Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden menstruatie en pil

menstruatie en pil
press

Unregistered

10-08-2010 20:51
Hallo....

Hoe gaat het hier..

Ik heb vanaf maart 2008 de laatste prik pil gehad.
Ik heb de prik pil 3 keer gehad(9 maanden dus) vanaf ddat ik de prik pil slikte werd ik niet meer ongesteld(de dokter had mij dat niet verteld) ik vond dat maar niks dus ben er in 2008 mee gestopt voor heen was mijn evoluatie elke maand maar nadat ik de pril pil heb gehad niet meer daaarna ander half jaar niet ongesteld geweest. sinds vorig jaar september 1 x ongesteld geweest. Ik was super blij, jammer genoeg was ik het de maanden daarna niet meet tot januari 2010 toen ben ik 3 maanden achter elkaar ongesteld geweest ik dacht dat het weer goed was. En toen waren we al aan het proberen. Maar vanaf maand ben ik het niet meer geweest.Ik heb een kinder wens en het liefst dit jaar wil ik zwanger worden als het kan.

Ik ben 30 juli naar de dokter geweest om te kijken waar het aan kan liggen dat mijn menstuatie onregelmatig is. Ik moest bloedprikken voor diabetes en schildklier.Doordat ik kinderen wil,hebben we onveilig sex. daardoor moest ik ook een soa test doen voor de zeker heid. Over 3 weken krijg ik de uitslag ik hooop dat er niks uitkomt.Als er niks uitkomt wil ik graag een vruchtbaarheid test.Want de kinderwens is best wel groot...

En als het niet lukt kijken we verder ...

Heeft iemand net als mij zo'n vrgelijking laat het me weten.
press

Unregistered

10-08-2010 21:05
reageren is niet verboden haha en tips zijn altijd welkom mischien handig om te weten mijn leeftijd is 20...en het word me eerste kindje Big Grin
tweety1982

Unregistered

11-08-2010 05:50
sorry geen vergelijking, maar wil je wel heel veel succes mensen meid!!

sluit je anders aan bij een forum

jonge meiden die mama willen worden ofzo. daar hebben ze miss antwoord voor je.

succes!! xxx
tweety1982

Unregistered

11-08-2010 05:50
ik bedoel dus dit forum maar ander onderwerp he Wink niet dat je ander forum moet zoeken haha
Babii

Posting Freak

Topics: 48
11-08-2010 07:51
Nou ja, de prikpil slik je niet, maar krijg je ingespoten.

Daarbij kan het bij langer gebruik maximaal 31 maanden duren voordat de vruchtbaarheid weer terugkeert. Zelf doet mijn lichaam helemaal niks meer na de prikpil en heb hem zelf maar 1x gehad!

Zelfs injecties helpt voor geen meter om een eisprong te krijgen, want mijn baarmoederslijmvlies om een kind in te laten nestelen werkt totaal niet mee, maar blijft flinterdun (zie mijn onderschrift).

Het kan dus max. 31 maanden duren voordat je menstruatie en ovulatie terugkeert en dan kan het nog eens een jaar duren voordat hij regelmatig is!
Babii

Posting Freak

11-08-2010 08:07
Deze email heb ik van de fabrikant gehad, nou ja.... Eigenlijk mijn IVF arts, maar heb hem doorgestuurd gekregen!

[Afbeelding: 2yv2ib6.jpg]
press

Unregistered

12-08-2010 08:17
oeh oke dankjullie wel voor de tips sorry ik wist niet waar ik het zo gauw neer moest zetten ik wou graag mijn verhaal kwijd en dan vind ik dit wel iets moois. Ja ik heb de prik pil ingespoten gekregen en de dokter zij tenen mij dat de overluatie al terug moest zijn vandaar de onderzoeken. Ik hoop iniedergeval dat het weer snel op gang is en dat we kunnen beginnen aan het eerste kind.
Babii

Posting Freak

12-08-2010 08:44
Ja joh, dat riepen ze tegen mij ook en weet niet hoelang geleden het nu bij jou is, maar ik loop dus al 1,5 jaar in het ziekenhuis. Mijn IVF arts is zelfs bezig de Depo Provera te bereiken, want ik zit al bijna op de 31 maanden en dat na 1x een shot.

Helaas is het echt algemeen bekend dat dit middel onwijs lang nawerkt Sad.

En natuurlijk mag je, je verhaal hier kwijt Smile.
press

Unregistered

12-08-2010 09:24
Ik hoop dat het weer helemaal terug gaat ik ben ook in gesprek op voorstellen.
Die vrouw heeft het met hormoon pillen gedaan toen het weer terug kwam.Maar als ik dit wist wat er allemaal aanzat, had ik het nooit gebruikt.Maarja iedereen maakt fouten. ik laat wel horen volgende week wat er verder gaat gebeuren.En dat het allemaal goed komt.
Babii

Posting Freak

12-08-2010 09:30
Ik zou het niet doen al die hormonen in je lijf. Ik krijg ze ook en je wordt er vreselijk van. En niet alleen dat, helaas is het probleem bij mij ook, ondanks dat er een ei gaat groeien door elke dag injecties te zetten, dat het slijmvlies te dun blijft. En dat kunnen ze dus niet herstellen, dat is een nawerking van de prikpil en het enige wat je dan kan doen is afwachten vreselijk Sad.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave