Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Ovulatietesten positieve ovulatitest en sexen

positieve ovulatitest en sexen
Smurf

Junior Member

Topics: 2
05-09-2010 13:27
Even een vraagje:

Ben deze cyclus voor het eerst met ovulatietesten begonnen en twijfel nu of we wel op het goede moment bezig zijn geweest.
Afgelopen donderdag 2sep had ik een positieve test, nu hebben we woensdag en vrijdag sex gehad. een dag voor en de dag na de positieve test dus.

Zitten we dan goed??
kruimeltje

Posting Freak

Topics: 15
06-09-2010 11:14
Je zit dan redelijk goed. Heb je na de positieve test nog even doorgetest totdat je een negatieve test had?
Soms heb je namelijk 2 (of 3) dagen een positieve ovu-test en dan is het verstandig om nog een dagje te "klussen".
Je kunt trouwens ook elke dag klussen rondom je ovulatie. Alleen als uit onderzoek is gebleken dat het zaad van je man "zwak" is kun je er beter een dag tussen laten.
Anders mag/kan het gewoon elke dag.
Smurf

Junior Member

Topics: 2
06-09-2010 19:19
Ja de test was vrijdag al weer lichter en zaterdag helemaal negatief. We hebben gisteren ook nog maar geklust Smile
Nu maar weer afwachten helaas.
eiland

Unregistered

28-09-2010 21:52
Hallo.
Ik kom even langs in jullie topic met een vraag..

[INDENT]Je leest best wat verschillende dingen op internet, dus ik begin nu toch wel erg te twijfelen...

Vorige week woensdag avond had ik een positieve ovulatietest. We hebben meteen geklust.
De volgende ochtend weer getest en toen was de ovulatietest negatief.

hebben we nu wel op het goede moment gesext? Dat vraag ik omdat de eisprong toch 24 tot 48 uur NA de ovulatie piek optreed?

Hadden we mischien de dag na de ovulatie piek ook nog moeten klussen?

Groetjes
[/INDENT]
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave