Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Zwangerschapstesten Vraagje over vroege zwangerschapstesten en ovulatietesten.

Vraagje over vroege zwangerschapstesten en ovulatietesten.
mama1987

Unregistered

18-10-2010 11:44
Hallooo allemaal!!!!! :-D

Ik heb een vraagje met betrekking tot zwangerschapstesten en ovulatietesten.

Ik ben erg nieuwsgierig of er dames zijn die ervaring hebben met vroege zwangerschapstesten, waarmee dus erg vroeg is vast te stellen of er een zwangerschap is. En waar heb je die dan gekocht en welk merk?

Verder heb ik nog nooit ovulatie testen gebruikt, en zou ik daar graag wat ervaringen over willen lezen. Aangezien ik 2 jaar lang heb moeten wachten om weer een eisprong en menstruatie te krijgen na het stoppen met die verrekte *** prikpil ben ik nu echt mijn lichaam opnieuw aan het leren kennen. Dus ik heb nog geen duidelijk beeld van mijn cyclus. Weet iemand waar je goede ovulatietesten kan kopen en welk merk? En ja wanneer kan je die ongeveer gaan gebruiken?

Alvast bedankt!!
Groetjes een mede mama to be..
Nikita

Unregistered

18-10-2010 15:43
Hoi mama1987

Ik heb de testen van sensitest besteld, kan gewoon via inet. Als je ze voor 17u besteld heb je ze de volgende dag heel discreet thuis in de brievenbus Smile Ik vond ze heel fijn en wat ik hier zo op het forum heb gelezen zijn ze ook goed betrouwbaar. Die van kruidvat staan dan weer niet goed aangeschreven, dus die zou ik je afraden. Voor zwangerschapstesten heb ik de testen van kruidvat 2 voor 5euro in huis. Die schijnen al vroeg posi te kunnen testen en staan goed aangeschreven. Vroege zwangerschapstesten heb ik geen ervaring mee dus kan ik je niet verder mee helpen...

Succes met zwanger raken! xx
mama1987

Unregistered

19-10-2010 15:45
Oke dankje.. ja die kruidvat had ik ook gehaald 2 voor 5 euro idd..

Ja qua ovulatietesten twijfel ik of ik die wel zou gaan gebruiken.. Maar als ik het ga doen zal ik Sensitest bestellen..

Ik ga er eens mee aan de slag jij ook succes !! Big Grin
Babii

Posting Freak

Topics: 48
19-10-2010 17:18
Nou vroege ovulatietesten bestaan er eigenlijk niet, want een ei komt toch wanneer hij wil :p. En de test wordt echt pas positief zodra je eitje LH afscheidt.

Vroege testen kan wel, maar de Sensitest heeft veel valse testen. Ook heeft de KV nu momenteel giga veel valse testen in de omloop Sad. Zie hiervoor zwangerschapspagina, heel sneu want er hebben veel meiden dik posi mee getest en dan was het niet zo Sad.

Die vroege testen moet je eigenlijk niet doen, het is niet betrouwbaar, maar kan wel. Maar het kan ook zijn dat er iets bevrucht is en je toch ongesteld wordt Sad.
Nikita

Unregistered

19-10-2010 17:22
Ja, ik zou ook voor jezelf, altijd pas testen na je NOD..... Moet ik trouwens zeggen met mn test vanmogen terwijl ik morgen mijn NOD heb, maar ik had het nodig om psychisch even weer rustig te worden. Heb me afgelopen dagen erg opgefokt om van alles en nog wat en ook mindere dagen gehad door onverwachts overlijden van ex-collega. Had deze test even nodig om weer even de rust terug te vinden, die ik nu gelukkig weer heb, ook al wist ik van tevoren dat ie nega zou zijn. Ga vanaf nu gewoon rustig verder en zie wel hoe het loopt. Heb inmiddels door dat mijn lijf toch doet wat ie wil, dus heb gewoon geduld nodig. Voorlopig ook nog even niet testen denk ik!
mama1987

Unregistered

21-10-2010 15:38
Oke ik ga het zeker ff lezen van die valse testen :S.. Nog nooit van gehoord...

En idd dat verhaal over te vroeg testen had ik al eens eerder gehoord.. Dat je dan mss bevrucht bent maar toch ongi wordt omdat het dan toch niet goed gaat. Heb er nu 2 van de KV voor 5 euro.. Hihi,, hoop niet dat ze vals zijn... Sad

Zal t snel gaan lezen,, echt vreemd en raar om te horen/lezen dat er zoiets bestaat als valse testen,, wie wordt daar nou vrolijk van.. Kan natuurlijk een productiefout zijn,, maar blijf t vreemd vinden..
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave