Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn hoe lang zwanger?????

hoe lang zwanger?????
carrie

Unregistered

21-09-2010 15:53
hoi hoi meiden,

heb nu voor 18 okt een afspraak voor onze eerste echo, {lijkt me nog zo ver weg}uitgaande van een positieve ovulatie test op 20 aug mijn laatste menstruatie was 7 aug ...maar zouden jullie tot 18 okt te wachten ??? ivm met 2 miskramen hiervoor ....hoe ver ben ik dan { 18 okt} ...en hoe ver ben ik nu :confused::confused::confused:
hoop dat jullie mijn vraag begrijpen

doegiee groetjes Carrie
Jolanda10

Posting Freak

Topics: 4
21-09-2010 16:00
Op bijv deze website:
http://www.verloskundigenamsterdam.nl/datum.php

kan je het 1 en ander invullen waardoor je uitgerekende datum berekend word. Zo kan je ook uitrekenen hoever je op 18 okt bent natuurlijk.
En.. ik snap dat je het ver weg vind klinken, maar heel veel eerder is er weinig te zien op een echo denk ik? En.. daarbij (klinkt hard!!) wil 1 goede echo niets zeggen over het verdere verloop van de zwangerschap. Als jij bijv. met 8 wkn een hartje hebt zien kloppen ben je heel erg gelukkig, en zo hoort het ook! Maar het betekend niet dat het helemaal niet meer mis kan gaan.. Dus misschien is 18 okt nog helemaal niet zo'n gekke datum??
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave