Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Algemeen Roze vloeiing/afscheiding

Roze vloeiing/afscheiding
Yvonne

Unregistered

06-09-2010 15:32
Hallo allemaal,

Ik hoop dat iemand me advies kan geven, want ik word een beetje gek van mezelf..

Ik ben 25 juli gestopt met de nuvaring. Na de ontrekkingsbloeding heb ik nog geen echte menstruatie gehad, testen waren wel steeds negatief dus ik ging/ga ervan uit dat mijn lichaam erg moet ontpillen voor ik weer een eisprong/menstruatie krijg.

Maar gister ging ik na het klussen naar de wc en kwamen er opeens een aantal lichtroze druppels uit. Geen idee wat het was, nooit eerder gehad.

Vandaag even flink gegoogeld en nu blijkt dit vaak voor te komen tijdens innesteling, dus ik opeens weer hoop.. Net een test gedaan maar die is negatief.

Wat denken jullie, zou het iets anders zijn, of moet ik over een week ofzo weer testen?
Ik hoor het graag! Is nl erg moeilijk me op werk of wat dan ook te concentreren..

Liefs Yvonne
Noor

Posting Freak

Topics: 11
06-09-2010 15:37
Misschien is er tijdens het vrijen iets beschadigd, waardoor wat bloed is vermengd met wat slijm / sperma.

Het kan natuurlijk een innesteling zijn, ik hoop het voor je, maar zeker weten doe je het nooit. Even een weekje wachten en dan misschien eens testen...

En ik weet het... het wachten dat is heel moeilijk, succes! :-D
Yvonne

Unregistered

06-09-2010 19:37
He Noor,

Bedankt voor je reactie! Ik ga als ik komende week niet ongesteld word inderdaad as maandag maar weer testen..

Zijn er meiden die hetzelfde hebben meegemaakt? En waren jullie toen wel/niet zwanger?

Liefs Yvonne
KarinM

Senior Member

Topics: 5
06-09-2010 22:36
Hoi Yvonne,

ik ben in juni gestopt met de pil. Mijn menstruatie is wel redelijk regelmatig (31, 27, 26) maar heb een tijd geleden ook een topic geplaatst omdat ik mijn lijf even niet meer snapte. Tussendoor heb ik ook zo nu en dan 'last' van roze of bruine afscheiding. Ik heb het tot nu toe steeds halverwege de maand ca. 2 dagen, maar ook aan het einde van mijn cyclus heb ik roze of bruine afscheiding. Vandaag ben ik voor de 3e keer sinds we bezig zijn ongesteld geworden. Hoop op tekenen van een beginnende zwangerschap kan ík je dus niet geven.
Noor schreef eerder dat het ook de maken kan hebben met een lichte beschadiging na het vrijen. Dat kan het ook zijn. Heb ik ook wel gehad.
Veel meer duidleijkheid geef ik je niet geloof ik, maar wel weer een andere ervaring die je uiteindleijk mogelijk meer info geeft.

Groetjes Karin
Yvonne

Unregistered

07-09-2010 07:34
Hoi Karin,

Bedankt voor je berichtje. Ik weet dat ik niet meteen te veel hoop moet hebben dat ik zwanger ben, maar darn wat is dat moeilijk!

Zeker na gisteravond..
Voor ik naar bed ging keek ik toch nog even naar de test (die ik in de middag dus had gedaan en negatief was) en toen was er ineens een heeeel smal lijntje te zien (ik denk een halve mm ofzo). Het is een kruidvat test, niet die 2 voor €5 maar eentje die een - of een + maakt. Ik weet dat dit niet mag tellen omdat het na 10 minuten is afgelezen (had hem denk ik na 5 min weggegooid) en omdat het lijntje even dik zou moeten zijn als het andere lijntje.

Maar toen ik naar de wc ging en afveegde zat er een hoop slijm op het papiertje met een draadje helderrood bloed. Ik dacht dat mijn menstruatie misschien eindelijk ging beginnen, maar sindsdien niets meer, ook niet toen ik even voelde van binnen. Het lijkt trouwens alsof mijn vagina van binnen dikker en vochtiger is geworden, maar dat zal mijn verbeelding wel zijn..

Dus als iemand een gebruiksaanwijzing voor mijn lijf heeft, graag! Confusedhock:
En mocht dat draadje bloed toch een innestelingsbloeding zijn, wanneer zou ik dan moeten kunnen testen?
Ik hoor weer graag van jullie, echt fijn dit forum! :-D
Yvonne

Unregistered

10-09-2010 08:12
OMG...

Net met ochtendurine een heeeeeeel licht streepje op de kruidvat (2 voor 5) test..
Zou het echt zo kunnen zijn??? Confusedhock:
Het was alleen wel na de vijf minuten dat ik het zag maar misschien had ik eerder niet goed gekeken..
Morgenochtend maar weer testen en dan ook met clearblue..
How to get through this day!!
Duimen jullie voor me dat het morgen een dikke streep is??

Liefs Yvonne
Anna77

Posting Freak

Topics: 1
10-09-2010 08:16
Hi Yvonne, ik zag je berichtje en dacht: even reageren. Als je zwanger bent is je baarmoeder veel beter doorbloed, waardoor de kans op kleine bloedinkjes bij sex groter is dan normaal. Dus wat duppels helder rood bloed kan dan zomaar gebeuren. Helemaal verklaarbaar dus!
Dus gefeliciteerd, ik zou het maar gaan geloven!! Ik duim voor een dikker streepje morgen!
Yvonne

Unregistered

11-09-2010 09:14
Helaas geen run naar de prenatal vandaag maar heel veel tranen..
Vannacht totaal niet kunnen slapen en vier keer moeten plassen..
Twee keer daarvan getest, één keer weer met eenzelfde kruidvattest en één keer met een digitale clearblue, beide keihard negatief Cry.
Ik had door het vele plassen geen echte donkere ochtendurine, maar steeds heel licht van kleur.. maar als het gister echt al raak was had de test dan nu ook daarmee positief moeten zijn toch?
Anna77

Posting Freak

13-09-2010 14:47
Balen Yvonne! Inmiddels ongesteld geworden of nog steeds niet? Want geen bloed geeft moed, zoals een hier vaak gehoord 'gezegde'.
En anders vol goede moed een nieuwe ronde in! Je lichaam moet ook even wennen en weer de natuurlijke cyclus ontdekken. Geen wanhoop, geef het even de tijd!

Succes!
Yvonne

Unregistered

13-09-2010 19:51
He Anna,

Bedankt voor je berichtje. Fijn dat er mensen met je meeleven!
Ik ben nog niet ongesteld geworden, al sinds het stoppen met de nuvaring niet..
Vandaag bij de huisarts geweest, maar daar werd ik ook niet vrolijker van.. Moet gewoon afwachten tot ik uit mezelf ga menstrueren, en dat kan maanden duren. Daar zijn pillen voor, maar die wilde ze niet gegen.
Ik kon over nog een week testen voor alle zekerheid, maar ze zei dat een kans op zwangerschap nihil was. Waarom ik dan niet ongesteld ben geworden weet ze ook niet :confused:
Zij denkt dat de test misschien niet klopte, maar ik had die week ook veel kwaaltjes die ik eerst niet had en nu ook niet meer..
Ik vind het zo moeilijk dat ik zo graag wil maar dat mijn lichaam nu nog niet eens vruchtbaar lijkt.. zal denk ik nooit zo blij zijn als ik eindelijk weer ongesteld word!
Anna77

Posting Freak

13-09-2010 20:01
Haha, ja krom he, blij zijn met ongesteld zijn! Maar het komt vast goed! Veel vrouwen hebben er 'last' van dat het in het begin even duurt voordat de cyclus op gang komt en regelmatig wordt. Kijk anders even rond op het forum, wellicht is er een topic over.

Succes! Geduld is een schone zaak, maar ik begrijp dat het moeilijk is!!
soleil

Posting Freak

Topics: 0
16-09-2010 17:26
hi lastig he dat afwachten!!!
ik heb ook de nuva-ring gebruikt. Ik had ook roze afscheiding vlak voor mijn NOD en dat had ik nog nooit eerder gehad. Beide keren dat ik roze afscheiding had bleek ik zwanger en was het dus een innesteling. Wat ik wel geleerd heb, test niet te vroeg, je maakt jezelf helemaal gek en onzeker! Maar wat ook is, ieder lijf is anders en wat bij de ander zo is hoeft bij jouw nog niet zo te zijn.
Vetrouw op je lijf!! zet m op.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave