Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn Uitgerekend in Juli 2011!!

Uitgerekend in Juli 2011!!
Botske

Unregistered

24-10-2010 21:22
Hoi meiden die zich bij mij gaan voegen,

Ik heb vandaag een 2 testen gedaan en ik ben zwanger! Ik ben volgens mij de eerste die in Juli uitgerekend is, dus ben ik dit topic maar begonnen. Zoals jullie in mijn onderschrift zien, is dit niet mijn eerste zwangerschap, maar deze keer heb ik er een heel goed gevoel bij! Hopelijk volgen jullie snel!

Liefs,
Botske
Beebie25

Posting Freak

Topics: 4
25-10-2010 08:05
wow botske meid....wat ontzettend fijn dat je weer zwanger bent....GEFELICITEERD!!!! het is je zo gegunt en kom ook lekker meekletsen in het juni topic....de kans dat het een juni baby wordt is toch ook best grootBig Grin
vero

Senior Member

Topics: 0
25-10-2010 08:23
Ik ben er ook bij in uitgerekent in juli!!!!

@ Botske
Zie dat je 3 juli ben uitgerekend ik ben ook 2 of 3 juli uitgerekend. haha
Al is er een kans dat ik door gyn een paar dagen naar voren wordt gehaald naar eind juni want deze maand had ik niet verwacht dat ik zwanger zou zijn omdat ik dacht dat we m'n ei hadden gemist en helemaal vergeten waren dus denk dat m'n ei eerder was.

Hoe voel je je?
marie louise

Unregistered

25-10-2010 09:12
goedemorgen..ik had vanmorgen ook een posi-test in mn handen! Zal vanmiddag wel ff meer posten aangezien ik nu nog een weekendje weg ben en vanmiddag weer lekker naar huis ga!
Liefs,
vero

Senior Member

25-10-2010 09:19
@ Marie Louise
gefeliciteerd en welkom en geniet nog ff van je laatste paar uurtjes van je weekendje weg.
Botske

Unregistered

25-10-2010 12:55
@Beebie25, dankjewel voor je felicitatie. Misschien dat ik ook wel even op juni topic kom neuzen! Hoe ervaar jij deze zwangerschap? Voel je je er zeker bij?

@Marielouise en Vero: van harte gefeliciteerd en welkom bij dit topic!

Voelen jullie al iets dames? Hier alleen pijnlijke en jeukende borsten en rommelende darmen. Voel dat ik wel sneller moe ben. Verder nog niks. Eerste zwangerschap kwamen de klachten rond week 5/6. Ben benieuwd!
vero

Senior Member

25-10-2010 13:14
@ Botske
Ik heb wel wat last van m'n tepels en dat ik telkens van die kleine boertjes moet laten maar voor de rest vrij weinig.
Bij m'n vorige zwangerschap had ik juist dat ik telkens als m'n maag leeg was een beetje duizelig was. Maar dat hoop ik nu niet te krijgen
jk1988

Posting Freak

Topics: 1
25-10-2010 13:27
wauw alweer een juli topic!!! (ik was 15 juli 2010 uitgerekend)

Dames van harte gefeliciteerd en geniet van jullie zwangerschap!!
Beebie25

Posting Freak

25-10-2010 13:35
@ botske: de eerste weken voelde ik me een stuk beter over deze zwangerschap, heb met 6 weken 2/3 druppels bloed verloren waardoor ik weer even met beide benen op de grond werd gezet en me bedacht dat het ook deze keer nog wel eens fout zou kunnen gaan, sindsdien ben ik erg onzeker...ik heb nog steeds me klachten, na die 2/3 druppels niks meer verloren en ook geen buikpijn gehad....voel me echt zwanger.. nog 1 week dan heb ik me echo maar vind het echt eng...ben zoooo angstig niet normaal gewoon....me eigen onzekerheid wat niet vreemd is natuurlijk. Ik wens je veel succes in je zwangerschap en na een goede echo zal de ongerustheid een heel stuk minder zijnBig Grin
Tinkerbell79

Posting Freak

Topics: 48
25-10-2010 14:28
Hey meiden, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik hoop dat jullie ene mooie onbezorgde zwangerschap hebben, want dat is jullie gegund lieverds!!!

Kus Tink
Mirre

Unregistered

25-10-2010 14:45
Botske wow meis wat zie ik nu!!!!!!!!! Is het toch nr 3 en niet nr 4 geworden Wink Wat ben ik super super blij voor je!!!!! Heb er een super goed gevoel bij, lekker van genieten nu jij!!!! Big Grin
Beebie25

Posting Freak

25-10-2010 15:51
@ mirre: mag ik vragen hoe jij al hebt kunnen zien wat het wordt??
Mirre

Unregistered

25-10-2010 15:58
Tuurlijk Beebie, het uitgebreide verhaal kun je op de babysite lezen, maar hier in het kort: tijdens de 12 weken nekplooimetingsecho mochten we ook eventjes voor de fun kijken. Op eigen initiatief zette ze hem toen op 4D, even kijken of dat eventueel al goed beeld gaf zei ze. Nou en of! We moesten niet kijken tussen de beentjes, want jongens en meisjes hebben nu allebij nog een stompje zei ze (klopt) maar of we het wilde weten wat het wordt... Wij waren echt super verbaast, wisten niet dat dat al zou kunnen... Zegt ze: dit staat te ver naar boven om ooit een meisje te kunnen zijn! Heb het even nagezocht, en het stompje van een meisje blijft horizontaal staan en groeit later naar binnen, het stompje van jongens gaat minimaal 30 graden ten opzichte van de ruggengraat naar boven staan. Bij 13 weken nog een echo gehad als vrijwilligster voor een opleiding voor echoscopisten bij de Fontys Hogeschool in Eindhoven (echt een aanrader, echo van een uur lang, gratis, google maar als je ook wilt!!) en verhaal aan de lerares verteld toen zij als eerste even ging kijken, en zij zei dat hoewel het wel erg vroeg is ze op basis van wat ze zag ook zou zeggen dat het een jongen is. Het geslacht kwam namelijk even heel snel voorbij, en wederom stond die recht omhoog Wink Dus voorlopig staat het 2-0 voor een jongetje!!

Geniet van je zwangerschap trouwens!!
pukemuk

Senior Member

Topics: 3
25-10-2010 16:02
Zo alweer een juli topic!
Meiden van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Geniet er lekker van voor je het weet is het alweer voorbij
Lola miracle

Senior Member

25-10-2010 16:17
Joehoee ook ik ben uitgerekend in Juli!! En ben zooooo blij!!
Wat leuk dat er een topic van Juli is. Zoals jullie zien hebben wij er een flinke tijd over gedaan om zwanger te worden dus ik ben erg blij dat ik na 2 jaar eindelijk door mag naar het zwangerzijn forum!!

Vero&Botske gefeliciteerd!!
Is het voor jou je 2e Vero?
Botske wat verdrietig dat je 2mk hebt gehad, weten ze waar het fout is gegaan?

Jullie hebben ook nog niet veel klachten dus, ik ook niet. Nog maar even genieten denk ik, wie weet wat er over een week of 2 komt!!
Botske

Unregistered

25-10-2010 16:33
Hey tammie en Mirre, Dankjulliewel voor de felicitaties!

@Lola miracle, je lange wachten eindelijk beloond! Geweldig meid. Geniet van elke (misselijke en vermoeide) dag. Klachtjes zo snel hoor je niet vaak hoor. Rond de zesde week komen die vaka in alle heftigheid opzetten. Ze weten trouwens niet waar het bij ons fout is gegaan. Waarschijnlijk gewoon een kwestie van pech. We zijn op vanalles getest, maar alles was helemaal goed.
Botske

Unregistered

25-10-2010 16:35
Thnx Pukkemuk (had je niet gezien de eerste keer met lezen)
Botske

Unregistered

25-10-2010 17:37
Ik even een lijstje ga starten met een aantal gegevens van dit vast nog veel groter wordende groepje:

Naam-----------uitgerekend-----------echo---------------vk--------------hoeveelste kindje?
Botske------------3 juli---------------Nog niet-----------Nog niet---------------1ste

Misschien dat jullie nog meer ideetjes hebben voor welke gegevens we erin gaan zetten? Vul maar in!
Botske

Unregistered

25-10-2010 17:38
haha, ik zie dat ik het vorige bericht ben gestart in wist je dat stijl. Ik heb namelijk net een bericht in dat topic geschreven......wat stom! hihi
snippie

Unregistered

25-10-2010 17:48
Wow juli alweer!
allemaal gefeliciteerd!!!
liefs
Vicky 84

Senior Member

25-10-2010 18:05
Hey meiden,

Van harte gefeliciteerd, geniet van de tijd het gaat zo snel.

Groetjes
Lola miracle

Senior Member

25-10-2010 18:45
Naam-----------uitgerekend-----------echo---------------vk--------------hoeveelste kindje?
Botske------------3 juli---------------Nog niet-----------Nog niet---------------1ste
Lola--------------1 juli---------------11/11--------------24/11-----------------1e

Dank je wel Vicky! Ik kan me voorstellen dat het hard gaat maar kijk er nu nog wel naar uit om 2 weekjes verder te zijn en de eerste echo te hebben!

Botske hebben jullie het al tegen familie verteld??
Botske

Unregistered

25-10-2010 18:52
@Lola, mijn ouders weten het al. Mijn moeder wist ook dat ik ging testen, dus zij pakte de telefoon wel heeeeel snel op gisterenmorgen. Zij moest er van huilen. Heel lief! Verder weet mijn directe collega het. De rest van de family en vrienden komen het na de eerste echo pas te weten. Bij jou?

Ik heb trouwens vandaag nog een testje gedaan van kv 2 voor 12 euro. Ik had de stick nog niet uit het potje of er stond al een duidelijke streep. Nu is het echt een super dikke streep en dat 's avonds. Ben zo blij!
marie louise

Unregistered

25-10-2010 19:09
Marie-louise...........2 juli (?)................nog niet................nog niet.....................1ste

OMG, het is hier zooo onwerkelijk!
Heb stiekum op mn telefoon de datum uit lopen rekenen ( schoonfamilie zat continue om me heen Wink )
Nu EINDELIJK thuis!
Qua klachten? alleen heel moe en kotsmisselijk! Erg fijn net, hadden gegeten bij een Chinees..heerlijk al die luchen..had opeens geen honger meer haha
Eigenlijk pas sind gisterochtend dat ik bij mezelf dacht dat het wel eens raak kon zijn, daarvoor geen klachten.
Misschien is het ook wel psychisch hoor, je hebt een posi-test in je handen en voelt ineens wat Wink
Ik heb net nog stel even zo'n cb test gehaalt voor morgen ochtend, toch weer even kijken of ik nog zwanger ben haha, zal een leuk
verjaardagskado zijn, ben namelijk morgen jarig!!!!

Wanneer moet je eigenlijk bellen naar een vk? weten jullie dat? Man..ik ga eerst nog wel even info opstuinen vanaaf haha...een echte leekWink

meiden fijne avond!!
liefs,
D-81

Unregistered

25-10-2010 19:34
Hallo,

Afgelopen zaterdag had ik een positieve test. Joehoe, wij zijn zwanger!!!!! Nog pas heel pril natuurlijk, dus nu weer de onzekerheid of het allemaal wel goed blijft gaan. Ik denk dat wij zijn uitgerekend op 2 juli 2010. Erg grappig, want ik ben jarig op 3 juli.

Ik heb last van gevoelige borsten, menstruatiepijn (soms echt flink nog erger dan wanneer ik ongesteld was), en veel honger. Vandaag ben ik erg moe, maar daar heb ik op maandag wel vaker last van. Veel succes voor jullie allemaal!!!
Botske

Unregistered

25-10-2010 19:40
Lola--------------1 juli---------------11/11--------------24/11-----------------1e
Marie-louise...........2 juli (?)................nog niet................nog niet.....................1ste

Ik heb ons allemaal even op het lijstje gezet.

@D-81, Proficiat en welkom!
D-81

Unregistered

25-10-2010 19:43
D-81-------------2 juli----------------nog
D-81

Unregistered

25-10-2010 19:44
[INDENT]Dat ging niet helemaal goed. Nog een keer dan:

D-81-------------2 juli----------------nog niet-----------nog niet---------------1e
[/INDENT]
Mar22

Posting Freak

Topics: 5
25-10-2010 20:24
Meide van harte gefeliciteeeerd !!!!

Heeeeeeeel misschien dat ik me nog kan aansluiten bij jullie... I Hope So!

Geniet ervan!
Diddy

Unregistered

25-10-2010 20:25
Hi allemaal! Blij dat ik jullie gevonden heb, want heb vanmorgen ook 2 streepjes op de test (etos) gekregen!!! :-) Ik kan het nog niet geloven, want we hebben het in 1 maand voor elkaar. Ik dacht vorige week al rare klachten te hebbe (soort menstruatiekramp) en getest en kreeg pas na 30 minuten een heeel licht gekleurd streepje (vroege test predictor) en na Google dacht ik dus dat ik niet zwanger was. Dus van het weekend op feestje wel 2 biertjes gedronken. Maar was toen al misselijk en vroeg weggegaan. Ik ben nu ook misselijk en gevoelige grotere borsten.
Leuk om het met jullie te delen want ga het vrijdag vertellen ad ouders. Verder is het voor mij een spannende tijd want ben net werkloos geworden en ben druk aan het solliciteren! Hoe moet ik daar nou mee omgaan?
Tot schrijfs!
chappie

Senior Member

25-10-2010 20:51
hey meiden,

Allemaal gefeliciteerd!!! En ik voeg me ook in het lijstje!! Zojuist ook een positieve test in mijn handen gehad. Helemaal blij!!! Ik kan het nog niet echt geloven, morgen nog een keer extra testen!!

Chappie----------1 juli----------------nog niet-----------nog niet---------------1e
D-81-------------2 juli----------------nog niet-----------nog niet---------------1e
Botske

Unregistered

25-10-2010 21:19
Gefeliciteerd Chappie! Ook al zo snel zwanger geraakt! Geniet ervan!
marie louise

Unregistered

26-10-2010 04:04
heppie bursdee toe mie, heppie bursdee toe mie...[Afbeelding: icon_e_wink.gif]
Jeah..26 jaar,

maar..de reden voor dit walgelijke tijdstip is dat manlief eruit moest en begon te zingen in bed,
(Hoe krijg je het trouwens in je kop haha) maar, dus gelijk die cb gedaan en ben nog steeds zwanger
er staat; zwanger 1-2 haha...helemaal blij!!!!
liefs,
Beebie25

Posting Freak

26-10-2010 07:48
@ mirre: wat leuk zeg...heb op de site gekeken van fontys en zal het in mn achterhoofd houden, lig je dan echt in een vol klaslokaal of alleen met 1 leraar en 1 echoscopist?? Lijkt me wel heel leuk om te doen, ze zoeken nu vooral mensen tussen de 20 en 24 weken....ga het misschien wel doen als ik straks wat verder benBig Grin
Beebie25

Posting Freak

26-10-2010 07:50
oh sorry overige dames....gefeliciteerd met jullie zwangerschap...lekker van genietenBig Grin
vero

Senior Member

26-10-2010 09:28
@ Lola,
Dit is ons 2 kindje alleen is ons 1ste kindje tijdens de zwangerschap met 23 weken overleden.
Dus het eerste gedeelte is redelijk bekend voor mij maar daarna ben ik net zo nieuw als jullie hihi.
We hebben er alle vertrouwen in dat het dit keer wel mag lukken.

@Marie Louise
Gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Ik begin nu wel steeds meer misselijk te worden van luchtjes enz. Maar ja geen probleem het is voor een goed doel.
vero

Senior Member

26-10-2010 09:29
Chappie----------1 juli----------------nog niet-----------nog niet---------------1e
Vero-------------3 juli----------------17/11--------------Gyn 17/11------------2e
Botske

Unregistered

26-10-2010 11:57
@Marie-louise, Gefeliciteerd en inderdaad belachelijk vroeg! Fijn dat de CB je nog steeds zwanger vindt!

@Vero, jeetje jullie hebben al wat meegemaakt. Heftig hoor! Deze keer mag jullie ukje zich pas eind juni, begin juli laten zien. lekker blijven zitten, kleine! Ik heb nog niet echt last van misselijkheid. Wel een beetje een vreemd gevoel in mijn maag en veel sneller vol dan voorheen. Nou is dat laatste voor mij niet zo slecht! Genoeg reserves

Mijn borsten jeuken wel heel erg en ze gaan steeds meer zeer doen. Heb ook wel last van hoofdpijn, maar het is allemaal voor een goed doel en heb het er heeeel graag voor over!!
marie louise

Unregistered

26-10-2010 12:20
Hebben jullie je al aangemeld bij een vk praktijk??
Is het niet te vroeg nog om dat te doen?? Ik zat vanmorgen even te kijken daarnaar, en deel in te vullen
totdat ik mn polisnummer van de verzekering in moest vullen ... had geen zin om dat op te snorren haha
lekker lui aangelegd Wink

@ vero; jeej, schrik ervan! Wat moet dat een rottijd geweest zijn zeg! BAH
Wel gezellig zo al, hopen dat er nog veel meer meiden zich bij ons kunnen aansluiten Wink
Mirre

Unregistered

26-10-2010 12:24
Beebie25 schreef:@ mirre: wat leuk zeg...heb op de site gekeken van fontys en zal het in mn achterhoofd houden, lig je dan echt in een vol klaslokaal of alleen met 1 leraar en 1 echoscopist?? Lijkt me wel heel leuk om te doen, ze zoeken nu vooral mensen tussen de 20 en 24 weken....ga het misschien wel doen als ik straks wat verder benBig Grin

Beebie je ligt in een speciaal echolokaal (is daar voor ingericht) met maximaal 5 andere zwangeren. Er is een lerares en een groep leerlingen. Iedere leerling krijgt 10 minuutjes ongeveer met je voor haar opdracht, en dan mag de volgende. Er staan maar max 2 pers bij je "bed". Je mag 2 familieleden meenemen, en toen ik belde voor een afspraak gaven ze aan dat ze op dit moment juist mensen tekort komen tussen de 10 en 14 weken! Dus als je het leuk vind, gelijk bellen zou ik zeggen!
Botske

Unregistered

26-10-2010 12:27
@marie-Louise, bij mijn vk wordt gevraagd om je aan te melden in de 6de week, maar daar zal vast verschil inzitten. Ik durf sowieso nog niet te bellen. De vorige keer had ik net gebeld toen ik weer moest bellen dat het fout ging. Ik wacht denk ik tot week 7
Lola miracle

Senior Member

26-10-2010 16:19
Joehoeee nog meer zwangeren erbij!! Allemaal gefeliciteerd!!

Marie-louise, happy b-day!! ik heb al een afspraak met de vk! Moet dan alle info meenemen van de verzekering enz. Ik ga in week 9. Ik heb in week 7 al een afspraak voor een echo in het zh dus vind het niet erg wat langer te wachten met de echo bij de vk.

Mirre goeie tip! Ga ik zeker onthouden!

Vero, wat heftig zeg.. hoop dat alles helemaal goed gaat deze keer!

Botske, ook mijn borsten doen pijn en jeuken soms, vind het alleen maar mooi dat ik zo merk dat ik zwanger ben! Verder nog weinig last.
Botske

Unregistered

26-10-2010 16:59
Lola miracle schreef:Joehoeee nog meer zwangeren erbij!! Allemaal gefeliciteerd!!

Marie-louise, happy b-day!! ik heb al een afspraak met de vk! Moet dan alle info meenemen van de verzekering enz. Ik ga in week 9. Ik heb in week 7 al een afspraak voor een echo in het zh dus vind het niet erg wat langer te wachten met de echo bij de vk.

Mirre goeie tip! Ga ik zeker onthouden!

Vero, wat heftig zeg.. hoop dat alles helemaal goed gaat deze keer!

Botske, ook mijn borsten doen pijn en jeuken soms, vind het alleen maar mooi dat ik zo merk dat ik zwanger ben! Verder nog weinig last.

Dat gevoel deel ik helemaal. Ik zou bijne willen dat ik nog meer zou voelen, maar dat zal vast nog wel komen!
greetje83

Posting Freak

Topics: 10
26-10-2010 17:06
Gefeliciteerd meiden! Ik kwam er een jaar geleden achter dat ik zwanger was en in juli zou bevallen. Het gaat ontzettend snel allemaal, dus probeer ervan te genieten!
Ik hoop dat jullie zo min mogelijk kwaaltjes zullen krijgen en bovenal een mooie, gezonde baby!!!!

Liefs,

Greetje
Botske

Unregistered

26-10-2010 17:32
Oh, wat een schatje Greetje. Wat een mooi koppie! Dankjewel voor de felicitatie! Jij nog proficiat met je mooie zoon!
riannetje

Posting Freak

Topics: 10
26-10-2010 23:28
Lieve meiden

Van harte met jullie zwangerschap, geniet er van!!
vero

Senior Member

27-10-2010 07:25
@ Riannetje
Thanx Wink

@ Lola
Misschien een stomme vraag maar als ik het goed lees ben je met behulp van hormonen zwanger geworden maar moet je dan niet in het ziekenhuis onder controle blijven? Ik mag bv niet eens meer naar de vk alleen naar de gyn want ik medisch zoals ze dat noemen.

Moet zeggen dat ik nu wel heel erg misselijk aan het worden ben hier op m'n werk. Ergens stinkt er hier iets ook heel erg maar ik kan niet achterhalen wat het is. En neem net een slok van m'n koffie maar die vind ik ook niet lekker. Ga ik zo maar aan de thee denk ik. Moet nog steeds wat eten maar heb aan de ene kant heel veel trek maar aan de andere kant dus helemaal niet.
vero

Senior Member

27-10-2010 08:11
Zelfs m'n thee smaakt me zelfs niet nu.
Bij m'n vorige zwangerschap was ik echt niet zo misselijk! Maar geen probleem hoor ook al ben ik 9 maanden misselijk
Lola miracle

Senior Member

27-10-2010 08:57
He Vero,
KLopt, wij zijn in het zh zwanger geworden mbv hormonen. Ik heb over 2 weken nog een afspraak voor de 1e echo op de fertiliteitsafdeling (gewoon omdat het leuk is een echo al zo snel) en daarna ga ik gewoon het reguliere traject in. Er zijn veel onderzoeken gedaan maar daar is niks uitgekomen dus waarom het niet via de normale weg lukte..?? Wat dus ook betekent dat ik net als ieder ander gewoon zwanger kan zijn zonder bijzonderheden en dus niet meer naar het zh hoef.
Maar jij moet dus wel in het zh onder controle blijven? En ook helemaal niet naar de vk dan?
Succes met je misselijkheid! Ik heb nog steeds nergens last van, behalve extra honger..!

Ben benieuwd of er vandaag nog mensen positief gaan testen en ons hierbij komen!!
D-81

Unregistered

27-10-2010 09:07
Goedemorgen!

Dat vroeg ik mij ook al af. Vanaf wanneer kun je een afspraak met de vk maken? Ik lees dat je tussen week 8 en 10 een echo kunt krijgen. Ik zat zelf te denken om volgende week (ben dan ruim 5 weken) te bellen voor een afspraak. Als manlief mee wil (en natuurlijk wil hij dat) is het verstandig vroegtijdig een afspraak te maken. Het is erg druk met afspraken op zijn werk.
Gisteren mijzelf aangemeld voor Moeders voor moeders en zij belden gisteravond gelijk al op om een afspraak te maken. Ze komen dinsdag a.s. langs om e.e.a door te nemen. Het voelt voor mij erg goed om dit te doen. En door met een ander te spreken over mijn zwangerschap wordt het allemaal net even niets echter... Leuk!!!!
vero

Senior Member

27-10-2010 09:07
aha wel fijn dat je nu het normale traject in mag dan blijft het ook niet zo klinisch.
Klopt omdat het vorige keer in een later stadium verkeerd is gegaan moet ik in het ziekenhuis onder controle blijven.
Mag niet meer naar de vk. Heb wel al bijna ruzie staan maken in het ziekenhuis omdat dat mens achter de balie zei tegen me dat de gyns pas vanaf begin december weer tijd hebben en dat m'n intake bij een arts assistent is. Dus ik zeg dan ga ik er vanuit dat de afspraken daarna bij de gyn is? Zegt ze gewoon nee de arts ass. die beslist hoe dat verder verloopt!!
Terwijl m'n vorige gyn (die helaas naar amsterdam is vertrokken) heeft belooft dat ik bij gyn onder behandeling kom.
Dus ik zeg tegen haar nou mij is iets anders belooft en nu krijg ik ineens een afspraak met iemand die bijna is afgestudeerd.
Maar ik ga dit natuurlijk wel ter sprake brengen he de 17de.
D-81

Unregistered

27-10-2010 16:02
Had vandaag toch twee keer zo'n flinke menstruatiesteek, niet normaal. Dat begon dan als menstruatiepijn, maar dan op een keer zo erg dat ik niet meer wist hoe ik moest zitten. Dat hield ong. 5 minuten aan. Ben naar de wc gegaan, maar gelukkig geen bloeding ofzo. De rest van de middag nergens last van gehad. Tja af en toe een beetje zeurderig gevoel, maar niet meer zo veel, gelukkig. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Dit kan toch niet normaal zijn, zoveel pijn?
Lola miracle

Senior Member

27-10-2010 16:51
Vero, snap dat je liever naar de gyn wil! Hoop dat je de 17e wel een vervolgafspraak met een gyn kan maken. Goed dat je er wat van hebt gezegd.. don't mess with a pregnant woman..!! Wink Wel fijn dat je zo snel mag, kan zelf ook niet wachten tot de 12e.. Wil zo graag een echo zien!

d-81 ik weet echt niet wat het is, heb zelf geen ervaring. Heb nu zelf ook niet echt kramp. Maar zolang je geen bloedverlies hebt lijkt het me niet erg toch? Hoe is het nu dan?? Goed dat je meedoet met mvm, ik doe dat ook. Ben zelf natuurlijk ook zwanger geworden mbv hormonen dus weet hoe belangrijk het is..
marie louise

Unregistered

27-10-2010 19:46
nou dan schaam ik me bijna om te bekennen dat ik niet mee ga doen....
Ik ben meer onderweg dan dat ik thuis ben, en zo'n kan op de achterbank van de auto lijkt me ook geen succes, alhoewel
ik het wel een fantastisch initiatief vind! Ach miss. moet ik er nog even over na denken!

D81; wat vaag zeg! zou ook echt niet weten wat dat zou zijn, ons lichaam is nu natuurlijk giga aan het veranderen!

Vero; haha net wat lola al schreef---> don't mess with a pregnant woman..ghehe maar begrijp je dat je liever bij de gyn blijft!!!

Hier? Echt gigantisch emo haha, kan echt om alles janken echt te triest voor woorden! liedje op de radio,stom tekenfimpje (!?) of je verzekeringspolis
haha mary gelijk weer in tranen haha En heel erg moe, pfff
Herkenbaar??
Heb vanmorgen via bol zo'n 9 maandendagboek gekocht,samen met dat boek van kluun ( help mijn vrouw is zwanger ) voor manlief ..kan ie zich
alvast mentaal voorbereiden Wink
Hebben jullie het al aan iemand verteld?? Bij ons alleen de beste vriend van mijn man, mijn beste vriendin en mn zusje Smile mannetje wil het wel al
heel snel vertellen, heb hier zelf wat moeite mee,stel dat het fout gaat enzow....

Meiden,fijne avond, ga lekker mn nest in Wink
Botske

Unregistered

27-10-2010 20:21
@D-81, ik ken deze pijn ook (nog) niet. Heb er wel eens wat over gelezen op het forum geloof ik, maar heb het zelf nooit ervaren. Misschien moet je even een vk bellen en het vragen? Zeker als je, je er zorgen over maakt.

@Vero, ik snap zeker dat je liever een gyn wil. Heb zelf mijn onderzoeken naar aanleiding van de miskramen bij een arts-assistent gehad. Was er niet heel erg over te spreken!! Laat die hormonen hun best maar eens doen, dan komt het vast wel goed.

@Lola miracle en Vero, tot hoeveel weken kun je je opgeven voor moeder voor moeders. Ik wil ook graag meedoen, maar zou graag nog even afwachten tot week 6 ofzo. Even kijken of alles goed gaat.....

@Marie Louise, die emoties herken ik heel goed! Ik word ontzettend emo van allerlei verdrietige en mooie dingen die ik zie en hoor. Terwijl ik normaal gesproken een toch behoorlijk nuchtere brabander ben. Wij hebben het mijn ouders en mijn opa en oma al verteld. Dat moet ik trouwens even corrigeren. Mijn ouders hebben we het verteld en mijn moeder heeft het aan mijn oma verteld. Mijn moeder wist dat ik ging testen en was de dag van de test naar de kerk gegaan om een kaarsje te branden. Het is namelijk Maria-Maand (nooit geweten, maar goed).Mijn moeder is overigens ook niet kerkelijk aangelegd, maar het gaf haar een goed gevoel. Mijn moeder had oma hiervoor meegenomen. Oma vroeg waarom er zo nodig naar de kerk gegaan moest worden en toen heeft mijn moeder verteld van de test. Ik heb haar dus zondag maar gebeld om te zeggen dat de test posisitef was. 1 collega weet het ook.
vero

Senior Member

28-10-2010 07:00
@ Lola
Ja echt!! Als ik geen afspraak krijg bij de gyn ga ik echt stennis maken daar woon in den haag maar ik denk dat ik voor een keer ga laten zien waar ik vandaan kom haha.

@ Botske
Al mijn onderzoeken na het overlijden van ons kindje zijn wel afgenomen door een arts assistent maar dat was echt een schat. En ik hoop dat ik 1 vrouw krijg die nog ass is en dat is echt een schat!!
Ik weet trouwens niet tot hoe wanneer je je kan aanmelden van mvm ik heb dat niet gedaan.

@ D-81
Volgens mij is die steek niks bijzonders hoor volgens mij is het het groeien van je baarmoeder en ruimte maken van je darmen.

Nou meiden zal vandaag niet meer komen misschien vanavond ff want ik ga vandaag met m'n werk naar Castricum en Purmerend op rondleiding wij zijn tegenwoordig zo groot maar kunnen omdat we zelf in den haag zitten het niet goed plaatsen natuurlijk dus gaan we tegenwoordig op rondleiding. We zitten namelijk door heel nederland.
Misschien dat ik vanavond nog ff langskom als ik niet uitgeput ben.
Botske

Unregistered

28-10-2010 07:48
@Vero, mijn arts-assistent was ook wel aardig, maar ze maakte veel fouten en kwam nogal onzeker over. Zo zijn alle bloedonderzoeken wat betreft bloedstolling 2 weken na de mk afgenomen en dat mag helemaal niet. Dat mag pas na 6 weken. De formulieren voor het aanvragen van de onderzoeken waren op en moesten daarom bij de balie ingevuld worden. Ze kwam op mij niet over alsof ze al veel van deze gesprekken gevoerd had. Ze moeten ook leren natuurlijk.
marie louise

Unregistered

28-10-2010 15:05
wat doe je dan voor werk vero??
Ben nu nieuwschierig Wink
Lola miracle

Senior Member

28-10-2010 15:15
Botske je kan vanaf week 6 t/m 16 meedoen maar je kan er ook voor kiezen van week 9 tot 15 ofzo, net hoe het uitkomt! Ik vind het iedereen zijn eigen keuze hoor,kan zelf ook niet met zekerheid zeggen of ik het zo lang volhoud of het na een maand al spuugzat ben maar ik ga mijn best doen!

Geen nieuwe zwangeren vandaag??

Marie-louise, wij hebben het al tegen onze ouders, broers en zussen en wat vrienden verteld maar dat komt omdat het bij ons natuurlijk zo lang geduurd heeft en een aantal van hen al wisten wat er speelden. Geweldig he om het te vertellen!!? ZO leuk om die gezichten te zien Big Grin Wachten jullie tot 12 wk met vertellen?
Patricia72e

Posting Freak

Topics: 7
28-10-2010 15:51
Hey meiden! Ik ben nieuw hier Big Grin Vanmorgen 2x getest en allebei positief. Dus ik mag het nu hard in mezelf gaan schreeuwen: IK BEN ZWANGER! Haha.
Nu kom ik gezellig hier mee kletsen.
vero

Senior Member

28-10-2010 15:55
@ Botske
Nee dat is niet echt een goede ervaring zeg. tuurlijk moet iemand het leren maar als hij/zij het gesprek nog niet vaak heeft moet voeren dan moet diegene ook niet alleen doen. Ik heb ook een stollingsonderzoek laten doen maar dat mocht bij mij pas 3 maanden na de bevalling.

@ Marie Louise
Ben telefoniste bij denk ik de grootste ggz instelling van nederland. Tenminste ik heb het idee dat we de grootste zijn.
En we zitten tegenwoordig over heel nederland en we krijgen vanaf volgend jaar de terugval van de telefonie van de gehele groep en dan kan je je er ook een beter beeld bij vormen als een client het ergens over heeft.

Was trouwens wel leuk hoor die rondleiding maar soms stonden we in een gebouw dat zo bedompt was doordat we bv in een gebouw waren waar de telefooncentrale lag dan werd ik zo misselijk. Moet wel eerlijk zeggen dat somige gebouwen waren heel erg mooi. Soms leek het net of je in het openluchtmuseum liep hihi.
Beebie25

Posting Freak

28-10-2010 15:55
je hebt groot gelijk lola, kan je helemaal begrijpen, bij mij weten alle mensen om ons heen het al....we draaien er niet omheen en bij ons heeft dat ook met het verleden te maken...ivm missed abortion met 10 weken en toen hadden we tegen niemand verteld van de zwangerschap en het slechte nieuws kwam toen echt als een bom...dus nu delen we ons geluk met iedereenBig Grin
Beebie25

Posting Freak

28-10-2010 15:56
welkom patriciaBig Grin gefeliciteerd geniet ervan...heb je trouwens snel gedaan vanaf 12 augustusWink
vero

Senior Member

28-10-2010 15:56
@ Patricia
Ik heb je al gefeliciteerd in het stoppen in augustustopic en wilde je net voor deze vragen maar doe het hier nog een keer
GEFELICITEERD. Big Grin Weet je vriend het al?
vero

Senior Member

28-10-2010 15:58
@ Beebie
Bij ons weet ook al bijna iedereen hoor dat komt bij ons ook door wat we hebben meegemaakt ik heb zoiets van als ik moet wachten dan kan ik het een keer vertellen als ik 24/25 weken ben of al bevallen ben.
Botske

Unregistered

28-10-2010 17:55
@patricia, gefeliciteerd en welkom bij het uitegerekend in juli-topic! Inderdaad snel zwanger geworden. Heb je test al voorbij zien komen! Ik verwachtte je dus al.

@vero, ik denk dat het stollingsonderzoek bij jou later pas kon, omdat je veel verder was in de zwangerschap en dus ook veel langer nog hormoon in je lichaam zal hebben gehad. Bij mij ging het de laatste keer al met 6,5 week fout.

Ik wil het eerlijk gezegd ook zo snel mogelijk tegen iedereen zeggen, maar manlief wil wachten tot iig de eerste echo en dat respecteer ik. 1 collega, mijn ouders en opa en oma weten het al wel, dus daar moet ik het voorlopig mee doen.

Bedankt voor het antwoord over moeders voor moeders. Ik wacht nog even met de aanmelding......voor de zekerheid.
Patricia72e

Posting Freak

28-10-2010 18:01
Bedankt meiden! Ik kan er nog steeds niet bij dat het zo snel gelukt is. En nu maar hopen dat het goed blijft gaan. MK-en kwamen veel voor in mijn familie Sad

Heb eigenlijk geen idee wat ik nu moet doen? Gelijk een VK bellen of nog even wachten?
Botske

Unregistered

28-10-2010 18:03
@Patricia, je kunt even kijken bij de vk op de site wanneer ze graag hebben dat je belt. Ik wacht nog een paar weken vanwege eerdere ervaringen. Ik denk dat ik in week 6 of 7 ga bellen. Er zijn wel meiden die meteen na de pos test al bellen, maar bij mijn vk hebben ze het liefst dat je rond weerk 6 belt.
Im76

Senior Member

28-10-2010 21:15
Goedeavond dames ,

Sorry dat ik jullie even kom storen in het juli topic! Maar ik las net dat Botske zwanger is! Meis van harte gefeliciteerd !! Wat geweldig!! Weet niet of je me nog kent we hebben begin dit jaar veel gekletsen in het zwanger worden van je eerste kindje topic!!

Alle andere meiden natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!! Geniet er maar lekker van, voor je het weet zijn de 9 maanden voorbij!

Geniet van jullie kleine wondertje in jullie buik!

Liefs Im
Botske

Unregistered

28-10-2010 21:28
Hey Im,
natuurlijk weet ik dat nog! Wat leuk dat je hier een reactie plaatst!!! Hoe is het met je? Je hoeft nog maar 2 weken? jeetje, wat is dat snel gegaan! heb je een goede zwangerschap gehad? Ik wens je een goede zwangerschap en een wolk van een baby toe!
Echt leuk om hier iets van je te horen.
Liefs,
Botske
Im76

Senior Member

28-10-2010 21:42
@ Botske,

Hey Botske,

Ja ik zag dat je dit topic had geopend en ik dacht even een reactie plaatsen! Vind het zo fijn dat je zwanger bent! Hoe voel je je? Kwaaltjes of valt het wel mee?? Hopelijk voel je je goed??

Ja de tijd is snel gegaan, nog maar twee weekjes en dan ben ik alweer uitgerekend! Ik heb gelukkig een goede zwangerschap gehad, geen kwaaltjes helemaal niets. Ja nu de laatste loodjes kwaaltjes zeg maar, rug, heupen moe haha maar ach dat neem ik voor lief! Hopelijk laat de kleine zich snel horen ben zo benieuwd!!

Meid geniet lekker en ik duim voor je hoor! Het is je gegund! Het is een prachtig iets om mee te maken!!

Knuffel Im
Botske

Unregistered

28-10-2010 21:47
Wat fijn dat je zo een vlekkeloze en kwaaltjesvrije zwangerschap hebt gehad. Ik heb alleen pijn aan mijn borsten en ik ben moe. Nog geen last van misselijkheid. Kan natuurlijk nog komen. Ik ben tenslotte nog geen 5 weken zwanger. Ik ben heel benieuwd hoe het deze keer zal gaan. Heb er echt een goed gevoel bij en dat is voor het eerst, dus ik heb goede hoop!
marie louise

Unregistered

29-10-2010 05:42
Yeah patricia!!! gefeliciteerd joh!!!!

nu haasten naar mn werk, zal vanmiddag wel even verder lezen/reageren Wink

liefs,
vero

Senior Member

29-10-2010 07:20
Goedemorgen mieden,

Slaapen jullie ook zo bar slecht?? Ben sinds maandag elke nacht om 1.00 uur en rond 04.45 uur wakker geworden en als ik dan zo rond 5 uur wakker schrik dan merkt meestal 1 van m'n katten het en die komt dan lekker een uur ofzo kroelen. En dan is de ene weg en dan denkt de andere nu ben ik aan de beurt.

Moet zeggen dat ik de zonsopgang er hier vanmorgen maar vreemd uit vind zien de hele lucht lijkt lichtpaars maar dat zal ik me wel verbeelden.

Vanavond avonddienst normaal heb ik geen avonddienst op vrijdag maar een collega die krijgt de sleutel van haar huis en omdat we gister natuurlijk de hele dag op excursie zijn geweest dacht ik dat is wel lekker dan kan ik lekker rustig aan doen.
Gisteravond zijn we nog even wezen shoppen heb nog een leuke trui gekocht nog naar (winter) schoenen gekeken voor als het ijzelt ofzo omdat ik meestal het geluk heb dat ik uitglij ofzo kon wel leuke vinden maar ze waren net iets te breed voor m'n voet. Ik kijk rustig verder.
Im76

Senior Member

29-10-2010 08:12
Botske schreef:Wat fijn dat je zo een vlekkeloze en kwaaltjesvrije zwangerschap hebt gehad. Ik heb alleen pijn aan mijn borsten en ik ben moe. Nog geen last van misselijkheid. Kan natuurlijk nog komen. Ik ben tenslotte nog geen 5 weken zwanger. Ik ben heel benieuwd hoe het deze keer zal gaan. Heb er echt een goed gevoel bij en dat is voor het eerst, dus ik heb goede hoop!

Misselijkheid hoeft ook niet te komen natuurlijk, ik hoop ook voor je dat je dat bespaard blijft hi! Al hoe wel je denkt hoe meer kwaaltjes hoe beter, maar het tegendeel is daar ook wel in bewezen. Kwaaltjes zeggen niet zoveel...Gewoon er vanuit gaan dat het nu allemaal goed gaat! Krijg je eventueel een vervroegde echo?

Ik ben zelf ook heel onzeker geweest tot aan de 22 weken, toen heb ik de 20 weken echo gehad! Ik heb al die tijd nergens last van gehad, alleen van mijn borsten! Ik kwam niet aan, mijn buik groeide ook niet echt, de kleine voelde ik niet. Heb peentjes gezweet hi...Ik was pas gerustgesteld met die echo hi....

Meid ga lekker genieten en ik duim heel hard voor je!! Deze keer gaat het gewoon helemaal goed!!

Liefs Im
marie louise

Unregistered

29-10-2010 11:34
ha vero..plus 1 Wink
Ik heb precies hetzelfde, dan ben ik er van overtuigd dat de wekker al gegaan is en loop te draaien
en te woelen om daarna een uur later opnieuw wakker te worden en dit tot 6 uur als mn wekker
voor het echie gaat haha vet stom gewoon, heb dit nu al een aantal dagen achter elkaar!
En onze kat idd ook, heel aanhankelijk en knuffelig...wie weet voelen ze het aan ?!?
Ik heb vanaaqf een uitje van mijn werk..zit er al sinds gister tegenop..heb totaal geen zin, denk dat ik maar ga aftaaien Wink
Hele weekend ook weer dienst, ben zelf wijkverpleegkundige!
vero

Senior Member

29-10-2010 12:21
Katten voel het zeker aan voordat ik zwanger was kwamen ze ook wel bij me liggen op bed maar eerst kwamen ze echt op me
liggen enz. en nu komen ze tegen me aan liggen en dan liggen ze tegen me heup aan.
Vreselijk he elk uur wakker worden. Ik kreeg vorige keer dat ik zwanger was de tip als je wakker wordt meteen je bed uit gaan en plassen ookal heb je niet het gevoel dat je moet, moet wel zeggen dat doe ik nu en dan gaat het opzich wel val wel snel in slaap en wordt dus rond 5 uur wakker.
Botske

Unregistered

29-10-2010 14:25
Dat slechte slapen heb ik ook. Normaal gesproken word ik nog niet wakker al schiet je een kanon af naast mijn bed. Nu elke 2 uur wel een keer wakker. Heb vandaag trouwens weer een test gedaan. Een Cb digitaal met zwangerschapindicator. Heb het 'smiddag gedaan en de uitslag was: zwanger 2-3 weken. Joepie!!!! De vorige 2 zwangerschappen gaf deze test toen ik net zover was 1-2 weken aan, dus dit is een heel goed teken! Heppiedepeppie!

@Im, vanmorgen voor het eerst licht misselijk, dus ik denk wel dat het gaat komen.... De eerste zwangerschap was ik ook erg misselijk, dus had het wel verwacht.
Patricia72e

Posting Freak

29-10-2010 14:40
Heb vannacht heel slecht geslapen. Misschien om alle emotie van gister te verwerken. Moest er steeds uit om te plassen haha. Iedere keer op het papiertje kijken, geen bloed: dan gaat het goed!
Dit weekend ga ik met mn mannetje de digitale CB test doen, kijken wat hij aangeeft hoe lang ik al zwanger ben. Omdat ik maar 1 cyclus gehad heb na het stoppen van de pil is die '4 weken' dus niet erg zeker...
Botske

Unregistered

29-10-2010 16:29
@Patricia, heb je je eisprong gevoeld? Zal wel niet, anders wist je wel precies hoelang je zwanger bent. De digi-test van cb kan je trouwens niet echt uitsluitsel geven over hoelang je zwanger bent. Volgende mijn ha is het eigenlijk maar een stom product. Je kan de duur van de zwangerschap namelijk niet afmeten aan de hoeveelheid hormoon. Dat doe je door middel van echo's. Bovendien krijg je de uitslag 1-2 weken 2- 3 weken of 3+ weken, dus heel precies is het niet. Ik heb hem ook gedaan hoor, maar dat was meer, omdat ik wilde weten of het hormoon goed stijgt. Wel leuk om te doen trouwens zo;n digi-test. Veel plezier ermee!

@D-81, nog las van steken gehad?
Patricia72e

Posting Freak

29-10-2010 18:20
@Botske: Bedankt. Ik had geen idee haha. Dacht dat die testen aardig god werkten. Ik zal aankomende week even mijn HA bellen, misschien dat hij me kan informeren "hoe nu verder". Natuurlijk weet ik wanneer ik voor het laatst ongesteld ben geweest maar wanneer mijn eisprong was "??" geen idee.

Ik heb trouwens af en toe last van mijn buik. Lijkt net alsof ik ongesteld moet worden van die krampen. Hebben jullie dat ook, is het normaal? Ben nog zo onwennig, tis de 1e keer Wink
Lola miracle

Senior Member

29-10-2010 19:29
Jaaah hier nog een hele slechte slaper! Slaap normaal heel erg goed maar word nu ook elke 2/3 uur wakker!! Zou het de adrenaline zijn? Verder nog geen echte klachten, maar als ik hier lees hebben jullie dat ook niet toch??
Patricia volgens mij heb ik jou nog niet gefeliciteerd dus bij deze: GEFELICITEERD!! Big Grin Ik heb geen last van krampen, maar heb het wel vaker gehoord dat mensen daar in het begin last van hebben. Spannend he zo'n eerste keer!!
Botske

Unregistered

29-10-2010 19:55
@Lola, bij mij beginnen de klachtjes nu te komen. Ik was sowieso al heel moe en mijn borsten doen steeds meer zeer. Kan bijna niet meer op mijn buik slapen. Vanmorgen voor het eerst licht misselijk, maar dat kan ook komen door het slechte slapen en het vroege opstaan.

@Patricia, ik heb af en toe ook lichte krampen en voel mijn banden al goed bij het opstaan. Als ik uit de auto stap of opsta van de grond (zit op mijn werk regelmatig op de grond in de relax-ruimte van de buitenschoolse opvang dan voel ik links en recht echt iets trekken. Ken het nog van de eerste zwangerschap.

Baal een beetje, want deze week is het nestje puppies geboren waar wij een hondje uit hadden gereserveerd, maar er zijn maar 2 reutjes geboren wij stonden als 3de op de lijst. Balen! Maar goed, onze andere droom gaat wel goed, dus wij zijn tevreden!
Patricia72e

Posting Freak

29-10-2010 20:36
Bedankt voor de reactie! Ik weet echt niet of het goed/fout is als ik wat voel... Echt een leek Tongue
Fijn weekend meiden, ik ga lekker tv kijken.
Patricia72e

Posting Freak

30-10-2010 10:14
Vandaag met mn mannetje de CB digitale test gedaan. De uitslag was: Zwanger (joh!) 1-2. Maar bij de beschrijving stond: "uitgaande van een cyclus van 28 dagen". Niet heel erg betrouwbaar dus die indicatie. Daar had iemand me al voor gewaarschuwd geloof ik. Maar goed, maandag maar even mijn HA bellen.

Het is wel stil hier! Waar zijn jullie?
chappie

Senior Member

30-10-2010 11:28
Hey,

@patricia: volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd, dus bij deze!!
Ik herken jou gevoelens wel, ik ben ook een leek en heb af en toe op de dag last van buikpijntjes. Ik ben ook steeds bang dat ik dan toch ongesteld wordt.... Maar tot nu toe gaat goed verder. Ik heb wel steeds gevoeligere borsten... Dus er gebeurt toch vanalles in mijn lichaam. Gelukkig (nog) geen misselijkheid. Mijn moeder heeft daar tijdens haar zwangerscappen geen last van gehad, dus ik hoop dat ik het van haar overneem!!
Lola miracle

Senior Member

30-10-2010 11:33
We zijn allemaal weekend aan het houden denk ik..Wink Ik ben toch niet altijd even actief maar kwam toch even spieken of er nog nieuwtjes waren..
Leuk om het nog een keer te zien staan he patricia! Maar waarom ga je je ha bellen? Is er iets bijzonders? In principe kan je nu gewoon een afspraak gaan maken met je vk.

Botske, ik voel dat ook heel erg, moet ook niet te snel opstaan dan lijkt het wel op kramp in mijn liezen/onderbuik. Maar dat zijn dus mijn banden, jeeeh ik heb ook ergens "last" van!! Wink

Hoe is het met de rest?

Vandaag 5 weken, jippie! Nog 13 dagen tot de echo!
Botske

Unregistered

30-10-2010 13:02
Goed nieuws (vind ik tenminste). Wij hebben een pup uitgezocht vandaag. We vonden het zo jammer dat de pup niet doorging dat we als bezetenen zijn gaan zoeken en we hebben een fokker gevonden in Limburg. Vandaag meteen gaan kijken en er eentje uitgezocht. Het is een zwarte labrador, een reu. Het is echt zo een schatje. Ben helemaal blij! Op mijn hyves staan foto's. Volgens mij heb ik nog niemand van jullie op hyves, maar mocht je willen spieken dan stuur maar even een pb.

@Patricia, ik was die persoon die je gewaarschuwd heeft! Maar mooi dat de test posisitef was.

@Lola, proficiat met de 5 weken!

Hier vannacht weer slecht geslapen, maar nu helemaal happy vanwege de pup. Alles lijkt op zijn plek te vallen! Super happy!!! Geen misselijkheid vanmorgen, maar heb ook uitgeslapen tot half 9. Als ik lekker kon blijven liggen dan had ik bij de eerste zwangerschap ook geen last van misselijkheid.
Jessi79

Member

30-10-2010 13:57
Hoi dames,
Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Leuk om te zien dat het voor jullie allemaal het eerste kindje wordt, dat zie je niet vaak. Ik hoop me hier volgende week ook bij aan te kunnen sluiten. Ben een jaar geleden gestopt met de pil en sinds maart ofzo zijn we serieus aan het klussen. En deze maand heb ik voor het eerst het gevoel dat het hartstikke raak is. Op dag 7 na mijn eisprong (met ovutest gevonden) heb ik mega ongi krampen gehad, maar er is geen bloed gekomen. Ook doen mijn borsten al sinds die dag flink pijn, en dat heb ik normaal alleen een dag of twee voordat mijn ongi komt. Nu is dat dus een dikke week eerder al zo, en het wordt steeds erger. Ook mijn tepels (de puntjes) zien er raar gezwollen uit, dat heb ik nooit eerder gehad. En nog steeds heb ik een ongi achtig gevoel in mijn buik, en rommelende darmen. Bij het lezen van dit topic heb ik steeds tranen in mijn ogen als ik lees dat er iemand een positieve test heeft, heel emo dus. En ik slaap al een paar dagen onrustig (zeldzaam voor mij). Ik vind het heel spannend, ik moet nog een paar dagen geduld hebben tot ik kan testen denk ik (vandaag dag 26, NOD pas a.s. donderdag). Hoeveel dagen voor jullie NOD hadden jullie een positieve test? Of hebben jullie braaf gewacht?

Liefs Jessi
marie louise

Unregistered

30-10-2010 15:12
ha jessi!
Zal toch fantastisch wezen als het raak is voor jullie!!! Hoop het Wink
ik had 2 dagen voor mijn NOD getest, niet echt klachten oid maar meer het gevoel, en daarbij werd
ik kotsmisselijk van geuren! Nu alleen maar moeheid, ben ook net weer wakker. Had vanmorgen gewerkt en was
giga druk, vanaaf ook weer en voorzie dat ik niet voor half 12 thuis ben terwijl ik officieel maar tot 11 uur dienst heb Sad
Eigenlijk best erg he, dat smiddags slapen haha....
Jullie nog plannen voor dit weekend??

Oww.. en botske..you've got mail Wink
liefs,
Botske

Unregistered

30-10-2010 16:48
@Marie-Louise, leuk om een gezicht bij de schermnaam te hebben. Heb even flink gespiekt bij je trouwfoto's. Jullie zien er mooi uit samen!

@Jessi, zou leuk zijn als je ook hier mee zou komen kletsen! Spannend!

Morgen 5 weken! Eerste mijlpaal gehaald. Kan niet snel genoeg gaan.
marie louise

Unregistered

30-10-2010 17:14
haha ja inderdaad 'botske' Wink
Vet lief hondje trouwens, hoe gaan jullie em noemen??
Ik ben vanaag precies 5 weken !! YEAH!! haha

Pfff..zo toch ECHT de deur uit...

liefs,
Botske

Unregistered

30-10-2010 18:25
We noemen hem Chico! Vonden we wel een grappige naam. Is trouwens geen voorteken voor de naam onze uk, want wij houden heel erg van korte en krachtige hollandse namen. Gefeliciteerd met je 5 weken!!!
Sunshine8

Posting Freak

Topics: 8
30-10-2010 21:38
Hallo dames!

Als eerste aan allen van jullie: gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!
Ik heb vandaag ook positief getest. Had al wel een paar dagen zo'n vermoeden omdat ik me weer hetzelfde voelde als de vorige twee keer, maar helaas zijn die gestrand in twee vroege miskramen. Ben nu dan ook wel erg bang dat het weer fout kan gaan, maar desondanks probeer ik ook wel blij te zijn hoor! Ben ik ook zeker! Maar ik geloof er pas echt in als ik volgende week nog steeds positief test!Wink

Nou, ik babbel wel gezellig met jullie mee! Ik ken er al een paar, zag ik!
marie louise

Unregistered

30-10-2010 22:30
* voelt zich aangesproken *

Muts dat je er bent!! Ik zei het toch!!! Nogmaals Gefeliciteerd Wink
Ik ben nu net thuis, ben helemaal kapot! Ben blij dat ik een uur langer in mn nest kan blijven
liggen haha
Gave naam trouwens botske !! Klinkt lekker Wink
Ik ga slapen, spreek jullie morgen wel weer!

LIEFS,
Sunshine8

Posting Freak

Topics: 8
30-10-2010 22:50
Ja muts dat ik ben!Wink hahaha!

Nu moet de rest nog!!!
Maar nogmaals; ik ban pas wat minder gespannen als ik volgende week test en nog steeds geen rode duiveltjes hebgezien en de test weer positief is. Dan ben ik in elk geval zeker over die dagen heen dat het de vorige keren mis gingWink

Slaap lekker allemaal!
Botske

Unregistered

31-10-2010 08:39
@Sunshine, gefeliciteerd! Ik deel je gevoelens van het nog niet helemaal zeker zijn. Zelf ook 1 vmk gehad en 2 miskramen, waarvan 1 bij 11,5 weken, dus tot die tijd blijft het spannend. Heb (net als jij van plan bent) vrijdagmiddag nog getest met de digi + indicator van CB. UItslag was zw 2-3 weken, dus een vmk verwacht ik niet meer. Bij de vmk bleef die test namelijk steken op 1-2 weken bij 5 weken en toen kwamen de rode duivels. Heb er wel echt vertrouwen in, maar spannend blijft het wel. Een beetje dubbel. Laten we gewoon afspreken dat het deze keer bij iedereen uit dit topic goed gaat. Lijkt me wel een goed deal!

@Marie-Louise, dankje!

Vandaag 5 weken! Joepie!!!
vero

Senior Member

31-10-2010 09:00
@ Sunshine8
Gefeliciteerd!!!

@ Botske
Dat vind ik een goed idee van je om dat af te spreken. Van mij mogen morgen die 9 maanden al voorbij zijn.

M'n moeder kon gisteravond d'r mond niet houden (vind ik ook helemaal niet erg hoor) meestal kaarten m'n ouders met m'n oma en haar man op zaterdagavond. wij waren gisteravond bij vrienden krijg ik om 01.30 uur een smsje van m'n vader dat m'n moeder zo'n moeite had om haar mond tegen me oma te houden dus ik terug smsen dat ze het mocht zeggen. Krijg ik 5 minuten later een smsje dat me moeder en me oma allebei aan het huilen waren.
Dus had ik vannacht m'n oma nog ff aan de lijn, ik dacht ik bel maar ff. Was wel heel erg leuk, en 1 van de eerste dingen die ze zei was dat ze ons dochtertje die verleden jaar tijdens m'n zwangerschap is overleden nooit zou vergeten. Vond dat zo lief zo als ze dat zei.

Ik ga ff een bakkie zetten. Ga vanmiddag als het droog blijft m'n auto uitruimen en van binnen schoonmaken want hij moet natuurlijk verkocht worden.
vero

Senior Member

31-10-2010 09:01
Oh ik zie trouwens dat ik vandaag 5 weken ben!!!! Nog 35 te gaan.
Botske

Unregistered

31-10-2010 09:06
@ Vero, wat lief van je oma. Het is natuurlijk ook zo, jullie eerste wondertje wordt nooit vergeten! Mijn moeder kon haar mond ook niet houden dus mijn opa en oma weten het ook al.

Jij ook proficiat met je 5 weken! En succes met auto poetsen. Die van ons moet ook weg. Moet een groter exemplaar komen waar onze hond straks goed inpast. De kleine past in deze auto ook prima, maar onze Chico wordt als hij volwassen is 45 kilo en dat gaat niet passen in onze renault megane. Hebben jullie al een andere auto op het oog?
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (7): 1 2 3 4 5 ... 7 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave