Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden baarmoeder voellen

baarmoeder voellen
mammie89

Unregistered

20-10-2010 15:18
hey ik las op internet dat je tijdens je cyclus je baarmoeder stand in de gaaten kan houden envoelt wanneer je in welke periode zit ik ben dus is gaan voellen want was nieuwsgierig ik voelde op heteind een soort baloon en stopte zeg maar daar kon niet meer verder wie heeft hier ook ervaring mee en wil dat delen ben benieuwd xxx
Snow

Unregistered

20-10-2010 15:31
Hoi..

als je voelt met een vinger heel diep in je vagina.. dan voel je een soort bolletje.
als daar een 'gaatje' in zit.. en hij dus open is, zijn het je vruchtbare dagen. Deze kun je dan ook beter voelen, want dan hangt het laag. (dit is je baarmoedermond)
Wanneer je er maar moeilijk bijkomt en het bolletje hard is en je geen opening voelt, dan zijn het niet je vruchtbare dagen.

Maar het is moeilijk..

houd daarbij je slijm in de gaten. als het slijmerig + draderig.. en dan een zacht bolletje, waar je bij kunt + een openingetje... dan is er een heel grote kans dat het je vruchtbare dagen zijn!

succes!
Snow

Unregistered

20-10-2010 15:32
* het is verstandig dit verschilende keren te doen.

net na je ongesteldheid. 5 dagen later, weer wat later.. zodat je verschil voelt.
mammie89

Unregistered

20-10-2010 16:17
ja het lijkt me ook heel moeilijk hoor ingewikkeld maar mooie manier om je lichaamte leren enne vindik heb het al eens geprobeerd en voelde niks zitten en was best een hard balletje dus ik denk dat me vruchtbare dagen geteld zijn hihi ik moet volgende week ongi worden dus denk dat ik volgende keer eerder moet voelen en vaker ben heel benieuwd wanneer we ons wonder mogen hebben xxxx bedankt voor de reactie xx
Snow

Unregistered

20-10-2010 21:39
succes!!!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop