Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Zwangerschapstesten negatieve test 13 DPO, is er nog hoop?

negatieve test 13 DPO, is er nog hoop?
geit

Posting Freak

Topics: 9
16-08-2010 09:00
Heeft iemand ervaring met een negatieve test op 13 DPO (13e dag na je ei) en dat je later toch zwanger bleek te zijn?

Vanochtend heb ik met CB digitaal getest en die zei 'niet zwanger', mijn temperatuur is wel nog omhoog (vandaag hoogste van de maand zelfs) en ik heb nog niet ongi geworden, terwijl mijn maximale LF (luteale fase) tot nu toe (sinds ik het in de gaten hou) 12 is...

Is er nog hoop of kan ik het beter opgeven?
Babii

Posting Freak

Topics: 48
16-08-2010 10:55
Helaas kan een temperatuur ook pas dalen na de menstruatie. Bij mij had ik vorige maand ineens een giga temperatuurstijging naar de 37 graden 1 dag voor mijn menstruatie doorzette.

Afgelopen ronde daalde mijn temperatuur pas 2 dagen na mijn menstruatie....

Natuurlijk is het mogelijk dat je pas op je NOD posi test of erna, maar vaak is er al wel wat HCG aanwezig dat je posi test.

Heb je overigens getest met een DB digitaal met indicator of die met niet zwanger en wel zwanger (zonder indicator)?

Het is zonde om met die dure testen te gaan testen, want je kan beter eerst een streepje zien en daarna daarmee testen. Doe eens een KV 2 voor 5 euro.
geit

Posting Freak

16-08-2010 11:36
hoi babii, dankjewel voor je antwoord, ik had met die zonder conceptie-indicator getest, dus die zegt alleen 'zwanger' of 'niet zwanger' (3 in een doosje), het was de enige die ik had, is idd zonde van het geld. ik ga die kv-testjes vanmiddag wel kopen...
ik dacht ook dat er al wel wat hcg zou moeten zijn Sad
aan de andere kant staat bv. op ff dat als je LF kort is (zoals bij mij: max. 12 dagen) dat je dan beter kan wachten tot je ook op 14/15 DPO zit (zoals 'normale' LF)
maar ja... ik weet niet... Sad
Babii

Posting Freak

16-08-2010 11:54
Ik heb ook een LF van 12 dagen en dat heeft er niks mee te maken Wink. Een kindje nestelt tussen 5 en 10 DPO in (dus na een eisprong). Dus dat is ook met een kortere LF zo.

Die jij nu hebt gebruikt heeft veel meer HCG nodig als de standaard testen. Dus als de KV straks negatief is, dan kan je ervan uit gaan dat het helaas niet raak is. Maar zoals ik zei: in sommige gevallen komt HCG pas heel laat.

Daarbij kan een LF per cyclus verschillen Smile.
geit

Posting Freak

16-08-2010 12:32
@ jamilah
ik hoop het maar dat ik bij die bijzondere groep hoor Smile
of dat die van kv wel een lijntje geeft...

@ babii
vorige ronde had ik opeens een LF van 10 dagen, dus weet dat het idd kan verschillen, verder altijd 12 gehad... nu nog helemaal geen bloedverlies, meestal krijg ik al wat spotting voor mijn ongi maar nu helemaal niks nog.
weet jij of als je aan de late kant zit met je innesteling (dus de 10e dag) of er dan wel op de 13e dag al genoeg hcg zou moeten zijn? dat zou misschien ook kunnen???? straks eerst maar eens die van kv halen en kijken wat daarmee gebeurt...

@ beiden
dankjewel voor het meedenken Big Grin
Babii

Posting Freak

16-08-2010 12:53
Als je een hele late innesteling hebt gehad, dan kan het inderdaad wel even duren voordat je HCG hoog is.

Maar KV test al vanaf 25MLU en daar zit je al snel op qua HCG. Ik hoop van harte dat je zwanger bent, laat je het even weten?

PS weet je wanneer je, je eisprong hebt gehad?
geit

Posting Freak

16-08-2010 13:04
@ babii
volgens ff was mijn eisprong op 3 augustus, CD 17 (zie linkje in mijn onderschrift)
voor mijn gevoel klopt dat wel... ik denk hooguit 1 dag later, want op CD 19 was mijn baarmoedermond al weer helemaal hard...

als ik zwanger ben Big Grin of ongi wordt Sad zal ik het laten weten
Babii

Posting Freak

16-08-2010 14:18
My god :|. Ik had die dip dus op CD10, maar mijn ovu test was hartstikke negatief Smile. En CD11 was me temp al iets omhoog en was me ovu test positief. Zucht..... Snap soms niks van dat tempen haha.
geit

Posting Freak

18-08-2010 08:58
@ babii
nee, het wordt er soms helemaal niet duidelijker op...

had beloofd dat ik nog wat zou laten weten. jammer genoeg idd ongi geworden Sad

best gek bij mij, ik heb een cyclus van 27 dagen of van 31 dagen en nooit er tussenin... zou 1 eierstok eitjes leveren die langer leven? want de dag van de eisprong zit minder variatie in dan in de lengte van de LF... maar zal wel niet zo veel uitmaken...

wanneer krijgen jullie eigenlijk bericht van de IVF-arts?
Babii

Posting Freak

18-08-2010 09:29
Nee, een eitje leeft echt maar 24 uur, waarvan 12 uur op ze best.

Het kan gewoon heel goed (en dat gebeurd vaker) dat een luteale fase ineens korter of langer wordt. Wat balen dat je ongi bent geworden.

Ehm, ik word morgen gebeld door de IVF arts.

Liefs
geit

Posting Freak

18-08-2010 09:48
@ babii
o, wat spannend, morgen!

ja, ik bedoelde dan het gele lichaam, niet het eitje zelf... maar misschien heeft dat er ook niks mee te maken
idd balen van mijn ongi Sad
maar weet ik wel weer waar ik aan toe ben...
geit

Posting Freak

19-08-2010 12:15
@ babii
nu je het verteld hebt ben ik ook wel benieuwd, heb je het telefoontje al gehad? wat zeiden ze?
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave