Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Oktober 2010 gestopt met de pil

Oktober 2010 gestopt met de pil
Elies26

Unregistered

20-10-2010 14:37
Hallo allemaal!

Ik ben Elize, 26 jaar en sinds deze maand gestopt met de pil. Ik en mijn vriend gaan dus voor ons 1e kindje.. Súper spannend allemaal.
Ben jij ook gestopt met de pil in oktober 2010? Kom gezellig kletsen over wat je allemaal bezig houd..

Ik wil jullie iig veeeeel plezier en succes wensen met het zwanger worden!

Liefs X
Ukkepuk

Unregistered

21-10-2010 18:47
He Elies,

Nou ben per 1oktober gestopt met de pil.. En ook wij gaan voor eerste kindje en ben zelf 27.. Spannend allemaal.. Heb jij al last van het ontpillen?
Heb zelf al bijna 1,5week last van mn onderbuik (zo tussen je liezen) en rugpijn. En bij het lezen op internet kan het vanalles zijn dus ben benieuwd.. Nog een weekje en dan zou ik ongesteld moeten worden.. Ben benieuwd.
Heel veel suc6 met zwanger worden...

Liefs Uk
Mar22

Posting Freak

Topics: 5
21-10-2010 20:17
Hoi Dames,

Zag dit topic en dacht "even reageren!"

Ben zelf niet gestopt met de pil in oktober maar we hebben we besloten om er vanaf deze maand weer voor te gaan, voor een Brusje voor onze dochter!

Erg benieuwd, na de zwangerschap een erg onregelmatige cylus en soms ook een erg lange ( laatste keer was 102 dagen ). Ben nu dus in afwachting wanneer ik weer ongesteld ga worden, als het klopt dat ik 2 weken geleden mijn eisprong heb gevoeld dan heb ik morgen of zaterdag mijn NOD dag. En dat zou betekenen dat het deze maand een normale cyclus is!

Heb al wel een ruime week klachtjes, die ik in het prille begin van mijn zwangerschap van mijn dochter ook had. Maar wat dus ook klachten kunnen zijn van een naderende ongesteldheid. Pijnlijke tepels, zeuerderig gevoel onder in mijn buik, moe etc.

Afwachten dus!

Jullie al last van ontpillen?

Liefs
Ukkepuk

Unregistered

22-10-2010 09:14
Ha Mar22,

Alles goed?
Tja ontpillen.. geen idee!? Ben op 27sept gestopt met de pil, 1okt eerste dag van ongi gehad, volgens internet testjes 14/15 okt vruchtbare dag. En sinds dien onderrug pijn, pijn/druk in mijn buik tussen mijn liezen, soms zere borsten, soms misselijk.. Dus heb echt geen idee of dit ontpillen is of iets anders.. rond eind volgende week moet ik (als alles normaal is en gaat) ongi worden.. Normaal kan ik uren lekker uitslapen.. Maar nu moet ik er ook echt uit van de rugpijn en moet dan echt super nodig plassen.. DUSS ben benieuwd.. Misschien maak ik me zelf helemaal gek ahhaahha... nee ik ga echt van niks uit in de eerste maanden.. En jij al een dochtertje lees ik..

Liefs Ukke
Mar22

Posting Freak

22-10-2010 11:18
@ Ukkepuk, ja het nadeel van die klachtjes is vaak dat ze zo erg lijken op de klachten van ongesteld worden. Hopelijk heb je niet al te veel last van ontpillen! Kan wel een jaar duren, hier dus na de bevalling niet meer begonnen aan de pil. Dus hoef niet te ontpillen.

Klopt we hebben al een dochterje van bijna 13 maanden, Fenna! En nu gaan we dus voor een brusje, heb na de zwangerschap een erg rare en soms langere cyclus. Dus vandaar dat we zoiets hebben van "we gaan klussen en zien wel wanneer het raak is"
En zo denk ik er ook over hoor, ik hoef niet perse de eerste maand zwanger te zijn en daar ga ik ook niet vanuit met mijn cyclus! Maar goed, onbewust met mijn klachten die ik nu heb dan spookt het toch door je hoofd!
Vermoed dat mijn cyclus deze maand rond de 32 zal liggen, dus dan zou ik maandag kunnen testen ongeveer.. Maar goed dacht de vorige keer ook dat het eerder kwam, en toen duurde het 102 dagen! Blergh..

Jullie gaan voor de 1e?
Elies26

Unregistered

22-10-2010 15:12
Hey ladies!

Wat leuk dat er al gekletst wordt hier Smile

Ja, ik en mijn vriend gaan voor onze eerste spruit! Héél erg spannend allemaal. Je weet ook niet wat je moet-kan verwachten, dus dat maakt het allemaal wel weer leuk om het samen te delen.

@Ukkepuk - Ja, ik heb geloof ik ook de symptomen van wat ze het ontpillen noemen. Bij vlagen misselijk, soms duizelig, krampjes in mijn buik en lekker labiel haha!

@Mar22 - Wat leuk een tweede, hebben we iig een ervaringsdeskundige in ons midden hihi!

Liefs X
Mar22

Posting Freak

22-10-2010 16:40
Hahaha wat leuk, ik als ervaringsdeskundige Wink

Zag net ineens dat er al wel een topic is met Oktoberstarters, of zou t oktober 2009 zijn geweest?

Nouja dit topic zal vast ook erg gezellig worden! En hopelijk snel een aantal zwangeren hier!
Ukkepuk

Unregistered

22-10-2010 18:30
@Mar22
Ja eerste kindje waar we voor gaan.. Alles nieuw en spannend.. We denken er al een tijdje aan maar nu was het deze maand zover om dan eindelijk te stoppen met de pil.. Ja wanneer is nou een goed moment.. Maar ben er aan toe.. raar maar waar zoiets voel je vanbinnen echt kriebelen..En iedereen in mijn omgeving is zwanger of bevallen hahaha... en dan zie je alles ook weer anders..
Maar jij en je cyclus dat is ook niet erg fijn natuurlijk, weet je ook niet waar je aan toe ben. Maar nu hopen dat het bij jullie weer snel raak is.. Leuk jho een meid 13maanden.. Handen vol dus..
Liefs Uk
Mar22

Posting Freak

22-10-2010 19:31
@ Ukkepuk, ja wanneer is nou een goed moment? Juist wanneer het begint te kriebelen en wanneer jullie er klaar voor zijn.. Nu dus! Wink
Ja een dochterje van nu bijna 13 maanden, een scheet van een meid! Maarja dat zegt iedere moeder over haar eigen kroost hhihihih... Handen vol, ach wat is handen vol? Het klinkt heel raar, maar het word alleen maar leuker! Als je net bevallen bent dan kan je niet voorstellen dat het nog nog nog leuker word! Maar zodra ze meer kunnen dan word het echt nog leuker!
Nu is ze druk bezig met van alles te ontdekken, stapt langs de tafel en de bank en aan de hand. Zegt woordjes ( Papa Mama Daar Die Waf etc ) en heeft een aardig eigen willetje gekregen, af en toe een echt kattenkoppie Wink

Maar inderdaad mijn cyclus is nog niet helemaal normaal.. Wisseld heeeeel erg, hopelijk word het nu een beetje normaler.. en als het klopt dat ik mijn eisprong heb gevoeld zo'n 2 weken terug, dan zou ik dit weekend ergens ongesteld moeten worden.. Dus we wachten maar af !

Zal trouwens mijn banner eens aanpassen, deze maand officieel in ronde 1 Big Grin
Ukkepuk

Unregistered

23-10-2010 12:02
@Mar
Ja nu maar hopen dat het snel raak is.. zowel bij ons als bij jullie.. Een vriendin van me is een maand geleden bevallen van een meisje ook zn scheetje. Dus tot die tijd kan ik nog een beetje bij leren en oefenen bij mn vriendin.
Liefs Uk
vj

Posting Freak

Topics: 35
23-10-2010 12:33
hallo

ik ben vj 29 jaar en wij gaan sinds deze maand voor een broertje of zusje voor onze dochter! Dus ook ik ben geen starter! ik zit bij mar in het andere topic dus dat is wel grappig!
Wel heel spannend allemaal voor jullie!! ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn! al zal het bij ons nog even duuren omdat ik nog borstvoeding geef en ik nog niet ongesteld ben!
marjolein1984

Member

Topics: 3
23-10-2010 13:14
He, wat leuk. Eindelijk een topic voor de oktober stoppers gevonden. Ik ben nog maar net gestopt, en weet nog niet hoe het ontpillen gaat. Mijn lichaam verwacht maandag weer een pil, maar die krijgt hij nietSmile.
Ik zal me even voorstellen; Ik ben Marjolein 26 jaar, en woon ruim een jaar samen met mijn vriend hij is 32. En we gaan voor ons eerste kindje. Superspannend! maar ook enorm leuk. Het lijkt me leuk met jullie mee te schrijven... Mag ik?Tongue
vj

Posting Freak

23-10-2010 16:50
leuk marjolein!! ik hoop dat je snel zwanger bentSmile
Mar22

Posting Freak

23-10-2010 16:57
Jaaaaaa VJ !!!!!!!!!!!!!!!!!! Big Grin Big Grin Big Grin Join the club! Big Grin Hihihihihihihih... Ben zo blij voor je, dat jullie ook voor een brusje gaan!

@ Marjolein, jij ook welkom hier! Net gestopt met de pil dus! En dan kan het inderdaad zijn dat je lichaam nog moet ontpillen, maar dat is bij ieder verschillend!

Nou hier nog een ongesteldheid, nu op dag 30. Had zo de hoop op een normale cyclus ! Maarja.. Wel wat verschijnselen, maar die heb ik al 1.5 week! Ga er niet van uit dat ik zwanger ben hoor, maar morgen of overmorgen voor de zekerheid maar een testje doen...
Ukkepuk

Unregistered

23-10-2010 18:00
Hallo iedereen die nieuw is..
Heel veel suc6 iedereen met zwanger worden!
SPANNEND!!
LIEFS Ukkepuk
Mar22

Posting Freak

23-10-2010 18:20
Ja zeker spannend, hopelijk zijn we allemaal snel zwanger ! Big Grin

Heb er weer zoooooo zin in! Heerlijk! En wil er dit keer nog meer van genieten, omdat we het bij 2 kindjes houden...

En hopelijk kan ik dit keer ook heerlijk genieten van mijn kraamtijd, dat was met Fenna wel anders.
vj

Posting Freak

23-10-2010 18:33
Hai Mar22 hier hoop ik ook op een fijne zwangerschap zoals bij de eerste!
en een betere bevalling en kraamtijd!! (dat heb ik verdiend haha)
Wij houden het ook bij 2 kindjes! maar ikdenk dat het nog wel even duurt voor ik zwanger ben.
Sinds vandaag met bv om 15 uur gestopt! maar mevr is niet zo te genieten.........
Mar22

Posting Freak

23-10-2010 19:51
Haha als we weer tegelijk zwanger zijn VJ dan zal ik dit keer niet snel voor jou gaan bevallen Wink
vj

Posting Freak

23-10-2010 23:42
inderdaad!!! haha!!!

Ik vind het wel spannend omdat ik geen cyclus heb!
Mar22

Posting Freak

24-10-2010 18:30
Hey Dames...

Hier is het ook "spannend"
Heb vanmorgen getest, en was negatief. Nu weet ik dat je na 10 minuten de test niet meer af mag lezen. En ik wilde na half uurtje de test weg gooien, zag ik dus licht een streepje ( Het moest een + zijn, was dus alleen een - negatief streepje. Maar na een half uur dus een licht + teken ). Dit heb ik nog nooit eerder gehad en wel vaker negatief getest en de test later weg gegooid en nooit nog een streepje bijgekomen. Keek ik dus nog wat later op de test, is er gewoon echt een duidelijke + te zien...

Dus of het is een indroogstreep ( maar het is geen dun pennenstreepje maar echt een dikkere lijn) . Of ik heb te vroeg getest, te weinig HCG wat dus later pas naar boven is gekomen.

Zucht..... Over 2 dagen nog maar eens testen dan...

Liefs
Ukkepuk

Unregistered

24-10-2010 19:23
@mar22
Nou ik hoop voor je dat je zwanger bent... Nu maar weer wachten en wachten...

Liefs Uk
vj

Posting Freak

24-10-2010 20:20
o spannend mar!! ik zou morgen weer testen! hihi! de eerste keer hadden wij ook een hele lichte streep. de dag erna was hij veel duidelijker! en met ochtendurine he!
vj

Posting Freak

25-10-2010 11:05
jammer ik kan geen banner neerzetten want ik weet niet wanneer mijn ei is en of ik hem heb! miss ga ik wel even van die testen bestellen!
Mar22

Posting Freak

25-10-2010 18:41
Ik ga proberen om even een dag of 3 niet te testen, als ik het vol kan houden tenminste Wink

Wie weet heb ik einde van de week eigenlijk mijn NOD dag pas ofzo, ik weet niet hoe lang mijn cyclus dit keer is!
Ukkepuk

Unregistered

25-10-2010 19:01
Spannend allemaal.. hoop op goed nieuws..x
xuk
vj

Posting Freak

25-10-2010 22:17
spannend hoor mar22!!! ik hoop ook echt dat ik snel zwanger ben dit keer! ben er zo mee bezig en dat vind ik wel eens sneu voor mijn man! die heeft veel meer geduld!
Liedje

Posting Freak

Topics: 1
25-10-2010 23:04
Hoi meiden van het oktobertopic!

Ik had even zin om jullie allemaal heel veel succes te wensen, ik hoop dat jullie snel zwanger worden!! Vond het leuk om hier even mee te lezen.
Ik zelf ben eind augustus gestopt met de pil en schrijf mee in het augustus- en het septembertopic.

X Liedje
vj

Posting Freak

26-10-2010 17:49
Dank je liedje!! wat lief!! ik hoop dat je snel zwanger bentSmile
Nies

Senior Member

Topics: 2
26-10-2010 18:56
Hallo allemaal!

Sinds 1 oktober is mijn Mirena spiraaltje verwijderd en wij gaan voor ons eerste kindje.
Ik ben 25 en m'n vriend 27.

Vanaf 1 oktober nog geen menstruatie gehad. Dus hoop dat die snel komt... Of niet natuurlijk Smile

Succes allemaal.

Groetjes,
Nies
vj

Posting Freak

26-10-2010 20:07
Nies veel succes!! wacht je niet eerst een menstruatie af? Hopelijk zijn jullie snel zwanger!
Nies

Senior Member

26-10-2010 20:49
Bedankt vj. Jij, en de rest natuurlijk, ook heel veel succes!
We wilde inderdaad eerst de menstruatie afwachten. Maar dat is niet helemaal gelukt Wink
Ik hoop dan ook dat ik gewoon ongesteld word. Dan kunnen we er daarna echt voor gaan...
vj

Posting Freak

27-10-2010 08:41
spannend hoor Nies!!

Nu voor de tweede gaan is heel anders dan bij de eerste! nu heb ik geen ontpillings verschijnselen enzo!
marjolein1984

Member

27-10-2010 08:58
Iedereen die hier zwanger wil worden, heel veel succes, en hopen dat het snel lukt!

@ mar22, heb je al getest, dit ging je vandaag doen, toch? Hopen dat hij positief is

@ ukkepuk, ik duim voor je morgen
Ukkepuk

Unregistered

27-10-2010 09:52
He,
Ja dankjewel hoor!! Ben echt zo benieuwd.. Maar misschien is mijn cyclus wel langer dan 28dagen (eerste ronde) maar tja afwachten dus.. als ik maar ongi word offf zwanger ahahahha.... ahhaha.. SPANNEND..
Liefs uk
vj

Posting Freak

27-10-2010 10:09
ohh ukkepuk dat is zeker spannend zeg!!!!!!!!!!!!!!!
Elies26

Unregistered

28-10-2010 07:37
Heyyy!

Ff een vraagje, ik heb (als het goed is) 11 oktober mijn NOD.. Maar ik heb nu 2 dagen steekjes in mijn zij gehad en gisteravond had ik echt van die ongi krampjes. Héél erg vervelend.. Iemand van jullie ook last van deze kwaaltjes en enig idee wat het zou kunnen zijn??

Liefs X
marjolein1984

Member

28-10-2010 09:34
11 november toch?, als ik je eerste ronde nod zo lees... Misschien symptomen van het ontpillen, misschien wat anders. Ik zou het niet weten, herken het ook niet. Zelf heb ik nog nergens last vanSmile (Afkloppen!!!!)
Elies26

Unregistered

28-10-2010 10:46
@marjolein1984

Nouja, dan zal dat het vast wel zijn! Vind het wel vervelend en verwarrend.. Maar goed, het hoort er allemaal bij denk ik dan maar Smile

Hoe is het met iedereen? Geen spannende nieuwtjes?

X
Ukkepuk

Unregistered

28-10-2010 16:45
Hier nog geen nieuws, nog niet ongi maar ook geen klachten (ongi klachten) dus weet het nog niet.. Beetje afwachten denk ik maar.. is toch eerste ronde... wat zouden jullie doen??
Liefs uk
Mar22

Posting Freak

28-10-2010 18:09
Hey Dames,

@ Elies, misschien een eisprong? Kun je ook voelen he....

@ Ukkepuk, en niet ongesteld geworden nog?

Nee heb nog niet getest... Wil wachten tot het weekend! Nog steeds niet ongesteld geworden, en ga er nog steeds vanuit dat ik niet zwanger ben ( vriendlief denkt van wel maar goed! ). Hopelijk is mijn cyclus deze maand wat korter, anders ga ik maar eens langs de HA want dan is het al bijna een jaar dat ik steeds een lange cyclus heb.
Mar22

Posting Freak

28-10-2010 18:09
@ Marjolein, nog geen ontpillingsverschijnselen dus? Fijn hoor...
Ukkepuk

Unregistered

28-10-2010 18:18
@Mar
Nee nog niet ongesteld.. Weet het ook niet.. is pas mijn eeste ronde dus misschien is mijn cyclus wel langer.. Geen idee.. Heb jij een tip?? Wacht het wel af tot na het weekend.. denk ik.. Liefs Uk
Mar22

Posting Freak

28-10-2010 18:24
Nee sorry, geen tips! Weet alleen dat de eerste keer ogs worden na het stoppen met de pil, langer kan duren.... De een word wel gewoon na 28-30 dagen ogs en de ander doet er langer over. Kan natuurlijk bij jou ook zijn maar dat hoeft niks te zeggen over je cyclus daarna. Het kan daarna wel gewoon om de 28 dagen komen..
Ennie

Unregistered

28-10-2010 18:50
Hai iedereen!
Dankzij marjolein en Uk ben ik volgens mij op een heel gezellig forum beland! Mijn lief en ik zijn 18 oktober officieel begonnen, ik had toen eigenlijk weer aan een nieuw stripje moeten beginnen maar we hebben hem ritueel in de vuilnisbak gegooid! Haha, was een mooi moment.
Nu heb ik volgens mij mn eisprong gehad, ik heb een dag of 2,3 last gehad van steekjes in mn onderbuik, moodswings en andere en meer afscheiding (ja jongens, ik zeg t maar gewoon, schijnt hier heel normaal te zijnWink) Hebben meer dames hier dat soort verschijnselen gehad? Of heeft het dan met ontpillen te maken? Het ding is dat het nu alweer over is, dus ik kan er weinig van maken.
Ik las net iets over NOD, waar staat dat voor? Ongesteldheidsdag? Ik ben hier nieuw, help me out pleaseSmile!

@Uk: we horen t wel als je zwanger bent heWink Mn zus vertelde gisteren nog dat de kans op een tweeling veel groter is als je direct na het stoppen met de pil zwanger raakt. Iets met je eisprong die dan dubbel gebeurt omdat alles nog in de war is. Roep maar als je een extra lange commode nodig hebtWink

Oh wat is het fijn om dit te kunnen delen! De enige die het weten zijn mijn zus en mn schoonzus, ik wil het t liefst iedereen vertellen maar das nog ietwat voorbarig..
Ukkepuk

Unregistered

28-10-2010 18:54
@ Ennie
2ling???? Whoe... Ach als ze maar gezond zijn.. er van houden zal ik zeker..haha..
Nou je ben hier goed terecht gekomen hoor.. zijn lieve meiden hier.. en helpen je goed met de meest rare vragen ahahahaha...

Ga er voor vandaag weer mee stoppen.. warme chocolade melk drinken..
Liefs Uk
Mar22

Posting Freak

28-10-2010 18:59
@ Ennie WELKOM ! En hier kennen we geen rare vragen hoor! Wink Wink

NOD betekend: Niet Ongesteldheids Dag.

NOD is dus eigenlijk de dag waarop je weer ongesteld moet worden, maar het dus niet wilt worden... Snappie ?
Ennie

Unregistered

28-10-2010 19:07
@Uk: Hihi, jaja, je moet gaan eten en drinken voor 3 nu heWink Geniet van de choco, ik ga zo even wasje doen en dan lekker aan een kopje venkel thee.

@Mar22: Dankjewel! Dat is inderdaad een hopelijk-gebeurt-het-niet dag, die NOD. Al zit ik nu in ronde 1, of nog niet eens want ik ben nog niet ongesteld geworden zonder pil, dus heel erg verwachten dat ik niet ongesteld wordt doe ik niet. Je bent dus bezig voor een tweede! Wat super joh! Heb je tussendoor de pil nog geslikt? Lijkt me vervelend om voor een 2e keer te moeten ontpillen.. Fijn dat er een expert bij zit in ieder gevalSmile

Heeft iemand hier ervaring met prenatale vitamines? Ik heb bij zo'n kruidenwinkel een natuurlijk supplement gehaald van De Oase, met foliumzuur en nog een heleboel meer. Beter te vroeg dan te laat mee beginnen toch?
Liefs!
Mar22

Posting Freak

28-10-2010 19:54
@ Ennie
Klopt wij zijn bezig voor een Brusje! Heel erg leuk! Nee ben na de zwangerschap niet meer aan de pil gegaan, maar heb sinds de bevalling wel een onregelmatig en soms lange cyclus. Dus het is daardoor wel spannend allemaal. Maar goed, anders maar eens langs de HA want dit is al bijna een jaar zo. Wie weet heeft meneer een middeltje om mijn cyclus regelmatig te krijgen.

Goed van je dat je foliumzuur slikt! En dat je daar dus al mee gestart bent.. Ik slik de Puur Mama van VSM. Is eigenlijk voor als je al zwanger bent, want zitten extra vitamines bij in naast de foliumzuur. Maar goed, die paar vitamines extra kunnen geen kwaad Wink

@ Allemaal, hopelijk wordt dit een leuk topic! Ben wel erg benieuwd wat jullie allemaal doen qua werk!

Ik werk op een kinderdagverblijf Big Grin
Elies26

Unregistered

28-10-2010 20:01
Hoi meiden!

Beetje laat maar had het druk met koken, sporten, douchen en nu lig ik heerlijk op de bank Exepditie te kijken.. En natuuuurlijk strakjes Oh Oh Cherso Smile Geweldig!
Er wordt al veel gekletst hier zeg, wat leuk!

@Mar22 Wat leuk, op een kinderdagverblijf! Heel de dag met dat lekkere grut bezig.. En doe je dat fulltime? Ik werk als administratief medewerkster, 40 uur in de week!

X
marjolein1984

Member

28-10-2010 20:15
Tsjee... je kijkt een paar uur niet, en je moet een paar pagina's bijlezen(iets overdrevenSmile ) Gezellig hoor! Het feitje van de meerlingzwangerschap had ik ook al gelezen. 1,5 keer zo groot. Maar ik reken er niet op.

Nog een kinderopvang medewerker in tha house Smile ... inval via een uitzendbureau, maar toch. Maakt het van een kant moeilijker te wachten tot je mag beginnen, en nu tot je zwanger bent, en eenmaal zo'n hummeltje hebt. Van de andere kant kan je je er lekker op uitleven, en oefenen.
Nies

Senior Member

28-10-2010 20:20
Er wordt zeker al druk gekletst hier... Alleen maar leuk!
Welkom Ennie

Ik heb vandaag, 4 weken na verwijderen van m'n mirena, toch maar even een testje gedaan... Negatief! En dat wist ik eigenlijk wel al.
Maar vanwege mijn beroep (werk als radiodiagnostisch laborant, met rontgenstraling dus en full-time... Is die vraag ook meteen beantwoordWink) wilde ik het toch zeker weten.
Tis voor een kleine niet goed om in de straling te staan... Dus vandaar.
Nu maar hopen dat m'n menstruatie snel komt. Heb wel al af en toe hoofdpijn, dus het kan best binnenkort komen.
Ben benieuwd want het is echt al 4,5 jaar geleden dat ik ongesteld ben geweest.

Fijne avond verder.
Sabrina1986

Unregistered

28-10-2010 21:33
hoi
ik ben nieuw hier op het forum ik ben ook sinds oktober gestopt met de pil ben nu 2 weken zonder pil en ik voel al in me lichaam
dat het aan het veranderen is veel hoofdpijn en misselijk en duizeligheid en heel veel honger hebben.
ik ben nog niet zwanger dus dat kan het niet wezen ik denk dat ik al aan het ontpillen ben.
ik ben van plan om eerst mijn eerste menstruatie zonder pil af te wachten voordat we proberen zwanger te raken
ook ben nu bezig met Foliumzuur wat ook heel belangrijk is voor je lichaam.
ik ga deze forum zeker volgen
ben benieuwd hoe jullie het allemaal ervaren
liefs sabrina
Elies26

Unregistered

29-10-2010 05:42
@Sabrina1986 Welkom op dit forum! Het is nog niet zo druk, maar wel heel erg gezellig hier Big Grin Ik heb zelf ook een week heel erg last gehad van de klachten die jij ook hebt. Nu is het al minder maar nog wel aanwezig. Ik heb nu alleen nog maar last van die rare ongi krampjes in mijn onderbuik. En ik hoef nog helemaal niet ongesteld te worden!! Soms heb ik het idee dat mijn lichaam me een beetje voor de gek houdt. Maar als ik alle andere verhalen zo eens lees, dan hoort het er allemaal bij Wink

Ik ben ook erg benieuwd hoe het bij iedereen zal gaan en ik hoop dat we snel een heleboel zwangere meiden hebben hier op het forum!!

Fijne dag allemaal Big GrinBig Grin X
Mar22

Posting Freak

29-10-2010 08:34
Goedemorgen!

@ Nies, goed dat je voor de zekerheid een testje hebt gedaan! En al helemaal met de risico's die je hebt met je werk. Maar wat een "moeilijk" woord zeg, echt een woord voor scrabble Big Grin

@ Marjolein, leuk dat je ook in de KOV werkt! Waar ben je werkzaam als ik vragen mag? En anders in welke regio? Je werkt dus via uitzendbureau, nog geen kans op een vaste plek ergens?

@ Sabrina, welkom op dit forum! Gezellig dat je ook mee komt kletsen!

@ Ellies, ja is zeker leuk werk! Heb eerst altijd wel fulltime gewerkt. Maar sinds dat Fenna er is werk ik nog 3 dagen in de week. Goed te doen!

En kan verklappen dat we al 3 KOV medewerkers onder ons hebben, VJ werkt ook bij een KDV Wink
Elies26

Unregistered

29-10-2010 10:07
Nou dat zijn een hoop KDV medewerkers hier Smile Leuk leuk!

Ik heb echt geeeeen zin meer om te werken.. En moet nog tot 5! Maar daarna lekker met mijn schonezus uit eten en naar de film.. Dus dat is wel een leuk vooruitzicht. Zondag wordt de kleine man van mijn vriendin 1, dus een gezellig verjaardagsfeestje! Woensdag op kraamvisite, echt zoveel zin in!!!

En weet je wat ik ook nog even kwijt wil.. De kindjes van mijn zusje zijn alletwee zoooo ziek! Echt heel erg sneu.. Denley is pas 7 maanden en nu al een puffertje en mijn prinsesje Jeslyn van 2 heeft een bovenste luchtweginfectie én een beginnende oorontsteking Sad

Nou genoeg gebabbeld, nu weer even werken voor mijn baas boos wordt hihi

X
Mar22

Posting Freak

29-10-2010 10:45
@ Elies, kan me voorstellen dat je zin hebt in weekend! En zielig zeg voor je neefje en nichtje. Helaas ken ik het, Fenna heeft toen ze een maand of 6-7 was ook bronchites gehad en moest toen ook puffen. Je kan merken dat we nu weer in het verkeerde weer komen, en ze weer meer moet hoesten en slijm heeft. Dus ik vermoed dat we straks weer kunnen beginnen met puffen.

Hier gisteren al onverwachts weekend gekregen ( werk op maandag - dinsdag en donderdags ). Fenna was woensdag al niet helemaal lekker, spugen en niet willen eten. Had mijn schoonmoeder al gebeld of ze eventueel op kon passen ( Fenna gaat op maandag en donderdag naar het kdv ) maar die kon helaas niet.
Helaas is mijn moeder vorig jaar overleden, dus ik heb niet veel oppas achter de hand.

Nou gistermorgen leek het beter te gaan, tot we net op het kdv waren en ze daar de boel onder spuugde. Dus inval geregeld voor mezelf en ben ik met Fenna weer naar huis gegaan. Gister veel diarree gehad en niet willen eten/drinken. Zielig hoor als ze ziek zijn!
Vandaag gaat het iets beter, drinkt weer wat en beetje fruit gegeten, nog wel koortsig en diarree..
Elies26

Unregistered

29-10-2010 11:00
Ach gos, ja dan zijn ze zo zielig en kwetsbaar hé als ze ziek zijn! het liefst zou je het van ze overnemen. Maar gelukkig dat ze wel weer wat drinkt en fruit eet. Vocht is natuurlijk mega belangrijk..

Niet zo een leuke reden dus, om vervroegd weekend te hebben Wink
Evi1987

Posting Freak

Topics: 7
29-10-2010 12:44
hey meiden,

Graag sluit ik me bij jullie aan. Mijn naam is Evi, ben 23 en ben sinds 2 jaar en 7 maanden samen met mijn vriend.
Woensdag de 27tigste van deze maand ben ik met de pil gestopt en gaan we het dus proberen.

Als jullie vragen hebben hoor ik het wel Big Grin
Elies26

Unregistered

29-10-2010 12:56
@ Evi! Wecome in the club Smile Spannend hé! We vinden het leuk om te horen hoe het iedereen vergaat, dus hou je ons op de hoogte van je klachten/kwaaltjes/ontwikkelingen?

Liefs
Iet

Posting Freak

29-10-2010 12:56
Hallo,

Ik wil me ook aansluiten bij jullie. Ben op 14 oktober gestopt met de pil.
Gaan dus voor een brusje voor Mees.
Sabrina1986

Unregistered

29-10-2010 13:01
hoi Uk
ik ben benieuwd of je nog steeds last hebt van ontpillen??
want ik ben nu 2 weken gestopt met de pil slikken en heb
behoorlijk last van me buik en ook mijn rug.

liefs sabrina
Elies26

Unregistered

29-10-2010 13:06
@Iet : Wat gezellig! Van harte welkom hierzo Smile
Ukkepuk

Unregistered

29-10-2010 13:08
Welkom iedereen die hier nieuw is!!
Zijn er wel een paar zo binnen een dag.. Maar super gezellig dat jullie hierbij gekomen zijn!!
Alles goed met iedereen... ?? Zijn er al bij met goed nieuws???
Ik zit in spanning... Moest gister ongi worden en niks.. vandaag en niks.. maar durf nog niet te testen omdat dit nog maar ronde 1 is en nog helemaal niet weet hoe lang mn cyclus is... WHEOOEOEOEO....Confusedhock:Confusedhock:Confusedhock:

Liefs uk
Ukkepuk

Unregistered

29-10-2010 13:15
@Sabrina,
Tja ontpillen.. weet het niet zo goed nu.. heb de 14 mijn ei gehad.. en volgens mij ook gevoeld.. en de laatste week weinig last gehad van klachten.. alleen veel plassen en pijn in mijn onderrug..
Maar nu moest ik eigenlijk (als ik reken op een cyclus van 28dagen) gisteren ongi worden.. Maar niks, van daag ook nog niks tot nu toe.. dus weet het ook niet eigenlijk.. want als ik er vanuit gaat dat ik de 14mijn ei heb gehad en gevoeld zou ik nu toch overtijd zijn lijk mij...
Maar moet zeggen dat ik wel heel anders doe sinds ik gestopt met de pil.. Merk echt dat ik me zelf vrolijker voel, niet zo snel geïrriteerd, meer zin in sex (ahhaha komt goed uit als je voor een kleine gaat hahaha) Maar heb het wel meer gelezen.. Is volgens mij echt pure troep die je slikt..
Jij wel veel last dan met ontpillen..

Liefs Uk
Sabrina1986

Unregistered

29-10-2010 13:41
@Ukkepuk

wat spannend allemaal voor je misschien is het wel raak!!
ik vind het ook bizar om te voelen wat nou de pil echt met je doet ik had ook niet verwacht dat ik me zo rot zou voelen bij het stoppen van de pil
ik heb veel hoofdpijn soms erg duizelig en misselijk en in de ochtend veel pijn in me rug. Wij zijn van plan om eerst de volgende menstruatie af te wachten voordat
we voor eggie gaan wil zelf graag weten hoe me lichaam nu uitzichzelf te werk gaat zonder de pil.
we vinden het allebei super spannend en ik ben eigenlijk ook een beetje nerveus of mijn menstruatie wel op gang gaat komen, ik ben
iemand die alles graag van te voren weet ik ben hier echt geen persoon voor om iets af te moeten wachten,
maar ik kijk er ernorm naar uit om ermee tegaan beginnen
het komt inderdaad goed uit dat je meer zin in sex krijgt in deze periode's haha
ik zie wel hoe het allemaal gaat we doen het wanneer we willen en ik ga niet opletten of het wel de dag,datum,of tijd er voor is haha.

liefs sabrina
Elies26

Unregistered

29-10-2010 14:07
@ Uk : Wooeeii, spannend hoor! Wie weet is het in 1 keer raak Smile Lasten we het hopen. Je houdt ons wel ff op de hoogte hé..

x
Nies

Senior Member

29-10-2010 14:42
@Uk: Spannend joh! Maar als je je eisprong hebt gevoeld... Dan moet je inderdaad wel binnenkort ongesteld worden... Laten we hopen voor je dat het in ene raak is. Laat je het weten als je een testje hebt gedaan?

Vervelend voor alle zieke kindjes, denk wel dat het inderdaad met het weer te maken heeft. En volgens mij heerst er ook iets van buikgriep. Heb zelf ook al de hele week last van m'n darmen Sad

Verder heb ik volgens mij mijn eisprong. Zoals ik laatst schreef had ik krampjes in m'n onderbuik en nu heb ik andere afscheiding (die hoort in deze periode... Om het zo maar even te zeggen, klinkt ook zo vies anders... Hihi) Ik had me dus een test kunnen besparen als ik nog een dagje langer had gewacht. Maja...
Nu twijfel ik een beetje of ik er meteen voor moet gaan nu... Of dat we beter kunnen wachten tot de volgende ronde. De huisarts heeft me wel dit advies gegeven, dus denk dat we ons daar maar aan houden.
Nies

Senior Member

29-10-2010 14:43
Ow... Welkom trouwens iedereen die nieuw is! Smile
Spannend he? Succes allemaal...
Evi1987

Posting Freak

29-10-2010 14:48
heel spannend allemaal... wel heel leuk dat iedereen hier zo enthousiast mee kletst Big Grin
Elies26

Unregistered

29-10-2010 14:48
Wie is er aan het werk en tot hoe laat?

Hebben jullie net zoveel zin als ik om nog even te werken *zucht*
Nies

Senior Member

29-10-2010 14:53
Ik ben heerlijk 2 uurtjes eerder weg gegaan... Moet morgen weer werken, dus vond wel dat ik 2 relaxte uurtjes kon gebruiken.
Al moet ik eigenlijk wel de was opvouwen en de vaatwasser nog in en uit ruimen... Maja... Dat doe ik ondertussen wel Smile
Nies

Senior Member

29-10-2010 15:12
Even kijken of m'n "handtekening" het doet... Smile
Nies

Senior Member

29-10-2010 15:13
:confused:Sad Niet dus.... mmmh...
marjolein1984

Member

29-10-2010 15:18
nee, sorry dagje vrij... succes nog met de laatste loodjesSmile... Wie is dat trouwens op de foto, ben jij dat?
marjolein1984

Member

29-10-2010 15:20
@ ellis dan... niet gezien dat er weer zoveel reacties tussendoor kwamen..
Nies

Senior Member

29-10-2010 15:21
Tja, ik zit het hier een beetje te vervuilen door te kijken of die stomme ticker het doet! Sorry...

Succes nog eventjes, voor diegene die nog eventjes moeten werken. Bijna weekend!! Big Grin
Elies26

Unregistered

29-10-2010 15:26
@Marjolein Ja dat ben ik met mijn neefje, hij is daar net een paar daagjes oud! Zooo sweet (L)
Sabrina1986

Unregistered

29-10-2010 15:43
@elies

wat een leuke foto!!!
Elies26

Unregistered

29-10-2010 15:47
@ Marjolein Dankje Smile Het is ook een heel leuk mannetje! Ik ben een hele trotse tante!! Van hem (Denley) en zijn zus Jeslyn!

Dames, ik ga afsluiten.. Lekker uit eten en naar de film met mijn schonezus.. Ik wil jullie een fijne avond wensen en morgen lees ik alle nieuwtjes weer..

Veeeel liefs XXX
Evi1987

Posting Freak

29-10-2010 16:48
Ik ben momenteel werkeloos (al heb ik ook nog een eigen schoonheidssalon hoor) dus ik ben ook even vrij. Heb vandaag wel een sollicitatie gestuurd naar de Prenatal. Ben benieuwdBig Grin

En je ziet er echt uit als een trotse mama op die foto. Als dit je eigen kindje geweest was, had ik je ook geloofd Big Grin Geniet van het uit eten gaan en een hele fijne avond!
Mar22

Posting Freak

29-10-2010 20:00
Elies26 schreef:Ach gos, ja dan zijn ze zo zielig en kwetsbaar hé als ze ziek zijn! het liefst zou je het van ze overnemen. Maar gelukkig dat ze wel weer wat drinkt en fruit eet. Vocht is natuurlijk mega belangrijk..

Niet zo een leuke reden dus, om vervroegd weekend te hebben Wink

Je mag nooit de goden verzoeken he! En bedankt Elies! Wink

Ben flink ziek! Fenna heeft me goed aangestoken. Voelde me vanmiddag al niet helemaal fit, en einde van de middag kwam het op gang zetten.
Bezoek nu steeds de wc, heb dus een nieuwe vriend. Lang geleden dat ik me zo ziek heb gevoeld, en als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel aan overgeven! iehh maarja..

Ik duik weer lekker onder de wol, fijne avond dames!

@ Alle nieuwe dames WELKOM!
Joan

Posting Freak

Topics: 0
29-10-2010 23:13
Halloo allemaal,

Ben nieuw hier, mijn eerste berichtje. Mijn naam is Joan, 21 jaar en ruim 3,5 jaar samen met mijn vriend. Wij zijn ook half oktober gestopt met de pil, de eerste ronde dus. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat. Vandaag begonnen met inlezen op internet en dergelijken. Erg leuk om van iedereen te lezen, veel tips en gewoon fijn om te lezen hoe het bij anderen gaat. Toch maakt het ook wel onzeker. ' Hoe lang zal het duren?' ' Heb ik wel een regelmatige cyclus?' ' Zal zwanger worden niet heel moeilijk worden met overgewicht?' Etc. Maaar ik vind het voornamelijk leuk om erover te kletsen, dus benieuwd! Big Grin

Hoe gaat het allemaal bij jullie?

liefs Joan
Sabrina1986

Unregistered

30-10-2010 09:31
@Joan

Hoi leuk dat je ook hier bent
Ik heb het zelfde gevoel met komt mijn ciclus wel op gaan
En gaat het lang duren of misschien wel heel snel
Als ik jou was zou ik niet veel lezen heb ik ook gedaan
En je word daar ontzettend onzeker van.
Ik had gisteravond opeens een huilbui ik ben zelf een control freak
En nu ik ben gestopt met de pil heb ik me lichaam niet zelf meer in handen
Ik wou gewoon weten of het allemaal wel goed gaat en dat kan helaas
Niemand mij vertellen gelukkig heb ik een super lieve vriend die er voor mij was
Ik moet er gewoon heel erg aan wennen.
Maar ik heb er echt super veel zin in om zwanger te raken
En om daar mee bezig te zijn haha

Ik ken trouwens iemand met overgewicht en die is voor de tweede
Keer zwanger en bij allebei heeft het maar 2 maandjes geduurt
Voordat ze zwanger raakte
Dus je moet gewoon niet teveel bla bla lezen
Ben ik nu ook mee gestopt

Ik hoop voor je dat je een geweldige tijd tegemoet gaat
En geniet er van
Spreek je vast nog wel een keertje via het forum

Liefs sabrina
Ukkepuk

Unregistered

30-10-2010 09:51
Hallo meiden,
Vandaag nog steeds niet ongi, gistere een test gedaan maar "niet zwanger" tja dan maar afwachten op mijn cyclus of misschien over een paar dagen nog een x testen... We zien het wel toch.. Maak me nog maar niet te druk in de eerste ronde.. toch?!

Leuk dat er zoveel nieuwe zijn op het forum... Gezellig..

Liefs Uk
Joan

Posting Freak

30-10-2010 10:12
Nee moet inderdaad misschien niet teveel lezen, toch zijn veel dingen wel handig om te weten. Die dingen speel ik dan gelijk door naar mijn vriend haha. ' Je moet niet gelijk denken dat ik zwanger ben hoor, je kunt dezelfde symptomen hebben als je aan het ontpillen bent enzo' Hij luistert altijd aandachtig haha. Hij denkt volgens mij nog steeds dat we gelijk zwanger zijn... Achja.. Weet mijn cyclus nog niet, gaan er ook gewoon gelijk voor, niet eerst een paar maanden wachten om te kijken hoe mijn cyclus is. Als het regelmatig is hebben we net mijn eisprong gehad, maar we nemen natuurlijk geen risico en klussen gewoon lekker door haha.

Ik hoop ook dat jullie snel zwanger worden en dat we dit met elkaar kunnen delen Big Grin Super.

@ Uk : je loopt net een week of twee op mij vooruit. Zit ook in mijn eerste ronde. Jullie gaan er ook direct voor? Dus ook nog geen idee hoe je cyclus in elkaar zit? Dan is het inderdaad maar afwachten. Denk inderdaad dat je je niet te druk moet maken in de eerste ronde.

liefs
Ukkepuk

Unregistered

30-10-2010 10:29
@joan.
Ja waarom een maand wachten.. is toch weer een kansje meer...ahhahaha.. Nee geen idee hoe mijn cyclus in elkaar zit... dus afwachten en me niet te druk maken. Gisteren wel een test gedaan maar die was negatief.. we waren toch een beetje teleur gesteld wel lief van vriendje lief dat ie ook wel gehoopt had dat het gelijk raak was.. Maar ik wil er ook niet zoooo mee bezig zijn of tja ik bedoel meer het moet niet alles moet gaan bepalen.. Maar we zien wel.. en van al dat lezen op internet daar worden we ook niet slimmer op hoor.. overal staat wel iets anders.. maar leuk dat jij ook in je eerste ronde zit.. hoop voor je dat het bij jullie ook snel raak is.. spannend he.. nog gekke dingen gebeurd met je lichaam na het stoppen met de pil??

Liefs uk
Ukkepuk

Unregistered

30-10-2010 10:31
[quote=Ukkepuk]@joan.
Ja waarom een maand wachten.. is toch weer een kansje meer...ahhahaha.. Nee geen idee hoe mijn cyclus in elkaar zit... dus afwachten en me niet te druk maken. Gisteren wel een test gedaan maar die was negatief.. we waren toch een beetje teleur gesteld wel lief van vriendje lief dat ie ook wel gehoopt had dat het gelijk raak was.. Maar ik wil er ook niet zoooo mee bezig zijn of tja ik bedoel meer het moet niet alles moet gaan bepalen.. Maar we zien wel.. en van al dat lezen op internet daar worden we ook niet slimmer op hoor.. overal staat wel iets anders.. maar leuk dat jij ook in je eerste ronde zit.. hoop voor je dat het bij jullie ook snel raak is.. spannend he.. nog gekke dingen gebeurd met je lichaam na het stoppen met de pil??

Liefs uk
Joan

Posting Freak

30-10-2010 10:38
Ik denk dat elke negatieve test een teleurstelling is, maakt dan niet uit hoe lang je er mee bezig bent denk ik. Ik wil er ook niet teveel mee bezig zijn, maar toch zit het bijna elke minuut in mijn hoofd, helemaal nu ik vanalles gelezen heb en hier op het forum zit haha. Maar dat maakt het ook wel weer leuk. Kan er met niemand echt over kletsen, aangezien bijna niemand het weet.

Nou ik hoop voor je dat je of snel zwanger bent of in ieder geval snel ongesteld wordt om weer verder te kunnen.

Bij mij is er op dit moment nog weinig spannends gebeurt, misschien skip ik het ontpillen gewoon haha. En bij jou dan? Ik lees veel verhalen over ontpillen, maar nog niks van vernomen tot op heden (afkloppen!)

Oja je hebt staan dat je 14 okt je ei had, is dit dan een gok? Wink Aangezien je het niet precies weet.

xx
Evi1987

Posting Freak

30-10-2010 10:44
Heey Joan,

Leuk dat je erbij gekomen bent, ik ben bij dit topic ook nieuw maar zit sinds juli al op het forum. Wij zijn afgelopen woensdag met de pil gestopt. Het is heel normaal dat je je zorgen maakt over je cyclus enzo. Doe ik ook wel hoor, merk wel dat ik er in Juli (toen we het echt besloten hadden) heel veel mee bezig was en geen enkel moment ergens anders aan kon denken. Nu denk ik er nog steeds veel aan (zeker omdat we nue echt begonnen zijn) maar het is wel minder, je houdt ook nog momenten over voor andere gedachten haah. Alles vind vanzelf een plekje in je hoofd.
Het overgewicht, tja ze zeggen dat je dan minder kans hebt maar ik ken meerdere mensen in mijn omgeving met veel overgewicht die gewoon zwanger geraakt zijn dus volgens mij zegt het nu ook weer niet zo heel erg veel.
Verder is het slim om foliumzuur of een '' zwangerworden' vitamine te slikken, in de mijne zit ook een stofje dat helpt bij een normale cyclus. Meer kan je niet doen denk ik dan Wink

Ow zal me ook even aan jou voorstellen: ben 23 en ben 2 jaar en 7 maanden samen met mijn vriend die 28 is.
Ukkepuk

Unregistered

30-10-2010 10:45
joan,
Nou was een gok de 14 hoor.. maar de 14 en de 15 heb ik wel super last van m´n buik gehad, rugpijn, misselijk, kramp dus ging er wel een beetje van uit dat dat m´n ei zou zijn geweest.. maar zeker weten natuurlijk niet.. we zien het wel..
Liefs Uk
Evi1987

Posting Freak

30-10-2010 10:56
He Ukkepuk,

Die kans is dan inderdaad best wel grootBig Grin Eigenlijk vind ik het maar een raar iets zwanger worden, je hebt maar een paar dagen per maand kans, alles hangt af van heel veel factoren en dan moet het ook nog goed samensmelten. Het is zo'n groot wonder vind ik Big Grin

Maar je zal vast wel je eisprong gehad hebben hoor, maar we zien het wel!
Ukkepuk

Unregistered

30-10-2010 11:31
Ha Evi,
Ja een wonder.. Raar he!
We zien het wel.. Fijn weekend nog.. Liefs Uk
Mar22

Posting Freak

30-10-2010 12:37
Zo er word flink gekletst hier! Gezellig!

Hier gaat het al ietsjes beter, dat was lang geleden dat ik zo ziek ben geweest! Mn dochtertje had me flink aangestoken! Poehh..

Nou ik kom einde van de dag nog wel even verder bijlezen, nu eerst weer even een tukkie doen ( das dan weer het voordeel aan ziek zijn Wink )
vj

Posting Freak

30-10-2010 13:20
zo hee hier is veel bijgeschreven!!
alle nieuwe meiden welkom en veel succes! Ik ben vj bijna 30 en we hebben een dochter van net 1 jaar. We willen graag een tweede kindje. Maar ik geef nog min 4 borstvoedingen perdag waardoor ik niet ongesteld ben.
Ben wel vorige week met 1 voeding geminderd (van 5 naar 4)
Gisteren op mijn werk ineens veel afscheiding 1x in de ochtend! vanmoren een beetje, dus van het weekend maar extra aan de klus haha.

Toen ik bij de 1e stopte met de pil, duurde het 3 maanden voor ik ongesteld werd. en ik heb daarvoor een kuur gehad van de huisarts die je eisprong opwekt.
ik had trouwens mijn ei op dag 17! dus kijk goed naar de verschijnselen en schrijf ze eventueel op.

Uk, ik hoop dat het raak is voor jullie!!
Joan

Posting Freak

30-10-2010 17:15
Jaa dat is inderdaad een goed idee, vj! Alle verschijnselen opschrijven. Ik ken mijn lichaam op dit gebied nog niet echt goed. Veel meiden voelen hun eisprong, nou als het goed is, moet ik mijn eisprong ook gehad hebben, maar heb niks gevoeld! Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik pas over een paar maanden ongesteld wordt, dat hoop ik natuurlijk niet! Maar bij meer afscheiding komt de eisprong eraan? Of hoeft dat niet perse? En bij borstvoeding word je niet ongesteld? Ben echt een leek, met al mn vragen! Big Grin

@Evi1987, dus jullie hadden in juli besloten om te stoppen met de pil in okt? Waarom nog gewacht? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar Smile

@Mar 22: ben je ziek? Balen zeg, beterschap!

xxx
Evi1987

Posting Freak

30-10-2010 17:40
He Joan,

haha dat mag je best vragen hoor. Ik ben 6,5 naar Thailand geweest om vrijwilligerswerk te doen en te reizen. Ik wilde dit altijd al doen en zeker met de kinderwens was dit de juiste tijd. Omdat ik met mijn zus ging en die niets mag weten EN het niet handig is om ongesteld te zijn in Thailand hebben we het 'uitgesteld' tot na mijn reis. Ben afgelopen woensdag terug gekomen en meteen gestopt haha.
Joan

Posting Freak

30-10-2010 17:43
Oeh spannend joh! En wat super tof om daar vrijwilligerswerk te doen. Wat heb je gedaan? En zo lang zonder vriend!? Knap hoor! Big Grin Heb je de pil zo lang doorgeslikt?
Evi1987

Posting Freak

30-10-2010 18:36
Ik heb de pil inderdaad doorgeslikt, dat deed ik toch al vaak (2strips achter elkaar) in overleg met mijn huisarts. Dit omdat ik altijd hele erge hevige krampen heb en veel bloedverlies heb. Het kan geen kwaad volgens haar.. al hoor ik nu steeds vaker dat dit je cyclus enorm verstoord dus we zullen zien wat het word nu ik gestopt ben... Ik heb 4 weken op een project geholpen dat zieke, illegale, oude, mishandelde en gehandicapte olifanten opvangt. Ik heb toeristen rondgeleidt, eten voor de dieren gemaakt, de dieren verzorgt, met ze gezwommen, de oude zonder tanden sticky rice gevoerd, geholpen bij de medische verzorging etc. Was echt super leuk en mooi Big Grin
Zo lang zonder mijn vriend vond ik maar lastig haha. hij had wel een heel lief stukje op mijn mp3 ingesproken zodat ik soms naar zijn stem kon luisteren en om de 2 weken belde hij even via een speciaal nummer (zodat het maar 2ct per minuut kost). Was wel super blij toen ik hem weer zag. Hij stond in pak, met een witte roos op het vliegveld op me te wachten.

Zo was even druk bezig, heb aan de website van mijn schoonheidssalon een webshop gekoppeld. Best een werkje maar nu kan iedereen gewoon online zijn producten en evt. cadeaubonnen bestellen en via paypal afrekenen. Ideaal Big Grin
Mar22

Posting Freak

30-10-2010 18:42
Hey Hey

@ Joan, klopt ik ben ziek! Mijn dochtertje heeft me aangestoken. Die begon met een buikgriep, en ik gisteren dus ook! Nu gaat het gelukkig wel weer, hoef niet meer over te geven en ook diarree is zo goed als over. Gelukkig maar..... Morgen gaan we naar Lelystad daar woont mijn broer met zijn vriendin en dochtertje! En dat kan gelukkig door gaan, althans als ik me zo blijf voelen Wink

@ Evi, Gaaf zeg !!! Wauw !! Dat moet een hele bijzondere ervaring zijn geweest, super!

@ Uk, ben je al ongesteld geworden?

Hier vandaag wel ongesteld geworden, ja ben er blij mee ! Heb dus na de zwangerschap een erg rare en soms lange cyclus. En dit keer dus "gewoon" 37 dagen, hopelijk blijft dat zo!
Joan

Posting Freak

30-10-2010 18:44
Wauw klinkt super tof, maar wel moeilijk hoor zo lang weg! Maar wat super lief dat hij zo op schiphol stond, geweldig! Hopelijk heb je gewoon een normale cyclus en raak je snel zwanger! Maar eerst word je dus nog ongesteld na zoveel maanden, dat lijkt me raar! Big Grin

Een schoonheidssalon, wat leuk! Heb je die aan huis? En wat is de website dan? Beetje reclame maken!Wink
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (31): 1 2 3 4 5 ... 31 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave