Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn zwangere dames uit 1986

zwangere dames uit 1986
Simoon

Posting Freak

Topics: 15
07-10-2010 13:23
Hallo dames,

dit topic zag ik nog niet staan (of ik heb erover heen gelezen).

Maar het leek me leuk met meiden uit hetzelfde jaar te kletsen over de zwangerschap.

Liefs.
adniL

Posting Freak

Topics: 7
07-10-2010 19:18
hey simoon.. gefeliciteerd met de zwangerschap.
er is inderdaad geen 86 zwanger forum. er is een tijdje een 86 zwanger willen worden topic geweest maar die stierf snel een langzame dood..
hopelijk houden we het hier langer levend Big Grin
Simoon

Posting Freak

07-10-2010 19:20
@adniL,
dat dacht ik al,
ik hoop wel dat het hier een beetje levend wordt ja. ik ben wel iemand die flink doorkletst hoor wahahaha dus komt vast goed!!

Liefs.
adniL

Posting Freak

07-10-2010 19:25
hahaha.. das goeie zaak hey..
maar van 86 1e kindje?
Simoon

Posting Freak

07-10-2010 22:07
hoe bedoel je??
of dit mijn eerste kindje is?? ja :d.

en of dat de norm is voor dit topic?? nee iedereen die uit '86 komt die zwanger is is natuurlijk welkom Big Grin.

Liefs.
adniL

Posting Freak

08-10-2010 09:29
ik bedoelde.. vertel eens wat meer over jezelf.. je bent van 86 dat weet ik (lees idd top of the topic) maar is het je 1e kindje.. lang bezig? lang samen? dat soort dingen.. Big Grin
Jolanda10

Posting Freak

Topics: 4
08-10-2010 09:49
Dan mag ik me ook melden! :-)
Morgen 38 weken zwanger van onze eerste uk. We zijn op de uitgerekende datum 1 jaar getrouwd en alweer bijna 6 jaar samen :-)
Simoon

Posting Freak

08-10-2010 09:56
we zijn zwanger van ons eerste kruimeltje.
we zijn nog niet heel lang samen en was eigenlijk ook nu nog niet de planning. Maar goed we hadden dit ook niet verwacht. We hadden ongeveer 3 maanden geleden te horen gekregen dat ik niet tot nauwelijks een eisprong zou hebben, dus we hadden zoiets van dan oefenen we eerst een jaartje. Dus dit is een waar wonder....
daarom weet ik niet hoelang ik zwanger ben omdat ik sinds 13 juni niet meer ongesteld ben geweest. we krijgen dinsdag een echo om te zien hoe lang kruimeltje al in mijn buik woont.

@jolanda, welkom!
en wat leuk dat je uitgerekend bent precies een jaar na jullie huwelijksdag!

Liefs.
Jolanda10

Posting Freak

08-10-2010 11:08
@ Simoon, wat een wonder! Hopelijk krijgen jullie a.s. dinsdag een mooie echo, en een mooi kloppend hartje te zien! :-) Succes in ieder geval!
En idd, het heeft wel wat.. de kans dat de baby ook echt op die dag geboren gaat worden is klein natuurlijk. Maar toch..
Simoon

Posting Freak

08-10-2010 11:15
@jolanda is zeker een wonder hoor.
en ga er stiekum een beetje wel vanuit dat alles goed gaat. Mijn buik groeit met de dag en ben elke dag super moe. dus ergens voelt het gewoon als of het allemaal goed zit Big Grin. Maar goed de echo geeft uitsluiting.

het is zeker een kleine kans dat de baby dan ook echt geboren wordt maar het kan wel Wink.

Liefs.
Jolanda10

Posting Freak

08-10-2010 11:31
Die instelling moet je ook wel hebben vind ik. Uitgaan van het goede.. Anders maak je jezelf totaal gek, en dat is helemaal niet goed in je zwangerschap!
Ik lees het hier wel hoe het aanstaande dinsdag is gegaan.. :-)
adniL

Posting Freak

08-10-2010 11:38
hey lady's

idd hopen op een goeie echo.. en het is alleen maar beter als het zo snel gaat toch.. kan je ook niet gaan dubben en twijfelen en je zorgen maken enzo.. nu idd nog hopen op een mooie echo!

Jolanda bijna zover dan.. zou wel leuk zijn als het de 23e zou komen! Zijn jullie lang bezig geweest voor het raak was?

Ik ben 14 februari uitgerekend op valentijnsdag.. en laat het nou zo zijn dat mijn vriend en ik daar helemaal niets mee hebben Big Grin
Jolanda10

Posting Freak

08-10-2010 11:44
@ Adnil, Nope! Helemaal niet..
We zijn dus vorig jaar getrouwd, de maand later toen ik ongesteld werd (dus in nov) niet meer begonnen aan een nieuwe strip van de pil.
En.. in febr een positieve test gedaan. Het overviel ons alle 2 wel een beetje op dat moment.
We wisten natuurlijk dat het kon gebeuren, maar hadden het gewoonweg niet zo snel verwacht. (Men mannetje is enig kind, doordat zijn ouders moeilijk kinderen konden krijgen.) En ik heb nog 1 zusje, 4 jaar jonger dan ik.. ook omdat het allemaal moeilijk ging. Wij gingen er van uit dat het bij ons ook wel fftjes zou duren.
Misschien juist omdat we er niet zo mee bezig waren, dat het vrijwel meteen raak was. :-)

En.. op valentijnsdag.. Tja, je hoeft er ook niets mee te hebben. Wel een mooi kadootje als jullie kindje dan komt ;-) Een echte liefdesbaby!
Simoon

Posting Freak

08-10-2010 11:49
@adnil,
zeker fijn zo snel een echo. dan weet ik gewoon dat het redelijk goed zit (ook al weet ik dat het altijd nog fout kan gaan maar dat kan de hele zwangerschap).
wat leuk dat je uitgerekend bent op 14 febr. ik heb er ook niets mee hoor. vind het te commercieel maar goed wel een echte liefdesbaby.

@jolanda,
haha dat overvallen ken ik wel hihi. dat had ik ook hoor! ik heb vorige week vrijdag gestest en was stom verbaasd dat er eerst een test streepje kwam (dacht al dat de test verkeerd was gegaan) en toen een controlestreepje...
maar volgens mij is het zeker zo hoe minder je er mee bezig bent hoe sneller het lijkt te gebeuren hihihihi.

Liefs.
adniL

Posting Freak

08-10-2010 11:51
idd.. dan hebben we vanaf 2011 wel iets met 14 februari haha..
wel fijn dat het dan toch zo snel gaat. Als je op onze leeftijd al de medice molen ingaat is de lol er ook snel af denk.
Mijn vriend en ik hadden ook zoiets van nou we zullen eens rustig gaan proberen want het kan altijd wel ff duren een half jaar zijn de meeste stellen toch al snel bezig. nou wij dus niet.. 's ochtends besloten en 's avonds zwanger. hahaha.. Gek he hoe het soms kan lopen..
Simoon

Posting Freak

08-10-2010 11:53
het lijkt mij ook niet hoor! die MMM.
maar ja als het niet anders kan.

Mijn HA was stom verbaasd en eerste reactie was echt HOE KAN DAT NOU??? dus ik heel bij de hand uhm tja hoe worden kindjes nou eigenlijk gemaakt LOL.
want eigenlijk zou ik helemaal geen eisprong hebben hihihihihi.

maar goed toch binnen 3 maanden na constatering daarvan zwanger.. de natuur is echt apart denk ik dan maar.

Liefs.
Jolanda10

Posting Freak

08-10-2010 11:54
Daar mogen we alle 3 dan maar gelukkig mee zijn.. je hoort zoveel verschrikkelijke verhalen!
En, ik ben van mening.. dat leeftijd ook mee speelt. Als je er voor kiest om pas op latere leeftijd aan kinderen te beginnen, maakt het dat niet makkelijker denk ik.
adniL

Posting Freak

08-10-2010 11:56
mijn zus wil ook graag zwanger worden want die heeft vorig jaar ook heel veel problemen gehad met dr baarmoeder en eierstokken en ook 2x met spoed eraan geopereerd. Uit onderzoek ik gebleken dat zij wel 2 werkende eierstokken heeft maar 1e is helemaal dicht met verklevingen dus de gyn had gezegd als je kinderen wil moet het voor je 30e gebeurd zijn anders word het niets. en ze is nou 26 net gescheiden en samen met een jongen die ze al heel lang kent. en dus maar meteen aan het proberen geslagen. Hopen voor haar dat het net zo'n succes verhaal word als bij jullie 2.
adniL

Posting Freak

08-10-2010 11:58
ik deel jou mening zeker..
en het dan ook nog gek vinden dat als het dan eenmaal lukt dat het dan een kindje is met een beperking ofzo.. nou leuk is dat. bejaarde ouders en een kind wat nooit helemaal zelfstandig zou kunnen zijn.. (sorry als ik 1 van jullie hiermee tegen het hoofd stoot maar ik heb nogal een mening over bepaalde dingen) gewoon zeggen als het iemand stoort.
Simoon

Posting Freak

@jolanda,
Ik ben ook zeker gelukkig en trots (vooral op mijn lichaam hihi) en ben echt heel blij.
je hoort inderdaad veel verschikkelijke verhalen zeg. echt niet leuk meer.

leeftijd speelt zeker een rol, ik heb altijd jong moeder willen worden. (voor mijn 27e) gewoon om de kans op moeilijkheden te verkleinen zeg maar.
Het scheelt ook wel dat ik niet zo carriéretijger ben dus ja. als ik een baan heb waar ik het naar me zin heb (zoals nu) vind ik het allang prima. Als er maar voldoende brood op de plank is en ik af en toe maar even naar de bios kan of uiteten vind ik het al prima (of is dat heel vreemd?) ik word gelukkig van de kleine dingen in het leven dus ja. (maar goed is weer een heel anderr onderwerp hihih).

Liefs.
adniL

Posting Freak

Hoe is je zwangerschap trouwens tot zover jolanda?
adniL

Posting Freak

08-10-2010 12:00
@ simoon je moet het ook hebben van de kleine dingen denk ik.. als je daar al niet meer van kan genieten heeft de rest ook geen zin. maar eerst van de zwangerschap(kwaaltjes?) genieten zo Big Grin
Simoon

Posting Freak

08-10-2010 12:03
@adnil,

die mening deel ik ook wel hoor. ik snap van sommige ook niet dat ze perse nog een kind willen op bijv. hun 45e (sorry voor de mensen die ik hiermee kwets o.i.d.). kijk als het je gebeurt tot daar aan toe maar als je alles er aan doet om dan nog een kindje te krijgen. tegen de tijd dat je kind van school af komt ben je zelf gepensioneerd... (er vanuit gaande dat het een gezond kindje is) of je kind moet al heel vroeg naar een speciale opvang omdat je zelf niet meer voor het kind kan zorgen (er vanuit gaande dat het een kindje met een afwijking is).
Kijk iedereen heeft zelf het recht om te beslissen hoe zijn/haar leven eruit ziet. maar ik vind ook dat je moet denken aan het belang van het kind.
Ik zou het zelf bijv. verschrikkelijk vinden als er tegen mij gezegd word goh wat een leuke klein kinderen, en dan te moeten uitleggen dat het je kinderen zijn (even er vanuit gaande dat er tegenwoordig mensen zijn die op hun 50e al grootouders zijn).

Liefs.
Simoon

Posting Freak

08-10-2010 12:05
@adnil,

ja kwaaltjes genoeg,
ik heb een strippenkaart op het toilet, helaas is het een 15 strippenkaart dus moet ik elke dag een nieuwe halen.
mijn borsten groeien elke dag...
en ik heb een abbonnement op mijn bed. want ik ben zo moe. als ik opsta gaat het goed tot een uur daarna dan wil ik alweer slapen.

Liefs.
Jolanda10

Posting Freak

08-10-2010 12:07
Zwangerschap tot nu toe gaat eigenlijk vrij voorspoedig.
Eerste periode veel moe, af en toe wat misselijke buien, maar niets geks. Hele mooie 20 weken echo, en tot aan de 25 weken mezelf echt heel fit gevoeld.
Daarna ging me buik flink groeien, en dat zit af en toe in de weg.
Toen werd er ontdekt dat onze uk aan de kleine kant was, waardoor we wat extra echo's kregen (Nooit erg om wat vaker te mogen spieken hoe het daar binnenin gaat natuurlijk.)
Ukje is nog steeds klein (met de 36 weken groei echo was het kindje +/-2500 gram.) Maargoed, voor een gemiddelde zijn grote en kleine kindjes nodig natuurlijk. Laat mij dan maar van die kleine bevallen ;-)
Helaas werd er toen ontdekt dat ik erg weinig vruchtwater heb. Waardoor ik nu ook een ziekenhuisbevalling krijg. Sta ook onder controle van de gyn in het ziekenhuis sinds vorige week en niet meer bij de verloskundige. Vruchtwater word nu goed in de gaten gehouden, en was afgelopen week gelukkig niet verder verminderd.
Als er nu tekenen zijn dat mijn bevalling begint, ga ik naar het zkh, en lig ik van het begin tot het einde van de bevalling aan het ctg apparaat om de baby in de gaten te houden. Vruchtwater beschermt het kindje tijdens weeen enz. (Als de baarmoeder samen trekt, beschermt het vruchtwater de navelstreng bijv. als er nauwelijks vruchtwater is, zeker na het breken van de vliezen heb je kans dat die word dichtgedrukt en er dus geen bloedtoevoer naar het kindje gaat op dat moment, met alle mogelijke gevolgen.) Dus.. de laatste weken zijn wat minder relaxed! We gaan uit van het beste, en heb een hele lieve gyn die ons goed in de gaten houd. Bij twijfels kan ik altijd bellen, en gelijk komen voor een ctg.
Onze uk blijft ondertussen flink doorbewegen, dus dat die het goed heeft hoef ik op dit moment niet aan te twijfelen. Me hele ribben zijn beurs :-D
Jolanda10

Posting Freak

08-10-2010 12:09
Lekker aan die moeheid toegeven als je daar de tijd voor hebt Simoon! Goed blijven drinken als je veel naar het toilet moet. (En evt wat vitamine extra slikken zodat je in ieder geval dat ook binnen hebt ;-)
adniL

Posting Freak

08-10-2010 12:10
nou mensen van 45 hebben zoiezo niets te zoeken in deze topic hahha.. maar ik ben het zeker wel met jou eens. Als ze bij mij ook een kindje met down (dat vind ik de ergste beperking zeg maar) hadden geconstateerd had ik de zwangerschap ook afgebroken en het opnieuw geprobeerd.

Dat je er zo ziek van bent is wel balen zeg. en dat moe dat ken ik ja. en dat duurt ook nog wel een tijdje (bij mij deed dat t dan) ik ben gelukkig niet echt ziek geweest alleen af en toe wat ochtendjes misselijk maar niet overgegeven.

Hopen dat het overgeven snel voorbij is!
Jolanda10

Posting Freak

08-10-2010 12:12
Werken jullie? Zoja, wat?

Ik helaas op dit moment niet. Toen ik me baas (werkte als kapster) vertelde dat ik zwanger was, was de salon te klein.
Natuurlijk mag ze me niet zomaar ontslaan, en dat wist ze maar al te goed.
Maar de binnen 2 weken had ze me zover gekwetst met de raarste dingen, dat ik zoiets had van.. voor jou wil ik niet eens meer werken, al krijg ik het 5 dubbele salaris als wat ik kreeg.
Ik was zóóó verdrietig, teleurgesteld en zoveel meer.
Uiteindelijk de ziektewet ingegaan, en via de arboarts hebben we beide een contract getekend waardoor ik nu in de ww zit. :-(
Simoon

Posting Freak

08-10-2010 12:12
@jolanda,
jeetje wat een vervelende wending ineens maar gelukkig worden jullie goed in de gaten gehouden!!
nu maar hopen dat het allemaal goed gaat met de bevalling natuurlijk.

Liefs.
adniL

Posting Freak

08-10-2010 12:13
wat leuk dat het allemaal zo goed gegaan is...
onze 20 weken echo was wel leuk maar kleine lag achterstevoren ondersteboven met het nekje helemaal naar achter gedraaid tegen mijn heup aan.. Dus vrij lastig voor mij om er echt iets van te maken. Maar wel mooie foto van voet en hand en toch ook nog van de zijkant van het gezichtje.
Die van mij is ook nog een kleintje maar ik weet waar het uit moet dus ik ben het helemaal met jou eens. en misschien idd straks nog wel een echo voor GRATIZ.. daar zijn wij van.. GRATIZ Big Grin
adniL

Posting Freak

08-10-2010 12:15
ik zit bij de landmacht.. als sergeant distributie dus lekker kantoor functie. na mijn zwangerschapsverlof begin ik ergens anders als groepscommandant transportgroep.
Simoon

Posting Freak

08-10-2010 12:16
@adnil,
ben niet ziek hoor hoef niet over te geven maar eerder heeeeeeeeel veeeeel plassen wahahaha. echt elk half uur wel ofzo...

@jolanda,
ik werk op dit moment gewoon nog en mijn baas weet nog van niets ik wil eerst de echo afwachten voor ik wat vertel natuurlijk.
maar ja betekend ook dat ik niet altijd de rust kan pakken die ik zou willen.
ik werk als administratief medewerkster.

Liefs.
Jolanda10

Posting Freak

08-10-2010 12:17
@ Simoon, wij hebben toen ook gewacht tot na de echo.. Wel zo veilig he! :-)

Meiden, ik ga ff op de bank liggen.. Beetje rusten kan geen kwaad :oops:
Tot snel xx
adniL

Posting Freak

08-10-2010 12:18
ik heb dat verhaal van jou toen meegekregen volgens mij.. jij had idd wat ik er nog van weet een grafwijf van een baas. stom he dat ze daar zo moeilijk over kunnen doen. Wilde je graag thuis bevallen? of zoziezo in het ziekenhuis? wel balen dat het idd nou uiteindelijk nog allemaal niet heel soepel loopt maar als je een fijne gyn hebt is het al heel wat beter. En zolang de kleine druk blijft bewegen heb je in ieder geval genoeg bevestiging dat die zich nog wel vermaakt.
weet je al wat het is?
Simoon

Posting Freak

08-10-2010 12:22
@jolanda ja zeker,
mijn vriend heeft het al wel aan zijn chef vermeld (omdat hij anders geen vrij kon krijgen voor de echo). maar mijn baas weet het nog niet die denk dat ik dinsdag een check up krijg voor mijn vermoeidheid. Ben altijd al moe dus ja en nu is het erger dus vond het wel een goede wahahaha.

rust maar lekker uit hoor, voor je het weet ben je hard aan het werk Wink.

Liefs.
Jolanda10

Posting Freak

08-10-2010 14:46
*gaap* Ff lekker een tukkie gedaan op de bank. Hihi.. Heerlijk, kan er nu weer ff tegenaan. Wel zo gezellig voor mijn mannetje vanavond.

@ Adnil, het zou wel kunnen dat je dat verhaal hebt meegekregen idd! Zo'n heks dat mens. Echt ongeloofelijk!! Kan alleen maar blij zijn dat ik van haar af ben nu! :-) Hopelijk vind ik na de bevalling snel weer een gezellige werkplek!
@ Simoon, slim om het zo te vertellen op je werk! Niemand die wat in de gaten heeft :-D
adniL

Posting Freak

08-10-2010 15:02
soms is het best moeilijk om het geheim te houden op je werk. ik kwam erachter dat ik zwanger was (vrijdag) en ging maandag voor 2 weken op oefening. dus heb het toen al meteen mensen moeten vertellen omdat ik dus echt niet meer die zware dingen enzo ging tillen. En dat scheelt een hoop onbegrip. Maar als het niet had gehoeven had ik het zeker ook nog een paar weken voor me gehouden toen.

Als kapster is er nog wel een hoop werk toch? tenmindste dat is mijn beeld erbij dat ze daar altijd naar opzoek zijn.
Simoon

Posting Freak

08-10-2010 15:09
@Jolanda,

ja ik wil eerst zeker weten dat alles goed is en een zwangerschapsverklaring. Dan kan mijn baas mij niet ontslaan. Doet ie dat wel dan heeft hij een probleem.
Ik hoop voor jou dat je na de bevalling weer een leuke baan kan vinden. Maar eerst maar even genieten dan van jullie kindje hoor!!

@adnil,
ja soms is het inderdaad lastig om het geheim te houden. Maar ja soms moet je ook wel dan heb je geen keus.

Liefs.
Jolanda10

Posting Freak

08-10-2010 15:22
idd, eerst van ons kindje genieten straks.
Heb nu officieel zwangerschapsverlof tot 3 januari, en daarna nog ongeveer 3 mnd ww over. Dus, dat komt goed!! Maar, thuis zitten is ook niet leuk hoor!!
Een beetje ritme en gezellige mensen om je heen... 10x beter! :-D
Simoon

Posting Freak

08-10-2010 18:28
@jolanda,

ja kan ik me voorstellen hoor! dat thuis zitten is ook niet niets, op eeen gegeven moment heb je het gevoel dat je buiten de maatschappij begint te vallen. zo heb ik dat ervaren toen ik vorig jaar na het overlijden van mijn moeder voor 3 maanden thuis kwam te zitten.
maar goed ik zou niet weten wat ik nu zou moeten als ik mijn baan kwijt zou raken....

Liefs.
Jolanda10

Posting Freak

09-10-2010 09:27
@ Simoon.. Oeh.. Was je moeder ziek??
Je mist gewoon wat sociaal contact. En hoe dikker je buik word, mensen zien alleen die buik nog maar als ik buiten kom.
Ze vragen niet eens meer hoe het is ofzo.. nee.. hoelang moet je nog? Of dat duurt niet lang meer zeker? Wel meelevend bedoeld denk ik, maar niet altijd even leuk.

Fijn weekend!!
adniL

Posting Freak

09-10-2010 19:11
hey dame's ik was even druk..

Wat jammer van de moeder.. Ziekte???

Sociaal is inderdaad altijd wel belangrijk met het werk en mensen zijn zoiezo rare wezens met dat ze dan ineens alleen je buik zien enzo. heel jammer is dat.
Simoon

Posting Freak

10-10-2010 14:33
hey dames,

ik ben even een dagje nie tmeer online geweest want gisteren had ik een verjaardag van iemand uit de familie. het was super gezellig helaas mocht ik de helft van de hapjes niet.... werd voorverpakte zalm, pate en verse brie geserveerd (beetje jammer weer) maar goed waren nog wel wat andere dingetjes die ik wel mocht dus dat was prettig.

verder ja mijn moeder was ziek. Mijn moeder is overleden aan kanker. En gister had ik het er even heel moeiliijjk mee dat mijn moeder er niet was omdat ik gisteren mijn vader verteld heb dat ik zwanger ben... we hadden het er wel moeilijk mee dat mijn moeder er niet meer is.

verder ben ik vandaag echt super misselijk en moe. Hoop dat dat snel een beetje beter gaat.

Dat sociale contact is altijd belangrijk, maar wel vervelend als ze alleen maar naar de baby vragen en hoe lang het nog duurt voor je uitgerekend bent...
Maar helaas hoort het er bij. Want ja mensen die anders zijn wordt altijd alleen maar gevraagd naar datgene wat anders is...

Liefs.
adniL

Posting Freak

10-10-2010 16:13
Dat lijkt me inderdaad heel moeilijk ja om dat soort dingen dan niet te kunnen delen met je moeder. het is toch anders. Maar gelukkig heb je je vader nog, en die gaat er vast alles aan doen om een geweldige opa te zijn.

Die vermoeidheid en misselijkheid blijven nog wel een tijdje maar dat gaat ook vanzelf weer over. aan de moeheid gewoon toegeven anders kom je jezelf vanzelf tegen.
Heb je trouwens aan moeders voor moeders gedacht?

mijn vriend is heel de middag weg voor de voetbal dus heb lekker in bad gelegen en boekje(s) gelezen. Wasje in de machine gedaan maar geen puf om die berg op te vouwen dus lekker niets gedaan.. Morgen alweer maandag pfff toch helemaal geen zin in!
Simoon

Posting Freak

11-10-2010 13:40
@adnil,
mijn vader wordt de leukste, grappigste, meest trotse opa van dit kindje (aangezien het waarschijnlijk de opa van papa's kant niet gaat leren kennen).

Helaas kan ik niet altijd toegeven aan mijn vermoeidheid ik heb besloten het voorlopig niet op mijn werk te vertellen omdat in januari mijn contract afloopt en ik graag een verlening van mijn contract wil. gelukkig moeten ze me dit al een maand van te voren aanbieden (staat zo in het contract wat ik nu heb) dus per 1 december weet ik of mijn contract verlengt wordt. en tot die tijd hoop ik het te kunnen volhouden om het te verzwijgen. Vooral omdat mijn buik nogal groeit....

Ik heb wel aan MvM gedacht maar ik weet niet hoe lang ik zwanger ben. En op de site kan ik geen informatie lezen omdat de halve site het niet doet (wat heel jammer is) dus morgen even wat info vragen aan de VK en me dan inschrijven weet ik gelijk hoe lang ik al zwanger ben.

Liefs.
adniL

Posting Freak

11-10-2010 14:38
van 7 weken tot 16 weken als je je voor 7 weken opgeeft krijg je een extra kadootje.

en mijn buik is op het werk nogsteeds niet echt zichtbaar door de kleren die we aanhebben.. das wel een voordeel.. gewoon zeggen dat je last heb van je darmen.. (dat is ook waardoor je buik opzet in de eerste weken) dus niet zo heel veel aan gelogen.

De kleine heeft meer aan 1 goeie opa dan aan 6 slechte.. (en jijzelf tochwel)
Simoon

Posting Freak

11-10-2010 15:09
@adnil,

mijn buik is altijd wel wat opgezet maar het valt nu wel heel erg op hoor. maar goed ik ga met de vriendin van mijn vader binnenkort even wat leuke wijde shirtjes kopen zodat het minder opvalt.

en ja we hebben meer aan de weinige mensen die wel om ons geven dan aan 100 mensen die het geen moer kan schelen.

Liefs.
Jolanda10

Posting Freak

11-10-2010 15:35
Kan begrijpen Simoon dat je je moeder op dat soort momenten ontzettend mist!! En wat is die ziekte gemeen he! BAH! Helaas ben ik er zelf ook wat mensen door verloren :-(
Wat jullie hier al zeggen, lekker genieten samen met de aanstaande opa!!!

Hier ff een behoorlijke off-day! Zo misselijk als ik afgelopen nacht was, ben ik nog de hele zwangerschap niet geweest.
Voelde me zo belabberd. Heb amper geslapen, zovaak hing ik boven de wc (sorry voor me taalgebruik:oopsSmile Mijn moeder werkt in een winkel in hier het dorp en liep vanochtend ff langs.
Ze zei, wat zie jij eruit! Heb je wel geslapen.. Nee, dat heb je goed gezien zei ik, ik denk dat het max 2 uurtjes waren.
Dus ze heeft heel lief onze hond (die is nu 9mnd. en hyper actief) opgehaald, en me verplicht om naar bed te gaan! Heb dus weer 3 uurtjes bij kunnen tanken nu. Maar dat ik me beter voel kan ik nog niet zeggen. :-(
Echt me hele lichaam zit vol met vocht lijkt wel.. Babytje kom maar snel!!!!
adniL

Posting Freak

11-10-2010 17:53
jolanda.. balen van afgelope nacht.. maar ze zeggen dat je lichaam zich leegmaakt voor de bevalling... dus wieweet.. nog 13 dagen wilde je wachten toch? oke 12..

simoon.. gelukkig is de mode tegenwoordig met a lijn en dan zie je het zoiezo stuk minder.. shoppen is altijd leuk!
Jolanda10

Posting Freak

11-10-2010 18:20
Ik had eigenlijk gezegt dat ik 10-10-10 wel leuk vond. Maar helaas.. :-D
Officieel moeten we nog 12 dagen wachten, maar hoop dat dat niet meer hoeft hoor ;-) Dagen wachten duren best lang!

Ik had in het begin, en nu trouwens nog, veel leggings en jurkjes aan! Heerlijk!! :-)
adniL

Posting Freak

11-10-2010 18:48
jah nu gaat dat ook nog wel met dit weer.. maar als het straks feb is, is dat toch best fris. en ik vind jurkjes enzo echt heel leuk maar eigenlijk heb ik dat nooit aan.. geen idee ook eigenlijk waarom niet maar toch..

Wachten is niet echt een vrouwending geloof ik.. haha.. ik hoop voor je dat het deze week echt gaat gebeuren..
Jolanda10

Posting Freak

11-10-2010 19:40
Ik had het voorheen ook niet veel hoor Adnil, (Wat is je echte naam? Of geef je die hier liever niet?) Maar ik vond al die broeken zo irritant zitten hoe groter me buik werd.
Een legging vond ik veel fijner zitten. Zelfs als ik op controle ging bij de vk, fftjes legging omlaag, jurk omhoog.. Lig ik daar niet zo 'bloot' te zijn ;-)
adniL

Posting Freak

11-10-2010 19:49
draai adnil eens om Big Grin
ik vind met een broek dat je minder bloot ligt.. Big Grin
maar wie weet in the future haha...
Jolanda10

Posting Freak

11-10-2010 20:06
Haha.. had er nog niet over nagedacht, Linda! ;-)
Je moet ook lekker aantrekken waar je je fijn bij voelt ;-)
Mar22

Posting Freak

Topics: 5
11-10-2010 20:19
Hey Dames,

Wat een leuk topic! Mooi bouwjaar he dat 86 Wink

Nou ik hoop me hier snel bij jullie aan te sluiten! Wij zijn bezig voor een Brusje voor onze dochter!

Hopelijk gaat het voorspoedig, na de zwangerschap is mijn cyclus erg raar.. De laatste keer duurde het 102 dagen voordat ik weer ogs was.

Liefs
Jolanda10

Posting Freak

11-10-2010 20:32
Hoi Mar,
Gezellig!! :-) Als je wil mag je je nu ook al aansluiten hoor. Al kan ik begrijpen dat het niet altijd leuk is, als wij over zwanger zijn enzo praten, en het bij jou (nog) niet wil lukken.
Hopelijk is je cyclus snel weer wat normaler, en komt er dan een brusje voor jullie dochtertje! :-) (Succes, of zeg je dat dan niet?? :-D )
Simoon

Posting Freak

12-10-2010 09:33
@mar,
welkom. hier... en hopen dat er snel een brusje komt voor je dochtertje.

@jolanda,
volgens mij ga je aan het einde van de week bevallen (weet het niet zeker hoor maar dat zegt mijn gevoel).

@hier,
zo naar de vk, spannend!! alleen jammer dat ik helemaal alleen moet... ik kon niemand meer regelen...

Maar goed daarna maar even mijn vader bellen en daarna mijn oma. Hopen dat het bij de echo er allemaal goed uit ziet.

Liefs.
adniL

Posting Freak

12-10-2010 19:28
simoon balen dat je alleen moest!
hoe was het..
hier accu leeg dus tot morgen!
Jolanda10

Posting Freak

12-10-2010 19:34
@ Simoon, ik ben hééél benieuwd hoe de echo was! Heb je een mooi hartje zien kloppen? Moet vast ontzettend spannend zijn om dat voor de 1e keer mee te maken, en dan helemaal alleen..
Hopelijk klopt je gevoel over mijn bevalling! Ben er helemaal klaar voor. Voel mezelf vandaag gelukkig wat beter dan gister. Wel wat last van onderbuik en onderrug.

@ adnil. Lekker rustig aan doen vanavond dan! En tot morgen.
Jolanda10

Posting Freak

13-10-2010 10:15
Hier net weer goedgekeurd bij de verloskundige.. Hoef volgende week pas weer terug. Dus, we gaan gewoon verder met afwachten ;-)
Wat een rust hier verder..
Ca

Senior Member

14-10-2010 08:26
Hallo allemaal!
Ook ik ben van bouwjaar 1986! En zwanger van ons 2e wondertje. Onze 1e is van juli 2009, nu dus 1 jaar en 3 maand.
Wij hebben bewust gekozen ( voor zover je er wat over te zeggen hebt natuurlijk ) om de kids kort op elkaar ze hebben. Zit straks anderhalf jaar tussen.
Ik ga gezellig meelezen hier en kletsen!

Groetjes Ca
Jolanda10

Posting Freak

14-10-2010 09:26
Hoi Ca!
Leuk je kids zo dicht op elkaar!
Heb je een zoontje of dochtertje? En weet je wat de 2e gaat worden? Hoe verloopt je zwangerschap?
adniL

Posting Freak

15-10-2010 11:48
hoi dame's welkom.. Big Grin

ik was even een paar dagen ofline omdat we wat verplichte feestje hadden op het werk..
niets meer van simoon gehoord??? hopen dat alles goed is gegaan?!
hier gaat alles zn gangetje.
jolanda begint er al wat?
Simoon

Posting Freak

15-10-2010 14:30
hey dames,

sorry dat ik niet meer online ben geweest maar moest alles even op een rijtje zetten...

maar goed,
de echo is goed gegaan was nog eigenlijk niets te zien dus d 26e weer terug voor een echo en dan kijken hoe het allemaal gaat.

verder 2x een gesprek gehad met de vader van kruimel,

en moet zeggen dat heeft een heleboel duidelijk gemaakt....
hij was heel bang dat het financiëel heek duur was.... (lees €1600,- per maand). wat ik gelijk heb proberen te ontkrachten maar het zat in zijn hoofd dus het was zo... heb gisteren met hem een proef berekening gemaakt via internet en daar kwam uit dat iets meer van dat bedrag stond voor het eerste jaar.... en dat viel hem wel mee dus dat is prettig.
en hij dacht dat hij nooit meer tijd voor zich zelf zou hebben... dat hij zijn vrienden nooit meer zou zien en dat hij niets meer kon doen (was ook deels door het door hem bedachte financiële plaatje).
we hebben dit bekeken, en zelfs of een relatie nog gaat lukken.
dit gaan we nu onderzoeken... want we zijn nog wel gek op elkaar alleen hem werd hem iets te vast en dat was niet zijn bedoeling.. mijn bedoeling ook niet maar een kindje maakt dat wel anders... nu heb ik er goede hoop in dat het allemaal goed komt... maar dat het niet allemaal makkelijk zal zijn... maar goed niets is makkelijk...

Liefs.
Jolanda10

Posting Freak

16-10-2010 09:48
Nee, hier nog niets. Helaas.. Ons geduld word op de proef gesteld.
Vandaag 39 weken :-)

@ Adnil, no problemo! Leuk feestje of...?
@ Simoon. Hmm, dat klinkt niet alsof je de meeste leuke dagen achter de rug hebt gehad.
De kosten voor een kindje kan je zo hoog op laten lopen als je zelf wilt. Natuurlijk zijn er wel een aantal dingen die je gewoon aan MOET schaffen. En daarna is het verbruik van luiers en eten/drinken + kleding natuurlijk het meest kostbaar. Goed dat jullie er samen over gepraat hebben. Hopelijk komen jullie er samen uit, en beseft je vriend wat voor iets moois er aan gaat komen.
Ca

Senior Member

16-10-2010 10:38
@Jolanda: Wij hebben al een dochter, we wisten bij haar niet wat het zou worden...Maar deze keer was mijn man er niet gerust onder ( lees hij had een gevoel haha )
En dus wilde hij zekerheid. Na 2 weken zeuren aan mijn hoofd ben ik overstag gegaan en heb het nagevraagd aan de VK. Dus wij weten het, maar houden het nog wel geheim voor de buitenwereld. Ik had het niet hoeven te weten hoor, maar dit kwam dus door mijn man haha...En dan zeggen ze dat vrouwen erg zijn....
Zwangerschap verloopt wel goed, wel wat last van veel harde buiken maar dit komt ook omdat het de 2e is dan schijn je het sneller te hebben en je hebt al een kleintje lopen natuurlijk. Dus echt veel tijd om lekker rustig te zitten heb ik niet. Dat geeft niet maar bij een 1e kun je toch lekkerder rustig aan doen, zeker de laatste tijd! Lekker uitrusten voor de bevalling! hmm.
Voor jou ook spannend! Kan elk moment geboren worden? Het is jou 1e zwangerschap? Weten jullie ook wat het wordt dan? En gaat alles goed?

Met de rest ook alles goed? Verloopt alles beetje naar wens?

Groetjes Ca
Jolanda10

Posting Freak

19-10-2010 08:16
@ Ca, haha.. wat leuk dat je man zo nieuwsgierig was of zijn gevoel klopte!! :-)
Het is ons 1e kindje, en wij weten het inderdaad ook. De eerste 20 weken wilde we er niets van weten eigenlijk.. En vanaf de 20 weken echo waren we alle 2 heel nieuwsgierig. Uiteindelijk hebben we toen een enveloppe meegekregen waar de echoscopiste had opgeschreven wat het is. En je raad het natuurlijk al.. die was zo open! :-D :mrgreen:
Op de 1 of andere manier geeft het me wel een rustig gevoel nu ik het weet, het is allemaal toch al zo spannend.
En ik geloof helemaal dat een 2e zwangerschap meer van je vraagt dan een 1e. Zo'n klein mensje rond hebben lopen kost al een hoop energie, en je bepaald niet zelf wanneer je kan rusten. Nog fftjes volhouden hoor, en toch ook wel naar je lichaam luisteren.
Hier kan het inderdaad elk moment gebeuren.. zóó spannend! :oops:
Ca

Senior Member

19-10-2010 09:19
@Jolanda: Misschien red je het om precies op jullie trouwdatum te bevallen! haha! Dat zou toch grappig zijn nietwaar? Wink Is alles daar nog rustig dan? Of rommelt het al beetje?
Groetjes Ca
adniL

Posting Freak

19-10-2010 10:53
hey dame's was ik weer..
jolanda bijna de 23e!

het feestje vorige week was echt heel sip.. had echt hele zere voeten aan het eind van de de avond had hakken aan want het was in gala en ik loop nooit op hakken dus had AUW!!! Het was wel gezellig hoor op zich.. maar was met eten en ze hadden spruitenstamp! echt ongeloofelijk... dat verzin je toch niet..
Jolanda10

Posting Freak

20-10-2010 09:35
@ Ca, dat zou wel heel grappig zijn inderdaad! :-D Een echte liefdesbaby ;-)

@ Adnil, dat verzin je idd niet, spruitenstamp op een gala? Hahaa,.. echt geen combinatie!!

Vanochtend weer controle gehad, en alles was nog steeds goed. Bloeddruk, urine, echo voor vruchtwater.. Volgende week woensdag terug, krijg dan weer een ctg, en als er van te voren niets gebeurd is, gaan we praten over een inleiding die week.. Ben benieuwd! Hoop heel erg dat de baby toch uit zichzelf gaat komen, blijkbaar zijn die bevallingen een stuk gemakkelijker!! ;-) Duimen jullie voor mij ? :oops:
Simoon

Posting Freak

20-10-2010 10:24
hoi dames,

@Jolanda,
Natuurlijk duim ik voor jou meid!!!

@adnil,
wat een rare combo inderdaad Spruitenstamp op een gala dus.....

@hier,
mijn ex is een ongelofelijke %$#%#&*&$ (invullen naar eigen wens) kreeg gisteren een smsje waarin stond dat hij niet IETS wou erkennen wat hij niet kende.... :S.
Dat hij vind dat als het kind er is het optijd genoeg is om iets te beslissen....
En dat hij voorlopig geen contact wil omdat hij het allemaal zo moeilijk vind en hij niets meer kan en hij alle verantwoordelijkheid in zijn schoot geworpen krijgt.....
oja en ik mag geen contact met hem opnemen en als het kind er is beslist hij wel wat hij wil (plus dat het kind dan per definitie zijn achternaam moet krijgen).

Ik ben zo gigantisch boos!!!!!!!!! en wil hem een brief schrijven met daarin dat hij nu moet kiezen en dat hij anders zijn kind gewoon niet te zien krijgt... Ik heb geen zin om nu alles alleen te moeten doen en dan vervolgens als het kind er is alles door hem moet laten bepalen...... En Hij maar even bepaalt welke achternaam het krijgt en hij wel bepaald hoe het opgevoed word en hij wel bepaald waar het kindje woont.
Sorry maar nu geen betrokkenheid dan ook maar niet..... toch?!

Liefs.
Jolanda10

Posting Freak

20-10-2010 10:44
Jeetje zeg Simoon. Het is dus ondertussen je ex? (begreep vorige keer dat jullie het nog samen wilde proberen..)
Wat een gedoe zeg! Dit is natuurlijk alles behalve leuk!! Je zou juist samen moeten genieten nu.. :-(

Als ik jou was zou ik hem ff met rust laten. Probeer daar zelf ook je rust uit te halen, je niet te druk te maken over wat hij wil! Maar geef jezelf vooral de tijd om te bedenken hoe JIJ het graag wilt!! Schrijf de dingen de komende tijd inderdaad lekker op. Uiteindelijk kan je hem dan zeker een brief schrijven met jou gevoelens, jou wensen/eisen. Maar denk er echt goed over na!!!
Zeker zo vroeg in de zwangerschap is alle stress die je nu hebt niet goed.
Ik snap dat je het liefst alles zo snel mogelijk geregeld hebt, maar misschien kan je eerst ff navraag doen bij instanties wat hij voor rechten en plichten heeft als hij het kind wel/niet erkend enzo.
Pas goed op jezelf en je kleintje! Dikke knuf!!
Simoon

Posting Freak

20-10-2010 10:52
@Jolanda,
ja we zouden het ook proberen maar door dit soort acties hoeft dat voor mij niet... want dit is al 3x in 6 weken tijd Confused. tja dan houdt het voor mij een keer op..

ik ga gewoon opschrijven hoeveel moeite ik gedaan heb om hem er bij te betrekken. dat is voor alles open stond en het smsje bewaar ik ook.
ik ga een dagboekje bijhouden over hoe de dingen gaan wat voor reactie ik van hem krijg of juist niet.. en dat bewaar ik allemaal heel goed. Mocht hij dan ooit aanspraak willen maken op het kind of wat dan ook heeft hij pech want hij is er nooit voor geweest.
dat van die instanties is inderdaad een goed idee daar zal ik wel even achteraan gaan, moet volgende week dinsdag naar de VK dus die kan me vast helpen.

Liefs.
Jolanda10

Posting Freak

20-10-2010 11:08
Goedzo! :-) Inderdaad ga er maar eens achteraan!
Heb je ondertussen op je werk wel verteld dat je zwanger bent of ook nog niet?? Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, pas goed op jezelf!!! Ik heb zelf in het begin ontzettend veel stress gehad door o.a me werk en dat is niet goed geweest voor de zwangerschap. Kindje was na 25 weken echt te klein! Gelukkig hebben we dat nu ingehaald, maar wil niet dat jij hetzelfde krijgt!! Knuf!
Simoon

Posting Freak

20-10-2010 11:25
Mijn baas is er achtergekomen dat ik zwanger ben (kreeg een telefoontje van de VK en mijn baas heeft me afgesluisterd en hoorde de woorden echo en termijn....)

dus ik mag nu opzoek naar ander werk gelukkig was ik daar al mee bezig want heb het niet mee zo naar mijn zin maar toch...

en verder ik hou gewoon zo veel mogelijk rust..
op de momenten dat het kan.

Liefs.
Jolanda10

Posting Freak

20-10-2010 11:40
Wat laf om je af te luisteren!!! Gatverdarrie!! Heb je een vast contract of voor bepaalde tijd? Hij/zij mag namelijk de zwangerschap niet gebruiken als reden voor ontslag.

Succes!
Simoon

Posting Freak

20-10-2010 11:41
ik heb een tijdelijk contract dat het einde van dit jaar afloopt.
Hij heeft wel gezegd (hoe dom van hem) dat ze mijn contract niet gaan verlengen wegens mijn zwangerschap... maar goed ik ga maar niet vertellen dat dat niet mag want dan heb ik nog iets achter de hand om het aan te vechten.

Liefs.
Jolanda10

Posting Freak

20-10-2010 11:57
Hoe stom om dat te zeggen inderdaad!!! Ik weet helaas dat het niet makkelijk is om een baan te vinden als je zwanger bent. :-(
wat een pech heb je zeg!
Ca

Senior Member

20-10-2010 18:38
@Jolanda: Spannen, wel fijn dat alles goed gaat met je uk!
@Simoon: Zolang de " vader" de baby niet erkent, heeft hij geen poot om op te staan hoor! Dus dan kan hij ook geen aanspraak maken op de achternaam van je uk! Laat je idd niet gek maken, maar kies voor jezelf, of beter gezegd jullie zelf en vermijd de stress een beetje...
Dat van dat werk is zeker balen, maar een tijdelijk contract tja, das toch minder idd en voor je baas evt. genoeg reden om niet te verlengen.

En dat van die spruitenstampot...wie heeft dat bedacht? haha Zeker op een gala verwacht je toch eerder tapas ofzo o.i.d., maar geen stamppot? Grr...bleeh

Groetjes Ca
adniL

Posting Freak

20-10-2010 20:10
wat een eikel(s) die ex zou ik zoiezo opknopen aan de hoogste boom en je baas toch wel! Pfff.. doe lekker rustig aan meid. en wat al gezegd werd (weet niet meer door wie) als hij de vrucht niet erkent heeft hij geen poot om op te staan! en in nederland bepaalt de moeder nogsteeds.. jij moet alles ondertekenen uiteindelijk..

inleiden Sad je moet verse ananas eten.. dat schijnt weeopwekkend te werken Big GrinBig Grin

en het eten begon met tapa's en toen risotto (meloen voor mij Big GrinBig Grin) en toen dus die spruitenstamp.. geeindigd met chocolade pannenkoeken..
Simoon

Posting Freak

21-10-2010 10:21
hey meiden,

hij heeft ook geen poot om op te staan hoor, ik bewaar alles wat hij mij stuurt en hou bij wanneer ik hem probeer te bereiken om hem te vertellen hoe de zwangerschap verloopt. Dan kan ik nergens van worden beschuldigd.
en ik onderteken helemaal niets, ik richt me nu maar op de leuke dingen in het leven... en gewoon op kruimel, er zijn 2 vrienden van mij die ik al heel lang ken die zeggen ach meis en anders word ik wel de vader lijkt me hartstikke leuk, niet dat ik daar op zit te wachten maar is wel een teken dat ze er echt voor me willen zijn en dat ze me willen helpen. En moet zeggen dat doet me erg goed.

maaruh tapa's en dan risotto en dan spruitenstamp en chocolade pannekoeken???
Uhm wie heeft dat bedacht???? is toch geen combinaties :S. Maar goed het is wel te grappig om te lezen...
Liefs.
Ca

Senior Member

21-10-2010 11:51
Idd, rare combinatie...Vraag me toch stiekem wel af wat voor type de chefkok was dan eigenlijk!? haha Wink

@Simoon: gewoon lekker gaan genieten en energie steken in mensen die er wel voor je willen zijn!

Groetjes Ca
adniL

Posting Freak

21-10-2010 12:50
die chefkok heeft hier weinig te kiezen.. (raar systeem hiero) hij moet alleen klaarmaken..
maar is zkr rare combi..
Simoon lekker genieten van je kruimeltje.. komt wel goed hoor.. je bent niet de eerste die het alleen moet doen.. Wij vrouwen kunnen dat.
Jolanda10

Posting Freak

21-10-2010 16:02
Hoi dames,

Hoe is het hier?
@ Adnil, voel je de baby al bewegen? :-)
@ Simoon, het blijft een rare combi hoor.. degene die dat bedacht heeft, heeft ze niet alle 5 op een rijtje denk ik :-D
@ Ca, alles goed met jou dikke buik?

Hier vandaag iets teveel gedaan denk ik.
boodschappen, stofzuigen, dweilen, wat wasjes, en 2x een ronde met de hond gelopen..
Nu al een uurtje flinke rugpijn, die doorstraalt naar me liezen. Heel irritant gevoel..
adniL

Posting Freak

21-10-2010 17:27
je moet wel optijd rusten hey jolanda..
ik voel de baby al sinds 17 weken geloof ik.. vriend heeft hem ook al paar keer goed gevoeld. is een echt druktemakertje daar onderin mijn buik Big Grin
hij zit nog wel steeds heel laag altijd. zo rond mijn broeksriem.. bleef die van jou ook zolang beneden hangen?
zit er bij jou al schot in de zaak vwb de bevalling? of nogsteeds gewoon rustig aan je ding doen?
Jolanda10

Posting Freak

21-10-2010 18:13
Ik voelde de baby zelf goed met 21 weken, vanaf 18 weken leek er een veertje van binnen te kriebelen..
En in het begin voelde ik dat vooral onderin inderdaad. Later gingen mijn ribben eraan, haha.
Hier nog niets aan de hand. Voel me goed, slaap goed... Zal wel een luxe resort zijn daar in mijn buik!
adniL

Posting Freak

21-10-2010 18:45
mijn placenta ligt naar achter dus voel vanaf het begin al duidelijk bewegingen is wel heel leuk.. soms vraag ik me echt af wat tie in hemelsnaam aan het doen is.. Big Grin

geniet er nog maar lekker van als ik zo die verhalen lees op het bevallen in oktober 2010 forum dan komen de slapeloze nachten vanzelf. Big Grin
adniL

Posting Freak

21-10-2010 19:49
http://www.mijnalbum.nl/Album=Q3MUJFBT
Jolanda10

Posting Freak

21-10-2010 20:18
Mooi beschaafd buikje hoor!!! :-) Die van mij is echt 1 grote reuze bal :-D Helemaal afgezakt naar onder..
adniL

Posting Freak

21-10-2010 20:29
ZIEN... foto's! Big Grin
Simoon

Posting Freak

22-10-2010 09:29
hey meiden,

@adnil,
mooi buikje hoor!!!

@jolanda,
Rust maar goed uit!!! want er komen vanzelf slapeloze nachten en gebroken nachten Wink. En ik denk idd dat je kindje denkt dat je buik een 7 sterren hotel is Wink. En dan vertrek je niet zomaar hihihi.

@hier,
gisteren heerlijk uiteten geweest met een vriend van mij... En die doet al meer voor de kleine dan de vader van kruimel wahahahahaha.
Krijg als het allemaal goed gaat met kruimel van hem een ledikantje is zo lief!!!
Aan dat soort mensen hebben we tenminste iets.

Liefs.
adniL

Posting Freak

22-10-2010 14:16
hey las op andere topic dat het rommelt bij jolanda!
zal het dan toch doorzetten en op de 23e haar frummeltje in dr armen houden..
ik hoop voor dr dat het allemaal goed gaat!

Jolanda als je dit leest SUCCES! (geniet ervan ??)

Simoon geniet van de aandacht van je vrienden.. nu kom je erachter wie je echte vrienden zijn. en zo te lezen heb jij die wel.. gelukkig! x
Ca

Senior Member

22-10-2010 18:07
@Adnil: Bescheiden buikje idd! Fijn dat je het goed voelt bewegen. Bij mij was dat al in de 15e week, zowel bij de 1e als bij de 2e zwangerschap. Heerlijk, want dan heb je zelf enigszins controle of alles goed gaat daarbinnen!
@Simoon: Lekker van genieten idd, en heel lief dat die vriend je wil helpen!

@Jolanda: Ben stiekem wel heeeeel benieuwd hoor, of het doorzet of niet! Laat je het ons weten?

Even weer terug bladeren, want wilde op nog meer reageren, maar moet even bladzijde terug....
Ca

Senior Member

22-10-2010 18:09
owh ja, Jolanda vroeg hoe het met mijn dikke buik was haha!
Nou wel goed eigenlijk! Groei goed en draag het kindje mooi naar voren. Gelukkig niet in de breedte! Van achter kun je dus niet echt zien dat ik zwanger ben. Bij de 1e had ik dit ook.
Zal binnenkort eens een foto maken, en dan hier proberen te posten...

Groetjes Ca
adniL

Posting Freak

22-10-2010 18:32
ik ben beniewd kom maar op met die foto's!
Jolanda10

Posting Freak

23-10-2010 17:10
Hey Meiden,

Vandaag 40 weken zwanger, en 1 jaar getrouwd. Helaas, nog geen babytje in onze armen dus.
Alles rustig, niets wat erop wijst dat onze uk op deze dag nog geboren gaat worden.

Ik ga me nu klaar maken om lekker met mijn mannetje te gaan uiteten, reageer later nog op jullie!

XXX
Simoon

Posting Freak

24-10-2010 14:02
hey meiden,

@jolanda, hoe was het etentje? Ik hoop dat het erg lekker en romatisch was en jullie erg genoten hebben.

@adnil, ik geniet ook zeker van de aandacht van mijn vrienden..

@ca, wat fijn dat het bij jou allemaal zo goed gaat.

@hier,
tot op heden nog steeds niets van de vader van kruimel gehoord dus van mij mag hij heel mooi de boom in!! en ik heb het gevoel dat ik nooit meer wat van hem ga horen.
Ik zit wel te twijfelen om dinsdag een sms te sturen hoe de echo gegaan is. Aan de ene kant lijkt het me een goed idee aan de andere kant vind ik ook dat hij wel de moeite mag nemen om te informeren hoe het was. Dus een beetje tweestrijd.

Liefs.
adniL

Posting Freak

24-10-2010 22:30
hey jolanda nog lekker genoten van jullie avondje samen?

Ca goed bezig lekker rustig..

Simoon.. ik zou hem gewoon een zakelijk berichtje sturen met hoe en wat. en dan merk je wel of hij nog wat stuurt of niet toch.. als hij niets stuur heb jij je in ieder geval van je beste kant laten zien en kunnen ze jou nooit verwijten dat jij je best niet heb gedaan ofzo.. Gewoon lekker de eer aan jezelf houden.

morgen nog lekker een dagje vrij!! Big Grin
Lehh

Unregistered

25-10-2010 13:15
Hallooo! Ik kan me ook toevoegen in dit topic! Leuk zeg! Kom ook uit het bouwjaar 1986 Wink Ben nu 16 weken zwanger! Heb nog niet alles gelezen hoor, zit nu op mn werk... maar wow Simone wat naar dat je contract niet verlengd word nadat je baas je telefoontje heeft afgeluisterd zeg! Sad
Jolanda10

Posting Freak

25-10-2010 14:15
@ adnil, heerlijk genoten van ons etentje samen!! wat vliegt een jaar voorbij! Ongeloofelijk!

@ lehh, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Gaat alles goed?

Vandaag 40+2, maar geen baby. Zit vandaag een btje met mezelf in de knoei! Ben behoorlijk gevoelig en niemand kan wat goed doen.. Zo oneerlijk van mezelf, maar heb me emoties niet onder controle :-(
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (2): 1 2 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave