Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Zwanger of Ongi, hoe houd ik het uit elkaar?

Zwanger of Ongi, hoe houd ik het uit elkaar?
la bella

Posting Freak

Topics: 23
31-07-2010 23:04
Hoi, ik ben la bella 34 en bijna anderhalf jaar bezig. Net begonnen met fertiliteitsonderzoeken, tot nu toe alles goed: temp, zaad, samenlevingstest en uitstrijkje. Nu wachten op hsg foto. Ik heb steeds een week voor mijn nod krampen en lage rugpijn, pijnlijke borsten en moodswings. Tekenen die passen bij een aankomende ongi, maar ook kunnen duiden op een mogelijke zwangerschap... Hoe houd ik dit uit elkaar? Hoe doen jullie dat? Tis zo moeilijk je lichaam wat dat betreft te "vertrouwen". Mijn temperatuurkaart is iedere maand erg goed, heb een regelmatige cyclus en een ei. Ik word wel moe van de hormonen die gieren, en daar goed mee omgaan.. Hoe doen jullie dat? Liefs la bella
Iris40

Senior Member

Topics: 11
01-08-2010 00:12
Dag Bella,
Tja lastig he..maar toch geef ik toe..ik ben nu 2 x zanger geweest in 4 maanden tijd (en helaas 2 x een vroege miskraam op 5 weken) steeds heb ik het meteen geweten...elke keer had ik 3-4 dagen na mijn eisprong (doe ovu testen) een hele kleine bloeding(lichtroze bij afvegen) en iets opgezettere borsten,niet misselijk. Maar eigenlijk wist ik het meteen. Het grappige is...wie weet komt het uit, drie dagen gelden een eisprong gehad en nu net bij afvegen lichtroze...dus wie weet ben ik weer zwanger. Laat het in godsnaam nu dan wel blijven zitten....

Groet Iris
la bella

Posting Freak

Topics: 23
01-08-2010 10:11
oh iris, ik ga voor je duimen hoor! ik ben nog nooit zwanger geweest, en ben op een punt dat ik er soms bijna niet meer in kan geloven.. ik moet nu nog 5 dagen wachten, dan weet ik het... wat je vertelt over een bloeding; dat heeft toch niet iedereen? x
Babii

Posting Freak

Topics: 48
01-08-2010 10:52
Lieve La Bella,

Graag niet keer op keer een topic openen met vragen. Je kan jezelf het beste aansluiten in een topic en daar je vragen stellen.

Liefs,
Babii
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave