Zwanger Worden .NU forum [Archief] Zwanger worden Forum clubje zwanger worden Forum clubje zwanger worden 30 jaar en eerste kindje deel 2

Forum clubje zwanger worden 30 jaar en eerste kindje deel 2
Babii

Posting Freak

Topics: 48
10-07-2010 22:12
Lieve dames,

Alle topics met meer dan 300 pagina's worden automatisch gesloten door de moderators of beheerders. Wij zullen voor jullie dan een nieuw topic openen.

Liefs,
het team van Zwanger Worden .NU
susannelilian

Posting Freak

Topics: 46
11-07-2010 10:34
Oke, dan kletsen we hier gezellig verder Big Grin...

@Karin en Hertogin: ben razend nieuwsgierig naar jullie, hoe staat het ervoor???

@Madelief en Feetje: hoe gaat het met jullie? Voelen jullie je nog steeds goed? Feetje: hoe gaat het met je misselijkheid?

@Elmo en Ruthje: hoe gaat het nou met jullie? Heb echt met jullie te doen, maar ik weet zeker dat het ook voor jullie gaat lukken! Jullie moeten erg veel geduld hebben, maar dat gaat zeker beloond worden en dan zijn jullie er helemaal klaar voor! Ik gun jullie een kindje zo en jullie kindjes gun ik een moeder als jullie, jullie moeten er zoveel voor doen! Heel veel respect voor jullie meiden!

Sorry voor de meiden die ik vergeten ben (Tweety ben ik niet vergeten hoor, maar die is lekker op vakantie Smile), maar vind het erg moeilijk om te bedenken wat er allemaal geschreven is en wie er allemaal in dit topic zitten :$....

Liefs Susanne
Lucky

Posting Freak

Topics: 0
11-07-2010 11:04
Gelukkig ik heb jullie weer gevonden.

Ruthje ik had je uitleg over de avatar gelezen en ik heb een plaatje toegevoegd alleen zie je deze nu niet. Ik kan ons vorige topic niet meer vinden zodat ik nog even je uitleg terug kan lezen. Weet je misschien hoe dit komt dat ik wel een plaatje bij mijn profiel zie maar niet als ik een bericht geplaatst heb. Jij bent nu druk aan het werk. ik hoop dat de warme een beetje mee valt bij jou op het werk. Meid doe het rustig aan en als het werken je even teveel word dan moet je je wel ziekmelden hoor.

Susanne wat ben je toch lief voor iedereen. Jij verdiend het net als ons om een babytje te mogen krijgen. Jij hebt het ook zeker niet makkelijk.

Tweety sorry je zult het wel niet meer lezen maar ik ben je vergeten een fijne vakantie te wensen. Maar volgens mij gaat dit wel lukken.

Erica wat super super lief dat jij dit samen met je mannetje allemaal over hebt voor jullie bobje. Wel zielig voor hem hoor. Hij is nog zo klein en hij is nog zo speels, nu mag hij niet spelen.... Jij bent vast een super lieve poeze moeder.

Elmo hoe gaat het met je?

Hertogin en Kaarin ik blijf gewoon duimen hoor, bij madelief heeft het ook geholpen.

Sorry als ik wat dames vergeten ben maar ik ben helemaal van mijn aperapo door het niewe forum.

Met mij gaat het goed. Ben geestelijk gelukkig een stuk rustiger, nu volhouden dat die zo blijf.

Fijne zondag en een hele fijne avond, hup holland hup!

Liefs Lucky
susannelilian

Posting Freak

11-07-2010 11:14
@Lucky: hoe kan ik jou nou vergeten (schaam schaam schaam), sorry hoor meis!!! Dankje voor je lieve woorden! Fijn dat je geestelijk een stuk rustiger bent, heb er alle vertrouwen in dat je dit vast kan houden, je bent echt ontzettend sterk!

@Erica: hoe is het met Bobje? Je bent echt heel goed voor em, hij boft maar met je!

Iedereen die gaat kijken naar het voetbal heel veel succes met ons en we gaan ervoor:mrgreen:!!!

Liefs Susanne
susannelilian

Posting Freak

11-07-2010 11:23
Oke, dankje Jamilah!
Hertogin

Unregistered

11-07-2010 12:37
Test, test
Hertogin

Unregistered

11-07-2010 12:38
Jamilah,

Weet je ook hoe het kan dat mijn nieuwe avatar niet zichtbaar is?

En we vonden het niet stom hoor, dat de smilies ontbraken, maar we misten ze zo Wink .
Hertogin

Unregistered

11-07-2010 12:40
Helaas, helaas, ongesteldheid lijkt zich door te zetten Sad .

Ik kan de smilies niet vinden bij quick answer, wel bij "meer opties". Kan dat kloppen?
susannelilian

Posting Freak

11-07-2010 12:42
@Hertogin: lijkt? Dus je bent nog niet ongi?

Liefs Susanne
Hertogin

Unregistered

11-07-2010 12:44
SadEven ons lijstje naar de nieuwe draad brengen:

Susanne------29 jaar-----Zuid-Holland------ronde 8 (11 maanden bezig)------NOD onbekend
Karin----------?? jaar----Utrecht-----------ronde 10 (11 mnd)---------------NOD 8-15 juli (+_)
Mirena--------30 jaar----Utrecht-----------ronde 6 (6 mnd)-----------------NOD 13 juli
tweety-------28 jaar-----Zuid Holland------ronde 14/ 1 na curr (16 mnd bezig)---NOD 10 aug (+/_)
Lucky---------31 jaar----Gelderland--------ronde 23 (4de IUI)---------------NOD onbekend
Jolien.---------30 jaar----Noord-Holland-----ronde 23 (18 maanden)----------NOD 25 juli (+_)
patrisch.-------?? jaar----achterhoek-------ronde 1 (4mnd durend)-----------NOD onbekend
augustus
Hertogin-------34 jaar-----Utrecht----------ronde 1-------------------------NOD 12-14 juli
Ruthje---------31 jaar----????????---------- ronde 1 KID behandeling najaar
Elmo80--------30 jaar-----Gelderland--------januari 2011 IVF PGD

Susanne, ik ben ongesteld aan het wordenSad

Jamilah, ik heb een klein plaatje uitgezocht. :? Ik kan wel kijken of 'ie nog kleiner kan
Hertogin

Unregistered

11-07-2010 12:51
Sorry, breng ik je op het verkeerde spoor. :oops: Ik heb het plaatje op de verkeerde plek geplakt. Nu staat hij er wel. :-D

Voor de nieuwsgierige: dit is aartshertogin Maria-Elisabeth van Habsburg-Lotharingen.:mrgreen:
Hertogin

Unregistered

11-07-2010 12:57
Dank voor het meedenken, Jamilah! :-D

Bobje al weer opgeknapt?
susannelilian

Posting Freak

11-07-2010 13:55
@Hertogin: dat weet je zeker? Balen meis Sad, een dikke knuffel voor jou!

Liefs Susanne
Jolien79

Senior Member

Topics: 1
11-07-2010 16:14
Zoooooooooo .......... heb julllie weer gevonden! Wat een nieuwigheid toch allemaal, is weer even wennen. Nou ja, wel weer een frisse start met maar 2 pagina's Smile
Hertogin, balen zeg. Je gevoel klopte in ieder geval wel deze keer. Op naar je volgende ei.
Susanne, hoe is het met jou?
Lucky, goed om te lezen dat je je geestelijk weer wat rustiger voelt. Hoop dat je dat vast kunt houden. Na deze poging even een paar maandjes rust in babyland en dan in september weer nieuwe pogingen toch? Voor je het weet is het alweer zover.
Ruthje, bijzonder dat je ouders je naar je zusje hebben vernoemd. Misschien waakt ze wel over je.....
Kaarin, Nog klachten die kunnen wijzen op.....? Woensdag ga je testen toch? Spannend hoor en knap dat je zo lang kunt wachten.

Pfff ik ben zo sloom vandaag door de warmte. Hebben jullie dat ook? Mijn ei heeft keurig gewacht deze keer dus wederom een echte kans deze cyclus. Gisteren en vandaag geklust en waarschijnlijk heb ik vandaag of morgen mijn ei, gezien de signalen. Jippie de pippie!! Alhoewel het wachtbankje dan wel wat zwaarder is. Geduld, geduld, geduld. Vrijdag van vrienden te horen gekregen dat ze ook al 1,5 jaar bezig zijn en nu gaan starten met onderzoeken. Ken echt zoveel mensen waarbij het niet snel en/of makkelijk gaat.

Meiden, straks voetbal kijken. Ik hoop zo dat Nederland wint!!!!!!!!! Heel veel plezier allemaal met kijken.

Jolien
susannelilian

Posting Freak

11-07-2010 17:09
@Jolien: ik ben de hele dag al zooooooooooooo verschrikkelijk moe, heb de halve middag geslapen:oops:.. Verder was ik vanmorgen om 05.00u zo benauwd en moest ik zo erg hoesten, dat we naar beneden zijn verhuisd (Bart sjouwde heel lief de matrassen etc naar benedenSmile), waar het wat koeler was (we hebben een plat dak, dus in de slaapkamer was het zooooooo warm). Daar kon ik uiteindelijk toch nog weer wat slapen doordat ik op de bank ging liggen waar ik met mn hoofd wat hoger kon liggen dan met de rest van mn lijf (snap je?).

Wat goed dat jullie deze maand weer een kans hebben, heel veel succes!!! En wat fijn (je begrijpt hoe ik het bedoel) om te weten dat er ook mensen in jullie omgeving zijn waarbij het niet vanzelf gaat, is altijd fijn om te weten dat je ook in je omgeving niet de enige bent!

Liefs Susanne
susannelilian

Posting Freak

11-07-2010 17:16
Susanne------29 jaar-----Zuid-Holland------ronde 8 (12 maanden bezig)------NOD onbekend
Karin----------?? jaar----Utrecht-----------ronde 10 (11 mnd)---------------NOD 8-15 juli (+_)
Mirena--------30 jaar----Utrecht-----------ronde 6 (6 mnd)-----------------NOD 13 juli
tweety-------28 jaar-----Zuid Holland------ronde 14/ 1 na curr (16 mnd bezig)---NOD 10 aug (+/_)
Lucky---------31 jaar----Gelderland--------ronde 23 (4de IUI)---------------NOD onbekend
Jolien.---------30 jaar----Noord-Holland-----ronde 23 (18 maanden)----------NOD 25 juli (+_)
patrisch.-------?? jaar----achterhoek-------ronde 1 (4mnd durend)-----------NOD onbekend
augustus
Hertogin-------34 jaar-----Utrecht----------ronde 1-------------------------NOD 12-14 juli
ruthje

Posting Freak

Topics: 47
11-07-2010 18:32
Hee dames,

Lucky, ik zie dat het plaatje al is gelukt. Je avatar staat al onder je naam! Goedzo, je leert het wel.

Jolien, wat spannend dat jullie op de juiste dagen hebben geklust! Nou maar hopen dat ie raak is!
wat je zegt over mn zusje, dat ze mss over me waakt...ik voel me nooit alleen eigenlijk, het idee dat er altijd iemand bij me is...maar heb zelf het idee dat mijn oma over me waakt. Mijn oma is overleden op de dag dat ik een eigen huisje kreeg na een vervelende relatie met mn ex...oma zei altijd dat "ruth uit groningen moest omdat ze niet gelukkig was." Toen ik hoorde dat ik een eigen huisje zou krijgen weer in friesland toen begon ze met.."ik ben al oud, ik kan zo wel dood op de stoel zitten." Op de dag van mijn verhuizing is ze overleden. Na haar crematie, we hadden net een nieuwe auto, zou mijn vader de snelweg oprijden en zag een auto over het hoofd. Precies op het goede moment sloeg de motor af. Anders waren we allemaal dood geweest. Sindsdien denk ik dat mijn oma bij me is...ik was altijd haar kleine meiske..de enige dochter van haar jongste dochter. De jongste kleindochter. Daarbij komt ook dat ik als 2 druppels water op mijn moeder lijk, die weer sprekend op oma leek.

Hertogin, balen van ongi!!!

@ de rest...na een dag hard werken weet ik niet meer wat iedereen schreef...dus leive meiden...ik reageer later nog wel eens als ik wat meer puf heb..jullie schrijven zoveel dat ik het niet altijd meer goed kan bijhouden!:mrgreen:

liefs
susannelilian

Posting Freak

11-07-2010 18:44
@Ruthje: kan me voorstellen dat je denkt dat je oma over je waakt, wat een verhaal zeg! Wat een eng idee dat jullie wel dood hadden kunnen zijn, maar gelukkig is dat niet zo!!! Echt heel bijzonder allemaal, dat kan geen toeval zijn!

Liefs Susanne
Hertogin

Unregistered

11-07-2010 22:21
Hallo dames,

Eerst even balen van het voetbal. Er had moeten worden gefloten voor buitenspel en nu ben ik nog ongesteld aan het worden ook (ik heb altijd één of twee voordagen, dat het wat roestbruin vloeit, maar nog niet echt begint. Daardoor weet ik dat ik morgen echt ongesteld ga worden), dus grrrrr :evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

In ieder geval deze keer wel een heldere cyclus van eisprong op de juiste dag en precies 28 cyclus. De vorige cyclus was wat rommelig, zodat ik ook de NOD niet duidelijk kon bepalen.

Jolien, goed werk geleverd. Hoop dat het deze ronde raak is!
Smile
Susanne------29 jaar-----Zuid-Holland------ronde 8 (12 maanden bezig)------NOD onbekend
tweety-------28 jaar-----Zuid Holland-------ronde 14/ 1 na curr (16 mnd bezig)---NOD 10 aug (+/_)
Lucky---------31 jaar----Gelderland---------ronde 23 (4de IUI)---------------NOD onbekend
Jolien----------30 jaar----Noord-Holland-----ronde 23 (18 maanden)----------NOD 25 juli (+_)
augustus
Hertogin-------34 jaar-----Utrecht----------ronde 2-------------------------NOD 9 augustus
Lucky

Posting Freak

12-07-2010 06:56
Hertogin wat ontzettend balen dat je ongesteldheid er aan zit te komen, toch altijd weer even heel verdrietig en moeilijk. Wees vandaag maar een boos en verdrietig maar probeer morgen weer positief verder te gaan. Knuffel voor jou.

Ruthje wat heb jij toch altijd een mooie en bijzondere verhalen. Eerst over je zusje en nu over je oma. Wat lijkt me dat mooi en fijn als je voelt dat je oma over je waakt.

Erica hoe gaat het met bobje?

Susanne wat vervelend dat je zo'n last hebt van de warmte. Wel erg lief van je mannetje dat hij samen met de matrassen en jou in de woonkamer is gaan liggen. Ik hoop dat je je gauw wat beter gaat voelen.
En ik weet heus wel dat je me niet zomaar vergeet. Het is soms heel druk hier op het forum dat ik het ook allemaal even niet kan volgen en ik "vergeet" dan soms ook wel eens mensen. Dus je moet je hier niet druk om maken hoor.

Kaarin hoe is het bij jou? Ik blijf gewoon duimen hoor.

Elmo hoe gaat het met jou? Heb je alles een beetje op een rijtje kunnen zetten?

Hier alles goed. Alweer druk aan het werk en ik voel me nog steeds best goed.
Nog een paar weken werken en dan.......vakantie.

Liefs Lucky
Lucky

Posting Freak

12-07-2010 06:57
Oja Ruthje, Meneer Lucky heeft me geholpen met het plaatje te plaatsen.
Ben zo blij dat het gelukt is.

Liefs Lucky
Elmo80

Posting Freak

12-07-2010 07:09
Meiden ik was jullie al kwijt Sad! Maar gelukkig kunnen we hier verder kletsen :-D en mr green is ook weer terug :mrgreen:

Ik nu weer op paardencursus maar kwam ff spieken. Dikke knuffel voor de hertogin omdat je ongi geworden ben!

ga later reageren nu rennen!

Knuffel
Jolien79

Senior Member

12-07-2010 08:36
Ruthje, bijzonder verhaal van je oma. Wel een fijn gevoel lijkt me, het idee dat ze bij je is en over je waakt. Misschien is je zusje er ook wel bij en heb je dubbele bescherming.

Lucky, nog even een paar weken volhouden en dan heerlijk vakantie. Gaan jullie nog ergens naartoe? (behalve NY) :-D

Susanne, hoop dat je vannacht beter geslapen hebt. Laat de verkoelende onweers- en regenbuien maar komen.

Ik baal er zo van dat Nederland verloren heeft :twisted::twisted::twisted: CryCry Gisteren na de wedstrijd is mijn humeur ongeslagen en dat is het nu nog steeds een beetje. Ben vandaag vrij en ga maar lekker lummelen denk ik. Ook niet zoveel geslapen door het laat naar bed gaan en een hond die om 7.00 uur al heeeeel zielig begon te piepen beneden. Confusedhock: Eigenlijk moet ik nog schoonmaken, wassen etc. maar ik heb besloten dat ik niets hoef vandaag. Hooguit ga ik lezen :mrgreen:

Liefs Jolien
kaarin

Unregistered

12-07-2010 08:43
Hey meiden, ik was jullie al even kwijt!!
Ik ben op mijn werk, niet veel tijd om op iedereen te reageren, maar Hertogin, balen van ongi!Jammer zeg!!
Ruthje, wat een bijzonder verhaal over je oma, mooi gevoel dat ze over je waakt zeg, ik ben er van onder de indruk!

Bij mij is het ook volledig losgebarsten, ben er behoorlijk verdrietig van en kan me er even niet overheen zetten ofzo. Ga vandaag de huisarts bellen om een afspraak te maken...pff....
kaarin

Unregistered

12-07-2010 09:16
Dan maar weer even de lijst aanpassen..

Karin----------31 jaar----Utrecht-----------ronde 10 (11 mnd)---------------NOD +_13 aug afspr huisarts 14-7
tweety-------28 jaar-----Zuid Holland-------ronde 14/ 1 na curr (16 mnd bezig)---NOD 10 aug (+/_)
Lucky---------31 jaar----Gelderland---------ronde 23 (4de IUI)---------------NOD onbekend
Jolien----------30 jaar----Noord-Holland-----ronde 23 (18 maanden)----------NOD 25 juli (+_)
augustus
Hertogin-------34 jaar-----Utrecht----------ronde 2-------------------------NOD 9 augustus
susannelilian

Posting Freak

12-07-2010 09:17
@Hertogin: het was achteraf toch geen buitenspel, dus helaas was de goal van Spanje toch terechtSad.. Wel heel erg balen natuurlijk dat wij geen kampioen zijn geworden, maar nu was het tenminste wel lekker stil op straat zodat we wel lekker konden slapenWink. Balen meis dat je ongi nu echt bezig is door te breken, laat je het weten als het echt begonnen is? Wel fijn dat je nu zo'n mooie cyclus hebt!

@Lucky: gelukkig heb ik vannacht weer een heel stuk beter geslapen, het was een stuk minder warm en na de wedstrijd geen getoeterWink! We hebben weer lekker in de woonkamer geslapen, daar was het een stuk aangenamer dan in de slaapkamer onder het platte dak! Dankje voor je begrip, je bent een schat! Lekker een vakantie in het verschiet, je hebt het echt verdient!

@Elmo: veel plezier bij de paardencursus!

@Jolien: ik heb zeker beter geslapen (zie mn reacties op Hertogin en Lucky), dankje! Inderdaad heel erg balen dat Oranje verloren heeft, de sfeer op straat was gelijk wegSad, maar wel fijn dat ik niet wakker hoefde te liggen van het getoeter en de joelende mensenWink! Ga jij inderdaad maar es lekker een dag niks doen, is af en toe ook wel es nodig!

@Karin: wat balen van je ongi meis, een heel dikke knuffel voor jou! Laat ons even weten wat de huisarts zei, heel veel succes!

Liefs Susanne
Lucky

Posting Freak

12-07-2010 09:21
Kaarin dikke knuffel meid. Balen dat het niet gelukt is deze ronde. Ik ben benieuwd wat de huisarts gaat zeggen, hou je ons op de hoogte?

Susanne wat fijn dat je beter geslapen hebt. Als je zo slecht slaapt voel je je alleen maar moe en ellendig. Een goede nachtrust doet een mens goed.

Jolien fijne dag vandaag. Doe gewoon waar je zin in hebt en meer niet, af en toe mag dat best wel eens.
Wij zitten nu samen op het wachtbankje. Fijn dat je op de juiste tijden geklusd hebt deze ronde. Ik ga voor je duimen.

Liefs Lucky
kaarin

Unregistered

12-07-2010 09:40
Net met de huisarts gebeld, afspraak voor woensdagmorgen half negen... Had toch gehoopt op een iets leuker kadootje voor manlief, dat is net zijn verjaardag... Ben superemo vandaag, heb het eigenlijk zooo druk op mijn werk, maar heb zin om in bed te gaan liggen en te gaan huilen... Maar ja, dat gaat niet, dus ja...

@ Lucky en Jolien, veel succes op het wachtbankje.. de meest frustrerende periode van de cyclus, maar ik duim voor julie meiden!
@ Suus, fijn dat je goed geslapen hebt nu!! Dan kan je alles gelijk een stuk beter aan, hoe voel je je momenteel?
Madelief1980

Posting Freak

Topics: 10
12-07-2010 09:52
He meiden!

Gelukkig, ik heb jullie weer gevonden! Maar wat een berg berichten weer..... Ik krijg het niet bij gelezen! Ben net terug van een weekendje weg en dus bergen bij te lezen! Sorry, dat gaat me nu niet lukken....

Dus even kort: Kaarin, goed dat je een afspraak hebt gemaakt! Ik hoop dat je er verder mee komt! Jullie zijn toch ook al best lang bezig?

Hertogin, balen zeg! Van je ongi..... Op naar de volgende ronde.... Ik duim voor je!

Hier alles OK. Alleen mijn buik zit niet lekker vandaag! Heb mijn skinny jeans aan en dat is dus blijkbaar niet meer zo'n goed idee..... Die kan een tijdje de kast in. Ben blij als ik klaar ben om 17:00 en mijn broek los kan doen, hihi! Verder voel ik me prima! Alleeen hele grote en gevoelige borsten. Af en toe wat krampjes. En gelukkig nog helemaal niet misselijk!

Meiden, hele dikke kus aan jullie allemaal!

Madelief
kaarin

Unregistered

12-07-2010 09:58
Hey madelief,
Wat fijn dat het goed met je gaat, op de skinny jeans na dan :-) En gelukkig niet misselijk meid!!!
Wij zijn op 1 cyclus na 1 jaar bezig, dus vonden het idd wel ijd om er mee aan de slag te gaan!
Jolien79

Senior Member

12-07-2010 10:57
Kaarin, balen, balen en nog eens balen ........ SadSadSadCryCryCry
Volgens mij een soort breekpunt voor je omdat je toch nog de hoop had deze keer zwanger te zijn zodat je niet de stap naar de huisarts zou hoeven te maken. Is niet iets wat je zomaar doet. Heel veel succes woensdag en sterkte met je verdriet!! Dikke knuffel!

Madelief: Een skinnyjeans? Ik moet er nu al niet aan denken met deze warmte, laat staan met een uitzettende buik haha. Snap dat je deze erg graag om 17.00 uur los wil hebben. Geniet van dat moment straks.

Lucky: zal voor ons allebei duimen!!

Liefs Jolien
Lucky

Posting Freak

12-07-2010 12:47
Madelief fijn dat het goed met je gaat. En ik denk dat je maar eens in je kast moet gaan neuzen voor broeken die je nu een beetje lekker zitten. Een te strakke broek met dit weer is toch echt wel heel vervelend. Fijn dat je je zo goed voelt, volhouden zo.

Jolien lief dat je duimt voor mij.

Kaarin fijn dat je al zo snel terrecht kunt bij de huisarts. Jammer dat het op de verjaardag van je mannetje valt maar helaas is het niet anders en het is voor een goed doel. Ik hoop dat je na het huisarts bezoek een stuk geruster zult zijn.

Liefs Lucky
kaarin

Unregistered

12-07-2010 13:44
@ Jolein, klopt precies wat je zegt, het is echt even breekpuntje, dat merk ik flink! Zit er even wat doorheen, maar dat komt wel weer goed! Net een half uur in de auto gezeten voor mijn werk, even flink de radio aan en meegeblerd, dat helpt wel weer wat!
@ Lucky, ik hoop idd dat ik wat rust krijg, het is in ieder geval fijn om er nu zeg maar mee aan de slag te gaan, want ik ben gewoon bang dat er ergens iets mis is, en dan kun je dat maar beter weten zodat daar iets aan kan gebeuren!
kaarin

Unregistered

12-07-2010 13:51
Nog even een vraagje, weten bij jullie mensen op het werk dat jullie hier mee bezig zijn? Ik loop in mijn hoofd nu even op de zaken vooruit, maar bij mij op mijn werk valt het vaak al op als je vijf minuten later bent.. Eigenlijk moet ik dus voor woensdag al een smoes bedenken..maar stel dat er onderzoeken etc komen, hoe hebben jullie dat opgelost? Sorry voor al mijn egoberichten en vragen meiden, maar ik zit lekker te malen en vroeg me dit even af!
Lucky

Posting Freak

12-07-2010 14:25
Kaarin ik heb het wel verteld op mijn werk. Alleen aan mijn direkte 2 collega's. Ik heb dit samen met mijn man zo besloten omdat ik telkens erg gestresd en me schuldig voelde als ik er weer eens niet was en ik weer een of anders smoesje moest verzinnen.
Mij geeft dit nu erg veel rust en ik voel me heel relaxt als ik er weer eens niet kan zijn. Dit moet je natuurlijk wel zelf bepalen, denk er goed over na en praat er eens over met je man wat hij ervan vind. Ik merk wel hoe langer je in de mmm zit hoe makkelijker je er over kan praten met andere mensen.
Ik weet wel een goed leugendje voor best wil voor je voor het komende dokterbezoek en eventuele onderzoeken in het ziekenhuis.
Voor woensdag zeg je dat je voor je oor naar de dokter moet. Als je dan door de dokter doorverwezen word naar het ziekenhuis krijg je een oproep. Op je werk vertel je dat er iets niet helemaal goed zit in je oor en dat je een afspraak thuis gestuurd krijg van het ziekenhuis om naar de kno arts te worden doorgestuurd. (je bent dan je eerste afspraak met de gyn. al ingedekt). Als de gynacoloog dan een onderzoek wil doen op een andere datum kun je op je werk zeggen dat je nog terug moet komen bij de kno art omdat ze je oor nog een keer willen zien. In al deze tijd kun jij er rustig over nadenken wat je gaat beslissen.
Ik heb het ook niet meteen verteld op het werk pas toen ik alle onderzoeken achter de rug had en ik met iui ging beginnen.

Probeer een beetje rustig te worden meid. Ga straks thuis lekker in bad of onder de douch en huil maar even lekker. Probeer alleen daarna weer verder te gaan. Het gaat heus wel goed komen meid, ze zijn zo kundig tegenwoordig.
Dikke knuffel voor jou.

Liefs Lucky
susannelilian

Posting Freak

12-07-2010 16:10
@Karin: heel veel succes woensdag! En nog een tip: maak samen met je mannetje een lijstje met vragen, als je daar eenmaal bent vergeet je gauw dingen door de zenuwen en als je de vragen op papier hebt weet je zeker dat je ze allemaal stelt! En als je later nog meer vragen bedenkt kan je die ook opschrijven en later alsnog stellen! Hopelijk voor jou wil de werkdag een beetje opschieten, dan kan je daarna thuis lekker relaxen, laat je maar lekker verwennen en huil lekker even de ogen uit je kop (mag echt!) en schrijf het desnoods hier van je af en dan vol goeie moed op naar de volgende ronde, zoals Lucky al zegt, jouw tijd komt echt! Een dikke knuffel van mij voor jou! Met mij gaat het goed hoor, moet voorlopig nog wel even snuiven, dat gaat trouwens prima, het is een neusspray, dus kan het zelfs gebruiken als er mensen zijn die niet weten dat we bezig zijn. Ik heb het trouwens wel vertelt op mn werk, moet wel gezien het feit dat ik gastouder ben. Ze reageerden er erg goed op en als ik naar het ziekenhuis moet dan zoeken ze gewoon een andere oppas of pas ik een andere dag extra op om het zo te compenseren. Ze zijn echt heel lief daarin en omdat zij ook een kindje hebben snappen ze mijn kinderwens helemaal en ze gunnen het me heel erg, ook al betekent het dat ik daar weg zal moeten als ik eenmaal met verlof ga zeg maar (ze willen dat ik er 100% voor Roosje ben en dat kan niet als ik ons eigen kindje mee zou nemen). Ben echt heel blij met ze, had me geen beter gezin kunnen wensen!

@Madelief: wat fijn dat je zo wenig klachten hebt, houden zo meis!!

Liefs Susanne
ruthje

Posting Freak

12-07-2010 17:51
Hee meiden!

Ruthje is gek op voetbal :mrgreen: NOT! Ik lag heerlijk om 21.30 uur in mijn bedje en kwam er pas vanmorgen om 5.15 achter dat "we" verloren hadden :mrgreen:

Lieve iedereen, ik smeer hem weer...te moe om iets inhoudelijks te zeggen...oh ja madelief...you go girl! Toppie dat je nog niet beroerd bent, houden zo!!
Ennuh, als je je skinny jeans kwijt moet...ik ken nog wel een adresjeWink

liefs!
Hertogin

Unregistered

12-07-2010 18:09
Hallo dames,

Dank voor alle digitale knuffels en wensen. De ongesteldheid is nog steeds niet goed doorgebroken (ligt zeker aan het weer?) maar zwanger ben ik zeker niet. Net nog getest en negatief. Maar ik mag me niet beklagen, het was pas ronde 1. De proefronde daarvóór was ik nog niet officieel begonnen, toen viel de eisprong vroeg.:wink: Ik heb met mezelf afgesproken dat de eerste drie ronden niet wordt gezeurd :-D Voor Kaarin (haar cyclus loopt deze maand ongeveer gelijk met de mijne) vind ik het veel erger, omdat zij al veel langer bezig is.
Kaarin, goed dat je een afspraak hebt gemaakt en samen vol goede moed op naar de volgende ronde! :wink:
susannelilian

Posting Freak

12-07-2010 18:19
@Ruthje: hihi, achteraf had ik ook wel op tijd naar bed kunnen gaanWink, maar wou toch blijven kijken... Rust maar lekker uit meis, hopelijk ben je snel weer fit!

@Hertogin: gek dat de ongi nog steeds niet echt is doorgebroken, maar jammer dat de test toch negatief was... Kan ie niet nog positief worden? Wil je geen valse hoop geven, maar ook al is het voor jou pas ronde 1, ik gun het je toch dat je snel zwanger bent! En ook voor ronde 4 mag je er best es doorheen zitten hoor, dan zijn we er gewoon voor je!

Liefs Susanne
Hertogin

Unregistered

12-07-2010 18:23
Dank je lieve Suus. We gaan er gewoon voor met ons allen! :-D
susannelilian

Posting Freak

12-07-2010 18:27
Graag gedaan lieve Hertogin! Vind het een goed idee om er met zn allen voor te gaan, over een jaar zijn we gewoon allemaal zwanger:mrgreen:!
Elmo80

Posting Freak

12-07-2010 18:39
:-D Ja allemaal zwanger over een jaar!

@ Kaarin: ook weer een hele dikke knuffel voor jou! Ik heb het nog niet verteld op mijn werk, alleen een directe collega weet het. Als we starks met IVF gaan beginnen wordt het wel een ander verhaal... Ik heb alleen een leidinggevende die alles met iedereen besreekt en daar heb ik nu dus echt geen zin in! Sad En inderdaad neem je tijd, kom hier rustig schelden en tieren! We zijn er voor je!

@ Madelief: klinkt goed meis en hop die skinny de kast in: komt over 9 maanden wel weer!

Meiden ook ik ben gesloopt, ben vies als een meisje die op ponykamp geweest is, het was echt super gaaf, ben erg trots op mijn paardenkind, glim als een spiegel... Kan je nagaan hoe het is als ik later nog een x mama wordt, hoop dat ik dan net zo consequent kan zijn.. IK ga douchen, tot ;ater
Erica-J

Senior Member

Topics: 2
12-07-2010 18:39
Zo, deel twee dan maar? Smile Ik moet zeggen, de nieuwe lay-out is even wennen maar het ziet er netjes uit en heeft zeker meer mogelijkheden dan het vorige.

Nou, eindelijk een bijleesactie Wink

Lucky; ik denk dat je ( en dat zijn er geloof ik wel meer, en dat maakt niets uit hoor!) Elmo en mij door elkaar haalt. Onze Bob is geen klein katje meer, hij is 'al' twee, en dat is misschien nu wel beter, want zo'n heel jong ukje wil je dat niet aan doen denk ik, zes weken totale rust.
Hoe is het nu verder met je? Heb je de rust een beetje terug kunnen vinden?

Hertogin, ondanks dat je er niet zo op rekende valt dat wel heel erg tegen dan he, die ongi (mist de knuffel-uitdeel-smiley)

Mirena, hoe is het bij jou? Nog geen tekenen van de ongi?

Jolien op het wachtbankje. De duimen draaien meis!

ruthje, wat een mooi verhaal. En wat fijn dat je zo'n goede band met je oma had. Zo heb ik het gevoel dat mijn tante soms bij ons is. Ze was de zus van mijn moeder, en sinds ik me kan herinneren altijd een soort tweede moeder voor me geweest. Als ik ergens met mijn mama niet over kon/durfde praten kon ik altijd bij haar terecht, en dat mis ik nu. Ik betrap mezelf er dan wel eens op dat ik toch tegen haar blijf praten, maar ach als dat goed voelt, waarom ook niet?

Elmo weer lekker op cursus Big Grin Zijn allebei de heren mee?

Karin, dikke knuf meis.. je had echt hoop deze keer he?

Over collega's inlichten zodra je werktijd moet missen ivm afspraken bij de gyn.. tja hier was de keus vrij simpel. Waar ik nu werk heerst op de afdeling heel veel begrip, en er is me al vrij snel duidelijk geworden dat men het erg op prijs stelt als je eerlijk en open bent. Dus ik heb mijn teamleider al voor de eerste afspraak ingelicht, en ze had niet fijner kunnen reageren Smile Ik krijg alle tijd die ik nodig heb voor de afspraken. Een paar collega's zijn deels op de hoogte, eentje helemaal, maar die heeft zelf de hele molen van onderzoeken en IVF al achter de rug dus het is wel fijn om er met haar over te kunnen praten.

Nou, mijn leven staat op het moment vooral in het teken van onze kleine man, en het valt niet mee om hem zo op te moeten sluiten. Hij voelt zich weer goed genoeg om het er niet mee eens te zijn en vannacht heeft hij de bench grondig verbouwd. Kattebakkorrels lagen overal, het kleed lag op een prop in een hoekje, de waterbak lag om (dus alles was nat) en hij heeft al duchtig getest op hij dat deurtje echt niet kan open pielen. vriendje zei al, dit is onze generale repetitie voor een beebje Wink ik ben er vannacht 4 keer uit geweest voor hem en vanochtend was hij er al om half 7 bij Wink We doen het met liefde en ik heb het 100% voor hem over, maar ik hoop wel dat hij aan de situatie zal wennen, want zo is het voor hem wel een hele nare periode.
Hoe dan ook, ik ben iig goed afgeleid van de komende operatie over een week Wink
Madelief1980

Posting Freak

12-07-2010 18:56
Zo Erica, je hebt het er maar druk mee!!! Leuk hoor!

Elmo, klinkt goed! jij hebt echt even een mooi uitje gehad zo te horen. Lekker je gedachten volledig verzetten!

Hertogin, jammer....

Nou, de skinny is uit! Die ligt samen met z'n zusje in een andere kleur maar dezelfde maat bovenin de kast. Komende jaar komt ie er niet uit! Raar hoor.....

Fijne avond. Ik ga mijn bed in duiken. Kan alleen maar aan slapen denken!!!

x Madelief
susannelilian

Posting Freak

12-07-2010 19:04
@Erica: jullie klinken helemaal klaar voor een kindje, als jullie bij een poes al zo fanatiek zijn dan komt dat met een kindje zeker goedSmile! Wel heel lief dat je zo geduldig en goed bent voor Bobje, een dikke knuffel voor jou!

@Madelief: inderdaad een raar idee dat je die skinny jeans het komende jaar niet aan zult hebben, maar wel heel erg leuk natuurlijk! Slaap lekker!

Liefs Susanne
Hertogin

Unregistered

12-07-2010 19:29
Erica, fijn te horen dat Bobje zich goed genoeg voelde om zijn hele verblijf te vervuilen Smile

Madelief, die skinny jeans pas ik sowieso niet, zwanger of niet zwanger Wink

Elmo, lekker onder de douche Wink
Hertogin

Unregistered

12-07-2010 19:30
susannelilian schreef:Graag gedaan lieve Hertogin! Vind het een goed idee om er met zn allen voor te gaan, over een jaar zijn we gewoon allemaal zwanger:mrgreen:!

Of moeder :mrgreen: !!
susannelilian

Posting Freak

12-07-2010 19:31
Dat zit er voor sommige meiden helaas niet inSad, dus dat gaat sowieso niet lukken... Maar zwanger zijn vind ik ook al heel wat, laten we daar eerst maar es voor gaanWink!
susannelilian

Posting Freak

12-07-2010 19:59
Owja, ik loop steeds tegen het volgende probleem aan: de site logt mij al heel snel uit als ik even niets heb gedaan op het forum, als dan terugkom na even iets anders gedaan te hebben, dan moet moet ik steeds weer opnieuw inloggenSad... Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik gewoon ingelogd blijft totdat ik zelf uitlog of is het normaal dat ik steeds opnieuw moet inloggen?

Liefs Susanne
kaarin

Unregistered

12-07-2010 20:48
@Suus, geen idee hoe je dat op moet lossen! Fijn dat je je verder goed voelt! En goede afspraak om over een jaar zwanger te zijn!! Dank voor de tip over vragen opschrijven, alleen.. komt dat ook al aan de orde bij de dokter, of is dat meer een kwestie van doorverwijzen naar de gyn en dat daar echt meer de gesprekken zijn zeg maar... wat ben ik eigenlijk een nitwit op dit gebied!http://www.zwangerworden.nu/images/smili...nfused.gif
@ Erica, ach gos, die bobje... maar die moedergevoelens van jou zitten wel goed , wat een zorg!
@ Elmo, wat een lief verhaal hoe je zo blij bent! Ik zie het gewoon voor me, terwijl ik natuurlijk niet weet hoe je er uit ziet, maar toch!
@ Madelief, hopelijk lig je nu heerlijk te slapen meis!
@ Lucky, bedankt voor de tips! Ik ga nog eens goed nadenken. In principe heb ik een heel goede band met mijn leidinggevende, en vertrouw ik haar wel. Alleen wil ik sowieso eerst de dokter afwachten, want eigenlijk krijg je daar alleen een doorverwijzing toch?

Ik heb vanmiddag terug in de auto nog lekker potje gehuild, ik leek wel bridget jones, haha, lekker van die melodramatische muziek erbij.... thuis lekker gekookt, en eigenlijk gewoon een heel relaxte avond, ben er wel weer een eind boven op, op naar de dokter!!
kaarin

Unregistered

12-07-2010 20:49
Ik zie nu trouwens dat ik een peuter ben...hihi....vond theeleut leuker ;-)
Hertogin

Unregistered

12-07-2010 21:23
susannelilian schreef:Dat zit er voor sommige meiden helaas niet inSad, dus dat gaat sowieso niet lukken... Maar zwanger zijn vind ik ook al heel wat, laten we daar eerst maar es voor gaanWink!

Ik bedoelde over een jaar òf zwanger òf moeder Wink
maar zonder gekheid: ik hoop dat het iedereen lukt!!!

Trouwens, dat inlogprobleem heb ik ook.

Kaarin, lekker huilen, dan samen de volgende ronde in! Laat je even weten hoe het woensdag is gegaan?

Lucky, hoe gaat het met jou?

Ruthje, kleindochter en zus van Ruth. Bijzonder te horen dat jullie dezelfde naam hebben.
susannelilian

Posting Freak

13-07-2010 08:25
@Karin: basisvragen kan je ook wel aan de huisarts stellen, maar echt gunaecologische vragen zijn inderdaad pas aan de orde in het ziekenhuis... Fijn dat je er weer een beetje bovenop bent, ff lekker janken kan opluchten he!? Sterkte meis, het komt echt goed! Ik hoor graag van je hoe het woensdag gegaan is en wat de huisarts gezegd heeft!

@Hertogin: oke, zwanger mag inderdaad ook natuurlijkWink! Balen dat jij dat inlogprobleem ook hebt, hopelijk vinden we snel een oplossing!

Liefs Susanne
Lucky

Posting Freak

13-07-2010 09:19
Goeiemorgen dames,

Kaarin fijn dat het weer iets beter met je gaat. kan een mens goed doen even lekker janken. Morgen naar de dokter, erg spannend maar het geeft je hopelijk ook duidelijkheid en wat rust en je mannetje is natuurlijk morgen jarig en dan gaan jullie na de dokter samen heerlijk een stukje taart eten!!!!!!!

Elmo en Erica ik haal jullie inderdaad de hele tijd door elkaar, ik ga mijn best doen om er beter op te letten.

Hertogin vreemd dat het bloeden niet wil doorzetten en wat jammer van je negatieve test zeg. Ook jij mag best even verdrietig zijn ook al was het pas ronde 1.

Susanne en Hertogin ik heb zowiezo nog even heel veel moeite met het forum, ik moet me er echt even in gaan verdiepen, en of ik ook de problemen met inloggen heb weet ik niet eens. Ik ben al blij dat ik gewoon weer lekker met jullie kan kletsen.

Ruthje doe jij het wel rustig aan meid. Ik hoor telkens maar dat je zo moe bent van het werken. Vorige week was de emmer bij je vol en ik vind dat je het wel even rustig aan moet doen hoor, maar dat is mijn mening. Dikke knuffel.

Madelief gaat met jou ook alles goed? Heb je vandaag een andere broek uitgekozen?????

Met mij gaat het best goed. Ik voel me nog steeds redelijk. Ik doe het even erg rustig aan. Ik ga wel iedere dag naar mijn werk maar ik spreek even niks af voor de avonden en het weekend. Ik doe even waar ik zelf zin in heb, met mijn hondje wandelen, lezen, poetsen in huis (is mijn hobby) en lekker in huis een beetje rommelen, ik merk dat dit mij allemaal heel goed doet. En als vrienden vinden dat ik te weinig bij hun langs kom of te weinig bel dan hebben ze op dit moment maar even pech. Ik heb mezelf nu heel hard nodig. Normaal sta ik altijd voor iedereen klaar en vergeet ik mezelf en nu zijn de rollen gewoon omgedraaid.
Ik slaap ook echt heel goed waar sommige mensen jaloers op zullen zijn met dit weer. Maar ik lig gewoon echt in coma.

Voor de meiden die ik even vergeten ben, sorry.

Liefs Lucky
susannelilian

Posting Freak

13-07-2010 10:37
@Luckt: geeft niks hoor meis dat je nog even moet wennen aan het forum, het is ook ff wennen! Goed dat je ff rustig aan doet, soms moet je gewoon ff voor jezelf kiezen! Gewoon lekker doen waar je zin in hebt, even geen verplichtingen! Fijn dat je zo goed slaapt, ik nu ook weer hoor! Gelukkig is het niet meer zo warm, maar de hitte zal vast wel weer terugkomen ben ik bangSad...

Vanavond weer lekker hardlopen met mn liefje! Moet het nu 2 vrijdag zonder Tweety doen, maar dan gaat mijn vriend mee of ik ga gewoon lekker alleen!

Iedereen een fijne dag!

Liefs Susanne
susannelilian

Posting Freak

13-07-2010 13:43
Ik bedoel natuurlijk LuckyWink, maar kan helaas de tekst na het plaatsen niet meer wijzigenSad....
Elmo80

Posting Freak

13-07-2010 14:42
Oh meiden snap mijn lijf even niet meer Confusedhock: Was vorige week zaterdag ongi geworden en nu dus alweer Sad

Blegh!!!!!
susannelilian

Posting Freak

13-07-2010 14:53
@Elmo: weet je zeker dat het een ongi is? Verlies je veel bloed? Maar sowieso vervelend meis, een dikke knuffel voor jou! Nog even een intieme vraag:oops:: dat jullie niet meer "normaal" proberen zwanger te worden betekent dit dan ook dat jullie niet meer zonder condoom of helemaal niet meer vrijen? Als je geen antwoord wilt geven moet je dat zeggen hoor, maar vroeg het me gewoon af:mrgreen:....

Liefs Susanne
Elmo80

Posting Freak

13-07-2010 16:31
Ja geen idee of het ongi is, heb in elk geval heeeeeeeeeeeeeeel veel buikpijn en helderrood bloed. :confused:
Kan eigenlijk bijna niet na 10 dagen... Moet bloed laten prikken voor het AZM op de tweede of derde dag van een nieuwe menstruatie ronde voor de hormoonbepaling, maar ben bang als ik dat nu doe dat het toch misschien geen ongi is...

En die andere vraag: met condoom :mrgreen: maar vanaf een nieuwe ongi periode gewoon weer aan de pil, das toch een stuk makkelijker/ fijner.. Moet wel zeggen dat we wel iets minder vrijen, raar is dat mijn hoofd staat er ff helemaal niet naar, maar dat zal mss ook wel komen omdat het nu niet echt meer "moet":oops:
Jolien79

Senior Member

13-07-2010 17:16
Elmo wat raar en wat vervelend voor je!!!!! Daar snap je toch niets van? Vorige week zaterdag nog ongi = vandaag dus dag 11 of 12 of zo??? Dat kan dan toch geen bevruchting zijn? Of zou je ongi vorige week geen ongi zijn geweest? Al die vragen gaan waarschijnlijk ook door jou hoofd. Ik vind het echt erg voor je.... Alsof je al niet genoeg hebt meegemaakt de laatste tijd. Dit soort rare acties wil je nu even niet lijkt me. Een digiknuffel bij deze....

Jolien
kaarin

Unregistered

13-07-2010 17:41
Hey Elmo, wat vreemd zeg...irritant dat je je eigen lichaam even niet begrijpt...Ik zou toch wel even bij het AZM checken wat zij hiervan denken en of ze willen dat je wel of niet komt prikken! Naar voor je meis, al die vragen weer, om gek van te worden! Knuffel voor jou!!

@Lucky, helemaal gelijk dat je even de tijd voor jezelf neemt en even vooral aan jezelf denkt, dat begrijpt iedereen meis! Je hebt het ook nodig, fijn wel dat je zo goed slaapt! En idd, even lekker huilen heeft me flink opgeknapt, ben nu weer heel rustig!

@ Jolien, hoe is het met jou?
@ Suus, knap hoor, dat je zo goed bezig bent met hardlopen, ook zonder tweety!
Madelief1980

Posting Freak

13-07-2010 17:45
He Meiden!

Elmo, raar zeg!

Kaarin, morgen naar de huisarts. Spannend! Ben benieuwd naar wat eruit komt!

Meiden, ik ben soms best bang dat het mis gaat. Bij het forum met uitgerekend in maart zijn nu volgens mij al 5 meiden die een miskraam hebben gehad.... Dat zet je echt weer met beide benen op de grond..... Sommigen van jullie weten hoe het is en dat kan ik me nog steeds moeilijk voorstellen. Maar nu ik zo blij ben dat het gelukt is, is de angst toch groot...

Verder weer heel moe..... Dus ga zo weer mijn bed in!

Meiden, liefs aan jullie allemaal!

x Madelief
Jolien79

Senior Member

13-07-2010 18:30
Kaarin: Met mij gaat het goed. Heb net mijn eisprong gehad (gisteren of eergisteren) en zit nu op het wachtbankje. Heel rustig en relaxed..... nog wel Smile Morgen weer naar de acupunctuur. Is misschien nog een aanrader voor anderen. Ben daar mee begonnen i.v.m. behoorlijk pms klachten iedere maand en buikkrampen tijdens menstruatie. Moest echt 3 dagen lang pijnstillers innemen dag en nacht, anders was het niet te doen. Nu bijna nergens meer last van, heb de laatste 4 x helemaal geen pijnstillers ingenomen en mijn pms klachten zijn sterk verminderd. Hoe gaat het met jou Kaarin? Heel veel succes morgen bij de huisarts in ieder geval en laat even weten hoe het gegaan is.

Madelief: Lijkt me confronterend die miskramen op het topic uitgerekend in maart. Dat is het nadeel van alles met elkaar delen, je leest ook de minder leuke dingen. Je kunt alleen maar afwachten. 6 weken zwanger al weer? Tijd gaat wel snel zeg. We duimen en hopen hier met z'n allen dat jouw kindje gewoon lekker blijft zitten en gezond ter wereld komt in maart. Slaap lekker........

Liefs Jolien
Madelief1980

Posting Freak

13-07-2010 18:33
Lief van je Jolien!! Fijn dat jij iets minder last hebt van PMS klachten door acupunctuur. Al die pijnstillers zijn nooit goed voor je!

Ga nu echt mijn bedje in!

x
susannelilian

Posting Freak

13-07-2010 20:33
@Elmo: balen dat je niet weet waar je aan toe bent, hopelijk krijg je snel duidelijkheid! De pil is dan inderdaad handiger, ben er al zo lang af dat ik daar helemaal niet meer aan gedacht had haha:mrgreen:! Vrijen als het "moet" is inderdaad lang zo fijn niet als spontaan, dus snap best dat je er nu even minder behoefte aan hebt nu het niet meer "moet".

@Karin: dankje! Ben ook best trots op mezelf, hihi:mrgreen:. Maar stoppen zou natuurlijk wel erg zonde zijn, dan is alles tot nu toe voor niks geweest. Bovendien wil ik het nu eindelijk wel es echt volhouden (heb al vaker pogingen gedaan:oopsSmile! Daar komt nog bij dat ik op de komende vrijdag na ook nooit alleen hoef te lopen, dat scheelt al een heleboel!

@Madelief: ik snap je angst, maar de eerste kritieke periode (6 weken) heb je alweer gehad! Wel erg vervelend dat er in jouw topic zoveel miskramen zijn, maar juist daarom gaat het bij jou vast goed! Een dikke knuffel voor jou en slaap lekker!

@Jolien: heel veel succes op het wachtbankje, spannend, zal zeker voor jullie duimen! Fijn dat je iets anders hebt gevonden dan al die pijnstillers, dat is echt niks!

Liefs Susanne
Lucky

Posting Freak

14-07-2010 06:36
Kaarin gefeliciteerd met je man en heel veel succes bij de dokter. Laat je ons weten wat hij te vertellen had?

Susanne echt knap hoor dat je doorzet met hardlopen. Petje af meid.

Jolien fijn dat de accupunctuur zo goed helpt bij jou. Ik ben me er ook al eeen beetje aan in het verdiepen.

Madelief je angst is heel normaal.
1e angst, kan ik wel zwanger worden, zal het wel lukken
2e angst, word het geen miskraam
3e angst, is het kindje wel gezond
4e angst, kunnen wij wel goede ouders zijn
5e angst, als er maar niks gebeurd met ons kindje
enz. enz. enz. Ik denk dat iedereen allerlei angsten kent die heel normaal zijn en die iedereen wel ervaart. Ik ga heel hard voor je duimen dat jullie kindje lekker nog 7,5 maand blijft zitten!!!!!

Elmo wat een onduidelijkheid zeg. Je weet zo echt niet waar je aan toe bent. Is het misschien een idee om even met je gynaecoloog of de afdeling te bellen? Misschien kunnen hun je wel helpen. Helaas kan ik alleen maar zeggen dat ik het erg vervelend voor je vind. Kuffel voor jou.

Met mij nog steeds alles goed en eigenlijk weinig te melden.

Liefs Lucky
ruthje

Posting Freak

14-07-2010 08:26
Citaat:poetsen in huis (is mijn hobby)
Nou lucky, als je thuis klaar bent mag je wel met mijn huis beginnenWink

Madelief, wat confronterend die miskramen in het maart-topic. Dan word je idd met beide benen op de grond gezet. Feit blijft, hoe lullig het ook klinkt, dat de natuur een verkeerd vruchtje afstoot...tenminste veelal. Soms blijft er een zitten wat resulteert in een gehandicapt kindje.
De meeste miskramen zijn gewoon een natuurgeweld, en vaak niet voor niks. Natuurlijk is het vreselijk om eem mskraam door te moeten maken, natuurlijk wil niemand dat meemaken. Ik hoop dat jij het niet mee hoeft te maken, het lijkt me iets vreselijks.
Helaas kan de mens/vrouw er niks aan veranderen. Als het gebeurt dan gebeurt het. Geniet van het feit dat je zwanger bent, leef niet in angst. Je hebt de eerste 6 weken gehad, nu de spannende 2de 6 weken. En daarna heb je veel minder kans dat het mis gaat.
Hoe voel je je verder? Moe he? Het warme benauwende weer zal daar ook wel een handje in hebben. Neem je rust, zodat je baby lekker kan groeien.

Elmo, wat raar die ongi...ik zou als ik jou was even horen wat het ziekenhuis ervan vind.

Kaarin, sterkte bij de dokter. Je komt vast thuis met een doorverwijzing!

liefs
Hertogin

Unregistered

14-07-2010 08:35
Hallo dames,

Lucky, fijn dat het redelijk gaat.

Jolien, lekker op het wachtbankje een ijsje eten Wink

Madelief, in de eerste maanden gebeuren inderdaad veel miskramen. Dat is heel triest. Dat zegt echter helemaal niets over jouw zwangerschap!

Hier is de ongesteldheid gisteren eindelijk goed op gang gekomen. Eén dag later dan ik op had gerekend.
susannelilian

Posting Freak

14-07-2010 08:43
@Karin: gefeliciteerd met je mannetje! Hoe ging het bij de huisarts??

@Hertogin: mooi dat de ongi nou goed is doorgekomen, dan kan je op naar de volgende kans!

Liefs Susanne
susannelilian

Posting Freak

14-07-2010 08:44
O ja, het inlogprobleem lijkt opgelost door te kiezen voor 'onthoud mij' (onder het inloggen) Big Grin!
Madelief1980

Posting Freak

14-07-2010 09:40
Karin, gefeliciteerd met je man! Hoe laat hebben jullie vandaag de afspraak? Is toch vandaag?

Lucky, je hebt gelijk. Iedere fase heeft weer andere angst. Maar het helpt idd niets....

Ruthje, ik ben het helemaal met je eens. Het krijgen van een miskraam heeft een doel, hoe erg het ook is. Er voor te zorgen dat de kans op een gezond kindje zo groot mogelijk is. Daar probeer ik me ook aan vast te houden. En ik zou er ook vrede mee hebben als het gebeurd, het gebeurd niet voor niets. Maar nu je aan die blijdschap hebt geproefd.....

Ik blijf er gewoon rustig onder. Bij mij lijkt alles nog lekker te zitten. Mijn tieten groeien en ik ben moe. Lijkt allemaal volgens het boekje te gaan, dus dat is mooi. Gelukkig sla ik tot nu toe nog steeds die misselijkheid over. Vannacht overigens heerlijk lang geslapen. Ik lag er om 8 uur al in en werd om kwart voor 8 wakker, bizar!

Hertogin, nu dus echt ongi. Dan kun je weer op naar de volgende ronde! Ik draai die duimen er hier bijna af voor jullie allemaal!

x Madelief
ruthje

Posting Freak

14-07-2010 10:31
Citaat:Gelukkig sla ik tot nu toe nog steeds die misselijkheid over.
Beter! Houden zo, kotsen is nooit leuk!

Hoe zou het met annemieke gaan? Ik maak me toch wel een beetje zorgen om haar. Moet elke dag wel een keer aan haar denken!

Pfff wat is het weer warm! ben mijn huis aan het poetsen want krijg zo mijn schoonzusje en mijn 4 jarige nichtje op bezoek. Ze komen ons "nieuwe" huis bewonderen. We wonen hier al 6 mnd maar het was er steeds niet van gekomen.
Mijn nichtje heeft de waterpokken, en ik heb ze nog niet gehad. Ik hoop dat ze me aansteekt! Ik wil voor ik zwanger word de waterpokken hebben gehad, want als je ze tijdens de zwschap krijgt is het heel gevaarlijk heb ik begrepen.
Nu kan ik er ook heel erg ziek van worden, maar goed dan hebben we dat maar alvast gehad :mrgreen:

Heb de douche en wc al schoon, boven en beneden stof gezogen, nu nog dweilen en dan de eerste wasmachine maar eens aanzetten!
Zweet loopt me bij alles neer...dus voor ze komen maar snel weer even douchen!

liefs
kaarin

Unregistered

14-07-2010 10:36
Hey meiden!
Vanmorgen dus bij de huisarts geweest. Was goed bezoek, hij was heel respectvol, zei niet, ga nog maar proberen ofzo, maar zei, jullie hebben de keus gemaakt er mee aan de slag te gaan, daar ga ik jullie mee helpen. Daar was ik heel blij mee, omdat hij de vorige keer zeurde over mijn gewicht, of zeurde, zich enigszins bot uitliet, en nu helemaal niet.

Morgen moet mijn man zijn zaad inleveren, en daar krijgen we dan vrijdag of maandag de uitslag van. Als dit negatief is, zegt dat niks, zaad verschilt per dag, en moet hij naar het ziekenhuis om het daar in leveren. Wanneer dat goed is, krijg ik een doorverwijzing naar de fertiliteitspoli, om dan dus te gaan onderzoeken of er bij mij aanwijsbare oorzaken zijn.

De huisarts drukte ons op het hart om wel te blijven genieten samen, ook van de sex, omdat we niet het 1e koppel zouden zijn die door vruchtbaarheidsproblemen, relatieproblemen zouden kunnen krijgen.

Ik vond het heel heftig, omdat het nu echt is ofzo, maar wel heel fijn dat er direct serieus naar gekeken gaat worden. Heb daarna wel even wat tranen gehad, beetje spanning die er uit kwam, en ook omdat je toch hoopt die molen niet in te hoeven, en ja.. wat gaat er uit komen…

Ben wel blij dat er nu stappen gezet gaan worden, voel me wel opgelucht!
Bedankt voor al jullie lieve reacties, heb het nu even superdesuperdruk op mijn werk (terwijl concentreren even niet zo lukt), maar vanavond reageer ik op iedereen hoor!! Zoals op jou Madelief, want ik duim superhard voor je dat het bij jou goed blijft gaan, kan me voorstellen dat het heel confronterend is, die miskramen op het forum, maar je voelt je goed, dus probeer wel te blijven genieten meis!
ruthje

Posting Freak

14-07-2010 10:40
Kaarin wat fijn dat jullie serieus zijn genomen! Natuurlijk is het een stap verder en dat geeft spanningen. maar voor hetzelfde geld blijkt er niks mis te zijn en hoef je maar 1 stap in de mmm te doen.
En anders? Dan doe je meer stappen, en komt het resultaat ook wel.
Er zijn hier gelukkig veel meiden in de mmm, dus al je vragen, twijfels en dergelijke kan je ventileren.

Ik duim dat alles goed is, en 1 stap genoeg is geweest. Misschien geeft het je wel meer rust straks, weten dat je niet stil blijft staan. En dan ineens als je het niet verwacht een klein groot wonder!

Werkse!

liefs
Lucky

Posting Freak

14-07-2010 10:54
Ruthje ik ben gewoon jaloers op jou dat jij lekker kunt schoonmaken thuis. Ik zit helaas op mijn werk. Ja ik hou echt van poetsen. Ik wil best een keer komen poetsen hoor!!!!!!!!

Kaarin wat fijn dat het goed is gegaan bij de dokter. En de traantjes erna zijn heel normaal. Ik heb ook gehuild na de eerste keer, volgens mij zijn dat gewoon echt de spanningen die eruit komen.
Zaadonderzoek is inderdaad een moment opnamen. In het ziekenhuis laten ze tussen het 1e en 2e zaadonderzoek 3 maanden tussen zitten omdat het zaad bij een man er 3 maanden over doet om geheel ververst te worden. Lang he, maar het is echt zo. Het zaad bij mijn man was telkens goed, maar bij de afgelopen iui was het zaad niet goed. Dit kan heel goed door de warmte komen zeiden ze. Probeer sterk te blijven samen met je mannetje. Praat er samen over en huil samen als jullie daar behoefte aan hebben. Dikke knuffel voor je meid.

Hertogin balen dat het nu echt is doorgezet. Maar als je dan toch niet zwanger bent laat de ongestelheid dan ook maar komen dan kun je in iedergeval weer verder. Sterkte met je buik.

Hebben jullie ook gehoord dat er noodweer verwacht word aan het eind van de middag. Ik hoop niet dat het heel heftig gaan worden. Doe alle ramen maar thuis maar dicht meiden.

Liefs Lucky

Susannen weer bijgekomen van het hardlopen?
Madelief1980

Posting Freak

14-07-2010 11:29
Kaarin wat fijn! Het klinkt als een prettig gesprek. Ik begrijp wel dat je het als een hele stap voelt, maar er gebeurd nu wel iets! En lekker snel dat je de uitslag van de zaadonderzoeken al krijgt.

Ruthje, wat knap dat je zo aan het poetsen bent! ik ben helemaal geen poetser en als ik jou zo hoor voel ik me helemaal schuldig. En dat met dit hete weer! Tja, het is altijd wel weer heel lekker als het gedaan is.... wellicht moet ik vanmiddag dan ook maar aan de poets!

Lucky, ik hoorde het ja, van dat noodweer. Ik ben gelukkig thuis, dus kan alles dichtdoen als het gaat stormen. Ik hoop dat mijn man dan ook al thuis is, die gaat met de trein en dat wil nog weleens problemen geven.....

O ja, ik maak me ook zorgen om Annemieke en daarom had ik haar via de Hyves al vorige week een persoonlijke mail gestuurd. Als ze dus haar mail zou lezen, zou ze die zien. Maar ik heb nog geen reactie gehad.... Ik vrees dus dat ze nog in het ziekenhuis is, en dat zou al heel lang zijn dan.... Hopenlijk komt het allemaal goed met haar en haar kindje!

x Madelief
Jolien79

Senior Member

14-07-2010 11:45
Kaarin wat fijn dat jullie serieus genomen worden en de beste man deze keer vriendelijk deed. Nu de onderzoeken etc. Zie je daar erg tegenop of valt het mee?

Jolien
ruthje

Posting Freak

14-07-2010 11:45
Citaat:Ruthje, wat knap dat je zo aan het poetsen bent! ik ben helemaal geen poetser en als ik jou zo hoor voel ik me helemaal schuldig. En dat met dit hete weer!

ik had vorige week 4 nachtdiensten en niks gedaan, deze week 4 dagdiensten en niks gedaan...je kan je vast wel een voorstelling maken van hoe mijn huis eruit zag met 2 katten en een hond en een lief die alles overal maar neergooit :mrgreen:
Ik moest dus wel een de poets..kan niet relaxen als er rommel om me heen is...en ga vanaf overmorgen weer 3 late diensten draaien en dan doe ik ook weer niks. Dus dan zou het wel een hele grote bende worden.
daarbij komt dat ik straks visite krijg, en mijn 4 jarige visite wil vast graag op de grond spelen...en als ze dan helemaal vies wordt..dan schaam ik me ook kapot..

Ik hou van orde en netheid...maar met het werken tussendoor is dat soms echt wel ver te zoeken...mijn lief doet heel af en toe eens stofzuigen...om de meubels heen en er niet onder...daar heb je dus ook niks aan Wink
Terwijl hij heel trots op zichzelf is als hij iets gedaan heeft..( lees: het stof heen en weer heeft gezogen en de witte was roze heeft verkleurd)

Ja annemieke ligt al heel lang in het zh..wilde haar een pb sturen maar haar inbox zit vol..
Ik maak me zorgen hoor!!

liefs
susannelilian

Posting Freak

14-07-2010 11:59
@Madelief: probeer te blijven genieten meis, zolang je je lichamelijk goed voelt zal alles ook goed zitten, als er iets mis was dan had je dat zeker gevoelt/gemerkt! Hopelijk voor je gaan de komende 6 weken snel voorbij, als je voorbij de 12 weken bent dan kan je er wel vrij zeker van zijn dat het goed blijft gaan! Wanneer heb je je eerste echo? Fijn dat je niet misselijk bent en goed slaapt, houden zo! Balen dat je nog niks hebt gehoord van Annemieke, hopelijk komt dat snel!

@Ruthje: wat flink zeg dat je met dit weer zo fanatiek aan het poetsen bent! Ik hoop dan ook maar dat je nichtje je aansteekt, maar veel lichamelijk contact maken, vooral met de open plekjes:mrgreen:. Een fijne middag voor jullie!

@Karin: wat fijn dat je huisarts zo positief reageerde en er direct actie wordt ondernomen, heel veel succes! Snap dat het allemaal erg confronterend voor je is, maar steeds die teleurstelling van het niet zwanger zijn is ook niks! Als je vragen hebt over de mmm dan stel je ze maar hoor, zal zoveel mogelijk proberen te beantwoorden.

@Lucky: ik heb gehoord van het voorspelde noodweer, hopelijk valt het mee! Hier is het nog steeds heel lekker weer, niet heel bloedheet, wel zonnig en een lekker windje. Het hardlopen valt best mee en het scheelt heel erg dat Bart met me meegaat de dagen dat Tweety niet kan en zolang zij op vakantie is, ben ik heel erg blij mee!

Hopelijk horen we snel wat van Annemieke, we maken ons allemaal zorgen!

Liefs Susanne
Jolien79

Senior Member

14-07-2010 12:17
Ruthje, hoe is het eigenlijk verder met je? Weer een beetje tot jezelf gekomen? De behandeling komt steeds dichterbij. Hoe kijk je daar tegenaan?

Susanne, hier is ook een lekker windje. Word af en toe gek van die benauwdheid. Zeker met schoonmaken/inspannen. Ga je meteen zweten en bleeeeh daar hou ik niet van. (alleen bij hardlopen en intensieve klussessies Wink )

Inderdaad, zou Annemieke nog in het ziekenhuis liggen? Anders had ze vast al wat laten weten. Staat er op hyves ook geen mededeling bij de wie - wat - waar? Of dat je uit krabbels van vrienden wat op kunt maken?

Meiden, ik had trouwens nog zitten rekenen en ik denk dat 23 rondes een beetje teveel is. Heb ze nooit bijgehouden maar heb afgelopen weekend eens serieus zitten tellen. Denk dat het nu ronde 20 of 21 nu is. Zal het nog even aanpassen in het lijstje.
Liefs Jolien
Lucky

Posting Freak

14-07-2010 12:21
Ik maak me ook zorgen om annemieke. Ze had natuurlijk ook nog steeds last van haar fyfer.
Hopelijk gaat alles goed met haar en haar kindje.

Hier is het weer ook nog heerlijk al begint het wel iets meer te waaien en de zon trekt langzaam weg.
Hopelijk word het niet te bond met het weer.

Liefs Lucky
Hertogin

Unregistered

14-07-2010 12:24
Kan iemand ook even bij mij komen poetsen? Wink

Kaarin, fijn dat de huisarts jullie serieus nam en respectvol benaderde. Nu wordt er actie ondernomen en heb je misschien wat meer zekerheid. Ondertussen zijn we samen ongesteld en kunnen we ook gelijktijdig naar een nieuwe ronde!

Ook ik maak me zorgen om Annemieke, maar ook om Stiertje.Sad:-?

Iemand ervaring met thuistesten die de mannelijke vruchtbaarheid testen?
ruthje

Posting Freak

14-07-2010 12:34
Ja stiertje is ook al tijden niet meer geweest...hoe zou het met haar zijn?

Hertogin, madelief heeft zo'n thuistest gebruikt geloof ik...maar artsen waarschuwen er voor. Het is niet betrouwbaar zeggen ze.
Gewoon naar de huisarts laten gaan! Iedere man heeft het recht zijn zaad te laten testen!

Citaat:Ruthje, hoe is het eigenlijk verder met je? Weer een beetje tot jezelf gekomen? De behandeling komt steeds dichterbij. Hoe kijk je daar tegenaan?
Jolien, lief dat je ernaar vraagt. Met mij gaat het wel weer...had even een zwak moment en heb mijn hoofd nu weer op ordeWink
De steeds dichterbij komende behandeling...ach ja...het is nog steeds een ver van mijn bed show hoor. Ik heb nog geen datum om naar uit te leven. Voor hetzelfde geld zijn we pas in november aan de beurt...
Ik moet er niet aan denken om nog zo lang te wachten!! Dus stop ik dat maar weer ver weg, in de hoop er niet teveel aan te denken.
Ik focus me op mijn werk, heb na mijn vakantie weer genoeg te doen. Moet alles opnieuw in goede banen leiden, aangezien mijn allerliefste collega's soms een steekje hebben laten vallen.
Druk bezig om afleiding te zoeken dus! En ondertussen klets ik hier gezellig mee, en probeer gewoon echt niet te denken aan wanneer we aan de beurt zijn. dat is heel moeilijk...eigenlijk zou ik wel willen bellen of ze al een datum in de agenda hebben staan waar ik naar toe kan leven...
Maar wil ook weer geen zeikerd zijn :mrgreen:

liefs
susannelilian

Posting Freak

14-07-2010 12:35
@Jolien: ik houd ook zeker niet van dat bloedhete weer, ben blij als het vanaf morgen inderdaad weer wat koeler is! Zweten is inderdaad alleen lekker bij hardlopenWink! Ronde 20 a 21 is nog genoeg hoor, hopelijk voor je kan je ons snel goed nieuws vertellen!

@Lucky: het begint hier ook al harder te waaien hoor... De zon is er nog wel, er komt maar af en toe een wolkje voor, maar das met deze temperaturen helemaal niet erg! En de wind is ook best koel, dus dat die wat harder waait vind ik ook helemaal niet ergWink!

Liefs Susanne
susannelilian

Posting Freak

14-07-2010 12:37
Ja, Stiertje hebben we inderdaad ook al heel lang niks meer van gehoord, hopelijk gaat het goed met haar!

@Ruthje: hopelijk ben je snel aan de beurt en fijn dat je afleiding kan vinden in je werk!

Liefs Susanne
Jolien79

Senior Member

14-07-2010 12:50
Ruthje, fijn dat je je hoofd weer op orde hebt. Kan me zo voorstellen dat het met ups en downs gaat. Tenminste dat heb ik zelf in het proces. De ene keer zie ik het zitten, de andere keer niet, dan weer boos, dan weer verdrietig, dan weer hoopvol, het komt zeker goed tot het komt nooit goed. Konden we af en toe maar heeeeeel even spieken in de toekomst. Even kijken of daar een Ruthje te zien is met een baby op haar arm........
ruthje

Posting Freak

14-07-2010 12:53
Jolien, onze baby komt vanzelf!
Hopelijk ben ik snel aan de beurt & zwanger en ben jij ook snel zwanger.
Misschien gaan we straks wel samen op!

liefs
susannelilian

Posting Freak

14-07-2010 12:54
Ja inderdaad, die wisselende buien heb ik ook..... De ene keer denk ik dat het wel goed komt en de andere keer ben ik bang dat iedereen zwanger wordt behalve ikSad.... Zeker als er weer iemand van 20 a 25 jaar zwanger is of als er meiden voor de 2de of zelfs 3de gaan, dan voel ik me echt ff zo zielig en dan vind ik het allemaal zo oneerlijk dat het bij ons (en jullie) zo lang moet duren en zo moeilijk gaatSad!

Hebben jullie nog tips voor als ik zo'n dip(je) heb? Hoe komen jullie daar doorheen?

Liefs Susanne
Jolien79

Senior Member

14-07-2010 13:14
Susanne, hoe ik daarmee omga is gewoon toestaan dat ik even verdrietig of boos ben en daarna komt het relativeren vanzelf weer. Gelukkig heb ik tot nu toe nog geen jaloerse gevoelens gehad, niet t.o.v. vriendinnen maar ook niet t.o.v. mensen van dit forum. Ieder leven loopt nu eenmaal anders en blijkbaar is het mijn tijd nog niet voor een kindje. Al mijn vriedinnen hebben kinderen, 1 is zelfs 3 maanden na mij met de pil gestopt en heeft nu een dochter van 4 maanden. Ben gelukkig alleen maar blij voor haar geweest. Misschien dat ik er op een dag wat meer moeite mee krijg maar dat zie ik dan wel weer. Dus lekker huilen, lekker boos zijn, jezelf even heeeeeeeeel zielig vinden en erop vertrouwen dat jouw tijd echt nog wel komt. Het is de natuur en die kunnen we niet dwingen!!

Ruthje; wie weet!! Dan kunnen we samen verder praten in een uitgerekend in ........ forum Wink
Madelief1980

Posting Freak

14-07-2010 13:29
Hoi!

Wat kletsen we toch weer lekker verder! Even snel een reactie tussendoor.

Hertogin, wij hebben zo'n thuistest gedaan. En ik zou idd naar de dokter gaan. Het schijnt nogal onbetrouwbaar te zijn. Bij ons kwam er superslecht uit de test en dat gaf veel stress. Naar aanleiding daarvan zijn we ook naar de dokter gegaan. Maar achteraf had ik gewoon liever de test niet gedaan. Je zit met allerlei vragen en gevoelens en kunt ze niet kwijt. beter dat er dan een dokter is om uitleg te geven.

O ja, en iemand vroeg of er iets op te maken is uit de krabbels bij Annemieke. Nee, want ze gebruikt haar profiel alleen voor onze hyves. Er staat dus niets op....

x Madelief
susannelilian

Posting Freak

14-07-2010 13:30
Ik gun het iedereen ook zeker wel en kan ook echt blij zijn voor vriendinnen etc die zwanger of bevallen zijn, maar vind dat wij ook al wel lang genoeg geprobeerd hebben en het nou ook wel es verdient hebben om op zn minst zwanger te zijnSad...
susannelilian

Posting Freak

14-07-2010 13:31
Even voor alle duidelijkheid: ik gun het de meiden hier ook echt hoor, wil zeker niemand hier een verkeerde indruk geven!
Elmo80

Posting Freak

14-07-2010 13:44
Ja ik maakte me ook al zorgen over annemieke, hyves heb ik haar al een week geleden via benaderd maar daar komt dus geen reactie o.. Hoop echt dat het goed gaat! Heeft iemand Stiertje al gepBT?

@ Susanne ik zoek altijd leuke dingen om uit mijn dip te komen, lief en ik ga het weekend naar Slenaken, gewoon in een bed and breakfast even uit de hele sleur weg doet het altijd erg goed bij ons. Kan je ook zien als vluchtgedrag maar het bevalt goed Smile
@ Ruthje, wat ben je toch stoer meis, jullie toekomstige baby krijgt echt een geweldige moeder!
@ Lucky, poetsen leuk???? Wij hebben daar iemand voor, heerlijk! Heb er echt een hekel aan en gaf bij ons veel te veel ruzie tussen mij en mijn lief.
@ Jolien, wat kan jij goed relativeren, super!

Nou de bloeding is weer weg, maar wat heb ik een pijn gehad, moest wel echt zware pijnstilling nemen! We hebben vandaag contact gehad met het AZM en we mogen al op 3 augustus naar de gynaecoloog, meiden er zit schot in :-D
Elmo80

Posting Freak

14-07-2010 13:46
Hoe is het trouwens met Feetje??
ruthje

Posting Freak

14-07-2010 13:50
Elmo,
Het kan ook een eisprong bloeding zijn geweest denk ik...ik heb die ook.
De laatste tijd niet zo vaak meer..maar vlak nadat ik met de pil was gestopt dacht ik dat ik om de 14 dagen ongi was. Was dus niet zo...was een met grof geweld gesprongen ei wat zorgde voor een bloeding.
Goed dat je navraagt bij het ZH!
Doe je ook mee met jolien en mij, samen zwanger zijn strakkiesWink?

liefs
susannelilian

Posting Freak

14-07-2010 13:56
@Elmo: sorry als je het al vertelt hebt hoor, maar wat gaat er 3 augustus gebeuren:oops:? Is wel lekker snel in ieder, hoef je niet zo heel lang meer te wachten!

Liefs Susanne
susannelilian

Posting Freak

14-07-2010 13:58
Ja, Feetje, hoe is het met jou?? Hopelijk voel je je goed!

Liefs Susanne
Madelief1980

Posting Freak

14-07-2010 14:03
Fijn Elmo, dat is inderdaad nog te overzien, naar 3 augustus! Leuk dat jullie een weekendje weg gaan! Hopenlijk wordt het lekker weer, niet dat extreem hete! Dan kun je ook niets....

O ja, en je schreef dat je iemand hebt om te poetsen, dat wil ik ook zo graag!!! heb er ook weleens iemand voor gehad, maar ze werden allemaal zwanger (2x) en de laatste verdween met mijn sleutel en geld..... Voorlopig dus even niet voor mij! Ga zo wel even met de stofzuiger door het huis rennen!

Inderdaad, Feetje en Stiertje??? Waar zijn jullie??? Hopenlijk zijn jullie druk met leuke dingen.....

x madelief
ruthje

Posting Freak

14-07-2010 14:06
Citaat:de laatste verdween met mijn sleutel en geld.....

Getsie! Bah zeg...das niet leuk! Misschien wil lucky wel komen poetsenWink
Tis haar hobby, ik mag ook graag poetsen hoor als ik vrij ben. Mijn hoofd leegmaken noem ik dat altijd...als ik vreselijk kwaad ben sleur ik de stofzuiger altijd door het huis op de meest rare tijden...
Lief vraagt ook altijd als ik sta te stofzuigen: "is er iets?" :mrgreen:

En mijn schoonmoeder komt nog wel eens helpen met het grote werk. Denk dat die straks als ik mega buik heb mijn huis komt poetsen :mrgreen:

liefs
susannelilian

Posting Freak

14-07-2010 14:15
@Madelief: kan me voorstellen dat je even je buik vol hebt van een werkster, das echt wel heel erg! Ik zou ook geen vreemde in huis nemen hoor!

@Ruthje: wat een nuttige therapie haha en handig zo'n schoonmoederWink!

Een werkster lijkt mij ook wel wat, maar is ook wel aardig duur en helaas hebben we het niet zo breed (hebben het ook zeker niet slecht hoor!) dat we ons geld uit kunnen geven aan dat soort luxe... Maar ja, is inderdaad soms ook wel erg lekker om je ff af te reageren op het poetsen en als het dan weer helemaal lekker schoon en fris is, dan voel ik me zo goed:mrgreen:!

Liefs Susanne

Liefs Susanne
« Ouder topic | Nieuwer topic »

Pagina's (34): 1 2 3 4 5 ... 34 Volgende »

Zwanger Worden .NU

© Lenx Media 2005-2020

Informatie

Zwanger worden .Info

Zwangerschapstesten

Mat Care

Baby Zwanger Shop

Online zwangerschapstest