Zwanger Worden .NU forum [Archief] Complicaties Buitenbaarmoederlijke zwangerschap Pid

Pid
melda83

Unregistered

21-07-2010 15:54
Hallo,

Ik heb een PID gehad (ontsteking in het kleine gedeelte) dus eileiders/stokken/baarmoeder etc.
maar nu wil ik heel graag zwanger worden alleen ik ben bang voor een buitenbaarmoederlijkezwangerschap.
wie heeft dit ook gehad en is weer zwanger geworden??
Koekoek

Posting Freak

Topics: 1
10-08-2010 13:29
ik zie dat er niemand heeft gereageerd. ik heb het nooit gehad, dus kan je niet verder helpen.
wel wil ik je even succes wensen en hoop ik dat je snel zwanger zult zijn.
Babeloe

Unregistered

13-08-2010 14:26
Hoi Melda,

Waar het bij mij aan gelegen heeft weten ze niet, maar ik heb wel een bbz gehad en ben inmiddels weer zwanger. Gelukkig weet ik nu ook zeker dat het op de goede plek zit. Als ik jou was zou ik van te voren even overleggen met een gynecoloog. Vragen wat de kans is dat je een bbz krijgt en er voor zorgen dat ze je echt serieus nemen. Ik heb namelijk bij mij tweede zwangerschap midden in de nacht gebeld, omdat ik zo'n buikpijn had. Ik kon meteen komen en kreeg ook meteen een echo. (gelukkig was alles goed) En dat was zo;n fijn gevoel dat ze er meteen boven op zouden zitten als er iets aan de hand is... Gewoon vragen.
hoop1970

Posting Freak

Topics: 29
13-08-2010 15:51
Na PID heb je wel meer kans op verklevingen e.d. dus doen ze wel vaak een HSG onderzoek om te kijken of je eileiders nog doorgankelijk zijn.
Ik zou dan ook zeker een doorverwijzing vragen naar de gyn.
succes!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave