Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Ovulatietesten wanneer is het de beste tijd om te vrijen na een pos test

wanneer is het de beste tijd om te vrijen na een pos test
mamaloes

Unregistered

14-01-2008 22:18
hallo
ik heb vorige week een ovulatietest gedaan en die was zaterdag positief, die avond hebben we sex gehad maar ik denk dat ik er te vroeg bij was want als de test positief is dan moet je toch die avond vrijen of ben je dan te vroeg de dag daarna hebben we niet gevreen.
op de test staat wel bij dat je binnen 36 uur een eisprong hebt maar wanneer is het dan de beste dag om te vrijen ?
moosje

Unregistered

14-01-2008 22:40
Nou daar tob ik dus ook mee! Wij doen het dan meestal gewoon 3 dagen achter elkaar (voor de zekerheid Big Grin .
kippie

Unregistered

15-01-2008 12:10
Geen idee,ik gebruik geen testen...
Maar er zullen gerust andere dames zijn die ze wel gebruiken en het haarfijn uit kunnen leggen! Wink
succes ermee!
bianca1

Unregistered

15-01-2008 13:57
De regel is inderdaad dat je eisprong 24-48 uur na de positieve test is. De zaadcellen blijven naar ze zeggen 2 dagen in leven, dus is de dag van een positieve test al een goede klusdag. Wij klussen gewoon een paar dagen achter elkaar :lol: zodra de test positief is.
Ladyfrog

Unregistered

15-01-2008 19:25
Hier het zelfde. Gewoon een aantal dagen achter elkaar klussen..... Dan weet je zeker dat je de eisprong niet mist. Succes!!!
Big Grin Wink :lol:
sporty

Unregistered

15-01-2008 19:33
Bij een pos test kan je klussne hoor...... en dan een dag niet en dan weer de dag er op weer wel.
Het zaad van de man blijft immers 24 uur leven in je schede en baarmoeder.......

Dit zelf onder vonden. bij de gyn geweest en 2 dagen eerder geklust en toen haalde hij nog zaadjes uit mijn schede dus waneer de eisprong eerder zou zijn of net later het kan altijd raakt zijn.

al wil het niet zeggen dat als je op de goede tijd klust dat het ook raak is he...... het moeten net goede zaadjes zijn en jou eitje moet ook net van goede kwaliteit zijn.

ga uit van 1.5 jaar oefenen dan is het zeker raak.

(heb er zelf 15 maanden over moeten doen)
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave