Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Zwanger worden in 2011

Zwanger worden in 2011
betsy

Unregistered

29-09-2010 10:10
Zijn er meiden die om wat voor reden dan ook tot 2011 wachten?
ik ben 2 mnd geleden bevallen.
en wil eerst de kilo's eraf en begin op zijn vroegst in 2011.

groeten betsy
Bambi80

Posting Freak

Topics: 34
29-09-2010 11:04
hoi!

Zoals we er nu over denken gaat medio 2011 de spiraal er hier uit en willen we voor een tweede.
We willen eerst trouwen, verhuizen en het liefst wil ik me ook fitter voelen. Om me fitter te voelen ben ik begonnen met sporten en als de borstvoeding helemaal afgebouwd is, ga ik ook lijnen. Ik ben veeeeeeeeel te zwaar.
Ik heb er zo'n zin in voor een tweede te gaan. Het kriebelt onwijs, maar ja....toch nog even geduld hebben.
Xannia

Posting Freak

Topics: 7
29-09-2010 11:18
Hey Betsy,

Fijn om te zien dat ik niet meer alleen ben die voor 2011 gaat!

Wij gaan zeer zeker beginnen in 2011, maar weten nog niet precies wanneer. We hadden als plan om in mei 2011 te beginnen, zodra we getrouwd zijn, maar nog niet definitief besloten, vanwege de regeringsbezuinigingen. Eerst maar even kijken hoe dat precies uitpakt en hoe erg het kriebelt in mei Wink.

Gefeliciteerd met Joost, bevalt goed dus zo'n kleintje? Ik zie dat jij en juni gaat trouwen, wachten jullie daar op of vind je het niet erg evt. zwanger te trouwen?
Xannia

Posting Freak

29-09-2010 11:20
Ik zie nu dat ik jullie twee door elkaar haal, omdat toen ik bezig was met schrijven Betsy nog de enige hier was en nu ik even snel ging terugspieken naar je banners keek ik naar de verkeerde, oeps! Maar we zijn al met drie dus.

Maar Betsy, jij ook gefeliciteerd met je dochter Wink
betsy

Unregistered

29-09-2010 13:34
heey dames gezellig al met z'n drieeen.
mijn dochter is pas 2 mnd maar het kriebelt onwijs.
ook ik moet eerst lijnen. ben net begonnen met sonja, hier moet er 15 kg af.
heb ook zwangerschapsdiabetus gehad en als dat er niet af is weet ik zeker dat ik het weer krijg.
ik ga als anticonseptie de persona gebruiken. is iets minder betrouwbaar maar als het mis gaat is dat dan maar zo.
@mariekepiek ken ik jou niet van het stoppen met anticonseptie in aug/sept van vorig jaar?
gefeliciteerd in elk geval

leuk dat jullie gaan trouwen. ik ben vorig jaar getrouwd

groeten betsy
betsy

Unregistered

29-09-2010 13:35
@mariekepiek zie dat je in gelderland woont. waar ergens? ik woon nml ook in gelderland in brummen
Bambi80

Posting Freak

29-09-2010 14:28
ik ben 9 maanden ziek geweest toen ik zwanger was. Ik heb extreem veel overgegeven. Het zou niet leuk zijn om met kotsbakje bij het altaar te staan of op die dag in het ziekenhuis te liggen. Dus vandaar. Ik vind dit huis ook te klein voor 2 kindjes.
Persona is wel een goed idee eigelijk. Ik heb hem hier ook liggen, maar moeten eerst de hormonen in mijn lijf weer op orde zijn voordat ik die kan gebruiken. Misschien dat het spiraal er dan wel eerder uit gaat en ik deze methode ga gebruiken, want ben niet echt tevreden over het spiraaltje.

Angie wat leuk dat jij ook gaat trouwen. Gefeliciteerd!!!

Ik woon in Apeldoorn. Een heel ander deel van gelderland
Bambi80

Posting Freak

29-09-2010 14:29
ik schreef trouwens mee met stoppen met anticonceptie sept 2008.
Jiji ook?
Xannia

Posting Freak

29-09-2010 14:42
Ja dus voorlopig kunnen we samen ook nog aftellen tot de bruiloft. :-D Op welke datum trouw jij? Hebben jullie alles al geregeld? Locatie, jurk, restaurant etc?

Wel naar dat je zo ziek was tijdens je zwangerschap, ben er zelf ook wel heel bang voor dat dat gebeurd. Gewoon omdat mijn gezondheid al niet spetterend is en ik 40 uur per week werk. Ben nu al blij als ik straks parttime (4 dagen in de week) ga werken en lekker bij mijn kindje kan zijn. Voor mij dus ook pas de eerste.

Betsy, heb jij echt nog geen maand of wat dan ook in gedachten om te beginnen?

Ik wil ook graag afvallen, maar ongeveer 5 kilo is genoeg en meer niet haalbaar denk ik. Elke keer als ik daarop kom stuiter ik hard terug (terwijl ik ooit 10 kilo zwaarder was dan nu, maar die blijft er netjes af). Wil gewoon iets beter in de bruidsjurk passen.
jk1988

Posting Freak

Topics: 1
29-09-2010 15:03
hoi!

Zoals het er nu voorstaat willen wij als Sem 1 jaar is voor een 2e gaan!

Marieke en Angie, wat leuk dat jullie gaan trouwen!!
Xannia

Posting Freak

29-09-2010 15:08
Ha, ook nog iemand van mijn leeftijd, hoewel jij ook al voor een tweede gaat en ik voorde eerste.

Wat heeft die gecorrigeerde datum in je banner te betekenen? Komt dat omdat hij te vroeg geboren is? Heeft hij in een couveuse gelegen?
jk1988

Posting Freak

Topics: 1
29-09-2010 15:25
Angie, ja klopt ik ben 22!

en inderdaad die gecorrigeerde leeftijd.. zo oud zou hij zijn als hij niet te vroeg geboren was!

Hij heeft de eerste dag een paar uurtjes in de couveuse gelegen en een week in een open couveuse (warmtebed) na 12 dagen mocht hij mee naar huis!
Xannia

Posting Freak

29-09-2010 15:31
Moeten spannende tijden geweest zijn dan!

Groeit hij nu aardig bij vergeleken met andere baby's van zijn leeftijd?
betsy

Unregistered

30-09-2010 08:58
Ik woon in Apeldoorn. Een heel ander deel van gelderland[/QUOTE]

als ik me niet vergis ligt brummen toch echt direct naast apeldoorn.
was dat sept 2008 of 2009

@angie nee heb nog niet echt een mnd in gedachte (het liefst gister hahah)
maar ik heb wel een doel en dat is die kilo's eraf.
als die eraf zijn mag het van mezelf.

groetjes
betsy

Unregistered

30-09-2010 09:00
@mariekepiek wat verveled dat je zo ziek bent geweest lijkt me verschrikkelijk.
betsy

Unregistered

30-09-2010 09:03
jk1988 schreef:Angie, ja klopt ik ben 22!

en inderdaad die gecorrigeerde leeftijd.. zo oud zou hij zijn als hij niet te vroeg geboren was!

Hij heeft de eerste dag een paar uurtjes in de couveuse gelegen en een week in een open couveuse (warmtebed) na 12 dagen mocht hij mee naar huis!

griezelig he? verder alles wel goed gegaan?
verder heeft ie idd een mooie inhaalslag gedaan qua gewicht of niet?
betsy

Unregistered

01-10-2010 16:23
heey dames,

waar zijn jullie???
Xannia

Posting Freak

01-10-2010 18:48
Hierzo!!

Alles goed met jou Betsy? Nog plannen voor het weekend?

Tis alweer oktober dus weer een maandje dichter bij 2011 Wink
Xannia

Posting Freak

01-10-2010 19:08
Vandaag overigens mijn baas op het werk, die is bevallen in juli en kwam nu haar baby laten zien. Ze had van te voren beloofd dat ik de eerste zou zijn die haar zoontje vast zou mogen houden en daar heeft ze zich aan gehouden Big Grin. Voelde me toch wel vereerd (terwijl ik er niet eens om had gevraagd) en voelde erg goed om zo'n hummeltje vast te houden. En natuurlijk... iedereen zei: Ohhhhh zie haar glunderen!!!!

En natuurlijk weer de opmerkingen daarna: Jaa nu voel jij je eierkoker ook wel flink he? Ik word langzamerhand scheitziek van die opmerkingen (krijg ze bijna wekelijks) en heb dus ook pissig gereageerd dat ik DOLGRAAG ZOU BEGINNEN maar dit niet het juiste moment is en we willen wachten tot we getrouwd waren. Kreeg ik de opmerking: "nou nou, als je dat nu al hebt dan voel je die eierkoker wel flink rammelen he?".. Grrr wekenlang lopen pushen wanneer ik nou eens ga beginnen en dan nu zo'n opmerking!! En daarna grappig verder: Laten we dan maar een weddenschap op het werk maken wanneer je zwanger raakt he!! Mei 2011 trouwen?? Dus uhhmm ik schat op juni 2011 zwanger.. wat zeggen jullie??

Helaas was het superdruk op het werk dus niet zo lang met de kleine en moeder gezeten. Slechte planning dus Wink
betsy

Unregistered

02-10-2010 08:19
Dat klinkt gezellig angie.
hier niet echt een planning voor het weekend.
ga straks even paardrijden met mijn schoonzusje.
hier zijn sinds gister de duiveltjes aangekomen. 3 weken na het stoppen van bv best snel....

groetjes betsy
Xannia

Posting Freak

08-10-2010 21:00
Tis hier wel rustig zeg, maar ja 2011 is ook nog ver weg!

Wij denken erover om misschien eerst nog een dakkapel te laten plaatsen volgende zomer en daarna pas voor een baby te gaan. We gaan een grote slaapkamer in tweeën opdelen, waardoor je een ruime en een kleine kamer overhoudt. Die kleine willen we dan een dakkapel aan plaatsen zodat die toch nog wat ruimer valt. Maar ja, even op internet geneusd en kost toch al gauw 2.500 euro! Het is voor een goed doel en schijn je als je het later verkoopt ook zo weer terug te verdienen. Schuift alleen die kriebelende kinderwens wel weer op.

Laatste dagen veel verveling en dan denk ik ook echt: HAD IK MAAR EEN BABY Sad!
betsy

Unregistered

10-10-2010 14:07
2011 is zo hoor het is al okt.

het is idd waardevermeerderingvoor je huis. maar wel zit er aan elk huis een max waarde.
hier gaat het lijnen nog niet zo hard. vind het moeilijk juist omdat het zo langzaam gaat.

gr betsy
Xannia

Posting Freak

10-10-2010 14:13
Ja dat ken ik Betsy! Dat langzame afvallen is echt niets voor mij. Ik wil toch wel resultaat zien.

Ik heb me vandaag voorgenomen er weer écht voor te gaan. Laatste weken zit ik toch steeds weer rond die 1800 kcal, hoewel ik me probeer te gedragen en me niet helemaal volprop. Vanaf nu proberen rond de 1200 kcal te blijven. Wil mijn BMI echt wel weer rond de 24 (=70 kilo) krijgen, maar dan heb ik nog 9 kilo te gaan, zucht. Hoeveel wil jij kwijt Betsy?

Wij hebben inmiddels echt een datum geprikt voor te beginnen. Ik word gek van die onzekerheid wat we nu gaan doen. We gaan voor september, maar vanaf juli wel al ontpillen. Hopelijk is de cyclus rond september dan normaal. Dus wat er ook gebeurd, we gaan dan (pas) beginnen. Nu dus ook een tellertje Wink
Gerjanne1981

Unregistered

21-10-2010 21:38
Hallo meiden! Ik was even aan het zoeken naar een geschikt topic om in mee te kletsen. Volgens mij zit ik hier goed! Ik ben altijd heel actief geweest op het forum toen ik zwanger probeerde te worden, maar de laatste tijd ben ik hier niet echt meer geweest.

Ik ben Gerjanne, ik woon in een dorp op de Noord-Veluwe en ik ben sinds 13-02-2010 de trotse mama van Vince! Vince is nu dus ruim 8 maanden en bij mij kriebelt het al weer een tijdje om voor een 2e te gaan. Helaas zitten mijn vriend en ik nog niet op één lijn, hopelijk trekt hij gauw bij... Wink Ik zou namelijk heel graag willen stoppen met de pil rond Vince z'n eerste verjaardag. Maar omdat we allebei een eigen zaak hebben en we het allebei superdruk hebben, is hij bang dat we het dan helemaal niet meer zullen trekken. Ik vind het nu al lastig om eeen goede balans te vinden tussen werk en privé, dus ik begrijp het wel hoor. (maar leuk vind ik het niet haha)

Dat brengt me bij het volgende: ik ben trouwens bruidsfotografe! Ik las dat er hier twee meiden gaan trouwen. Al een fotograaf geregeld? Wink

Anyway, ik zou het leuk vinden om mee te kletsen met jullie. Ik kan niet beloven dat ik hier vaak ben, maar dat merken jullie vanzelf!
Xannia

Posting Freak

21-10-2010 22:08
Gezellig dat je je ook met ons meekletst Gerjanne! Gelukkig heb je nog 4 maanden om je vriend te overtuigen Smile. Hoe doen jullie dat nu met de kleine? Passen jullie om de beurt op, of kinderopvang?

Ik heb al een bruidsfotograaf, dus helaas!

Je hebt zelf een vriend, maar denk je niet door al die bruiloften: Ik wil ook!!!?
Xannia

Posting Freak

21-10-2010 22:12
Oppassen, het klinkt trouwens wel een beetje raar hihi, maar je snapt wel wat ik bedoel Tongue. Voor je kind zorgen om ste beurt Wink
Gerjanne1981

Unregistered

21-10-2010 22:52
Haha ja ik wil ooit wel trouwen ja, maar het kost zo verrekte veel geld en we zijn niet van die spaarders... Maar als het ooit zover is, dan heb ik genoeg inspiratie opgedaan! Ik heb inmiddels bijna 50 bruidsparen gefotografeerd, en dus heel wat jurken enzo voorbij zien komen haha! (en ik weet dus ook vooral wat ik NIET wil op mijn mooiste dag haha)

Mijn moeder is gediplomeerd gastouder en past gemiddeld 2,5 dag per week op Vince. En soms gaat hij naar mijn schoonmoeder. Ik werk maandagmiddag en woensdagmiddag ook nog op de administratie van mijn broer's bedrijf (in DJ's en drive-in shows, ook voor bruiloften... Wink), plus de dagen dat ik trouwreportages heb (meestal op vrijdag). Het einde van het trouwseizoen is echter in zicht, dus dan heb ik gelukkig weer wat meer tijd voor mijn kleine smurf. Ik werk dus dinsdag en donderdag hele dag thuis (fotobewerking, trouwalbums maken), en in het weekend heb ik vaak fotoreportages in mijn eigen studio. Maar ja van thuiswerken komt altijd weinig met zo'n kleine erbij... Ik ben dus vaak ook 's avonds aan het werk en in het weekend, dan neemt mijn vriend de zorg op zich. Al met al werk ik zo'n 50 uur per week... Ben ook al overwerkt geweest afgelopen zomer... (ook niet gek hè)

Het is dus vrij hectisch, maar het gaat nu prima. Al zou ik natuurlijk graag veel meer tijd met Vince willen doorbrengen. Maar ja er moet ook brood op de plank komen hè... Maar goed we krijgen steeds meer een juist ritme te pakken.
Xannia

Posting Freak

22-10-2010 09:10
Gelukkig doe je wel leuk werk, ondanks al die overuren dus niet helemaal gespannen lijkt mij, maar het is evengoed wel jammer dat je niet zoveel bij de kleine bent. Gelukkig heb je de komende tijd het dan wat rustiger.

Ik heb mijn jurk vorige maand uitgekozen en begin nu ineens heel erg te twijfelen of ik wel de juiste heb gekozen. We hadden een foto gemaakt en hij is zo anders dan in mijn gedachten. Ik heb in eerste instantie een aanbetaling gedaan en ga hem de 30e helemaal betalen. Is het raar om te vragen of ik hem nog een keer mag passen (ook al ben ik wel van plan hem te houden natuurlijk)?
Gerjanne1981

Unregistered

22-10-2010 10:44
Nee tuurlijk is dat niet raar, als je 'm nog een keer wilt passen! Gewoon vragen!
Xannia

Posting Freak

25-10-2010 10:03
Blijft toch rustig hier he, terwijl januari al best wel dichtbij begint te komen! In het december topic zitten sommige mensen al maanden.

We zijn in ieder geval weer een paar dagen verder Smile! Ik ga zaterdag maar is bellen of ze die jurk kunnen klaar hangen voor als ik eraan kom.

Hoe gaat het met alle kids hier? Al bezig met de sinterklaas voorbereidingen?
Gerjanne1981

Unregistered

26-10-2010 10:34
Ja zo langzamerhand ben ik al wat cadeautjes bij elkaar aan het sprokkelen voor Sinterklaas haha! Ik heb bij de Formido een 'hobbelvliegtuig' gehaald, en wat kleine dingetjes. Niet teveel want in februari is Vince alweer jarig dus dan stromen de cadeautjes ook weer binnen. En we hebben amper bergruimte in ons kleine maar schattige huisje, dus zoveel speelgoed kan ik toch nooit kwijt! :S
betsy

Unregistered

01-11-2010 11:19
Hallo dames, zoals jullie merken ben ik ook niet zo vaak actief.
ben erg druk (maak mezelf druk)hahah.
moet over 2 weken weer aan het werk bah heb weinig zin.
welkom gerjanne
Xannia

Posting Freak

01-11-2010 12:12
Kan ik me voorstellen Betsy, geniet nog maar even van je twee weken. Ga je fulltime werken en de kleine naar de opvang?

Tis alweer november, dus das een goed gevoel Big Grin
betsy

Unregistered

01-11-2010 13:55
Ik heb wisselende diensten en breng de kleine di en vrij middag naar de opvang. 'savonds is wouter thuis en als ik een keer overdag moet werken heb ik opa en oma achter de hand. het is zeker zooo 2011 haha.
ben benieuwd naar de reacties van iedereen als ik straks weer zwanger ben. sommige verklaren je denk ik voor gek zo snel. maar het lijkt me juist super zo kort op elkaar. en op mijn werk zullen ze zeker niet blij zijn maar wouter zegt ook je kunt je toekomst niet af laten hangen op je werk.

met afvallen gaat het erg langzaam maar verlies wel cm's volgens mij.

xxx
Xannia

Posting Freak

01-11-2010 14:26
Hihi, ach ja iedereen op het forum heeft gelukkig wel een "tik" wat baby's betreft, dus hier weinig opgetrokken wenkbrauwen. Denk zelf dat ik er minstens 2 jaar tussen wil hebben, maar is natuurlijk niet te voorspellen hoe ik er tegen die tijd over na denken. :-?
betsy

Unregistered

01-11-2010 15:04
het is net een verslaving hhaha ik had na een maand al zoiets van ,, ik wil nog een keer!!!'' hahah
Xannia

Posting Freak

01-11-2010 15:40
Heb je zo van de zwangerschap en bevalling genoten? Hihi Smile
Xannia

Posting Freak

12-11-2010 19:22
We zijn alweer 10 dagen verder, zijn er nog nieuwe dames op het forum voor 2011?

Hoe gaat het met de rest hier? Big Grin
Xannia

Posting Freak

26-11-2010 12:46
Damesssssss, waar zijn jullie?
sannysan

Unregistered

02-12-2010 12:51
Hoi Allemaal,
Een tijdje terug was ik actief op dit forum omdat het bij ons ook begon te kriebelen om een kindje te krijgen.
Als snel kwamen we er achter dat we liever eerst wilde trouwen...... Daar zijn we nu druk mee bezig. (regelen enz.)
Maar toch blijft de wens knagen. Daarom willen wij na onze trouwdag ook beginnen met het krijgen van een wondertjeSmile Hopelijk is het voor ons ook weggelegd dat die wens uit gaat komen. Aangezien we pas in sept. trouwen was ik niet meer actief geweest. Dat is nog allemaal zo ver weg.
Maar toen ik met toeval op deze topic kwam dacht ik... laat ik toch maar mee kletsen. Het lijkt me leuk om met andere naar deze mooie tijd toe te leven.
Groetjessss
Xannia

Posting Freak

02-12-2010 15:00
Hey Sanny, wat leuk dat jullie ook in september gaan beginnen!! Dan ben ik niet meer de enige hihi, ook al is het nog zover weg. Wij gaan wel al in mei trouwen, maar gaan dan nog een paar maandjes extra sparen.

Ik had ook precies hetzelfde, op het forum (heel) actief, toen twijfel twijfel twijfel en toch besloten eerst te gaan trouwen.

Ik heb momenteel dat ik vooral bezig ben met het trouwen, maar omdat ik hier al actief was kan ik het forum moeilijk loslaten Wink. Het komt voor ons ook wel erg dichtbij, het duurt nog maar 5 maanden tot mei! Ik denk dat zodra we getrouwd zijn ik weer heel veel zwangerschapskriebels krijg.

Heb je al een jurk?
sannysan

Unregistered

04-12-2010 17:57
@ angie: Wat toevallig, dan zitten we ongeveer in hetzelfde schuitje hihi.
Wat leuk dat jullie ook eerst gaan trouwen!!!!! Daar ben ik op dit moment ook meer mee bezig moet ik zeggen maar het blijft toch wel een beetje kriebelen.
Ik was meteen geslaagd voor een jurk. Van de 10 die ik aangehad heb was ik er meteen op 1 verliefd. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen die te laten lopen. Dus maar meteen gekochtTongue En jij??????
|Voor jullie komt het al lekker dicht bij. Zijn jullie al in ondertrouw gegaan???
maal

Posting Freak

Topics: 5
04-12-2010 18:11
hooiii mag ik mee babbelen, ik ben maal, 26 en gestopt met de pil in dec 2008, mijn voornemen is zeker om in 2011 zwanger te worden!!!! heb net mn 2e buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en mag pas in 2011 weer beginnen dus denk nou kan ik mooi ook hier mee praten, zie dat sommige al n pracht wondertje hebben gefeliciteerd toppie,, bevalt het ouderschap???? oeeiii kan niet wachten!!!!! van mij mag het morgen 2011 zijn!!!!
ik lees het wel
liefs maal
sannysan

Unregistered

04-12-2010 18:15
@ maal; Leuk dat je mee komt kletsen.
Wat heb jij veel vervelende dingen meegemaakt. Hopelijk wordt voor jou (en vele andere in deze topic) 2011 jou jaar!!!!!!!
Ik zal voor je duimen. Succes. Enig idee al welke peroide van 2011 je wil gaan beginnen???
Liefs sanny
maal

Posting Freak

04-12-2010 18:19
ja meteen als de 6 weken om zijn dat zal dus begin januari worden, zit nu in week 1 van mn non actief en ik word craaaazzzzyyyyyy, ik heb t puntje al mogen proeven maar wil zooo graag ook eens zien dat er een kleintje groeit in mn baarmoeder, de eerste echo waar je al wat ruimte ziet en dan na meer weken een knipperend lichtje aaaaah kan egt niet wachten maar ja je moet he, en ik heb na me eerste bbz een half jaar niet zwanger mogen worden dus dan zal ik die 6 weken wel overleven
thanxx sanny
liefs maal
Xannia

Posting Freak

05-12-2010 14:39
Sannysan, ik ben ook voor de eerste jurk gevallen die ik aanhad! Nog steeds helemaal blij mee Big Grin. We zijn 2 maanden geleden al in ondertrouw gegaan. Hoop al geregeld en nu langzaam een beetje aan het kijken naar de uitnodigingen. Denk dat ik die eind februari/begin maart op de post doe. Dan neem ik ook een weekje vrij om me er helemaal op te richten. Sinds augustus geen vakantie meer gehad, dus dan is het precies een half jaar later. Ik heb ook na mijn huwelijk nog 2 weken extra vrij en we gaan dan 9 dagen naar de Dominicaanse Republiek. 2011 wordt een mooi jaar Smile. Gaan jullie nog op huwelijksreis?

Maal, voor jou is het gelukkig nog een beetje dichtbij nu. Hoop dat het wondertje zich ditmaal wel gewoon goed plaatst!!!
maal

Posting Freak

06-12-2010 12:05
hoop ik ook angie, thanxxx, hihi komt idd dichtbij maar blijft ook nog verdomd ver hahah,,, mooie onderschrift, waarom wachten jullie???

zijn alle meiden hier al getrouwd?? mag ik vragen hoe jong jullie zijn???
sannysan

Unregistered

06-12-2010 13:20
@ Angie: Wat fijn dat jij ook meteen je jurk had. Voelde zeker ook meteen goed... haha
Dominicaanse republiek klinkt goedBig GrinBig Grin Wij willen ook op huwelijksreis maar weten nog niet precies waarheen. Wij trouwen 30sept. dus dan is het al okt als wij op huwelijksreis gaan. Dan is het niet overal meer warm. Maar we hebben nog even om erover na te denken.
Wanneer stop jij eigenlijk met de pil? Ga je eerst ontpillen of beginnen jullie meteen.
Ik wil namelijk heel graag meteen in sept. beginnen maar ik ben bang dat ik dan op mijn trouwdag en huwelijksreis ongelofelijk ongesteld ben. Voordat ik aan de pil begon was dit namelijk ook al het geval. Dus wij zitten erover te denken om meteen te beginnen.

@ Maal: Ik ben 24 en jij??? Wij gaan trouwen eind sept 2011 vandaar dat wij wachten tot die datum. Wij wilde eigenlijk een tijdje terug al beginnen, maar we hebben toch besloten om eerst te gaan trouwen. En aangezien ik toen al actief was op dit forum ben ik hier weer terug op beland.
Het kriebelt toch nog hahaha
Hopelijk heb jij snel jou wondertjeSmile

Liefs SannySan
maal

Posting Freak

06-12-2010 13:42
hey sanny,
ik ben 26, spannend hoor trouwen eind sept, leuk! mooi idee ook om toch te wachten tot je getrouwd bent,,, ik weet nog niet of ik wil trouwen, ik weet wel zeker dat ik een kindje met mn lief wil...
alles al an het uitzoeken, al een jurk gevonden??? wit of kleur???? spannend hoor!!!
sannysan

Unregistered

06-12-2010 13:47
@ Maal: Is wel lastig om te wachten als je er voor je gevoel al helemaal klaar voor bent, maar ik kan me er nu wel even lekker in gaan verdiepen.
En ik kan er lekker naar toe leven......
We zijn inderdaad druk bezig met regelen en uitzoeken. Is nog best lastig allemaal. Gelukkig heb ik de jurk al.
Ik ben meestal best lastig qua kiezen van kleding enz. maar nu was ik er 100% zeker van...!!!!

OP NAAR 2011!!!!!!!!!!
maal

Posting Freak

06-12-2010 14:01
ja dat is iid el zo, lekker erin verdiepen dat de dingen geen verassingen meer hebben, of dat je iig goed op de hoogte bent, ga je wel eerder stoppen met de pil dat je al lekker ontpilt bent tegen je trouwen aan,

wat voor jurk heb je??? stapless, bandjes, mouwtje, wit, of kleur, met sluier of zonder????
ik zelf als ik ooit zou trouwen dan doe ik dat in een felle kleur jurk, paars of turqoise of roze.... ik hou er altijd van dingen net ff anders te doen. ff iets extremer....

ik vind et egt knap van je hoor,, is egt nog een hele tijd,,, doorzettingsvermogen. maar das een hele geoie eigenschap,,,

ik hoop dat ik snel zwanger mag zijn dan kan ik jullie ook op de hoogte houden wat er allemaal gebeurd...
sannysan

Unregistered

06-12-2010 14:17
@ Maal: Wij zijn er nog niet helemaal uit wanneer dat ik ga stoppen met de pil. Ik wil eigenlijk meteen beginnen nadat we getrouwd zijn, (Dus dan zou ik voor die tijd al moeten stoppen met de pil) maar ik ben bang dat ik dat op onze trouwdag en tijdens onze huwelijksreis enorm ongesteld ben. Voordat ik aan de pil ging was dit namelijk steeds het geval.
Snap je wat ik bedoel??? Heb jij misschien nog tips??? Of iemand anders Wink

Mijn jurk is gewoon wit (beetje gebroken niet spier wit).
Stapless jurk met een kleine sluier. Hij is prachtig hahaha

Het is inderdaad nog een hele tijd, maar ik kan hier vast met andere meegenieten haha!!!

Ik hoop ook dat jij snel zwanger bent en ik hoop dat je jou ervaringen dan ook nog met ons wilt delen. Kan me voorstellen dat het voor jou ook allemaal niet meevalt. Als je eenmaal begint wil je het liefst vandaag dan morgen zwanger zijn lijkt me... Succes met alles, en jullie tijd komt ook nog wel. Ik zal voor je duimen
Liefs SannySan
Xannia

Posting Freak

06-12-2010 15:10
Sanny, ik ga pas stoppen met de pil NADAT we getrouwd zijn. Zelfde reden als jij: ik wil niet ongesteld worden op mijn bruiloft of huwelijksreis.

Dus vanaf juni ontpillen en dan september/oktober beginnen. Even kijken hoe we er in juni tegenaan kijken, of we daar nog wat mee gaan schuiven. Wil eigenlijk ook nog een autootje en nieuwe keuken, dus mocht het niet te erg kriebelen dan schuiven we misschien nog wel iets verder.

Ik heb overigens ook een witte jurk. Strapless topje en dan wijd uitlopend. Beetje een prinsessenjurk dus.
maal

Posting Freak

06-12-2010 20:09
waauuuw tof hoor!!! angie hoe jong ben jij???

uhm tips.. ja moeilijk,,, het ontpillen duurt meestal niet zo heel lang, gewoon tot je je eerste echte ongesteldheid hebt gehad na de bloeding van het stoppen met de pil...
zou inderdaad verschrikkelijk zijn als je op je huwelijksnacht onwijs ongesteld bent...
sannysan

Unregistered

07-12-2010 10:02
Ik heb nog een hele tijd om erover na te denkenSmile

@Angie: Wat fijn dat we samen na die tijd toe kunnen leven aangezien het nog zolang duurt.

@Maal: Thanks voor je reactie.......... Uit welk deel van het land kom jij?? Hihi Zie dat Angie uit Noord-Holland komt. Ik kom uit Brabant en ik ben wel benieuwd waar jij vandaan komt.
maal

Posting Freak

07-12-2010 13:36
Ik kom uit haarlem (bij amsterdam) dacht altijd dat dat noord holland was maar me vriend beweerd dat het west holland is...
Xannia

Posting Freak

07-12-2010 22:52
Haha, west holland! Voelt je vriend zich zo'n buitenstaander in Noord-Holland dat hij een nieuwe provincie wil toevoegen? Wink

Werk je ook in Haarlem? Ik werk in Amsterdam zuid oost!

Ik ben overigens 21 Smile, nog een jonkie vergeleken met jullie! Mijn verloofde (blijf het toch altijd wat sullig klinken vergeleken met vriend..) wordt deze maand 28. Hoe oud zijn jullie partners?
maal

Posting Freak

08-12-2010 15:55
hahahaah ja hij wil interesant zijn hahahaha neeeeeej hooor.....
Ik werk idd ook in haarlem nu ff nie vanwege me operatie, heb 4 weken vrij genomen doeeiiii begin voor de kerst weer!!!!

mijn lovy is 28 word in april 29,, ik ben in okt 26 geworden,,,,

21 en al trouwen waauuuw hoelang zijn jullie bij elkaar?????? ik en mn lief 4 jaar naja en n paar maandjes....
Xannia

Posting Freak

08-12-2010 19:19
We zijn nu 1,5 jaar samen en wonen sinds 7 maanden samen. We wilden toch graag eerst trouwen voor we voor een kleintje zouden gaan. Dus ja, als je een sterke kinderwens hebt en het in die volgorde wilt, dan moet je op tijd trouwen.

Ik heb ook twee eerdere relaties van een jaar gehad dus niet mijn eerste vriendje en was al vroeg volwassen. Toen ik 14 was, werd ik al als 20'er ingeschat en zo is het eigenlijk geleidelijk blijven stijgen. Voel me ook geen 21 Wink. De eerste grijze haren zitten er zelfs al haha.
sannysan

Unregistered

08-12-2010 19:26
Mijn vriend is 26, wij zijn bijna 6jaar samen en gaan dus in september trouwen. Wij wilde ook eerst trouwen voor er kinderen kwamen aangezien dan meteen alles goed geregeld is. Ennuh West Holland ken ik ook niet hihi:-D
maal

Posting Freak

08-12-2010 23:25
wahahahahaheb t nog ff gevraagd en ik vroeg hem die avond wonen wij in het noorden van nederland toen zei hij nee we wonen in het westen van nederland...... en toen heb ik er west Holland van gemaakt wahahahahaha snugger,,,nou ennnnnnn hahahah
sannysan

Unregistered

09-12-2010 11:31
Maakt ook niks uit, we weten wat je bedoeld Smile
maal

Posting Freak

10-12-2010 19:35
okeeeee dannnn

iedereen druk bezig????
Gerjanne1981

Unregistered

10-12-2010 20:38
Hallo meiden! Tijdje niet online geweest, enorm druk met werken en onze kleine Vince. Nouwja klein... Hij wordt zo groot... Hij trekt zich op tot staand inmiddels en tijgert het hele huis door. Het is één grote ontdekkingstocht momenteel. Ik vind hem op plaatsen in huis waar ik hem niet verwacht haha! Maandag is hij alweer 10 maanden.

Maal, wat een ellende heb jij al meegemaakt zeg! Ik hoop dat het de volgende keer helemaal goed mag gaan!

Ik heb al jullie berichtjes gelezen maar er is niet veel blijven hangen, sorry.

Iemand vroeg naar leeftijden. Ik ben 29 en mijn vriend is 32. Wij zijn ruim 10 jaar bij elkaar. We zijn niet getrouwd, misschien ooit in de toekomst. Een bruiloft kost zoveel geld en wij zijn geen spaarders, dus tja. Misschien als Vince wat ouder is.

Nou tot later!
Blond1983

Unregistered

10-12-2010 23:19
Hoi dames,
Wat een gezellig clubje zo. Sorry dat ik jullie persoonlijke berichtjes heb gelezen.
Ook wij hebben ervoor gekozen om eerst te trouwen en dan eens kijken hoe het met de kriebels zit/zat. Mijn man was er minder klaar voor als ik, zeg maar niet, toen we in mei trouwde. Begin november zei hij dat hij het wel zag zitten, dat liet ik me geen twee keer zeggen en ben nu sinds 20 november gestopt met de pil, haha!
Ik hoop voor jullie, dames, dat jullie net zo'n mooie trouwdag krijgen als ik heb gehad en wat iedereen zegt is waar, HET IS ZO VOORBIJ! Geniet ervan! Maak je niet druk over de details op die dag, daar heb je iemand anders voor.
Xannia

Posting Freak

11-12-2010 09:45
Hey Blond, leuk dat je wat van je laat horen. Welke datum ben je exact getrouwd en had je mooi weer? Wij gaan ook in mei trouwen hihi.

Mijn verloofde is er wel klaar voor, maar ik ben meer de twijfelaar betreft financien. Dus zolang ik nog niet gek word van het geknaag schuiven wij het nog op naar eind 2011. Ik zal vast vanzelf een huilbui krijgen en zeggen: IK KAN NIET MEER :'(, IK STOP MET DIE PIL!!

Dat heb ik namelijk al gehad afgelopen augustus haha, en toen na weken lang twijfel toch gekozen voor de bruiloft.

Er moet nog een autootje, nieuwe keuken én babykamer komen, dus bij elkaar kost het een hoop geld. Daarna zijn mijn wensen wel vervuld voor de komende jaren, dus ik hoef alleen nog maar voor die drie doelen te sparen ná de bruiloft en voor de baby is gearriveerd. Dus 1,5 jaar tussen de bruiloft en een bevalling klinkt prima haha. En dan zal je net zien dat ik er een jaar over doe om zwanger te worden.
Blond1983

Unregistered

13-12-2010 08:31
Hoi Angie,
Ik ben op 1 mei getrouwd! Het weer was niet geweldig, koud zelfs. Gelukkig hebben we wel buiten foto's kunnen maken. Tijdens de receptie kwam het met bakken uit de hemel vallen en kwamen er mensen letterlijk binnen gedruppelt haha! Maar ik heb er niet van gemerkt. Het was een super dag en zou hem zo weer over doen.

Ik weet dat we er klaar voor zijn, maar nu dat het toch wel eens in verwachting kan raken maakt me dat wel onzeker. Raar he!?!? Dat is niet van of ik wel in verwachting kan raken maar gewoon hoe en wat dan...
Xannia

Posting Freak

13-12-2010 10:29
Ja dat heb ik ook wel een beetje hoor, tis toch weer een hele nieuwe fase in je leven!!

Mocht je over ong. 5 dagen zwanger testen is het denk ook wel even schrikken, dat het zo snel werkelijkheid word. Toch hoop ik het wel voor je natuurlijk dat het meteen raak is Smile.
sannysan

Unregistered

13-12-2010 11:40
Hoi Allemaal,
Zozo wat is er weer veel getypt.
@maal, ik was idd druk bezig, veel gewerkt!!!! Haha
@Gerjanne: Wat leuk dat je mannetje het hele huis aan het ontdekken is. Het bevalt dus wel zo'n klein mannetje in huis?? Ennuh een bruiloft kost idd veel geld. Daarom hebben wij juist besloten om eerst te gaan trouwen want anders komt het er bij ons waarschijnlijk niet meer van. En ook wel leuk om naar alles toe te leven hoor....
@Blond: Wat leuk dat jij eigenlijk in het zelfde schuitje gezeten hebt als dat wij nou zitten .... Hopelijk ben je snel zwanger! Ik zal voor je duimen.... Laat je nog even iets weten als je meer weet??
Liefs Sannysan
sannysan

Unregistered

13-12-2010 13:15
Hoi Allemaal, Ik raak het overzicht een beetje kwijt van wie wanneer wil gaan beginnen in 2011. Hoe oud iedereen is en waarom iedereen nou eigenlijk wil wachten.
Daarom ff iets gejat van een andere topic. Misschien leuk om vast in te vullen voor de duidelijkheid....

Naam ____ Leeftijd ____ Hoeveel _______ Pil stop _____ Start ____ Evt. wacht reden
SannySan 24 1ste Sept. 2011 ? eerst trouwen Smile
sannysan

Unregistered

13-12-2010 13:16
Raar, net stond alles mooi netjes onder elkaar... Naja jullie snappen het welTongue
Blond1983

Unregistered

13-12-2010 15:14
@ sannysan; Voor even je lijstje weer op orde te brengen... Blond1983, 27, 1ste, gesptopt met pil sinds 20 november, start meteen!

Ik denk niet dat ik meteen zwanger ben. Theoretisch gezien kan dat natuurlijk wel. Ik heb 12jaar de pil geslikt, de kans is geloof ik wel klein. Wel ben ik al twee dagen ontzettend misselijk. Ik boer constant maagzuur op. Gisteren heb ik gehockeyed maar ben gestopt na de eerste helft omdat ik zo misselijk was. Beetje jammer. Nu heb ik gelezen dat het ook kan zijn van het 'ontpillen'!?!? Daar kan je blijkbaar dezelfde symptomen krijgen als van een zwangerschap. Ik ga daar maar van uit eigelijk. Mijn man zegt steeds misschien ben je zwanger? Ik heb gewoon het gevoel niet. Ook is het maar afwachten of mijn cycles wel regelmatig is. Het is zou niet erg zijn als ik niet in verwachting zou zijn. Ik weet het niet. Als ik wel zwanger zou zijn hoop ik dat die misselijkheid snel over is tenminste ;-), haha!
sannysan

Unregistered

13-12-2010 15:24
@ Blond1983... Je weet maar nooit!!!!! Het kan altijd Smile Zou wel leuk zijn natuurlijk.
Ontpillen geeft ook vele bijwerkingen dus het is moeilijk te zeggen. Ik spreek ook nog niet uit ervaring HaHa
Hopelijk voel je je snel wat beter off beter nog ben je zwanger!!!!!
Succes meid..

Naam ____ Leeftijd ____ Hoeveel _______ Pil stop _________Start _______ Evt. wacht reden
SannySan ....24.............1ste...............Sept. 2011................? ................eerst trouwen
Blond1983.....27.............1ste...............20 nov. 2010........ meteen..................................
maal

Posting Freak

13-12-2010 17:41
Naam ____ Leeftijd ____ Hoeveel _______ Pil stop _________Start _______ Evt. wacht reden
SannySan ....24.............1ste...............Sept. 2011................? ................eerst trouwen
Blond1983.....27.............1ste...............20 nov. 2010........ meteen..................................
Maal............26...............1ste..............dec. 2008...................looong ago.....na 2x bbz+operatie wachten op cyclus

wat word er bedoeld met hoeveel....hoeveelste kindje of hoeveelste ronde? Als t ronde is dan is t 23

Gerjanne wat leuk jou kleintje, lijkt me egt geweldig te zien hoe die op ontdekkingsreis gaat! Thanx voor je berichtje ik hoop ook dat het snel helemaal goed mag gaan!!! Maareuh bevallen he is dat zo erg als ze zeggen hihi
Xannia

Posting Freak

13-12-2010 18:35
Sannysan, wij hebben dus dezelfde reden. Als we eerst voor een kleintje zouden gaan zou die bruiloft er om financiele redenen denk niet zo snel meer van komen.

Lijkt me erg lastig met die ontpilsymptomen. In een ander topic had een meisje bijna alle mogelijke zwangerschaps (en dus ook ontpil) symptomen. Dus iedereen, inclusief zijzelf, veel hoop en dachten: Zo heftig kan ontpillen toch niet zijn? Maar helaas, niet zwanger en door naar volgende ronde.

Even het lijstje wat korter gemaakt, zodat alles op dezelfde regel past en mezelf toegevoegd.

Naam ____Leeftijd __ Hoeveel ____ Pil stop _______ Start _______ Evt. wacht reden
SannySan ....24...........1ste.........sept. 2011.............? ................eerst trouwen
Blond1983.....27...........1ste.........20 nov. 2010.......meteen..................................
Maal............26............1ste........dec. 2008...........looong ago.......na 2x bbz+operatie wachten op cyclus
Angie89........21............1ste........sept. 2011..........okt 2011.........eerst trouwen en dan nog extra sparen
Blond1983

Unregistered

13-12-2010 18:48
Ja je weet het niet he! Ik zou as zaterdag ongesteld moeten worden. We zien het wel. Ik heb wel de test in de la liggen, haha! Ik verheug me er niet te veel op.

Hebben jullie allemaal al alles geregelt voor jullie bruiloft?!?!?
Ben benieuwd. vind dat onderwrp altijd zo leuk....
maal

Posting Freak

13-12-2010 18:54
Ontpillen kan idd heeeel erg op zwangerschaps kwalen lijken.. Hoop dat t bij jou gewoon zw kwalen zijn

Naam ____Leeftijd __ Hoeveel ____ Pil stop _______ Start _______ Evt. wacht reden
SannySan ....24...........1ste.........sept. 2011.............? ................eerst trouwen
Blond1983.....27...........1ste.........20 nov. 2010.......meteen................................. .
Maal............26............1ste........dec. 2008...........long ago.......na 2x bbz+operatie wachten op cyclus
Angie89........21............1ste........sept. 2011..........okt 2011.........eerst trouwen en dan nog extra sparen

Maar waar staat hoeveel nou voor??????
Xannia

Posting Freak

13-12-2010 22:46
Ja Blond, ik heb al een hoop geregeld Smile

Jurk: Ivoren, beetje en prinsessenjurk
Fotograaf
Taart
Huwelijksreis: Naar de Dominicaanse Republiek Big Grin
Visagiste/kapster
Ringen: Krijgen we in februari Smile

Dus alleen nog de puntjes op de i zetten Wink. En langzaam komt het dichterbij, tis alweer bijna de 20e hihi.

En daarna de volgende wens vervullen hihi.
Blond1983

Unregistered

14-12-2010 10:08
Wat leuk een high tea & diner. Geven jullie ook een feest?
Waar heb je je jurk gekocht?
Blond1983

Unregistered

15-12-2010 09:39
Dacht dat ik gister ongesteld werd toen ik bed lag, maar het was dikke witte afscheiding (sorry kan het niet anders zeggen). Heeft dit ook met ontpillen te maken. Heb dat nog nooit gehad... Heel apart!!!
betsy

Unregistered

15-12-2010 15:36
hallo,

Betsy hier.ben niet zo vaak hier sinds ik weer aan het werk ben. als ik ff tijd heb ben ik druk met de kleine haha is bijna 5 mnd alweer.
wij zijn alweer volop aan het oefenen hoor haha.
en @Blond ik wil je niet blij maken met een dooie vogel maar volgens mij ben je hartstikke zwanger. je kan nu al wel testen hoor.
ontpillen lijkt soms op zwangerschapsklachten maar daarhoort geen misselijkheid bij en die dikke witte afscheiding had ik bij de 1e ook.
temp je ook?

spannend al die huwelijken hier.

xxx
Blond1983

Unregistered

16-12-2010 08:28
@ Betsy; Wie weet! Zal wel gaan testen idd dit weekend. Moet van mezelf wel wachten. Het zou toch wat zijn bij de eerste ronde??!!? Toch probeer ik in mijn te houden dat ik niet zwanger ben. Niet te veel valse hoop voor mezelf creeren:confused:
sannysan

Unregistered

16-12-2010 10:42
@Maal: Ja… daarmee bedoel ik inderdaad het aantal kinderen. Misschien moeten we dat iets duidelijker maken!
@ Angie: Dan hebben we idd dezelfde reden. LeukSmile
September wordt ook onze maandTongue

@ Blond: Wij hebben al veel geregeld maar nog niks in detail. Geen idee of die witte afscheiding met ontpillen te maken kan hebben. Maar dat kunnen vast mensen met ervaring jou vertellen hihihi. Lees net wat Betsy zegt.. hopelijk heeft ze gelijk….
@ Betsy: Leuk dat je weer even mee komt kletsen. Ik ken je nog niet geloof ik. Zal zo eens even terug lezen.
Liefs Sanny
sannysan

Unregistered

16-12-2010 10:44
Naam ____Leeftijd __ Kindje ____ Pil stop _______ Start _______ Evt. wacht reden
SannySan ....24...........1ste.........sept. 2011.......meteen ............eerst trouwen
Blond1983.....27...........1ste.........20 nov. 2010....meteen................................. .
Maal............26............1ste........dec. 2008........long ago..........na 2x bbz+operatie wachten op cyclus
Angie89........21............1ste........sept. 2011.......okt 2011.........eerst trouwen en dan nog extra sparen
betsy

Unregistered

16-12-2010 14:43
sannysan schreef:Naam ____Leeftijd __ Kindje ____ Pil stop _______ Start _______ Evt. wacht reden
SannySan ....24...........1ste.........sept. 2011.......meteen ............eerst trouwen
Blond1983.....27...........1ste.........20 nov. 2010....meteen................................. .
Maal............26............1ste........dec. 2008........long ago..........na 2x bbz+operatie wachten op cyclus
Angie89........21............1ste........sept. 2011.......okt 2011.........eerst trouwen en dan nog extra sparen
Betsy...........25.............2e.........juni.................meteen..................................
betsy

Unregistered

16-12-2010 14:46
@blond bij mij was het ook de eerste ronde raak bij de eerste dus wie weet.
@sannysan ik heb zwanger worden in 2011 gestart haha. maar ben erg druk dus klets wat mee als het uit komt.
xxx
betsy

Unregistered

17-12-2010 22:09
heey dames.

heb vanmiddag getest kon niet wachten. en een heellicht streepje.
morgenvroeg doe ik het nog s met ochtend urine.mijn nod is eigenlijk 20 dec
hoop dat het vruchtje zich goed vast houd.

xxx
Xannia

Posting Freak

17-12-2010 22:28
Nou Betsy, zou wel weer super snel zijn. 2e keer 1e ronde?? Spannend!!! Ik duim voor je meis Smile
Blond1983

Unregistered

18-12-2010 17:59
@ betsy; en en en
sannysan

Unregistered

20-12-2010 11:30
Oe wat spannend Betsy.

Naam ____Leeftijd __ Kindje ____ Pil stop _______ Start _______ Evt. wacht reden
Betsy...........25.............2e.........juni.... .............meteen............................... ...

Ik heb je er even goed onder gezet Betsy anders gaat jou naam niet mee als mensen hem kopieeren.
Leutje1982

Senior Member

Topics: 4
20-12-2010 12:08
Hallo dames,

Mag ik hier meekletsen??
Ons eerste kindje wordt 29 dec 4 maanden oud!!
Wij willen in 2011 graag gaan voor een brusje voor ons mannetje!!
Het kriebelt alweer volop en ben blij dat we een maand hebben afgesproken dat we gaan beginnen in 2011! ik gebruik geen anticonceptie op t moment, en geef nog borstvoeding en ben daardoor nog niet weer ongesteld geweest...goed oppassen dus!

groetjes
sannysan

Unregistered

20-12-2010 12:55
Hey Leutje,
Tuurlijk mag je meekletsen!!!! Gezellig Smile
Welke maand gaat het worden? Als je wil mag je jezelf ook in het lijstje zettenWink
Hoe gaat het met je eerste kindje??? Nog helemaal in de wolken neem ik aan.... VertelvertelWink
Liefs Sannysan
Blond1983

Unregistered

20-12-2010 13:02
Welkom leutje1982!

Betsy ben echt benieuwd hoe of wat? Hier nog steeds geen menstruatie. toch wil nog niet testen, haha!
Hoe is het evrder bij iedereen?!?!
sannysan

Unregistered

20-12-2010 13:48
@ Blond1983... Jij zit dus ook in een spannede periode..
Ik zal voor jullie duimen...

Hier gaat het verder goed!!! Weer vollop bezig met dingen regelen voor de bruiloftSmile
Leutje1982

Senior Member

20-12-2010 15:29
Hi dames,

Ons eerste kindje is nu bijna 4 maanden, het was een huilbaby(ong 10 a 12 uur per dag huilen) dat is gelukkig nu een stuk minder, nu genieten we echt volop van het mannetje, hij lacht en brabbelt er wat op los. Ben blij dat die omslag geweest is, we hebben een hele andere baby ineens! Nu is het echt volop genieten!

We gaan in juni 2011 weer van start voor een brusje, de vorige keer waren we in de 4e maand zwanger! Misschien dat het nu weer zo vlot gaat maar ja dat weetje nooit kan ook wel een jaar duren of langer.

Ik heb er wel helemaal zin in en leef er helemaal naar toe!! Lijkt me heerlijk weer zwanger zijn!!

wat spannend voor de gene die "bijna"aan testen toe zijn!

En sannysan heerlijk he het plannen van een bruiloft!! Geniet ervan!!! mooie tijden zijn dat!!!!
Leutje1982

Senior Member

20-12-2010 15:31
Betsy...........25.............2e.........juni.... .............meteen............................... ...
Leutje..........28.............2e................................juni 2011........
sannysan

Unregistered

21-12-2010 15:23
@Leutje: Wat fijn dat het nu al stukken beter gaat met je mannetje!!!

Jammer dat het weer wat rustiger wordt hier, maja het is ook nog geen 2011 Smile

Liefs
alorac82

Member

Topics: 9
21-12-2010 15:33
[INDENT]Naam ____Leeftijd __ Kindje ____ Pil stop _______ Start _______ Evt. wacht reden
Leutje..........28.............2e................. ...............juni 2011........
alorac82.......28.............3e..........aug 2010.........meteen..........................
[/INDENT]
Blond1983

Unregistered

21-12-2010 18:38
Ben ik weer...
Word inderdaad hier wat rustiger..Alorac82 jou cycles is idd erg in de war als ik het zo zie... Is dan maar weer afwachten?!?

Hier nog niet ongesteld. Maar denk dat mij cycles ook in de war is haha! Als ik as zaterdag nog niet ongesteld ben ga ik testen..
sannysan

Unregistered

24-12-2010 16:16
Het is bijna 2011 dus hopelijk komen er snel meer meiden die in 2011 voor een kindje willen gaan.
Hoe zit het met de meiden die bijna of mogen testen??? Ben zo benieuwd.....
Liefs
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (2): 1 2 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave