kon echt geen rust vinden! en dan sta je maar op en is het zulk rotweer!! Daar wordt je ook niet vrolijk van....Zooo ben weer uitgezeurd hoor:-D

Gelukkig straks lekker lunchen met een vriendin en vanmiddag naar de vk, lekker een beetje afleiding!
Goosje

Posting Freak

27-10-2010 09:12
Oja en BIB natuurlijk:-D

Snippie wat fijn dat je een datum hebt!! Ik hoop echt dat het nog deze week gaat gebeuren voor je, want dat heb je wel verdient met al dat voorwerk! Maar anders heb je in ieder geval zekerheid dat je volgende week geholpen wordt!!
snippie

Unregistered

27-10-2010 09:19
Im76 schreef:hihi ik dacht ik schrijf het in een verkleinwoordje.....Als ik zo alles mag lezen van je, dan geloof ik graag dat je aardig wat pijn hebt!!

Ja ik denk ook dat het van het indalen is...maar als ik met mn benen omhoog lig en wil mijn ene been over de andere leggen dat doet dat al bij mijn botje...heel naar gevoel

wat naar meissie!
leike

Senior Member

Topics: 0
27-10-2010 09:25
goedemorgen meiden

Jeetje, deel 3 alweer. Heb deel 2 nog ff gelezen maar natuurlijk maar de helft kunnen onthouden. Moet echt vaker online komen want op deze manier houd ik t echt niet bij :-D

@ meissie: super gefeliciteerd met je zoon! en wat een ontzettend leuke naam.
@monalisa: jammer he, laatste dag kraamzorg,.Gener er maar nog ff van. En ik ben blij om te horen dat t goed met jou en je mannetje gaat,. En als jij t prettiger vind om m onder in de bak of box te laten slapen moet de dat gewoon doen! Het is jouw gevoel!
Doe je wel een beetje rustig aan?
@snippie: spannend meid, een datum! Ben benieuwd. Hoop dat t nog vanzelf doorzet bij jou, maar kan me voorstellen dat ze je je net te lang willen laten lopen met die klachten en aangezien die kleine van jou zo voor loopt.
@steffi: vervelend zeg al de klachten. kan me voorstellen dat t dan allemaal wel mag gaan gebeuren. ik ben een dag eerder uitgerekend maar heb eigenlijk nauwelijks klachten. Alleen soms in mn schaambeen bij opstaan en eerste passen lopen. Maar verder mag ukje lekker nog blijven zitten! ik genet nog
@nina: voor jou ook fijn dat ze een datum hebben geprikt als t dan nog niet
@goosje: vervelend dat je zo'n moeilijke nacht hebt gehad. Misschien kun je proberen wat ontspanningsoefeningen te doen, dmv ademhaling. Wellicht wordt je daar ets rustiger van in je hoofd.
@jacq: bij jou dus ook al wat greommel. ben benieuwd.

@her: heb heerlijk geslapen. Sorry :oops:, voor alle dames die zo slecht slapen.
Vandaag controle bij VK. Krijg liggingsecho. Leuk, weer ff kijken naar ukje. Heb t idee dat ie wel al wat ingedaald is maar ff afwachten.
Verder niks bijzonders vandaag. vanavond weer lekker zwemmen. is echt heerlijk. Fijne dag nog allemaal

Liefs
snippie

Unregistered

27-10-2010 09:28
steffie das idd allemaal niet prettig!

Ik ken helaas het gevoel van slecht slapen.ik slaap heel slecht door de pijn in me buik.
daarnaast ben ik nog steeds 24uur misselijk en geef ik nog steeds over.
gelukkig gaat het met mijn bekkens en rug als ik voldoende rust neem beter.
en zit ik vanaf 28weken thuis.bijna 10weken dahmzz best lang als ik het zo beschrijf!

maar meid hoop van harte dat je geholpen kan worden.
want die pijn die jij nu hebt is niet niks!dan kan je geloof ik beter 24 misselijk zijn.dan kan je tenminste nog wat doen.
Dikke knuffel voor jouw!!

Goosje :
Wat naar dat je zo'n slechte nacht hebt gehad!doe rustig aan meissie

en jah idd kan best dat ze daar makkelijker zijn.
zo heeft ieder land zijn ding.

Im geeft niet hoor meis
snippie

Unregistered

27-10-2010 09:30
leike alleen maar fijn dat je heerlijk slaapt meissie!
moet je geen sorry voor zeggenSmile!
ohh leuk liggings echoSmile!

en ze kijken dus niet naar mijn klachten ze kijken alleen naar de grote van de kleine dat is de reden waarom ik word in geleid.
anders zou ik niet ingeleid worden
Nina28

Posting Freak

Topics: 2
27-10-2010 09:38
Goedemorgen dames!!
Hier BIB...

@ Im: vervelend dat je een K-nacht hebt gehad.... echt niet fijn. Hier ook vannacht, maar ik ben dus om 4.00 uur wel opgestaan en vanochtend om 6.30 uur terug gegaan.

Veel mensen hier dus met klachten zoals lies, bekken, pijn in de buik, gezwollen en benen, pijn in de schaamstreek...... Hoe vervelend ook allemaal: het hoort er wel bij he! Ze zeggen niet voor niets: 'laatste loodjes wegen het zwaarst'
Gelukkig zijn de klachten maar tijdelijk!!!! (En is het het allemaal waard)

@ Snippie: wat fijn dat je man nu toch actief is in het huishouden!!! Hoe gaan ze jou dan proberen in te leiden? Dacht nl. dat dat altijd eerst via gel ging?

Ik ga effe douchen: dan word ik hopelijk fitter en daarna voelt m'n rug vast weer beter!!
Tot later x
Nina28

Posting Freak

27-10-2010 09:41
En Monalisa! Heel veel succes in het ziekenhuis natuurlijk en geniet van het laatste dagje kraamhulp!!!
snippie

Unregistered

27-10-2010 10:05
Nina28 schreef:Goedemorgen dames!!
Hier BIB...

@ Im: vervelend dat je een K-nacht hebt gehad.... echt niet fijn. Hier ook vannacht, maar ik ben dus om 4.00 uur wel opgestaan en vanochtend om 6.30 uur terug gegaan.

Veel mensen hier dus met klachten zoals lies, bekken, pijn in de buik, gezwollen en benen, pijn in de schaamstreek...... Hoe vervelend ook allemaal: het hoort er wel bij he! Ze zeggen niet voor niets: 'laatste loodjes wegen het zwaarst'
Gelukkig zijn de klachten maar tijdelijk!!!! (En is het het allemaal waard)

@ Snippie: wat fijn dat je man nu toch actief is in het huishouden!!! Hoe gaan ze jou dan proberen in te leiden? Dacht nl. dat dat altijd eerst via gel ging?

Ik ga effe douchen: dan word ik hopelijk fitter en daarna voelt m'n rug vast weer beter!!
Tot later x

Met infuus.
daarom moet het wel kunnen snap je.
gel gebruiken ze om het te laten verweken,maar het beste is als het zelf al verweekt is.
dan kunnen ze zo infuus inbrengenSmile!
ze heeft het me gisteren helemaal uit gelegdSmile!want zad ook met die vraag!
Monalisa

Posting Freak

Topics: 10
27-10-2010 10:07
ja ga de kraamhulp idd wel missen hoor dames! We hebben daarnet in de stad maar ff een doos Merci gehaald voor haar Smile
In het ziekenhuis was het goed, mn bloeddruk was 120/85 dus ik mocht halveren met de medicijnen das weer een goed stuk vooruit! Vanmiddag komt de HA ook nog ff langs, en vrijdag weer. Ik hou nu mn bloeddruk bij op een papiertje.morgen intake van bureautje en dan zijn we weer ff rustig met de afspraken, Over 2 weken hoef ik pas weer naar de internist voor controle.Misschien dan wel helemaal van de pillen af wie weet:mrgreen:
Bij de Kruidvat was alles op trouwens balen haha, alleen de rompers enzo hadden ze nog. Ach ja we hebben dan maar lakentjes en dekentjes bij de HEMA gehaald hoor, net zo goed...moet je lakens eigenlijk eerst perse wassen van te voren?

@ jullie allen jammer van al die rotnachten en die pijnen allemaal het is klote die laatste loodjes. Hopelijk bevallen jullie allemaal snel.
Monalisa

Posting Freak

27-10-2010 10:08
snippie schreef:Met infuus.
gel gebruiken ze om het te laten verweken,maar het beste is als het zelf al verweekt is.

Bij mij heeft de gel wel tot de gehele bevalling geleid,dus ik hoefde geen infuus. misschien dat ik dan een uitzondering was op de regel?
snippie

Unregistered

27-10-2010 10:10
Monalisa schreef:ja ga de kraamhulp idd wel missen hoor dames! We hebben daarnet in de stad maar ff een doos Merci gehaald voor haar Smile
In het ziekenhuis was het goed, mn bloeddruk was 120/85 dus ik mocht halveren met de medicijnen das weer een goed stuk vooruit! Vanmiddag komt de HA ook nog ff langs, en vrijdag weer. Ik hou nu mn bloeddruk bij op een papiertje.morgen intake van bureautje en dan zijn we weer ff rustig met de afspraken, Over 2 weken hoef ik pas weer naar de internist voor controle.Misschien dan wel helemaal van de pillen af wie weet:mrgreen:
Bij de Kruidvat was alles op trouwens balen haha, alleen de rompers enzo hadden ze nog. Ach ja we hebben dan maar lakentjes en dekentjes bij de HEMA gehaald hoor, net zo goed...moet je lakens eigenlijk eerst perse wassen van te voren?

@ jullie allen jammer van al die rotnachten en die pijnen allemaal het is klote die laatste loodjes. Hopelijk bevallen jullie allemaal snel.

wij hebben alles gewassen van te voren weet niet of je die moet wassen van te voren..
maar meid wat goed dat je bloedruk gedaald is!

knuf
Monalisa

Posting Freak

27-10-2010 10:12
ja he! Ben echt ZOOOOOOOOOOOO ongelooflijk blij! Big Grin
snippie

Unregistered

27-10-2010 10:12
Monalisa schreef:Bij mij heeft de gel wel tot de gehele bevalling geleid,dus ik hoefde geen infuus. misschien dat ik dan een uitzondering was op de regel?

jah maar bij jouw was het noot zakelijk meid.
en ieder ziekenhuis werkt weer anders.
heel veel meiden worden ingeleid met gel dus je bent geen uitzondering op de regel.
in mijn ziekenhuis willen ze liever als het niet noodzakelijk is wachten tot de baarmoeder zelf verweekt en dan infuus.
dus niet laten verweken door gel.
knuf
Nina28

Posting Freak

27-10-2010 10:18
snippie schreef:Met infuus.

Aaaah.... op die manier!! Dan snap ik het.....
Zo, voel me meteen weer een heel ander mens... een hete docuche is zo heerlijk!!

@ Monalisa: fijn dat je bloeddruk al een heel stuk gedaald is!!! Snap dat je de kraamhulp gaat missen.....
Jammer dat de spulletjes van Kruidvat bijna overal al op zijn... ik zal zo ook eens gaan kijken! Niet dat ik pperse iets nodig heb, maar kijken is altijd leuk...

Monalisa: ik was altijd alles wat nieuw is... Er zit nog zo'n 'fabriekspapje' van nieuwigheid in...
Vickypreg

Posting Freak

Topics: 18
27-10-2010 11:21
Jemig wat een geklets haha. Ik heb niet alles onthouen sorry!

@Monalisa, gel is alleen nodig als je BM mond nog niet verweekt is zoals Snippie al zei en bij sommigen leid dit dan ook meteen tot weeen. Als je BM mond al verweekt is en je ontsluiting hebt heb je de gel niet nodig maar omdat je nog geen weeen het moet je dus aan het infuus. Daar zit oxytocine in waar je weeen van krijgt. Bij mij is het zo gegaan, ik had al 3cm ontluiting en ging dus meteen aan het infuus.
En idd eerst ff wassen bij die kleintjes, zeker lakentjes e.d. daar zt altijd soort spul in waar ze een geirriteerd huidje van kunnen krijgen.

@Snippie wat spannend volgende week woensdag!!! Hopelijk begint het gewon eerder maar wel fijn dat je een uiterlijke datum hebt!En zal niks op hyves zeggen!

@Steffie, zoals de rest al zei is inleiden met 39 weken het beste maar als het ondragelijk word overwegen ze misschien wel eerder. Ik heb er ook om gevraagd een aantal weken geleden omdat ik dus al vanaf 8 weken met bekkenklachten loop maar ze zijn er niet zo happig op., Het kind gaat voor in dit geval...Zelfs met 39 weken willen ze het bij ons niet zomaar doen.

@hier, beetje onrustige nacht. Zoontje weer wakker, ik kon niet meer in slaap komen en weer wat voorweeen gehad. Maar goed we gaan weer door he :-)
Net weer gezwommen en zo naar e fysio en vanmiddag VK ben benieuwd!
snippie

Unregistered

27-10-2010 11:25
Vicky weet ik meis,
dat is ook wat mijn vk me gisteren vertelde.
gaat het echt niet dan doen ze het idd eerder.
en anders op zijn vroegst met 39 weken en sommige ziekenhuizen pas met 41 weken.
wel balen zeg dat ze bij jouw niks willen doen:S!
want je hebt ook nog een kind thuis lopen.echt raar van hun!
spannend trouwens die voorweeen wie weet beval je 1 deze dagen al!

ik ga even liggenSmile!
oja bedoelde mijn bericht gisteren op hyves niet vervelend hoor meis.

liefs
leike

Senior Member

27-10-2010 12:01
hallo meiden

Net terug van controle bj VK. Ukje is nog niet ingedaald. Dus als dat volgende week nog niet zo is dan moet ik weer naar de gyn. Helemaal geen zin in dus hopelijk daalt ukje vanzelf.
verder was mn bloeddruk licht verhoogd. was nu 118/78. niet dramatisch hoog maar wel hoger dan normaal. Moet dat dus ff in de gaten houden.
Moet maandag weer komen en dan ook urne mee nemen, kunnen ze dit controleren op eiwitten. verder een briefje mee gekregen met symptomen die kunnen wijzen op zwangerschapsvergiftiging. Dus daar ff op letten.
Zal wel allemaal meevallen maar echt leuk is dit niet. maak me dan ook wel een beetje druk.
Vraagje voor monalisa: had jij tekenen die wezen op hoge bloeddruk of zwangerschapsvergiftiging?

Fijne dag allemaal

Liefs
Im76

Senior Member

27-10-2010 12:02
@ Goosje: Goedemorgen meis, althans goedemiddag ondertussen haha...
Jeetje jij ook al zo'n vervelende nacht, tis irritant he haha...ach we moeten nog even doorzetten...we mogen even klagen en daarna
gewoon weer doorgaan haha....
Ben soms wel jaloers op mijn katten, die liggen hier prins heerlijk op de convecterput te snurken haha, letterlijk en figuurlijk te snurken haha..

Veel plezier met je vriendin! en succes bij de verloskundige!

@ Snippie: Ach ja komt wel goed hoor met me haha ik had vanochtend gewoon even het zeur met mn kwaaltjes...We gaan gewoon weer rustig verder.
Tis allemaal voor een goed doel he hi.....
Slaap lekker, las net dat je even lekker gaat liggen! Denk dat ik dat straks ook nog even ga doen!

@ Leike: Lekker toch dat je heerlijk heb geslapen! Dat is alleen maar fijn!
Succes bij de vk en veel plezier met het kijken naar je Uk.

@ Nina28: Hoe is tie? Heeft de warme douche je goed gedaan, voelt je rug weer wat beter?
Pff jeetje dus je zat al lekker vroeg beneden...heb je even een boekje gelezen toen? Heb je daarna nog een beetje kunnen slapen?
Ja iedereen heeft een beetje kwaaltjes, maar ja ach we moeten gewoon even doorzetten hi...Wat je al zegt het is het allemaal waard!

@ Monalisa: Fijn te horen dat je bloeddruk gedaals is en dat je mag halveren met je medicijnen!
Balen dat alles op was bij het kruidvat, misschien dat ze nog wel iets binnen krijgen...
Ik was altijd alles eerst uit voor ik het gebruik.
vind de meeste dingen zo'n sterke lucht hebben als het uit het plastic komt..

@ Vickypreg: Vervelend dat je een onrustige nacht hebt gehad...spannend hoor meis, die voorweeen...wie weet!!

@ Hier alles wel oke....ben lekker niets aan het doen haha...althans ben wel dingetjes aan het doen, maar ben niet echt actief bezig haha...
Liefs
Im76

Senior Member

27-10-2010 12:07
leike schreef:hallo meiden

Net terug van controle bj VK. Ukje is nog niet ingedaald. Dus als dat volgende week nog niet zo is dan moet ik weer naar de gyn. Helemaal geen zin in dus hopelijk daalt ukje vanzelf.
verder was mn bloeddruk licht verhoogd. was nu 118/78. niet dramatisch hoog maar wel hoger dan normaal. Moet dat dus ff in de gaten houden.
Moet maandag weer komen en dan ook urne mee nemen, kunnen ze dit controleren op eiwitten. verder een briefje mee gekregen met symptomen die kunnen wijzen op zwangerschapsvergiftiging. Dus daar ff op letten.
Zal wel allemaal meevallen maar echt leuk is dit niet. maak me dan ook wel een beetje druk.
Vraagje voor monalisa: had jij tekenen die wezen op hoge bloeddruk of zwangerschapsvergiftiging?

Fijne dag allemaal

Liefs

He meis:

Balen dat uk nog niet is ingedaald...maar als die kleine maar met het hoofdje naar beneden ligt, dat is in ieder geval wel het belangrijkste!..Die kleine van mij was een heel stuk ingedaald en vorige week niet meer..Dus het kan alle kanten op!
Even de bloeddruk inderdaad goed in de gaten houde...Hopelijk valt het allemaal mee! Kan me voorstellen dat je je een beetje druk maakt..probeer je niet al te druk te maken meis!...

Knuf
Tinesje86

Posting Freak

Topics: 5
27-10-2010 12:22
Goedemiddag, BIB

Jeetje, deel 3 van het november forum alweer aangebroken. Wat gaat dat hard. En er is vanochtend héél veel geschreven, ik heb vast niet alles onthouden!

@ jacq: er is dus gerommel/ voorwerk in je buik aan de gang. Spannend hoor!
@ monalisa: jeetje, laatste dag kraamzorg alweer aangebroken. Lief dat jullie merci voor haar hebben gehaald. En super nieuws dat je bloeddruk weer ietsjes is gezakt! Gaat de goede kant op. En zoals iedereen al adviseert: even de lakentjes van te voren wassen!
@ leike: hoop voor je dat de kleine alsnog goed gaat indalen! En even balen van je bloeddruk. Beter het zekere voor het onzekere, daarom willen ze waarschijnlijk ff testen. Komt vast goed. Niet te druk maken hoor...
@ im: geniet van je rust dagje!
@ goosje: succes bij de vk! En veel plezier en eetsmakelijk voor de lunch met je vriendin.
@ vickypreg: dat zwemmen zal nu vast super lekker zijn in je laatste weken van je zwangerschap.... lekker ontspannen met je ventje in warm water! En succes vanmiddag bij de vk.

@ hier: slechte nacht gehad. Was ook super moe maar kon niet in slaap komen vanwege rug- en buikpijn. 's nachts ook regelmatig wakker geweest en rond 4.30 uur was het echt een gerommel in mn buik. Onwijs misselijk, steken in buik en rug, harde buiken... niks aan dus. Vanochtend bij mn schoonmoeder op de koffie geweest en de middag ga ik helemaal niks doen. Geen energie voor.
Monalisa

Posting Freak

27-10-2010 13:27
Leike ik had hoge bloeddruk EN eiwitten in de urine dus zwangerschapshypertenstie Wink
hoop dat ik over 2 weken van de medicatie af ben!
steffi1987

Unregistered

27-10-2010 13:31
Dank u wel voor jullie moed! Ik heb vandaag al de drank gaan halen voor in het ziekenhuis die ook wel niet slim is denk ik maarja...ik hoop dat mijn gyneacoloog vrijdag me kan helpen hoor. De laatste loodjes hé.
Jullie ook nog veel moed!! Ik ga me wat in de sofa leggen en wat rusten...Doeiiii
snippie

Unregistered

27-10-2010 13:32
Leike balen dat de kleine nog niet ingedaald is.
is hij of zij ook niet een stukje aan het indalen?want bij mij ligt hij ook nog niet vast hoor.
balen van je bloed druk!goed in de gaten houden hoor meid!
knuf
snippie

Unregistered

27-10-2010 13:34
Tinesje spannend meid! wie weet 1 deze dagen de kleine in je armen!
leike

Senior Member

27-10-2010 13:38
dank je wel voor de lieve reacties
Probeer me idd niet al te druk te maken. s ook net goed voor de bloeddruk.Smile
Gewoon even afwachten en in de gaten houden. Maandag dus weer meten en dan
ook urine mee nemen. Hopelijk geen eiwitten dan.
En over dat indalen: ukje is nog helemaal niet ingedaald, ook niet een beetje.
En t beleid bij mijn VK is dan dat je eigenlijk doorverwezen moet worden naar gyn.
Maar ze gaf me nog een weekje de tijd. heb wel soms steken en druk onderin dus heb wel t idee dat ukje in wilt dalen.
Verder was trouwens alles goed. Nog genoeg vruchtwater, ukje ligt mooi op schema. Beentjes nog steeds flink bovengemiddeld. Rest rond gemiddeld.
Als ukje zo zou doorgroeien de komende 3 weken dan zou t gewicht rond de 3,6 kg uitkomen
jacq

Posting Freak

Topics: 4
27-10-2010 13:40
@ im76, de pijn die je omschrijft lijkt inderdaad op de pijn die ik had van het indalen!
Lekker he dat niksen. Hier vliegt de dag echt voorbij met niks doen. Zat net te denken dat het al weer woensdag is nog 2 dagen en dan is het weer weekend! zijn onze mannen weer lekker thuis.

@ steffie, wat vervelend dat je zoveel pijnklachten hebt. hier kan je er lekker over klagen en een troost je bent niet de enige met zoveel pijn

@ goosje, lekker he dat je hier even zonder commentaar kan klagen :-D lekker geluncht? veel succes bij de vk

@ leike, jij ook weer succes bij de VK, leuk omje kleintje weer even te zien, bij mij was de liggingsecho maar een paar seconden, keken alleen hoe hethoofdje lag en dat dat was het al weer!

@nina28, je rug zal het wel zwaar hebben met al ruim 4,5 kilo kinderen! Gaat he tnu al wat beterder?

@ monalisa, fijn dat je bloeddruk al gedaald is! echt stom dat overal die kruidvat spullen al uitverkocht zijn. Behalve hier in Hoensbroek,maar ja dan zit je ook bijna in het buitenland :-D

@ vickypreg succes bij de vk, ben benieuwd of het bij jou nu ookhelemaal ingedaald is!

@leike, hopen dat jullie kindje dan de komende week indaald!

@ tinesje86 lekker uitrusten he vanmiddag!

Het gerommel in mijn buik is er niet meer, baby is wel erg actief :-D. Ben wel veel slijm aan het verliezen, hopelijk zijn dat stukje van de slijmprop.
snippie

Unregistered

27-10-2010 13:49
leike schreef:dank je wel voor de lieve reacties
Probeer me idd niet al te druk te maken. s ook net goed voor de bloeddruk.Smile
Gewoon even afwachten en in de gaten houden. Maandag dus weer meten en dan
ook urine mee nemen. Hopelijk geen eiwitten dan.
En over dat indalen: ukje is nog helemaal niet ingedaald, ook niet een beetje.
En t beleid bij mijn VK is dan dat je eigenlijk doorverwezen moet worden naar gyn.
Maar ze gaf me nog een weekje de tijd. heb wel soms steken en druk onderin dus heb wel t idee dat ukje in wilt dalen.
Verder was trouwens alles goed. Nog genoeg vruchtwater, ukje ligt mooi op schema. Beentjes nog steeds flink bovengemiddeld. Rest rond gemiddeld.
Als ukje zo zou doorgroeien de komende 3 weken dan zou t gewicht rond de 3,6 kg uitkomen

Fijn dat verder alles goed was meid.hihi ook al een baby met lange benenSmile!
snippie

Unregistered

27-10-2010 13:50
jacq schreef:@ im76, de pijn die je omschrijft lijkt inderdaad op de pijn die ik had van het indalen!
Lekker he dat niksen. Hier vliegt de dag echt voorbij met niks doen. Zat net te denken dat het al weer woensdag is nog 2 dagen en dan is het weer weekend! zijn onze mannen weer lekker thuis.

@ steffie, wat vervelend dat je zoveel pijnklachten hebt. hier kan je er lekker over klagen en een troost je bent niet de enige met zoveel pijn

@ goosje, lekker he dat je hier even zonder commentaar kan klagen :-D lekker geluncht? veel succes bij de vk

@ leike, jij ook weer succes bij de VK, leuk omje kleintje weer even te zien, bij mij was de liggingsecho maar een paar seconden, keken alleen hoe hethoofdje lag en dat dat was het al weer!

@nina28, je rug zal het wel zwaar hebben met al ruim 4,5 kilo kinderen! Gaat he tnu al wat beterder?

@ monalisa, fijn dat je bloeddruk al gedaald is! echt stom dat overal die kruidvat spullen al uitverkocht zijn. Behalve hier in Hoensbroek,maar ja dan zit je ook bijna in het buitenland :-D

@ vickypreg succes bij de vk, ben benieuwd of het bij jou nu ookhelemaal ingedaald is!

@leike, hopen dat jullie kindje dan de komende week indaald!

@ tinesje86 lekker uitrusten he vanmiddag!

Het gerommel in mijn buik is er niet meer, baby is wel erg actief :-D. Ben wel veel slijm aan het verliezen, hopelijk zijn dat stukje van de slijmprop.

welke kleur?
ik verlies veel wit slijm op het moment
Vickypreg

Posting Freak

27-10-2010 14:06
@Jaq, irritant he dat het gerommel altijd 's nachts is. Bij iedereen hier zo te horen. Dan ben je toch het meeste ontspannen daar zal het wel door komen. Ik verlies ook slijm doorzichtig wit. Meestal als er wat bloed bij komt dan is het de slijmprop.

@Leike, rustig aan en komt vast goed. Ik hoop voor je dat het gewoon normaal blijft en je geen zw vergiftiging hebt. Zijn ze bang dat je kindje er niet goed voor ligt als het nog niet is ingedaald? Bij mij daalde mijn zoontje pas een beetje in met 38,5 week namelijk en daar deden ze toen helemaal niet moeilijk over.

@Snippie, weet ik hoor ik twijfelde zelf ook al of ik er iets over kon zeggen. Gelukkig was je er snel bij. En tja die voorween ik ga van niets meer uit al hoop ik het wel natuurlijk.

@tinesje, ook bij jou gerommel dus....hopelijk zet het gauw door nu!

@Meissie, prachtige foto's van je mannetje op de hyves! Erg mooi mannetje. En hoeveel woog hij trouwens? Best een kleintje of niet zo te zien aan het rompertje?
jacq

Posting Freak

27-10-2010 14:23
wit en doorzichtig. Het viel me op, omda tik tijdesn mijn zwangerschap juist heel weinig alst heb gehad van afscheiding etc.

Ik ga het lekker in de gaten houden!

net lekker een uurtje gebeld met mijn moeder, van haar moet ik nog even wachten, volgende week heeft ze namelijk 3 dagen achter elkaar vrij. Mis mijn ouders nu wel hoor! Heb ze voor het laatst half september gezien, hoop dat ze snel deze kant op moeten komen.
Goosje

Posting Freak

27-10-2010 14:23
Ben weer thuis....lunchen was leuk alleen op de terugweg werd ik enorm afgesneden door een lompe vrachtwagen, als ik niet keihard hard geremd had ie me gewoon aangereden. Ik schrok me dood en denk dan gelijk aan mn kindje....heb de rest van de weg zitten janken in de auto!! Wat een LUL!!!
Toen ik thuiskwam lag er een grote kaart op de deurmat van mn collega's, zó lief!! Gelijk weer huilen....nu ben ik wel weer rustig maar ik voel me niet echt geweldig vandaag...Ook een beetje grieperig, hoop dat het niet doorzet!

Leike wat fijn dat de groeiecho goed was!! Vervelend dat je bloeddruk wat hoger is dan normaal...Bij mij is de kleine ook nog niet ingedaald, tenminste, vorige week nog niet, toen was ik 38 weken. Maar ik hoef er niet voor naar de gyn, apart dat ze daar dan weer zo verschillend mee omgaan! Ik hoop dat je ukkie gauw daalt en je bloeddruk ook, of in ieder geval niet hoger wordt!

Monalisa wat fijn dat je bloeddruk weer zo mooi is, nog even en dan ben je van de medicijnen af!
Tinesje86

Posting Freak

27-10-2010 14:58
@ jacq: wie weet verlies je nu inderdaad delen van je slijmprop... spannend hoor.
@ meissie: geweldige foto's op hyves. Prachtig kereltje!
@ goosje: das cker even schrikken, had je zowat een ongeluk gehad. Snap dat je daardoor even helemaal van je doen bent. En vooral nu lopen emoties snel hoog op, dat merk ik ook. De tranen schieten soms bij het minste of geringste in mn ogen! Wel lief zo'n kaart van je collega's!
Vickypreg

Posting Freak

27-10-2010 15:00
@Jaq, dat is weinig zeg! Ik zie mijn ouders elke week eigenlijk wel, maar ja die wonen ook maar 1 dorp verder. 3 dagen vrij lekker zeg, wie weet! Maar als het daarna komt dan kan ze helemaal niet komen?

@Goosje, o wat schrikke zeg! Je voelt je ook zo kwetsbaar nu he, pfff. Gelukkig is het allemaal goed gegaan maar snap dat je onwijs geschrokken bent. Hopelijk zet je grieperige gevoel niet door. Misschien is het wel een voorbode kan.....

Iemand nog wat van Angelique gehoord?
Vickypreg

Posting Freak

27-10-2010 15:02
Oh ik zie net op d'r hyves dat het een meisje is!!
jacq

Posting Freak

27-10-2010 15:10
mijn ouders wonen 250 km verderop, normaal zien we ze 1 keer per maand een heel weekend. maar ik wilde niet meer dat hele stuk rijden, mijn vader is geopereerd aan zijn rug en mijn moeder rijd geen auto. Dus vandaar dat ik ze nu half september voor het laatstheb gezien.

Mijn vader mag vanaf vorige week weer voorzichtig opbouwen met autorijden. Dus met af en toe stoppen kunnen ze nu wel dat hele stuk rijden.

Mijn ouders kunnen dan ook wel komen maar misschien niet direct. mijn moeder werkt in de zorg en heeft vaak diensten alleen en kan dan niet gelijk spullen pakken en deze kant op komen.

heb ook even gespiekt op de hyves van Angelique, leuk hoor de derde baby van ons clubje!
jacq

Posting Freak

27-10-2010 15:16
Goosje schreef:Ben weer thuis....lunchen was leuk alleen op de terugweg werd ik enorm afgesneden door een lompe vrachtwagen, als ik niet keihard hard geremd had ie me gewoon aangereden. Ik schrok me dood en denk dan gelijk aan mn kindje....heb de rest van de weg zitten janken in de auto!! Wat een LUL!!!
Toen ik thuiskwam lag er een grote kaart op de deurmat van mn collega's, zó lief!! Gelijk weer huilen....nu ben ik wel weer rustig maar ik voel me niet echt geweldig vandaag...Ook een beetje grieperig, hoop dat het niet doorzet!

Leike wat fijn dat de groeiecho goed was!! Vervelend dat je bloeddruk wat hoger is dan normaal...Bij mij is de kleine ook nog niet ingedaald, tenminste, vorige week nog niet, toen was ik 38 weken. Maar ik hoef er niet voor naar de gyn, apart dat ze daar dan weer zo verschillend mee omgaan! Ik hoop dat je ukkie gauw daalt en je bloeddruk ook, of in ieder geval niet hoger wordt!

Monalisa wat fijn dat je bloeddruk weer zo mooi is, nog even en dan ben je van de medicijnen af!

jeetje dat is schrikken geweest! die tranen vloeien hier ook regelmatig hoor! echt niet normaal soms om de stomste dingen al huilen.
Tinesje86

Posting Freak

27-10-2010 15:18
wat leuk dat er een meisje is geboren!!!

@ jacq: wat voor creatiefs heb je vandaag gemaakt?
snippie

Unregistered

27-10-2010 15:19
jacq schreef:wit en doorzichtig. Het viel me op, omda tik tijdesn mijn zwangerschap juist heel weinig alst heb gehad van afscheiding etc.

net lekker een uurtje gebeld met mijn moeder, van haar moet ik nog even wachten, volgende week heeft ze namelijk 3 dagen achter elkaar vrij. Mis mijn ouders nu wel hoor! Heb ze voor het laatst half september gezien, hoop dat ze snel deze kant op moeten komen.

ik heb wel al de hele tijd vocht verlies maar niet wit.
knuf
meissie24

Unregistered

27-10-2010 15:20
Hallo Dames,

Heb weer beetje bijgelezen, maar is haast niet te doen. Me mannetjes liggen allebei naast me te slapen en zijn kapot. Yoeri heeft heel veel geslapen en valt met de borstvoeding steeds weer in slaap. Heb dus vandaag afgekolfd en dat met een spuitje moeten geven.
Hij woog 3180 en is 49 cm lang.. Alle kleertjes maat 50 zijn te groot.

Ik plaats zo nog wat foto's op me hyves, Melissa Witting.

Dus angelique een meisje, wanneer is ze bevallen dan?

ZIjn er al meer bevallen.

weet iemand hoe ik mijn banner hier in de instellingen kan verandere?
Wat betreft het lijstje ben ik 11 dagen te vroeg bevallen, met zo 38,5 week.

tot snel allemaal, ga nu even de kleine verschonen..
Hoop snel van jullie te horen, wanneer jullie bevallen zijn en meer verhalen te lezen.
Als mensen nog vragen hebben hoor ik t graag..

Liefs melissa
.
Tinesje86

Posting Freak

27-10-2010 15:23
Hey meissie: wat leuk om van je te horen! En mooi klein ventje heb je gekregen hoor! Snap dat maat 50 dan te groot is! Heel veel succes met alles!
snippie

Unregistered

27-10-2010 15:24
Goosje schreef:Ben weer thuis....lunchen was leuk alleen op de terugweg werd ik enorm afgesneden door een lompe vrachtwagen, als ik niet keihard hard geremd had ie me gewoon aangereden. Ik schrok me dood en denk dan gelijk aan mn kindje....heb de rest van de weg zitten janken in de auto!! Wat een LUL!!!

Goosje wat schrikken zeg!!!
ik ben gisteren bijna aan gereden op die fiets!
Wow me man ging helemaal uit zijn plaat tegen die auto.
het was dat ik nog optijd kon afwenden en er geen andere auto van de andere kant kwam anders had ik er onder gelegen.
hij vernam me geen voorang kwam kei hard de bocht om scheuren.en echt lette echt goed op.
er stonden ook haaien tanden.
jacq

Posting Freak

27-10-2010 15:26
Tinesje86 schreef:wat leuk dat er een meisje is geboren!!!

@ jacq: wat voor creatiefs heb je vandaag gemaakt?

Heb hier een bak vol met bloemen van stof, door verschillende maten enkleuren te gebruiken maak ik daar grote bloemen van voor kaartjes. Dus heb vandaag lekker bloemen gemaakt.

verder eigenlijk niet zoveel gedaan.
snippie

Unregistered

27-10-2010 15:26
meissie24 schreef:Hallo Dames,

Heb weer beetje bijgelezen, maar is haast niet te doen. Me mannetjes liggen allebei naast me te slapen en zijn kapot. Yoeri heeft heel veel geslapen en valt met de borstvoeding steeds weer in slaap. Heb dus vandaag afgekolfd en dat met een spuitje moeten geven.
Hij woog 3180 en is 49 cm lang.. Alle kleertjes maat 50 zijn te groot.

Ik plaats zo nog wat foto's op me hyves, Melissa Witting.

Dus angelique een meisje, wanneer is ze bevallen dan?

ZIjn er al meer bevallen.

weet iemand hoe ik mijn banner hier in de instellingen kan verandere?
Wat betreft het lijstje ben ik 11 dagen te vroeg bevallen, met zo 38,5 week.

tot snel allemaal, ga nu even de kleine verschonen..
Hoop snel van jullie te horen, wanneer jullie bevallen zijn en meer verhalen te lezen.
Als mensen nog vragen hebben hoor ik t graag..

Liefs melissa
.

meid wat een mooi kindje heb je!
heerlijk!
Je banner moet je dan even opnieuw aan maken.
je moet even naar jouw instellingen en dan handtekening wijzigen.
knuf
steffi1987

Unregistered

27-10-2010 15:28
Ik heb dat ook al hoor, héél veel witverlies. Mja ik zoek er niets achter. Ik weet niet wat je moet denken. Zeg meiden waar halen jullie die hyves?
jacq

Posting Freak

Naam-------------uitgerekend op -- kindje nr.---waar bevallen—J of M--Bevallen op

Princesse-----------26 oktober---------1e------ziekenhuis---------meisje----
angelique131083-29 oktober --------1e ------ziekenhuis---------meisje----?????
Tinesje86-----------1 november ------1e --------thuis-------------jongen----
Goosje-------------- 2 november ------1e-----ziekenhuis---weten we niet--
jacq------------------2 november ------1e-----ziekenhuis---weten we niet--
Meissie24-----------5 november ------1e------thuis---------------Yoeri------25 okt.( 38 wk.+5 dg.)
Jersey---------------6 november-------1e-thuis/ ziekenhuis--weten we niet--
Im76---------------10 november------1e-------ziekenhuis---weten we niet--
Snippie ------------11 november -------1e------ziekenhuis-------jongen------
Monalisa-----------11 november ------1e----- ziekenhuis---------Jeremy—--14 okt. (36 wk.)
Vickypreg----------12 november ------2e -----ziekenhuis---------meisje----
Nina28-------------12 november --1e en 2e—ziekenhuis—jongetje en meisje
Leike---------------18 november ------1e--------thuis-------weten we niet--
Steffi1987---------19 november ------1e------ziekenhuis---------jongetje---
Joy-12--------------19 november------1e --------thuis------------jongetje---
snippie

Unregistered

jacq schreef:wit en doorzichtig. Het viel me op, omda tik tijdesn mijn zwangerschap juist heel weinig alst heb gehad van afscheiding etc.

Trouwens meissie wat fijn even met je moeder bellen! altijd fijn heSmile!
mijn moeder is volgende week en die week er op vrij.dus ze hoopt dat de kleine in 1van die weken komt hihi
snippie

Unregistered

27-10-2010 15:30
ohh leuk trouwens een meisjeSmile!heeft dan denk toch nog wat langer geduurd dat inleiden .
ben benieuwd naar haar verhaal!
knuf
snippie

Unregistered

27-10-2010 15:31
steffi1987 schreef:Ik heb dat ook al hoor, héél veel witverlies. Mja ik zoek er niets achter. Ik weet niet wat je moet denken. Zeg meiden waar halen jullie die hyves?

heb je zelf hyves?
zo jah dan kun je vrienden worden met mensen.en wij hebben angelique in onze vrienden lijst staan en daardoor weten we dat ze bevallen isSmile!
leike

Senior Member

27-10-2010 15:32
@vickypreg: idd raar dat ze bij elke VK daar weer anders mee omgaan. Ze vertelde mij dat ze dan bij de gyn alleen even willen kijken waarom de kleine niet ndaalt, of dat t maken heeft met de grootte of met de placenta die ervoor lgt of zo. Maar omdat ze bij mij vandaag op de echo zag dat t hoofdje niet abnormaal groot is en de placenta net voor de uitgang ligt mag k nog ff afwachten.
Verder zij ze ook dat de gyn adviseren om op de open verloskamer te bevallen als de kleine nog niet volledig is ingedaald. Hoop dus echt dat ukje nog even gaat zakken want ik zou echt graag thuis willen bevallen, maar ja als t niet anders is dan moet t maar....
@goosje: jezus meid, dat is ff schrikken. Gelukkig is t allemaal goed gegaan. Kan me voortellen dat je dan ff overstuur bent
@snippie: jij dus ook al bijna onder een auto. Sommige mensen moeten ze hun rijbewijs afnemen
@meissie: mooie foto's op je hyves. geniet maar lekker van je ventje!

Liefs
meissie24

Unregistered

27-10-2010 15:33
even kijken of t gelukt is hoor
snippie

Unregistered

27-10-2010 15:33
jah geluktSmile!
knuf
Im76

Senior Member

27-10-2010 16:27
@ Tinesje 86:
He vervelend dat je zo slecht hebt geslapen meis...Hopelijk gaat het komende nacht wat beter!! Hopelijk zet al dat gerommel snel om, en heb je snel
je kleintje in je armen! Heb je vanmiddag lekker niets gedaan?
Ik heb je trouwens net een uitnodiging gestuurd op hyves :-)

@ Jacq: Alleen maar leuk een actieve baby :-) hi!! Als die kleine je tenminste niet helemaal beurs maakt haha...
Ik help het je hopen dat het stukjes van de slijmprop zijn!! Nog een paar dagen dan zit je alweer op de 40 weken..gaat snel nu meis!!
Heb je nog wat leuks gedaan vandaag?
Ik vind het vandaag heerlijk, dat niksen haha..heb een paar wasjes gedaan en verder heb ik niet veel gedaan, als een beetje tv kijken internetten haha...
beetje thee drinken enz..heerlijk! Was er even aan toe geloof ik.
Ja heb zelf ook het idee dat die kleine lekker aan het indalen is, ik zal het morgen wel horen. Mag morgenmiddag weer op controle bij de VK!
Wel vervelend dat je je ouders zo weinig hebt gezien de laatste tijd. Hopelijk zie je snel weer en zijn ze de trotse opa en oma!

@ Goosje: Jeetje wat een lul van een vent zeg! Altijd fijn als mensen even uitkijken hoe ze rijden enz! Kan daar zo slecht tegen..
Wat lief van je collega's zeg! Altijd leuk om een kaartje te ontvangen..

@ Snippie: Dat zou wel leuk zijn als die kleine komt wanneer je moeder vrij is! Kan ze jouw even vertroetelen en de kleine spruit uiteraard!

@ Hier: alles goed...Lekker niets gedaan vandaag. Ben nu alleen ontzettend suf van het niets doen denk ik haha....
Ach ja, zometeen komt mijn mannetje weer thuis. Altijd gezellig weer een beetje leven om je heen..Die twee katten doen hier ook niets anders dan slapen ;-).
Vandaag nog een leuke vestje besteld online...beetje jammer dat toen ik betaald had, pas kreeg te horen dat het waarschijnlijk pas 17 november binnen komt...pff dat duurt nog wel heel lang.
Beetje jammer!
Liefs
snippie

Unregistered

27-10-2010 16:31
Nou eerlijk gezegd zit ik niet zo op bezoek te wachten hihi!
misschien ondankbaar! maar das ook de reden waarom ik zo min mogelijk mensen wil laten weten dat hij mogelijk woensdag al gehaald word
snippie

Unregistered

27-10-2010 16:33
altijd leuk via internet wat bestellen hihiSmile!
wel jammer dat hij wss pas 17nov komtSad!
maar heb jenog iets om naar uit te kijken hihi!
Im76

Senior Member

27-10-2010 16:34
@ Snippie: Ah vandaar!ik kan me er ook wel iets bij voorstellen hoor dat je het zo min mogelijk mensen wil laten weten..
ik zelf zou mensen ook niet laten weten hoe of wat als ingeleid zou moeten worden.

Ik kreeg namelijk te horen dat mijn zus twee vrij heeft genomen in de periode dat ik mogelijk zou kunnen bevallen...grrrr...ik mag toch hopen dat ze niet denkt dat ze hier twee weken welkom is! Klinkt ook niet aardig...maar goed ik heb ook niet zo'n hele goede band met haar......
snippie

Unregistered

27-10-2010 16:34
ik bedoel in het begin dan he.
daarna mogen ze komen.maar in het begin wil ik rust! heb al genoeg aan de kraamzorg en kind en manSmile!
en me schoonouders want die wonen maar 5min van ons vandaan hihi!
wil echt niet dat me moeder hier elke dag of 3 keer per week over de vloer is! en daar is ze tot in staat.
snippie

Unregistered

27-10-2010 16:35
Im76 schreef:@ Snippie: Ah vandaar!ik kan me er ook wel iets bij voorstellen hoor dat je het zo min mogelijk mensen wil laten weten..
ik zelf zou mensen ook niet laten weten hoe of wat als ingeleid zou moeten worden.

Ik kreeg namelijk te horen dat mijn zus twee vrij heeft genomen in de periode dat ik mogelijk zou kunnen bevallen...grrrr...ik mag toch hopen dat ze niet denkt dat ze hier twee weken welkom is! Klinkt ook niet aardig...maar goed ik heb ook niet zo'n hele goede band met haar......

ze weet wel dat hij eerder gehaald word maar exacte datum weet ze niet.
Im76

Senior Member

27-10-2010 16:39
Ja vind het wel jammer dat het zolang duurt Sad..had gehoopt het komende week binnen te hebben haha...stond namelijk op internet dat het op voorraad was. Ik zit bij ShopVIP ik weet niet of jullie dat kennen?:confused: Maar ze hebben daar elke keer van bepaalde producten aanbieding..die zijn dan drie dagen geldig..in dit geval hadden ze dus kinderkleding van Ducky Beau...en dat scheelde best veel geld...dus ik dacht ach laat ik eens keer wat bestellen daarzo...Ze hebben altijd verschillende dingen..Ook voor volwassen, kleding, maar ook sieraden van guess of anders merken...wel heel erg leuk...Als er mensen interesse hebben hoor ik het wel, je kan je alleen aanmelden als je een uitnodiging krijgt :oops:hi....

Liefs
Im76

Senior Member

27-10-2010 16:40
Ik begrijp het wel wat je bedoelt met je bezoek enz...
heb zelf ook zoiets van wil lekker ook kunnen genieten in het begin en vooral ook wennen waarschijnlijk met alles wat op je af komt...

Gelukkig hoef ik niet bang te zijn voor mijn moeder, die wil me toch niet meer zien haha....
snippie

Unregistered

27-10-2010 16:52
Ik ben blij dat ik opzich al aardig veel weet(wil niet opscheppen)maar komt ook door mijn werk.
kijk natuurlijk weet ik niet alles want zo klein krijg je ze niet op het KDV.
maar heb ook me schoonzus nog geholpen met de tweeling,maar jah natuurlijk ook weer anders dan j eigen
kindje.Gewoon het idee dat we straks allemaal mama's zijn zo onwerkelijk vinden jullie niet?
en voor vicky even bijzonder ook al is het haar 2de elk kindje is uniek!
snippie

Unregistered

27-10-2010 16:53
Im76 schreef:Ik begrijp het wel wat je bedoelt met je bezoek enz...
heb zelf ook zoiets van wil lekker ook kunnen genieten in het begin en vooral ook wennen waarschijnlijk met alles wat op je af komt...

Gelukkig hoef ik niet bang te zijn voor mijn moeder, die wil me toch niet meer zien haha....

Blijf het naar vinden meid!maar idd het is niet anders.
ik kreeg laatst een mailtje van me vader heel kort en zakelijk afgesloten.
Im76

Senior Member

27-10-2010 17:04
@ Snippie: Ja dat geloof ik graag dat je met je werk er wel voldoende mee in aanraking komt!
Ik moet zeggen dat ik ook wel ervaring heb, met mijn nichtjes en andere kleintjes die de laatste tijd geboren zijn, maar toch...tis dan toch van jezelf hi....Ik vind het inderdaad erg onwerkelijk ook allemaal! Ik zat laatst ook op de bank met mijn mannetje en toen hadden we het er ook over, het is allemaal zo mooi om mee te maken. Ben ook gewoon blij dat we dit mee mogen maken...binnen nu en een korte tijd zitten we gewoon met een kleintje op onze armen op de bank! Heerlijk toch, wel onwerkelijk, maar toch heb ik er zo ontzettend veel zin in hi!!

Wat naar dat je zo'n kort en zakelijk mailtje van je vader krijgt! Is ook niet echt leuk he....vind hij het wel leuk dat hij opa wordt of laat hij verder helemaal niets blijken! Ja ouders he, het zit ons helaas niet altijd mee...

Ja leuk als anders met die moeder van mij...maar ja van de andere kant...nu ik haar niet meer spreek scheelt het een hoop stress en ellende..en eerlijk gezegd vind ik het momenteel ook wel prima zo! Dit is de tweede keer, en ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee! ...
snippie

Unregistered

27-10-2010 17:13
Im76 schreef:@ Snippie: Ja dat geloof ik graag dat je met je werk er wel voldoende mee in aanraking komt!
Ik moet zeggen dat ik ook wel ervaring heb, met mijn nichtjes en andere kleintjes die de laatste tijd geboren zijn, maar toch...tis dan toch van jezelf hi....Ik vind het inderdaad erg onwerkelijk ook allemaal! Ik zat laatst ook op de bank met mijn mannetje en toen hadden we het er ook over, het is allemaal zo mooi om mee te maken. Ben ook gewoon blij dat we dit mee mogen maken...binnen nu en een korte tijd zitten we gewoon met een kleintje op onze armen op de bank! Heerlijk toch, wel onwerkelijk, maar toch heb ik er zo ontzettend veel zin in hi!!

Wat naar dat je zo'n kort en zakelijk mailtje van je vader krijgt! Is ook niet echt leuk he....vind hij het wel leuk dat hij opa wordt of laat hij verder helemaal niets blijken! Ja ouders he, het zit ons helaas niet altijd mee...

Ja leuk als anders met die moeder van mij...maar ja van de andere kant...nu ik haar niet meer spreek scheelt het een hoop stress en ellende..en eerlijk gezegd vind ik het momenteel ook wel prima zo! Dit is de tweede keer, en ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee! ...

Heb er ook zoveel zin inSmile! zo iest prachtigs lijkt het me .

hij laat niet veel blijken.zie hem ook haast nooit.eigenlijk nooit.
had hem eerst een paar maanden weer gezien voor het eerst sinds mijn trouwen!en dat was ruim 2jaar geleden toen ik hem dus weer zag.
en nu voor het laatst in sep meen ik.weet het dus niet eens meer.Helemaal geen echte intresse en maar zeuren over werk bladiebla en dat hij maar gelijk had dat als we rust namen ons kindje wel zou komen terwijl hij weet hoe we zwanger zijn geraakt en wat het in houd.en zijn nieuwe vrouw is jaloers omdat zei geen kids kan krijgen.heel heftig natuurlijk als je dan een meid van 25 zwanger ziet,maar komop zeg je kan toch wel een beetje interesse tonen ze is 48!maar goed ben blij met ons wonder en met ons vele andere en zie hem dus ook niet meer als de opa van.
de nieuwe man van me moeder beschouw ik als de opa!en dat doet me man ook.
Im76

Senior Member

27-10-2010 17:26
snippie schreef:Heb er ook zoveel zin inSmile! zo iest prachtigs lijkt het me .

hij laat niet veel blijken.zie hem ook haast nooit.eigenlijk nooit.
had hem eerst een paar maanden weer gezien voor het eerst sinds mijn trouwen!en dat was ruim 2jaar geleden toen ik hem dus weer zag.
en nu voor het laatst in sep meen ik.weet het dus niet eens meer.Helemaal geen echte intresse en maar zeuren over werk bladiebla en dat hij maar gelijk had dat als we rust namen ons kindje wel zou komen terwijl hij weet hoe we zwanger zijn geraakt en wat het in houd.en zijn nieuwe vrouw is jaloers omdat zei geen kids kan krijgen.heel heftig natuurlijk als je dan een meid van 25 zwanger ziet,maar komop zeg je kan toch wel een beetje interesse tonen ze is 48!maar goed ben blij met ons wonder en met ons vele andere en zie hem dus ook niet meer als de opa van.
de nieuwe man van me moeder beschouw ik als de opa!en dat doet me man ook.

Ja mij lijkt het ook helemaal geweldig! Ben helemaal in mn noppies haha

Dat is inderdaad alweer een tijd geleden als je hem voor het laatst in september hebt gesproken! Ongeloofelijk he dat mensen zo kunnen reageren en totaal geen interesse kunnen tonen. Terwijl het je eigen kind is wat een kindje verwacht! Je vertelde vorige keer ja dat die vriendin van je vader jaloers is..Dat snap je toch niet pfff....Een klein beetje interesse tonen zou geen kwaad kunnen!....Ja sommige mensen! Het is gewoon niet leuk..
Alleen maar fijn dat je het zo getroffen hebt met de nieuwe man van je moeder!! Zeker als hun wel interesse tonen in jullie en jullie kleine uk!!

Ik herken zoveel in je verhaal helaas kunnen mijn ouders ook weinig tot geen interesse tonen! Als ze dan ook maar niet verwachten dat ze gelijk op de stoep hoeven te staan als die kleine geboren is, want daar heb ik geen interesse in!.

Dikke knuf meis
Im76

Senior Member

27-10-2010 17:27
ik ga even eten...eet smakkelijk allemaal!
snippie

Unregistered

27-10-2010 17:29
Zo denk ik dus ook over me vader en die nieuwe vrouw!
die hoeven echt niet snel langs te komen.

eet smakelijk meissie!

Dikke knuffel
steffi1987

Unregistered

27-10-2010 18:40
Ik veronderstel dat ik dat niet heb hyves...weet niet precies wat het inhoud :-s
Tinesje86

Posting Freak

27-10-2010 18:48
@ steffi: jij woont in belgië toch?! Hyves is tot nu toe alleen in NL bekend, als je naar www.hyves.nl gaat dan kan je een online vriendenprofiel aanmaken. Soort van facebook, maar dan met meer gadgets etc. Je kan dan foto's delen, zien hoe het met mensen gaat enzo. En meiden hier van het forum hebben dus ook een profiel op hyves. Daardoor weten we vrij snel elke keer wanneer iemand is bevallen/ foto's van de kleine uk etc omdat die dan online gedeeld worden. Snap je?! Vandaar....
Tinesje86

Posting Freak

27-10-2010 18:52
@ hier: merk dat ik erg mn best moet doen om niet constant bezig te zijn met 'het wachten op'..... merk dat ik er erg ongeduldig van wordt. Had ik niet van mezelf verwacht eigenlijk. Heb de hele middag een beetje gerelaxed. En straks plof ik lekker op de bank en even heerlijk tv zappen!
snippie

Unregistered

27-10-2010 19:12
Tinesje86 schreef:@ hier: merk dat ik erg mn best moet doen om niet constant bezig te zijn met 'het wachten op'..... merk dat ik er erg ongeduldig van wordt. Had ik niet van mezelf verwacht eigenlijk. Heb de hele middag een beetje gerelaxed. En straks plof ik lekker op de bank en even heerlijk tv zappen!

das minder meissie!
hopelijk duurt het niet meer lang!
mijn man is nu naar voetbal.eigenlijk vind ik het maar niks hihi!
maar hij moet ook zijn ding doen hihiSmile!
jersey

Posting Freak

27-10-2010 19:12
De ooievaar is gekomen, alleen is hij best wel groot!

Afgelopen nacht lekker geslapen en wanneer ik lekker slaap, ben ik de rest van de dag moe. Vandaag zo'n beetje de hele dag televisie gekeken. Ook nog gewassen en de ziekenhuistas ingepakt.
Borstvoedingsavond was gisteren interessant. Weer een tas met gadgets gekregen, waaronder een spaarvarkentje en monsters.

Hebben jullie ook last van je bh's dat ze niet meer lekker zitten. Dit komt, omdat mijn buik echt groot is, maar verder heb ik er niet zoveel last van. Ook het omdraaien in bed gaat beter. Het lijkt wel alsof ik aan de klossen begin te wennen.

Wat vervelend Steffie dat zoveel klachten op het eind hebt, terwijl je nog later bent uitgerekend. Ik wil ze wel virtueel van je overnemen, dan is het een beetje eerlijk verdeeld.

Angelique van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Ik hoop dat het allemaal goed gaat.
snippie

Unregistered

27-10-2010 19:15
jersey ben wel benieuwd naar jouw buik fotoSmile!
mijn bh's zitten ook niet heel erg lekker en vaak een voedings bh aan! die zitten heerlijk!
Vickypreg

Posting Freak

27-10-2010 19:46
@Snippie, ik werk ook in de kinderopvang ook voordat ik de eerste kreeg maar het is toch wel anders met je eigen kleintje. Je weet wel veel meer dan gemiddeld dat was wel een voordeel. Wist bv welke flessen ik prettig vond en makkelijk schoonmaakten e.d. maar veel in het begin wat je ook zegt is toch anders. Nu moet ik straks ook weer ff wennen, ook al heb ik het allemaal meegemaakt elk kindje is weer anders en je vergeet dingen ook gauw. Ben erg benieuwd maar voor ons zal het vooral ff wennen zijn hoe je het met 2 tegelijk moet doen, 1 kindje BV geven en een peuter die dan ook aandacht wil zal best ff pittig zijn.
Heb trouwens ook een voedings BH aan.

@Tinesje, snap je heel goed. Ik wil er ook zeker niet mee bezig zijn maar doe het onbewust toch. Probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken, heb eigenlijk elke dag vriendinnen over de vloer haha.

@hier, VK was weer prima. Bloeddruk nu 130/60 bovendruk ites hoger maar niet verontrustend het wisselt zo gedurende de dag. En kindje nog steeds ingedaald, maar niet vast. Hoef niet te gaan liggen volgens haar als de vliezen breken. Het ligt dus wel diep al kennelijk maar vind het zo raar want ze ligt al weken BIBI en nu nog steeds dus waarom nu niet hoeven liggen en toen wel. Verder ff over de bevalling gehad en pijnbestrijding. Nog 3/4 nx en verder geen bijzonderheden. Volgende week woensdag weer.
snippie

Unregistered

27-10-2010 19:52
fijn dat alles goed wasSmile!
mijn bloed druk lijkt per keer te dalen ,wel raar opzich.maar hoefde me nog geen zorgen te maken.
hij zit nog goedSmile!

raar is dat dan he als je de vorige keer wel moest gaan liggen en nu niet.
nou dan niet toch! doe op het moment wat je eerste ingeving is meis
Tinesje86

Posting Freak

27-10-2010 19:56
@ vickypreg: fijn dat alles weer goed was bij de VK. En inderdaad beetje raar verhaal over dat wel of niet liggen... maar goed! Gewoon op dat moment doen waar jij je prettig bij voelt.
@ snippie: doet je man aan voetbal of is tie nu bij een wedstrijd kijken?!
@ jersey: bij jou dus de omgekeerde wereld!! Als je goed slaapt ben je de rest van de dag moe????
@ im; heb je geaccepteerd hoor op hyves!
snippie

Unregistered

27-10-2010 19:58
Tinesje86 schreef:@ vickypreg: fijn dat alles weer goed was bij de VK. En inderdaad beetje raar verhaal over dat wel of niet liggen... maar goed! Gewoon op dat moment doen waar jij je prettig bij voelt.
@ snippie: doet je man aan voetbal of is tie nu bij een wedstrijd kijken?!
@ jersey: bij jou dus de omgekeerde wereld!! Als je goed slaapt ben je de rest van de dag moe????
@ im; heb je geaccepteerd hoor op hyves!

Hij is wedstrijd kijken.Hij mocht van mij gaan hoor.
wil niet dta hij speciaal voor mij thuis blijft.
knuf
jacq

Posting Freak

27-10-2010 20:32
@ snippie, zijn ook altijd hele lange gesprekken met mijn moeder. baal er nu wel eens van dat ik zo ver weg ben gaan wonen. Vooral omdat ik het totaal niet kan vinden met mijn schoonouders.

@ meissie24, wat een mooi mannetje hebben jullie!

@im76, de baby schopt me gelukkig niet beurs, dus het is nog steeds leuk. Voel wel af en toe een schoudertje duwen helemaal beneden aan dat is niet zo fijn.
succes morgen bij de VK
Ik ben ook lid van shopvip, hebben soms best leuke aanbiedingen he!

@tinesje86, je bent niet de enige hoor! Ik begin ook ongeduldig te worden , maar kan me gelukkig nog wel genoeg afleiden door bezoekjes van vriendinnen en boekjes/films dus ben er niet de hele dag mee bezig.

@vickypreg, fijn dat alles weer goed was

ga nog even lekker tv kijken en dan mijn bedje opzoeken
snippie

Unregistered

27-10-2010 20:39
Jacq das wel heel naar!
Ik kan gelukkig heel goed met me schoonouders !ik ben als een dochter voor ze!
En kan werkelijk alles met ze bespreken.zijn lieve mensen! Ook een soort ouders voor mij!

@hier lig lekker in bed tv te kijken Smilemet me bestelde ruggen steun heerlijk!
Heb internet op me tel dus vandaar nog online hihi!

Knuf
Monalisa

Posting Freak

27-10-2010 20:46
Meissie wat een schatje!!

Angelique van harte met je kleine meid! Ik ben heel benieuwd naar je verhaal!

Hier ook geen super familiebanden.heb nu ruzie met mn vader en mn oma, want ze hadden er geen begrip voor tijdens mijn ziekenhuis opname dat ze niet zomaar binnen konden valle nen en van te voren moesten bellen en dan ging het zo slecht met me.,nou voor mijn part zoeken ze het dan maar uit als ze enkel maar interesse in de kleine hebben en denken dat het met mij maar meevalt.Jammer dat het zo moet maar ik heb nu mn eigen gezin, ik heb de nodige tranen al verloren maar nu maak ik me er niet meer druk om.
snippie

Unregistered

27-10-2010 21:06
Monalisa wat naar zeg dat ze dat niet begrijpen !
Bahhh!
Knuffel
steffi1987

Unregistered

27-10-2010 21:47
En wat zijn jullie namen op hyves? ik heb ook een profiel aangemaakt nl. Steffibelgie1987

Dank u wel!!!! Zo kan ik ook die sgattige baby'tjes eens zien op foto,...
Monalisa

Posting Freak

27-10-2010 21:50
Steffi mijn hyves is www.talsam.hyves.nl Smile
steffi1987

Unregistered

27-10-2010 21:53
Dank u wel!!!! Ik heb een verzoek verstuurd om vriend te worden :-) ochh zo schattig!!!!!
snippie

Unregistered

27-10-2010 22:05
Ik voeg je wel even toe via monalisa ,Hyves want mijn echte naam is mij. Hyves !en die zet ik niet hier neer!
Knuf
steffi1987

Unregistered

27-10-2010 22:06
oké, dank je wel meiden!!! Is wel een grote aanpassing vergeleken met facebook. Ik ga jullie wel verlaten ga naar mijn bed...Doeiiii

Nogmaals bedankt!!!
Knuffel terug
snippie

Unregistered

27-10-2010 22:11
Steffie heb je toe gevoegd!
Knuf
jacq

Posting Freak

27-10-2010 22:13
@ snippie, fijn dat jij zulke lieve schoonouders hebt. Ik zeg altijd tegen mijn man dat ik jaloers op hem ben omdat hij zulke leuke schoonouders heeft :-D gelukkig vind hij dat zelf ook. Hij komt liever bij mijn ouders dan bij die van hemzelf.
fijn dat je zo lekker in bed kan zitten met je rugsteunen!

@monalisa, lekker zeg dat ze niet eens rekening konden houden met jou tijdens de periode dat je in het ziekenhuis lag.

@ steffi, ik heb je al uitgenodigt via monalisa.
Dit isonze gezamelijke hyves, http://mama2beinnovember.hyves.nl/ moet je even toestemming vragen om lid te worden dan zal ik je accepteren. staan buikfoto's , babykamers en andere leuke dingen op. Is alleen toegankelijk voor de meiden van dit topic.

mijn lekkere tv avondje was niet zo lekker, heb een soort van conflict met mijn broertje.
Heb 2 broertjes en hij is degene die nooit rekening houd met een ander en altijd doet wat hij wilt. Is 25 en woont nog thuis. ( doordeweeks in het leger) af en toe echt zo'n irritant mannetje.

Wij geven 18 december een kraamfeest bij mijn ouders van 14:00 tot 18:00. Die avond is het kerstbal in het dorp ( het grootste feest van het jaar) en hij komt dan zoals ieder jaar eerst bij mijn ouders thuis met vrienden om nog wat te drinken.

Wij willen graag na het kraamfeest met mijn oma's, ouders broers en zus + zwager, schoonzus en kids gezamelijk eten dus had gepland om na het feest even met ze allen op te ruimen, eten laten bezorgen zodat we 18:45/19:00 kunnen gaan eten. nu wil hij al om 19:30 met zijn vrienden ( groep van 30) komen drinken. Dus ik vraag hem heel normaal of het een uurtje later kan zodat wij rustig kunnen eten en opruimen.
Dat kan dus niet omdat het traditie nou eenmaal een traditie is. Ben echt zo boos dat hij zich nu ook niet een keertje kan aanpassen...........
Wij moeten maar om 18:15 gaan eten van hem............

lekker dat ik hier even kan klagen:-D

slaap lekker allemaal!
snippie

Unregistered

27-10-2010 22:15
Ik ga ook maar eens slapenSmile!morgen vroeg op!half6of zo!
Gaan naar een alternatief arts (komen we vaker) voor me mans rug !andere therapeuten enzo helpen niet bij hem!
Die man heeft mij ook heel goed van mijn maag/darm
Probleem afgeholpen!en ga morgen dus gezellie mee!wie weet kan hij weer wat meer over de kleine vertellen!deed hij eerst ook en alles klopt tot op heden !terwijl ik toen nog maar 8weken was of zo!

Dus dames slaap lekker!kus
snippie

Unregistered

27-10-2010 22:22
Jacq wat balen zeg!bah jammer is dat hè.
Probeer je niet gek te laten maken meissie!

Nu ga in echt!
Knuf
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (16): 1 2 3 4 5 ... 16 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest