Zwanger Worden .NU forum [Archief] Complicaties Miskraam Weer zwanger willen worden na miskraam.

Weer zwanger willen worden na miskraam.
Babs1

Unregistered

16-07-2010 11:54
Ik zag dat het oude forum gesloten was dus begin ik maar een nieuwe...

Helaas is het hier al 4x misgegaan :-(
3x uit vorige relatie jaren geleden en nu met mijn man.
We zijn dit jaar op 28 mei getrouwd en we waren super blij dat we daarna een positieve test hadden. Het plaatje was compleet!
Helaas ging het mis. Met 6 weken was ons kindje gestopt met groeien en heb momenteel een miskraam. Het is natuurlijk nog maar heel erg klein maar voor ons was het al een kindje. Toen we buiten stonden, toen we weg gingen bij de verloskundige, barste we beide in tranen uit. Daar ging ons ukkie. Was raar dat ie nog in mijn buik zat en wist dat we afscheid moesten nemen. We gaan er wel weer voor als het gestopt is met bloeden maar is moeilijk om hoop te houden :-(
Wie heeft nog meer de behoefte er over te praten en meld zich aan?
Numeria

Member

Topics: 1
17-07-2010 16:20
Hoi,

Helaas heb ik ook een miskraam gehad. Het gekke was dat ik geen krampen ofzo heb gehad, dus wist de arts ook niet zeker of het wel een miskraam was. Door verwezen naar het ziekenhuis en daar bleek met een inwendige echo toch dat het een miskraam is geweest. Ze adviseerde ons 1 maand te wachten met zwanger worden en nu mogen we het weer proberen. Op naar gezonde zwangerschappen en gezonde kindjes voor jou, mij en de meiden die zich hopelijk hier straks aanmelden.
kruimeltje

Posting Freak

Topics: 15
17-07-2010 21:56
Hoi Numeria, er bestaat al een topic "zwanger willen worden na een miskraam" (zie link).
Misschien kun je ook daar komen kletsen want ik denk dat dit topic binnenkort gesloten gaat worden.

Sterkte!

Link naar het andere topic: http://www.zwangerworden.nu/threads/5398...aam-deel-2
Numeria

Member

Topics: 1
18-07-2010 11:03
Bedankt voor de tip, dacht dat die gesloten was.
Ga daar verder lezen.

Groeten
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave