Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Een klein vraagje

Een klein vraagje
balou

Unregistered

08-01-2008 19:30
Ik heb een klein vraagje. Hebben jullie ook veel last van buikpijn gehad toen jullie
gestopt waren met de pil. Ik moet volgende week ogesteld worden en ben net gestopt
met de pil.

Groetjes linda
desiree86

Unregistered

08-01-2008 19:49
ik niet.. ik ging alleen meer eten. maar dat schijnt weer anders te zijn bij iedereen. ik heb ook nooit ontpillingsverschijnselen gehad verder.
Vickypreg

Posting Freak

Topics: 18
08-01-2008 19:53
Ik heb geen pil gebruikt, maar implanon. Maar heb wel meer last van mijn menstruatie gekregen, het is echter wel korter maar wel pijnlijker geworden. Ben nu steeds 4 dagen ongi, maar heb dus wel meer krampen en bloed dan ik met implanon had.

Maar bij iedereen is het anders, je zult het volgende week zelf merken of niet...
Kyratje

Unregistered

08-01-2008 20:00
geef het ff tijd, je lichaam moet zich opnieuw aanpassen... Wink
Lenteding

Posting Freak

Topics: 17
08-01-2008 21:10
Is idd bij iedereen anders, de een heeft er veel last van, de ander helemaal niet. Is gewoon een kwestie van afwachten hoe het bij jou zal gaan.
bloemke

Senior Member

Topics: 2
09-01-2008 08:11
Ik heb de eerste maanden heel veel zwangerschap verschijnselen gehad. Maar niet zwanger dus. mijn cyclus is na de eerste 2 maanden ook heel erg veranderd dit kun je zien in mijn onderschrift.
Dit alles is bij iedereen anders. Van een kant gelukkig maar anders waren we allemaal gelijk maar ja nu weten we niet wat normaal is bij jezelf. :x
cariska

Unregistered

09-01-2008 09:29
Heb geen buikpijn gehad, wel 1 dag bruin bloed verlies, kwam of door blaasontsteking of door ontpillen. Verder nog niets opgemerkt.
balou

Unregistered

09-01-2008 19:05
Bedankt voor jullie reacties. Ja bij iedereen is het inderdaad anders. We gaan er met volle moed tegen aan.
En lekker veel klussen Big Grin Ik ben ook wel bang dat ik veel last van mijn menstruatie zal krijgen dat had ik voor
ik aan de pil ging ook heel erg. Dat ik er gewoon goed ziek van was. Daar zie ik wel een beetje tegen op. Maar we
moeten er wat voor over hebben. En dat heb ik ook wel.

Groetjes linda
moosje

Unregistered

09-01-2008 21:57
Balou, voordat ik aan de pil ging werd ik altijd vreselijk ziek van mijn menstruatie. Dat is tevens ook de reden dat ik aan de pil ben gegaan. Ik was daarom ook heel angstig toen ik stopte met de pil dat dit weer terug zou komen maar tot heden (ff afkloppen) heb ik nergens meer last van gehad Smile Ik hoop dat dat ook voor jou zo mag zijn.

Groet,

Moosje
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave