Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden wauw!

wauw!
nanzje

Unregistered

20-07-2010 19:30
hlf jaartje afwezig geweest van dit forum,mk viel mij erg zwaar en heb het heelmoeilijk ermee gehad,maar nu heeft het wel eenplaatje denkik..
ik weet niet of er nog dames zijn die mij nog herrineren haha!
Anyway wat is het forum verandert zeg!,mooi gedaan hoor!

ik hb wederom een dilemma,
rond 12en vandaag een test gedaan,een kruidvat test.na 4 minuten weggelegd en ben met zoonlief naar het strand vertrokken,om half 4 kwam ik thuis en zie een 2de streepje op de test.in de gebruiksaanwijzing staat dat je hem na 5 min niet meer mag aflezen.dus toch maar een 2de testje en die was negatief,(maar ook veel later op de dag)dus ik moet er nu toch vanuit gaan dat ik niet zwanger ben?voor de zekerheid doe ik volgende week nog een testje,ik had namelijk vandaag ongi moeten worden.
Linda

Unregistered

21-07-2010 10:55
nou welkom terug! ik ken je niet, want ik ben nieuw hier!

Mara ik weet wel dat je na die 5 minuten niet meer mag aflezen, want dan klopt het niet meer.... dan kan het gaan verkleuren en dat krijg je een valse uitslag! Maar goed... ik hoop dat je snel zwanger bent!! succes!!
Babii

Posting Freak

Topics: 48
21-07-2010 11:06
KV heeft de laatste tijd toch echt indroogstreepjes Sad. En inderdaad na 5 min aflezen mag niet meer.
nanzje

Unregistered

21-07-2010 20:53
ik heb idd 2 testen erna gedaan en waren alle2 negatief,maar thnz anyway,ik weet stiekem ook wel dat het na 5 minuten niet meer mag maar dan zie je het en dan hoop je het weer,haha
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave