Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Vruchtbaarheidshandelingen Alle onderzoeken goed en lang bezig... En nu?

Alle onderzoeken goed en lang bezig... En nu?
bloem79

Posting Freak

Topics: 14
25-10-2010 18:32
Hallo meiden,

Na 2 jaar bezig te zijn voor een kleintje hebben wij afgelopen maand alle basis onderzoeken gehad. Alle uitslagen waren gelukkig goed. Aankomende maand krijg ik nog een hsg en dan moeten we het gewoon weer een half jaar gaan proberen.

Ik ben zo blij dat alles goed is maar ben toch nog wel onzeker. Waarom is het dan nog niet echt goed gelukt? Ik ben 1 x zwanger geweest maar werd helaas een ma.

Zijn er nog meer meiden in hetzelfde schuitje, en hoe gaan jullie er mee om?

Gr. Bloem
la bella

Posting Freak

Topics: 23
25-10-2010 22:34
Hoi Bloem,

wat fijn je bericht te lezen al is het natuurlijk verdrietig dat het nog niet gelukt is zwanger te worden..
wij zijn nu 20 rondes bezig en mogen in mei 2011 terugkomen als het nog niet gelukt is
ook bij ons zijn alle uitslagen goed
ik heb net een vermoedelijke vmk achter de rug, maar dat is puur op basis van mijn gevoel en niet bewezen met een test
ik lees in je onderschrift dat jullie positief willen blijven en dat is volgens mij de enige manier
wij doen vanaf vandaag alles de deur uit; thermometer, ovulatietesten alles..
we willen weer gaan vrijen ipv klussen
weet je al wanneer je je hsg krijgt?
ik wil je niet bang maken maar het is een naar onderzoek
je kunt naproxen krijgen wat je in kunt nemen de avond voor het onderzoek, en 2 uur vh onderzoek
zorg dat je niet alleen gaat, en reken erop dat je je een dag/ 2 daagjes rot kunt voelen

hoop je hier vaker te spreken bloem, kunnen we elkaar een beetje steunen ;-)
liefs la bella
bloem79

Posting Freak

Topics: 14
26-10-2010 13:43
Hoi la Bella,
Dank je voor je reactie. Ik weet dat we niet alleen zijn. Ik ben zelf actief in het forum clubje: zwanger worden gestopt met de pil sept 2008. Hele lieve meiden daar en vorige week is er toch weer een bijgekomen met een positieve test, na 3 Iui pogingen. Volgens mij zijn er van de 30 meiden nu nog 3 over. De meiden die aan de slag gaan voor een tweede melden zich alweer aan.

Soms is het gewoon allemaal zo onzeker en oneerlijk. Niets aan de hand en toch.... Wil het niet lukken.
Wel ben ik erg blij dat we niets hebben hoor. Maar ja iets kleins hebben waar wat aan gedaan kan worden.... Is ook niet zo erg.
Nu wordt je gewoon weer met lege handen weg gestuurd. Dat doet wel zeer.

Zelf ben ik 31 en mijn vriend 32. Kennen elkaar een jaartje of 7 en zijn er echt helemaal aan toe.
Huisje klaar, goede banen, en veel liefde voor elkaar....

Als je het leuk vind mag je ook bij ons mee komen kletsen hoor. De meesten weten hoe het is om lang te wachten.
Voor de hcg maak ik me niet al te druk. Ik ben het afgelopen jaar wegens een afwijkende pap al 2 keer aan mijn baarmoeder hals geholpen en dat viel allemaal mee, wel zal ik een paar paracetamolletjes innemen, en een dagje thuis werken plannen.

Ik heb nog nooit met de thermo meter gemeten, was ik op tegen omdat ik er dan nog meer mee bezig zou zijn.
Wel deed ik af en toe ovu testen om mijn gevoel te bevestigen. Nu gebruik ik ze elke maand, omdat mijn ei er soms op dag 14 is en soms pas op 17, het geeft mij meer rust en duidelijkheid.
Al met al had ik nooit verwacht er zo lang over te doen. Maar we gaan ervoor! 2011 wordt ons jaar!
la bella

Posting Freak

26-10-2010 14:51
lieve bloem, wat ontzettend fijn je bericht te lezen
dat geeft me een heel warm gevoel dat je me uitnodigt mee te komen kletsen
ik ga me vandaag of morgen aansluiten, fijn..
ik herken veel in wat je schrijft over het eraan toe zijn enzo
heb zo'n zin ons kind te leren kennen, ervoor te zorgen
nu projecteren we alles op ons poesje hahahaha
heftig wat je vertelt over je operaties
wat is een afwijkende pap als ik vragen mag?
ik kan je nu maar even kort antwoorden, moet nog even een beetje werken

spreek je later langer goed?
veel liefs en bedankt voor je fijne bericht x la bella
Iris40

Senior Member

Topics: 11
26-10-2010 16:41
Hi Bloem,

Fijn dat alle onderzoeken goed zijn. Dat heb ik dus ook maar er gebeurt niks...of in zoverre wel 2 x zwanger geweest maat\r 2x een VMK op 5 weken. Vandaag heb ik mijn HSG gehad.......ik zal je mijn verhaal maar niet vertellen want dan wil je niet meer. Ik zou iets meer innemen dan een paracetamolletje...ik heb gisterenavond 500 mg Naproxen gehad en vanmorgen 500 mg Naproxen en nog ...:-)

Groetjes Iris
la bella

Posting Freak

26-10-2010 16:49
hoi iris, las je verhaal al ergens anders
tis idd een kloteonderzoek maar wel voor een goed doel ;-)
fijn dat alles goed is he?

x
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave