Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Dames die zwanger willen worden uit 1987??? deel 2

Dames die zwanger willen worden uit 1987??? deel 2
Babii

Posting Freak

Topics: 48
10-07-2010 22:13
Lieve dames,

Alle topics met meer dan 300 pagina's worden automatisch gesloten door de moderators of beheerders. Wij zullen voor jullie dan een nieuw topic openen.

Liefs,
het team van Zwanger Worden .NU
Nala22

Unregistered

10-07-2010 23:30
Hey meiden,

Hier ook weer opnieuw Wink

Hoe is et?

Liefs
ikke44

Posting Freak

Topics: 2
11-07-2010 00:58
Zie ineens dat we een nieuwe gestart zijn.... Wou alleen nog even weten of het niet meer mogelijk is om een mail te krijgen als er iemand heeft gereageerd in het topic? Weet iemand dit, vind dat namelijk wel handigTongue
flower22

Unregistered

11-07-2010 09:52
Hey ik heb jullie weer gevondenWink
Nala22

Unregistered

11-07-2010 11:07
@Ikke:
Volgens mij kan je dat instellen bij settings Wink

@Flower:
Hoiiii
Liminous

Posting Freak

Topics: 9
11-07-2010 12:36
Goedemorgen!

Pfffff warm he!

Hoe is het met jullie?
ikke44

Posting Freak

11-07-2010 13:17
Ja erg warm:S

Bij settings? Zal even gaan kijken...
ikke44

Posting Freak

11-07-2010 13:20
:$Kan niks vinden, vind het nog niet erg handig zo maar goed (zal wel aan mij liggenWink)
Bati

Posting Freak

Topics: 4
11-07-2010 13:25
Heey meiden

ik had nog in deel 1 geantwoord maar is helaas niet meer gekopieerd hier naar toe dus ff zelf een kopie gemaakt:
@ Limi: gelukkig dat ze jullie wel willen helpen! Hopelijk duurt t niet te lang allemaal!
@ Mayella: geniet er toch maar van. Je moet er natuurlijk ook wennen aan. Uiteindelijk zal je wel een ritme erin krijgen en wordt t hopelijk een stuk makkelijker!
@ Ikke: veel plezier met klussen en hopelijk werpt t zn vruchten af [Afbeelding: icon_e_smile.gif] (Ventilator maybe erbij?)
@ hier: nog altijd t zelfde: wachten....hoe kon t ook anders!
Nog een heel fijn weekend dames en allemaal een dikke knuff!
ikke44

Posting Freak

11-07-2010 13:32
Ankie, haha de ventilator staat wel op onze kamer dus zou kunnenWink Tongue
Sparkje

Posting Freak

Topics: 1
11-07-2010 13:52
Wij klussen ook met de ventilator, dat werkt goed anders is het niet te doen haha
Free

Posting Freak

11-07-2010 13:55
Meiden, was jullie ook ineens kwijt....... Gelukkig nu weer gevonden Wink

Ikke, wat je zei merk en hoor ik idd ook veel.. Mensen die alles maar helemaal super vinden enz, maar er niet voor uit durven komen dat het zwaar is... Niet altijd natuurlijk Big Grin maar er zijn wel momenten..

Hier ook veel last van de warmte.. Yara was gisteren heel erg aan het jammeren en ze plakte helemaal.. Heb dus gisteren even lekker met haar gedoucht, en ze vond het heerlijk!! Big Grin Daarna was ze ook vrij snel weer rustig en sliep ze makkelijk in Big Grin

Ben wel jullie posts kwijt... Kan niet echt meer op jullie reageren.. Komt vast wel weer als er meer geschreven wordt Wink

Liefs
Nala22

Unregistered

12-07-2010 13:50
Hey meiden!

@Mayella:
Wat een schattige foto's op je hyves Big Grin
Echt super!

Hier ook wel is met de ventilator hoor pfff
Anders is et niet uit te houden!
Liminous

Posting Freak

14-07-2010 09:45
Ghehe same here.. Wij hebben de airco aanstaan en dan ook nog de blaasstand aan.. Big Grin
blondiej

Member

Topics: 3
14-07-2010 10:30
hej dames. ik kom me ook hier aansluiten. ben al wel op andere forums geweest, dus al een heel klein beetje bekendTongue me vriend en ik waren in mei 6 jaar samen en zijn toen ook begonnen vor ons 1e kindje. me ongi is weer weg dus op voor de 3e rondeBig Grin hoop dat het raak is anders word k op de 1e dag van m'n vakantie ongeveer ongi, zit ik daar een week van de 11 dagen op kreta ongi te wezen....hihi dan was de pil toch wel makkelijk geweestBig Grin iedereen hier ook heel veel succes met zwanger worden!!
Free

Posting Freak

14-07-2010 11:30
blondiej, welkom hier!! Enne ik wil even niet zwanger worden Wink Of naja eerste jaar of anderhalf niet Big Grin (wie weet bedenken we ons Wink )
Vervelend trouwens dat je ongi kan worden aan t begin van je vakantie!! Ga keihard duimen dat het niet gaat gebeuren!!

Dames, wat een gedoe zeg dat klussen bij de ventilator :p Ben ik blij dat het hier nog niet kan (en al helemaal niet 'moet'..)

T voelt trouwens wel raar hoor, ben zaterdag weer met de pil begonnen.. Moet ik eerst 2 weken slikken voor deze veilig is.. Gelukkig is de 1e week bijna om Wink (en t vloeien bijna over..)

Nala, van zon poppetje kun je ook alleen maar schattige foto's maken :oops: Kheb gisteren echt een geweldige foto gemaakt (al zeg ik t zelf..) zal em eens proberen op de laptop te krijgen.. En dan komt ie op hyves Big Grin

Limi, hoe is het met jou meid? Vorderd het wat met de onderzoeken??? Loop geloof ik wel een beetje achter.. oops
Liminous

Posting Freak

14-07-2010 12:54
Blondiej, welkom hier!

Hoop voor je dat je niet op vakantie ongesteld wordt...

Zo hoop ik dat ik deze ronde geen cyclus heb van 32 dagen want dan zou ik 06-08 ongi moeten worden terwijl ik een dag later jarig ben.. En de 2e ongidag is bij mij altijd een hel!!

Mayella, ik ga strakkies ook ff op je hyves spieken Big Grin

Fijn dat het vloeien bijna over is en je over een week weer gewoon seks mag hebben Big Grin Als je daar behoefte aan hebt natuurlijk Tongue

Hoe bevalt het jou nou met zo'n kleintje?

Hier schiet het allemaal niet heel erg op.. Morgen heb ik het HSG onderzoek en dan moet Peet 12-08 geopereert worden.. Vanaf 16-08 naar 't VU in Amsterdam en heb nog geen idee wat ze aan onderzoeken allemaal overnieuw willen doen.. Maar ach, we kunnen niet anders als afwachten...

Ben overigens wel erg benieuwd naar de HSG van morgen! Ben wel zenuwwappig :$
Free

Posting Freak

14-07-2010 13:08
Limi, kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent.. Tis ook niet niks... Lijkt me best wel eng (ben sowieso een schijterd :mrgreen: ) Hoop voor je dat er wat uitkomt!!! En dat jullie snel geholpen gaan worden!! Gun jullie (en alle anderen) echt een kleintje!!
Hoop dat t Peet straks ook allemaal mee valt!! Ze gaan toch even bij hem 'rommelen' Sterkte!!!

Mama zijn vind ik super!! Wel nog erg wennen, en ben momenteel ook doodmoe.. Door de warmte, korte nachten.. Doe zelf de nachtvoedingen en overdag natuurlijk ook alles.. Om 21.00 en in t weekend dan doet Chris ook mee Wink
Maare snachts voeden kost toch al gauw wel 3 kwartier tot een uur.. Plus dat je sowieso niet super slaapt omdat je alles hoort.. T maakt je zoooooo moe...

Maar als ik Yara dan zie, maakt t toch wel weer veel goed!! Moet zeggen dat ik nu zo langzamerhand een beetje de bekende roze wolk op klim.. Vond de 1e weken erg zwaar en vooral niet leuk...

Yara is nu al een tut hoor.. Huilt ze, ga je kijken 'slaapt' ze, raak je haar aan gaat ze zich eerst uitgebreid uitrekken en dan pas gaan de oogjes open en is ze op haar manier wakker Big Grin Heerlijk hoor! Big Grin

Wij wilden vanmiddag eigenlijk ffies shoppen, maar t geld is op.. Of naja op, dit moet nog even bewaard blijven.. Hadden afgelopen maand wat grote rekeningen enz.. Toch wat meisjes kleertjes gekocht (wel een nadeel hoor als je niet weet wat t is.. Je wilt toch dat mensen zien wat je kleintje is :p )
Ach vrijdag avond ofzo maar even heen.. Ga ik zo ffies nog een uurtje slapen en dan straks maar een eind lopen met zn 3en (papa was 12 uur alweer thuis Big Grin ) Onee 4en, hondje gaat dan ook mee Wink
flower22

Unregistered

14-07-2010 13:42
Hey Meiden!

Welkom blondiej

@Mayel hoe gaat het nog steeds helemaal in de roze wolken?Smileecht een popje hoor en leuke fotos!!

@Limi wat een gedoe he dat wachten hopelijk word het snel beloond!!

@Hier ik ben weer geweest naar de FA en dit keer Beter nieuws! er was een eitje aan het groeien en op dag 11 was die 13,5 en vrijdag moet ik weer heen om te kijken of die verder gegroeid is... m,n baarmoederslijm was wel erg dun zei hij en hij hoopte dat dat nog zou aandikken.. echt heeel erg benieuwd ben ik dus naar vrijdag zou dit dan onze eerste kans worden na 9 maanden ? hope so..:confused::oops:
blondiej

Member

Topics: 3
14-07-2010 14:41
@ liminous: bah die vervelende ongi toch altijd...hoorde die er maar niet bij...ik heb er gelukkig nu ik de pil niet meer slik weinig last van, voel het niet eens als ik het ben terwijl ik met de pil 2uur vantevoren al buik en rugpijn had:S en succes morgen!!

@ flower22: wat fijn dat je eitje groeit!! dat word klussenBig Grin
Bati

Posting Freak

14-07-2010 19:05
Heey meiden

@ Flower: gelukkig dat t eitje is aan het groeien. Hopelijk word t slijm een stuk dikker!
@ Limi: spannend morgen! Hoe laat hoor je iets?
@ Mayella: gelukkig dat je de roze wolk hebt gevonden, was de wandeling een suc6? Hopelijk weer terug thuis geweest voordat het is gaan regenen. Of maybe heeft t bij jullie dat niet gedaan?
@ Blondiej: welkom, dat is de oa negatief aan het stoppen vd pil. je kunt t niet zow plannen dat als je op vakantie bent niet ongi word! Suc6 met zwanger worden!
@ Nala: hoe is het met jouw meid?
@ hier same shit different day!
Fijne avond!
Liefs
Nala22

Unregistered

14-07-2010 19:13
@Blondiej:
Welkom Smile

@Mayella:
Hier MOET het klussen ook niet hoor ghehe
We doen het nog steeds alleen als we zin hebben en dat scheelt echt een hoop!
Soms denk ik wel is van: Owh,ws eitje,dus klussen!
Maar et blijft altijd super!
Kan me ook helemaal voorstellen dat meiden et niet leuk meer vinden omdat het moet!

Snap dat je geen lelijke foto's kan maken van je meisje Big Grin Echt een poppie!
Fijn dat het nu echt begint te komen, die rose wolk!
Logisch dat je hebt moeten wennen meis!

@Limi:
Succes met de uitslag!
Meteen laten weten he!!!

@Flower:
Duim duim duim!!!
Wel super nieuws!

@Ankie:
Hier gaat et redelijk, geestelijk dan... Wil volgende week even langs de huisarts om te kijken of ik niet in de buurt zit van een burn out pfff Hoop echt zo van niet!

Nog aan het nagenieten van jullie bruiloft?
ikke44

Posting Freak

14-07-2010 19:53
Limi, succes morgen met de hsg, hoelaat moet je?

Flower, fijn dat er eindelijk een eitje aan het groeien is, hopelijk wordt het slijm ook wat dikker.

Mayella, Fijn dat je nu wat meer gaat genieten, en die nachtvoedingen dat breekt gewoon je nacht en als je geen 6 uur achter elkaar kan slapen dan breekt dat gewoon op (ook al slaap je ervoor en erna misschien nog best wel wat) Hoop dat je meisje snel door gaat slapen dan kom je zelf ook wat meer aan je rust.

Nala, dikke knuffel voor jou meid, hoop dat je geen burn out krijgt. Jij hebt je klusperiode er weer op zitten? Succes nog ff met wachten he, ik duim voor je.

Ankie, Wat jammer meid dat er nog geen verandering in komt, zou er behoorlijk gefrustreerd door raken, ook een dikke knuffel voor jou!

Blondiej, welkom en succes met klussen, en hopelijk wordt je niet ongi op vakantieWink

Liefs ikke
Liminous

Posting Freak

14-07-2010 20:03
Voor de dames die t ff moeilijk hebben:

http://www.youtube.com/watch?v=3C9j2r6ImPw
Nala22

Unregistered

15-07-2010 18:05
@Ikke:
Dank je wel meis Smile
Ja,die van mij zit er weer op, banner klopt niet, want ik kan 21-7 weer testen!
Hoe is het met jou? Heb je et idee dat je eitje alweer is geweest?

@Limi:
Super mooi liedje meis!
Liminous

Posting Freak

15-07-2010 18:06
Hoi dames,

Zoow, ben ik weer.. Voelde me vanmiddag niet echt geroepen om te forum-men

11:50 moesten we ons melden waarna we om 12:00 de HSG zouden hebben die uitgevoerd zou worden door hoofd gynaecologie... Ik had zwaar de zenuwen en toen liep het ook nog eens uit tot 12:25.. Lijkt misschien niet lang maar als je daar zwaar in de zenuwen zit dan lijkt elke minuut wel een uur haha..

Maar goed.. Vriendlief mocht niet mee naar binnen.. Was er best een beetje pissig over omdat ik ECHT niet alleen wou, maar het mocht echt niet zei die assistente..

Eenmaal daar binnen klaargemaakt voor de HSG.. De eendenbek en het cupje waren erg pijnlijk en ook het inspuiten van de vloeistof was geen pretje.. Maar al met al viel het wel mee met de pijn.. De foto’s waren helemaal goed.. Zoals de FA zei: Je hebt prachtige slanke open eileiders.. Goed nieuws dus gelukkig!

Daarna moesten we ons weer melden bij gynaecologie om een afspraak te maken om de boel door te bespreken.. Maar ze hadden lunchpauze, dus er was niemand.. Vanmiddag opgebeld om een afspraak te maken.. Kreeg ik die man aan de lijn die die HSG bij me gedaan heeft (hoofd gynaecologie).. Mn eigen FA zou dus het eind oordeel of dat we eerder geholpen zouden worden met hem moeten bespreken.. Nou, dat veegde hij dus mooi meteen van tafel! Hij zei: Zoals die foto eruit zag moet je er niet van uit gaan dat je eerder geholpen gaat worden! Ondanks dat we 16 Aug een second opinion hebben in ’t VU kwam dit heel erg hard aan.. Heb er ook echt ff een traan om moeten laten.. Gewoon het idee alleen al dat we nu 9 maanden nog stil staan voordat we überhaupt een reële kans op een zwangerschap maken..

Met de pijn valt het nu wel mee.. Tis niet dat het absoluut geen pijn doet, maar het is goed te doen..
Nala22

Unregistered

15-07-2010 18:13
@Limi:
Jeetje meis, dat moet zeker een klap zijn pfff
Vind het belachelijk dat ze het maar zo zouden laten omdat jou eileiders er goed uit zien!!!
Dat betekent niet dat je vriend zijn zaad er beter op wordt...
Ik ga echt heel erg duimen dat je wat wijzer wordt van die second opinion!!!
Dikke knuf!
Liminous

Posting Freak

15-07-2010 18:21
Pfff ik weet t echt ffies niet meer.. Snap die lui gewoon niet!!!!
ikke44

Posting Freak

15-07-2010 20:24
Limi, Erg fijn dat je eileiders er goed uitzien, maar wat vreselijk kl*te dat ze je toch 9 maanden willen laten wachtenSad Hele dikke knuffel voor jou, en hoop voor je dat je wat meer duidelijk krijgt bij het VU. Is het eventueel mogelijk om daar verder behandeld te worden?

Nala, Jij moet dus nog ff 6 dagen in spanning zitten, of ben je er niet zo veel mee bezig? Heb je al klachtjes of iets? Ik ben met ovu-testen begonnen en die hebben mijn LH-piek nog niet aangegeven, dus als het goed is moet ik mijn ei nog krijgen...toch wel raar want als je het met de computer uitrekend zou ik gister mijn vruchtbaarste dag moeten hebben en vandaag mijn ei, nouja we blijven klussen en hopelijk worden de ovu-testen snel positiefWink
Hoe gaat het verder met je?

Liefs ikke
Liminous

Posting Freak

15-07-2010 20:31
Dat is dus nog maar de vraag..

Dat horen we hoop ik de 16e.. Maar hoorde net ook van iemand dat ze in t VU ook 2 jaar hanteren.. Dus ook dan zijn we voorlopig nog niet aan de beurt..
ikke44

Posting Freak

15-07-2010 21:40
SadWat kl*te zeg, hoop dat ze dan toch een uitzondering maken..nog ff afwachten dusSad
Nala22

Unregistered

16-07-2010 09:32
@Limi:
Sad Wat een klote nieuws weer allemaal he... (Behalve dat van je eileiders)
Ik duim echt heel hard voor je meis, ik gun het je echt heel erg!
Laten we hopen dat het helpt als die spatader verwijderd is Smile En dat je dan maar heel snel, spontaan, zwanger mag worden!!!

@Ikke:
Nou, ik was niet echt zenuwachtig, kon het de hele tijd goed van me afzetten... Maar nu sinds gisteren heb ik weer dat trekkerige gevoel en dat had ik tijdens mijn vorige zwschap ook heel erg, dus het wordt toch best wel spannend nu! Heb ergens het idee dat m'n broek meer in mijn onderbuik duwt als ik zit... (Is een klein beetje opgezet en dat ging vorige x ook onwijs snel)
Maar goed, ik probeer niet teveel te hopen Smile Woensdag gewoon testen en dan zien we wel Wink
Voor de rest gaat het redelijk, blijf gewoon erg moe en heb weinig energie. Ga maandag ff een afspraak maken met de huisarts, kijken wat die van alles zegt!

Jammer dat je je eitje nog niet hebt gevonden zeg... Dan is het toch maar goed dat je ovu testen gebruikt, want anders had je gedacht dat ie nu al was geweest en had je op verkeerde tijden geklust Wink
Nog ff geduld dus en dan zit jij ook weer op het wacht bankje!
Anouk

Unregistered

16-07-2010 11:06
Hoi meiden!

Ik ben nieuw op dit forum en ik probeer alles nog uit te vinden, maar ik zag meteen deze discussie staan! Kan ik er nog bij?

Ik ben Anouk, 23 jaar (1987) en woon samen met mijn vriend van 28 in Zeewolde.

Ik werk als leerkracht op een basisschool en in onze vrije tijd gaan we vaak varen met onze boot.

In februari ben ik gestopt met de pil na 8 jaar.
In juni ben ik begonnen met de foliumzuur.
In juli hebben we besloten om het echt te gaan proberen.

Het is dus allemaal heel pril en heel erg spannend. Mijn cyclus is ook nog niet helemaal regelmatig dus deze maand had ik een ovulatietest gedaan die meteen de eerste keer positief was. Nu gewoon geduld hebben!
Free

Posting Freak

16-07-2010 11:11
Limi, wat een klote nieuws he!!!! Hoop voor jullie dat het bij Peet straks allemaal wat uithaald.. En dat er snel vorderingen komen!! Vind het zo vervelend voor jullie!!!

Nala, spannend dus Wink Hoop zo dat je zwanger bent!!!

Anouk, welkom hier!! Succes met zwanger worden!!!
flower22

Unregistered

16-07-2010 13:32
Limi Echt wat rot! ze doen allemaal maar alsof je nog jaren en jaren de tijd hebt he ,, dat hebben we ook wel maar we hebben er niet niks voor niks voor gekozen nu al mama te willen worden! ik hoop echt dat je snel duidelijkheid etc hebt maar heb je ook tegen die arts aan de tel gezegd dat je daar verdrietig om werd. of teleurgesteld want vaak helpt het toch wel als je laat zien dat je je echt druk maakt en zorgen en verteld hoe je erover denkt,, bij mij was dat wel iig ik mocht eigenlijk 2 maanden niet heen ivm vakanties maar uiteindelijk zeiden ze ja kom toch maar gewoon je bent al 9 maanden bezig etc..toen ik daar half snikkend zat door de teleurstelling..
pfff nou ik leef echt met je mee hoor en durf nu bijna mijn berichtje niet te typen.... ik doe het toch maar dan kun je zien dat er ooit echt die ene keer de eerste kans komt!! m,n eitje is van 13,5 mm is naar 19mm gegroeid! wel was m,n brslijmvlies erg dun 4 ipv 8 maar alnog zegt dat niet dat er geen kans is er blijft een kleine kans.. daar ben ik ook echt blij om want dat zou in 9,5 maanden de eerste keer worden. vanavond moeten we (om 12 uur) klussen erg raar op commando maargoed morgen om 9 uur weer naar de FA voor een samenlevingstest..... iemand ervaring hier? en doet dat pijn doet zo,n eendenbek ding ? morgen dus afwachten of het allemaal elkaar kan vinden (lees trouwens heel veel dat bij clomid die testen vaak negatief zijn en ze dan verder gaan met iui maargoed ik moet niet op de zaken vooruit lopen maar merk dat ik mezelf tegen het negatiefe wil beschermen en ik bijna niet geloof dat er een kansje aan komt..
Hoe is het met de rest hier??? @ Nala nog 8 dagen untill testingg spannend!!!
@Ikke ik zie nog 2 daagjes tot je eisprong maar je had een klein vermoeden al zwanger te kunnen zijn? dan kon je toch al testen ?of lees ik het helemaal verkeerd haha dikke kuss
ps , limi mooi liedje maar wel een huil nummer hoor haha ik zet met mijn dip momenten k3 op of vrolijke vengaboys muziek om weer op te vrolijken hihi
trouwens deze zag ik vrijdag bij Hollands got talent haha vind m echt geinig http://www.youtube.com/watch?v=Bpxih7m19rI
ikke44

Posting Freak

16-07-2010 19:28
Flower, ohh wat fijn dat je eitje zo goed is gegroeidBig Grin Nou goed klussen vanavond om 12 uur heWink Jeetje hoe verzinnen ze het:S Ik duim voor je..
En ik was aan het testen met ovulatie testen om mijn eitje op te sporen, dus er moet nog flink geklust worden hierWink

Anouk, Welkom hier, en succes met zwanger wordenWink

Nala, spannend hoor, klinkt in elk geval positief, maar snap dat je jezelf misschien een beetje wil beschermen, ik blijf in elk geval voor je duimenWink

Nou de ovu-testen werken goedBig Grin...Had vanmorgen mijn LH-piek dus 1x raden wat wij straks gaan doen.... Was dus inderdaad iets later dan ik eigenlijk verwacht had, maarja dan weet ik dat ook weer he, vond het toch wel erg handig...

Liefs ikke
Nala22

Unregistered

16-07-2010 22:40
Thnx meiden! Big Grin

@Anouk:
Welkom hier en succes Smile

@Flower:
Toch wel posi nieuws dan he!
Succes met klussen op de tijd die aangegeven is :p
Raar idee he!
Maar ik duim voor je!

@Ikke:
Fijn dat je ovu test posi was, veel plezier Wink
Nala22

Unregistered

16-07-2010 22:41
@Flower:
Was ik vergeten te zeggen, m'n banner klopt niet echt, ik kan woensdag al testen (als ik m'n eisprong goed heb gevoeld)
Dus nog even geduld Smile
Bati

Posting Freak

17-07-2010 12:06
@ Nala: spannend, duim hard voor je meid!
@ Limi: sterkte meid!! Ik vind t niet normaal dat je nog 9 maanden moet wachten! Kan toch ook zijn dat het aan je vriend ligt toch? Ik hoop dat je snel weet wat er nu allemaal aan de hand is!
@ Anouk: Welkom! Suc6 met zwanger worden!
@ de rest fijn weekend!
Nala22

Unregistered

17-07-2010 13:58
Thnx meis!
Hoe is het met jou?
flower22

Unregistered

17-07-2010 17:02
Confusedhock:Limi lees ik nou dat je 9 maanden moet wachten??? huh dat snap ik niet en denk dat ik iets gemist heb ik ga even terug lezen maar 9 maanden?
flower22

Unregistered

17-07-2010 17:17
oke.. ik heb inderdaad verkeerd gelezenCry ik dacht dat je bedoelde dat jullie ook 9 maanden bezig zijn nu maar had niet goed gezien dat dat een wachttijd voor een behandeling is!?

Dat snap ik echt niet wat voor behandeling? iui/ivf etc gaat hier in Zwolle echt heel snel er komen mensen buiten de stad weg naar ons ziekenhuis, is dat niet mogelijk om ergens anders heen te gaan? pfff jeetje

@nala oke beter dat je woensdag mag testen ben benieuwd en duim natuurlijk heel erg voor je!

@ Hier vandaag samenlevingstest gehad was goed!ei was 23 mm Confusedhock:haha nu afwachten of m,n ei vanzelf springt en veel klussen nu haha, weten jullie dat..als je het een tijdje niet gedaan hebt.. 5 dagen geloof ik nu hier)(was niet in de stemming:oopsSmile of het zaad dan nog wel goed is? ik lees namelijk dat het dan minder kans heeft of zelfs geen..maar is dat na 5 daagjes al zo? nouja hopen die dan pas na vanavond springt dan hebben we opnieuw geklust:mrgreen:hihi
Nala22

Unregistered

17-07-2010 17:21
@Flower:
Ik geloof wel dat ze zeggen dat de kwaliteit dan minder is, maar ik zou me er niet teveel van aantrekken Wink
Er is altijd wel wat, dus gewoon lekker klussen!
flower22

Unregistered

17-07-2010 17:29
ok thnxx Nala!Smile
Liminous

Posting Freak

17-07-2010 21:58
Hoi dames!

Zal morgen even uitgebreid reageren, maar ik wil ff zeggen dat het geen wachtlijst is waar ik op moet wachten.. Ze hebben ''richtlijnen'' waar in staat dat ze pas naar 2 jaar mensen helpen om zwanger te worden.. Ze willen dat je het tot die tijd zelf probeert.. Als we eenmaal groen licht krijgen om te mogen starten dan kan je diezelfde maand nog terecht omdat er dus praktisch geen wachtlijsten zijn.. Mja, dan moeten ze wel willen..
Nala22

Unregistered

18-07-2010 11:56
Hey meis,

Ja, ik begreep et... Echt balen Sad
Dikke knuf!
ikke44

Posting Freak

18-07-2010 13:05
Flower, fijn dat de samenlevingstest goed was. En volgens mij is het zo dat als het langer dan 3 dagen geleden is dat je hebt geklust dat het zaad inderdaad iets minder wordt, maar wat Nala al zei er zal vast nog genoeg goeie tussen zittenWink Succes in elk geval met klussenWink

Limi, Had het ook al begrepen, maar is zwaar k*t, ook van hier een dikke 'digitale' knuffel.

Liefs ikke
Nala22

Unregistered

18-07-2010 13:09
@Ikke:
Hoe is et met jou, heb jij je eitje al gespot?
Ben ff vergeten of je ovu testen doet Smile
Nala22

Unregistered

18-07-2010 13:10
Of je ovu testen gebruikt bedoel ik :p
Klinkt een beetje illegaal op de andere manier :lol:
Bati

Posting Freak

18-07-2010 18:24
Als je t tegen mij hebt? Nog t zelfde. Wachtend en geduld hebben. Helaas word mijn geduld de laatste tijd erg op de proef gesteld. Begin t nu wel heel erg lang te vinden! Maja, je moet het toch met zn 2je willen he! Nog een fijne avond iedereen!
Bati

Posting Freak

18-07-2010 18:25
Vorig bericht was btw @ Nala!
Anouk

Unregistered

18-07-2010 19:53
Bedankt voor jullie reacties! Jullie ook allemaal succes met zwanger worden.
Groetjes Anouk
ikke44

Posting Freak

18-07-2010 20:41
Ankie, SadWat super kl*te voor je dat ie nog niet wil, kan me voorstellen dat je geduld een keer begint op te rakenSad Heel veel sterkte meid.

Nala, Jaaaahh heb afgelopen vrijdag mijn LH-piek gehad dus hebben flink geklust, nu wordt het dus weer afwachtenBig Grin Dus ga ook maar op het wachtbankje zitten....heb trouwens een nieuwe nod gemaakt: 1 augustusWink
Hoe is het bij jou, duim voor je hoor dat je woensdag moet testen en positief testWink

Liefs ikke
flower22

Unregistered

18-07-2010 21:21
@ Limi okee dan begrijp ik het nu goed ik vind het iig niet normaal die richtlijnenCry vandaar dat ik het bericht niet begreep zolang.. maar jullie moeten tot die tijd zelf proberen...gelukkig is er dan dus wel een kans dat het op de natuurlijke manier allemaal kan lukken.toch? nou dikke knuf meid het komt echt allemaal goed het moeilijkste is gewoon dat je niet weet wanneer dat afwachten steeds maar goedkomen zal het!

@ Nala 3 daagjes tot je mag testen he??oehh spannenddd (duimmm duimm)

@Ikke ik zie vandaaf je eisprong! heb je ovu test gedaan? en klopte het:-D?

@Mayella fijn dat je nu echt kan genieten en inderdaad in het begin is het ook heel zwaar (lijkt me)en na 9 maanden ineens mama snachts vaak eruit en alle emoties wat je de afgelopen tijden hebt gehad maar gelukkig gaat het goed!

Enn hierr ik heb erge steken onder in m,n buik links(daar zat/zit het eitje nouja ei mag ik wel zeggen bij 23mm dus mischien toch dat ik m,n eisprong voel...morgen ochtend moet ik weer heen dan gaan ze kijken of die gesprongen is zo niet denk ik dat ik pregnyll krijg maar hopelijk is dat niet nodig. dikke kus en trusten voor straks!
Nala22

Unregistered

18-07-2010 22:37
@Ankie:
Balen he meis Sad
Maar wat zegt hij dan als je er naar vraagt?
Vindt hij het nog te vroeg of vindt ie et een beetje eng ofzo?

@Ikke:
Thnx! Big Grin
Fijn dat je eitje is geweest, ik duim ook hard voor jou hoor!
Nu weer de spannende wachtweken...

@Flower:
Thnx Big Grin
Hier ook duimen voor jou hoor Wink
Ik hoop echt dat je eitje vanzelf springt!
Free

Posting Freak

20-07-2010 18:30
Hoe is het hier meiden??????? Tis weer eens erg rustig, iedereen op vakantie ?? :p
Nala22

Unregistered

20-07-2010 20:02
@Mayella:
Heyyyyyyy, hoe is et met jou en de kleine?

Hier gaat et wel goed, lekker vakantie en morgen een testje doen Wink
ikke44

Posting Freak

20-07-2010 21:08
Nala, Succes morgen met testenWink *Duim duim duim*Wink

Mayella, geen vakantie wel erg druk en veel werkenWink Hoe is het met je? En hoe gaat het met je kleine meid?

Liefs ikke
Nala22

Unregistered

21-07-2010 10:05
Hey meiden,

De test was nega hoor Smile
Dus volgende maand weer een kans Wink

Liefs
Liminous

Posting Freak

21-07-2010 10:25
Nala wat jammer meis Sad

Duim voor je dat het gauw weer raak mag zijn!!
Free

Posting Freak

21-07-2010 10:28
Nala, jammer hoor.. Ga duimen dat je volgende maand echt positief test!! Big Grin

Hier gaat t wel goed Big Grin Net naar t cb geweest.. Yara groeit goed en doet t verder ook goed Wink Tis echt een heerlijke meid.. Huilt weinig, dus echt genieten Big Grin
Met mij gaat t ook wel goed.. Zolang ik geen vettigheid enz eet gaat t goed.. Anders heb ik kan op een pijnaanval.. Volgende week donderdag heb ik een echo om te kijken of t daadwerkelijk om galstenen gaat... Ben benieuwd......
Liminous

Posting Freak

21-07-2010 10:34
Fijn dat het zo goed met jullie gaat Mayella! Hoop voor je dat het geen galstenen zijn Sad
Nala22

Unregistered

21-07-2010 12:29
@Limi:
Thnx meis, ik duim ook heel hard voor jou hoor!

@Mayella:
Jeetje, wist niet dat je miss galstenen had!
Schijnt echt heel erg te zijn ja... Balen hoor pfff

Maar fijn dat et zo goed gaat met jullie meisje Big Grin
flower22

Unregistered

21-07-2010 17:00
Hey meiden

Ik ben vandaag weer geweest om te kijken of m,n ei nou al is gesprongen is maar nee hoor hij heeft geen zin! en ongelovelijk hij is 34 mm echt groot zoiets als een ping pong bal nu heb ik pregnyl gehad vanmiddag dus nu weer doorklussen.

+ ik heb een nieuwe baan!!! bij Shoeby Fashion!!!

kom vanavond nog even nu een klant
ikke44

Posting Freak

21-07-2010 19:11
Nala, Meid wat jammerSad Hopelijk volgende ronde meer geluk.

Mayella, Wat vervelend dat je misschien galstenen hebt, hoop dat het meevalt, sterkte ermee. Fijn dat Yara het zo goed doetBig Grin

Flower, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Nou hoop voor je dat dit flinke ei zijn werk goed doetWink

Liefs ikke
Nala22

Unregistered

23-07-2010 10:49
@Flower:
Wow, das wel groot ja!!!
Is ie al gesprongen???

En gefeliciteerd met je nieuwe baan Big Grin

Hoe is het met de andere meiden?

Hier nog steeds geen ongi btw!
Liminous

Posting Freak

25-07-2010 10:05
Flower, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Is je eitje inmiddels gesprongen??

Nala meissie, is je ongi al doorgebroken? Hoop dat je met goed nieuws komt Big Grin Big Grin

Hoe is het verder met de dames hier?

Gisteren een nieuwe auto gekocht! Ben heeeelemaal verliefd!
Evi1987

Posting Freak

Topics: 7
25-07-2010 10:24
Heey meiden,

Ik ben nieuw bij dit topic.

Ik ben Evi en ben dus 23 jaar. Mijn vriend is 28 en we wonen nu iets meer dan 2 jaar samen.
Ik ga eerst nog 7 weken naar Thailand met mijn zus (en we willen dat zij nog even niets weet) dus daarna, eind Oktober stop ik met de pil.

We hebben al een leuk huis dus een kindje is nu echt de volgende zeer welkome stap. Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat.
Merk wel dat ik mezelf helemaal gek maak. Sta ermee op en ga ermee slapen. Word ik wel snel zwanger, gaat de zwangerschap wel goed, zal ik wel een goede moeder zijn etc.

Vind het wel heel leuk om te merken dat er zoveel meiden van mijn leeftijd zijn die mama willen wordenBig Grin

Groetjes Evi
Liminous

Posting Freak

25-07-2010 10:34
Welkom Evi!

Spannend, nog een paar maandjes wachte..

Kan me voorstellen dat je er zoveel mee bezig bent, maar denk dat ik names alle dames kan spreken hier, en kan zeggen dat dat stukken minder wordt naarmate je bezig bent..

Succes en een fijne vakantie!
Evi1987

Posting Freak

25-07-2010 10:51
Heey Liminous,

Het scheelt al dat ik er op het forum veel over kan lezen Big Grin

Zijn jullie bezig voor jullie 1e kindje of ben je al mama?

Groetjes!
Liminous

Posting Freak

25-07-2010 10:56
Als je mn onderschrift leest weet je voldoende Wink
Evi1987

Posting Freak

25-07-2010 11:04
Ow sorry :$ ben er nog niet zo handig mee haha.

Vervelend dat het niet zo makkelijk lukt. Mijn ouders konden ook niet zo makkelijk kinderen krijgen. Ik ben uiteindelijk middeld KID geboren.
Het duurt dus misschien allemaal wat langer maar ik vertrouw erop dat het helemaal goed komt!
flower22

Unregistered

25-07-2010 11:48
Hey Meiden!

@Nala wat balen weer meid en je hebt gelijk volgende maand weer een kans maar toch blijft het rot!!:evil:

@Evi welkom hier,
Limi heeft inderdaad gelijk over dat als je een tijdje gestopt bent met de pil het steeds minder leuk is om ermee bezig te zijn in het begin zat ik ook op allerlei websites te kijken van buikbanden.nl tot kinderkamertjes etc maar nu na 10 maanden proberen om zwanger te worden zakt de moed soms in de schoenen *dat wil natuurlijk niets zeggen mischien ben jij wel super snel maar wat dat betreft hebben de meesten hier elkaar wel gevonden we zijn allemaal (die nu zwanger willen worden langer bezig dan 10 maanden met al best wat ellende erbij
maar dan komt het positieve moment gelukkig weer even en denk ik: het gaat vast goedkomen allemaal met ons allemaal!

@ Hier,, ik was 2 dagen na de pregnyl spuit weer terug geweest en eindelijk is m,n ping pong bal gesprongen! :-D nu is het dus +- afwachten of ik over +- 10 tot 14 dagen ongesteld word of niet.. ik moet wel zeggen en had er eerst niet eens bij stil gestaan ik heb sinds gister echt onwijs zere tepels:confused:? ik heb dat nog nooit eerder gehad en vanmorgen werd ik wakker deed het nog steeds zo,n pijn echt als ik ze zacht aanraak doet het gewoon echt pijn dus ik googlen en dan staan er alleen maar zulke dingen op zwangerworden forums etc maar ik geloof het niet echt want stel het is wel gelukt dan merk je dat toch niet al 4 dagen na de eisprong?? :-? nou ik kan me het in ieder geval niet voorstellen maar toch vind ik het raar heb er nooit last van gehad... wat denken jullie? pff straks krijg ik hoop
dikke kuss!
Nala22

Unregistered

25-07-2010 18:01
@Limi:
Hey meis, nee, nog geen ongi te bekennen... Alleen aardig wat afscheiding en krampen, dus denk dat et vannacht of morgen wel door komt!

Gefeliciteerd met je nieuwe auto Big Grin

Je second opinion komt nu gelukkig iets dichterbij he! Al kan ik me voorstellen dat et voor je niet snel genoeg gaat... Knuf!

@Evi:
Welkom en succes!

En ben het helemaal met Limi eens, bij mij is et ook een stuk minder spannend geworden Smile

@Flower:
Haha, dat werd tijd! Heb je et niet gevoeld?
En je eitje kan na 4 dagen innestellen, dus ik ben benieuwd meis! Big Grin
Ik duim voor je!
Liminous

Posting Freak

25-07-2010 18:14
Oeh wel spannend nala!!! Hoop voor je dat je gewoon wat vroeg getest hebt en je ongi zich niet laat zien!!

Flower, ik wil je niet uit je droom helpen maar ik heb elke maand na m'n eisprong onwijs zere tieten Sad

zoo, zit nog ff bij m'n schoonouders.. Net lekker gegeten en nu nog ff een bakkie doen en dan weer naar huis!
flower22

Unregistered

25-07-2010 22:16
@Limi ja dat kan dat hebben er wel meer , maar zoals ik al zei heb ik dat nooit en ook nooit gehad en ook ben ik nu niet ongesteld of hoef ik ongesteld te worden pas over 14 dagen maargoed ik zeg ook niet dat ik meteen denk dat ik zwanger ben maar laat de droom uitkomen:-D
daisy1234

Unregistered

26-07-2010 15:48
hallo,
ik ben 22 en wil ook zielsgraag zwanger worden..
in mei 2010 zijn we en getopt met de pil en getrouwdBig Grin
ben benieuwd hoelang het allemaal duren gaat, hoop niet TE lang.. heb er zin in. zo'n kleine spruit om me heen te hebben...Tongue
succes allemaal..
liefs!
ikke44

Posting Freak

26-07-2010 20:15
Nala, hoe is het daar? Hoop voor je dat de ongi niet doorgezet heeft.

Daisy, Welkom hier, en succesWink

Flower, Eindelijk weer een goeie kans voor jullie, ik duim dat het gelijk raak isWink

Hier nog steeds wachten, wat dat betreft heeft het vele werken wel een voordeel (=veel afleidingWink)

Liefs ikke
flower22

Unregistered

26-07-2010 21:54
@ Nala hoe gaat het? ben echt benieuwd!!.....hoop dat je met goed nieuws het volgende bericht typt! knuff
Nala22

Unregistered

27-07-2010 13:55
Hey meiden,

Ik dacht dat ik het gisteren hier ook al had gezet, maar ik ben ongi geworden hoor!
Wat ik al dacht dus...

Maar goed, vol goede moed gaan we door naar de volgende ronde Big Grin
Vind het wel grappig dat mijn rondes weer 29 en 31 dagen hebben geduurd, dat had ik ook voor mijn vorige zwschap, dus wie weet Wink

Hoe is het met jullie?

@Daisy:
Succes Smile
Iedereen wil graag snel een kind, maar helaas gaat dat voor iedereen niet zo makkelijk...
Nala22

Unregistered

27-07-2010 13:56
@Ikke:
Voor jou begint het trouwens ook alweer op te schieten he!
Nog 5 daagjes Big Grin

@Flower:
Jij ook nog even geduld!
Free

Posting Freak

27-07-2010 14:57
Wat gaan jullie weer hard :p

Nala, balen dat je ongi geworden bent.. Nu maar hopen dat de cyclus een voor teken is.. Big Grin Duim voor je!!

Nieuwe meiden, welkom en succes met zwanger worden!

Verder ben ik alles alweer kwijt :S Sorry.. Vergeet echt steeds alles..

Hier gaat alles zn gangetje Big Grin Yara heeft alleen wat moeite met poepen.. Echt zielig hoor als je haar zon moeite ziet doen Sad Maar verder doet ze het prima!! Big Grin
Zelf heb ik afgelopen zondag op de HAP gezeten.. Had zon pijn dat ik niet meer wist waar ik het zoeken moest.. Heb Chris laten bellen en toen mochten we komen..
Ze konden alleen niets voor me doen, ja aan t infuus gooien maar zou dan alsnog moeten afwachten.. En aangezien de pijn al niet meer zo heftig was hebben we toch maar besloten om verder te gaan met wat we wilden doen..
Nu donderdag naar t ziekenhuis voor de echo en bloedprikken.. Ben benieuwd wat er uit komt!!

O en waar een zwangerschap en bevalling niet goed voor zijn, zie helemaal niet meer op tegen bloedprikken :p
Nala22

Unregistered

27-07-2010 16:05
@Mayella:
:lol: Fijn dat je van je angst af bent :p

Wel zielig idd dat je kleintje zoveel moeite heeft met poepen...
Maar heb je nu geen last meer gehad dan?
Gelukkig kan je donderdag terecht!
ikke44

Posting Freak

27-07-2010 19:47
Nala, jammer dat je ongi bent geworden, duim voor je dat je de volgende ronde meer geluk hebt! En voor mij inderdaad ook niet meer zo lang wachten, ik wil denk ik zondag testen als ik niet ongi wordt, heb dan ongeveer 2 weken daarvoor mijn ei gehad dus ben benieuwdWink

Mayella, zielig dat je meisje zo moeilijk kan poepen, vind het altijd zo zielig als die kleintjes wat hebben.
Hoop dat je geen last meer hebt gehad, wel rustig aan doen hoor!

Liefs ikke
flower22

Unregistered

27-07-2010 20:07
@ikke spannend over 5 dagen testen! geen kwaaltjes?

@mayella sneu he dan voor zo,n kleintje m,n nichtje had dat ook heel veel en uiteindelijk zei de dokter dat ze het even met een thermometer moest stimuleren dat helpte wel en ze bleek door haar flesje teveel lucht binnen te krijgen dus uiteindelijk(heb het even nagevraagd:winkSmile
hielp de S-fles van Difrax ook een hoop, maar ik weet niet of jij fles of borstvoeding geeft?

@nala wel toevallig die cyclusdagen hoop inderdaad dat het een voorteken is!:-D

ik heb weer een banner en mag over een week testen spannend..maar denk het niet hoor.

knuff mij
Free

Posting Freak

27-07-2010 20:54
Meiden, ik doe wel rustig aan Wink Moet beetje uitkijken met eten enz.. En dan vallen de aanvallen wel mee..

Flower, heb haar vandaag al 2x 'getempt' en dat mocht niet baten.. Ook gebruik ik al vanaf dat we thuis zijn de S fles.. Ze heeft opzich niet echt last van krampjes.. Ja volgens mij alleen doordat haar darmpjes zo vol zitten.. Als ze vanavond of morgenvroeg niet gepoept heeft en dan nog zon last heeft, ga ik bellen.. Kijken of ik er wat anders aan kan doen, of een middeltje ofzo..
Spannend hoor!! Ga een week voor je duimen!! Big Grin
ikke44

Posting Freak

29-07-2010 10:41
Mayella, je kan Yara evt een klein lepeltje met olijfolie geven, dit kan geen kwaad maar kan de ontlasting wel weer op gang brengen, hopelijk is het snel over.

Hier, ben ongi aan het wordenSad baal wel maar goed, had dus wel weer een cyclus van 28 dagen. Nou heb bijna vakantie dus hopelijk brengt de vakantie dan wat leuksWink

Liefs ikke
flower22

Unregistered

29-07-2010 12:23
balen ikke Cry wel snel ongi geworden aan de ene kant fijner dan maandag ofzo dan had je meer hoop gekregen ik heb ook zoiets als ik dan toch moet worden liever nu dan woensdag.. op naar de volgende kaNS!!
Bati

Posting Freak

29-07-2010 17:53
mayella schreef:Meiden, ik doe wel rustig aan Wink Moet beetje uitkijken met eten enz.. En dan vallen de aanvallen wel mee..

Flower, heb haar vandaag al 2x 'getempt' en dat mocht niet baten.. Ook gebruik ik al vanaf dat we thuis zijn de S fles.. Ze heeft opzich niet echt last van krampjes.. Ja volgens mij alleen doordat haar darmpjes zo vol zitten.. Als ze vanavond of morgenvroeg niet gepoept heeft en dan nog zon last heeft, ga ik bellen.. Kijken of ik er wat anders aan kan doen, of een middeltje ofzo..
Spannend hoor!! Ga een week voor je duimen!! Big Grin

Heey meid,

voor de darmkrampjes van Yara kun je maybe infacol gebruiken!
Hopelijk gaat t met jouw ook beter!
@ de rest vd meiden, ik heb niet eg meer terug gelezen. Heb niet meer (niet flauw bedoeld) zin om soms hier te komen. Ik vind het wel leuk als iemand zwanger is enzo, maar ik word hier gewoon een beetje gek van het wachten. Dus om me niet gekker (proberen) te laten maken kom ik hier een stuk minder. Ik zag wel nog dat Nala jammer genoeg ongi is geworden! Eg balen meid, hopelijk in de volgende ronde! Duim voor je meid. En ik las dat Ikke bijna mag testen? Spannend! DUIMEN!
En de rest: heb ik niet meer gelezen. Maar volgens mij is er verder niet meer veel nieuws toch? In elk geval een hele fijne avond iedereen!
Liefs
Bati

Posting Freak

29-07-2010 17:54
Owh lees net dus dat ikke ook ongi is geworden, jammer meid! Wel gelukkig een goede cyclus! In elk geval suc6 in de volgende ronde!
Liefs
ikke44

Posting Freak

30-07-2010 20:54
Ankie, dankje, Snap wel dat je hier minder vaak komt. Hoop dat je mannetje snel een keer overstag gaat, dikke knuff voor jou!

Flower, ja inderdaad liever korte cyclus. Maar is gewoon klote, ben nu al langer bezig dan bij mijn dochter, maar goed, zal vanzelf wel keer komen. Duim voor je dat het bij jou wel raak isWink

Liefs ikke
flower22

Unregistered

30-07-2010 22:17
ook..ongesteld ,..Cry bah.
Sparkje

Posting Freak

Topics: 1
31-07-2010 00:11
hey meiden,

Heb hier al eens eerder mee gekletst maar niet zo veel. Ik lees wel mee maar reageer meestal niet!
Ikke, en flower jammer dat jullie ongesteld zijn geworden!
@ankie, begrijpelijk hoor dat je wat minder hier bent. Vooral als je zelf graag wilt en nog niet kan beginnen, doe het maar rustig aan en laat je niet gek maken!

Sorry voor de rest, ik heb dus wel meegelezen maar weet alle namen niet en bijbehorende verhalen niet meer zo goed :oops:
ikke44

Posting Freak

31-07-2010 10:47
Flower, ahh wat balenSad Dikke knuffel voor jou meid!
Free

Posting Freak

31-07-2010 11:42
Dames die ongi zijn geworden, Echt onwijs balen!! Had zo gehoopt hier weer zwanger nieuws te lezen....

Hier ook weer ongi geworden, of naja denk dat het vandaag of morgen wel echt door zet.. Heb donderdag mn laatste pil gehad, dus is t netjes Smile
Wel raar hoor dat ik gewoon weer aan de pil ben en toch wel blij ben dat ik ongi ben geworden en dat jullie elke maand weer hopen snel zwanger te zijn...

maar wil wel gewoon met jullie mee blijven kletsen hoor Wink

Ga nu zo even eten en dan vanmiddag een verjaardag...

Fijn weekend allemaal!!
Nala22

Unregistered

01-08-2010 12:22
@Flower:
Meis, balen he pfff
Knuf!

@Ikke:
Jij ook al ongi, echt klote!
Ook een knuf!
Volgende ronde mag ons toch wel wat meer geluk gaan brengen hoop ik!

@Mayella:
Hoe is het met je meisje?
Kan ze alweer wat beter poepen?
En hoe is et met jezelf?

@Ankie:
Kan me voorstellen meis dat et lastig is voor je...
Ik hoop echt dat je mannetje ook snel wil beginnen!
Knuf!
Nala22

Unregistered

01-08-2010 12:23
@Limi:
Hoe is het met jou?
Liminous

Posting Freak

01-08-2010 16:10
Ook ongi helaas Sad zit nu in de auto want zijn ff naar Scheveningen geweest maar banaat ben ik er denk ik nog wel ff
Liminous

Posting Freak

01-08-2010 16:10
Banaat moet natuurlijk vanaaf zijn :p
Nala22

Unregistered

01-08-2010 17:31
Ik snapte et Wink

Maar wel balen weer van je ongi meis...
Nog 2 weekjes he! Vind het ook echt spannend voor jullie!!!
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (22): 1 2 3 4 5 ... 22 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest

Lineaire weergave
Geneste weergave