Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger zijn Algemeen Voel me buik groeien!!!

Voel me buik groeien!!!
Jenna1981

Unregistered

08-01-2008 07:51
Hi meiden,

even een vraagje, ik ben nu 22 weken en het lijkt wel de afgelopen dagen of ik me buik 'voel' groeien! Echt niet normaal hoor, heb een heel strak gevoel in mijn hele buik en het lijkt wel of ik ineens veel sneller een buikje krijg....

Iemand had al wel gezegd na de 20e week kan je ineens snel gaan aankomen maar kwa kilo's kom ik niet echt aan, het is alleen dat het lijkt of mijn huid te strak is voor mijn buikie...

hebben jullie dat ook???

xxxxx
Syl

Posting Freak

Topics: 50
08-01-2008 08:46
Ik heb daar geen last van. Wat je zou kunnen doen is een zwangerschapsolie gebruiken om de huid wat te ontspannen. kan ook helpen tegen striae. Al voorkom je het niet helemaal.
Jenna1981

Unregistered

08-01-2008 09:04
hoi syl,

heb ik al ik heb een creme tegen striea ofzo... maar da tis het neit het is een soort gevoel alsof ik gewoon voel dat mijn buik uitrekt... heel gek.
Kyratje

Unregistered

08-01-2008 18:58
is normaal hoor meid Wink
En jeuken doet het wss ook wel... :roll:
Goed smeren is de boodschap Wink
en je laten verwennen door het mannetje thuis Tongue
Eilan

Unregistered

10-01-2008 21:18
8 januari was je 22 weken zie ik. Nu is het, 10 januari....
Dan zijn we gelijk Big Grin. En ik denk dat ik begrijp wat je bedoeld.
Het neemt sowieso nu een spurt. Nu kunnen mensen er echt niet meer omheen, haha.
Ik heb soms het idee dat het hele gewicht van de baby ineens naar beneden zakt. Alsof er een steen onderin mijn buik zit. Erg raar gevoel. Vaak als ik opsta, heb ik dat gevoel ineens. Alles voelt idd ook strakker (mijn huid en ook van binnen). Helemaal in de avond, hahaha. Echt veel kom ik niet aan. Ben nu zo'n 4 a 5 kilo aangekomen. Daar blijft het nu ook een beetje op zitten. En idd begint het te jeuken. Een voordeel met straie.
Als je ietsje ouder bent, rekt je huid meer mee en heb je ook een wat kleinere kans op straie. Ik ben nu 32 (in februari 33) en dus ietsje ouder :lol:. De cellulite blijft me helaas verder niet bespaard.... Confusedhock:.
Wat betreft het laten verwennen. Mijn vriend is echt superlief voor me. Was hij altijd al, maar echt niks is hem teveel. Zie hem al helemaal als papa.
Kyratje

Unregistered

11-01-2008 14:26
hehe de cellutlite had ik voordien al (ben vroeger randje af dik geweest en erg veel vermagerd, daardoor had ik al straie...)
Ik denk dat dat bij mij ook een voordeel is dat mn buikje goed mee kan rekken.
Van Kaylie heb ik slechts één mini striem, maar daar komt dan ook bij dat ik de twee zwaarste maanden niet meer heb meegemaakt :oops:

Ik vraag me af wat mn buikje nu zegt... Big Grin
Ben ergens ongerust, daar een vriendin van me (heeft wel al 3kindjes), maar haar buik joch! Niet normaal! Overal striemen en erg diep hoor, ze zijn wel 2cm breed... :o
Lenteding

Posting Freak

Topics: 17
11-01-2008 23:39
Kan idd heel erg zijn, hoop dat dat me bespaart blijft!!
Bij een kennis van mij was dat ook al best erg na de eerste. Ze heeft pas de tweede gehad, maar weet niet of het erger is geworden.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave