Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden stoppen in mei 2010 met de pil en 32 jaar??????????????

stoppen in mei 2010 met de pil en 32 jaar??????????????
Nikki

Unregistered

15-07-2010 12:00
Hoi!

Wie heeft er zin om haar ervaringen te delen over het zwanger worden en is ook 32 jaar en in mei 2010 gestopt met de pil?

Liefs!
Saskia1977

Member

Topics: 3
16-07-2010 09:14
Hoi Nikki,

Ik ben ook 32 jaar (in september word ik 33) en ik ben in april gestopt met de pil. Wij gaan voor ons eerste kindje.

Groetjes,
Saskia
miesje_32

Member

Topics: 0
16-07-2010 09:54
Hoi Nikki en Saskia,

Ik ben ook alweer 32, ik word febr. volgend jaar 33. Wij zijn in januari gestopt met de pil, maar gaan sinds mei voor het eggie. Ook wij gaan voor ons eerste kindje.

liefs
Saskia1977

Member

16-07-2010 10:17
Eigenlijk heb ik al sinds ik me kan herinneren een kinderwens, maar heb nooit veel geluk gehad in de liefde. Hoewel mijn vriend en ik pas anderhalf jaar samen zijn, is voor ons beiden de wens heel groot (hij is 42) en nu het zover is kunnen we bijna niet meer wachten!!! Had nooit verwacht dat het me zo bezig zou houden en hoewel dit pas ronde 3 is, begin ik al bijna te wanhopen :wink:
Ik heb een cyclus van ca. 5 weken en de eerste 3 weken van de cyclus ben ik eigenlijk heel relaxed, maar de 2 weken na de eisprong maak ik mezelf helemaal gek! Hoewel ik er rekening mee houd dat het wel even kan duren, is de teleurstelling op het moment dat ik dan ongesteld wordt erg groot en zie dan echt op tegen de komende 5 weken.
Ik zit nu weer in de laatste 2 weken van mijn cyclus en ik doe echt m'n best om ook af en toe aan iets anders te denken :roll:
Nikki

Unregistered

16-07-2010 10:48
Hoi meiden!

Volgens mij zitten we allemaal in hetzelfde schuitje: allemaal heel graag die eerste baby!!!!! Het lijkt wel of iedereen om je heen nu zwanger is he?
Ik ken het: ik dacht even zwanger te zijn (5 dagen overtijd), maar helaas: negatieve test en nu dus ongesteld. Wij zitten ook pas in ronde 3, maar ik begin ook allemaal doemscenario's te bedenken. Mijn vriend ziet het gelukkig allemaal veel zonniger in! Haha!

Liefs!
Saskia1977

Member

16-07-2010 12:10
Hihi..Ik dacht vorige maand ook al zwanger te zijn. Mijn eerste cyclus duurde 26 dagen dus voor mijn tweede cyclus ging ik ook uit van +/- 28 dagen. De week voor NOD voelde ik nog helemaal niets terwijl ik normaalgesproken een week vantevoren allerlei kwaaltjes heb. Uiteindelijk heb ik er, tegen beter weten in, 4 testjes tegen aan gegooid en natuurlijk alle 4 negatief. Op dag 34 werd ik ongesteld en eerlijk gezegd was ik daar wel blij mee; begon me toch wel zorgen te maken na het lezen van al die enge verhalen. Voordat ik met de pil begon had ik ook een cyclus van 35 dagen, dus misschien ben ik nu wel klaar met ontpillen :confused:
miesje_32

Member

Topics: 0
16-07-2010 13:23
Hoi,

Wij zijn dan in mei echt begonnen, maar als het aan mij had gelegen waren we dat 2 jaar geleden al. Mijn mannetje was er helaas nog niet klaar voor. Bij ons hetzelfde hoor..... voor mij duurt elke maand te lang ( we moesten mei eigenlijk al overslaan door een infectie) en hij denkt dat het allemaal vanzelf wel goed komt.
Ik heb wel een redelijke cyclus behalve vorige maand toen ik er ineens eentje oversloeg, nu maar weer afwachten.

Ik vind het wel heel spannend en ben stiekem toch een beetje bang dat het niet lukt en bovendien klussen met dit weer pfffffffffffffffffffffffffff!!!
Nikki

Unregistered

16-07-2010 14:46
Hoi!

Wat herken ik de verhalen zeg! Ik haalde me in mijn hoofd toen ik niet zwanger bleek te zijn dat ik misschien wel in de overgang was ofzo. Dat ontpillen was ook niet fijn om te lezen, maar daar had ik geen last van en dan denk ik ook aan de verhalen van: je bent ook al 32 (richtong de 35 en machisch punt enzo). Mijn vriend denkt dat het allemaal wel goedkomt omdat er geen reden voor is waarom het niet goed zou zijn. Pfff... wat hebben mannen het gemakkelijk he??? Hahahaha!!!!
En jeetje, wat zijn zwangerschapstesten duur he? En hoe weet je welke de juiste is???
Saskia1977

Member

16-07-2010 15:48
Mijn vriend wilde 2 maanden nadat we elkaar leerden kennen al beginnen, dus eigenlijk is hij degene die heeft moeten wachten :wink: Kan het hem ook niet kwalijk nemen, want hij is 9 jaar ouder dan ik. Toch is hij er een stuk relaxter onder...

Heel stom misschien, maar voordat ik mijn huidige vriend leerde kennen had had ik er nooit zo bij stil gestaan dat het misschien wel wat langer kon gaan duren en dat het helemaal niet zo vanzelfsprekend is :oops: Pas nu ik er bewust mee bezig ben, ben ik me er in gaan verdiepen en kom je er achter dat het helemaal niet zo makkelijk is als het lijkt! Had nooit gedacht dat je maar 1 dag in de maand kans hebt. Lees op dit forum ook hele vervelende verhalen en dan ga je je toch dingen inbeelden als je maar niet ongesteld wordt en negatief test. Nou ja, voorlopig hoeven we ons nog geen zorgen te maken; de meeste vrouwen zijn gelukkig binnen 1 jaar zwanger. Ik kom uit een vruchtbare familie: heb 3 broertjes en een zusje en mijn moeder komt uit een gezin met 10 kinderen!
Saskia1977

Member

16-07-2010 15:50
@Nikki Ik heb de zwangerschapstesten van het Kruidvat (2 voor 5 euro) en die schijnen heel goed te zijn!
Nikki

Unregistered

16-07-2010 16:36
@ Saskia, bedankt voor de tip!
Gebruiken jullie ook ovulatietesten en gaan jullie nog niet zo ver?

En ja, de kans dat je zwanger raakt per maand is niet zo groot, balen! Ik word er ook een beetje eng van!
Saskia1977

Member

16-07-2010 16:49
Nee, de ovulatietesten gebruiken we nog niet.
We klussen netjes om de dag (ja, zelfs met dit weer ConfusedhockSmile, dus ik denk/hoop ook niet dat dat nodig is. Temperaturen doe ik ook (nog) niet. Denk trouwens wel te weten wanneer ik mijn eisprong heb; krijg een vette huid en jank om het minste geringste (pms?) :oops: Wat dat betreft was het leven met de pil een stuk makkelijker (ook voor m'n vriend..haha..) :wink:
Nikki

Unregistered

16-07-2010 19:40
Hoi!

Is he beter om om de dag te klussen?? Kan het kwaad als je het af en toe iedere dag doet???

Haha, ik zou eigenlijk niet weten wanneer ik mijn eisprong heb. Vandaag maar eens van die testen gehaald bij 't Kruidvat. Weet niet hoe ze werken, maar ik ga eens kijken.
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave