net aan mijn mannetje de test laten zien en die was ook helemaal verbaasd. dat kan toch niet zei hij. je moet nog een andere test doen zei die. ja dat ga ik morgenochtend doen zei ik tegen hem.
daarna was hij wel heel blij!!
Naam............kindje........ronde............lee ftijd......2-okt............ NOD
een droom......1e.............2e.................25... ........?............... 20-09-10
HBB...............1e.............2e............... . 25...........ja............... 21-09-10 (bij een cyclus van 25 dagen), of 25-09 bij 28 dagen
Deedee...........1e.............3e............... 26...........nee............ 22-09-10 (bij eerdere eisprong, anders 27-09)
Femke............1e.............1e............... 24...........?................ 23-09-10 (bij een cyclus van 33 dagen) ???
Robbin............1e.............2e............... 27............?............... 28-09-10
Maantje..........1e.............3e............... 20..........ja................ 28-09-10 (bij een cyclus van 28 dagen)
supermama......1e............3e................ 26..........nee............. 04-10-10 (bij een cyclus van 28 dagen)
bloempje........1e.............8e................ 21..........JA............... 10-10-10 ( maar heb even pauze maar hou wel cyclus bij)
Amore84.........1e.............3e................ 25..........?................ 13-10-10
Larissa............1e............2e............... ..24...........?............... 11-10-10
Wachtbankje:
Naam............kindje........ronde...........leef tijd.......2-okt............. NOD
klovesm..........1e.............1e................ 21...........?............... 25-08-10
Tammy...........1e.............2e................ 25 ..........ja.............. 03-09-10
Flower............1e.............3e............... . 24...........?............... 10-09-10 (bij cyclus van 20 dagen, anders 19/9 nod bij 28dgn)
Gefeliciteerd Don!!!! ben jaloers :-D Echt leuk joh!
En Tammy, als je dit nog leest Heel erg veel plezier.
Heb vandaag een introductiedag gehad voor mijn werk, zo saai!!!!! Ben echt gaar nu haha.
Maar mijn vriend heeft me erg opgevrolijkt hij had op internet naar leuke babykamers gezocht, zo schattig omdat hij daar pas mee bezig wil zijn als het raak is. merk wel dat hij er steeds meer mee bezig is! Leuk is dat.
@ Robbin .. dat is wel leuk dat je vriend er mee bezig is
@ Alle meiden: Als we zo door gaan is de 3e meeting kei leuk! Hebben we allemaal beebs met dezelfde leeftijd op een paar dagen/weken verschil
Volgend jaar mei gaan we elkaar aanmoedigen
maantje: die had het al verwacht, terwijl ik dacht van niet!!! ik zei hoezo had je het verwacht dan? nou gewoon een gevoel! hihi zow lief! en knuffelde me heeeeel lang en heeeel stevig!!!
zow super dit!
alleen na het avond eten is het iets minder, dus de komende weken niet bij mensen gaan eten want dan hebben ze het geljik in de gaten of dan denken ze dat het aan hun eten licht hahahaha/
robbin: leuk he als manlief er toch meer mee bezig is dan dat we denken!!!
knufs
is het eigelijk ook mogelijk dat je positief test heel snel na je eisprong?? weet iemand dat??
want misschien ben ik wel heel pril zwanger of al langer dan ik denk:?
nou ja hopelijk weet ik morgenochtend meer als ik met cb ga testen....
Naam............kindje........ronde............lee ftijd......2-okt............ NOD
een droom......1e.............2e.................25... ........?............... 20-09-10
HBB...............1e.............2e............... . 25...........ja............... 21-09-10 (bij een cyclus van 25 dagen), of 25-09 bij 28 dagen
Deedee...........1e.............3e............... 26...........nee............ 22-09-10 (bij eerdere eisprong, anders 27-09)
Femke............1e.............1e............... 24...........?................ 23-09-10 (bij een cyclus van 33 dagen) ???
Robbin............1e.............2e............... 27............?............... 28-09-10
Maantje..........1e.............3e............... 20..........ja................ 28-09-10 (bij een cyclus van 28 dagen)
supermama......1e............3e................ 26..........nee............. 04-10-10 (bij een cyclus van 28 dagen)
bloempje........1e.............8e................ 21..........JA............... 10-10-10 ( maar heb even pauze maar hou wel cyclus bij)
Amore84.........1e.............3e................ 25..........?................ 13-10-10
Larissa............1e............2e............... ..24...........?............... 11-10-10
Wachtbankje:
Naam............kindje........ronde...........leef tijd.......2-okt............. NOD
klovesm..........1e.............1e................ 21...........?............... 25-08-10
Tammy...........1e.............2e................ 25 ..........ja.............. 03-09-10
Flower............1e.............3e............... . 24...........?............... 10-09-10 (bij cyclus van 20 dagen, anders 19/9 nod bij 28dgn)
@ don wauw leuke foto hahaha , hoop ook deze foto te kunnen plaatsen eerdaags , wat zei je mannetje ervan ???
@tammy een ontzettende leuke en mooie dag toegewenst!! en heeeeeeeeeel veel plezier op je huwelijksreis!! even lekker weg en relaxe he.
@deedee ik dacht dat je pas hcg aanmaakte als je ei is ingenesteld?? dacht ik ergens gelezen te hebben, dus dan moet je je eisprong dus al gehad hebben.
haah ja volgend jaar mei wordt een zeeeeeeeeeeeeer drukke maand hahahha, idd leuk om daarna nog een meeting te organiseren!
ja sab daar heb je denk ik ook gelijk in. maar het duurt toch ook 5 dagen voor het ingenesteld is? dan zou ik al heel snel na mijn ongi mijn ei moeten hebben gehad..
ik weet het even niet meer. bij de test werd al wel gelijk na een minuutje een streep zichtbaar...
hopelijk kna cb mij meer vertellen morgenochtend......*zucht* die onzekerheid.....
@flower vind het zo knap van je dat je zo lang kunt wachten met opnieuw testen na je positieve test!
flower: die vond het helemaal leuk! en die had het al verwacht een soort voorgevoel. hij heeft me heel lang geknuffeld en nu zitten we heerlijk te fantaseren over onze kleine beeb!!!
ik hoop dat we van de week goed nieuws krijgen voor het huisje! kunnen we daar lekker rustig naar toe verhuizen! ik heb mijn zusje al gestrikt voor het verfen van de muren!!! want dat mag ik niet!
@deedee dat denk ik dus ook wat sab zegt, misschien is het eitje echt niet, maar dan ook net ingenesteld, maar gelijk een bom vol hormonen je lichaam ingestuurd ofzo.... want als je al een aantal weken zwanger zou zijn, bijv zes weken, dan had die streep er uit moeten knallen
@sab ik durf niet zo goed meer te testen haha stom he, maar zo bang voor teleurstelling. Ben opzich wel heel erg nieuwsgierig en ben van plan om zaterdag te testen, dan zou ik op dag 27 zitten. Maar morgen ben ik heel de dag vrij, weet niet of ik me dan toch kan inhouden.
whahah ja een vrouwke van mijn werk wist dat ik bezig was met zwanger worden .. en die stuurde mij een berichtje op hyves : Sab misschien ben je wel zwanger hahah ik zo zou kunnen :lol: ik zei ook dat er griep heerst
sab: ja voel me denk ik best goed alleen na het avond eten beroerd!!! maar ach ja hoort erbij! en veder voel ik alles werken in mijn buik, de buikbanden zijn ook al volop aan het werk om sterker te worden dat doet ik vooral in de heupen en liezen!
o kan haast niet wachten om het iedereen te zeggen! mijn vriend zei dat ik het niet voor me kon houden die 6 weken! nou ja ik heb er al een paar verteld, dat weet mijn vriend niet, maar ik vond het zelf prettiger om het mijn zus te vertellen (omdat die dicht bij staat) mijn nichtje omdat die geen kinderen kon krijgen ik wou gewoon dat hun het wisten, en een vriendin van mij.
sab ik kan het topic mama`s in mei (weet niet hoe die heet) vinden
hmm ja daar hebben jullie gelijk in. als ik al langer was dan had die streep moeten knallen. maar aan de andere kant don ook pas vandaag overtuigend positief en die is ook al 5 weken...
begin nu sterk te denken: was die test kapot ofzo haha
haha mn mannetje en ik zaten net ff te rekenen, aangezien allebei onze ouders gescheiden zijn krijgt ons kindje: 4 oma's, 3 opa's, 4 overgrootmoeders en 2 overgrootvaders. AAHHHHH arm kind, dat kan die toch nooit onthouden. Wel leuk met sinterklaas!!!!!
hahah dat is al heel wat mensen don aan wie jij het verteld hebt haha, ik zal daar denk ik ook wel wat moeite mee hebben om geheim te houden, weet ook nog niet hoe ik het aan mijn beste vriendin zou gaan vertellen die laatst miskraam heeft gehad, als ik zwanger zou zijn.
he meiden ik ben weer weg, breek misschien nog wel ff in tijdens (geen haat) die verschrikkelijke wedstrijd vanavond. Waar ik vanavond verplicht naar moet kijken bij mn mannetjes opa en oma. Dus mooi ff tijd voor mij om met mn BB te klooien!!!!!!
ik hoop dat mijn opa het ook nog mee maakt. onze beeb zou zijn eerste achterkleinkind worden! super leuk! maar hij is al heel lang ziek, ik hoop het echt dat hij het mee mag maken ik zei al tegen mijn vriend anders zeggen we het hem eerder, maar we wachten toch nog even die 6 weken.
eerst morgen maar eens horen wanneer we langs mogen komen voor de intake en dan voor de echo!!!
ik wou dat ik die klok vooruit kon zetten zeg hahah.
pfff ik wou nog iets zeggen of vragen maar ik weet het echt niet meer, zwanger?! hahaha
Wij gaan het de opa's en oma's vertellen als ik 12 weken ben. Mijn ouders zijn ook gescheiden dus mijn stief opa en oma vertellen we het op het feest van opa. Die wordt gegeven als ik 12 weken en 1 dag ben in een zaal ook dan geven we het fotolijstje en dan weet gelijk iedereen dat ik zwanger bent
Die week daarop is mijn echte oma jarig en dan kunnen we daar het goede nieuws vertellen heb er zoveel zin in!
wij vertellen het onze ouders zondag 7 november en de 9e gaan we op vakantie!!! hihi ik zei al tegen mijn vriend kan dat niet iets eerder dan kan ik er nog lekker over kletsen!!!
vond hij niet leuk! dan maar geduld tot 7 november dan gaan we bij zijn opa ook het nieuws brengen want dan zitten zijn ouders daar op de koffie!!! leuk zo`n zin in!!!
Ik heb naar een echobureau geinformeerd die al echo's doet met 6 weken! ik kan echt niet wachten tot de 12 weken :oops:
en de kosten zijn maar 35 euro dus dat heb ik er wel voor over morgen effe bellen
@ Deedee: Je 1e cyclus was 22 dagen, je 2e cyclus 28 dagen. Wie zegt dat deze cyclus weer 28 dagen zou zijn? Misschien was deze weer 22 dagen, dat zou betekenen dat je 5 dagen ofzo voor je NOD (kan nu ff niet zo goed rekenen) Dat kan wel wat verklaren, dan zou je eisprong al even geleden geweest zijn...
@maantje ja dat zou natuurlijk kunnen, dan zou mijn nod de 21ste zijn en heb ik 6 dagen voor mijn nod getest. dat was volgens mij bij bamster ook zo en zij teste positief!
net trouwens iets beschamends meegemaakt. ik had de cb test alvast in de badkamer boven neergelegd zodat ik die morgenochtend niet meer hoef te zoeken.
nu kwam mijn schoonvader nog langs en die ging juist boven naar de wc, die heeft de test dus zien liggen.:oops:
ik kwam er achter toen hij weg was en schaam me echt.:oops: :oops: mijn man maakte het niets uit nou ik wou echt dat hij die niet had zien liggen
ooh deedee wat erg zeg!! hahah en hij heeft niets gezegd of anders gekeken ofzo?? kon je iets aan hem merken? als mij ma of wie dan ook langs komt, dan loop ik altijd naar de badkamer om mijn foliumzuur tabletten te verbergen
Ik heb een echoburau gevonden die vanaf 6 weken echo's maakt voor 35 euro
Zal ik dat doen of moet ik gewoon geduldig afwachten op mijn 12 weken echo?
Of eerst de intake afwachten kijken wat de VK zegt .. misschien mag ik wel eerder dan 12 weken?
nee hij heeft niets laten merken. misschien is hij ook wel zo tof om niets tegen mijn schoonmoeder te vertellen.... hoop het zo dat hij het neit verteld....
asl ik weet dat mijn zusje of moeder langskomt dan berg ik ook altijd de foliumzuur tabletten op. maar ja ik verwacht ook niet dat iemand boven bij naar de wc zou gaan.....
ik zit net te denken dat als ik mijn ei eerder heb gehad. ik weet niet eens meer wanneer we toen precies hebben geklust:oop: we hebben het zeker weten 1x gedaan maar of we het vaker hebben gedaan, ik zou het niet meer weten...
ik zou als ik jou was vragen bij de vk of je wat eerder mag. als je zo vroeg gaat is er natuurlijk nog niet super veel te zien. als je 12 weken hebt kun je al meer zien en dat zou ik prettiger vinden...
Sab: kan een echo met 6 weken ook al zien of het er goed uitziet en of er misschien iets niet goed is? want dan zou ik het wel doen. Altijd fijn om te horen dat het er goed uitziet toch?
nou dat kon hij niet missen. hij stonmd er recht voor te plassen haha maar misschien in gedachten geweest of geconsentreerd naar zijn plas gekeken en niets gezien hihi i hope sooooo
@ Robbin: nee ze kunnen alleen zien of het hartje klopt volgens mij ..
Ik denk dat ik eerst de intake bij de verloskundige afwacht. Mocht ik dan meteen een afspraak mogen maken bij bijv 10 weken dan ga ik alleen naar die echo. maar stel dat ik dan pas met 12 weken terecht kan dan ga ik denk ik naar dat echobureau ..
pfff ik zit zo te twijfelen omdat ik niet wist dat er echobureaus waren die vanaf 6 weken al wat kunnen zien :?
hier nog een juffrouwtje ongeduld. wou dat het morgenochtend was!! pak steeds de test van vanmiddag erbij om mezelf te bevestigen, ja het streepje staat er nog duidelijk!
Ik weet er alles van, ben nou al ongeduldig terwijl ik pas in ronde 2 zit. haha. ik baal er al van als mijn ovulatietest negatief is want dan ga ik denken straks heb ik geen eisprong en wordt ik pas weer over een paar maanden ongesteld, terwijl ik hem pas zondag verwacht. echt zo stom.
@robbin helemaal niet stom hoor. als ik een baal dag heb dan zijn dat de gedachtes die in mijn hoofd rondmalen.
het is ook gewoon een onzeker iets. je hebt het niet in de hand, je kunt de natuur alleen een beetje helpen door ei sprong te controleren en klussen rond de ei sprong
Jeetje wat is er veel gebeurd vandaag. Echt helemaal te gek voor Don en Deedee! Deedee echt niet te geloven! Ik ben echt heel blij voor jullie.
Maar...sorry...ook even heel jaloers (slechte eigenschap ik weet het). Iedereen lukt het behalven mij, dat idee heb ik nu tenminste. Echt super gaaf dat het iedereen lukt hoor, echt waar, maar ook wel confronterend.
ja dat is ook zo. maar vroeger dacht ik dat als ik er aan zou gaan beginnen gewoon de pil zou weggooien en het eerste halfjaar gewoon zou kijken. maar nu is het zover en ben ik er toch veel meer mee bezig als ik ooit zou denken. Maar dat is ook logisch als je ergens voor gaat wil je dat zo graag en lees je ook teveel horrorverhalen waardoor je onnodig gaat twijfelen aan jezelf.
@ Deedee: Hoe zit het bij jou nu precies. Twee weken geleden gewoon ongesteld geweest? En nu al week ofzo bruinverlies? Haha, ben de draad een beetje kwijt. Ik heb nu ook bruinverlies. Nog geen helder bloed. Negatieve zwangerschapstest maar positieve ovulatietesten. Haha, het wordt steeds onmogelijker dat het alsnog gelukt is maar alles kan blijkbaar...
Hebben jullie een vriend die graag een pilsje drinkt in het weekend? De mijne namelijk wel en nu we bezig zijn voor een kleintje is hij bijna gestopt met drinken maar wil graag 1 avond in het weekend graag op stap en gewoon drinken. maar nou verwacht ik mijn ei op zondag dus is dat wel balen als hij zaterdag op stap gaat en drinkt. hoe zien julie dit?
Ik snap wat je bedoelt hoor robbin. Ik heb ook telkens van die gedachtes, helemaal ivm die endometriose. Dan denk ik telkens, ja dan kan wel een bevruchting hebben plaats gevonden, maar het zal toch wel niet goed innestelen. Huh zucht word dan echt depri van die gedachtes.
Maar we blijven hopen!!!!!!!
@ droom begrijp hoe je je voelt en is ook heel begrijpelijk die gevoelens. zo heb ik hier misschien een week of 2 terug nog gezeten.
maar ik geloof nog niet dat ik zwanger ben hoor.
30 aug ben ik ongi geworden. toen op zat 11 sep bruinig bloed afscheiding. en dacht dat ik afgelopen maandag mijn eisprong moest hebben gehad. toen las ik vandaag in een ander topic het verhaal van een vrouw die precies hetzelfde had als mij. ook 1,5 week na haar ongi bruinig bloedverlies en die had vanochtend positief getest. dus die was erg in de was en vroeg zich af hoe het nu zat.
toen had ik zoiets van ik ga ook testen. en gelijk binnen een minuut werd er al een streepje zichtbaar! vind het nog steeds zoooo raar!!!!
maar morgenochtend ga ik een cb test doen dus dan weet ik misschien meer. misschien ben ik ongi geworden terwijl ik al zwanger was of een hele vroege ei sprong gehad en dan ook een hele vroege positieve test. of de test was gewoon kapot.....
zo.. ik heb weer even 20 pagina's bij moeten lezen haha. kletskousen!
@don. gefeliciteerd meid! eindelijk een duidelijke positieve test.
je bent nu wel officieel gestopt met je werk toch? lijkt me niet goed als je zwanger bent om veel te moeten tillen en in de kou moet werken
@deedee een streep is een streep. dus alvast voorzichtig gefeliciteerd. misschien heb je je eisprong extra vroeg gehad of ben je gewoon ongesteld geweest terwijl je zwanger was. kan ook
@een droom.. ik snap het helemaal meid.. ik ben kei blij iedere keer als ik weer iemand zwanger zie.. maar ik heb wel iedere keer zoiets van "alweer een en ik nog steeds niet" terwijl we nog geen 3 maanden bezig zijn. dus zo apart is het niet
@Deedee: Bedankt voor de uitleg. haha, ik vroeg zelf om de uitleg hoor dus vind het geen lang verhaal. Wel een bizar verhaal. Ik weet dat het kan...maar toch...ongelooflijk. Haha, soms wilde ik maar dat niet alles mogelijk was. Misschien liever dan iets minder kans dan telkens die onzekerheid. Nu hoop ik natuurlijk ook op zo mooi verhaal ;-)
Ps. jullie moeten je nooit schuldig voelen dat het jullie zo snel gelukt is als ik zo aan het zeuren ben hoor!
Pps. ik vond het een erg duidelijk streepje deedee en verwacht dat je zwanger bent!
Maantje..........1e.............3e............... 20..........ja................ 28-09-10 (bij een cyclus van 28 dagen) Robbin............1e.............2e............... 27............?............... 03-10-10
Wachtbankje:
ik denk dat als de 6 maanden voorbij zijn (dat is voor mij nog 3 ronde's met deze erbij) en ik ben niet zwanger dat ik me dan stiekem toch al een beetje zorgen ga maken.
en dat ik me dan al mentaal ga voorbereiden op testen of alles wel goed is. maar dat is pas over 3,5 maand dus nog niet aan denken!
Amore: ja ik heb ook zoiets van als ik na 10 maanden nog niet zwanger ben ga ik naar de huisarts. En dan zeg ik gewoon dat ik al meer dan een jaar bezig ben .haha weten zij toch niet.
ja robbin misschien doe ik dat ook wel.. hij weet toch niet hoelang we al bezig zijn.
en als uit de testen komt dat alles toch goed is. word je volgens mij toch nog een jaar weggestuurd van "probeer het nog maar een tijdje zelf"
lijkt me wel een hele geruststelling om te weten dat het goed zit
Maantje..........1e.............3e............... 20..........ja................ 28-09-10 (bij een cyclus van 28 dagen) Robbin............1e.............2e............... 27............?............... 03-10-10
bloempje........1e.............8e................ 21..........JA............... 10-10-10 ( maar heb even pauze maar hou wel cyclus bij) Larissa............1e............2e............... ..24...........?............... 11-10-10 Amore84.........1e.............3e................ 25..........?................ 13-10-10
Wachtbankje: