Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Forum clubje zwanger zijn Zwanger van een Broertje of Zusje!!!

Zwanger van een Broertje of Zusje!!!
Klungeltje23

Unregistered

22-08-2010 18:58
Voor iedereen die zwanger is of wil Worden van een Broertje of Zusje van hun Kindje of Kindjes en sterretjes*

Mijn Naam is Kim...

Ik heb deze week weer positief getest en mag mij weer zwanger noemen.
Helaas voor mij geen zwangerschap op een mooie grote roze wolk, maar een zwangerschap die verschrikkelijk moeilijk zal gaan worden.
Ik heb een twee sterretjes die is moet missen, een prachtige dochter van bijna twee jaar oud en een mooie zoon die ik bijna drie maanden geleden door een verschrikkelijke afwijking af heb moeten geven bij een zwangerschap van 23 weken!
Toch mogen wij ons weer gelukkig prijzen met een nieuwe zwangerschap, die hopelijk deze keer goed mag gaan en dat we in April een mooi en gezond Broertje of Zusje mogen krijgen voor Mijn Dochter en mijn Zoontje*.
Ik hoop dat er meerdere zijn die samen met mij lekker komen kletsen en waar ik samen mee een mooie zwangerschap door kan gaan!
Femke1970

Senior Member

Topics: 5
22-08-2010 19:10
Ten eerste: Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap! :-D Ongeacht wat je allemaal voor vreselijke dingen hebt meegemaakt is een nieuwe zwangerschap toch weer een mijlpaaltje waar je vast heel erg blij mee bent...
Verder wil ik je ontzettend veel sterkte wensen met de ongetwijfeld zware, zorgelijke weken die je weer voor de boeg hebt en dan met name de eerste 20 weken. Ik hoop en duim voor je dat het deze keer goed zal gaan en dat je over een maand of 8 een prachtig, gezond kindje in je armen kan houden...
la bella

Posting Freak

Topics: 23
22-08-2010 20:03
hoi, is dit niet eerder een onderwerp voor bij zwanger zijn ipv zwanger worden? grt la bella
Klungeltje23

Unregistered

22-08-2010 20:23
Ik zie nu inderdaad dat ik het verkeerd hen geplaatst...Sorry!
la bella

Posting Freak

22-08-2010 20:28
geeft niks, ik moet me er ook niet mee bemoeien ;-)
gefeliciteerd in ieder geval en ik hoop dat je een prachtkind gaat baren x la bella
Klungeltje23

Unregistered

22-08-2010 20:29
Weet je hoe ik hem kan sluiten, dan zet ik heb bij de goede!
la bella

Posting Freak

22-08-2010 20:33
nope, even een mailtje naar de beheerders sturen? x
Vickypreg

Posting Freak

Topics: 18
23-08-2010 11:13
Kim, ik ben zo blij voor je meis!! Ik hoop van harte met je mee dat alles nu wel goed mag gaan, maar onbezorgd zal het niet zijn voor je helaas. Krijg je nu extra echo's?
Wil je niet bij ons kletsen in het zwanger zijn van je 2de kindje of voelt dat voor jou niet zo? Snap ik best hoor!
Klungeltje23

Unregistered

23-08-2010 12:58
Hoi Vicky:Ik klets graag met jullie mee, maar heb nu nog niet zoveel om over te kletsen...Zit nog zo in die beginfase en of het wel of niet goed zal gaan.Ik heb ook nog maar weinig klachten om over te kletsen.Jullie zijn nu al zo ver dat het toch ook een beetje anders voelt voor mij. Misschien als ik mijn eerste echo heb gehad, die ongeveer over twee tot twee en halve week plaats zal vinden of als ik mijn eerste echo kwaaltjes weer krijg dat je me dan weer ziet verschijnen.Weet anders niet zo veel om over te praten.Gaat alles goed met jou?
Tammie78

Unregistered

31-08-2010 23:03
Ik heb vanavond 2 testen gedaan en beiden positief! :-o maar kan het nog niet geloven want ik was 2 weken geleden nog ongi! dacht ik! :-? nou ja als het wel echt zo is, dan kom ik hier ook mee kletsen! Smile Mijn zoontje David is nu 8 maanden.
Klungeltje23

Unregistered

01-09-2010 13:16
Tammie:gefeliciteerd met je zwangerschap...heb je al met de vk gebeld voor een echo om te kijken hoever je bent?BEN BENIEUWD..echt spannend!geniet ervan
Tammie78

Unregistered

01-09-2010 21:37
Nee, omdat ze toch niet eerder dan met 7-8 weken echt iets goeds kunnen zien om op te kunnen meten. maar tis nog wel een beetje vaag hoor. lees nou weer in andere topics dat een zw. test ook positief kan zijn tijdens de eisprong! Lijkt me toch sterk?! :-? heb ook een digitale gedaan en die zei ook zwanger!
Klungeltje23

Unregistered

01-09-2010 21:48
Tammie:Zoals je aan mijn onderschrift kunt zien, heb ik nogal wat ervaringen met zwangerschappen.Ik weet dat een zwangerschapstest door je eisprong niet positief kan testen meid want dat is het hormoon LG. Zeker digitale testen zijn zeer betrouwbaar.Gewone testen kunnen positief geven terwijl digitale testen tegelijkertijd negetief kunnen geven.Dus als de digitale test zegt zwanger, mag je daar echt wel vanuit gaan.Ovulatietesten kunnen daarentegen wel positief geven bij een zwangerschap, maat niet andersom. Heb je die van clear bleu als gepakt de indicator?Dan weet je ongeveer hoever je bent.Als daar 3+ komt te staan nu, kan je ervan uitgaan dat je rond de 6/7 weken zit aangezien je tussentijdse bloeding. Ik zeg gefeliciteerd, want ik ben er vrijwel zeker van Wink
Tammie78

Unregistered

01-09-2010 22:11
Ikkemikketje ik ben heel blij met jouw berichtje! Smile doet me even goed! hetlijkt mij ook heel sterk hoor een positieve test bij eispromg. m.i. is hcg alleen waarneembaar als je ook echt zwanger bent.
maar wat wel heel maf is, de digitale geeft aan 1-2! dus dan zou ik iets van 4 weken zijn. 6 weken zou dan logischer zijn! ja of ik heb niet zoveel hcg dat de test daarom denkt 4 weken? (ja 1-2 geeft ie dan aan).
Klungeltje23

Unregistered

01-09-2010 22:15
Ik heb mijn ei deze maand ook een week later gehad.Als jij jou ei toevallig ook later hebt gekregen dan kan jou(waarschijnlijke ongi) een innesteling zijn geweest en ben je inderdaad 3/4 weken zwanger.Het kan ook zijn dat je inderdaad minder hcg hebt.Test aan het eind van de week nog een keer, als het dan is opgelopen dan is er verder geen probleem.Je hebt toch wel met ochtendurine getest?Anders kan het ook minder aangeven!
Tammie78

Unregistered

01-09-2010 22:25
Goeie! euhhh nee was niet met ochtendurine! :oops:

maar ik heb ff gezocht en ik denk dat ik wel weet wat ik gehd heb. een pseudomenstruatie! komt op hetzelfde tijdstip als je normaliter je normale ongi gehad moest hebben. alleen is die minder heftig. nou ja echt heftig was die idd niet, maar dat zijn al mijn ongi's niet! dat is nu het enige wat ik ervan kan maken!
zal over een dag of 3 nog eens testen en dan met ochtendurine!
Klungeltje23

Unregistered

01-09-2010 22:27
Doe dat meid!Laat me maar even weten hoe het is uitgevallen, maar hoe dan ook kort of lang zwanger.Je bent zwanger...geniet ervan!
Tammie78

Unregistered

01-09-2010 22:35
Men kan het echt nog niet geloven hoor! was eigenlijk totaal onverwacht! we hebben her en der wat "feestjes gebouwd" gewoon beetje op de gok, want tsja ik geef borstvoeding en dus geen regelmatige cyclus. en ook wisten we niet of ik wel een eisprong had en ook niet wanneer die dan was!
mijn eerste zwangerschap was absoluut geen roze wolk. voelde me vreselijk! echt deprie gewoon! Sad en was echt heel erg gepland. dus echt zoeken naar je eisprong end an maar feestje bouwen! pfff de romantiek was ver te zoeken af en toe hoor! wat een stress! dus nu had ik zoiets van, ik wil er niet mee bezig zijn. gewoon vrijen omdat het fijn is en niet om zwanger te worden. maar mocht ik zwanger worden ben ik er echt mega blij mee! ik had gezegd dat ik het liefst ineens zonder dat ik het verwacht zou hebben zwanger wilde zijn. niks geen "klusschema's"! gewoon ineens uit het niets zwanger! en dat is het dus! dus ja daar ben ik wel heel blij om! en deze zwangerschap begint al heeeel anders dan bij de 1e! bij de eerste had ik acute slapeloosheid en daardoor enorme angstaanvallen en ik ging hyperventileren. was totaal vand e wereld! men wat was ik bang! niet echt weten waarvoor, maar ik was het gewoon! en dan nu. voel me heerlijk! echt maf hoor!
Klungeltje23

Unregistered

03-09-2010 17:54
Nou Lieve dames,

Vandaag heb ik de echo gehad en we hebben het hartje zien kloppen.Het was nog wel heel pril, zit nu op 5 weken en 5 dagedn ongeveer...ze konden het nog niet duidelijk meten.Over precies 2 weken mag ik terug komen voor nog een echo om te kijken of ze dan precies kunnen meten hoever ik ben.Maar het hartje klopt, dus het belangrijke begin is gemaakt. Nu nog goed groeien, blijven groeien en gezond groeien!
Tammie78

Unregistered

03-09-2010 20:30
Super joh! wat fijn dat je eerste echo goed was! ik zal eerdaags ook een afspraak moeten maken met de vk! vooral ook om te bepalen hoe ver ik nou ben, want ik heb echt geen idee!
Klungeltje23

Unregistered

12-09-2010 11:39
SadHeej Tammie,

Begrijp ik dat nou goed aan je onderschrift te lezen?
Is het mis gegaan meid?
Als dat zo is vind ik dat verschrikkelijk voor je...Ik weet wat het is en het is niet uit te leggen.Hou je taai...sterkte!

Kim
Tammie78

Unregistered

13-09-2010 19:51
Ja klopt ikkemikketje tis idd misgegaan! vorig weekend begon ik zaterdag met bloeden. eerst alleen maar na drukken op toilet, dus ja dat kan wel nog. maar later ook gewoon zomaar. niet mega veel, maar toch wel teveel voor even een bloedinkje. leek op een menstruatie. zondag toch maar naar de hap geweest. dokter heeft gekeken maar zag iig geen vruchtzakje of vruchtje bij de baarmoedermond, dus dat kon betekenen dat dat nog gewoon binnen zat. maandagochtend had ik eerst vk gebeld. kon alleen spoednummer bellen, want telefonisch spreekuur was pas tusen 1 en 2. maarja wilde nu wel weten hoe of wat! dus ik zou teruggebeld worden. wel zij de vk die ik toen aan de lijn had dat het niet goed klonk. zij dacht dus al dat het mis gegaan was. bij puut toeval vond ik daarna nog een digitale test! die heb ik meteen gedaan. ik had overigens za of zo (weet niet meer precies wanneer) ook nog een gewone gedaan, en streepje was al heeeel licht! de digitale moest wel heeeeel lang nadenken, maar er stond "niet zwanger" Cry dus heb meteen vk teruggebeld dat de afspraak niet meer hoefde!

tsja heb wel ff flink gehuild hoor! maar nu gaat het wel weer goed. wel hoop ik snel weer zwanger te worden!
Klungeltje23

Unregistered

14-09-2010 20:58
Tammie:Wat vreselijk kl*te zeg.Hoop dat je er een beetje rustig onder kunt worden.Een kindje verliezen is nooit makkelijk,zeker niet als het heel gewenst is!Laat het even rusten en ik hoop ook voor je dat je snel weer zwanger mag zijn!

Sterkte
Tammie78

Unregistered

14-09-2010 22:42
dank je! ach het gaat wel hoor, maar toch als ik nu andere zwangere vrouwen zie of hier op forum lees over echo's enzo, ja dan merk ik wel dat ik zo ontzettend graag ook (weer) wil!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave