Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Zwangerschapstesten cleur blue digital

cleur blue digital
mammie89

Unregistered

21-10-2010 14:40
hey meid ik wilden eens vragen we er ervaring heeft met de clear blue digital die ook aan geefft wanneer de bevruchting heeft plaats gevnden ben namelijkl benieuwd hoeveel dagen voor je nod je die kunt doen dus ik meot volgende week dinsdag ongie worden hoorde van een vriendin dat je dees al 4 dagen eerder kuntdoen en zij had het ook gedaan en jahoor na een ronde zwanger net als bij de eerste supervruchtbaar dus ben gewoon zo nieuwsgeirig xxx:oops:
snippie

Unregistered

21-10-2010 14:46
Die kun je 4dagen vppr je nod doen dat staat er als het goed is ook op.
Maar ik zou als ik jouw was niet voor je nod testen!
en helaas wilt het niet altijd zeggen dat als de eerste snel gaat de tweede ook snel gaat.
mammie89

Unregistered

21-10-2010 15:00
nee dat heb ik ook gemerkt pff zo jammer bij ons eerst was ik na drie maanden al zwanger nu al aan ronde zeven begonnen hellaas hoop gauw goed nieuws in me handjes te houden he maja daar ga ik niet van uit voel me totaal niet zwanger maja zegt niet ne ik wacht zoie zo heb al zoveel teleurstellinge gehad dus wachtlekker af tot de rooie duivels komen en anders effe teste
snippie

Unregistered

21-10-2010 15:22
Ik ken het al te goed.
ben zlef nu 37weken zwanger.
Maar dat heeft 2jaar geduurd en zijn door middel van ICSI (stapje verder dan IVF)zwanger geworden!
hoop dat je snel zwanger bent!
mammie89

Unregistered

21-10-2010 21:15
ja heel erg voor jullie ik zal dat niet kunnen begrijpen zeg ik heel eerlijk maar ben super blij dat het alnog is geukt hoop dat je alles mooi zult ervaring de bevallinge en de baby tijd en beschouw het als een wonder zoals alle zwangerschapen de broer van me vriend is ook onvruchtbaar zo erg dus we leve ook emt hun heel erg mee en heel heftig je weet het allemaal net en ze willen erover praten en vind ik soms moeilijk maar doe heel erg me best om ze te begrijpe groetjes en veeel succes he meid zet hem op je kan het
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave