Zwanger Worden .NU forum [Archief] Vragen over testen Ovulatietesten Kruidvat Ovu Testen...

Kruidvat Ovu Testen...
Vienna1981

Unregistered

25-07-2010 10:55
Ik ben deze maand begonnen met de ovulatietesten van Kruidvat.
Ik heb een cyclus van 29 dagen en ben begonnen met testen op dag 11 van mijn cyclus (dag 1 is de eerste dag van het bloedverlies). De eerste test twijfelde ik of het positief was, dus hebben we geklust (vandaar de * op de test).
Ik verwachtte eigenlijk vandaag een positieve test (gezien mijn cyclus) maar ik weet nu totaal niet wat er positief of negatief is. Zou het zo kunnen zijn dat de eerste idd positief was, of de derde of moet de positieve test nog komen en moet ik morgen een nieuwe set gaan halen? Ik vind het erg vreemd dat het streepje de laatste 2 dagen lichter is nl. Wie o wie (heeft ervaring met deze testen en) kan mij hierbij helpen? Alvast bedankt... Groetjes, Viënna

[Afbeelding: Foto-WIAE6FHC.jpg]
Anouk

Unregistered

25-07-2010 13:09
Hoi Vienna,

De streepjes op de test kunnen na 10 minuten al een ander beeld geven. Ik zie dat je een foto hebt gemaakt van de 5 testen samen, maar wij kunnen dan dus niet beoordelen, wanneer het positief was.

Succes! Als je de volgende keer advies wil over een test moet je binnen 3 minuten een foto maken.
Groetjes Anouk
Vienna1981

Unregistered

25-07-2010 13:22
Anouk schreef:Hoi Vienna,

De streepjes op de test kunnen na 10 minuten al een ander beeld geven. Ik zie dat je een foto hebt gemaakt van de 5 testen samen, maar wij kunnen dan dus niet beoordelen, wanneer het positief was.

Succes! Als je de volgende keer advies wil over een test moet je binnen 3 minuten een foto maken.
Groetjes Anouk

Hoi hoi,
Bedankt voor je reactie, maar de eerste 3 testen zien er nog precies hetzelfde uit als het moment dat ik ze deed...
Alleen de laatste 2 dagen (dus test 14 en 15) zijn de streepjes lichter dan de controlestreep (deze streepjes zijn wel iets donkerder geworden na verloop van tijd).
Zoals de eerste 3 tests eruit zien op de foto, zijn ze dan positief of niet?
Ik vraag me echt af of ik morgen nog een nieuwe set moet halen om verder te testen of dat 11 mijn eisprong kan zijn geweest.

Groetjes,

Vienna
maybe mama

Unregistered

25-07-2010 16:54
heey,

ik heb hetzelfde, 2 dagen terug had ik een positieve test en vandaag ook.. we hebben bijde dagen geklust., hopen dat het goed gegaan is! het zijn ook de testen van kruidvat.

groetjes
Babii

Posting Freak

Topics: 48
26-07-2010 09:44
Kruidvat ovu testen zijn ontzettend slecht. Testen vals positief en blijven dagen lang positief.

Ik had zelfs zonder ei (heb geen eisprong uit mezelf) 5 dagen lang knal positieve testen. Zelfs de dag dat ik naar de gynaecoloog ging voor een meting om te zien waarom mijn testen positief bleven.

Bleek: ik had helemaal geen ei groeien, uit mijn bloed kwam dat er geen eisprong aankwam danwel dat er geen eisprong geweest was.

Daarbij groeide er niks en was ik niet zwanger.

Kortom, ze testen hartstikke vals positief, maar daar zijn al meerdere topics over geweest. Super slechte ovu testen!
Anouk

Unregistered

26-07-2010 11:32
Hoi Vienna,

Ik heb laatst al een topic gelezen waar stond dat deze testen niet goed zijn!
Ik zelf heb deze nu 1 keer gebruikt, maar ga na deze verhalen wel andere kopen.
Ik las dat de sticks die je kunt kopen op zwangerenkids wel goed zijn.
Ik heb er dus zelf geen ervaring mee, maar ze zijn wel een stuk goedkoper.

Als ik naar jouw resultaten kijken dan lijkt test 1 en test 3 positief. Dus ja....
Het eerste streepje moet of even donker als het test streepje zijn of donkerder.
Het beste kun je dus op beide dagen lekker klussen Wink en misschien de volgende keer andere testen kopen.

Groetjes Anouk

Vienna1981 schreef:Hoi hoi,
Bedankt voor je reactie, maar de eerste 3 testen zien er nog precies hetzelfde uit als het moment dat ik ze deed...
Alleen de laatste 2 dagen (dus test 14 en 15) zijn de streepjes lichter dan de controlestreep (deze streepjes zijn wel iets donkerder geworden na verloop van tijd).
Zoals de eerste 3 tests eruit zien op de foto, zijn ze dan positief of niet?
Ik vraag me echt af of ik morgen nog een nieuwe set moet halen om verder te testen of dat 11 mijn eisprong kan zijn geweest.

Groetjes,

Vienna
Babii

Posting Freak

26-07-2010 11:40
Ik zou eerder voor MatCare of Sensitest gaan Wink. Dat zijn de beste ovulatietesten, anderen niet.
Anouk

Unregistered

26-07-2010 11:52
Hoi,

Bedankt voor de reactie! Ik zal eens kijken welke van de 2 ik ga aanschaffen!
Vienna1981

Unregistered

26-07-2010 14:36
Bedankt voor jullie reacties!!!
Volgende keer in ieder geval andere testen aanschaffen...
Groetjes,
Vienna
Babii

Posting Freak

26-07-2010 14:52
Ik hoop dat er geen volgende keer komt voor je, maar dat je zwanger bent Big Grin.
Jasmijn77

Unregistered

26-07-2010 19:50
Die van dag 13 lijkt mij positief. Heb je elke dag op ongeveer hetzelfde tijdstip getest?
Met de kruidvat testen heb ik geen ervaring. Wel met sensitest en Zwanger&Kids. Vond die van Zwanger&Kids echt veel duidelijker. Kan je deze, ook prijstechnisch, zeker aanraden voor een eventuele volgende ronde, mocht dat nodig zijn.
Babii

Posting Freak

27-07-2010 09:30
Ik heb de goedkoopte en duidelijkste testen en daar kan niemand aan tippen qua prijs Wink.

100 ovu testen voor 32 euries Smile.
bonkie77

Unregistered

28-07-2010 15:10
Ik ben blij dat ik dit eerst allemaal heb gelezen voordat ik mijn vraag stel hahaha
Heb dus ook de kruidvat ovulatie testen en ik test dus elke dag op dezelfde tijd en heb vanaf dag 7 t/m dag 16 nu getest en elke dag heb ik mijn ei volgens die dingen.
We hebben nu extra lang getest omdat we vorige maand hier ook al mee zaten maar ik ga dus gewoon andere testen kopen.
Op zich heeft dit ook wel wat hoor. nu moet vriendlief om de 2 dagen op komen treden en dat vind ie toch erg hahaha
bumpy

Posting Freak

Topics: 3
16-10-2010 22:41
Nou lekker dan, lees ik dit terwijl ik een vraag had.
MAar heb ook de ovu testen van kruidvat en denk niet dat ik daarover nog iets hoef te vragen...lees dat ze waardeloos zijn!

Nou ik wilde weten hoelang je het van te voren moet gaan gebruiken maar denk dat ik er niet eens aan begin want dan raak ik helemaal in de stress als ik aldoor een ei heb of juist niet!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave