Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Zwanger tijdens opleiding?

Zwanger tijdens opleiding?
meisje88

Member

Topics: 1
03-09-2010 11:05
Hoi

Ik doe de opleiding verpleegkundige bbl in een ziekenhuis. Ik werk 36 uur per week en 32 is het minimum. Ik ben halverwege het derde leerjaar van een totaal 4 jaar durende opleiding.

Ik ben benieuwd of er meer meiden zijn die een opleiding doen en zwanger willen worden en hoe dat allemaal geregeld is of hoe jullie dat gaan aanpakken. Met name de reacties vanuit de omgeving is iets waar ik wel tegenop zie....

Groetjes meisje88
J_mylove

Unregistered

03-09-2010 11:13
Hoi meisje,

Heb het zelf niet meegemaakt, maar een vriendin van mij deed ook Verpleegkunde BBL en werd zwanger tijdens het 3e leerjaar. Uitgerekend in mei 2010 en ze zou eigenlijk afstuderen in juli 2010.
April 2010 ging ze met verlof en heeft al haar opdrachten, toetsen én eindscriptie + presentatie voor haar verlof afgerond. Daardoor kon ze gewoon met verlof, had ze haar opleiding eerder afgerond én kreeg ze gewoon in juli haar diploma.
Je weet natuurlijk nooit wanneer je zwanger wordt, maar ik zou niet voor je opleiding gaan wachten met je kinderwens. Voor 't zelfde geld duurt het nog een half jaar / jaar, en als je wel eerder zwanger wordt valt er met je stagebegeleiders altijd wel iets te regelen, desnoods dat je bijv. een half jaar langer doet over je opleiding zodat je in de tussentijd er tussenuit kunt voor je verlof!
meisje88

Member

Topics: 1
03-09-2010 11:50
Hoi J_mylove

Ja dat is waar en daar maak ik me ook niet druk om. Ik zal dan wel moeten vertragen maar dat maakt mij niet uit.
Mijn vriend en ik hebben er wel over getwijfeld. Wel,niet,wel,niet. Maar uiteindelijk toch besloten om er voor te gaan. Ik was wel wat bang voor de reacties van mijn werk, maar daar wil ik het niet voor laten want onze wens is heel erg groot..

Groetjes meisje88
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave